Καταγραφή και αξιολόγηση προτάσεων για θέσεις στάθμευσης

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Το podilates.gr έχει ετοιμάσει ένα σύστημα καταγραφής και αξιολόγησης προτάσεων για θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων.

Το σύστημα διαχειρίζεται προτάσεις για οποιοδήποτε δήμο της Ελλάδος. Οι Ποδηλάτ-ισσ-ες έχουν αναλάβει να παραδώσουν τις αξιολογημένες προτάσεις στο δήμο Αθηναίων. Διάφορες τοπικές ποδηλατικές ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το σύστημα για να συλλέξουν προτάσεις για το δικό τους δήμο.

Ο χάρτης δείχνει όλες τις θέσεις στάθμευσης σε όλη την Ελλάδα.
Η λίστα δείχνει τις θέσεις στάθμευσης για ένα δήμο κάθε φορά, ταξινομημένες ανάλογα με τις αξιολογήσεις. Προεπιλεγμένος είναι ο δήμος Αθήνας.

Κάθε χρήστης μπορεί να ψηφίσει μια πρόταση με +1.

Σχόλια για τη λειτουργικότητα μπαίνουν εδώ. Σχόλια για τις συγκεκριμένες προτεινόμενες θέσεις μπαίνουν στη σελίδα για κάθε θέση στάθμευσης.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ainastros
Απών/απούσα

δεν αρκεί να υπάρχουν χώροι στάθμευσης , πρέπει να'ναι και φυλασσόμενοι. Εσύ θα άφηνες το ποδήλατό σου σε τέτοιους χώρους; και να σκεφτείς πως ο περισσότερος κόσμος που χρησιμοποιεί το ποδήλατο δεν ξέρει τα βασικά για το κλείδωμα και την ασφάλεια του ποδηλάτου του. Τους μοναδικούς ωφελημένους που μπορώ να σκεφτώ είναι τα κλεφτρόνια και τα κυκλώματα.. ο δήμαρχός σας και με αυτό το μιζαδόρικο πυροτέχνημα, τους γλιτώνει από πολύ κόπο...

lefkal
Εικόνα lefkal
Απών/απούσα

Στη Κατεχάκη το πάρκινγκ του μετρό είναι "φυλασσόμενο". Στο φυλάκιο στην είσοδο είναι ένας άνθρωπος υπεύθυνος να ανοιγοκλείνει τη μπάρα ώστε να επιτρέπει ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων να μπαίνουν και να μη γίνεται χαμός. Θα μπορούσαν να μπουν απέναντι του θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα και να είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη τους.
Γενικά όπως είπε και ο φίλος ποιο πάνω το σημαντικότερο είναι η φύλαξη.
Φαντάζομαι το να ζητήσουμε κάτι τέτοιο http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yIHrmN_ptJc είναι εξωπραγματικό για Ελλάδα.(ουσιαστικά μια τρύπα στο έδαφος είναι και ο μηχανισμός.)

magmike
Απών/απούσα

Σίγουρα lefkal υπάρχουν πιο οικονομικοί τρόποιαπό τον Ιαπωνικό.Για αρχή η δυνατότητα να δένονται τα ποδήλατα στο πρωτο επίπεδο των σταθμών εκεί που είναι προφυλαγμένα από τις καιρικές συνθηκες και υπάρχει και ο σταθμάρχης μαζί με έναν αστυνομικό πάντα αλλά και χιλιάδες κόσμου που περνάν όλη μέρα

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

lefkal wrote:
Στη Κατεχάκη το πάρκινγκ του μετρό είναι "φυλασσόμενο". Στο φυλάκιο στην είσοδο είναι ένας άνθρωπος υπεύθυνος να ανοιγοκλείνει τη μπάρα ώστε να επιτρέπει ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων να μπαίνουν και να μη γίνεται χαμός. Θα μπορούσαν να μπουν απέναντι του θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα και να είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη τους.

Αυτή είναι καλή πρόταση. Βάλτη στο χάρτη. Αυτές τις λεπτομέρειες θέλουμε να μαζέψουμε.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
δεν αρκεί να υπάρχουν χώροι στάθμευσης , πρέπει να'ναι και φυλασσόμενοι. Εσύ θα άφηνες το ποδήλατό σου σε τέτοιους χώρους;

Εξαρτάται απ' την περιοχή. Πολλές φορές δεν παίρνω το ποδήλατο μου γιατί φοβάμαι πως θα μου το κλέψουν αν το αφήσω πολλή ώρα. Αν πάω κάπου για λίγη ώρα όμως (σε ένα μαγαζί για ψώνια, ή σε μια υπηρεσία για μια δουλειά), δε διστάζω να το αφήσω κλειδωμένο. Στο δήμο μου κλειδώνω σε πολλά μέρη για λίγη ώρα (στο φούρνο, στο κουρείο, στην τράπεζα). Σε εκείνες τις περιπτώσεις θα ήθελα καλύτερες θέσεις στάθμευσης, αντί να ψάχνω να βρω το κοντινότερο κάγκελο ή δέντρο, και να δοκιμάζω αν χωράει ή όχι το πέταλο.

Οι θέσεις στάθμευσης δείχνουν ενδιαφέρον για το ποδήλατο από το δήμο και διαφημίζουν το ποδήλατο ως εναλλακτικό μέσο μετακίνησης στα σημεία ακριβώς που πηγαίνει κόσμος.

Εννοείται πως δεν αρκεί απλώς να μπει μια θέση στάθμευσης όπως-όπως, και εννοείται οτι προτιμούμε φυλασσόμενες θέσεις.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

lefkal wrote:
Φαντάζομαι το να ζητήσουμε κάτι τέτοιο http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yIHrmN_ptJc είναι εξωπραγματικό για Ελλάδα.(ουσιαστικά μια τρύπα στο έδαφος είναι και ο μηχανισμός.)

Το παραπάνω σύστημα κατασκευάστηκε για να εξοικονομηθεί χώρος γιατί στα σημεία αυτά υπήρχαν πολλές εκατοντάδες ποδήλατα που έπιαναν όλο το χώρο.

Είναι εξωχρονικό να ζητήσουμε κάτι τέτοιο όταν ζήτημα είναι να το χρησιμοποιούν δέκα ποδήλατα. Όταν με το καλό έχουμε το ίδιο πρόβλημα, τότε να το ζητήσουμε.

lefkal
Εικόνα lefkal
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
lefkal wrote:
Στη Κατεχάκη το πάρκινγκ του μετρό είναι "φυλασσόμενο". Στο φυλάκιο στην είσοδο είναι ένας άνθρωπος υπεύθυνος να ανοιγοκλείνει τη μπάρα ώστε να επιτρέπει ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων να μπαίνουν και να μη γίνεται χαμός. Θα μπορούσαν να μπουν απέναντι του θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα και να είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη τους.

Αυτή είναι καλή πρόταση. Βάλτη στο χάρτη. Αυτές τις λεπτομέρειες θέλουμε να μαζέψουμε.

Πως ακριβώς το βάζω στο χάρτη?

--edit--

Το βρήκα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το μετρό στην Εθνική άμυνα είναι τραγικό σημείο.
Το γράφω και στο αντίστοιχο θέμα καθώς είχα ανα-
φερθεί και παλαιότερα στα δεκάδες κλεμένα από το
σημείο αυτό.

Μη βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας...

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Για τη θέση στην Εθνική Άμυνα τι μπορούμε να κάνουμε; Επειδή είναι σημείο κλοπών πρέπει να εγκαταλείψουμε το σημείο και να μην προτείνουμε καμιά παρέμβαση; Αξιολογούμε το σημείο με βάση την επικινδυνότητα ή με βάση την ανάγκη στάθμευσης;

Μήπως να καταγράψουμε γενικότερα μικρές παρεμβάσεις για το ποδήλατο; Εκτός από θέσεις στάθμευσης, μπορούμε να προτείνουμε ράμπες σε ορισμένα πεζοδρόμια. Πιθανόν και αντι-μονοδρομήσεις (σήμανση οτι επιτρέπεται η αμφίδρομη κίνηση ποδηλάτων σε μονόδρομους). Έτσι αν ένας δήμος θελήσει να ξοδέψει λίγα χρήματα για το ποδήλατο, μπορούμε να του δώσουμε μια έτοιμη λίστα.

Οι φυλασσόμενες θέσεις στάθμευσης είναι μεγαλύτερου κόστους. Φυσικά μπορούμε να προτείνουμε και αυτές, αλλά δεν είναι το ίδιο εύκολο να υλοποιηθούν. Μπορούν να ξεκινήσουν σε σημεία που υπάρχει ήδη φύλαξη για κάποιο άλλο λόγο.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Άλλαξε ο τρόπος ψηφοφορίας για τις θέσεις στάθμευσης από τα 5 αστέρια σε πιο απλό +1. Κάθε χρήστης μπορεί να ψηφίσει υπέρ μιας θέσης στάθμευσης, ή να αφαιρέσει την ψήφο του αν αλλάξει γνώμη.

Η επιλογή θέσεων στάθμεησης γίνεται δοκιμαστικά. Γίνονται κάποιες επαφές με δήμους ώστε να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει κάποια δέσμευση από κανένα δήμο. Εναλλακτικά, όποια ποδηλατική ομάδα θέλει, μπορεί να το χρησιμοποιήσει και να παραδώσει τα αποτελέσματα στο δήμο της.