Αλλαγη του κεντρου των τροχων σε ποδηλατο δρομου

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
takis onroad
Απών/απούσα

Γειασας!

Ειμαι κατοχος ενος αγωνιστικου ποδηλατου δρομου και θα ηθελα να αλλαξω τα κεντρα των τροχων με κατι καλυτερο απο αυτα που εχει ετσι ωστε το ποδηλατο μου να τσουλαει ποιο αναλαφρα!

Γινεται η πρεπει να αλλαξω ολο το στεφανι;;;

Ευχαριστω προκαταβολικα!!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

παίρνεις τον τροχό παραμάσχαλα, πας σε ποδηλατάδικο, επιλέγεις πίσω κέντρο, συζητάς για τις ακτίνες, τους λες τι ακριβώς επιδιώκεις και σου πλέκουν νέο τροχό στο υπάρχον στεφάνι.

Αν θέλεις κάτι πολύ ελαφρύ (ανηφορίστα μου εσύ...!!!!) θέλεις ελαφρύ κέντρο και ελαφρυές λίγες ακτίνες. Αν είσαι και ελαφρύς ΟΚ.
Αν θέλεις κάτι ΚΑΡΑ-μάχιμο, για πολλά πολλά απροβλημάτιστα χλμ, με καλή κύληση και άνετο, πάλι επιλέγεις κάτι διαφορετικό.
Αν ο μάστορας ΞΕΡΕΙ, θα σε κατευθύνει ΣΩΣΤΑ. (*)

Ο μόνος σου περιορισμός είναι το στεφάνι σου, πόσες τρύπες έχει τώρα. Μπορείς να βάλεις λιγότερες αλλά όχι πρισσότερες.
Επίσης ο "αφαλός" στο νέο κέντρο θα πρέπει να είναι για ίδιο σύστημα (ανάλογα αν έχεις campy ή shimano/sram).

(*)ένας τέτοιος μάστορας είναι ο Λουκάς Πουκαμισάς στα Μελίσσια. Πλέκει και ξέρει να σε κατευθύνει ανάλογα τις ανάγκες / στυλ / επιδιώξεις σου.

takis onroad
Απών/απούσα

Ειχα την εντυπωση οτι αλαζεται ο αξονας εσωτερικα ρουλεμαν-κεντρο και το εξωτερικο περιβλιμα θα μεινει ως εχει!Θελω να τσουλαω ποιο ανετα σε γρηγορες βολτες 20-30 χιλιομετρων!!!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Γενικά υπάρχουν διάφορες αναβαθμίσεις τις οποίες μπορεί
να κάνει κάποιος στον τροχό του. Το να κυλάει πιο "ανάλα-
φρα" είναι τελείως γενικό και αόριστο και μπορεί να είναι
από ένα απλό γρασσάρισμα μέχρι αλλαγή κέντρο.

Γενικά μπορείς να πας σε καλύτερο κέντρο ή/και ελαφρύτερες
ακτίνες ή/και καλύτερες μπίλιες/ρουλεμάν. Πες μας τι στεφάνι
έχεις, τι κέντρο έχεις, τι ακτίνες έχεις για να δούμε τι από
τα παραπάνω έχει νόημα.

Για παράδειγμα, το να βάλεις κεραμικές μπίλιες σε κέντρο
χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία στην επιφάνεια επαφής των μπι-
λιών, δεν έχει νόημα...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... το πολύ - πολύ, αν οι τροχοί είναι αρκετών χρόνων και έχουν δει αρκετά χλμ, πάνε για ένα καλό σερβις.
Άνοιγμα κέντρων, καθάρισμα, λίπανση, σφίξιμο, ακτινολόγηση.
Μικρό κόστος για "υπολογίσιμη βελτίωση", τουλάχιστον στο θέμα κύλησης.

takis onroad
Απών/απούσα

Οι τροχοι μου εινα shimano με κεντρο WH-R500 και σκεφτομαι να βαλω shimano RS30 μονο κεντρο αν γινεται φυσικα!Διαφορετικα θα παρω κομπλε το στεφανι ολο!Τα υπαρχον κεντρο μου ειπε μαστορας οτι δεν γρασαρεται ειναι κλειστου τυπου!

takis onroad
Απών/απούσα

Ξεχασα κατι!!Τo στεφανι ειναι shimano R500!!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

takis onroad wrote:
Οι τροχοι μου εινα shimano με κεντρο WH-R500 και σκεφτομαι να βαλω shimano RS30 μονο κεντρο αν γινεται φυσικα!Διαφορετικα θα παρω κομπλε το στεφανι ολο!Τα υπαρχον κεντρο μου ειπε μαστορας οτι δεν γρασαρεται ειναι κλειστου τυπου!

ίσως ακόμα καλύτερα, ΑΛΛΑΖΕΙΣ τα ρουλεμάν στο πίσω κέντρο, και έχεις νέο κέντρο στην ουσία.....

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Συγγνώμη που θα γίνω αγενής αλλά πάνε πές του μάστορα να μη βαρυέται και να πάει να φέρει τα κωνόκλειδα!!!
Οι WH-R500 ΔΕΝ εχουν κλειστά ρουλεμάν.
Βασικά νομίζω ότι γενικώς η Shimano δεν βάζει κλειστά ρουλεμάν στα κέντρα της.
Έχουν το παραδοσιακό σύστημα με μπίλιες και (custom) κώνους, και τα κέντρα ανοίγονται/γρασσάρονται κανονικά. Το λέω γιατί αυτές τις ρόδες έχω, και τις έχω γρασσάρει (επανειλήμένως!)
Για αλλαγή κέντρου δεν ξέρω... Οι R500 έχουν τις δικές τους ακτίνες οι οποίες θα πρέπει να ταιριάζουν στο νέο κέντρο, δεν ξέρω αν παίρνουν κοινές..
Ελπίζω να βοήθησα λίγο!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γενικότερα όποιος πιστεύει ότι ένας τροχός που έχει χάλια κέντρο έχει καλό στεφάνι/ακτίνες είναι το λιγότερο αφελής
το καλό είναι αφού θέλεις να αλλάξεις κέντρα να πουλήσεις τους ήδη υπάρχον τροχούς
και να πάρεις ένα ζευγάρι καλούς τροχούς Used ή καινούργιους

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Ντάξ, οι συγκεκριμένοι δεν είναι και ντιπ χάλια,
Είναι βαριοί (σχετικά), έχουν παραδοσιακά κέντρα, έχουν δικά τους ανταλλακτικά (ήτοι πρέπει να παραγγείλεις / φέρεις από Internet)...
αλλά μετά την 1η - 2η ακτινολόγηση είναι bomb-proof και μεταφέρουν τα κιλά μου άνετα (και σε καθημερινή χρήση και δεν είναι και λίγα )

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... αφού το 90% των εισαγωγικών ποδηλάτων δρόμου έρχεται με τροχούς shimano r500 (πλέον τους μετονόμασε σε rs10) ή mavic aksium.
Μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους.
Λιώστους και κράτα τους για 2ους όταν με το καλό νιώσεις φαγούρα στην τσέπη και καρα-πρησμένους τους 4κέφαλους

takis onroad
Απών/απούσα

Θα ρωτησω κατι τελευταιο για να κλεισουμε το θεμα!Πιστευετε οτι αξιζει τον κοπο(οινομικα εννοω)να πειραξω αυτους τους τροχους η να αγορασω αυτους που προανεφερα...!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
... αφού το 90% των εισαγωγικών ποδηλάτων δρόμου έρχεται με τροχούς shimano r500 (πλέον τους μετονόμασε σε rs10) ή mavic aksium.
Μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους.
Λιώστους και κράτα τους για 2ους όταν με το καλό νιώσεις φαγούρα στην τσέπη και καρα-πρησμένους τους 4κέφαλους

πια εισαγωγικά ποδήλατα έρχονται με mavic amsium ή έστω shimano rs10???
μιλάμε για ποδήλατα κάτω των 800 ευρό
άντε για να δεις τι καλός που είμαι βρες μου ένα με 999
:D

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Να πάρεις τους Fulcrum Racing 7 ή 5 και να ησυχάσεις
με ανοίγματα και γρασαρίσματα κέντρων.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Να πάρεις τους Fulcrum Racing 7 ή 5 και να ησυχάσεις
με ανοίγματα και γρασαρίσματα κέντρων.

τους 5
:D
καλύτερη επιλογή

contact