Μετά το Ergomax τι ?

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
dimisb
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους

είμαι κάτοχος ενός Ideal Ergomax (XS, 42cm) το όποιο μου δίνεται η ευκαιρία να το δώσω (σε φίλο) οπότε να προχωρήσω στην αντικατάστασή του με κάτι καλύτερο. Θεωρώ ότι αξίζει να πάω σε κάτι καλύτερο για κάτι που χρησιμοποιώ καθημερινά. Σκέφτομαι να παραμείνω στην ίδια κατηγορία μιας και το Ergomax με κάλυψε μέχρι τώρα ικανοποιητικά στη χρήση που κάνω: καθημερινή μετακίνηση στη πόλη (Αθήνα) 10-20χλμ, διαδρομές σε μικτό τεραίν, πολυήμερες εξορμίσεις (ακόμα και σε χωματόδρομους με δύσβατα κομμάτια το πήγα, προσεκτικά βέβαια..).

Συνεπώς προκύπτει το ερώτημα ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης.
Δίαφορες εναλλακτικές που σκέφτομαι μέχρι στιγμής:

- Ideal "Intergrator"
Η παράδοση συνεχίζεται? (άραγε)

- Scott Sportster P3 και ίσως P2 (γιατί όχι) " P3 " " P2"
Μήπως αξίζει να πάω σε ένα καλύτερο πλαίσιο (σε σχέση με αυτό του Intergrator)?

- Giant " X-Sport 2 "
μ'αρέσει πολύ αλλά φοβάμαι ότι δεν υπάρχει στο νούμερό μου (ή τουλάχιστον δεν έρχεται στην Ελλάδα)

-Kona "Dew FS"
Είναι και αυτό μια περίπτωση ....

Έχει κανείς εμπειρία από το Integrator του 08? Εντυπώσεις από την RST Vita RL ? (ένας από τους λόγους για την αλλαγή είναι και η "φτωχή" λειτουργία της Neon).

Τα συρματόσχοινα στο Intergrator που περνάνε εξωτερικά κάτω από τον πλάγιο σωλήνα, πόσο μειονέκτημα είναι? (κάπου είχα διαβάσει ότι καλύτερα να περνούν πάνω από το σωλήνα για να μην μαζεύεται σκόνη-λάσπη μέσα στα καλώδια)

Ένα περίεργο που πρόσεξα με τα Sportster είναι ότι τα μοντέλα του 09 (μου) φαίνονται κατώτερα σε περιφερειακά από του 08. Πχ Alivio αντί για LX, Suntour NEX 4610 αντί για NCX. Ρίξτε μια ματιά στο site της "Scott" σε σχέση με τα πιο πάνω links. Το λέω μιας και τώρα πλησιάζει η εποχή που αλλάζουν τα 08 μοντέλα σε 09 (.... οπότε μήοως είναι σκόπιμο να το καθυστερήσω ή να το επισπεύσω αντίστοιχα)

Μια περίπτωση ακόμα είναι μήπως "έχτιζα" από τη αρχή ένα εγώ με τις δικές μου επιλογές αλλά δεν νομίζω ότι έχω τις γνώσεις να φτιάξω ένα καλό ομοιογενές σύνολο.

Καμία άλλη πρόταση-ιδέα?

Το ύψος μου είναι 169 (x 67 κιλά)

Ευχαριστώ πολύ (για άλλη μια φορά) για τη φιλοξενία και τη βοήθεια.

Τα λέμε τη Κυριακή ...

Δημήτρης

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ποδήλατα TOR όπως το Ergomax είναι -για εμένα- μεταβατικό στάδιο μέχρι να δεις αν σε τραβάει ο δρόμος ή το χώμα. Το να αλλάξεις ένα TOR και να πας σε ένα άλλο TOR είναι τσάμπα κόπος και πεταμένα λεφτά (όταν πας σε ακριβότερο TOR). Από τη στιγμή που δεν πας σε κούρσα ή mountain, τότε, παλι τα ίδια θα πηγαίνει στο χώμα, πάλι τα ίδια θα είναι στην άσφαλτο.

Από τη στιγμή που κοιτάς ποδήλατα με επιθετική θέση οδήγησης όπως τα P2-P3 τότε κοίτα κατευθείαν σε mountain που έχουν ίδια θέση αλλά θα έχεις επιτέλους μια ανάρτηση της προκοπής. Εκτός αν νομίζεις ότι η Rst Neon των 50 ευρώ θα έχει μεγάλη διαφορά από την Rst Vita των 60 (λέμε τώρα) Ευρώ.

Αν θες σώνει και καλά 28'' ρόδα τότε κοίτα στα

Αυτά από εμένα, καλές αγορές!

freediver
Εικόνα freediver
Απών/απούσα

φτιαξε μια το link Scott sub γιατι δε λειτουργει...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

http://www.scottusa.com/gb_en/product/2418/11789/sub_30
to link tou scott

καταρχήν λίγοι χτίζουν ποδήλατα όπως τα θέλεις
αν και ο εκεί που πάω εγώ το κάνει.......
αν θέλεις και πρόταση σου προτείνω το vagabond με ούλη την allivio deore δισκοβραχίονα και καλή σέλα φώτα μπρος πίσω 570e
από εκεί και πέρα συμφωνώ σε αυτά που λέει ο eaglos

βελτιώσεις ως προς τι??????
αν θέλεις κάτι ποιο γρήγορο βγάλε την μπροστά ανάρτηση βρες σκελετό ποιο δύσκαμπτο...
αν και σε αυτές τις κατηγορίες δεν παίζουν ιδιαίτερες αναβαθμίσεις.....
δλδ τι και αν έχεις lx xt xtr και τι αν έχεις allivio ??
με το scott που προτείνει ο eaglos θα χάσεις σε άνεση αλλά το προτιμώ σαν ποδήλατο

για μένα κράτα αυτο που έχεις

dimisb
Απών/απούσα

συμφωνώ.
Το έχω δει, κατανοώ τα πλεονεκτήματα που έχει και το ζαχαρώνω (καιρό τώρα) όπως και άλλες αντίστοιχες επιλογές (πχ Kona Dew Plus, Trek Soho3 και το Vagabond ).
Όμως, πως τη παλεύεις στους δρόμους της Αθήνας: σαμαράκια, λακούβες (ιδίως κάποιες που βλέπεις τη τελευταία στιγμή και δεν είναι πάντα εύκολο να κάνεις ελιγμό....) κλπ
Με προβληματίζει γιατί δεν έχω εμπειρία από τέτοια ποδήλατα (και ακόμα περισσότερο μέσα στην Αθήνα).
Επίσης, το Sub βγαίνει και με 26". Να υποθέσω ότι με τους 26" χάνω σε άνεση αλλά κερδίζω σε ευελιξία? (σε σχέση με τους 28")
Να υποθέσω ακόμα ότι με κατι τέτοιο ξεχνάς εντελώς τον (έστω και ήπιο) χωματόδρομο...

Ευχαριστώ

Δημήτρης

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κοίταξε αν θέλεις ευελιξία να κοιτάξεις κάτι σε mtb που είναι ποιο μαζεμένο από όλα όσα βλέπεις και έχει και ανάρτηση μπροστά για τις λακκούβες
το bagabond ήδη είναι ποιο city κατάσταση δεν ξέρω αν παίρνει ποιο φαρδύ λάστιχο (λόγο φτερών) για να μην σκίζετε εύκολα αλλιώς βγάζεις φτερά και είσαι οκ
το καθένα έχει τα + και τα - του
όπως είπα το vagabond μαζι με το sub θεωρώ ότι είναι τα ποιο γρήγορα με καλύτερο το vagabond λόγο ελαστικών
αν το sub το πάρεις με 26 είναι σαν αν έχεις mtb χωρίς ανάρτηση

με κανένα ποδήλατο δεν ξεχνάς τους ήπιους χωματόδρομους απλά όταν είναι slik το λάστιχο προσέχεις γιατί γλυστράει
απλά η λύση του mtb σου δίνει την δυνατότητα αλλάζοντας λάστιχο να μπεις κανονικά μέσα σε χώμα

και ας μην ξεχνάμε ότι ένα mtb γυμνάζει καλύτερα από όλα :D

alan boy
Απών/απούσα

φιλε τελικα αγορασες ποδηλατο ??
αν ναι
πιο για να μας πεις εντυπωσεις?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

alan?
τελικά ψάχνεις για νέο ποδήλατο ?

dimisb
Απών/απούσα

Παιδιά ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα. Έχει κολλήσει το θέμα.

Πάντως προσανατολίζομαι στην αγορά ξεχωριστού ποδηλάτου για τη πόλη αλλά και ασφάλτινες διαδρομές εκτός πόλης (άσχετα με το τι θα κάνω με το Ergomax) με υποψήφια αυτά που αναφέραμε παραπάνω, δηλαδή

Scott Sub 20 (μέγεθος S) και
Fidusa Vagabond.(μέγεθος 45)

Όμως κοιτάω επίσης και τα παρακάτω:

Giant FCR2 (μέγεθος 46,5)
http://www.giant-bicycles.com/el-GR/bikes/lifestyle/1498/29870/

Corratec Shape Pro (μέγεθος 44 ή 48, πρέπει να το τσεκάρω αυτό)
http://www.corratec.com/content/en-gb/products/bikes/trekking/sport/?mod...

Fidusa Urban (μέγεθος 500 ??? δεν ξέρω όμως αν είναι λίγο μεγάλο για μένα)
http://www.fidusa.gr/?page_id=9&nr=39&bike=61

Έχω όμως και δύο προβληματισμούς:

1. Το λάστιχο 700Χ24 μήπως είναι πολύ στενό για το τεραίν της Αθήνας (λακούβες, σαμαράκια,διαμήκεις τομές στους δρόμους, πεζόδρομους με πλακόστρωτο κλπ). Μήπως το 700Χ32 είναι πιο ασφαλές τελικά (θυσιάζοντας ένα μέρος της ταχύτητας βέβαια).

2. Τι γίνεται με τις σχέσεις ταχυτήτων? Έχω την εντύπωση ότι (για τη χρήση που το θέλω και έχοντας και την εμπειρία από το Ergomax) ο τρίτος (ο μικρός) δίσκος μπροστά είναι απαραίτητος. Το λέω επειδή βλέπω ορισμένα μοντέλα με 2 δίσκους μπροστά.

Ευχαριστώ
Δημήτρης

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δημήτρη, αν θέλεις και μπορείς, γράψε κάπου συγκεντρωμένα, τι σου άρεσε / τι δεν σου άρεσε από το Ergomax, τι θέλεις να πετύχεις με το νέο ποδήλατο ή τι να έχει το νέο ποδήλατο και φυσικά το budget σου.
Κάτι ανέφερε ο Eaglos, νομίζω σωστά, ποιός ο λόγος να φύγεις από TOR και να ξαναπάς σε TOR?
Αν θέλεις μεγαλύτερη ταχύτητα, μικρότερο βάρος, μεγαλύτερες διαδρομές δες τα fitness (ένα σκαλί πριν τα ποδήλατα road).
Αν θέλεις χώμα, δες ΜΤΒ.
Αν θέλεις αποκλειστικά άνετη κίνηση σε πόλη, δες city.
Αν θέλεις πόλη / άσφαλτο και λίγο (απλό) χώμα, κα κάπως μεγαλύτερες βόλτες, και ταχύτητες μεγαλύτερες από ΜΤΒ ή TOR, δες τρεκκιν με ελαστικά π.χ. 700χ28 και (ΙΣΩΣ) με σταθερό πιρούνι (... λέω εγώ τώρα...?)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

2 κατηγορίες
hybrid Που σημαίνει fintess με ανταλλακτικά mtb
χάνεις σε ταχύτητα λόγο αεροδυναμικής σκελετού αλλά κερδίζεις σε αντοχή απλά το vagabond είναι πιο γρήγορο το κατά πόσο δεν ξέρω
fitness είναι ουσιαστικά κούρσες με ίσιο τιμόνι το urban μου αρέσει λόγο τιμονιού και χρώματος και έχει το πλεονέκτημα ότι διαλέγεις εσύ τα ανταλλακτικά
τα άλλα 2 δεν εχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω
διάλεξε όποιο σου αρέσει

για τις σχέσεις έχουν νομίζω και τα 3 fitness έχουν Mtb δισκοβραχίονα
:D

το 500 είναι για τον ίδιο αναβάτη με το 450 του vagabond
:D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Τα fitness ΔΕΝ έχουν δισκοβραχίωνα ΜΤΒ (ή τουλάχιστον τα πραγματικά fitness), αλλά κούρσας, όπως έχουν και ντεραγιέ κούρσας, τροχούς κούρσας, φρένα κούρσας κλπ κλπ κλπ.
Τα hybrid που αναφέρεις, μαλλον είναι "παραλλαγή στο ίδιο θέμα" των trekking, ή καλύτερα είναι φάση του στυλ "όχι Γιάννης - αλλά Γιαννάκης".

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ο σκελετός ειναι fitness
το ότι έχει deore είναι για λόγους οικονομίας
το ποδήλατο παραμένει fitness