Εμπειρίες από το Charge Tap 2012

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

tap

Μόλις παρέλαβα το νέο μου ποδήλατο, ένα charge tap του 2012 με εσωτερικό σασμάν nexus 8.
Ακόμα βρίσκεται στο κουτί του και αύριο αν όλα πάνε καλά θα ξεκινήσω να το μοντάρω.
Η αγορά έγινε απο εξωτερικό σε πολύ καλή τιμή μιας και ήταν σε clearance.
Ο λόγος του τόπικ είναι αφενός για να δείξω τον ενθουσιασμό μου (ο οποίος δεν κρύβεται με τίποτα) και αφετέρου για να μου πείτε, όσοι τυχόν έχετε καβαλήσει το εν λόγω ποδήλατο, λίγα λόγια απο την εμπειρία σας με εσωτερικό σασμάν και για τον εν λόγω σκελετό.
Επιπλέον θα ήθελα να μου πείτε ποιός μάστορας θα μπορούσε εντός Αθήνας να αναλάβει τα σέρβις του όταν χρειαστεί. (μιας και απο μάστορες έχω ήδη καεί στο άλλο μου ποδήλατο).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων αγαπητοί συν-ποδηλάτες.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Μα καλά τι σκεφτόσουν και πήρες αυτή τη μάπα?
Μη δίνεις σημασία, ζηλεύω!
Μακάρι αν είχα πάρει κι εγώ ένα!
χαχαχα
Καλορίζικο Νικ.
Εύχομαι να λιώσει στα χλμ. και μη σε νοιάζει ακόμα για συντήρηση, όταν και αν έρθει η ώρα θα βρεθεί κάποιος καλός.
Εγώ στη θέση σου δεν θα περίμενα μέχρι αύριο για να το συναρμολογήσω... έχεις ολόκληρη νύχτα μπροστά σου!!!

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

χαχαχα μάπα τελείως ε?
Να σαι καλά Βασίλη.
Η αλήθεια είναι ότι δεν άντεξα το άνοιξα το κουτί για να το δώ.
Δεν θέλει πολλά, αύριο θα ασχοληθώ μαζί του λεπτομερώς.
Νιώθω σήμερα λίγο κουρασμένος.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

μεγιές για τη κούκλα!

Έχω το alfine 8 που ναι πανομοιότυπο με το nexus.
Κοίτα να διαβάσεις καλά το manual και να το ρυθμίσεις σωστά ώστε να ναι πάντα ευθυγραμμισμένες οι "γραμμές". Μάθε να αλλάζεις όταν πρέπει και να βρεις το ρυθμό σου σε κάθε ταχύτητα και όλα θα πάνε απροβλημάτιστα όμορφα! Χρειάζονται και κάποια χιλιόμετρα για να "στρωθεί" και μετά θα πηγαίνει καλύτερα. Μάθε επίσης ποιά έκδοση nexus έχεις (μάλλον τη standard) γιατί έχουν κάποιες ψιλοδιαφορές που καλό είναι να τις ξέρεις.

Δεν ξέρω κανένα που να του κάνει σερβις αλλά υπάρχουν πολλές οδηγίες online κι η συντήρησή του είναι απλή, αν πιάνει το χέρι σου. Σε περίπτωση βλάβης έχεις την εγγύηση κι ο πωλητής θα σου πει που να απευθυνθείς (μαλλον σε shimano service center, βλεπε μανιατοπουλος). Νομίζω όμως πως περισσότερο χρήσιμο θα είναι να μάθεις να βγάζεις τον τροχό για να αλλάξεις σαμπρέλα παρά να το επισκευάσεις, κάτι που σπάνια θα συμβεί,

Για το πλαίσιο δεν μπορώ να πω τίποτα σαν προσωπική εμπειρία, μόνο πως η Charge έχει καλό όνομα και φυσικά steel is real!

Καλά χιλιόμετρα!

ΥΓ: Κουρασμένος? Εγώ στη θέση σου θα ξενυχτούσα!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Φοράει το standard και όχι το premium.
Το ψάξαμε παρά πολύ μέχρι να το ανακαλύψουμε λες και ήταν το επτασφράγιστο μυστικό της charge.
Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω να καταλάβει καμία ουσιαστική διάφορα.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

scrabler wrote:
μεγιές για τη κούκλα!

Έχω το alfine 8 που ναι πανομοιότυπο με το nexus.
Κοίτα να διαβάσεις καλά το manual και να το ρυθμίσεις σωστά ώστε να ναι πάντα ευθυγραμμισμένες οι "γραμμές". Μάθε να αλλάζεις όταν πρέπει και να βρεις το ρυθμό σου σε κάθε ταχύτητα και όλα θα πάνε απροβλημάτιστα όμορφα! Χρειάζονται και κάποια χιλιόμετρα για να "στρωθεί" και μετά θα πηγαίνει καλύτερα. Μάθε επίσης ποιά έκδοση nexus έχεις (μάλλον τη standard) γιατί έχουν κάποιες ψιλοδιαφορές που καλό είναι να τις ξέρεις.

Δεν ξέρω κανένα που να του κάνει σερβις αλλά υπάρχουν πολλές οδηγίες online κι η συντήρησή του είναι απλή, αν πιάνει το χέρι σου. Σε περίπτωση βλάβης έχεις την εγγύηση κι ο πωλητής θα σου πει που να απευθυνθείς (μαλλον σε shimano service center, βλεπε μανιατοπουλος). Νομίζω όμως πως περισσότερο χρήσιμο θα είναι να μάθεις να βγάζεις τον τροχό για να αλλάξεις σαμπρέλα παρά να το επισκευάσεις, κάτι που σπάνια θα συμβεί,

Για το πλαίσιο δεν μπορώ να πω τίποτα σαν προσωπική εμπειρία, μόνο πως η Charge έχει καλό όνομα και φυσικά steel is real!

Καλά χιλιόμετρα!

ΥΓ: Κουρασμένος? Εγώ στη θέση σου θα ξενυχτούσα!

Ευχαριστώ @scrabler για τις πληροφορίες και τις ευχές.
Είναι πράγματι κούκλα, και απο κοντά ακόμα περισσότερο.
Όντως την standard έκδοση nexus φοράει.
Το manual θα το ξεσκονίσω και ότι χρειαστώ παρακαλώ βοηθάτε! :P
Η αλήθεια είναι ότι ήμουν κουρασμένος το απόγευμα ,,, δεν μπορώ όμως να αντισταθώ και το επεξεργάζομαι. Προφανώς σήμερα θα έχουμε ολονυκτία και στις 6 το πρωί θα ετοιμαστώ να πάω στην δουλειά!
Έπρεπε να είχα κανονίσει να πάρω άδεια αύριο. Damnnnn

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

ωραίο ρε :)) καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα :)
θα το προτιμούσα σε μαύρη απόχρωση πιο ινκόγκνιτο, σε στυλ μπαντ μπόι, αλλά κ έτσι ωραίο είναι :)

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

nikkos wrote:
ωραίο ρε :)) καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα :)
θα το προτιμούσα σε μαύρη απόχρωση πιο ινκόγκνιτο, σε στυλ μπαντ μπόι, αλλά κ έτσι ωραίο είναι :)

Ευχαριστώ,
Το μοντ. του 2012 βγαίνει μόνο ασημί αλλά (αν και το άλλο ποδήλατό μου είναι μαύρο και μου αρέσει το μαύρο), του πάει πολύ.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Δεν ξερω καποιο ποδηλαταδικο που να κανει service στα εσωτερικα σαζμαν της Shimano. Και πολυ δυσκολα θα βρεις καποιο να κανει service στο σαζμαν σου.
Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να κανεις το service μονος σου.
Τα 7-ταχυτα κι 8-ταχυτα σαζμαν της Shimano, λιπαινονται με ενα λεπτορευστο ειδικο γρασσο, που περιεχουν μεσα στο "καβουκι" τους.
Το γρασσο αυτο, καλο ειναι να αλλαζεται καθε 3-5 χιλιαδες χιλιομετρα.
Η διαδικασια δεν ειναι δυσκολη, ουτε εξαιρετικα περιπλοκη, αρκει κανεις να ξερει τι κανει.
Αφου αφαιρεθει ο τροχος απο το ποδηλατο, κι αφου προηγουμενως αποσυνδεθει απο το συρματοσχοινο χειρισμου, με αυτο το εργαλειο, λυνεται το δεξι καπακι με τις 4 εγκοπες. Κατοπιν λυνοντας και τον αριστερο κωνο, ξεπερνας απο το κελυφος, και παιρνεις στο χερι ολοκληρο το μηχανισμο, χωρις να χρειαζεται να τον λυσεις περαιτερω.
Τον πλενεις με καποιο διαλυτη απο τα παλια γρασσα, και αφου τον αφησεις να στεγνωσει καλα, τον "παστωνεις" με αυτο το ειδικο γρασσο της Shimano, και τον ξανατοποθετεις με αντιστροφη διαδικασια, παλι μεσα στο κελυφος του.
Αν αμελησεις να κανεις τη συντηρηση αυτη περα απο καποιο οριο, αρχιζουν οι φθορες στο σαζμαν, οι οποιες με την παροδο του χρονου επειδεινωνονται, μεχρι τελικης πτωσεως.
Οποτε καλο ειναι να το συντηρεις εγκαιρα, γιατι αν παρουσιασθουν φθορες, "δεν ξαναγυριζουν πισω".

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Δεν ξερω καποιο ποδηλαταδικο που να κανει service στα εσωτερικα σαζμαν της Shimano. Και πολυ δυσκολα θα βρεις καποιο να κανει service στο σαζμαν σου.
Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να κανεις το service μονος σου.
Τα 7-ταχυτα κι 8-ταχυτα σαζμαν της Shimano, λιπαινονται με ενα λεπτορευστο ειδικο γρασσο, που περιεχουν μεσα στο "καβουκι" τους.
Το γρασσο αυτο, καλο ειναι να αλλαζεται καθε 3-5 χιλιαδες χιλιομετρα.
Η διαδικασια δεν ειναι δυσκολη, ουτε εξαιρετικα περιπλοκη, αρκει κανεις να ξερει τι κανει.
Αφου αφαιρεθει ο τροχος απο το ποδηλατο, κι αφου προηγουμενως αποσυνδεθει απο το συρματοσχοινο χειρισμου, με αυτο το εργαλειο, λυνεται το δεξι καπακι με τις 4 εγκοπες. Κατοπιν λυνοντας και τον αριστερο κωνο, ξεπερνας απο το κελυφος, και παιρνεις στο χερι ολοκληρο το μηχανισμο, χωρις να χρειαζεται να τον λυσεις περαιτερω.
Τον πλενεις με καποιο διαλυτη απο τα παλια γρασσα, και αφου τον αφησεις να στεγνωσει καλα, τον "παστωνεις" με αυτο το ειδικο γρασσο της Shimano, και τον ξανατοποθετεις με αντιστροφη διαδικασια, παλι μεσα στο κελυφος του.
Αν αμελησεις να κανεις τη συντηρηση αυτη περα απο καποιο οριο, αρχιζουν οι φθορες στο σαζμαν, οι οποιες με την παροδο του χρονου επειδεινωνονται, μεχρι τελικης πτωσεως.
Οποτε καλο ειναι να το συντηρεις εγκαιρα, γιατι αν παρουσιασθουν φθορες, "δεν ξαναγυριζουν πισω".

@Columbus σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες οδηγίες και πληροφορίες.
Επειδή γράφω χλμ καθημερινά τα 5k χλμ θα έρθουν σχετικά σύντομα και πιθανόν σε λιγότερο απο χρόνο, οπότε θα παραγγείλω τα εργαλεία και το γράσσο με την πρώτη ευκαιρία να υπάρχουν.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές.

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

οφτόπικ

για sturmey archer 3ταχυτο εσωτερικό έχουμε σέρβις μάνιουαλ??? θα το λύσω που θα το λύσω για πλύσιμο γρασάρισμα να ξέρω αν φύγει κανα γρανάζι που να το βάλω μετά ....

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...τα παντα. Για οποιο Sturmey τραβαει η ορεξη σου.
Μεχρι προσφατα, ολες αυτες οι πληροφοριες (συγκεντρωμενες απο τον κυριο Tony Hadland), υπηρχαν σε αλλη διαδικτυακη διευθυνση.
Η καινουρια ειναι αυτη που παραθετω πιο πανω. (Για οσους ειχαν την παλια διευθυνση, η οποια τωρα ειναι ανενεργη).

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...τα παντα. Για οποιο Sturmey τραβαει η ορεξη σου.
Μεχρι προσφατα, ολες αυτες οι πληροφοριες (συγκεντρωμενες απο τον κυριο Tony Hadland), υπηρχαν σε αλλη διαδικτυακη διευθυνση.
Η καινουρια ειναι αυτη που παραθετω πιο πανω. (Για οσους ειχαν την παλια διευθυνση, η οποια τωρα ειναι ανενεργη).

μαγεία ;)

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

To ποδήλατο συναρμολογήθηκε, ρύθμισα τα φρένα, τις ντίζες και το σασμάν. Το έβγαλα και βόλτα και έχω πάθει. Πολύ άνετο και μου αρέσει το "χουρχούρισμα" απο το σασμάν.
Τα φρένα του τίμια, ίσως αργότερα αλλάξω τακάκια με κάποια καλύτερα. Πάντως φρενάρει μια χαρά. Τα λάστιχα τίμια επίσης, charge coster 700x32, φάνηκαν να κρατάνε καλά. Παίρνουν max 75 psi.
Μερικές φωτό teaser απο το ποδήλατο,

1
2
3
4
5
6
7
8

Πάραυτα αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Το πηρούνι δεν είναι τοποθετημένο καλά με αποτέλεσμα όταν φρενάρω δυνατά να κουνιέται ελαφρώς, Αφαίρεσα το headset και τον λαιμό με τα spacers και στο σημείο που κουμπώνει το πηρούνι με το πλαίσιο υπάρχει ένα καπάκι, ένα στρογγυλό δακτυλίδι σαν σφήνα και απο κάτω τα ρουλεμάν. Το καπάκι αυτό δεν έχει πατήσει σωστά και η σφήνα (αν το λέω σωστά) είναι πιο έξω. Αποτέλεσμα να υπάρχει μικρή σχισμή και να διακρίνω τα ρουλεμάν.
Επειδή δεν το κατέχω καθόλου με το πηρούνι και φοβάμαι μην κάνω καμμιά βλακεία θα αναγκαστώ να επισκεφτώ ποδηλατά για να το τοποθετήσει σωστά, πράγμα που ήθελα να το αποφύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Δεν εμπιστεύομαι κανένα ποδηλατά στην περιοχή μου, είμαι καμένος.

Edit: Το χρώμα παιδιά τα σπάει. Δεν ξέρω πως φαίνεται στην φωτό αλλά απο κοντά είναι το κάτι άλλο.

Ntimitris
Απών/απούσα

παιζει να ειναι ο πιο πρακτικος τυπος ποδηλατου για μετακινησεις σε πολη
τα σπαει φιλε νικ
βαλε και κανενα ματακι θα στο ματιασω

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
παιζει να ειναι ο πιο πρακτικος τυπος ποδηλατου για μετακινησεις σε πολη
τα σπαει φιλε νικ
βαλε και κανενα ματακι θα στο ματιασω


Να σαι καλά Δημήτρη σε ευχαριστώ. :)

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Όλα καλά τελικά, δεν χρειάστηκε να πάω σε ποδηλατά.
Τον έφτιαξα μόνος τον τζόγο στο πηρούνι και είναι μια χαρά τώρα.
Ας είναι καλά το youtube!
Πάω να το λιώσω στα χλμ.

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

όταν το μοντάρεις το πηρούνι στο ποδήλατο, πρέπει πρώτα να σφίξεις το καπάκι των ρουλεμάν να μαζέψει ό,τι μπόσικα υπάρχουν, να αρχίσει να σφίγγει, και μετά σφίγγεις τις βίδες του λαιμού.....αν το έκανες έτσι και δεν έσφιξε καλά, μπορείς να ξαναδοκιμάσεις πριν πας σε ποδηλατά.. ;)

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

nikkos wrote:
όταν το μοντάρεις το πηρούνι στο ποδήλατο, πρέπει πρώτα να σφίξεις το καπάκι των ρουλεμάν να μαζέψει ό,τι μπόσικα υπάρχουν, να αρχίσει να σφίγγει, και μετά σφίγγεις τις βίδες του λαιμού.....αν το έκανες έτσι και δεν έσφιξε καλά, μπορείς να ξαναδοκιμάσεις πριν πας σε ποδηλατά.. ;)

Έτσι το έκανα Νίκο, να σαι καλά.