Υπαρχει το speed D3 , D7 , P8 και το TR
Μια διαφορά είναι σίγουρα οι ταχύτητες. Το TR έχει 24 ταχύτητες
Επίσεις έχουν και μεγάλη διαφορά στη τιμή ανάλογα και τι εξτρα έχουν επάνω.
το έχω ψάξει, ελάχιστες διαφορες.
Ακόμα και στην τιμή το συγκεκριμένο μοντέλο speed με το impulse έχουν 10-20€ διαφορά.
Το speed ειναι λίγο πιο ελαφρύ απο το impulse. 11.7kg έναντι 12,2kg.
Κατα τα άλλα πανω κάτω τα ίδια ...αρα κριτήριο σου μάλλον θα είναι η εμφάνιση.
Έγω ήμουνα στο τσακ να πάρω το Roo D7 αλλα τελικα κατέληξα στο espresso με 26'' λόγω ταχυτήτων...Αυτα !
σκελετό χρωμιομολυβδενίου νομίζω. Όντως στο dahon.gr δεν υπάρχει και δεν ξέρω αν μπορέις να το κάνεις παραγγελία ...
Κάποια στιγμή ήταν διαθέσημο και απο το specialbikes.gr, ρίξε μια ματιά
νομιζω οτι φετος δε θα κυκλοφορησει ουτε στο εξωτερικο( δεν βρηκα πουθενα "μοντελο 2008-2009) Το specialbikes.gr λεει οτι το εχει . Εγω ξερω και εναν που το εχει ελαφρα μτχ , χωρις φτερα .Αν θες σου στελνω διευθυνση.
Το espresso ειναι φα-ντα-στι-κο ποδηλατο αλλα αν και διπλωνει στη μεση , σε συγκριση με 20'' (πχ roo) ,απο πλευρας πρακτικοτητας δεν ειναι τοσο βολικο .Ποσο μαλλον αν σκοπευεις να το βαλεις μετρο- λεωφορειο (κανει κρα!) και αυτοκινητο - ταξι (θελει μεγαλο πορτμπαγκαζ και ριγμένα καθίσματα ) .Βεβαια δε το φοβασαι τοσο πολυ στις λακουβες και τα πεζοδρομια.
οποτε roo για ελαφρυ, boardwalk για οικονομικο (αν και εγω ψηφίζω curve )
ήταν να το ανεβοκατεβάζω στον 4ο και να μην το αφήνω έξω.Στο μετρό /ΗΣΑΠ παλεύετε γιατι έχει ίο μεγάλους χωρους...Κατα τα άλλα έχεις δίκιο , καμια σχέση με τα 20''
...στον ΗΣΑΠ δεν τίθεται θεμα, στο ΜΕΤΡΟ ειναι να μην πεσεις στον περιεργο σεκιουριτα .Το τιμονι του μονο βρηκα λιγο μπελαλιδικο στο δεσε-λυσε. Παντως ενας φιλος εχει μαζι του και μια σακουλα και το βαζει μεσα οταν χρησιμοποιει ΜΜΜ που δεν το επιτρεπουν και γραπτα. Να σου θυμισω οτι υπαρχει και ο κανονισμος των ΜΜΜ που εμμεσα τα επιτρεπει , επειδη μπορουν να θεωρηθουν χειραποσκευη (δυστυχως το espresso ειναι οριακα εκτος των διαστασεων 100χ60χ25 , αλλα δε θα βγαλει κανεις και μεζουρα! ) .
...και αν , παλι , επιμενει να σου λεει οτι ειναι ποδηλατο και οχι χειραποσκευη , πες του "ΟΚ ΡΕ ΦΙΛΕ , ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ , ΚΑΒΑΛΑ ΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ! " να δουμε τι θα κανει !!!!!
XI. ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΘΗΝΩΝ
Α. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
Επιτρέπεται η μεταφορά αποσκευών μέχρι το πολύ διαστάσεων βαλίτσας, δηλαδή μέχρι
100x60x25 εκατ. μέτρου και αντικειμένων μήκους μέχρι 170 εκατ. μέτρου και εφόσον ο
κάτοχός τους μπορεί να τα μεταφέρει μόνος του.
Οι αποσκευές θα πρέπει να τοποθετούνται στους ελεύθερους χώρους των οχημάτων,
εκτός των διαδρόμων, των σημείων εισόδου-εξόδου των επιβατών και επικύρωσης
15
εισιτηρίων, ώστε να μην εμποδίζεται η διέλευση των υπόλοιπων επιβατών.
Μικροαποσκευές (π.χ. σακίδια) θα πρέπει να κρατούνται και όχι να φέρονται.
Η μεταφορά καροτσιών λαϊκής επιτρέπεται κατά την κρίση του οδηγού ή άλλου
εντεταλμένου οργάνου της εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου, λαμβάνοντας
υπόψη τις συνθήκες πληρότητας του οχήματος και την ασφάλεια των επιβατών.
Μέγιστος αριθμός μεταφερόμενων καροτσιών ανά όχημα είναι δύο (2) για τα κανονικά
και αρθρωτά λεωφορεία και ένα (1) για τα MIDI λεωφορεία.
Η επιβίβαση / αποβίβαση επιβατών με αποσκευές σε λεωφορεία ή τρόλλεϋ γίνεται μόνο
από τη μεσαία (-ες) θύρα (-ες).
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι επιβάτες θα πρέπει να βρίσκονται δίπλα στις
αποσκευές τους και να φροντίζουν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων
επιβατών.
Υπαρχει το speed D3 , D7 , P8 και το TR
Μια διαφορά είναι σίγουρα οι ταχύτητες. Το TR έχει 24 ταχύτητες
Επίσεις έχουν και μεγάλη διαφορά στη τιμή ανάλογα και τι εξτρα έχουν επάνω.
Γκράτσιε για την απάντηση.
Για το speed D7 μιλάω και θέλω να μάθω εκτός από την τιμή,
ποιά άλλη διαφορά έχει έναντι του Impulse.
...καποιος θελει αναδιπλουμενο και μαλιστα εργαλειο !
το έχω ψάξει, ελάχιστες διαφορες.
Ακόμα και στην τιμή το συγκεκριμένο μοντέλο speed με το impulse έχουν 10-20€ διαφορά.
Το speed ειναι λίγο πιο ελαφρύ απο το impulse. 11.7kg έναντι 12,2kg.
Κατα τα άλλα πανω κάτω τα ίδια ...αρα κριτήριο σου μάλλον θα είναι η εμφάνιση.
Έγω ήμουνα στο τσακ να πάρω το Roo D7 αλλα τελικα κατέληξα στο espresso με 26'' λόγω ταχυτήτων...Αυτα !
Το Impulse αν θυμάμαι είναι αλουμινένιο ενώ το Speed έχει σκελετό Cro-Mo.
Κατά τα άλλα μοιάζουν πολύ, αλλά το Impulse πλέον δεν υπάρχει στο www.dahon.gr!
σκελετό χρωμιομολυβδενίου νομίζω. Όντως στο dahon.gr δεν υπάρχει και δεν ξέρω αν μπορέις να το κάνεις παραγγελία ...
Κάποια στιγμή ήταν διαθέσημο και απο το specialbikes.gr, ρίξε μια ματιά
νομιζω οτι φετος δε θα κυκλοφορησει ουτε στο εξωτερικο( δεν βρηκα πουθενα "μοντελο 2008-2009) Το specialbikes.gr λεει οτι το εχει . Εγω ξερω και εναν που το εχει ελαφρα μτχ , χωρις φτερα .Αν θες σου στελνω διευθυνση.
Το espresso ειναι φα-ντα-στι-κο ποδηλατο αλλα αν και διπλωνει στη μεση , σε συγκριση με 20'' (πχ roo) ,απο πλευρας πρακτικοτητας δεν ειναι τοσο βολικο .Ποσο μαλλον αν σκοπευεις να το βαλεις μετρο- λεωφορειο (κανει κρα!) και αυτοκινητο - ταξι (θελει μεγαλο πορτμπαγκαζ και ριγμένα καθίσματα ) .Βεβαια δε το φοβασαι τοσο πολυ στις λακουβες και τα πεζοδρομια.
οποτε roo για ελαφρυ, boardwalk για οικονομικο (αν και εγω ψηφίζω curve )
ήταν να το ανεβοκατεβάζω στον 4ο και να μην το αφήνω έξω.Στο μετρό /ΗΣΑΠ παλεύετε γιατι έχει ίο μεγάλους χωρους...Κατα τα άλλα έχεις δίκιο , καμια σχέση με τα 20''
...στον ΗΣΑΠ δεν τίθεται θεμα, στο ΜΕΤΡΟ ειναι να μην πεσεις στον περιεργο σεκιουριτα .Το τιμονι του μονο βρηκα λιγο μπελαλιδικο στο δεσε-λυσε. Παντως ενας φιλος εχει μαζι του και μια σακουλα και το βαζει μεσα οταν χρησιμοποιει ΜΜΜ που δεν το επιτρεπουν και γραπτα. Να σου θυμισω οτι υπαρχει και ο κανονισμος των ΜΜΜ που εμμεσα τα επιτρεπει , επειδη μπορουν να θεωρηθουν χειραποσκευη (δυστυχως το espresso ειναι οριακα εκτος των διαστασεων 100χ60χ25 , αλλα δε θα βγαλει κανεις και μεζουρα! ) .
...και αν , παλι , επιμενει να σου λεει οτι ειναι ποδηλατο και οχι χειραποσκευη , πες του "ΟΚ ΡΕ ΦΙΛΕ , ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ , ΚΑΒΑΛΑ ΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ! " να δουμε τι θα κανει !!!!!
χχαχαχαχαχαχαχαχαχασχαχα!
έτσι πρεπει :)
Οι χειραποσκευές έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις?
Δίκιο έχεις rearviewmirror, και το Impulse Cro-Mo σκελετό έχει. Το επιβεβαίωσα στο bike archive της Dahon - http://www.dahon.com/archive/2007/intl/impulsed3d7.htm
XI. ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΘΗΝΩΝ
Α. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
Επιτρέπεται η μεταφορά αποσκευών μέχρι το πολύ διαστάσεων βαλίτσας, δηλαδή μέχρι
100x60x25 εκατ. μέτρου και αντικειμένων μήκους μέχρι 170 εκατ. μέτρου και εφόσον ο
κάτοχός τους μπορεί να τα μεταφέρει μόνος του.
Οι αποσκευές θα πρέπει να τοποθετούνται στους ελεύθερους χώρους των οχημάτων,
εκτός των διαδρόμων, των σημείων εισόδου-εξόδου των επιβατών και επικύρωσης
15
εισιτηρίων, ώστε να μην εμποδίζεται η διέλευση των υπόλοιπων επιβατών.
Μικροαποσκευές (π.χ. σακίδια) θα πρέπει να κρατούνται και όχι να φέρονται.
Η μεταφορά καροτσιών λαϊκής επιτρέπεται κατά την κρίση του οδηγού ή άλλου
εντεταλμένου οργάνου της εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου, λαμβάνοντας
υπόψη τις συνθήκες πληρότητας του οχήματος και την ασφάλεια των επιβατών.
Μέγιστος αριθμός μεταφερόμενων καροτσιών ανά όχημα είναι δύο (2) για τα κανονικά
και αρθρωτά λεωφορεία και ένα (1) για τα MIDI λεωφορεία.
Η επιβίβαση / αποβίβαση επιβατών με αποσκευές σε λεωφορεία ή τρόλλεϋ γίνεται μόνο
από τη μεσαία (-ες) θύρα (-ες).
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι επιβάτες θα πρέπει να βρίσκονται δίπλα στις
αποσκευές τους και να φροντίζουν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων
επιβατών.