Προσφατα παρελαβα το παρακατω σκελετο MERCIER, κατασκευης Reynolds 531.
Προκειτε για σχετικα δισευρετο σκελετο, αυτον με σκαλιστα τα λογοτυπα στο πιρουνι και τα seat-stays.
Θα ακολουθησει βημα - βημα η διαδηκασια restoration.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00708_zpsc56fee12...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00709_zps51492d8b...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00710_zps479aa4c4...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00712_zps8782bb9a...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μηπως τυχαινει να γνωριζεις την ημερομηνια (ετος) κατασκευης του;
Εκτως απ'τα διακρητικα, ο σκελετος δεν εχει πανω κατι που να βοηθαει.
Πρεπει να το ψαξω λιγο παραπανω στο internet.
Πολύ ενδιαφέρον, με γεια!
Σκέφτεσαι να το κάνεις όπως ήταν στην εποχή του ή με πιο σύγχρονα περιφερειακά;
Εποχης... Full restoration
Ωραία!! Με μπερδεύει λίγο η εσωτερική καλωδίωση στον οριζόντιο για να καταλάβω την ηλικία του, πρέπει να είναι όντως δυσεύρετο...
Με γεια Στέλιο και καλή ευκολία στην αναπαλαίωση.
Η εσωτερική καλωδίωση είναι ένα μπέρδεμα πράγματι. Έχω ξανασυναντήσει τα σκαλιστά λογότυπα κάτω από το παλουκόσελο σε μοντέλο κοντά στο 76. Θα αναζητήσω φωτό στο αρχείο και θα επανέλθω.
Αλήθεια, πιό headbadge "φοράει"?
Πολύ όμορφο και όντως ιδιαίτερο. Αξιοσημείωτη η εσωτερική καλωδίωση και εγώ θυμάμαι σκαλιστό λογότυπο στο επάνω τμήμα των seat stays γύρω στο 76-77.
Με γειά και καλή δουλειά φίλε!
H εσωτερικη καλωδιωση ειναι πατεντα, καλοφτιαγμενη μεν αλλα θα την κλεισω (TIG welding).
Το headbadge ειναι το χρυσαφι το κλασσικο
http://farm3.staticflickr.com/2511/3919978814_f4526fc649_z.jpg?zz=1
Πές το ντέ, δεν είχα ξαναματαδεί Mercier με εσωτερική καλωδίωση. Υπάρχουν σημάδια "αφαίρεσης" των μεταλλικών οδηγών για το μακαρόνι του φρένου ή μιλάμε για το μοντέλο που φόραγε τα μεταλλικά (simplex συνήθως) περικόχλια?
Ειναι αυτο με τα περικοχλια Δημητρη.
Ακομα δεν εχουμε προχωρησει με το σκελετο
- Εχουμε αλλο project που τρεχει αυτη τη στιγμη και ο ελευθερος χρονος ειναι περιορισμενος....
Ηρθαν ομως οι ζαντες !!!
Σετ MAVIC, στεφανια/κεντρα αλουμινενια μαζι με ελευθερο (5αρι) Sachs-Maillard.
Παει full French το project.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC1_zps4166509c.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC2_zps40379287.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC3_zps4ce55ce2.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC4_zpscabe4da5.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC5_zpsdc1604a5.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC6_zpsf2829d23.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/MAVIC7_zpsafe5cd18.jpg
Στέλιο πολύ ωραία καλούδια!
Όλα εξαίρετα αλλά ειδικά αυτα τα QR είναι έρωτας....
Αναμένουμε!
Στέλιο πολύ ωραία καλούδια!
Όλα εξαίρετα αλλά ειδικά αυτα τα QR είναι έρωτας....
Αναμένουμε!
Πολυ ωραιο...ευχομαι να κρατησεις το ιδιο χρωμα! καλη συνεχεια κιολας..
Nαι θα το κρατισουμε αυθεντικο, ειτε το ιδιο ροζ, ειτε το κλασσικο ροζ/βιολετι μεταλιζε της Mercier.
Επιτελους τελειωσε το ενα project που ειχα στη μεση:
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ
Και μπορω να επικεντρωθω τωρα στο MERCIER.
- Αυτη την εβδομαδα παω να κλεισω τις τρυπες που ειχαν ανοιχτει για την εσωτερικη καλωδιωση και τη παγουροθηκη.
- Σχετικα με το χρωμα του, ευτυχως απλα θελει φρεσκαρισμα. Δεν ειναι σε κακη κατασταση, οποτε θα τριφτει ελαφρια ωστε να πιασουν καλα οι φρεσκες στρωσεις.
Θα κρατησω το original χρωμα το οποιο και βρηκα απο τη Quantum Color Spray (ΕΛΑΣΤΟΤΕΤ Α.Ε.) - Code: RAL 4003 HEATHER VIOLET
Κλειστικαν οι τρυπες σημερα.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00754_zps1f449e0e...
Επομενα βηματα: πλυσιμο / τριψημο / ασταρωμα και ετοιμασια για βαψημο.
Ωραίος Στέλιο...Συνέχισε γερά!
Λογο ελειψης χρονου παμε λιγο αργα...
Απ τον σκελετο αφεραιθηκαν τα αυτοκολλητα, διαδικασια χρονοβορα γιατι ηταν βερνικομενα και επρεπε να τρυφτουν με γιαλοχαρτο ενα-ενα τα γραμματα για να φυγουν.
Επισης εχουν τρυφτει ολες οι τοπικες σκουριες μεχρι γυμνο μεταλλο, για να ασταρωθουν.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00790_zps63bcd437...
Οι τρυπες της καλωδιωσης αφου κλειστικαν (tig-welding) και τρυφτικαν με τροχο, λειανθηκαν με λιμα στο χερι ωστε να φυγει το επιπλεον υλικο τη συγκολλησης.
Οι μικροατελειες που προκηπτουν εχουν καληφτει με εποξικη κολλα (2 στοιχειων) που θα τρυφτει με γιαλοχαρτο για να δωσει τη τελικη επιφανεια.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00791_zpsa5d51a1a...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00792_zpscfc2b00c...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00793_zps6c254025...
To be continued...
Μπράβο Στέλιο! Φαίνεται πως έκλεισαν ωραία, σα να μην ήταν εκεί ποτέ!
Έχω μια απορία, γιατί έβαλες κόλλα από πάνω; Κάνει την επιφάνεια πάνω από την κόλληση πιο σωστή για το αστάρι/χρώμα που θα πέσει;
Οταν κανεις τη ηλεκτρο-συγκολληση, διμηουργειται ενα "καρουμπαλο" το οποιο κλεινει τη τρυπα αλλα προεξεχει απο πανω. Το μεγαλητερο μερος αυτου (του καρουμπαλου) το αφαιρεις με το γωνιακο τροχο. Μετα με λιμα συνεχιζεις μεχρι να φτασεις παλι στο μεταλλο του σκελετου.
Επειδη ομως η τρυπα δεν εχει κλεισει με ενα συνεχες κομματι αλλα με 2 - 3 διαδοχικες κινησεις του ηλεκτροδιου, ενδεχεται μεσα η κολληση να εχει καποιες μικρες ατελειες/κενα οι οποιες αποκαληπτονται οταν "τρως" το περισσευων μεταλλο και ξαναφτανεις στο σκελετο.
Σ'αυτο το σημειο η τρυπα εχει κλησει εντελος με μεταλλο (απο το ηλεκτροδιο) απλα η επιφανεια που εχεις θα εχει καποια "λακακια" μερικων χιλιοστων τα οποια αν δεν τα καλυψεις θα φαινωνται μετα το βαψημο.
Εδω ερχεται η κολλα που ουσιατικα λειτουργει σαν στοκος ωστε η επιφανεια που εχει επεξεγαστει να ειναι εντελος λεια - απλα για κοσμητικο σκοπο.
Ευχαριστώ, πολύ διαφωτιστική απάντηση!
και πάλι μπράβο για τη δουλειά σου!
Tελειωσα και με τις τρυπες...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00809_zps947862e5...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00808_zpscb4874b6...
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00810_zpsc96fb341...
Ελπιζω το Σβ/κο να προλαβω να ασταρωσω και να ριξω το 1ο χερι
Αφου τελειωσαμε με τις επισκευες (παραπανω) επεσε το 1ο χερι ασταρι στα σημεια που επισκευαστικαν οι τρυπες καθως και οπου εχει αφαιρεθει σκουρια και εμεινε γυμνο μεταλλο.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/DSC00824_zps2de52a5a...
Επισης παρελαβα εκ Γαλλιας, λαιμο/τιμονι της Belleri.
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/BELLERIStemampBars_z...
to be continued...
Πολύ καλή δουλεία όπως συνηθίζεις.
Οι ζάντες από δημοπρασία είναι με τι κόστος?
Περιμένω την συνέχεια!
Για τις ζαντες, εχω καποιες επαφες στη Γαλλια απ'οπου βρησκω παλια ανταλακτικα, σκελετους, ποδηλατα και μου τα στελνουν.
Κοστος ηταν περιπου 70Ε νομιζω
Εχω μεινει λιγο στασιμος με το Mercier.
Ελπιζω πριν το Πασχα να καταφερω να τελειωσω με το βαψημο, να ξεκινησει το δεσιμο.
Παρελαβα και ασχοληθικα αυτο το καιρο με δυο κλασικα κουρσακια, οποτε το project μπηκε παλι σε 2η μοιρα.
Επισης ξεκιναει συντομα καινουριο project με βαση σκελετο Colubus Gara.
To be continued...
Για να επισπευσω τη διαδικασια πηγα τελικα το σκελετο για αμμοβολη και ηλεκτροστατικη βαφη σε επαγγελματια.
Δεν εχει το original ροζ/βιολετι χρωμα σε πουδρα, αλλα δεν πειραζει θα περαστει ηλεκτροστατικα με ενα "απαλο" ροζ, το οποιο θα ειναι η βαση για το τελικο χρωμα (που ειδη εχω σε σπρεϊ).
Σημασια εχει πως η ηλεκτροστατικη "βαση" ειναι σιγουρα πιο ποιοτικη και με μακραν μεγαλητερη αντοχη στο χρονο.
Τον παραλαμβανω αυριο...
Θα περιμένουμε φωτογραφία στον ήλιο να δούμε το αποτέλεσμα!!
Μπορείς να βάψεις πάνω από ηλεκτροστατική με χρώμα αυτοκινήτου? Θέλει κάποια προεργασία πέρα από αγρίεμα της βάσης?
thanx!