Tελικα αλλαξε λιγο το προγραμμα.OΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ 48ΩΡΗ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.Τα κτελ ειναι ιδιωτικα και δεν θα απεργησουν ουτε αν πεσει ατομικη βομβα
Μ' αυτές τις λογικές ορισμένων (οι δημόσιοι, τα βύσματα, τα ρετιρέ, τα παράσιτα, η απεργία που φταίει για όλα, κλπ) έχουν καταφέρει να διασπάσουν την ενότητα που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι.
Αυτά τα επιχειρήματα χρησιμοποιεί και ο Γιωργάκης (η κυβέρνηση) για να περνάει μνημόνια, μεσοπρόθεσμα, και άλλα όμορφα... Τα ίδια μας πιπιλάνε και στα δελτία ειδήσεων κάθε μέρα.
Φαίνεται πώς υπάρχουν ακόμα πολλοί που τρώνε κουτόχορτο.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ!!!
ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ!!!
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑ, ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ...
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.
Τουλάχιστον οι εργαζόμενοι ας δείχνουν αλληλεγγύη μεταξύ τους.
Μ' αυτές τις λογικές ορισμένων (οι δημόσιοι, τα βύσματα, τα ρετιρέ, τα παράσιτα, η απεργία που φταίει για όλα, κλπ) έχουν καταφέρει να διασπάσουν την ενότητα που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι.
........
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.
Τουλάχιστον οι εργαζόμενοι ας δείχνουν αλληλεγγύη μεταξύ τους.
Την 'καλύτερη μοίρα από άλλους' πώς την εξασφαλίζουν; Με τη δουλειά τους; Ή εις βάρος αυτών των άλλων;
Την αλληλεγγύη τώρα τη θυμηθήκαμε; Τώρα ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν αγγούρια; Τώρα που απειλούν να μπουν στο δικό μας κ#λο;
Και πώς τη θέλετε, σαν αυτή που δείχνει ο μέσος δημόσιος υπάλληλος (δεν μιλάμε για τις εξαιρέσεις) όταν καλείται να μας εξυπηρετήσει και κάνει τα πάντα για να αποφύγει τη δουλειά;
Ευτυχώς, το δημόσιο καταργείται.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αργά, μετά τη χρεοκοπία.
(να καταργηθεί κι η ελεεινή μονιμότητα, να τελειώνει το παραμύθι. Το GREEK DREAM!)
Την 'καλύτερη μοίρα από άλλους' πώς την εξασφαλίζουν; Με τη δουλειά τους; Ή εις βάρος αυτών των άλλων;
Την αλληλεγγύη τώρα τη θυμηθήκαμε; Τώρα ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν αγγούρια; Τώρα που απειλούν να μπουν στο δικό μας κ#λο;
Και πώς τη θέλετε, σαν αυτή που δείχνει ο μέσος δημόσιος υπάλληλος (δεν μιλάμε για τις εξαιρέσεις) όταν καλείται να μας εξυπηρετήσει και κάνει τα πάντα για να αποφύγει τη δουλειά;
Ευτυχώς, το δημόσιο καταργείται.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αργά, μετά τη χρεοκοπία.
(να καταργηθεί κι η ελεεινή μονιμότητα, να τελειώνει το παραμύθι. Το GREEK DREAM!)
Καλά ας κρατήσουμε και μια πισινή. Έχουμε δει πόσο γαμάτη εξυπηρέτηση
έχουμε και από ιδιωτικό τομέα.Ιστορίες φρίκης από παρόχος adsl, παρόχους κινητής, αντικατάσταση εντός εγγύησης, κακό σερβις γενικότερα...
Σε υποχρεώνει κανείς να 'σαι πελάτης όλων αυτών;
Το δημόσιο σε εξαναγκάζει να το πληρώνεις, είσαι - δεν είσαι χρήστης των υπηρεσιών του. Με το ζόρι πελάτης.
Απάντηση: Τα ιδιωτικά καρτέλ τα οποία "και καλά" λειτουργούν ανταγωνιστικά..
Όσο χάλια μπορεί να γίνει το δημόσιο, άλλο τόσο χάλια μπορεί να γίνει
το ιδιωτικό. Όσο ζημιογώνο και προβληματικό μπορεί να γίνει το δημόσιο
άλλο τόσο μπορεί να γίνει το ιδιωτικό.
Παραδείγματα κακών ιδιωτικών επιχειρήσεων άπειρα. Σαν πιο πρόσφατο πάρε
την ΑΣΠΙΣ ασφαλιστική που έφαγε τα λεφτά του κόσμου και χαιρέτησε.
Καταλήγω στο ότι σημασία έχουν οι άνθρωποι. Τεμπέληδες και άχρηστοι υπάρχουν
παντού. Συνήθως κατέχουν και υψηλά αμοιβόμενες θέσεις σε πολλές εταιρίες δημοσίου ή ιδιωτικού χαρακτήρα.
Η ύπαρξη των καρτέλ, είναι θέμα του κράτους. Και συγκεκριμένα, της επιτροπής ανταγωνισμού. Αν αυτή λειτουργούσε σωστά, δεν θα υπήρχε θέμα καρτέλ.
Eaglos wrote:
Καταλήγω στο ότι σημασία έχουν οι άνθρωποι. Τεμπέληδες και άχρηστοι υπάρχουν
παντού. Συνήθως κατέχουν και υψηλά αμοιβόμενες θέσεις σε πολλές εταιρίες δημοσίου ή ιδιωτικού χαρακτήρα.
Στον ιδιωτικό τομέα, αυτό 'ναι πρόβλημα του μισθοδότη τους, όχι του πελάτη. Οπότε σκασίλα μας.
Στο δημόσιο, ο πελάτης και ο μισθοδότης...συμπίπτουν. Άρα, εδώ, όχι σκασίλα μας.
Όμως δεν λειτουργεί σωστά και έτσι έχουμε πήξει στα καρτέλ
από τα τρόφιμα, στην τηλεφωνία, προσεχώς στο ρεύμα κλπ κλπ.
Από εκει και μετά, το πρόβλημά μας είναι στο ποιός πληρώνει
τον ανίκανο υπάλληλο ή στο ότι ο υπάλληλος είναι ανίκανος;
Δηλαδή αν είχαμε ιδιωτικά ΕΛΤΑ με τραγικά αργή εξυπηρέτηση
θα είμασταν χαρούμενοι επειδή δεν πληρώνουμε εμείς τον άχρηστο
υπάλληλο; Δεν νομίζω :)
Σημασία έχει να κάνεις τη δουλειά σου σωστά και γρήγορα.
Το να φτιάξεις μια σωστή επιχείρηση με σωστή εξυπηρέτηση δεν
έχει να κάνει με το δημόσιο ή ιδιωτικό χαρακτήρα της, ούτε
έχει να κάνει με τη μονιμότητα καθώς άπειρος κόσμος δουλεύει
σε ιδιωτικές εταιριές και παρόλαυτά ξύνει τα παπάρια του και
σου βγάζει το λάδι για να κάνεις μια δουλεια.
Πάντως μεταξύ του τεχνιτά προβληματικού δημόσιου και του
"κάνω ότι γουστάρω" ιδιωτικού όπου δεν τον πιάνει έλεγχος
θα προτιμήσω το πρώτο.
Εντάξει Eaglos, δεν μπορώ να σε πείσω.
Αυτό που για μένα είναι σημαντικό, είναι ότι η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα δόθηκε.
Δυστυχώς, δόθηκε από την τρόικα και δόθηκε καθυστερημένα, κατόπιν χρεοκοπίας.
Μπορούσε να δοθεί από την κυβέρνηση, εγκαίρως, προ χρεοκοπίας, μπας και το παλέψουμε. Αλλά...η πελατεία πάνω απ' όλα.
Δεν διαφωνώ με κάποια από τα μέτρα που μας φόρεσαν.
Απλά διαφωνώ με τη λογική ότι το δημόσιο είναι σκατά
ενώ το ιδιωτικό γαμεί και δέρνει όταν έχουμε πολλά
παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο.
Η λύση για μένα θα ήταν να βάλεις γκάζια στους δημόσιους
ώστε να κάνουν τη δουλειά τους. Παράλληλα να εκσυγχρονησεις
κάποια πράγματα ώστε να περάσουν οι υπηρεσίες σε ηλεκτρονική
μορφή λειτουργίας.
Σαφώς και ισχύει το "πελατεία πάνω από όλα" και για αυτό δεν
έχουμε σωστές δημόσιες υπηρεσίες. Όμως η λύση δεν είναι να
χαρίσω πχ τη ΔΕΗ στους Γερμανούς αλλά να στρώσω κώλο και να
την κάνω να δουλεύει όπως πρέπει.
Δεν διαφωνώ με κάποια από τα μέτρα που μας φόρεσαν.
Απλά διαφωνώ με τη λογική ότι το δημόσιο είναι σκατά
Ναι, αυτό λέω, ότι το δημόσιο είναι σκατά.
Eaglos wrote:
ενώ το ιδιωτικό γαμεί και δέρνει όταν έχουμε πολλά
παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο.
Αυτό, ποιος το είπε; Και τι σχέση έχει και τι μας νοιάζει τι θα κάνει ο ιδιωτικός τομέας; Πρόβλημά του, εμείς μέτοχοι είμαστε στο δημόσιο, αυτό είναι το θέμα μας.
Eaglos wrote:
Η λύση για μένα θα ήταν να βάλεις γκάζια στους δημόσιους
ώστε να κάνουν τη δουλειά τους. Παράλληλα να εκσυγχρονησεις
κάποια πράγματα ώστε να περάσουν οι υπηρεσίες σε ηλεκτρονική
μορφή λειτουργίας.
(και πώς 'βάζεις γκάζια' σε κάποιον που 'χει μονιμότητα;)
Πότε; ΤΩΡΑ;
40 χρόνια ΜΟΠ, ΚΠΣ, ΕΣΠΑ, αυτός ήταν ο σκοπός τους.
Εμείς τα κάναμε μίζες, μισθάρες δημοσίου, 'επιδοτήσεις', μπουζούκια, 'προσεχώς βουλγάρες'.
Eaglos wrote:
Σαφώς και ισχύει το "πελατεία πάνω από όλα" και για αυτό δεν
έχουμε σωστές δημόσιες υπηρεσίες. Όμως η λύση δεν είναι να
χαρίσω πχ τη ΔΕΗ στους Γερμανούς αλλά να στρώσω κώλο και να
την κάνω να δουλεύει όπως πρέπει.
(η ίδια απάντηση)
Πότε; ΤΩΡΑ;
40 χρόνια ΜΟΠ, ΚΠΣ, ΕΣΠΑ, αυτός ήταν ο σκοπός τους.
Εμείς τα κάναμε μίζες, μισθάρες δημοσίου, 'επιδοτήσεις', μπουζούκια, 'προσεχώς βουλγάρες'.
Θα πρέπει να σε νοιάζει τι κάνει ο ιδιωτικός τομέας
διότι αυτό του προτείνουν ως αντικαταστάτη. Όταν σου
λένε να συρικνωθεί το κράτος και το δημόσιο, αυτό
που σου λένε είναι να φύγει από το κράτος μια υπηρεσία
και να περάσει στα χέρια του ΧΨ ιδιώτη τον οποίο
αποδεδειγμένα δεν μπορείς ούτε να ελέγξεις αλλά ούτε
και να τον βάλεις να παίζει με τους κανόνες.
Τα γκάζια τα βάζεις με αντικίνητρα και αξιολογήσεις.
Βάλε πρόστιμα σε διοικητές οργανισμών να χάνουν 2-3
μισθούς το χρόνο και θα δεις πως βάζουν γκάζια σε
υπαλλήλους.
Ούτε καν το νομικό κομμάτι δεν αποτελεί εμπόδιο, εδώ
παραβίασαν και κατέλυσαν το Σύνταγμα για να περάσουμε
σε οικονομική καταχή, σιγά μην κολλήσουν σε λεπτομέριες.
ΥΓ: Αυτά τα "εμείς" με βρίσκουν αντίθετο. Εγώ και καμιά 200άρα
άτομα που ξέρω δεν έχουν κάνει τίποτα από όσα περιγράφεις.
Οπότε ας γίνει "εσείς" ή "αυτοί" ;)
άσε ρε αρχ...δια ιδιωτικός τομέας. Με κρατικές επιδοτήσεις κλπ, μίζες κλπ. Σε ποιόν τα πουλάνε αυτά; Θέλουν να φάνε τα πάντα και κάποιοι μιλάνε για το ότι το πρόβλημα είναι το δημόσιο. Ή άσχετοι είναι ή πολύ πονηροί.
19/10 TA MΕΣΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,ΤΡΟΛΕΪ 9.00-21.00,ΗΣΑΠ 10.00-18.00,ΟΣΕ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ,ΤΡΑΜ 8.00-20.00,ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
20/10 ΤΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,ΤΡΟΛΕΙ 9.00-21.00,ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΙΣ 8.00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ,ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Tελικα αλλαξε λιγο το προγραμμα.OΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ 48ΩΡΗ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.Τα κτελ ειναι ιδιωτικα και δεν θα απεργησουν ουτε αν πεσει ατομικη βομβα
2/9 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕΤΡΟ,ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ
Μ' αυτές τις λογικές ορισμένων (οι δημόσιοι, τα βύσματα, τα ρετιρέ, τα παράσιτα, η απεργία που φταίει για όλα, κλπ) έχουν καταφέρει να διασπάσουν την ενότητα που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι.
Αυτά τα επιχειρήματα χρησιμοποιεί και ο Γιωργάκης (η κυβέρνηση) για να περνάει μνημόνια, μεσοπρόθεσμα, και άλλα όμορφα... Τα ίδια μας πιπιλάνε και στα δελτία ειδήσεων κάθε μέρα.
Φαίνεται πώς υπάρχουν ακόμα πολλοί που τρώνε κουτόχορτο.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ!!!
ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ!!!
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑ, ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ...
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.
Τουλάχιστον οι εργαζόμενοι ας δείχνουν αλληλεγγύη μεταξύ τους.
Να τη δείξουμε αλλά να μας σπάνε και λιγότερα
τα @@ στις διάφορες εφορίες, πολεοδομίες και
λοιπές δημοσιουπηρεσίες.
Εντάξει εργαζόμενοι αδέρφια και έτσι αλλά οι
πλειοψηφία στο δημόσιο είναι για λιθοβολισμό.
22/9 AΠΕΡΓΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΜ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Την 'καλύτερη μοίρα από άλλους' πώς την εξασφαλίζουν; Με τη δουλειά τους; Ή εις βάρος αυτών των άλλων;
Την αλληλεγγύη τώρα τη θυμηθήκαμε; Τώρα ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν αγγούρια; Τώρα που απειλούν να μπουν στο δικό μας κ#λο;
Και πώς τη θέλετε, σαν αυτή που δείχνει ο μέσος δημόσιος υπάλληλος (δεν μιλάμε για τις εξαιρέσεις) όταν καλείται να μας εξυπηρετήσει και κάνει τα πάντα για να αποφύγει τη δουλειά;
Ευτυχώς, το δημόσιο καταργείται.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αργά, μετά τη χρεοκοπία.
(να καταργηθεί κι η ελεεινή μονιμότητα, να τελειώνει το παραμύθι. Το GREEK DREAM!)
Ν' αγιάσει το στόμα σου!
Καλά ας κρατήσουμε και μια πισινή. Έχουμε δει πόσο γαμάτη εξυπηρέτηση
έχουμε και από ιδιωτικό τομέα.Ιστορίες φρίκης από παρόχος adsl, παρόχους κινητής, αντικατάσταση εντός εγγύησης, κακό σερβις γενικότερα...
Ερώτηση: Τι είναι χειρότερο από το δημόσιο μονοπώλιο;
Σε υποχρεώνει κανείς να 'σαι πελάτης όλων αυτών;
Το δημόσιο σε εξαναγκάζει να το πληρώνεις, είσαι - δεν είσαι χρήστης των υπηρεσιών του. Με το ζόρι πελάτης.
Απάντηση: Τα ιδιωτικά καρτέλ τα οποία "και καλά" λειτουργούν ανταγωνιστικά..
Όσο χάλια μπορεί να γίνει το δημόσιο, άλλο τόσο χάλια μπορεί να γίνει
το ιδιωτικό. Όσο ζημιογώνο και προβληματικό μπορεί να γίνει το δημόσιο
άλλο τόσο μπορεί να γίνει το ιδιωτικό.
Παραδείγματα κακών ιδιωτικών επιχειρήσεων άπειρα. Σαν πιο πρόσφατο πάρε
την ΑΣΠΙΣ ασφαλιστική που έφαγε τα λεφτά του κόσμου και χαιρέτησε.
Καταλήγω στο ότι σημασία έχουν οι άνθρωποι. Τεμπέληδες και άχρηστοι υπάρχουν
παντού. Συνήθως κατέχουν και υψηλά αμοιβόμενες θέσεις σε πολλές εταιρίες δημοσίου ή ιδιωτικού χαρακτήρα.
Η ύπαρξη των καρτέλ, είναι θέμα του κράτους. Και συγκεκριμένα, της επιτροπής ανταγωνισμού. Αν αυτή λειτουργούσε σωστά, δεν θα υπήρχε θέμα καρτέλ.
Στον ιδιωτικό τομέα, αυτό 'ναι πρόβλημα του μισθοδότη τους, όχι του πελάτη. Οπότε σκασίλα μας.
Στο δημόσιο, ο πελάτης και ο μισθοδότης...συμπίπτουν. Άρα, εδώ, όχι σκασίλα μας.
Όμως δεν λειτουργεί σωστά και έτσι έχουμε πήξει στα καρτέλ
από τα τρόφιμα, στην τηλεφωνία, προσεχώς στο ρεύμα κλπ κλπ.
Από εκει και μετά, το πρόβλημά μας είναι στο ποιός πληρώνει
τον ανίκανο υπάλληλο ή στο ότι ο υπάλληλος είναι ανίκανος;
Δηλαδή αν είχαμε ιδιωτικά ΕΛΤΑ με τραγικά αργή εξυπηρέτηση
θα είμασταν χαρούμενοι επειδή δεν πληρώνουμε εμείς τον άχρηστο
υπάλληλο; Δεν νομίζω :)
Σημασία έχει να κάνεις τη δουλειά σου σωστά και γρήγορα.
Το να φτιάξεις μια σωστή επιχείρηση με σωστή εξυπηρέτηση δεν
έχει να κάνει με το δημόσιο ή ιδιωτικό χαρακτήρα της, ούτε
έχει να κάνει με τη μονιμότητα καθώς άπειρος κόσμος δουλεύει
σε ιδιωτικές εταιριές και παρόλαυτά ξύνει τα παπάρια του και
σου βγάζει το λάδι για να κάνεις μια δουλεια.
Πάντως μεταξύ του τεχνιτά προβληματικού δημόσιου και του
"κάνω ότι γουστάρω" ιδιωτικού όπου δεν τον πιάνει έλεγχος
θα προτιμήσω το πρώτο.
Εντάξει Eaglos, δεν μπορώ να σε πείσω.
Αυτό που για μένα είναι σημαντικό, είναι ότι η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα δόθηκε.
Δυστυχώς, δόθηκε από την τρόικα και δόθηκε καθυστερημένα, κατόπιν χρεοκοπίας.
Μπορούσε να δοθεί από την κυβέρνηση, εγκαίρως, προ χρεοκοπίας, μπας και το παλέψουμε. Αλλά...η πελατεία πάνω απ' όλα.
Δεν διαφωνώ με κάποια από τα μέτρα που μας φόρεσαν.
Απλά διαφωνώ με τη λογική ότι το δημόσιο είναι σκατά
ενώ το ιδιωτικό γαμεί και δέρνει όταν έχουμε πολλά
παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο.
Η λύση για μένα θα ήταν να βάλεις γκάζια στους δημόσιους
ώστε να κάνουν τη δουλειά τους. Παράλληλα να εκσυγχρονησεις
κάποια πράγματα ώστε να περάσουν οι υπηρεσίες σε ηλεκτρονική
μορφή λειτουργίας.
Σαφώς και ισχύει το "πελατεία πάνω από όλα" και για αυτό δεν
έχουμε σωστές δημόσιες υπηρεσίες. Όμως η λύση δεν είναι να
χαρίσω πχ τη ΔΕΗ στους Γερμανούς αλλά να στρώσω κώλο και να
την κάνω να δουλεύει όπως πρέπει.
Ναι, αυτό λέω, ότι το δημόσιο είναι σκατά.
Αυτό, ποιος το είπε; Και τι σχέση έχει και τι μας νοιάζει τι θα κάνει ο ιδιωτικός τομέας; Πρόβλημά του, εμείς μέτοχοι είμαστε στο δημόσιο, αυτό είναι το θέμα μας.
(και πώς 'βάζεις γκάζια' σε κάποιον που 'χει μονιμότητα;)
Πότε; ΤΩΡΑ;
40 χρόνια ΜΟΠ, ΚΠΣ, ΕΣΠΑ, αυτός ήταν ο σκοπός τους.
Εμείς τα κάναμε μίζες, μισθάρες δημοσίου, 'επιδοτήσεις', μπουζούκια, 'προσεχώς βουλγάρες'.
(η ίδια απάντηση)
Πότε; ΤΩΡΑ;
40 χρόνια ΜΟΠ, ΚΠΣ, ΕΣΠΑ, αυτός ήταν ο σκοπός τους.
Εμείς τα κάναμε μίζες, μισθάρες δημοσίου, 'επιδοτήσεις', μπουζούκια, 'προσεχώς βουλγάρες'.
Θα πρέπει να σε νοιάζει τι κάνει ο ιδιωτικός τομέας
διότι αυτό του προτείνουν ως αντικαταστάτη. Όταν σου
λένε να συρικνωθεί το κράτος και το δημόσιο, αυτό
που σου λένε είναι να φύγει από το κράτος μια υπηρεσία
και να περάσει στα χέρια του ΧΨ ιδιώτη τον οποίο
αποδεδειγμένα δεν μπορείς ούτε να ελέγξεις αλλά ούτε
και να τον βάλεις να παίζει με τους κανόνες.
Τα γκάζια τα βάζεις με αντικίνητρα και αξιολογήσεις.
Βάλε πρόστιμα σε διοικητές οργανισμών να χάνουν 2-3
μισθούς το χρόνο και θα δεις πως βάζουν γκάζια σε
υπαλλήλους.
Ούτε καν το νομικό κομμάτι δεν αποτελεί εμπόδιο, εδώ
παραβίασαν και κατέλυσαν το Σύνταγμα για να περάσουμε
σε οικονομική καταχή, σιγά μην κολλήσουν σε λεπτομέριες.
ΥΓ: Αυτά τα "εμείς" με βρίσκουν αντίθετο. Εγώ και καμιά 200άρα
άτομα που ξέρω δεν έχουν κάνει τίποτα από όσα περιγράφεις.
Οπότε ας γίνει "εσείς" ή "αυτοί" ;)
Ντάξει, όλα αυτά last year.
23/9 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ,ΜΕΤΡΟ,ΤΡΑΜ
Ίσως και 27,28/9 και σίγουρα 5/10
26/9 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕΤΡΟ,ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ,ΤΡΑΜ,ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ,ΟΣΕ.ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ 11.00-17.00,ΤΡΟΛΕΙ 11.00-16.00
27/9 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,ΤΡΟΛΕΙ,ΜΕΤΡΟ
28/9 24ΩΡΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,ΤΡΟΛΕΙ,ΤΑΞΙ
άσε ρε αρχ...δια ιδιωτικός τομέας. Με κρατικές επιδοτήσεις κλπ, μίζες κλπ. Σε ποιόν τα πουλάνε αυτά; Θέλουν να φάνε τα πάντα και κάποιοι μιλάνε για το ότι το πρόβλημα είναι το δημόσιο. Ή άσχετοι είναι ή πολύ πονηροί.
28/9 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙ.
29/9 ΤΑΞΙ
ξέρουμε αν συζητιέται τίποτα για την επόμενη βδομάδα?
Δευτερα 10/10 24ωρη σε ολα τα μεσα εκτος προαστιακου
http://www.apergia.gr/index.php
Όλα τα ΜΜΜ πλην ΟΣΕ και Προαστιακού δεν θα
λειτουργήσουν την Πέμπτη και την Παρασκευή.
18,19,20/10 3ημερη απεργια στον οσε.Τρελη επανασταση!!!!!
19/10 TA MΕΣΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,ΤΡΟΛΕΪ 9.00-21.00,ΗΣΑΠ 10.00-18.00,ΟΣΕ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ,ΤΡΑΜ 8.00-20.00,ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
20/10 ΤΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,ΤΡΟΛΕΙ 9.00-21.00,ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΙΣ 8.00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ,ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ