Παρεμβάσεις για μία αστική λεωφόρο
Μία πράσινη Συγγρού γεμάτη πεζούς προτείνουν ερευνητές τριών αρχιτεκτονικών σχολών
Παρεμβάσεις κατά μήκος της Λεωφόρου Συγγρού με στόχο να μετατραπεί από κλειστός αυτοκινητόδρομος σε αστική λεωφόρο που θα συνδέει τις γύρω περιοχές, Νέα Σμύρνη και Καλλιθέα, προτείνουν οι ερευνητές τριών αρχιτεκτονικών σχολών (ΕΜΠ, Παρισιού και Στρασβούργου) που παρουσίασαν την πρότασή τους μαζί με τον πρόεδρο του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας, Γιάννη Πολύζο.
Όπως αναφέρουν «Τα Νέα», οι παρεμβάσεις αφορούν κατά κύριο λόγο τη μείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων - κατά τμήματα το όριο να είναι 50 χιλιόμετρα - τον περιορισμό του οδικού χώρου, φυτεύσεις και κατάργηση ανισόπεδων κόμβων.
Στόχος είναι η συνύπαρξη αυτοκινήτων, δημόσιας συγκοινωνίας, πεζών και ποδηλάτων.
Σύμφωνα με την πρόταση υπάρχουν τρεις ενότητες παρεμβάσεων:
* Τμήμα μεταξύ Ολυμπιείου και της περιοχής του κόμβου της Καλλιρρόης: Προτείνεται ο περιορισμός του οδικού χώρου κατά μία λωρίδα κυκλοφορίας, ώστε η Συγγρού να λειτουργεί ως έχει για το ρεύμα καθόδου και με μία λωρίδα ΙΧ συν μία λωρίδα για μέσα μεταφοράς. Προτείνεται ακόμη η λειτουργική υποβάθμιση της Συγγρού μέσω εγκατάστασης φαναριών και επιφανειακών διαβάσεων πεζών.
* Κόμβος Δαβάκη: Προτείνεται η κατάργηση της ανισόπεδης συμβολής και ο περιορισμός του οδικού δικτύου κατά μία λωρίδα εκατέρωθεν ώστε η Συγγρού να λειτουργεί και για τα δύο ρεύματα με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ΙΧ και μία λωρίδα για μέσα μεταφοράς.
* Φαληρικό Δέλτα: Οι παρεμβάσεις αφορούν την κατάργηση ανισόπεδων διαμορφώσεων στη συμβολή της Συγγρού με τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και τη δημιουργία ενός δημόσιου χώρου πολλαπλών χρήσεων στην περιοχή του νέου κόμβου που θα λειτουργεί συμπληρωματικά με τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσονται στο Δέλτα Παλαιού Φαλήρου.
Κάποιος πήρε διαμερισματάκια δεξιά αριστερά της Συγγρού και τώρα που οι εταιρείες δεν μπορούν να τα νοικιάσουν γιατί πάνε κατά διαόλου ονειρεύεται αστικές και οικιστικές αναπλάσεις.
(Ως μέγας συγκοινωνιολόγος προτείνω: Κόφτε μισή λωρίδα και στρώστε ένα ποδηλατόδρομο και στήστε και καμιά δεκαριά ακόμα ελαφρές πεζογέφυρες αν σας ενδιαφέρει το καλό των πολιτών. Όλο και κάποια μίζα θα πέσει και έτσι, δεν μπορεί)
με τι λεφτά θα γίνουν όλα αυτά??????????
...μεχρι που καταλαβα οτι τα πολλα λογια, ειναι φτωχεια για τους "πολλους".
Για τους "λιγους", ειναι το αντιθετο.
Και δεν αναφερομαι στη συγκεκριμενη αναπλαση της Λ.Συγγρου, γιατι δεν γνωριζω λεπτομερειες.
Αλλα αν δεις ποσα "πολλα λογια" στολιζουν τις καθε λογης "αναπλασεις": Βοτανικοι, Ελληνικα, Ελαιωνες, "κοινωφελη" Mall, αλλα και Mνημονια...
.....εκτός από το σχόλιο "Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια" υπήρχε και μία φωτογραφία με βεγγαλικά σε ένα καθαρό βραδινό ουρανό η οποία εξηγούσε παραστατικά γιατί τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και αποτελούσε απάντηση σε κυβερνητικές εξαγγελίες που αποτελούν πυροτεχνήματα για να κρύψουν την έλλειψη αποτελεσματικότητας πάνω σε ένα θέμα.
Η φωτογραφία αυτή αφαιρέθηκε και τη θέση της πήρε μία τελεία. Για την αφαίρεση αυτή δεν υπήρξε δικαιολογία μέσα στο μήνυμά μου αλλά ούτε με ενημέρωσε κάποιος με pm για το λόγο της αφαίρεσης.
Από την τελευταία συνέλευση που πήρα μέρος έμεινα με την εντύπωση ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις θα πρέπει να ενημερώνεται ο χρήστης για το λόγο της αφαίρεση του σχολίου του. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
Αν τα μηνύματά μου ενοχλούν μπορούν οι διαχειριστές να μπλοκάρουν το λογαριασμό μου στέλνοντάς μου και ένα email που να δικαιολογεί αυτή την πράξη. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να μαθαίνω το λόγο της "λογοκρισίας". Αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο ίσως είναι προτιμότερο να μην λοιδορούμε άλλα ποδηλατικά site που σβήνουν όσα μηνύματα πάνε αντίθετα με την πολιτική τους. όπως επίσης και να αναρτηθεί στους κανόνες του site μας ότι απόψεις αντίθετες μα τις δικές μας θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση ή σχολιασμό.
Ας μου συγχωρεθεί η επιθετικότητα αλλά είμαι ήδη αρκετά εκνευρισμένος με την πράξη αυτή.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
από τις τελευταίες παρμβάσεις στη Συγγρού και πάνε για ξήλωμα.
Η νέα πρόταση είναι στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από τις προηγούμενες, χωρίς να βλέπω σοβαρό λόγο ούτε για τις μεν, ούτε για τις δε.
Αντίθετα οι εξελίξεις μου δείχνουν παντελή έλλειψη πολιτικής για το τι πρέπει να γίνει (εάν πρέπει να γίνει κάτι) σε αυτό το δρόμο, και τίποτα δεν μπορεί να με πείσει ότι σε άλλα δέκα χρόνια δεν θα "πρέπει" να ξαναπάρει στροφή 180 μοιρών η χρήση του.
Δεν είμαι συγκοινωνιολόγος, αλλά κινούμαι κοντά ή πάνω στη Συγγρού δεκαετίες τώρα και την έχω ζήσει σε όλες τις μορφές της. Ξεκίνησα να γράφω για το που βλέπω κέρδη και απώλειες από τις προτεινόμενες παρεμβάσεις, αλλά άρχισε να μακραίνει πάρα πολύ το κείμενο, οπότε το έσβησα και αφήνω μόνο επιγραμματικές παρατηρήσεις:
http://www.podilates.gr/?q=node/16198#comment-147734
(δες εκεί για να μη βγαίνουμε οφ τοπικ)
...μονο τελεια βλεπω. Ακομα δεν ειδα τα πυροτεχνηματα.
Να περιμενω ακομα λιγο, η να κλεισω επειγοντως ραντεβου με κανενα οφθαλμιατρο;
Εστίασε στην τελεία για 53 με 57 λεπτά.
Αν μετά από τόση ώρα βλέπεις ακόμη μια τελεία και όχι πυροτεχνήματα, ε τότε ναι, κλείσε ραντεβού!
Υγ.
Παροιμία που να λέει πως μια τελεία είναι χίλιες λέξεις δεν υπάρχει, ε?
...γιατρε μου.
Πειτε μου και τι χρωσταω..
Λοιπον, 53 με 57 λεπτα.
Ξεκιναμε απο...τωρα:
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Για τις.. τελείες: http://www.podilates.gr/?q=node/16198#comment-147849
Και μετά Davaki Boulevard, από ΗΣΑΠ Καλλιθέας μέχρι Ν.Σμύρνη?