NACTO Urban Bikeway Design Guide

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
L0veBing0
Εικόνα L0veBing0
Απών/απούσα

Καλησπέρα παιδιά,

"Επεσα" πριν από λίγο πάνω στο παρακάτω βιντεάκι και πραγματικά έμεινα εκπληκτος από το τι μπορουν να κάνουν μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα πόλεις όπως το Chicago (γιατί όχι και η Αθήνα bike-friendly λοιπόν;)

http://vimeo.com/35643272

Απολαύστε το βίντεο και αν έχετε χρόνο περιηγηθείτε μέσα στο site. Εχει προτάσεις που αφενός θα μπορούσαν τα τεθούν άνετα σε επίπεδο δήμων με την ελπίδα της άμεσης εφαρμογής τους, για να αφήσουμε επιτέλους τα αμάξια και να καβαλήσουμε τα ποδήλατα (εγώ έχω ήδη ξεκινήσει) ;-)

http://nacto.org/cities-for-cycling/design-guide/

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

...να μπορούσες να κινηθείς έτσι και στην Αθήνα!!!

Μα καλά όλοι κούρσες, μονοτάχυτα και φιξ έχουν εκεί;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

δλδ για μετακινηση τι ποδηλατα περιμενες να δεις?? (αν προσεξεις εχει και city με ταχυτητες παντως).

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

kktsol wrote:
δλδ για μετακινηση τι ποδηλατα περιμενες να δεις?? (αν προσεξεις εχει και city με ταχυτητες παντως).

εννοώ σε σχέση με εδώ που τα περισσότερα είναι ΜΤΒ αλλά και από Γερμανία θυμάμαι τα περισσότερα ήταν κάτι παλιά city bikes και ΜΤΒ.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

το καταλαβα απο πριν τι εννοουσες. ΑΠλως το θεμα ειναι οτι εδω εχουμε καποια κολληματα και επειδη ο δρομος εχει μια λακουβα "χρειαζομαστε" 120αρες αναρτησεις. Ποσες φορες εχεις ακουσει την φραση "επειδη ανεβαινω πεζοδρομια θελω μπροστα αναρτηση τουλαχιστον". Ξερω ατομο που εχει 2,500 ευρω full suspension (που το καημενο δεν εχει πατησει ποτε χωμα) για να πηγαινει σε βολτες τυπου freeday επειδη νομιζει οτι ειναι πιο ανετο.

Οταν μαθουμε τοτε θα παιρνουμε και εμεις το σωστο ποδηλατο για την σωστη χρηση.

Arxarios
Απών/απούσα

...και μακάρι να δούμε όσες περισσότερες και εδώ στην Ελλάδα. Το ότι θα τις δούμε κάποιες από αυτές είμαι βέβαιος, το θέμα είναι αν θα τις προλάβουμε εμείς ή τα παιδιά μας.

Οι ποδήλατοδρομοί έβγαλαν πάρα πολύ κόσμο στο δρόμο για να βολτάρει με το ποδήλατο και αναμενόμενα ένα σημαντικό ποσοστό εξ' αυτών κράτησε το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του. Δεν φταίει το ότι είμαστε "ελληνάρες" που δεν έχουμε τα ίδια χρήσης ποδηλάτου για μετακίνηση σε σχέση με την Ευρώπη, φταίει και η έλλειψη υποδομών.

Βέβαια δεν πρέπει να περιμένουμε να γίνουν ποδηλατόδρομοι με τριπλές λωρίδες για να βγει ο κόσμος να μετακινηθεί με ποδήλατο. Υπάρχουν περιοχές με αρκετά καλό δίκτυο ποδηλατοδρόμων, το οποίο όμως υποχρησιμοποιείται. Υποδομή λοιπόν είναι το Α και το Ω, αλλά χρειάζεται και προώθηση/ενημέρωση καθώς και κίνητρα.

Στο θέμα της ενημέρωσης προώθησης δεν περιμένω πολλά από το κράτος. Μπορούμε όμως εμείς εύκολα να τονίζουμε σε γνωστούς και φίλους το πόσο εύκολο είναι να κάνει κάποιος ένα σημαντικό ποσοστό μετακινήσεων με ποδήλατο. Δοκιμάστε το και να δείτε πως θα πείσετε περισσότερο κόσμο από όσο περιμένετε!

Οικονομικά κίνητρα μπορούν να δωθούν πολύ εύκολα όπως το απλό και αυτονόητο να καταργηθεί ο ΦΠΑ για τα ποδήλατα και επειδή υπάρχει υπερβολη στην Ελλάδα να μπει και ένα όριο καθαρής αξίας π.χ. 300-400 ευρώ ώστε να μπορεί να πάρει ο κόσμος σε καλή τιμή καλό ποδήλατο για μετακινήσεις, χωρίς να πλουτίζουν οι ποδηλατάδες πουλώντας υπερβολικά σε προδιαγραφές ποδήλατα. Δεν είναι δυνατόν να επιδοτείται η αγορά νέου αυτοκινήτου, και να θεωρείται το ποδήλατο, και μάλιστα το οικονομικό, είδος πολυτελείας. Στο αυτοκίνητο πρόκειται καθαρά περι επιδότησης πρόκειται όταν δεν υπάρχουν τέλη για πολλά μοντέλα οχημάτων, όταν τα αντίστοιχα παλαιότερης τεχνολογίας πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ακόμα και εάν σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον.

contact