βοηθεια για παλιο ποδηλατο eastman fastman

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
shakolas
Απών/απούσα

γνωρίζει κάποιος αυτά τα ποδήλατα?? το πήρα απο ενα φίλο και μετά από αναζήτηση στο διαδύκτιο δεν βρήκα πληροφορίες εχτος για καποια νεα eastman ινδικης κατασκευης, οποιος γνωριζει κατι ας με βοηθησει... (βασικα ψαχνω πληροφορειες γενικες και φοτογραφειες των εργοστασιακων για να κανω αναπαλαίωση)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Αν έχω καταλάβει καλά το ποδήλατο πρέπει να είναι το διπλοσκέλετο eastman ? Αν ναι τότε θα σου πω τα εξής.... πριν ξεκινήσεις να ρίχνεις χρήματα ψάξε να το βρεις καινούριο καθώς ενδέχεται να σου κοστίσει φθηνότερα από μία αναπαλαίωση. Ως προς την φίρμα τώρα.... είναι μία από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες ινδικές εταιρίες όπου χρονολογείται από την δεκαετία του 50. Αν δεις φωτογραφίες από Ινδία σίγουρα θα υπάρχουν μέσα και φορτωμένα μέχρι.... τον θεό, κάποια eastman, atlas, ή hero... να πηγαίνουν αγκομαχώντας εμπορεύματα ή αναβάτες (συνήθως πάνω από 2).
Αυτό που δεν μπόρεσα να καταλάβω ποτέ με αυτά τα ποδήλατα... είναι το εξής, πως γίνετε να έχουμε από την μία αυτές τις εικόνες με αυτά τα υπέρ-υπερφορτωμένα ποδήλατα στην χώρα τους... και εδώ μόλις τα καβαλάς, μάλλον απογοητεύεσαι.... βουίζουν τα κέντρα, τερματίζουν τα ελατήρια στις σέλες, τα φρένα μισοπιάνουν, και ούτε λόγος να στο πιάσει βροχή.....
Εν ολίγης....και κατά την γνώμη μου, οι μοναδικοί λόγοι για να ασχοληθείς με το εν λόγο ποδήλατο είναι 1ον συναισθηματικοί, (πατέρας,παππούς,φίλος) όπου εκεί δεν το συζητώ καθόλου,.. 2ον γιατί έτσι γουστάρεις και σου αρέσει απλά το ρετρό στυλ, και 3ον να εκπαιδευτής στα μαστορικά και στις αναπαλαιώσεις ώστε να μην καταστρέψεις από άγνοια κάποιο καλό ποδήλατο, όπου και εγώ το έκανα κάποτε, καθώς ένα eastman που είχα πάρει κάποτε από άγνοια και με είχαν κοροϊδεψει (δεν ήταν πάντα εύκολες οι πληροφορίες,.. βλέπε internet) με έφερε στον κόσμο των διπλοσκέλετων ιστορικών ποδηλάτων. Οι αποφάσεις βέβαια είναι δικές σου, εγώ σου εύχομαι να είναι σωστές και να μην πετάξεις άσκοπα χρήματα.
.
.
.
.
Υ.Σ Δεν σου απάντησα στο π.μ καθώς είχα σκοπό να σου γράψω ανοιχτά. Αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε αναπαλαίωση πολύ ευχαρίστως οπουδήποτε βοήθεια.
Καλή σου μέρα.

shakolas
Απών/απούσα

Δέν είναι διπλοσκετο, έβαλα φώτο εδώ http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?39733-%F0%EF%E4%E7%EB%E1%F4... δες το αν μπορείς, το μόνο σημείο οπου βρήκα καποια πληροφορια για την καταγογη του ειναι ο πίσω λασποτήρας και επιδη ειμαι νεος σε αυτα χρειαζομαι την εμπηρεια σας

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

.. εκτός από την φωτογραφία διάβασα και τους διαλόγους στο cyclist.. πρώτα από όλα να πούμε πως η eastman δεν υπήρξε ποτέ αγγλική εταιρεία και πως από την γέννησή της ήταν πάντα ινδική. Αυτό όμως που είναι αλήθεια, είναι πως τα πρώτα μοντέλα της ήταν αντίγραφα των raleigh καθώς πήραν και τεχνογνωσία από τους Άγγλους λόγω ότι παλιά ήταν αποικία τους και είχαν καλές εμπορικές σχέσεις. Επίσης να πούμε βέβαια, πως στην πορεία για μείωση κόστους μετακόμισαν ολόκληρα τμήματα εγγλέζικων εργοστασίων.. και για αυτό σχεδιαστικά όμως και μόνο, μοιάζουν αρκετά τα ινδικά με τα εγγλέζικα ποδήλατα. Δυστυχώς όμως.. οι όποιες ομοιότητες όπως προανέφερα σταματάνε στην σχεδίαση και μόνο, καθώς από ποιότητα μεσολαβή απλά....το χάος. Κανένα ινδικό ποδήλατο ή εξάρτημα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα γνήσιο εγγλέζικο όσο και αν μοιάζουν.
Ως προς το ποδήλατό σου τώρα.. όντος είναι από τα ποιο όμορφα eastman που έχω δει, καθώς μοιάζει πολύ οπτικά με το raleigh dl-1, οπότε αν γουστάρεις και σου περισσεύουν χρήματα...οκ. Δεν θα έχεις βέβαια το πάτημα του original, αλλά οπτικά θα είναι όμορφο.. οπότε κτύπα στο net raleihg dl-1 κοίτα πως ήταν και προχώρα..άλλωστε κατά 99% έτσι θα ήταν και το δικό σου καινούριο καθώς όπως σου είπα το ποδήλατο είναι εγγλέζικο αντίγραφο...
.
.
.
.
Υ.Σ για καλό όμως και για κακό....... δεν κοιτάς τα περιφερειακά του μήπως και βρεθούμε σε καμιά έκπληξη, και είναι μόνο ο πίσω προφυλακτήρας eastman...στο λέω καθώς έχουν δει πολλά τα μάτια μου.

shakolas
Απών/απούσα

Που αλλου μπορεί να γράφει κάτι εκτός απο τον προφυλακτήρα;; Και για το θέμα Αγγλίας ηταν δικό μου λάθος λόγο άγνειας και ερασιτεχνείας στον τομέα ποδηλατων, απλά ειμαι λατρης παλιών αντικειμένων, οταν ομως έκανα αναζήτηση βρήκα πληροφορειες μονο για καποιο εργοστασειο το οποιο ηταν πριν πολλες δεκαετιες και ασχολητουν με ποδηλατα και ειχε την ονομασια eastman...

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Τα eastman έχουν το καλό πως αναγράφουν σχεδόν παντού την φίρμα τους, στα φρένα, στο τιμόνι, στα κέντρα... επίσης ο άξονας τις μεσαίας τριβής έχει μία βούλα στο κέντρο της κάθε πλευράς όπου έπιανε ο ινδικός τόρνος και αν τον λύσεις αναγράφει και αυτός ''eastman'' το σημαντικότερο όμως χαρακτηριστικό ενός εγγλέζικου σε σχέση με ένα ινδικό είναι η ποιότητα κατασκευής του πλαισίου, οι κολλήσεις, οι μούφες, ακόμα και οι σωλήνες του ποδηλάτου το οποίο θα μπορέσεις να το καταλάβεις αμέσως αν δεις ένα εγγλέζικο γιατί πολύ απλά το ένα είναι ατόφιος πρωτογενής χάλυβας και το άλλο απλό... σίδερο, έτσι το ένα μπορεί να έχει παραμήνει 50 χρόνια στην βροχή και να είναι ουσιαστικά άθικτο σε αντίθεση με το άλλο που μπορεί να είναι 10 χρονών και να μοιάζει...με 50. Επίσης οι ραφές και τα κωλύματα στο ινδικό πλαίσιο έχουν ατέλειες και χοντροκοπιές σε αντίθεση με σκελετά που φτιάχτηκαν π.χ στο..Birmingham ή στο Nottingham που είναι άψογα.
Οπότε πάρε χαρτί στυλό, και γράψε ότι φίρμα βλέπεις στα ανταλλακτικά του ποδηλάτου αφού ούτως ή άλλως θα το λύσεις που θα το λύσεις, και γράψε τι βρήκες.
Ερώτηση !!.. το μπροστά φτερό, έχει η λαμαρίνα του το ίδιο πάχος με του πίσω ? πως τα βλέπεις?.. αν τα πιάσεις με τα δυο σου χέρια και τα στρέψεις χωριστά το καθένα,... λυγίζουν το ίδιο?

shakolas
Απών/απούσα

Φίλε έψαξα παντού αλλα τίποτα!!! Δεν ξέρω τι να κάνω

shakolas
Απών/απούσα

Πάνω στην βαση για το φως βρηκα κατι που γράφει ralleigh, αφτο προς το παρον, συνεχίζουντε οι ανασκαφες και οι μελετες :)

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Ωχ ωχ... λες;;;;
Για δες και αυτό με το φτερό που λέει ο gpiter....

GPiter wrote:

Ερώτηση !!.. το μπροστά φτερό, έχει η λαμαρίνα του το ίδιο πάχος με του πίσω ? πως τα βλέπεις?.. αν τα πιάσεις με τα δυο σου χέρια και τα στρέψεις χωριστά το καθένα,... λυγίζουν το ίδιο?

shakolas
Απών/απούσα

Ενα περιπου είναι το ίδιο, Που αλλου μπορει να υπαρχει κατι αλλο γραμενο;;

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καθώς υπάρχει ολόκληρη ομάδα που ασχολείται με τα κλασικά, αλλά δεν έχουν όλοι κωδικό στο cyclist για να βλέπουν γιατί μιλάμε, μήπως καλύτερα να ανέβαζες και εδώ φωτογραφίες..

shakolas
Απών/απούσα

Προσπαθησα αλλα δεν τα καταφερα

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα
shakolas
Απών/απούσα

Φίλε μεχρι να βγάλω άκρη με το ανέβσμα ίσος βγούν ποδήλατα που μιλούν, ολόκληρη επιστήμη και διαδικασία και εντελός ακαταλαβηστικες οδηγειες

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

.
.
.

πάμε λοιπόν για να ανοίξουμε και τον διάλογο....
(δεν σε πειράζει που της ανέβασα εγώ?)

shakolas
Απών/απούσα

GPiter τι να με πειράζει?? ευχαριστώ για το ανέβασμα αλλά και για την όλη βοήθεια, ειλικρινά

shakolas
Απών/απούσα

Τίποτα;; Δεν γνωρίζει κανείς κατι;;

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

shakolas wrote:
Τίποτα;; Δεν γνωρίζει κανείς κατι;;

Τι άλλες πληροφορίες ψάχνεις?