Να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλάτων στους συρμούς του μετρό. Η είσοδος των ποδηλάτων δεν απαιτεί καμία απολύτως τροποποίηση στους συρμούς και στα βαγόνια.Τα ποδήλατα μπορούν να φθάνουν στις αποβάθρες με τους ανεκλυστήρες και να γίνονται δεκτά τις ώρες που υπάρχει χώρος στα τρένα. Ποδήλατα μεταφέρονται εδώ και δεκαετίες στους υπόγειους σιδηροδρόμους της Ευρώπης και της Αμερικής. Περισσότερα για το μετρό εδώ
Να βελτιωθεί η υποδομή για το ποδήλατο στους σταθμούς του ΗΣΑΠ (ηλεκτρικού) Σε αρκετές σκάλες και πεζογέφυρες απαιτείται να τοποθετηθούν απλές ράμπες.
Να επιτραπεί η είσοδος των ποδηλάτων στα μεταμεσονύκτια λεωφορεία. Για τα κανονικά δρομολόγια να γίνει μελέτη ώστε να προσδιοριστεί σε ποιες γραμμές, ποιες μέρες και ποιες ώρες υπάρχει χώρος στα λεωφορεία-τρόλευ (πχ βράδυ, σαββατοκύριακο) και σε αυτά να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλάτων.
Εναλλακτικά, μπορεί η είσοδος των ποδηλάτων να βρίσκεται στη διακριτική ευχέρεια του οδηγού.
Το ιδανικό μέτρο, που έχει υιοθετηθεί σε κάποιες πόλεις του εξωτερικού, θα ήταν να τοποθετηθούν σχάρες για τη μεταφορά ποδηλάτων στα λεωφορεία, ιδίως σε αυτά που διανύουν μεγάλες αποστάσεις.
Να επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στους συρμούς του ΟΣΕ. Οι συρμοί του ΟΣΕ που μεταφέρουν ποδήλατα είναι όλο και λιγοτεροι και η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση της Ευρώπης ως προς την πρόσβαση ποδηλάτων στα τρένα. Το αίτημα αφορά όλους εκείνους (Ελληνες και ξένους) που θέλουν να ταξιδεύουν στην Ελλάδα χωρίς να χρησιμοποιήσουν Ι.Χ. Τα ποδήλατα μεταφέρονται εδώ και δεκαετίες στα τρένα της Ευρώπης.
Σημείωση:
Φορείς εχθρικοί προς το ποδήλατο, όπως η ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας), ισχυρίζονται ότι μας βοηθούν τοποθετώντας θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων έξω από κάποιους σταθμούς. Οι θέσεις στάθμευσης είναι ευπρόσδεκτες αλλά δεν υποκαθιστούν τα ουσιαστικά μέτρα.
Έτυχε σήμερα Κυριακή 6-4 να δω στην πρωινή ζώνη της τηλεόρασης της ΝΕΤ τον εκπρόσωπο της ΑΜΕΛ να προσπαθεί να αποδείξει με μεσαιωνική συλλογιστική γιατί το ποδήλατο δεν πρέπει να μπαίνει στο μετρό. Αναρωτιέμαι πόσο χαζός πρέπει να είναι κανείς για να ταυτιστεί με αυτές τις σκέψεις. Το αρχικό, ας πούμε, επιχείρημα ότι "μεταφορικό μέσον δογματικά απαγορεύεται να επιβιβαστεί σε άλλο μεταφορικό μέσον" δεν αντέχει κριτικής. (με αυτό το σκεπτικό τα φέρρυ και τα τραίνα δεν θα έπρεπε να μεταφέρουν άλλα οχήματα). Φυσικά για το περιβάλλον ούτε συζήτηση. Εύχομαι οι δικηγόροι να κερδίσουν τις αγωγές και γενικότερα το ποδήλατο να μπεί στην καθημερινότητα μας όσο πιο πολύ γίνεται.
Μονο σε τραμ, ηλεκτρικό, και μετρό θα μπορουσε λογικά να μπει ποδήλάτο!!! Στο τρόλεΫ που θα το βάζατε το ποδήλατο δηλαδή? ή στο λεωφορείο? Εδω δεν χωρούν άνθρωποι με την αψυχολόγητη τοποθέτηση των θέσεων!!! Τα άλλα συζητιούνται σαν αιτήματα, αλλά οσον αφορά τρόλευ και λεοφορείο τα θεωρώ εντελως παλαβά!!!
Μονο σε τραμ, ηλεκτρικό, και μετρό θα μπορουσε λογικά να μπει ποδήλάτο!!! Στο τρόλεΫ που θα το βάζατε το ποδήλατο δηλαδή? ή στο λεωφορείο? Εδω δεν χωρούν άνθρωποι με την αψυχολόγητη τοποθέτηση των θέσεων!!! Τα άλλα συζητιούνται σαν αιτήματα, αλλά οσον αφορά τρόλευ και λεοφορείο τα θεωρώ εντελως παλαβά!!!
1. Εγώ μπαίνω παντού με το αναδιπλούμενο brompton μου λεωφορεία/τρόλευ κλπ
...
2. Το μη αναδιπλούμενο ποδήλατο μπορέι να μπεί στα λεωφορεία τρόλευ κλπ
α. Μέσα , στήν ειδική θέση πού ΥΠΟΧΡΕΟΫΝΤΑΙ να έχουν για αναπηρικό καρότσι ( προφανώς όταν εκέι δέν βρίσκεται ήδη αναπηρικό καρότσι η καρότσι μωρού )
β. Εξω σε ειδικές σκάρες πού μπαίνουν συνήθως μπροστα ώστε ο οδηγός να προσέχει και τα ποδήλατα!!!!
( πώς επισυνάπτουμε φωτό???)
να και ένα βίντεο πού προτρέπει τους πολίτες να χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους και εξηγεί την χρήση της ειδικής σκάρας...
( αν υπάρχει θέληση και πολιτική όλα είναι εφικτά)
http://www.youtube.com/watch?v=j2rQCvoBVjk
Χαιρεται... Κάποια εξέλιξη σε αυτό το θέμα έχουμε??? Σχετικά με το αν θα μπαίνουν τα ποδηλατάκια στο μετρο??
στο μετρο πλεον δε θα μπαινουν ουτε ανθρωποι.
κειμενο που μοιραστηκε απο ποδηλατες στο μετρο:
"Την Παρασκευή 9/1/09, η εταιρεία εκμετάλλευσης του δικαιώματος στην μετακίνηση Αττικό Μετρό Α.Ε., φρόντισε να κρατήσει κλειστό το σταθμό της στα Προπύλαια, πριν και μετά την πανεκπαιδευτική διαδήλωση. Χιλιάδες διαδηλωτές όχι μόνο είχαν πρόβλημα πρόσβασης στη διαδήλωση, αλλά κυρίως εγκλωβίστηκαν κατά την αποχωρησή τους από αυτή, με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός από αυτούς να χτυπηθεί βάναυσα και να συλληφθεί από τις αστυνομικές δυνάμεις. Η τακτική του Αττικό Μετρό να κρατά κλειστούς τους σταθμούς κοντά στο τέλος μιας διαδήλωσης δεν είναι καινούργια. συνέβη αρκετές φορές και στις διαδηλώσεις του Δεκέμβρη. Αυτή τη φορά όμως, υπήρχε ξεκάθαρο σχέδιο συλλήψεων, με εντολή Μαρκογιαννάκη και μετακίνησης πολλών αστυνομικών δυνάμεων στην οδό ασκληπιού, απ΄όπου και αναγκαστικά προσπάθησαν να βρουν διέξοδο οι διαδηλωτές.
Η ξεκάθαρη συνεργασία της εταιρείας Αττικό Μετρό με την αστυνομία, έτσι ώστε αυτή να μπορέσει, σύμφωνα με τις εντολές της, να προβεί σε συλλήψεις και ξυλοδαρμό περαστικών, δικηγόρων, ηλικιωμένων και εξερχόμενων από νοσοκομεία, κάνει φανερό το βαθύ αντικοινωνικό και αντι-ανθρώπινο πρόσωπό της (όσο και να προσπαθεί μέσω του δωρεάν εντύπου της να παρουσιάσει το αντίθετο, αναφέροντας τις φιλανθρωπικές της εκδηλώσεις και gala). Υποχρεώνει τους κατοίκους της πόλης να μεταφέρονται επιτηρούμενοι από κάμερες, σεκιούριτυ και ειδικούς φρουρούς, σε ένα αποστειρωμένο και επιτηρούμενο περιβάλλον, σαν εμπορεύματα. Και όταν αυτή κρίνει συμφέρον, απαγορεύει την πρόσβαση σε ομάδες ανθρώπων, ανάλογα με το φρονημά τους. Και τις εντολές από την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. προφανώς.
Η συνεργασία τόσο της Αττικό Μετρό, όσο και άλλων φορέων εκμετάλλευσης του δικαιώματος στη μετακίνηση, με την αστυνομία, δείχνει άλλωστε καθημερινά το αποτρόπαιο προσωπό της, όταν συλλαμβάνονται μετανάστες χωρίς χαρτιά και απελαύνονται, όταν έλεγχοι εισιτηρίων γίνονται παρουσία ασφαλιτών, όταν όλο το αρχιτεκτονικό ανοσιούργημα του μετρό και των σταθμών δείχνει τη σωστή συμπεριφορά και υπονοεί την παραβατικότητα. Την οποία οι διάφορες κάμερες και ένστολοι είναι εκεί για να καταστείλουν.
Στην ούτως ή άλλως ασφαλίτικη λογική του Αττικό Μετρό, προστίθεται ωστόσο χυδαιότητα, όταν θεωρεί ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας, μη-επιθυμητό. Ένα κοινωνικό κομμάτι που αντί για την τάξη και ασφάλεια του σπιτιού του, επέλεξε να ενώσει τις φωνές του στην περιπέτεια και τη δυναμική των δρόμων. Αυτή η απόφαση του Αττικό Μετρό αποτελεί μια ξεκάθαρη δήλωση εκ μέρους του. Στους καιρούς κοινωνικής αναταραχής και διεκδικήσεων τάσσεται με τη μεριά της αστυνομίας. Στους καιρούς που η ζωή θορυβεί και δημιουργεί καταστάσεις, τάσσεται με τη νεκρική σιγή και την ανυπαρξία συμβάντων του αποστειρωμένου, σα νεκροτομείου περιβαλλοντός του. Υπερασπίζεται την έρημο των μη-τόπων του, αποκλείοντας και καταδίδοντας.
Η δήλωση του Αττικό Μετρό είναι ξεκάθαρη. Μας αφορά όλους, είτε κατεβαίνουμε σε διαδηλώσεις, είτε όχι. Ξεκάθαρη πρέπει να είναι και η απαντησή μας. Αυτοί έχουν τα όπλα και τη νομιμότητα χρήσης βίας, εμείς έχουμε τους αριθμούς και το κοινωνικά κατοχυρωμένο δίκαιο. Αυτοί έχουν την επιτήρηση και το θάνατο. Εμείς τη ζωή.
Να τους απαντήσουμε όπως αρμόζει σε κάθε συνένοχο, όπως αρμόζει σε κάθε δοσίλογο."
Τις μέρες του Δεκέμβρη, οι αστυνομικοί κάνανε διαδήλωση με αίτημα "Ματ στα τραίνα" κατά το "Ποδήλατα στα τραίνα". Μάλλον το αίτημά τους εισακούστηκε, διότι όχι μόνο δεν έκλειναν οι σταθμοί στο πέρασμά τους, αλλά έμπαιναν με όλο τους τον εξοπλισμό, μέσα στους συρμούς. Φήμες λένε πως άνοιξε κατα λάθος και ένα δακρυγόνο.
Τα χημικά που κουβαλάνε όλοι αυτοί δεν είναι "ενοχλητικά και επικίνδυνα αντικείμενα";
Σημείωση: Το γεγονός έχει ήδη επισημανθεί στους αρμόδιους για το Μετρό, και στο εξής θα αποτελεί πάγια επιχειρηματολογία μας που θα αποδεικνυει πως το "ενδιαφέρον" της Αττικό Μετρό για την ασφάλεια των επιβατών δεν ισχύει και πάρα πολύ.
Γυναίκα, μάνα, μετανάστρια, καθαρίστρια, συνδικαλίστρια. Η Κωνσταντίνα Κούνεβα ετών 44, από τη Βουλγαρία. Ήταν μία από εκείνες κι εκείνους τους «αλλοδαπούς» που καθαρίζουν τους σταθμούς του ηλεκτρικού (ΗΣΑΠ), όταν εμείς φεύγουμε. Δείτε τους! Είναι οι άνθρωποι με τις έντονες κίτρινες και κόκκινες μπλούζες που στην πλάτη γράφουν ΟΙΚΟΜΕΤ.
Η ΟΙΚΟΜΕΤ είναι η εταιρία που πληρώνεται από τον ΗΣΑΠ για να καθαρίζει τους σταθμούς του ηλεκτρικού. Πρόκειται για εκμεταλλευτές δουλεμπόρους και μαφιόζους. Εργολάβοι με πολιτικές γνωριμίες που γίνονται σε μία νύχτα «επιχειρηματίες» που εμπορεύονται εργαζομένους.
Η Κωνσταντίνα έπιασε δουλειά σαν καθαρίστρια στην ΟΙΚΟΜΕΤ και έγινε γραμματέας του σωματίου καθαριστριών Αττικής. Ήρθε πολλές φορές σε σύγκρουση με τη διοίκηση της ΟΙΚΟΜΕΤ καθώς δεν ήταν «συνδικαλίστρια» τύπου ξεπουλημένων καρεκλοκένταυρων της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ που όλοι ξέρουμε, αλλά μία αληθινή, μαχητική συνδικαλίστρια που απαιτούσε βαρέα ένσημα και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για όλους, ενώ παράλληλα κατήγγειλε τις παράνομες απολύσεις, τις αυθαίρετες μειώσεις μισθών, την κακομεταχείριση, τον εργασιακό μεσαίωνα που ζουν σήμερα οι εργαζόμενοι στην ΟΙΚΟΜΕΤ και όχι μόνο.
Η διοίκηση της ΟΙΚΟΜΕΤ επιστράτευσε κάθε μέσο για να την κάνει να σωπάσει. Τη δωροδόκησαν. Προτάθηκε στην Κωνσταντίνα να πάρει υψηλότερη θέση στην εταιρία, με διπλό μισθό. Αν και σε μεγάλη ανάγκη, αρνήθηκε. Έπειτα η μάνα της απολύθηκε από την ΟΙΚΟΜΕΤ με συνοπτικές διαδικασίες, αλλά δεν μπόρεσαν να ξεφορτωθούν και την ίδια καθώς η εργατική νομοθεσία απαγορεύει την απόλυση συνδικαλιστών.
Άρχισαν οι εργοδοτικές αναφορές και τα απειλητικά τηλεφωνήματα στο σπίτι της. Η Κωνσταντίνα δεν πτοείται, αλλά στις 26 Νοεμβρίου 2008 δηλώνει σε Βέλγο ρεπόρτερ: «Με έχουν απειλήσει ότι θα με σκοτώσουν!»
Στις 22 Δεκεμβρίου 2008, γυρίζοντας βράδυ στο σπίτι της, η Κωνσταντίνα δέχτηκε επίθεση απίστευτης βιαιότητας με βιτριόλι από αγνώστους. Την περιέλουσαν με το οξύ και την ανάγκασαν να το καταπιεί! Παραμορφώθηκε το πρόσωπό της, έχασε το ένα της μάτι και τις φωνητικές της χορδές, καταστράφηκε ο οισοφάγος και το στομάχι της.
Ο ΗΣΑΠ, η ΔΕΗ και όλες οι δημόσιες υπηρεσίες, να διακόψουν άμεσα τις συμβάσεις τους με την ΟΙΚΟΜΕΤ, διαφορετικά είναι συμμέτοχοι στο έγκλημα.
Φίλε lostrenik
και όποιος άλλος ενδιαφέρεται να πάει στην πορεία για την Κούνεβα με ποδήλατο
Προτείνω ραντεβού στο Αγαλμα του Κωνσταντίνου στις 11:00
για να πάμε προς Πειραιά
Φαντάζομαι πως αρκετοί θέλουν να πάνε στην πορεία, αλλά καθώς τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ είναι λίγο άστατα, πιθανόν να το σκεφτούνε. Με αυτή τη λογικη λοιπόν, έχει νόημα να δώσουμε αυτό το ραντεβού όσοι θέλουν να πάνε με ποδήλατο.
Θα κάνουμε στάση στην Καλλιθέα περίπου στις 11:45
ΥΓ. Είναι λίγο άσχετη η κουβέντα για αυτό το φόρουμ, οπότε όποιος θέλει να απαντήσει ας ανοίξει καινούριο
Αυτοι που διοικησαν τον ΟΣΕ εως τωρα ηταν σκετη καταστροφη.Λεμε για τα ποδηλατα μας σε σχεση με το εξω αλλα να μην ξεχναμε ακομα οτι εξω ειναι ηλεκτρικα εδω και χρονια και στην χωρα μας κανανε το ηλεκτρικο δκτυο αλλα δεν λειτουργησε γιατι τα λαμογια φαγανε τα λεφτα.
Οσο για το μετρο θα ηθελα να μετρησω τι IQ ειχε αυτος που ελεγε για χωρους σταθμευσης ποδηλατων!!!Δηλαδη θελουν να μας αναγκασουν για να κανουμε την δουλεια μας με το Μετρο να εχουμε δυο ποδηλατα;(Ενα σε καθε παρκινγκ)
Παιδιά, φαντάζομαι ότι και οι δικηγόροι και οι πορείες καλό κάνουν, αλλά υπάρχει και μια πιο απλή λύση.
Αν αρχίσουμε όλοι να μπαίνουμε στο μετρό κατά δεκάδες και εκατοντάδες με τα ποδήλατα, αναγκαστηκά θα νομιμοποιηθεί από μόνο του το δικαίωμά μας.
Τι θα κάνουν? Θα βάζουν κάθε μέρα στη φυλακή 1000 άτομα?
Και να τα βάλουν, την επόμενη θα το ξανακάνουμε και θα το ξανακάνουμε μέχρι να βαρεθούν.
Πιστευεις οτι υπαρχει δυναμικη να μαζευονται 1000 ατομα καθε μερα για να κανουν ντου στο μετρο?
Πιστευεις οτι ακομα και να μαζευτουν,υπαρχει διαθεση για προσαγωγες?
Η μονη υπαρκτη λυση ειναι να απορροφηθει με τη συγχωνευση η Αττικο Μετρο απο τον ΗΣΑΠ,και να επιτραπει η εισοδος στα ποδηλατα οπως γινεται στο τρενο.
Δρασεις με ντου εχουν ξαναγινει αλλα αποτελεσμα κανενα.
Δεν νομιζω να γινονται προσαγωγες αλλα σιγα και σε τι νοιαζει;Mην σου κανουν φακελο;
Με την προσφυγη στο συμβουλιο της επικρατειας υπαρχει κανα νεο;
Πιο πιθανό μου φαίνεται να απορροφηθεί ο ΗΣΑΠ από το Μετρό παρά το ανάποδο...
Για τα 1000 άτομα, δεν εννοώ να μαζευτούν 1000 άτομα στο μετρό Αμπελοκήπων. Αυτό φυσικά και είναι δύσκολο.
Αλλά μπορούν αυτά τα 200-300-500-1000 άτομα που θέλουν πραγματικά να πηγαίνουν στις δουλειές τους με το ποδήλατο, να συμφωνήσουν (μέσω ας πούμε αυτού του σάιτ) ότι από αύριο θα το κάνουν και θα παίρνουν όλοι το μετρό και τα λεωφορεία που τους βολεύουν. Μπορεί ο καθένας να ξεκινάει από το μετρό της γειτονιάς του και να καταλήγει στο μετρό της δουλειάς του. Αν το κάνουν ταυτόχρονα όλοι, δε θα μπορεί να μας κάνει κανείς τίποτα και θα νομιμοποιηθεί με το έτσι θέλω. Ακόμα κι αν γίνονται προσαγωγές, δε μπορούν να βάζουν στη φυλακή 1000 άτομα την ημέρα (2 από το μετρό Αμπελοκήπων, 10 από το μετρό Μοναστηρίου, 100 από το μετρό Ομόνοιας κ.ο.κ.).
Είναι απλό.
δεν ξερω αν εχει ξαναγραφτει... αλλα ας επιτρεπουν την εισοδο των ποδηλατων τουλαχιστον τις Κυριακες που και κινηση δεν εχει ιδιαιτερη στο μετρο αλλα και ειναι και η μερα που βγαινουμε την βολτα μας...
Σύμφωνα με (ο)μελέτες των ειδικών στην ουφολογία από την Αττικό Μετρό ΑΕ, τα χημικά των ΜΑΤ που παραμένουν για μέρες στην ατμόσφαιρα που αναπνέουμε, μεταφέρονται στο κουδουνάκι των ποδηλάτων και για αυτό δεν επιτρέπεται να μεταφέρονται ποδήλατα στους χώρους της Αττικό Μετρό ΑΕ, αφού είναι και κλειστοί και ειδικά προστατευμένοι με τις κάμερες προστασίας του μεταφερόμενου πολίτη.
Ας μην ακούω λοιπόν άλλες σαχλαμάρες...
μια φορα την εβδομαδα να συγκεντωνομαστε και να κανουμε μετροτσαρκα!
να μπαινουμε 100 ποδηλατες σε ενα σταθμο να αποβιβαζομαστε στον επομενο κλπ
Ετσι θα γινει βιωμα στους διοικουντες και στον κοσμο οτι το ποδηλατο μπορει να μπει στο μετρο,στο ασανσερ του και στις κυλιομενες σκαλες του.
ενδιαφερομαι ειδικα για Αθηνα - θεσσαλονικη και αυριο πεμπτη οποιος ξερει κατι στα σιγουρα να πει ! (οποιος ξερει και καποιο τηλεφωνο υπευθυνου ας το γραψει να παρω αυριο γιατι σημερα εχει απεργια)