Είτε θα μπεις απο την είσοδο της Κατεχάκη, είτε
από την είσοδο της Κοκκινοπούλου. Όπου και να
μπεις, ακόμα και από την πάνω μερια να έρθεις,
θα μας δεις.
Το που θα γίνει θα το δούμε επιτόπου, έχουμε βρει
κάποια σημεία έξω, παίζει και ένα καλυπτόμενο πάρκιν,
παίζει και πλατώματα, έχει διάφορα.
Δεν είναι διάλεξη :) Κάποια βασικά τεχνικά θέματα θα
δείξουμε. Το πόση ώρα δεν ξέρω, λογικά όχι κάτι λιγό-
τερο από 1:30 ώρα. Εξαρτάται και πως θα τα δείξουμε,
ίσως αναλάβουμε από μια ενότητα ο καθένας ώστε να μην
είναι υποχρεωμένος κάποιος να παρακολουθήσει τα πάντα
από την αρχή, ακόμα και αντικείμαν που ήδη γνωρίζει.
Νομιζω περασαμε καλα. Το μονο λαθος konan76 ειναι οτι δεν βγαλαμε και φωτο απο το σουβλακι-πανσετα (43 εκατοστα, ενα πραγμα τοσο μετα συγχωρησεως) να το δουν και αυτοι που εκαναν το λαθος και δεν ακολουθησαν.
εχω να καταγγείλω ότι όλοι αυτοί που κ καλά θα έδειχναν ήταν σε μια γωνία κ αμπελοσοφουσαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα όλο το βάρος των ενοτήτων να πέσει πάνω μου.... προσωπικα το όλο σκηνικό μου άρεσε κ μακάρι όλοι μας να φύγαμε με κάτι παραπάνω απο ότι ήρθαμε(εννοώ γνώση όχι κανα εργαλείο έξτρα) κώστα δεν άκουσα τίποτα για σουβλάκια παντόφλες αλλιώς αντί απ την άλλη θα ερχόμουν μαζί σας :p Πανος
εχω να καταγγείλω ότι όλοι αυτοί που κ καλά θα έδειχναν ήταν σε μια γωνία κ αμπελοσοφουσαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα όλο το βάρος των ενοτήτων να πέσει πάνω μου.... προσωπικα το όλο σκηνικό μου άρεσε κ μακάρι όλοι μας να φύγαμε με κάτι παραπάνω απο ότι ήρθαμε(εννοώ γνώση όχι κανα εργαλείο έξτρα) κώστα δεν άκουσα τίποτα για σουβλάκια παντόφλες αλλιώς αντί απ την άλλη θα ερχόμουν μαζί σας :p Πανος
Δυστυχως Πανο υπαρχουν φωτο απο το σεμιναριο. Οπου ξεκαθαρα φαινεται οτι οι "αλλοι" δεν αμπελοσοφουσαν. ΕΣΕΝΑ σχολιαζαν (κουτσομπολιο).
Για το αλλο νομιζα οτι ειχες καταλαβει οτι με το φαι δεν παιζω.
Ένα μπράβο κι από εμένα στα παιδιά που το οργάνωσαν και το εκτέλεσαν, σίγουρα φύγαμε με παραπάνω γνώσεις και πληροφόρηση.
μια ερώτηση, τις φωτοτυπίες μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε για ενημέρωση τρίτων είτε έτσι είτε σε ηλεκτρονική μορφή?και αν ναι, ποιο όνομα θα βάζουμε σαν συντάκτη/δημιουργό?
Ευχαριστώ!
Υ.Γ. : αν κάποιο από τα παιδιά που μας παρουσίασαν σήμερα είναι διαθέσιμο για μια πιο σύντομη παρουσίαση/ενημέρωση στην ποδηλατική ομάδα Ποδηλάτες Παπάγου Χολαργού, θα χαιρόμασταν πολύ να το συζητήσουμε και να το οργανώσουμε!
ο φωτογράφος έδειξε αυτα που ήθελε να δείξει τα γρασσαρισμενα μου χέρια λένε την αλήθεια(ότι μετά την χτεσινή κούραση-αϋπνία δεν μπορούσα ούτε την αλυσίδα να βγάλω εύκολα:p).μπορούμε να το συζητήσουμε , όπως κ διαφορά αλλά. προσωπικα θα ήθελα να μας πείτε πως σας φάνηκε γενικά αν βρήκατε κάποιο στραβό η κάτι που ξεχάσαμε. Ένα μεγάλο μπράβο γενικά σε όλους όσους ήρθαν (μας μέτρησε κανείς?)
Γενικά ήταν ολοκληρωμένο, ίσως κάποια θέματα ήταν πιο αναλυτικά από άλλα, αυτό είχε να κάνει με το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε σε διάφορα θέματα.
Θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο σύντομο και να γίνουν όλα σε στυλ διάλεξης, σε δεύτερη φάση(αφού τα έχουμε ακούσει μια φορά και έχουμε πάρει τις σημειώσεις) και άλλη μέρα θα μπορούσαμε να τα κάνουμε όλα ο καθένας στο δικό του με λύσιμο δέσιμο και ρύθμιση βασικών πραγμάτων.
για την πρόταση μου αν υπάρχει ενδιαφέρον από κάποιον θα ήθελα ένα προσωπικό για να μην γράφουμε σε ατό το θέμα!!
Νομιζω περασαμε καλα. Το μονο λαθος konan76 ειναι οτι δεν βγαλαμε και φωτο απο το σουβλακι-πανσετα (43 εκατοστα, ενα πραγμα τοσο μετα συγχωρησεως) να το δουν και αυτοι που εκαναν το λαθος και δεν ακολουθησαν.
Νομίζω ότι έκανα μεγάλο λάθος..
με βάση το εξώφυλλο των παρουσιάσεων παρακολούθησα 2 από τις 3 ενότητες..(δε πήγα στα σουβλάκια..)
Πέρα από την πλάκα ήταν μια πάρα πολύ ωραία πρωτοβουλία από τα παιδιά-Δασκάλους, από την οποία ξαναθυμήθηκα πολλά πάνω στο αντικείμενο και έμαθα περισσότερα!!
Μπράβο!
Το ερέθισμα ήταν τόσο δυνατό που επιτέλους μετά από 2 κ πλέον χρόνια τεμπέλικου καθαρισμού, η αλυσίδα της Γαλλίδας Λάμπει - τι λάμπει, αστράφτει! γενικά της έκανα ένα λίφτινγκ..
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά κι απο μένα, που έριξαν αρκετή μελέτη πρίν το
σεμινάριο ωστε να μπορέσουμε εμείς σήμερα να παρακολουθήσουμε κάτι ολοκληρωμένο!
Ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες και τον ποδηλατικό διάλογο. Σίγουρα άξιζε τον κόπο, επίσης συγχαρητήρια για την οργάνωση, μέχρι και έγχρωμα αντίτυπα μας είχαν ετοιμάσει!
Περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχεια του σεμιναρίου…
Ευχαριστούμε τα παιδιά που ήρθαν και αν δεν κάνω
λάθος δεν είχαμε απώλεις στις συμμετοχές. Δεν ξέ-
ραμε και εμείς πως να το τρέξουμε οπότε το αφήσαμε
λίγο στον αυτόματο πιλότο.
Ίσως στο μέλλον όλες οι ενότητες "δείχνονται" ταυ-
τόχρονα ώστε να μην είναι υποχρεωμένοι όλοι να πα-
ρακολουθήσουν τα πάντα μέχρι να φτάσουν στο σημείο
που τους ενδιαφέρει.
Όπως και να 'χει, το link από το εγχειρίδιο είναι εδώ σε Pdf και από ονόματα βάλτε τα ονόματα
των εισηγητών.
Πάντως σαν εγχειρίδιο θα εμπλουτιστεί καθώς λειπει
η σχετική ενότητα με τη στάση πάνω στο ποδήλατο και
τα σημάδια του σώματος ότι κάτι δεν πάει καλά με το
μέγεθος και τη στάση γενικότερα.
@solistas
Την επόμενη φορά θα κάνουμε τράμπες τα ποδήλατα.
Θέλω όμως να το έχεις ρυθμίσει τέλεια σε ταχύτητες
και φρένα το fixaki :P
γενικά ήταν το πρώτο πείραμα, όταν με τ καλό ξαναγίνει στο μέλλον πάλι φυσικά θα είμαστε κ ποιο οργανωμένα.το θετικό κ αρνητικό ταυτόχρονα που είδα είναι ότι σε κάποιες ενότητες φάγαμε ποιο πολύ ώρα. Ο σολίστας έκανε την ποιο πολύ δουλειά μας δυσκόλεψε με το χρεπι του :p
Παίδες, ότι σχόλια έχετε για το φυλλάδιο να τα γράψετε για
να το βελτιώσουμε. Στα δικά μας μάτι φαντάζει υπερπλήρες και
τρομερά απλουστευμένο αλλά το θέμα είναι η δική σας γνώμη.
Τώρα για την τοποθεσία, θέλουμε μέρος ήσυχο, ήρεμο, όπου δεν
θα ενοχλούμε και δεν θα μας ενοχλήσει κανείς. Αν υπάρχει κάτι
αντίστοιχο στο Θησείο, ακόμα και κλειστός χώρος, να μας το πεί-
τε να το έχουμε στα υπόψιν.
Το βασικό είναι να διαβάστε το φυλλάδιο και να μας προτείνειτε
αλλαγές ή επεξηγήσεις ώστε να το δουλέψουμε. Το σίγουρο είναι
ότι θα προστεθεί μια ενότητα μετά την ανατομία που θα ασχολεί-
ται με διαστάσεις, στάση σώματος, πόνους, λάθη στην οδήγηση,
κλπ.
επίσης αρχικά έπρεπε να μείνουμε στο βλέποντας κάνοντας, για το επόμενο είναι διαθέσιμο το βιβλιαράκι έτσι μπορεί να γίνει προσωπική προεργασία,(ο καθένας να κατανοήσει όσο χαλαρά θέλει κ να μην τον πιέζει καθόλου ο χρονος).την επόμενη υπόσχομαι να παρουσιάσω κάτι τεχνικό (δεν φταίω εγώ που δεν είχε κανείς δισκοφρενα ούτε που δεν θέλατε να αλλάξουμε σαμπρελα.....τα ποιο δύσκολα πηγα να σας πω:p) .
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ξανά τους διοργανωτές του σεμιναρίου για την ολη προσπαθεια !!! Μπορεί να υπήρξε μια ψιλοαμηχανια ως προς το ποιος θα παρουσιασει τι , ποτε και για ποση ωρα , αλλα η αψογη παρουσιαση και η παρειστικη διαθεση , εκαναν το ολο σκηνικο αψογο !!!
Παιδιά ξανά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και την προσπάθεια που καταβλήθηκε. Έφυγα σοφότερος (καθόλου δύσκολο δεδομένης της άγνοιάς μου) και φυσικά δηλώνω από τώρα συμμετοχή στο επόμενο.
Μιας και ζητήθηκαν προτάσεις, καταθέτω τις δικές μου από την πρώτη εμπειρία.
1) Εξαιρετικά χρήσιμο το εγχειρίδιο ως σημείο αναφοράς. Ακόμα πιο χρήσιμη η επιτόπια υποστήριξη που παρείχατε.
2) Το θεωρητικό μάθημα ήταν χείμαρρος πληροφοριών με πολυεπίπεδη ανάλυση. Από την άλλη το επίπεδο των μαθητών κυμαινόταν από άσχετους (εμένα) έως σχεδόν δασκάλους.
3) Ο χρόνος αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων πολύ μικρός για τα υπό διαπραγμάτευση αντικείμενα. Αντιθέτως η αναλογία δασκάλων μαθητών ήταν ιδανική.
4) Εκλαμβάνω την πρώτη εκδήλωση ως εισαγωγική εφ' όλης της ύλης παρουσίαση των κύριων θεμάτων. Νομίζω ότι θα αρκούσε η σεμιναριακή εκπαίδευση χωρίς on the job training (πρακτική εφαρμογή) σε πρώτη φάση, καθότι η ύλη ήταν εκτενέστατη και οι ερωταπαντήσεις χρειάζονταν αρκετό χρόνο.
Με βάση τα ανωτέρω και με αυθαίρετα τιθέμενο στόχο την επίτευξη μεταφοράς τεχνογνωσίας και τη δημιουργία νέων "δασκάλων" που με τη σειρά τους θα διαδώσουν τη γνώση προτείνω τα εξής:
Διοργάνωση κύκλων τεχνικών σεμιναρίων εστιασμένων σε μία ή δύο το πολύ θεματικές ενότητες τη φορά. Το σεμινάριο εκτιμώ ότι θα πρέπει να επαναλάβει σύντομα όσα παρουσιάστηκαν αναλυτικά στην πρώτη συνάντηση και μετά να γίνει η κατανομή δασκάλου μαθητών για πρακτική εξάσκηση, όπου όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές θα κάνουν στα ποδήλατά τους τις προτεινόμενες "ασκήσεις". Οι θεματικές ενότητες διαφάνηκε ότι ήταν κατ' ελάχιστον οι:
α) Bike fitting / γεωμετρία
β) Φρένα
γ) Κίνηση - ταχύτητες
δ) Λάστιχα - τροχοί (εγώ πολύ ήθελα το μάθημα αλλαγής λάστιχου αλλά αφού όλοι ξέρατε δεν ήθελα να καθυστερήσω τη διαδικασία)
ε) Συντήρηση - καθαρισμός
Κάθε θεματική ενότητα θα πρέπει να έχει εκ των προτέρων ορισμένο εισηγητή και μετά επίβλεψη από όλους τους δασκάλους σε groups μαθητών, οι οποίοι κατά προτίμηση θα είναι χωρισμένοι ανάλογα με την εμπειρία τους, ώστε να αντιμετωπίζονται θέματα εισαγωγικά έως προχωρημένα.
1.GRDIM
2.solistas
3.Tsovas
4.Marinhs
5.UrBaN
6.Ende_Neu
7.GREGORYPAP
8.Petaliari
9.Mmanuel
10.redo
11.ntopas
12.indigo
13.stamtsak
14.konan76
15.soiram
16.
Μύνημα χωρίς χρέωση προς όλους του φίλους που θα παραστούμε στο χαρμόσυνο γεγονός της Κυριακής.......
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ 1 ΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Φιλικά,
Βασίλης
Βασίλη...παλι καλά που το ανέφερες....σίγουρα βοηθάει ακόμα και αυτούς που δεν θα έρθουν.
Ηξερα οτι άλλαζε η ώρα ΑΛΛΑ χαμπάρι πότε.
Καλησπερα παιδια,
ξερουμε σε ποιο ακριβως σημειο θα συναντηθουμε?
Στην πυλη του πολυτεχνειου(στην κατεχακη?)μεσα στο πολυτεχνειο σε ποιο σημειο θα γινει η διαλεξη?:)
Ξερουμε επισης ποση ωρα θα διαρκεσει?
Ευχαριστω
(δεν εχω λαβει καποιο πμ ξεχωριστο)
Σου έστειλα ξανά pm.
Είτε θα μπεις απο την είσοδο της Κατεχάκη, είτε
από την είσοδο της Κοκκινοπούλου. Όπου και να
μπεις, ακόμα και από την πάνω μερια να έρθεις,
θα μας δεις.
Το που θα γίνει θα το δούμε επιτόπου, έχουμε βρει
κάποια σημεία έξω, παίζει και ένα καλυπτόμενο πάρκιν,
παίζει και πλατώματα, έχει διάφορα.
Δεν είναι διάλεξη :) Κάποια βασικά τεχνικά θέματα θα
δείξουμε. Το πόση ώρα δεν ξέρω, λογικά όχι κάτι λιγό-
τερο από 1:30 ώρα. Εξαρτάται και πως θα τα δείξουμε,
ίσως αναλάβουμε από μια ενότητα ο καθένας ώστε να μην
είναι υποχρεωμένος κάποιος να παρακολουθήσει τα πάντα
από την αρχή, ακόμα και αντικείμαν που ήδη γνωρίζει.
ΦΩΤΟ
Νομιζω περασαμε καλα. Το μονο λαθος konan76 ειναι οτι δεν βγαλαμε και φωτο απο το σουβλακι-πανσετα (43 εκατοστα, ενα πραγμα τοσο μετα συγχωρησεως) να το δουν και αυτοι που εκαναν το λαθος και δεν ακολουθησαν.
εχω να καταγγείλω ότι όλοι αυτοί που κ καλά θα έδειχναν ήταν σε μια γωνία κ αμπελοσοφουσαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα όλο το βάρος των ενοτήτων να πέσει πάνω μου.... προσωπικα το όλο σκηνικό μου άρεσε κ μακάρι όλοι μας να φύγαμε με κάτι παραπάνω απο ότι ήρθαμε(εννοώ γνώση όχι κανα εργαλείο έξτρα) κώστα δεν άκουσα τίποτα για σουβλάκια παντόφλες αλλιώς αντί απ την άλλη θα ερχόμουν μαζί σας :p Πανος
Δυστυχως Πανο υπαρχουν φωτο απο το σεμιναριο. Οπου ξεκαθαρα φαινεται οτι οι "αλλοι" δεν αμπελοσοφουσαν. ΕΣΕΝΑ σχολιαζαν (κουτσομπολιο).
Για το αλλο νομιζα οτι ειχες καταλαβει οτι με το φαι δεν παιζω.
'Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους που μας έδειξαν τόσα χρήσιμα πράγματα για τα ποδήλατα μας.
Μακάρι να ξαναγίνει κάτι παρόμοιο με θέμα πλέον την "σωστή κατανάλωση σπαλομπριζόλας εις το κέντρο Αθηνών"
φιλικά,
Βασίλης
Ένα μπράβο κι από εμένα στα παιδιά που το οργάνωσαν και το εκτέλεσαν, σίγουρα φύγαμε με παραπάνω γνώσεις και πληροφόρηση.
μια ερώτηση, τις φωτοτυπίες μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε για ενημέρωση τρίτων είτε έτσι είτε σε ηλεκτρονική μορφή?και αν ναι, ποιο όνομα θα βάζουμε σαν συντάκτη/δημιουργό?
Ευχαριστώ!
Υ.Γ. : αν κάποιο από τα παιδιά που μας παρουσίασαν σήμερα είναι διαθέσιμο για μια πιο σύντομη παρουσίαση/ενημέρωση στην ποδηλατική ομάδα Ποδηλάτες Παπάγου Χολαργού, θα χαιρόμασταν πολύ να το συζητήσουμε και να το οργανώσουμε!
ο φωτογράφος έδειξε αυτα που ήθελε να δείξει τα γρασσαρισμενα μου χέρια λένε την αλήθεια(ότι μετά την χτεσινή κούραση-αϋπνία δεν μπορούσα ούτε την αλυσίδα να βγάλω εύκολα:p).μπορούμε να το συζητήσουμε , όπως κ διαφορά αλλά. προσωπικα θα ήθελα να μας πείτε πως σας φάνηκε γενικά αν βρήκατε κάποιο στραβό η κάτι που ξεχάσαμε. Ένα μεγάλο μπράβο γενικά σε όλους όσους ήρθαν (μας μέτρησε κανείς?)
στις φωτό είμαστε 12 +1 ο φωτογράφος= 13.
μέχρι τη φωτογράφηση είχαν φύγει 3 ή 4 αν δεν κάνω λάθος.
όταν βρεθήκαμε στην πολυτεχνειούπολη μέτρησα 17.
Γενικά ήταν ολοκληρωμένο, ίσως κάποια θέματα ήταν πιο αναλυτικά από άλλα, αυτό είχε να κάνει με το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε σε διάφορα θέματα.
Θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο σύντομο και να γίνουν όλα σε στυλ διάλεξης, σε δεύτερη φάση(αφού τα έχουμε ακούσει μια φορά και έχουμε πάρει τις σημειώσεις) και άλλη μέρα θα μπορούσαμε να τα κάνουμε όλα ο καθένας στο δικό του με λύσιμο δέσιμο και ρύθμιση βασικών πραγμάτων.
για την πρόταση μου αν υπάρχει ενδιαφέρον από κάποιον θα ήθελα ένα προσωπικό για να μην γράφουμε σε ατό το θέμα!!
Νομίζω ότι έκανα μεγάλο λάθος..
με βάση το εξώφυλλο των παρουσιάσεων παρακολούθησα 2 από τις 3 ενότητες..(δε πήγα στα σουβλάκια..)
Πέρα από την πλάκα ήταν μια πάρα πολύ ωραία πρωτοβουλία από τα παιδιά-Δασκάλους, από την οποία ξαναθυμήθηκα πολλά πάνω στο αντικείμενο και έμαθα περισσότερα!!
Μπράβο!
Το ερέθισμα ήταν τόσο δυνατό που επιτέλους μετά από 2 κ πλέον χρόνια τεμπέλικου καθαρισμού, η αλυσίδα της Γαλλίδας Λάμπει - τι λάμπει, αστράφτει! γενικά της έκανα ένα λίφτινγκ..
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά κι απο μένα, που έριξαν αρκετή μελέτη πρίν το
σεμινάριο ωστε να μπορέσουμε εμείς σήμερα να παρακολουθήσουμε κάτι ολοκληρωμένο!
(αποθημένο το coppi... )
Ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες και τον ποδηλατικό διάλογο. Σίγουρα άξιζε τον κόπο, επίσης συγχαρητήρια για την οργάνωση, μέχρι και έγχρωμα αντίτυπα μας είχαν ετοιμάσει!
Περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχεια του σεμιναρίου…
Ευχαριστούμε τα παιδιά που ήρθαν και αν δεν κάνω
λάθος δεν είχαμε απώλεις στις συμμετοχές. Δεν ξέ-
ραμε και εμείς πως να το τρέξουμε οπότε το αφήσαμε
λίγο στον αυτόματο πιλότο.
Ίσως στο μέλλον όλες οι ενότητες "δείχνονται" ταυ-
τόχρονα ώστε να μην είναι υποχρεωμένοι όλοι να πα-
ρακολουθήσουν τα πάντα μέχρι να φτάσουν στο σημείο
που τους ενδιαφέρει.
Όπως και να 'χει, το link από το εγχειρίδιο είναι
εδώ σε Pdf και από ονόματα βάλτε τα ονόματα
των εισηγητών.
Πάντως σαν εγχειρίδιο θα εμπλουτιστεί καθώς λειπει
η σχετική ενότητα με τη στάση πάνω στο ποδήλατο και
τα σημάδια του σώματος ότι κάτι δεν πάει καλά με το
μέγεθος και τη στάση γενικότερα.
@solistas
Την επόμενη φορά θα κάνουμε τράμπες τα ποδήλατα.
Θέλω όμως να το έχεις ρυθμίσει τέλεια σε ταχύτητες
και φρένα το fixaki :P
γενικά ήταν το πρώτο πείραμα, όταν με τ καλό ξαναγίνει στο μέλλον πάλι φυσικά θα είμαστε κ ποιο οργανωμένα.το θετικό κ αρνητικό ταυτόχρονα που είδα είναι ότι σε κάποιες ενότητες φάγαμε ποιο πολύ ώρα. Ο σολίστας έκανε την ποιο πολύ δουλειά μας δυσκόλεψε με το χρεπι του :p
απλα θα ηθελα να πω ενα μπραβο στα παιδια που το ετρεξαν
και οτι θα προτεινα την επομενη φορα (που να ειναι συντομα!) μπορει να γινει καπου πιο κεντρικα οπως θησειο.
οι σημειωσεις αν δουλευτουν παραπανω, θα ειναι τελειες και θα βοηθησουν πολυ κοσμο
καλη συνεχεια στην μεταδοση της γνωσης αυτου που εχετε σαν μερακι!
το σεμινάριο, αλλά και το φυλλάδιο. Φαίνεται ότι έπεσε δουλειά.
Ευχαριστούμε παίδες!
Παίδες, ότι σχόλια έχετε για το φυλλάδιο να τα γράψετε για
να το βελτιώσουμε. Στα δικά μας μάτι φαντάζει υπερπλήρες και
τρομερά απλουστευμένο αλλά το θέμα είναι η δική σας γνώμη.
Τώρα για την τοποθεσία, θέλουμε μέρος ήσυχο, ήρεμο, όπου δεν
θα ενοχλούμε και δεν θα μας ενοχλήσει κανείς. Αν υπάρχει κάτι
αντίστοιχο στο Θησείο, ακόμα και κλειστός χώρος, να μας το πεί-
τε να το έχουμε στα υπόψιν.
Το βασικό είναι να διαβάστε το φυλλάδιο και να μας προτείνειτε
αλλαγές ή επεξηγήσεις ώστε να το δουλέψουμε. Το σίγουρο είναι
ότι θα προστεθεί μια ενότητα μετά την ανατομία που θα ασχολεί-
ται με διαστάσεις, στάση σώματος, πόνους, λάθη στην οδήγηση,
κλπ.
επίσης αρχικά έπρεπε να μείνουμε στο βλέποντας κάνοντας, για το επόμενο είναι διαθέσιμο το βιβλιαράκι έτσι μπορεί να γίνει προσωπική προεργασία,(ο καθένας να κατανοήσει όσο χαλαρά θέλει κ να μην τον πιέζει καθόλου ο χρονος).την επόμενη υπόσχομαι να παρουσιάσω κάτι τεχνικό (δεν φταίω εγώ που δεν είχε κανείς δισκοφρενα ούτε που δεν θέλατε να αλλάξουμε σαμπρελα.....τα ποιο δύσκολα πηγα να σας πω:p) .
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ξανά τους διοργανωτές του σεμιναρίου για την ολη προσπαθεια !!! Μπορεί να υπήρξε μια ψιλοαμηχανια ως προς το ποιος θα παρουσιασει τι , ποτε και για ποση ωρα , αλλα η αψογη παρουσιαση και η παρειστικη διαθεση , εκαναν το ολο σκηνικο αψογο !!!
Eaglos, scarpedico τα σέβη μου!!
Παιδιά ξανά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και την προσπάθεια που καταβλήθηκε. Έφυγα σοφότερος (καθόλου δύσκολο δεδομένης της άγνοιάς μου) και φυσικά δηλώνω από τώρα συμμετοχή στο επόμενο.
Μιας και ζητήθηκαν προτάσεις, καταθέτω τις δικές μου από την πρώτη εμπειρία.
1) Εξαιρετικά χρήσιμο το εγχειρίδιο ως σημείο αναφοράς. Ακόμα πιο χρήσιμη η επιτόπια υποστήριξη που παρείχατε.
2) Το θεωρητικό μάθημα ήταν χείμαρρος πληροφοριών με πολυεπίπεδη ανάλυση. Από την άλλη το επίπεδο των μαθητών κυμαινόταν από άσχετους (εμένα) έως σχεδόν δασκάλους.
3) Ο χρόνος αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων πολύ μικρός για τα υπό διαπραγμάτευση αντικείμενα. Αντιθέτως η αναλογία δασκάλων μαθητών ήταν ιδανική.
4) Εκλαμβάνω την πρώτη εκδήλωση ως εισαγωγική εφ' όλης της ύλης παρουσίαση των κύριων θεμάτων. Νομίζω ότι θα αρκούσε η σεμιναριακή εκπαίδευση χωρίς on the job training (πρακτική εφαρμογή) σε πρώτη φάση, καθότι η ύλη ήταν εκτενέστατη και οι ερωταπαντήσεις χρειάζονταν αρκετό χρόνο.
Με βάση τα ανωτέρω και με αυθαίρετα τιθέμενο στόχο την επίτευξη μεταφοράς τεχνογνωσίας και τη δημιουργία νέων "δασκάλων" που με τη σειρά τους θα διαδώσουν τη γνώση προτείνω τα εξής:
Διοργάνωση κύκλων τεχνικών σεμιναρίων εστιασμένων σε μία ή δύο το πολύ θεματικές ενότητες τη φορά. Το σεμινάριο εκτιμώ ότι θα πρέπει να επαναλάβει σύντομα όσα παρουσιάστηκαν αναλυτικά στην πρώτη συνάντηση και μετά να γίνει η κατανομή δασκάλου μαθητών για πρακτική εξάσκηση, όπου όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές θα κάνουν στα ποδήλατά τους τις προτεινόμενες "ασκήσεις". Οι θεματικές ενότητες διαφάνηκε ότι ήταν κατ' ελάχιστον οι:
α) Bike fitting / γεωμετρία
β) Φρένα
γ) Κίνηση - ταχύτητες
δ) Λάστιχα - τροχοί (εγώ πολύ ήθελα το μάθημα αλλαγής λάστιχου αλλά αφού όλοι ξέρατε δεν ήθελα να καθυστερήσω τη διαδικασία)
ε) Συντήρηση - καθαρισμός
Κάθε θεματική ενότητα θα πρέπει να έχει εκ των προτέρων ορισμένο εισηγητή και μετά επίβλεψη από όλους τους δασκάλους σε groups μαθητών, οι οποίοι κατά προτίμηση θα είναι χωρισμένοι ανάλογα με την εμπειρία τους, ώστε να αντιμετωπίζονται θέματα εισαγωγικά έως προχωρημένα.
Αυτά προς το παρόν και συγγνώμη αν κούρασα.
Και πάλι συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία.
Δυστυχώς το έχασα το σεμινάριο και είμαι βέβαιος πως θα είχα επωφεληθεί πολύ από αυτό.
Θα περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο... εύχομαι να μην καθυστερήσει ;-)
Καθολου. Κλεισμενο ειναι το πως θα το ανακοινωσει ο MASTER SCARPEDIKO ψαχνουμε.
με κάνατε πρόεδρο σε τίποτα κ δεν το ξέρω?(δεν με ζητήσατε λογαριασμό να μπουν τα λεφτά για αυτό ). Παω να ετοιμάσω αν είναι ένα θέμα
να το κ το θέμα-ανακοίνωση www.podilates.gr/node/29113 είμαστε γενικά παρόντες σε προτάσεις κτλ(ειδικά αν έχει φαΐ ποτό κανα χορό )