Τον τελευταίο χρόνο μετακινούμαι σε στάνταρ δρομολόγιο.
Παρατηρώ λοιπόν ότι η κατάσταση του οδοστρώματος φθίνει προς το χειρότερο.
Όταν λέω παρατηρώ, εννοώ το αισθάνομαι καθότι κάτοχος ποδηλάτου χωρίς μπροστινή ανάρτηση.
Και δεν λέω για λακούβες μόνο. Τις λακούβες, που κι αυτές έχουν αυξηθεί, τις βλέπεις και τις αποφεύγεις.
Μιλάμε για μη-λείο οδόστρωμα το οποίο προσδίδει αυτές τις ελαφρές αναταράξεις
στο ποδήλατο.
Παρατηρείτε κι εσείς το ίδιο ?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Άστα να πάνε, όπως ακριβώς τα γράφεις είναι. Και φοβάμαι πως η κατάσταση όσο πάει θα γίνεται και χειρότερη λόγω κρίσης (δεν υπάρχουν λεφτά για έργα, οπότε ούτε για ασφαλτοστρώσεις, έστω και αυτές της κακιάς ώρας που κάνουνε οι Δήμαρχοι). Και εγώ είμαι με ξερά πιρούνια, στο δε Παγκράτι που μένω είναι δρόμοι που κουνάνε πιο πολύ από το καλντερίμι στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου :-) Σε λίγο καιρό αυτοί που έχουν πάρει FS από εκεί που τους κοροϊδεύαμε, θα δικαιωθούν :-)
Το ίδιο παρατηρώ και εγώ, βδομάδα με τη βδομάδα.
Είναι φυσιολογικό.
Η άσφαλτος - όπως και όλα τα ανθρώπινα κατασκευάσματα - θέλει περιοδική "συντήρηση" ή καλύτερα "επισκευή".
Έτσι, κανονικά, θεωρώντας ότι η "αρχική" άσφαλτος έχει "πέσει" και "στρωθεί" σωστά.... ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα φρεζάρεις το άνω στρώμα, ξαναρίχνεις και ξαναστρώνεις.
Δεν θα αναφέρω τίποτα για "ποιότητα αρχικής ασφάλτου", για "σωστή αρχική μελέτη οδοστρώματος" (αλλιώς είναι να περνάνε από πάνω ΙΧ και ποδήλατα και αλλιώς είναι να περνάνε τριαξονικές νταλίκες γεμάτες κοτρώνια.....), για σωστή "παραλαβή του έργου" από τον μηχανικό/δημόσιο υπάλληλο.... (και εδώ ΓΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΥΝΑΤΑ).
μας πότε να σταματήσουμε να γελάμε!
Εδω χαλάνε οι δρόμοι με χαμηλή κίνηση...βλέπε παράδρομο παραλιακής, ολυμπιακά έργα.
και πριν καμια 10αρια χρόνια χάζευα ανθρώπους με φοσφορίζε γιλέκα να ξεκινάνε καταμήκος (δηλαδη και δρόμο και πεζοδρόμιο) και με σπρευ σημείωναν τα όποια προβλήματα υπήρχαν. Μετά από 2 - 5 μέρες όλα ήταν στην αρχική καλή κατάσταση. Μιλάω βέβαια για εξωτερικό.
Καλά εσείς καιπαραπονιέστε κιόλας, δεν έχετε βγει από το κλεινόν άστυ, και να φανταστείς Αθήνα και Πελοπόννησος έχουν τους καλύτερους δρόμους σε αυτή τη χώρα, και δεν έχετε δει τίποτα ακόμα. Πάτε μια βολτίτσα κεντρική και δυτική Τουρκία, εκεί να δείτε "άσφαλτο", να θές να κόψεις τον κ*λο σου για να μην πονάει άλλο.
Αν κανεις εναν κοπο να περασεις απο Νεο Κοσμο (εννοω της Αθηνας), ισως αναθεωρησεις την αποψη σου για τους επαρχιακους δρομους της Τουρκιας.
Και να σκεφτει κανεις πως ο Ν.Κοσμος, ανηκει στο Δημο της Αθηνας, και δεν βρισκεται στα βαθη της Τουρκιας. Ανηκει ομως, στους πιο παραμελημενους Δημους. Εχει ισως τους χειροτερους δρομους (απο αποψη οδοστρωματος) στο Λεκανοπεδιο.
Ενας Ιστορικος, η ενας Αρχαιολογος, θα μπορουσε καλλιστα να αναφερει , και μαλιστα με χρονολογικη σειρα, ολα τα εργα που εγιναν κατα σειρα στους δρομους της περιοχης: Εργα αποχετευσης, ηλεκτροδοτησης, τηλεφωνιας, οπτικων ινων, απο το '80 μεχρι σημερα. Ειδικα σε ορισμενους δρομους, η ασφαλτος αποτελειται αποκλειστικα απο μπαλωματα, που σκεπαζουν το ενα το αλλο.
Εκει βλεπεις, δε ζει κανενας επωνυμος, και ο Ν.Κοσμος, ειναι πισω απο την "τουριστικη προσοψη".
Μονο τα "βυζια" που εχει πεταξει η ασφαλτος να δει κανεις διπλα στα κρασπεδα του δρομου στην Πυλη του Αδριανου, καταλαβαινει κανεις την κατασταση που επικρατει στους "πισω" δρομους...
Ειναι παντως ενα πρωτης ταξεως πεδιο, για να τεσταρεις την καινουρια σου αναρτηση, η το χρωμολενιο σου πηρουνακι...
Δεν νομίζω να παίζουν κάπου καλοί δρομοι.
Μόνο σε τίποτα γειτονιές τσιφλίκια οπου
οι σημάνσεις αλλάζουν κατά το δοκούν και
πρέπει να ξέρεις τη μια και μόνη είσοδο
στη γειτονιά.
Οπουδήποτε αλλού είναι χάλι μαύρο. Στο
Βύρωνα μιλάμε για ναρκοπέδιο, χαντάκια,
σαμάρια, λακούβες τα πάντα όλα. Αυτή η
άμοιρη η Καισαιρείας έχει βουλιάξει στη
μια μεριά επειδή παιρνάνε άπειρα ΜΜΜ.
Σε λίγο καιρό θα ξυνονται άνετα τα
αυτοκίνητα από κάτω τους.
Μη μασέτε παιδιά, καλύτερα δεν γίνεται :)
χαχαχα
Το θέμα είναι ότι αναγκαστικά πας πιο αργά. Είτε έχεις ανάρτηση είτε δεν έχεις.
Και όταν λέω πιο αργά, το λέω έχοντας μέση ωριαία κάτω απο τα 15χλμ/ω.
Και πάω λες και περνάω απο χωματόδρομο με νερά και δεν θέλω να φάω λάσπη.
Δηλ. δεν το τρέχω το ποδηλατάκι. Πάραυτα το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής πλέον είμαι με κατανομή βάρους σε πετάλια,τιμόνι,σέλα παρά απλώς να κάθομαι πάνω στην σέλα. Το λεγόμενο καθιστό ορθοπέταλο.
Ετοιμότητα 100% μήπως και πέσω σε σαμαράκι που κινήθηκα προς αυτό για να αποφύγω την λακουβάρα. Σαμαράκι το οποίο απλά θα αναπηδήσει λίγο το ποδήλατο αλλά αν είσαι απλώς στην σέλα αμέριμνος θα την φας την "αναπήδηση" στην μέση κλπ. κλπ. Τα ξέρετε μην τα λέω.
Δεν ξέρω τι φθορές προκαλεί αυτό σε έναν αλουμινένιο σκελετό χωρίς ανάρτηση μιας και το ποδήλατο το κινώ σε καθημερινή βάση.
Είπε κανείς τίποτα για φάσεις με καταβάσεις βουνού ?
Απλώς κινηθείτε στην Αθήνα. Το ίδιο είναι ως challenge πλέον !!!
Full Suspension χρειάζεται !
...έτσι, για να μας σπάνε τα νεύρα!!!
Στο σκελετό δε προκαλείται κάτι.
Με τις ρόδες και τα ποτήρια του πηρουνιού έχεις θέμα.
Με το κοπάνημα αρχίζουν και λασκάρουν διάφορα οπότε
πρέπει να ελέγχει και τις ρόδες για στραβώματα αλλά
και το πηρούνι για παίξιμο μπρος πίσω.
Η μόνη λύση είναι να βρεις άλλο δρόμο με λιγότερα σπασίματα
και ας κάνεις κύκλους.
... σε διαδρομές που κάνεις καθημερινά, εντοπίζεις τις "ανωμαλίες" και απλά τις αποφεύγεις.....
Το μυστικό είναι να σηκώνεσαι, δεν καθόμαστε σαν κούτσουρα στη σέλα. Βλέπουμε το οδόστρωμα και ανάλογα προσαρμόζουμε θέση - ταχύτητα και στάση σώματος.
.
.
.
καλά αυτή η Συγγρού δίπλα στις στήλες Ολυμπίου Διός (πύλη Ανδριανού)..... σε λίγο θα βρίσκουν κάτω ακόμα και τα SUV....
Πέρασα χθες από Φιλοθέη,Παπάγου,Νέο Ψυχικό,Χαλάνδρι και μπορώ να σας βεβαιώσω πως μπροστά στο χάλι του οδοστρώματος είμαστε όλοι ίδιοι.Λαός και Κολωνάκι