Βρίσκουμε ένα μπουκαλάκι που μας βολεύει
στην εφαρμογή και στο κουβάλημα και όταν
το τελειώσουμε, αγοράζουμε συσκευασία
λίτρου και γεμίζουμε το μπουκαλάκι.
Το ίδιο και στα γράσσα, το ίδιο και στα
καθαριστηκά.
να σε ρωτήσω μετά το φοβερό και τρομερό shimano λευκό γράσσο
αγόρασες γράσσο με το κιλό
στον τενεκέ κατέβηκε καθόλου το γράσσο???
η θα έχεις γράσσο για καμιά 20ετία ακόμα??
όσο για το μπουκαλάκια και κόντρα μπουκαλάκια
δεν αξίζει
πας σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων και του ζητάς ψιλό λάδι από και σου γεμίζει 100ml
μαζί με το service του αυτοκινήτου
το ίδιο με το γράσσο
αν δεν είναι γνοστός ή δεν έχεις αυτοκίνητο με 5 ευρό παίρνεις ένα τάπερ γράσσο και ένα φλασκί λάδι
Βρίσκουμε ένα μπουκαλάκι που μας βολεύει
στην εφαρμογή και στο κουβάλημα και όταν
το τελειώσουμε, αγοράζουμε συσκευασία
λίτρου και γεμίζουμε το μπουκαλάκι.
Το ίδιο και στα γράσσα, το ίδιο και στα
καθαριστηκά.
αν δεν είναι γνοστός ή δεν έχεις αυτοκίνητο με 5 ευρό παίρνεις ένα τάπερ γράσσο και ένα φλασκί λάδι
Το γράσσο έτσι έλεγα και εγώ αλλά έχει κατέβει φίλε.
Κάτι το Fidusa, κάτι η κούρσα, κάτι το Peugeot με
την ανακατασκευή, κάτι 2-3 άλλα ποδήλατα, έχει κα-
τέβει αρκετά.
Αν έχει κατέβει η στάθμη στο γράσσο (που όντως βάζεις ΕΛΑΧΙΣΤΟ και σε πολύ λίγο/συγκεκριμένα σημεία)... φαντάσου λοιπόν ότι σωστά έγραφα για τα 125ml ότι δεν φτάνουν ούτε για ζήτω, ειδικά αν συντηρείς αρκετά ποδήλατα ή είσαι σχολαστικός με τον καθαρισμό - λίπανση.
Το γράσσο έτσι έλεγα και εγώ αλλά έχει κατέβει φίλε.
Κάτι το Fidusa, κάτι η κούρσα, κάτι το Peugeot με
την ανακατασκευή, κάτι 2-3 άλλα ποδήλατα, έχει κα-
τέβει αρκετά.
δλδ ήδη κάνεις έρευνα αγοράς για το πιο θα είναι το επόμενο γράσσο που θα αγοράσεις????
εσύ έχεις συντηρήσει καμιά 20ρια ποδήλατα και ακόμα είναι ζινκα το γράσσο και άσε τα σάπια σου
Αν έχει κατέβει η στάθμη στο γράσσο (που όντως βάζεις ΕΛΑΧΙΣΤΟ και σε πολύ λίγο/συγκεκριμένα σημεία)... φαντάσου λοιπόν ότι σωστά έγραφα για τα 125ml ότι δεν φτάνουν ούτε για ζήτω, ειδικά αν συντηρείς αρκετά ποδήλατα ή είσαι σχολαστικός με τον καθαρισμό - λίπανση.
ε ναι αν συντηρείς όλα τα ποδήλατα του βύρωνα αλλάζει το πράμα
αλλά δεν είναι εκεί το θέμα
και εγώ αν κάνω service σε μηχανή αυτοκίνητο ποδήλατο και τα αντίστοιχα των γειτώνων δεν φτάνει ούτε το κιλό
:D
Έχει πολύ γράσσο ακόμα, αλοίμονο, 1 κιλό πήρα.
Το θέμα είναι ότι έχω καταναλώσει πολύ περισ-
σότερο από τις ποδηλατικές συσκευασίες των
75-100ml. Επομένως τα έβγαλε τα λεφτά του
και μου έχει μείνει και γράσσο για ότι
άλλο θελήσω.
Έρευνα όντως κάνω καθώς το κλασσικό πορτοκαλί
SKF θέλει κάθε 600-700χλμ νέο πέρασμα στα
κέντρα των τροχών και δεν την παλεύω να
ασχολούμαι με κώνους και παξιμάδια κάθε
τρεις και λίγο.
Έχει πολύ γράσσο ακόμα, αλοίμονο, 1 κιλό πήρα.
Το θέμα είναι ότι έχω καταναλώσει πολύ περισ-
σότερο από τις ποδηλατικές συσκευασίες των
75-100ml. Επομένως τα έβγαλε τα λεφτά του
και μου έχει μείνει και γράσσο για ότι
άλλο θελήσω.
Έρευνα όντως κάνω καθώς το κλασσικό πορτοκαλί
SKF θέλει κάθε 600-700χλμ νέο πέρασμα στα
κέντρα των τροχών και δεν την παλεύω να
ασχολούμαι με κώνους και παξιμάδια κάθε
τρεις και λίγο.
Είπα ξεκάθαρα, ότι αν δεν είχα δώσει 20 Ευρώ
για το κιλό τότε με το γράσσο που χάλασα θα
είχα ξοδέψει δεν ξέρω και εγώ πόσα για να
αγοράζω http://kassimatisbikes.gr/node/1162
Το ίδιο κάνω και με τα λάδια, το ίδιο και με
τα καθαριστικά, το ίδιο και με το μέλι. Αφού
ξέρω ότι χαλάσω Χ ποσότητα στο έτος, πάω και
αγοράζω ποσότητα για να γλυτώσω λεφτά.
Είπα ξεκάθαρα, ότι αν δεν είχα δώσει 20 Ευρώ
για το κιλό τότε με το γράσσο που χάλασα θα
είχα ξοδέψει δεν ξέρω και εγώ πόσα για να
αγοράζω http://kassimatisbikes.gr/node/1162
Το ίδιο κάνω και με τα λάδια, το ίδιο και με
τα καθαριστικά, το ίδιο και με το μέλι. Αφού
ξέρω ότι χαλάσω Χ ποσότητα στο έτος, πάω και
αγοράζω ποσότητα για να γλυτώσω λεφτά.
τι έχεις κάνα τενεκέ με λάδι για ποδήλατο?
και
δεν ξέρεις πόσο θα ξοδέψεις γιατί γράσσο έχεις ακόμα
και συντηρείς τα μισά ποδήλατα του βύρωνα
Είπα ξεκάθαρα, ότι αν δεν είχα δώσει 20 Ευρώ
για το κιλό τότε με το γράσσο που χάλασα θα
είχα ξοδέψει δεν ξέρω και εγώ πόσα για να
αγοράζω http://kassimatisbikes.gr/node/1162[/quote]
Αυτό το γράσσο έχω!
...και για να μην ανοίγω καινούργιο να ρωτήσω το εξής: Γράσσο βάζουμε στα σπειρώματα, δλδ μεσαία τριβή, βίδες βραχιώνων πάνω στη μεσαία τριβή, κτλ και άμα αρχίσουμε να ανοίγουμε ελεύθερα και ρουλεμάν βγάζουμε το παλιό και βάζουμε το καινούργιο. Σωστά μέχρι εδώ;
Εντάξει στα ρουλεμάν οκ μόνο γράσσο μπαίνει, αλλά στα σπειρώματα δεν είναι καλύτερα αντί για γράσσο να βάζουμε πάστα σπειρωμάτων;
Αν ρωτάω χαζομάρες συμπαθάτε, έχω μαύρα μεσάνυχτα. :)
Η πάστα σπειρωμάτων είναι πιο ειδικό προϊόν. Έχει την έννοια του "βάζω εκεί που δεν θέλω να ξεσφίξει".
Αν αρχίσεις να κοπανάς πάστα παντού, θα δυσκολευτείς πάρα πολύ όταν χρειαστεί να ξανα-επέμβεις στο συγκεκριμένο σπείρωμα.
Βασικά έχω χρησιμοποιήσει ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. Στις βίδες που κρατούν την "πατούρα" του πεταλιού πάνω στον άξονα. Είχα ένα θεματάκι, ξέσφιγγαν, τις έχανα, φτου και από την αρχή, μέχρι που έβαλα παστά και ξένοιασα. Αλλά είναι κάτι που δεν σκοπεύω να ξεσφίξω ποτέ...
Στα υπόλοιπα σημεία, βάζω γρασσάκι, συνήθως λευκό - λιθίου (έτυχε να έχω...) και σφίγγω ανάλογα με το μέγεθος της βίδας και τα υλικά κατασκευής...
Γιατί εγώ θεωρούσα ότι η πάστα σπειρωμάτων βοηθάει καλύτερα απ' το γράσσο και στα δύο. Και να μην ξεσφίγγει σιγά σιγά από μόνο του, και να μην κολήσει όταν θα προσπαθήσεις μόνος σου να το ξεσφίξεις, αφού η πάστα προστατεύει από νερό και διάβρωση το σπείρωμα. Και η διάβρωση υποτίθεται πως είναι υπεύθυνη για το ότι τα σπειρώματα κολάνε. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα.
Ευχαριστώ πολύ.
Είτε πορτοκαλί γράσσο, είτε άσπρη πάστα πάλι
θα το ανοίξεις κάθε Χ χιλιόμετρα και θα το
φρεσκάρεις. Με το κλασσικό γράσσο εισαι μια
χαρά, το έχω βάλεις και σε τριβές και παντού
και δεν έχει θέμα.
Ενω οταν μιλαει ο rockarolla για παστα σπειρωματων, προφανως εννοει την κολλα σπειρωματων, η ασφαλιστικο σπειρωματων. Αγγλιστι: "Thread locking compound", και προκειται για κατι τετοιο: http://www.bike-components.de/products/info/p15720_243-Mittelfeste-Schra...
Now it makes sense :)
Αν δεν υπάρχει anti-seize, έχω δει να προτείνουν γράσσο στη θέση του.
Να προσθέσω ότι γράσσο ή anti-seize βάζουμε και στο μεταλλικό παλουκόσελλο.
Σκούπισε με μια χαρτοπετσέτα την αλυσίδα και
πέρνα το δάχτυλό σου από ένα κρικάκι και τρί-
ψτο (το δάχτυλο) για να δεις πόσο λάδι έχει
μείνει και αν έχει μαζέψει σκόνες ή χωματάκι.
Αν το νιώσεις καθαρό τότε το αφήνεις και προ-
χωράς. Αν όχι τότε καθαρίζεις και λαδώνεις.
Προφανώς αν μιλάμε για χωμάτινη ποδηλασία
στο βουνό, καθαρίζεις μετά από κάθε βόλτα
ή έστω σκουπίζεις μετά από κάθε βόλτα. Αν
μιλάμε για άσφαλτο, εξαρτάται από το περι-
βάλλον και πόσο σκόνη έχει εκει που ποδη-
λατείς.
Συνήθως πλένουμε την αλυσίδα πριν την εφαρμογή
του λαδιού. Υπάρχουν ομως κάποια προϊόντα κεριού
(wax) τα οποία και καλά δεν καθαρίζεις αλλά εφαρ-
μόζεις πάνω στο παλιό. Βέβαια η διάρκειά τους
είναι μικρότερη των κλασσικών.
να σε ρωτήσω μετά το φοβερό και τρομερό shimano λευκό γράσσο
αγόρασες γράσσο με το κιλό
στον τενεκέ κατέβηκε καθόλου το γράσσο???
η θα έχεις γράσσο για καμιά 20ετία ακόμα??
όσο για το μπουκαλάκια και κόντρα μπουκαλάκια
δεν αξίζει
πας σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων και του ζητάς ψιλό λάδι από και σου γεμίζει 100ml
μαζί με το service του αυτοκινήτου
το ίδιο με το γράσσο
αν δεν είναι γνοστός ή δεν έχεις αυτοκίνητο με 5 ευρό παίρνεις ένα τάπερ γράσσο και ένα φλασκί λάδι
χαχαχαχαχα κλαίω!!!
Σιγά μη μου κάνει σερβις και ο Λέγκολάς
Το γράσσο έτσι έλεγα και εγώ αλλά έχει κατέβει φίλε.
Κάτι το Fidusa, κάτι η κούρσα, κάτι το Peugeot με
την ανακατασκευή, κάτι 2-3 άλλα ποδήλατα, έχει κα-
τέβει αρκετά.
Αν έχει κατέβει η στάθμη στο γράσσο (που όντως βάζεις ΕΛΑΧΙΣΤΟ και σε πολύ λίγο/συγκεκριμένα σημεία)... φαντάσου λοιπόν ότι σωστά έγραφα για τα 125ml ότι δεν φτάνουν ούτε για ζήτω, ειδικά αν συντηρείς αρκετά ποδήλατα ή είσαι σχολαστικός με τον καθαρισμό - λίπανση.
δλδ ήδη κάνεις έρευνα αγοράς για το πιο θα είναι το επόμενο γράσσο που θα αγοράσεις????
εσύ έχεις συντηρήσει καμιά 20ρια ποδήλατα και ακόμα είναι ζινκα το γράσσο και άσε τα σάπια σου
όσο για το φλάσκι
φλάσκι για λάδι δεν έχεις???
ε ναι αν συντηρείς όλα τα ποδήλατα του βύρωνα αλλάζει το πράμα
αλλά δεν είναι εκεί το θέμα
και εγώ αν κάνω service σε μηχανή αυτοκίνητο ποδήλατο και τα αντίστοιχα των γειτώνων δεν φτάνει ούτε το κιλό
:D
α και ξέχασα να ρωτήσω πιο σου τελείωσε το κιλό ή τι μισόκιλο skf
???
Έχει πολύ γράσσο ακόμα, αλοίμονο, 1 κιλό πήρα.
Το θέμα είναι ότι έχω καταναλώσει πολύ περισ-
σότερο από τις ποδηλατικές συσκευασίες των
75-100ml. Επομένως τα έβγαλε τα λεφτά του
και μου έχει μείνει και γράσσο για ότι
άλλο θελήσω.
Έρευνα όντως κάνω καθώς το κλασσικό πορτοκαλί
SKF θέλει κάθε 600-700χλμ νέο πέρασμα στα
κέντρα των τροχών και δεν την παλεύω να
ασχολούμαι με κώνους και παξιμάδια κάθε
τρεις και λίγο.
δλδ ξόδεψες το 10% και έχεις φτιάξει όλα τα ποδήλατα τις γειτονιάς σου
μισό μην βιάζεσαι
http://dwyforoils.com/index.php?route=product/product&product_id=224
για να μην τελειώνει ποτέ
:D
5 ευρό το κιλό γραφιτούχο όχι ότι και ότι
:D
Είπα ξεκάθαρα, ότι αν δεν είχα δώσει 20 Ευρώ
για το κιλό τότε με το γράσσο που χάλασα θα
είχα ξοδέψει δεν ξέρω και εγώ πόσα για να
αγοράζω http://kassimatisbikes.gr/node/1162
Το ίδιο κάνω και με τα λάδια, το ίδιο και με
τα καθαριστικά, το ίδιο και με το μέλι. Αφού
ξέρω ότι χαλάσω Χ ποσότητα στο έτος, πάω και
αγοράζω ποσότητα για να γλυτώσω λεφτά.
τι έχεις κάνα τενεκέ με λάδι για ποδήλατο?
και
δεν ξέρεις πόσο θα ξοδέψεις γιατί γράσσο έχεις ακόμα
και συντηρείς τα μισά ποδήλατα του βύρωνα
εδώ έχεις ακόμα shimano γράσσο ξέρεις το φτηνό
...και για να μην ανοίγω καινούργιο να ρωτήσω το εξής: Γράσσο βάζουμε στα σπειρώματα, δλδ μεσαία τριβή, βίδες βραχιώνων πάνω στη μεσαία τριβή, κτλ και άμα αρχίσουμε να ανοίγουμε ελεύθερα και ρουλεμάν βγάζουμε το παλιό και βάζουμε το καινούργιο. Σωστά μέχρι εδώ;
Εντάξει στα ρουλεμάν οκ μόνο γράσσο μπαίνει, αλλά στα σπειρώματα δεν είναι καλύτερα αντί για γράσσο να βάζουμε πάστα σπειρωμάτων;
Αν ρωτάω χαζομάρες συμπαθάτε, έχω μαύρα μεσάνυχτα. :)
Η πάστα σπειρωμάτων είναι πιο ειδικό προϊόν. Έχει την έννοια του "βάζω εκεί που δεν θέλω να ξεσφίξει".
Αν αρχίσεις να κοπανάς πάστα παντού, θα δυσκολευτείς πάρα πολύ όταν χρειαστεί να ξανα-επέμβεις στο συγκεκριμένο σπείρωμα.
Βασικά έχω χρησιμοποιήσει ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. Στις βίδες που κρατούν την "πατούρα" του πεταλιού πάνω στον άξονα. Είχα ένα θεματάκι, ξέσφιγγαν, τις έχανα, φτου και από την αρχή, μέχρι που έβαλα παστά και ξένοιασα. Αλλά είναι κάτι που δεν σκοπεύω να ξεσφίξω ποτέ...
Στα υπόλοιπα σημεία, βάζω γρασσάκι, συνήθως λευκό - λιθίου (έτυχε να έχω...) και σφίγγω ανάλογα με το μέγεθος της βίδας και τα υλικά κατασκευής...
Γιατί εγώ θεωρούσα ότι η πάστα σπειρωμάτων βοηθάει καλύτερα απ' το γράσσο και στα δύο. Και να μην ξεσφίγγει σιγά σιγά από μόνο του, και να μην κολήσει όταν θα προσπαθήσεις μόνος σου να το ξεσφίξεις, αφού η πάστα προστατεύει από νερό και διάβρωση το σπείρωμα. Και η διάβρωση υποτίθεται πως είναι υπεύθυνη για το ότι τα σπειρώματα κολάνε. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα.
Ευχαριστώ πολύ.
Προφανως, οταν ο gtasoul μιλαει για παστα σπειρωματων, εννοει την παστα συναρμογης. Αγγλιστι: "Antiseize compound". Και προκειται για κατι τετοιο:
http://www.bike-components.de/products/info/p22707_Anti-Seize-Montage-Fe...,
η κατι τετοιο:
http://www.bike-components.de/products/info/p3776_Montagepaste-.htm.
Ενω οταν μιλαει ο rockarolla για παστα σπειρωματων, προφανως εννοει την κολλα σπειρωματων, η ασφαλιστικο σπειρωματων. Αγγλιστι: "Thread locking compound", και προκειται για κατι τετοιο:
http://www.bike-components.de/products/info/p15720_243-Mittelfeste-Schra....
να κάνουμε τακτικό έλεγχο και φρεσκάρισμα.
Είτε πορτοκαλί γράσσο, είτε άσπρη πάστα πάλι
θα το ανοίξεις κάθε Χ χιλιόμετρα και θα το
φρεσκάρεις. Με το κλασσικό γράσσο εισαι μια
χαρά, το έχω βάλεις και σε τριβές και παντού
και δεν έχει θέμα.
καθε ποσα χιλιομετρα ειναι φρονιμο να λαδωνουμε αλυσιδα ? λαδι βαζουμε παντα σε καθαρη αλυσιδα σωστα ?
Σκούπισε με μια χαρτοπετσέτα την αλυσίδα και
πέρνα το δάχτυλό σου από ένα κρικάκι και τρί-
ψτο (το δάχτυλο) για να δεις πόσο λάδι έχει
μείνει και αν έχει μαζέψει σκόνες ή χωματάκι.
Αν το νιώσεις καθαρό τότε το αφήνεις και προ-
χωράς. Αν όχι τότε καθαρίζεις και λαδώνεις.
Προφανώς αν μιλάμε για χωμάτινη ποδηλασία
στο βουνό, καθαρίζεις μετά από κάθε βόλτα
ή έστω σκουπίζεις μετά από κάθε βόλτα. Αν
μιλάμε για άσφαλτο, εξαρτάται από το περι-
βάλλον και πόσο σκόνη έχει εκει που ποδη-
λατείς.
Συνήθως πλένουμε την αλυσίδα πριν την εφαρμογή
του λαδιού. Υπάρχουν ομως κάποια προϊόντα κεριού
(wax) τα οποία και καλά δεν καθαρίζεις αλλά εφαρ-
μόζεις πάνω στο παλιό. Βέβαια η διάρκειά τους
είναι μικρότερη των κλασσικών.
Μόλις βρήκα και το καλύτερο και πιο οικονομικό (5 ευρώ;;;;;) αλυσίδας που πρέπει οπωσδήποτε να ΜΗΝ χρησιμοποιήσετε ως λιπαντικό:
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/3305435/