Η βιομηχανία των αληταράδων γεμίζει την αγορά σκουπίδια που χαλάνε γρήγορα, ένα θύμα και οι σαμπρέλες. Τις φτιάχνουν πλέον από λάστιχο που δεν κρατάει φόλα! Η κλασική κόλληση με τη φόλα και την κόλλα δεν κρατάει, μετά από καναδυό μέρες συνήθως ξεκολλάει η φόλα. Η κατάσταση μού τη δίνει, να σκας συνέχεια τρίευρα για σαμπρέλες που πετάς.
Τι να κάνουμε για αυτό; Υπάρχει απλή μέθοδος για ζεστή κόλληση; Γιατί αν υπάρχει, μπορείς νάχεις 2-3 ρεζέρβες μαζί σου στις εξόδους, και όταν γυρίσεις σπίτι να κάνεις κολλήσεις με την ησυχία σου.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
οι κλασσικές - οικονομικές σαμπρέλες δεν πρέπει να έχουν αλλάξει σύσταση... απόσο ξέρω.
Μήπως φταίει το patch? άλλαξες μάρκα? Δοκίμασες με "άλλο" μπάλωμα?
Με κόλλα ή αυτοκόλλητο?
Πιστεύω ότι απλά πέσαμε σε σάπια παρτίδα.
Στο mountain δεν είχα ποτέ σκασμένο λάστιχο
με τις απλές kenda σαμπρέλες. Αντίθετα στην
κούρσα έχω πάρει 5-6 στο χέρι...
Γενικά η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία.
Ταινίες πλαστικές στη ζάντα, λείασμα τυχόν εξω-
γκομάτων στις τρύπες, σωστή πίεση και προσοχή
όσο μπορούμε στο δρόμο για αγκάθια και γυαλιά.
Για τα μπαλώματα δεν έχω ιδέα καθώς στο mountain
δεν τα χρειάστηκα ποτέ και στην κούρσα δεν τα
εμπιστεύομαι ότι θα κρατήσουν 100-130 psi...
Στην κούρσα δεν ξέρω, δεν χρησιμοποιώ εδώ και καναδυό χρόνια. Μιλώ για ΜΤΒ. Πάντως θυμάμαι και σητν κούρσα άνετα τα μπαλώματα κρατούσαν υψηλές πιέσεις.
Όλα τα άλλα είναι ίδια, μόνο οι σαμπρέλες έχουν αλλάξει. Έχω μπαλώματα στοκ, και κομμάτια και φύλλο, που δεν έχουν πάθει τίποτα, αλλά δοκίμασα και με φρέσκα και πάλι τα ίδια αποτελέσματα.
Παρατηρώ αλλαγή στην ποιότητα του λάστιχου. Τις φτιάχνουν από καουτσούκ που έχει γυαλιστερή και σκληρή επιφάνεια, και η κόλλα δεν πιάνει πάνω του όσο κι αν το τρίψεις.
Μπορεί όντως να έχει αλλάξει το υλικό κατασκευής και απλά
να κάνουν beta τεστ τις πρώτες 7.000.000 σαμπρέλες :) Δεν
ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει και η αλήθεια είναι ότι δεν
επισκευάζω σαμπρέλες.
Τα σκασίματα πως τα έπαθες; Αγκάθια και τέτοια; Μήπως να
έβρισκες καλύτερη λύση στο θέμα του ελαστικού;
Edit: Πάντως σε μοτοσυκλετιστικά φόρα διαβάζω παρόμοια προβλήματα.
αλλά εκεί λένε ότι παιζει ρόλο αν η σαμπρέλα είναι από natural
rubber ή synthetic rubber και ότι τα vulcanized μπαλώματα δεν
πιάνουν σε synthetic...
Μηπως παρατηρησες σ'αυτες τις προβληματικες σαμπρελλες μεγαλυτερο παχος υλικου και παραλληλα μειωμενη ελαστικοτητα και "παραξενη" υφη;
Αν ναι, τοτε δεν ειναι ελατωματικη παρτιδα, απλα ειναι χειριστης ποιοτητας σαμπρελλες (κινεζικουρες του θανατα), που κατα καιρους εισαγουν διαφοροι "πονηρουληδες", λογω κοστους επιπεδου ξεφτιλας, που δινει ομως μεγαλα περιθωρια κερδους, αν πωληθουν σε "κανονικες" τιμες.
Κατα καιρους, μου εχουν πεσει στα χερια, και παρολο που ειναι θεοχοντρες, σκιζονται με το παραμικρο, λογω σχεδον ανυπαρκτης ελαστικοτητας.
Αν ειναι αυτη η περιπτωση, θα σου προτεινα να "τραβηξεις λιγακι το αυτι" του ποδηλατα που τις αγορασες.
Να εισαι σιγουρος, οτι ξερει πολυ καλα τι πουλαει...
Και κατι ακομα: Μια περιοδο, δεν μπορουσα να "σταυρωσω" μπαλωμα. Στην αρχη "εβγαλα αχρηστες" τις σαμπρελλες της Schwalbe, μετα καποιες κινεζικες (Cheng Shin, η κατι τετοιο). Οταν διαπιστωσα οτι ουτε οι Michellin μπορουσαν να κολληθουν, "ανακαλυψα" οτι η παρτιδα με τις κολλες ηταν προβληματικη (ληγμενες πριν απο χιλιετιες...), που ομως πουλιοταν ακομη κανονικοτατα στην πιατσα...
Υ.Γ. Οποιοδηποτε μπαλωμα, οταν γινει σωστα, αντεχει τουλαχιστον οσο αντεχει η σαμπρελλα πανω στην οποια μπηκε. Αρκει να μην ειναι μαπα η σαμπρελλα, το μπαλωμα, η η κολλα. Δεκαετιες τωρα, μπαλωνονται σαμπρελλες απο κουρσακια χωρις κανενα προβλημα.
Παλιοτερα, κι επειδη ηταν εποχες ισχνων αγελαδων, υπηρχε πολυς κοσμος που ανοιγε, μπαλωνε, και ξαναραβε τα tubular λαστιχα (μπουαγιω στα...Ελληνικα), με απολυτη επιτυχια. Και τα tubular, φουσκωνουν σε πιεσεις ψηλοτερες απο αυτες των clincher.
Για κάποια έτη πάθαινα μόνο 1 σαμπρέλα / έτος.
Κάποια περίοδο περίπου 2 μηνών έπαθα 4 φορές σαμπρέλα - από την ίδια πάντα εταιρεία (swable??).
Έπειτα, μέχρι σήμερα (τουλάχιστον 4 χρόνια μετά δηλαδή), δεν θυμάμαι πότε ξανάπαθα σαμπρέλα.
Τι να συμπεράνω;
Μήπως είναι περίοδος σκάρτης σαμπρέλας και θα περάσει;
Μήπως είναι ακόμα ένα παράδοξο της τύχης;
Ή μπορεί να είναι και όσα ακούστηκαν.
(mprr)
Μήπως έχει να κάνει... με πόσα χλμ. κάνεις; Απλό, ε; Γιατί αν κάνεις 18.000 το χρόνο δεν είναι ίδιο αν κάνεις 1800...
Πολύ θα ευχόμουνα να ίσχυε αυτό! Ξεράδια τους όμως...
Το καουτσούκ είναι τόσο της πλάκας, που οι σαμπρέλες τρυπάνε και μόνες τους. Αυτόματο τρύπημα! Χωρίς αγκάθι χωρίς τίποτα. Σκάει από μόνο του!
Βρε παιδιά, θυμάμαι παλιά φτιάχνανε τις τρύπες στα παπιά με διαδικασία θερμή, ψάχνω όμως αλλά δεν βρίσκω πληροφορίες πώς γίνεται, ξέρει κανένας; Πώς λέγεται η διαδικασία τουλάχιστον, μπας και βρεθεί κάτι στο νετ.
...αλλα και στις μοτοσυκλεττες, και πριν τα Tubeles, και στα αυτοκινητα.
Θυμαμαι γινοταν με μια συσκευη η οποια πρεσσαρε αναμεσα σε δυο πλακες θερμαινομενες πανω στη σαμπρελλα, στο σημειο της τρυπας, μια μαυρη μαζα σαν καουτσουκ για κα'να εικοσαλεπτο, και γινοταν ενα σωμα με τη σαμπρελλα, μπαλωνοντας την τρυπα.
Η διαδικασια του κολληματος, νομιζω λεγεται "βουλκανισμος εν θερμω".
Οι σαμπρελλες ομως, δεν ηταν χαλια, και δεν τρυπουσαν απο μονες τους.
Φοβαμαι, οτι και να βρεις τροπο να τις κολλας, (αυτες τις χαλια σαμπρελλες), δε θα λυσεις το προβλημα σου. Θα συνεχισουν να τρυπανε, λογω αθλιας ποιοτητας.
Μηπως πρεπει να ψαξεις για καλυτερες σαμπρελλες;
Και παραλληλα να "τα ψαλεις" στον ποδηλατα απο οπου τις αγορασες;
Τουλαχιστον να μην τις ξαναφερει.
Σε όλη την πόλη δεν υπάρχουν άλλες!
Καλά, σκέψου ακόμα και για σαμπρέλες να αγοράζουμε από εξωτερικό...
Καλησπέρα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει επιλογή,όπως λέει και ο columbus εάν η σαμπρέλα είναι μάπα το πρόβλημα δεν λύνεται.
Μην παρεξηγηθώ,λέω πάντα γνώμη σαν άσχετος ποδηλατικά.
Την θρυλική εποχή των παπιών το ήξερα ως θερμή κόλληση(σαν περιγραφή είναι όπως λέει παραπάνω ο columbus),ήταν η καλύτερη λύση,λεφτά δεν είχαμε για μαγκιές και ήταν αθάνατα,αλλά και η σαμπρέλα ήταν καλή(δεν έσκαγε από μόνη της,ποτέ δεν κοιτάγαμε πιέσεις και η καγκουριά πήγαινε σύννεφο).Μετά,ανακαλύψαμε το φαστ και το είχαμε μέσα...καιρό.
Ακόμα και εντουράς το ίδιο θα πει (όταν είναι στο πουθενά βάζει ότι μπορεί και κατεβαίνει).
Σημ. Αλήθεια,μια και το θέμα έφτασε σε θερμή ή ψυχρή κόλληση / λίγο που είδα ιντερνετικά,βρήκα διάφορες, ενδιαφέρουσες κουβέντες,ακόμα και από φουσκωτά.Ακόμα και διάφορα βουλκανισμού, χημικά,κόλλες κλπ.Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σχετικό με το θέμα.
...αυτα εχει φερει ο χονδρεμπορας, και αυτα εχουν προμηθευτει ολοι στην πολη.
Ισως και στις διπλανες πολεις. Φτηνο να'ναι, κι οτι να'ναι. Ευκαιρια για κονομα.
Αν ξαναπερασεις απο κει, πεστου οτι ειναι απαραδεκτες οι σαμπρελλες του, κι οτι αν δεν φερει αλλες καλυτερες και γρηγορα, θα αρχισεις να ψωνιζεις απο ιντερνετ, τοσο εσυ, οσο και η υπολοιπη παρεα σου, οπου οι τιμες ειναι φθηνοτερες, τα προιοντα καλυτερα, και δεν προκειται να ξαναδει κανενα σας. Μπας και ιδρωσει λιγο και κανενα αυτι.
Κι εδω που τα λεμε καπως ετσι γινεται, και αρχιζει ο κοσμος να ψωνιζει απο το ιντερνετ, και ριχνει μαυρη πετρα πισω του, στα ντοπια μαγαζια.
Μου φαινεται, οτι μερικοι ποδηλαταδες, δεν εχουν καταλαβει ακομα οτι το ποδηλατο ειναι πλεον απαραιτητο εργαλειο για πολυ κοσμο, και οτι δεν ειναι παιχνιδακι για παιδια και εφηβους.
Δεν θα ειναι παντως η πρωτη φορα, που ενας χονδρεμπορας "παιρνει στο λαιμο του", κι ενα σωρο μαγαζια λιανικης.
... έχω κάνει σε ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ελαστικό ΙΧ που δυστυχώς πάτησε προκάρα και τρύπησε.
Ο μάστορας μου είπε "κρίμα νέο ελαστικό, μην ξεκινήσουμε με κορδόνια"... και μου έβαλε το συγκεκριμένο "μπάλωμα".
Αλλά σε χοντρό ελαστικό ΙΧ... δεν νομίζω ότι θα άντεχε μια λεπτή ποδηλατική σαμπρέλα.
Το ελαστικό μπαίνει ανάμεσα σε δύο μεταλλικές κοίλες επιφάνεις. Βάζει το "μπαλωμα" σφίγγουν οι επιφάνεις - θερμαίνονται, το μπάλωμ λιώνει και γίνεται ένα σώμα με το ελαστικό. Διαδικασία κανα 10λεπτο - 15λεπτο.
Το βουλκανιζατέρ είναι επί της Αμβροσίου Φρατζή - Νέος Κόσμος, όπως ανεβαίνουμε 'προς Βουλιαγμένης', αμέσως μόλις περάσουμε την Ηλία Ηλιού (μεγάλος κάθετος με φανάρια) στα δεξιά.
Κι εγώ πριν 3 χρόνια είχα πάρει κάτι κινέζικες παγκοσμίως άγνωστης μάρκας και προσπαθούσα να τις μπαλώσω και δεν κολλάγανε τα μπαλώματα με τίποτα.
Νόμιαζα οτι είχα χάσει την 'τέχνη του μπαλώματος' .
Τελικά τις πέταξα, αφού έκανα καμιά εικοσαριά αποτυχημένες προσπάθειες μπαλώματος, κι έβαλα Kenda των 3 ευρώ (οι κινέζικες είχαν 2,5, τρομερή διαφορά ) και τα μπαλώματα κολλούσαν τέλεια!