29” bikes Νέα μόδα η νέα πραγματικότητα ?

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βλέποντας ότι μια νέα μόδα να πλησιάζει την καταναλωτική κοινωνία μας
θα ήθελα να την δούμε λίγο ποιο ρεαλιστικά
απο ότι καταλάβατε θα μιλήσω για τα 29ers κατασκευή του garry fisher
ακόμα δεν κατάλαβα ποιος είναι ο σκοπός να βάλω 28” τροχό σε ένα mtb
ναι καλά ακούσατε 28” είναι και όχι 29” (thanks spirosta)
http://www.dtswiss.com/getdoc/1f6a38e1-078d-43fe-983d-ac49cc610752/Techn...
εδώ αν παρατηρήσετε στο tire dimension λέει στο t.k. 7.1 700(28”) x 1-2.3
ότι λέει και στα κουρσάδικα RR 1.1 700(28”) x 18-25
βεβαία τα κουρσάδικα δεν δέχοντε φαρδύ λάστιχο αν και σε εποικηνονία που ήρθα με την dt μου απαντήσαν
“Dear Sir,

Thank you for your e-mail. The max. tire dimension which we recommend for the RR1.1 rim is 700c x 25! If you want you can put on a tire with the dimension 700c x 45, but that's not what we recommend. It's possible that the tire can slip of the rim while you are riding bicycle. That's risky.

If you want to ride your bicycle with a 700c x 45 tire, we recommend the DT Swiss TK 7.1 rim. For this rim this tire size we can recommend.

Kind regards,

Thomas Studer
Assistant Sales Support
DT Swiss AG

δλδ ότι νεμεν μπαίνει αλλά δεν το συστήνουμε (τρίχες δλδ)

βασικά θεσ/νικη έχω δει πολλά mtb να κυκλοφορούν με 700ρι στεφάνι δεν είναι δύσκολη η αλλαγή

συνεχίζω
ο προβληματισμός μου είναι τι έχω να κερδίσω από ένα 29”
ταχύτητα θα μου πεις
καλύτερη υπερπήδηση εμποδίων
λιγότερη ευελιξία πράγμα που χρειάζεται στο βουνό
μεγαλύτερη ελαστικότητα στους τροχούς που σημαίνει ότι ίσως να μην είναι και τόσο ποιο γρήγορα στο βουνό

προσωπικά πιστεύω πως είναι απλά μια μόδα που σε κάποια φάση θα μας την περάσουνε σαν ανάγκη

άλλοι προβληματισμοί είναι ότι χρειαζόμαστε άλλους τροχούς και άλλες αναρτήσεις αν πούμε ότι πάμε σε 29” ανάρτηση 29” (είδα σε rockshox fox )
και τροχοί 29” η στεφάνι 29” (είδα σε dt mavic fulcrum)
λογικά με ποιο μεγάλο κόστος και ποιο δύσκολη διαθεσιμότητα μιας και από μια μικρή έρευνα είδα ότι δεν υπάρχουν ούτε σε ελληνικά καταστήματα αλλά ούτε σε internetika οπότε προσοχή στους κατόχους μην σας χαλάσουν τροχοί ανάρτηση
εκτός αν είστε τόσο οικονομικά ανεξάρτητοι που δεν σας νοιάζει και αγοράσετε κατευθείαν καινούργιο 29” bike

τελικά δεν ξέρω αν αξίζει να αφήσω το κλασικό mtb μου και να πάω σε 29” bike
που είναι ένα fitness με ανάρτηση μπροστά και ποιο φαρδιά λάστιχα

πέραν αυτού πρόσεξα πως η bianchi (120 χρόνια στον χώρο) 2009 δεν έβγαλε 29”bikes ενώ το 2008 είχε βγάλει

περιμένω απόψεις σας

φιλικά
Πέτρος

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spirosta
Απών/απούσα

Η δικια μου άποψη είναι πως το μόνο πλεονέκτημα είναι η καλύτερη συμπεριφορά ενός μεγαλύτερου τροχού σε εμπόδια. Σε όλες τις άλλες απόψεις το κόστος είναι αρκετά μεγαλύτερο από ένα ίδιων αντοχών 26 άρι. Και αυτό έγγειται κυρίως στους τροχούς. Οι 28 άρηδες είναι πιο ελαστικοί και πιο ευαίσθητοι με αποτέλεσμα να θελεις καλύτερα και άρα πιο ακριβά πράγματα.

Όσο για τις κουρσάρικες ζάντες ούτε κατα διάννοια. Λίγες ακτίνες και ακτινικό πλέξιμο δεν είναι για πέτρες. Άρα αυτόματα πάμε σε ζάντες τύπου trekking όπως τις Α319 και Α719 και κάποιες DT.

Πέρα από αυτό ένα mtb πρέπει να έχει καλή ανάρτηση. Και πάλι όμως οι αναρτήσεις που υπάρχουν είναι λίγες, και σε περιορισμένες επιλογές. Άλλο ένα αρνητικό. Όπως και τα λάστιχα που ελάχιστες εταιρίες βγάζουν βουνού σε 700c και πάλι όχι όλη τους την γκάμα.

Άλλα αρνητικά δεν έχω. Γενικά δεν εγώ δεν θεωρώ ότι έχουν μέλλον αυτά τα ποδήλατα. Είναι είδος που υπερκαλύπτεται από τα trekking αλλά και τα mtb. Απλά το trekking έχει και σχάρες-φώτα-φτερα. Τα 29er είναι απλά marketing που δεν δείχνει να πολυπετυχαίνει σε ευρεία κλίμακα. Τουλάχιστον εγώ αυτό βλέπω. Και από τη στιγμή που κάνεις πολύ πιο απλά τη δουλεια σου με ένα trekking ή ένα mtb ποιος ο λόγος για ένα άλλο ποδήλατο. Ποιος ο λόγος επίσης όταν με αλλαγή ελαστικών κάνεις ένα ποδήλατο ότι είδους θέλεις? (Αρκεί να έχεις κάποια αξιοπρεπεί εξαρτήματα. Όχι να πας με την κούρσα στο βουνο..)

teaser
Απών/απούσα

plannet με εκπλήσεις που θες τη γνώμη ΜΟΥ!

λοιπόν το

"ιf you want you can put on a tire with the dimension 700c x 45, but that's not what we recommend"

δεν σημαίνει κλασσικέ μαλάκα έλληνα είναι τρίχες! Επειδή λοιπόν έχω ζήσει και σε άλλα μέρη πέρα απο την μπανανία (ελλάδα δηλαδή) και πέρα από την μπουγατσούπολη (θεσσαλονική για σένα δηλαδή) σημαίνει το εξής

"θα φτύνεις ακτίνες ρε φίλε να ουμ"

για αυτό σου λέω...άσε τα 28 και τα 29.....put some fun inbetween your legs!

με διάθεση για humor και για πείραγμα

teaser

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@teaser
τι ακτίνες?
η ερώτηση έγινε για στεφάνι
το στεφάνι δεν έχει ακτίνες
στα άλλα μέρη που έχεις ζήσει δεν σου έχουν μάθει να διαβάζεις???

teaser
Απών/απούσα

στεφάνι? τι στεφάνι? από αυτά στις κηδείες?

Inferno
Απών/απούσα

@teaser
Ακτίνες; Τι ακτίνες; Ακτίνες-Χ;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τπτ τις προκοπής θα πείτε η μόνο παπαρίτσες ως συνήθως
??????

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

up

στο cyclist παντως οσοι τα δοκιμασαν ορκιζονται οτι ειναι το μελλον

κανενας με προσωπικη εμπειρια εδω?

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Βασικά εμείς οι άνθρωποι έχουμε ανάγκες. Δυό ειδών ανάγκες, τις πραγματικές και τις εικονικές. Γι’ αυτό υπάρχουν δυό λύσεις, η μηχανική και το μάρκετινγκ. Όπως είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις τις ανάγκες σου, το ίδιο δύσκολο είναι να επιλέξεις την λύση τους.

Από διάφορα τεστ και reviews πολλά καλά λόγια ακούγονται από όσους πήδησαν από τα 26αρια στα 29αρια. Όμως δεν έχουμε το αντίστροφο και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Επιπλέον υπάρχουν και τα 6-9 με 26αρι πισω και 29αρι μπροστά. Μόνο κάποιος που ασχολείται χρόνια με mountain κι έχει την άνεση να δοκιμάσει και τους δυο τύπους (αλλά θεωρώ ΧΩΡΙΣ αναρτήσεις) θα μπορούσε να κατανοήσει σε βάθος τα πλεονεκτήματα και των δυό λύσεων και να κάνει συγκριτικό. Η θεωρία λέει πως ο μεγαλύτερος τροχός είναι γενικά καλύτερος σε συμπεριφορά αλλά θέλει μεγαλύτερο «κόπο».

Μιας λοιπόν και πρόσφατα ασχολήθηκα με χοντρα λάστιχα να προσθέσω αυτό που έμαθα. Σε ότι αφορά τους φαρδύτερους τροχούς σημαντικό ρόλο παίζει το εσωτερικό ΠΛΑΤΟΣ της στεφάνης (inner width). Αν ξέρεις τον κατασκευαστή της στεφάνης πας στο σαιτ του αλλά αν δεν το ξέρεις μετράς το στεφάνι από άκρη σ’ άκρη από την πλευρά που είναι οι ακτίνες και στον αριθμό που θα βρεις (σε χιλιοστά) αφαιρείς 6mm κι έχεις το εσωτερικό πλάτος. Έτσι μπορείς να καταλάβεις εάν αυτό που σκέφτεσαι να βάλεις είναι εξωπραγματικό. Πηγή: http://www.airfreetires.com/information/FAQPopular.asp#23

Όταν βρεις το εσωτερικό πλάτος ανατρέχεις στο πινακάκι του Sheldon αλλά ΚΑΙ στον κατασκευαστή ελαστικών που συνήθως αναφέρει περισσότερα. Ένα παράδειγμα: Εγώ θέλησα να βάλω balloon tires, ήθελα να δω αν αντί για 700Χ35 μπορούσα να ανέβω σε 700Χ50 (δηλαδή 622-50). Είδα λοιπόν πως το εσωτερικό πλάτος της στεφάνης μου είναι 19mm. Ο Sheldon εδώ μου λέει πως θα έπρεπε να είχα 21mm εσωτερικό πλάτος στεφάνης αλλά αυτό είναι ένας γενικός μάλλον "συντηρητικός" κανόνας ασφαλείας. Ο κατασκευαστής των ελαστικών και του ποδηλάτου αντίθετα μου είπαν πως θα είμαι ΟΚ με την στεφάνη (αρκεί να χωρούν στο πλαίσιο), βλέπε Schwalbe. Απλά ο Sheldon είχε στο μυαλό του το πραγματικό πλάτος ελαστικού ενώ συνήθως οι κατασκευαστες ελαστικών δίνουν ονομαστικό πλάτος που είναι κατα τι μικρότερο από το πραγματικό αν το μετρήσεις με παχύμετρο.

Στην δικιά σου περίπτωση αγαπητέ planet η RR 1.1 φαινεται πως έχει εσωτερικό πλάτος 15mm άρα θα μπορούσες με ασφάλεια να βάλεις μέχρι 700Χ32. Η 7.1 έχει εσωτερικό πλάτος 19mm και θα μπορούσες με ασφάλεια να βάλεις μέχρι 700Χ50 (δηλαδή 622-50).

European Tire and Rim Technical Organization Standards Manual - 2007

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

scrabler wrote:

Από διάφορα τεστ και reviews πολλά καλά λόγια ακούγονται από όσους πήδησαν από τα 26αρια στα 29αρια. Όμως δεν έχουμε το αντίστροφο και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Επιπλέον υπάρχουν και τα 6-9 με 26αρι πισω και 29αρι μπροστά. Μόνο κάποιος που ασχολείται χρόνια με mountain κι έχει την άνεση να δοκιμάσει και τους δυο τύπους (αλλά θεωρώ ΧΩΡΙΣ αναρτήσεις) θα μπορούσε να κατανοήσει σε βάθος τα πλεονεκτήματα και των δυό λύσεων και να κάνει συγκριτικό. Η θεωρία λέει πως ο μεγαλύτερος τροχός είναι γενικά καλύτερος σε συμπεριφορά αλλά θέλει μεγαλύτερο «κόπο».


πιστεύω πως ο καλύτερος τρόπος για δεις αν πραγματικά αξίζει είναι οι επαγγελματίες αθλητές
δλδ
πόσοι αθλητές πήγαν από 26 σε 29???
είδαμε καλύτερους χρόνους
αξίζει να αλλάξει η μουντενάδικη κοινωτήτα και να βάλει σαν νέα στάνταρ τα 29ρια
αν στους ίδιους αθλητές δίναμε πάλι 26ρια θα έπεφτε ο χρόνος τους
βασικά από οτι ξέρω μόνο μία γυναίκα τρέχει στην ευρώπη με 29ρι

βέβαια εγώ το βλέπω καθαρά απο καταναλωτική πλευρά και σκέφτομε
την δουλειά μας την κάναμε και με τα 26ρια γιατί να μπούμε στην διαδικασία να αλλάξουμε
και γιατί παρόλο που λέγονται τόσα καλά δεν βγάζουν οι εταιρίες 29ρια

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rise wrote:
up

στο cyclist παντως οσοι τα δοκιμασαν ορκιζονται οτι ειναι το μελλον

κανενας με προσωπικη εμπειρια εδω?


στο cyclist ότι και να δοκιμάσουν είναι το μέλλον :D

Nastybishop
Απών/απούσα

plannet wrote:
Rise wrote:
up

στο cyclist παντως οσοι τα δοκιμασαν ορκιζονται οτι ειναι το μελλον

κανενας με προσωπικη εμπειρια εδω?


στο cyclist ότι και να δοκιμάσουν είναι το μέλλον :D

καλά στο cyclist βρηκαν και ενα γιλέκο ...που το φοράς και πετάς..

μην ψαρωνετε. Οπως ο πλανετ γραφει με τρυφεροτητα για τα μπιανκι αλλοι πινουν νερο στο ονομα εκεινου του μπαρμπα με τα 29ers και παει λεγοντας. Για μενα όλα εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα, αρα ειναι εσυ τι σταθμιζεις σαν πιο σημαντικο. Πιστευω για παραδειγμα ότι καποιος ο οποιος διανύει ατελειωτα χιλιομετρα σε ομαλους σχετικα χωματοδρομους πρεπει να παει σε 29αρι. σιγουρα θα κινειται πιο γρηγορα και ισως πιο ξεκουραστα.