Τώρα που έφυγα και δεν θα ξαναπατήσω στον Φρειδερίκο, ποιο άλλο ποδηλατάδικο
στο κέντρο της Αθήνας μου συστήνετε για καλό και τίμιο σερβις?
ευχαριστώ
Υ.Γ. τρεις επισκέψεις για να μου φτιάξει το ντεραγιε ο Φρεντ. Με τα μούτρα κατεβασμένα.
30 ευρώ και μισή εβδομάδα στο σερβις για να μου φτιάξει το σκούξιμο που έκανε το παλουκόσελο (γιατί ήθελε γράσσο). Δεν ξαναπατάω.
ΤΚάτσε λίγο με τον εαυτό σου κι αναρωτήσου, γιατί επιμένεις να πηγαίνεις κάπου, που δεν φχαριστιέσαι.
Πράγματι το ΜΕΓΑΛΟ λάθος μου... ορισμένοι άνθρωποι συγχωρούν εύκολα, μπορεί να είναι και αφελείς, ευκολόπιστοι, έτοιμοι να δώσουν και μία δεύτερη ή τρίτη ευκαιρία.
Να σου πω την διαφορά απο το κατάστημά σου. Μπήκα τις προάλλες στον Τσιρίκο για μία απλή, φθηνή αγορά, ένα ζευγάρι γάντια των 15 ευρώ, ο υπάλληλος μόνο που δεν με αγκάλιασε! Αυτό είναι επαγγελματισμός αγαπητή μου, μάθε το στο αφεντικό σου και μην βγάζεις γλώσσα... αντιμετώπιζε τους πελάτες με ευγένεια, καλοσύνη, χρήματα σου αφήνουν, ειδικά σε καιρό κρίσης.
Υ.Γ. δεν λούζω κανέναν, γράφω την κριτική μου, καιρός να πάρετε κανένα σεμινάριο καλών τρόπων. Τέσσερα ποδήλατα πήρα απο σας, ερχόμουν για την υποστήριξη την οποία υποτίθεται ότι πλήρωσα. Χρήματα σας άφηνα. Τα ίδια σας τα γράφουν και άλλοι. Λες να φταίω μόνο γω...
yiannaka η Royal δεν έχει σχέση με το μαγαζί. Πελάτισσα είναι και αυτή και δεν είναι το μαγαζί δικό της.
Royal ο καθένας μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει πριν μετά και ανάμεσα στις συναλλαγές του με ένα κατάστημα. Το ότι ο Φρειδερίκος έχει εξυπηρετήσει καλά εσένα, δεν εξασφαλίζει και το ότι θα έμειναν ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση του και όλοι. Αν ο yiannakas δεν γουστάρει το μαγαζί του Φρειδερίκου, εννοείται ότι δεν θα ξανά πάει.. και αφού εδώ γίνεται κριτική καταστημάτων θα γράψει και την γνώμη του, όπως και άλλοι έχουν γράψει και δώσει θετική γνώμη για το ίδιο κατάστημα.
Εγώ πάντως μία φορά που είχα πάει εκεί, τον βρήκα εξυπηρετικό και ευγενικό αν και δεν μου άρεσαν κάτι σχόλια που έκανε για το ποδήλατο μου ο τεχνικός του. Του απάντησα όμως επιτόπου, ( του τεχνικού) και δεν συζητήσαμε μετά τίποτα άλλο και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με τον συγκεκριμένο.
yiannaka η Royal δεν έχει σχέση με το μαγαζί. Πελάτισσα είναι και αυτή και δεν είναι το μαγαζί δικό της.
Royal ο καθένας μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει πριν μετά και ανάμεσα στις συναλλαγές του με ένα κατάστημα. Το ότι ο Φρειδερίκος έχει εξυπηρετήσει καλά εσένα, δεν εξασφαλίζει και το ότι θα έμειναν ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση του και όλοι. Αν ο yiannakas δεν γουστάρει το μαγαζί του Φρειδερίκου, εννοείται ότι δεν θα ξανά πάει.. και αφού εδώ γίνεται κριτική καταστημάτων θα γράψει και την γνώμη του, όπως και άλλοι έχουν γράψει και δώσει θετική γνώμη για το ίδιο κατάστημα.
Εγώ πάντως μία φορά που είχα πάει εκεί, τον βρήκα εξυπηρετικό και ευγενικό αν και δεν μου άρεσαν κάτι σχόλια που έκανε για το ποδήλατο μου ο τεχνικός του. Του απάντησα όμως επιτόπου, ( του τεχνικού) και δεν συζητήσαμε μετά τίποτα άλλο και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με τον συγκεκριμένο.
Ένα ζήτημα είναι η άποψη μέσα από μια εμπειρία κακής δουλειάς πάνω στο ποδήλατο, δουλειάς που πληρώθηκε πιο πάνω απ΄την αξία της ή ό,τι άλλο ήθελε προκύψει κατά τη διάρκεια της συναλλαγής. Αυτό νομίζω ότι γίνεται εδώ σ’ αυτό το νήμα.
Η περίπτωση όμως, όπου κάποιος επί χρόνια συνεργάζεται και έχει φτιάξει και τέσσερα ποδήλατα και όλως αιφνιδίως, ωσάν να πέρασε πρώτη φορά απ’ το κατάστημα, έφαγε μια νευρικότητα ή λιγόλογη συμπεριφορά από ανθρώπους, που δεν έχουν χρόνο για πολλά πολλά και όσοι πάμε εκεί το ξέρουμε κι επίσης με αυτή τη δυσαρέσκεια δεδομένη, συνεχίζει να πηγαίνει εκεί και συνεχίζει εδώ, να τον συζητάει σαν ανάγωγο και δύστροπο, συγνώμη αλλά πιο πολύ συκοφαντία μου κάνει (για λόγο που αγνοώ φυσικά), παρά κριτική εποικοδομητική, που θα βελτιώσει την πολιτική του μαγαζιού ή και θα φωτίσει κι εμάς για κάτι εξαιρετικά ενοχλητικό στη λειτουργία του συγκεκριμένου καταστήματος.
Εν ολίγοις ποιά είμαι εγώ, που θα μαχόμουνα το δικαίωμα, να εκθέτει τη δυσφορία του κάποιος; Μάχομαι όμως αυτό που βγαίνει εδώ και δεν έχει να κάνει με σαφή κακή εμπειρία. Έχει να κάνει με συμπεριφορά. Και η συμπεριφορά είναι αμφίδρομη υπόθεση. Ποτέ μονόδρομη. Ο θυμωμένος πελάτης επιμένει να πηγαίνει εκεί, που δεν του αρέσει και ταυτόχρονα όλο αυτό που κάνει με τις καταγγελίες εδώ, δεν οδηγεί πουθενά.
Ούτε εμάς, ούτε το κατάστημα, πάνω απ’ όλα ούτε τον ίδιο.
Απορία: σε μια συζήτηση έστω και αρνητική δεν θα’πρεπε να διαγραφούν όλη η σειρά των κειμένων κι όχι μεμονομένα κάποια ώστε όσα μένουν να είναι σαν να στέκονται μόνα τους χωρίς λόγο, έτσι που οι αναγνώστες να μην καταλαβαίνουν τι τα προκάλεσε; Τα κείμενά μου νομίζω δεν έβρισαν κανέναν και προσπάθησαν να θίξουν το θέμα των ορίων που κάποιος θίγει την υπόληψη ενός επαγγελματία. Δεν είμαι καλή στις δεοντολογίες των συζητήσεων, αλλά κάποιος που έσβησε την συζήτηση θα μπορούσε να μας εξηγήσει τη λογική, για να ξέρουμε τι θα γράφουμε και πού στο εξής, ειδικά αν προσβάλλονται άνθρωποι χωρίς σαφείς αιτίες;
και με έβρισες και παραβίασες ιδεοντολογία σχετικά με το φορουμ.
Ποια είσαι εσύ που θα με κρίνεις για το τι βίωσα εγώ, ανακριτής είσαι?
Σε σένα μπορεί να ήταν ο καλύτερος των καλύτερων... σε μείωσα γιαυτό?
Ξέρω και άλλους που δεν είχαν σωστή αντιμετώπιση. Έχουν γίνει πολλές χοντράδες που για άλλους λόγους δεν αναφέρω. Κτύπησα απλά το καμπανάκι, να συμμορφωθεί για να μην χάσει και άλλους πελάτες.
Ο ανακριτής έβγαλε συμπέρασμα ότι συνέχισα να είμαι πελάτης του, ΟΧΙ ! είχα σταματήσει, απλά ξαναπήγα για την υποστήριξη του ποδηλάτου που είχα αγοράσει απο αυτόν, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Ξέρεις... πληρώνεις και την υποστήριξη μαζί με την αγορά του ποδηλάτου...
Γιατί τόσο μένος? για το cyclist που έγραψα τσιμουδιά.... κάποια σχέση έχεις με το μαγαζί του φρεντ... ή κάτι άλλο έκατσε στραβά σήμερα και ξεσπάς στο φορουμ.
Τέλος πάντων νασαι καλά και κάνε καμμία βόλτα (ποδηλατική) για να ξεθυμάνεις...
Αν σε έθιξα συγνώμη... αλλά μου επιτέθηκες πρώτη... και το τσόκαρο διαγράφηκε αμέσως, λόγω ήθους (αλλά και αυτό δεν το έπιασες, ούτε το εκτίμησες).
Ας μην το συνεχίσουμε άλλο, έχει σοβαρότερα προβλήματα ο κόσμος, αν θέλεις να σου στείλω αναλυτικά την λίστα παραπόνων (μπας και καταλάβεις!)
Λοιπόν εμένα αυτό που με χαλάει, είναι η απαξιωτική διάθεση που έχουν κατά περίσταση διάφοροι υπάλληλοι για το ποδήλατο ή τον εξοπλισμό που μπορεί να έχω μαζί μου.
Δηλαδή και το πιο ωραίο να είναι, ορισμένοι με το που μπαίνεις στο μαγαζί πάνε να σου το παρουσιάσουν σαν σκουπίδι, ώστε να τσιμπήσεις και να αρχίσεις τις αναβαθμίσεις ή να αγοράσεις άλλο..
Αυτό μου έχει τύχει κάποιες φορές σε διάφορα καταστήματα, μου έχει τύχει να μου κάνουν σχόλια και για εξοπλισμό, στο στυλ.. " που πήρες αυτή την τσάντα, χμμμμ" ( υφάκι ότι δεν είναι καλή), ή τι λάστιχα έβαλες στο ποδήλατο.. "Αυτά εεεε..;;;. χμμμμ". και άλλα τέτοια χαριτωμένα.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους αγαπητούς λοιπόν υπαλλήλους και ιδιοκτήτες των καταστημάτων, ότι αυτή η συμπεριφορά με τα υπονοούμενα ή το απαξιωτικό υφάκι, δεν κάνει κάποιον να γίνει πελάτης σε ένα μαγαζί, και η νοοτροπία σοφού καρδιναλίου, δεν κάνει κάποιον να γουστάρει να έρθει ξανά, πόσω μάλλον να ψωνίσει.
Ούτε το τουπέ και το ύφος κάνει κάποιον πελάτη ενός καταστήματος, αλλά η εξυπηρετικότητα, η ευχάριστη διάθεση, το χιούμορ και η επιθυμία να βοηθήσεις τον άλλον.
Α και μη κατηγορείται ο ένας τον άλλον στους πελάτες σας, γιατί αυτό και αν σας ρίχνει στα μάτια των πελατών. Οι πελάτες δεν είναι χαζοί, ξέρουν ποιος προσφέρει καλά πράγματα και υπηρεσίες και επίσης ξέρουν και ποιο είναι το συμφέρον τους. Οπότε τα όποια τέτοιου είδους σχόλια είναι μάλλον περιττά.
Εχθές πάντως βρέθηκα συμπτωματικά στον Γατσούλη της Ν. Ερυθραία, όπου έτυχα εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Μπήκα να ρωτήσω για μία σέλα, έτσι εντελώς ενημερωτικά, και το παιδί που εξυπηρετούσε στο μαγαζί ήταν ευγενέστατο, ασχολήθηκε παρόλο που δεν είχα μπει για να ψωνίσω κάτι. ( είδα φως και μπήκα.. στο σούπερ μάρκετ δίπλα είχα πάει).
Αυτό το λέω γιατί ο Γατσούλης έχει τύχει άσχημων κριτικών στο παρόν νήμα και το αναφέρω γιατί τελικά από μαγαζί σε μαγαζί μπορεί να δούμε διαφορετικής ποιότητας εξυπηρέτηση και καλό θα είναι να μην κάνουμε γενικεύσεις, ειδικά όταν μιλάμε για αλυσίδα καταστημάτων.
Στο Γατσούλη στην Πατησίων είχαν μείνει από Μ (medium) σε ένα GT Avalanche. Βγάζουν λοιπόν το L (large) από ένα άλλο, του βάζουν το Μ και το πασάρουν στον αδαή πελάτη ο οποίος δεν το αντιλήφθηκε. Τώρα το πως δεν το κατάλαβε δεν το ξέρω.
Από κει και πέρα τι άλλο να πεις για τη φίρμα αυτή.
Απορία: σε μια συζήτηση έστω και αρνητική δεν θα’πρεπε να διαγραφούν όλη η σειρά των κειμένων κι όχι μεμονομένα κάποια ώστε όσα μένουν να είναι σαν να στέκονται μόνα τους χωρίς λόγο, έτσι που οι αναγνώστες να μην καταλαβαίνουν τι τα προκάλεσε; Τα κείμενά μου νομίζω δεν έβρισαν κανέναν και προσπάθησαν να θίξουν το θέμα των ορίων που κάποιος θίγει την υπόληψη ενός επαγγελματία. Δεν είμαι καλή στις δεοντολογίες των συζητήσεων, αλλά κάποιος που έσβησε την συζήτηση θα μπορούσε να μας εξηγήσει τη λογική, για να ξέρουμε τι θα γράφουμε και πού στο εξής, ειδικά αν προσβάλλονται άνθρωποι χωρίς σαφείς αιτίες;
Τα σχόλια που δεν έχουν καμμία θέση στο νήμα που αφορά κριτικές καταστημάτων σβήνονται άσχετα αν είναι υβριστικά ή όχι. Το οτι μερικά σχόλια δεν σβήστηκαν παρόλο που αναφέρονται και στην off topic συζήτηση, δεν σβήστηκαν διότι παράλληλα περιείχαν και σχόλια που αφορούν το θέμα, δηλ. κριτική κάποιου καταστήματος.
Εχουμε ξανατονίσει οτι ειδικά σε αυτό το νήμα παρακαλούμε να μην γίνεται κάποιος διάλογος off topic, ώστε να μπορεί κάποιος αναγνώστης να διαβάζει "κριτικές καταστημάτων" και όχι άλλες αντιπαραθέσεις, γνώμες, αστειάκια ή small talk.
Οποιος θέλει ας ανοίγει κάποιο άλλο νήμα με το θέμα που τον απασχολεί - μόνο παρακαλούμε (πάλι) για ευνόητους λόγους ας περιοριζόσαστε σε μια απλή κριτική χωρίς προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
...λοιπον, μαυρο στο καταστημα (αποθηκη) του ευθυμιος κατσαρης για τις παραλογα ακριβες τιμες που χρεωνει τα παλια ανταλακτικα π.χ. 1 ευρω η ακτινα ,πουλαει βιδα και βγαζει διαμερισμα ,η αισχροκερδια δεν εχει ορια στο συγκεκριμενο "καταστημα"...
θα ήθελα να αναφέρω και εγώ της εμπειρίες μου από τα συγκεκριμένα καταστήματα.
Λαζαρίδης στην Καλλιθέα,μια χαρά εξυπηρέτηση και από τον ίδιον και από την γυναικά του στο απέναντι κατάστημα, πελάτης του πριν από πολλά χρόνια που δούλευε και ο κολλητός μου,αλλά και τώρα που χρειάστηκα κάποια εξαρτήματα που αποφάσισα να επανέλθω στο άθλημα μετά από 12 χρόνια.
Bike me στην Αργυρούπολη,απαράδεκτη συμπεριφορά ,μπαίνω μέσα και με κοίταζαν λες και μπήκα για δανικά,κρίμα.
frederik στην αθηνα, μια χαρά εξυπηρέτηση ,να μου λύσουν απορίες και αυτός και η κοπέλα που με εξυπηρέτησε, ένα μαγαζί που θα ξαναπηγενα να πάρω ποδήλατο εάν είχε την εταιρία που θα ενδιαφερομουν.
Cyclist στο Χολαργό, εξαιρετική εξυπηρέτηση μετά από την τελευταία μου κούρσα,ευγενικοί,γρήγοροι,και πρόθυμοι να σε εξυπηρετισουν.
polis bikes αμφιθέας
Είχα μια πολύ σύντομη και ευχάριστη εμπειρία όταν ζήτησα γνώμη για καινούργιο ποδήλατο. Με εξυπηρέτησε με υπομονή -σε ώρα μη αιχμής- στα πλαίσια των εταιριών που συνεργάζεται. Θα ξαναπεράσω για σερβις στο παλιό μου ποδήλατο. Είναι σχετικά νέο μαγαζί στην περιοχή και δεν βρίσκω κριτικές στο φόρουμ. Μήπως ξέρει κάποιος άλλος περισσότερα;
polis bikes αμφιθέας
Είχα μια πολύ σύντομη και ευχάριστη εμπειρία όταν ζήτησα γνώμη για καινούργιο ποδήλατο. Με εξυπηρέτησε με υπομονή -σε ώρα μη αιχμής- στα πλαίσια των εταιριών που συνεργάζεται. Θα ξαναπεράσω για σερβις στο παλιό μου ποδήλατο. Είναι σχετικά νέο μαγαζί στην περιοχή και δεν βρίσκω κριτικές στο φόρουμ. Μήπως ξέρει κάποιος άλλος περισσότερα;
Ο Κωστας (ο ιδιοκτητης) ειναι πολυ φιλος! Καλος επαγγελματιας και σοβαρος! Θα σε βοηθησει σε οτι χρειαστεις!
ειναι στου ζωγραφου στο παλιο δημαρχιο απεναντι
το παληκαρι που ειναι στο σερβις ειναι πολυ καλος και εξυπηρετικος σε ολα χωρις φαμφαρες και τουπε και δειχνει καλος μαστορας
αντε να πω και εγω την εμπειρια μου! θα ξεκινησω με μια γενικευση! ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ εχουν αρχισει με την κριση να παιρνουν το μηνυμα (και να κανουν τεμεναδες πλεον) οι μονοι σταθεροι στην αιωνια κακη συμπεριφορα ειναι οι ποδηλαταδες! ΚΑΚΕΣ ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ αλλα βοηθανε να περασω το μηνυμα , την εντυπωση που εχω...! οταν αποφασισα με τα πολλα να μη παρω μεταχειρισμενο (αφου γυρισα απειρα ποδηλαταδικα και ειχα σχεδον παντου την ιδια αντιμετωπιση) ειπα στον εαυτο μου.... ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ COOL ΤΥΠΟΣ, ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΛΠ...! ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ... ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΜΕΡΙΑ! εξαιρετικος! ασχοληθηκε,καθολου υφακι και μιλαει σε κανονικο ανθρωπο οχι σε πυρηνικο επιστημονα (ετσι μιλανε οι περισσοτεροι , οταν και αν αποφασισουν να σου μιλησουν) !ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ μια φρικτη εμπειρια... οχι απο θεμα αντιμετωπισης , αλλα για κατι αλλο εξισου σημαντικο! ενω ειχα να οδηγησω ποδηλατο 15 χρονια, με αφησε να παρω ενα πανβαρυ ποδηλατο, με κοντρα φρενα, και 3 ταχυτητες! 550 ευρω πηγαν ακλαφτα (ευτυχως καταφερα να το πουλησω χωρις απωλειες)! αλλα ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ DOES ΑΝΔ DONTS!! OXI να τον ενδιαφερει μονο να πουλησει! η μονη τιμωρια μου προς αυτον ηταν να μη στειλω κανενα φιλο μου ποτε εκει και φυσικα να μη ξαναπατησω....! ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΣΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ LIFESTYLIΛAS...ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΟΜΩΣ....!
ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ COOL ΤΥΠΟΣ, ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΛΠ...! ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ... ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΜΕΡΙΑ! εξαιρετικος!
Αν εννοείς τον κ. Λαζαρίδη στην Αγ. Πάντων, συμφωνώ και επαυξάνω, διότι:
Είναι και φέρεται ως φυσιολογικός άνθρωπος
Άφησε αμέσως ό,τι έκανε και κατέβασε όλα τα εγχειρίδια για να μου απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις (μοντέλα, υλικά, βάρος κ.λ.π.)
Είχε επιτόπου όλα τα μοντέλα ideal, ballistic που με ενδιέφεραν και πολλά ακόμη - και το κυριότερο:
Από όλα τα μοντέλα που με ενδιέφεραν μου σύστησε διακριτικά το απλούστερο και οικονομικότερο (ας είχε λιγότερο περιθώριο κέρδους) λέγοντάς μου :"καλά είναι και τα ακριβότερα που ψάχνεις αλλά για σπίτι - δουλειά (5 +5km) που τα θέλεις δε θα σου φανεί η διαφορά".
Μητρογιάννης (αγ. Δημητρίου)
Δεν σηκώθηκε καν από την καρέκλα του για να μου δείξει έστω και ένα ποδήλατο
Για πληροφορίες σχετικά με το βάρος 1-2 μοντέλων:"Δεν ξέρω, δεν άκουσα, δεν είδα, δεν απαντώ"
Πρώτη και τελευταία επίσκεψή μου αφορούσε μικρή αγορά, εισέρχομαι στο κατάστημα,
-Καλησπέρα, και με το χαμόγελο όπως πάντα..(εγω)
Ο υπάλληλος με κοιτάει, λέξη δεν βγαίνει από τα χείλη του, σαστισμένος με μια μίξη βαριεστημάρας, έκδηλης αγένειας,(που θες να τη δείξεις στον άλλον, μπας και φύγει και σε αφήσει ήσυχο) και προφανή την τάση να "τελειώνουμε να πάμε παρακάτω".
Αφου το αντιλαμβάνομαι αμέσως, του δίνω το ελεύθρερο να ξεκουμπιστεί αφού μου έδειξε που βρίσκονται τα προιόντα που ενδιαφερόμουν.
Το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη, και ακολουθεί μια απέραντη μοναξιά ενός 15', σε ένα μαγαζί ουσιαστικά άδειο.
Σε κάποια φάση και ενώ εν τέλει άρχισα να τριγυρνάω μέσα στο μαγαζί, χαζεύοντας εδώ κι εκεί, έρχεται δεύτερο ζόμπι με τη διάθεση μάλλον να τους αδειάσω τη γωνιά. Αν και μόνο φαινομενικά πιό χρήσιμος από τον πρώτο, η απότομη συμπεριφορά, η βιασύνη, η αγένεια και η ασχετοσύνη ήταν αυτό που μου έμεινε από αυτό το μαγαζί.. στο οποίο δεν ξαναπερνώ ούτε απ'έξω.
Ίσως με βρίσκετε λίγο υπερβολικό, αλλά δεν αντέχω την αγένεια, sorry..
Είμαστε Μεσογείων και συμβαίνει κάτι,
Γιατί να μην πάρουμε το ποδήλατο παραμάσχαλα και να τσακιστούμε μέχρι το Pulse 100 στην Ν. Ερυθραία, ή στο Premium Bikes στη Γλυφάδα ή Podilato(com.gr) Αθήνας - Κολοκοτρώνη, για τα οποία μόνον καλά πράγματα γνωρίζω.. και ναι όντως θα πήγαινα με ένα ποδήλατο αγκαλιά μέχρι τη Ν. Ερυθραία, ή τη Γλυφάδα ή την Αθήνα παρά να ξαναπατήσω στο cyclist(ο θεός να το κάνει) κι ας μένω και δίπλα.
Καλές τιμούλες είδα στο Dromeasbikes που είναι όντως το πιο κοντινό μαγαζί στις περιοχές περιξ Αγίας Παρασκευής από τα καλά που έχω ακούσει, όντας στα όρια Αγ. Παρ. - Γλυκά Νερά, δεν το έχω επισκεφθεί, δεν μπορώ να πω παραπάνω για την ώρα.
Ελα να ξεσκα(ρ)τάρουμε σιγά σιγά...
Ευχαριστώ θερμά όσους συνεισέφεραν τη θετική - αρνητική τους εμπειρία σε αυτό το νήμα, με βοήθησε πολύ, αν σας είχα βρει λίγο νωρίτερα δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης του δικού μου μηνύματος.
(αλλά ούτε και λόγος για να ψάξω να σας βρω στη προσπαθεια μου να μην επαναληφθεί η παραπάνω εμπειρία) οπότε ουδέν κακόν...
Εχω ακούσει για το cyclist (Χολαργού) αρνητικά πράγματα. Η εμπειρία μου, τολμώ να πω είναι θετική, ξέρω βέβαια τι ζητάω. Δεν πάω ποτέ για χάζεμα. Οι μάστορες στις κούρσες πεπειραμένοι, δεν λένε φρου φρου και αρώματα.
Εχω ακούσει για το cyclist (Χολαργού) αρνητικά πράγματα. Η εμπειρία μου, τολμώ να πω είναι θετική, ξέρω βέβαια τι ζητάω. Δεν πάω ποτέ για χάζεμα. Οι μάστορες στις κούρσες πεπειραμένοι, δεν λένε φρου φρου και αρώματα.
και αυτο για εμένα συζητήσιμο είναι. δεν μου αρέσει το ύφος των 1000 καρδιναλίων που έχουν,
Τώρα που έφυγα και δεν θα ξαναπατήσω στον Φρειδερίκο, ποιο άλλο ποδηλατάδικο
στο κέντρο της Αθήνας μου συστήνετε για καλό και τίμιο σερβις?
ευχαριστώ
Υ.Γ. τρεις επισκέψεις για να μου φτιάξει το ντεραγιε ο Φρεντ. Με τα μούτρα κατεβασμένα.
30 ευρώ και μισή εβδομάδα στο σερβις για να μου φτιάξει το σκούξιμο που έκανε το παλουκόσελο (γιατί ήθελε γράσσο). Δεν ξαναπατάω.
Πράγματι το ΜΕΓΑΛΟ λάθος μου... ορισμένοι άνθρωποι συγχωρούν εύκολα, μπορεί να είναι και αφελείς, ευκολόπιστοι, έτοιμοι να δώσουν και μία δεύτερη ή τρίτη ευκαιρία.
Να σου πω την διαφορά απο το κατάστημά σου. Μπήκα τις προάλλες στον Τσιρίκο για μία απλή, φθηνή αγορά, ένα ζευγάρι γάντια των 15 ευρώ, ο υπάλληλος μόνο που δεν με αγκάλιασε! Αυτό είναι επαγγελματισμός αγαπητή μου, μάθε το στο αφεντικό σου και μην βγάζεις γλώσσα... αντιμετώπιζε τους πελάτες με ευγένεια, καλοσύνη, χρήματα σου αφήνουν, ειδικά σε καιρό κρίσης.
Υ.Γ. δεν λούζω κανέναν, γράφω την κριτική μου, καιρός να πάρετε κανένα σεμινάριο καλών τρόπων. Τέσσερα ποδήλατα πήρα απο σας, ερχόμουν για την υποστήριξη την οποία υποτίθεται ότι πλήρωσα. Χρήματα σας άφηνα. Τα ίδια σας τα γράφουν και άλλοι. Λες να φταίω μόνο γω...
yiannaka η Royal δεν έχει σχέση με το μαγαζί. Πελάτισσα είναι και αυτή και δεν είναι το μαγαζί δικό της.
Royal ο καθένας μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει πριν μετά και ανάμεσα στις συναλλαγές του με ένα κατάστημα. Το ότι ο Φρειδερίκος έχει εξυπηρετήσει καλά εσένα, δεν εξασφαλίζει και το ότι θα έμειναν ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση του και όλοι. Αν ο yiannakas δεν γουστάρει το μαγαζί του Φρειδερίκου, εννοείται ότι δεν θα ξανά πάει.. και αφού εδώ γίνεται κριτική καταστημάτων θα γράψει και την γνώμη του, όπως και άλλοι έχουν γράψει και δώσει θετική γνώμη για το ίδιο κατάστημα.
Εγώ πάντως μία φορά που είχα πάει εκεί, τον βρήκα εξυπηρετικό και ευγενικό αν και δεν μου άρεσαν κάτι σχόλια που έκανε για το ποδήλατο μου ο τεχνικός του. Του απάντησα όμως επιτόπου, ( του τεχνικού) και δεν συζητήσαμε μετά τίποτα άλλο και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με τον συγκεκριμένο.
Ένα ζήτημα είναι η άποψη μέσα από μια εμπειρία κακής δουλειάς πάνω στο ποδήλατο, δουλειάς που πληρώθηκε πιο πάνω απ΄την αξία της ή ό,τι άλλο ήθελε προκύψει κατά τη διάρκεια της συναλλαγής. Αυτό νομίζω ότι γίνεται εδώ σ’ αυτό το νήμα.
Η περίπτωση όμως, όπου κάποιος επί χρόνια συνεργάζεται και έχει φτιάξει και τέσσερα ποδήλατα και όλως αιφνιδίως, ωσάν να πέρασε πρώτη φορά απ’ το κατάστημα, έφαγε μια νευρικότητα ή λιγόλογη συμπεριφορά από ανθρώπους, που δεν έχουν χρόνο για πολλά πολλά και όσοι πάμε εκεί το ξέρουμε κι επίσης με αυτή τη δυσαρέσκεια δεδομένη, συνεχίζει να πηγαίνει εκεί και συνεχίζει εδώ, να τον συζητάει σαν ανάγωγο και δύστροπο, συγνώμη αλλά πιο πολύ συκοφαντία μου κάνει (για λόγο που αγνοώ φυσικά), παρά κριτική εποικοδομητική, που θα βελτιώσει την πολιτική του μαγαζιού ή και θα φωτίσει κι εμάς για κάτι εξαιρετικά ενοχλητικό στη λειτουργία του συγκεκριμένου καταστήματος.
Εν ολίγοις ποιά είμαι εγώ, που θα μαχόμουνα το δικαίωμα, να εκθέτει τη δυσφορία του κάποιος; Μάχομαι όμως αυτό που βγαίνει εδώ και δεν έχει να κάνει με σαφή κακή εμπειρία. Έχει να κάνει με συμπεριφορά. Και η συμπεριφορά είναι αμφίδρομη υπόθεση. Ποτέ μονόδρομη. Ο θυμωμένος πελάτης επιμένει να πηγαίνει εκεί, που δεν του αρέσει και ταυτόχρονα όλο αυτό που κάνει με τις καταγγελίες εδώ, δεν οδηγεί πουθενά.
Ούτε εμάς, ούτε το κατάστημα, πάνω απ’ όλα ούτε τον ίδιο.
Απορία: σε μια συζήτηση έστω και αρνητική δεν θα’πρεπε να διαγραφούν όλη η σειρά των κειμένων κι όχι μεμονομένα κάποια ώστε όσα μένουν να είναι σαν να στέκονται μόνα τους χωρίς λόγο, έτσι που οι αναγνώστες να μην καταλαβαίνουν τι τα προκάλεσε; Τα κείμενά μου νομίζω δεν έβρισαν κανέναν και προσπάθησαν να θίξουν το θέμα των ορίων που κάποιος θίγει την υπόληψη ενός επαγγελματία. Δεν είμαι καλή στις δεοντολογίες των συζητήσεων, αλλά κάποιος που έσβησε την συζήτηση θα μπορούσε να μας εξηγήσει τη λογική, για να ξέρουμε τι θα γράφουμε και πού στο εξής, ειδικά αν προσβάλλονται άνθρωποι χωρίς σαφείς αιτίες;
και με έβρισες και παραβίασες ιδεοντολογία σχετικά με το φορουμ.
Ποια είσαι εσύ που θα με κρίνεις για το τι βίωσα εγώ, ανακριτής είσαι?
Σε σένα μπορεί να ήταν ο καλύτερος των καλύτερων... σε μείωσα γιαυτό?
Ξέρω και άλλους που δεν είχαν σωστή αντιμετώπιση. Έχουν γίνει πολλές χοντράδες που για άλλους λόγους δεν αναφέρω. Κτύπησα απλά το καμπανάκι, να συμμορφωθεί για να μην χάσει και άλλους πελάτες.
Ο ανακριτής έβγαλε συμπέρασμα ότι συνέχισα να είμαι πελάτης του, ΟΧΙ ! είχα σταματήσει, απλά ξαναπήγα για την υποστήριξη του ποδηλάτου που είχα αγοράσει απο αυτόν, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Ξέρεις... πληρώνεις και την υποστήριξη μαζί με την αγορά του ποδηλάτου...
Γιατί τόσο μένος? για το cyclist που έγραψα τσιμουδιά.... κάποια σχέση έχεις με το μαγαζί του φρεντ... ή κάτι άλλο έκατσε στραβά σήμερα και ξεσπάς στο φορουμ.
Τέλος πάντων νασαι καλά και κάνε καμμία βόλτα (ποδηλατική) για να ξεθυμάνεις...
Αν σε έθιξα συγνώμη... αλλά μου επιτέθηκες πρώτη... και το τσόκαρο διαγράφηκε αμέσως, λόγω ήθους (αλλά και αυτό δεν το έπιασες, ούτε το εκτίμησες).
Ας μην το συνεχίσουμε άλλο, έχει σοβαρότερα προβλήματα ο κόσμος, αν θέλεις να σου στείλω αναλυτικά την λίστα παραπόνων (μπας και καταλάβεις!)
Λοιπόν εμένα αυτό που με χαλάει, είναι η απαξιωτική διάθεση που έχουν κατά περίσταση διάφοροι υπάλληλοι για το ποδήλατο ή τον εξοπλισμό που μπορεί να έχω μαζί μου.
Δηλαδή και το πιο ωραίο να είναι, ορισμένοι με το που μπαίνεις στο μαγαζί πάνε να σου το παρουσιάσουν σαν σκουπίδι, ώστε να τσιμπήσεις και να αρχίσεις τις αναβαθμίσεις ή να αγοράσεις άλλο..
Αυτό μου έχει τύχει κάποιες φορές σε διάφορα καταστήματα, μου έχει τύχει να μου κάνουν σχόλια και για εξοπλισμό, στο στυλ.. " που πήρες αυτή την τσάντα, χμμμμ" ( υφάκι ότι δεν είναι καλή), ή τι λάστιχα έβαλες στο ποδήλατο.. "Αυτά εεεε..;;;. χμμμμ". και άλλα τέτοια χαριτωμένα.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους αγαπητούς λοιπόν υπαλλήλους και ιδιοκτήτες των καταστημάτων, ότι αυτή η συμπεριφορά με τα υπονοούμενα ή το απαξιωτικό υφάκι, δεν κάνει κάποιον να γίνει πελάτης σε ένα μαγαζί, και η νοοτροπία σοφού καρδιναλίου, δεν κάνει κάποιον να γουστάρει να έρθει ξανά, πόσω μάλλον να ψωνίσει.
Ούτε το τουπέ και το ύφος κάνει κάποιον πελάτη ενός καταστήματος, αλλά η εξυπηρετικότητα, η ευχάριστη διάθεση, το χιούμορ και η επιθυμία να βοηθήσεις τον άλλον.
Α και μη κατηγορείται ο ένας τον άλλον στους πελάτες σας, γιατί αυτό και αν σας ρίχνει στα μάτια των πελατών. Οι πελάτες δεν είναι χαζοί, ξέρουν ποιος προσφέρει καλά πράγματα και υπηρεσίες και επίσης ξέρουν και ποιο είναι το συμφέρον τους. Οπότε τα όποια τέτοιου είδους σχόλια είναι μάλλον περιττά.
Εχθές πάντως βρέθηκα συμπτωματικά στον Γατσούλη της Ν. Ερυθραία, όπου έτυχα εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Μπήκα να ρωτήσω για μία σέλα, έτσι εντελώς ενημερωτικά, και το παιδί που εξυπηρετούσε στο μαγαζί ήταν ευγενέστατο, ασχολήθηκε παρόλο που δεν είχα μπει για να ψωνίσω κάτι. ( είδα φως και μπήκα.. στο σούπερ μάρκετ δίπλα είχα πάει).
Αυτό το λέω γιατί ο Γατσούλης έχει τύχει άσχημων κριτικών στο παρόν νήμα και το αναφέρω γιατί τελικά από μαγαζί σε μαγαζί μπορεί να δούμε διαφορετικής ποιότητας εξυπηρέτηση και καλό θα είναι να μην κάνουμε γενικεύσεις, ειδικά όταν μιλάμε για αλυσίδα καταστημάτων.
Στο Γατσούλη στην Πατησίων είχαν μείνει από Μ (medium) σε ένα GT Avalanche. Βγάζουν λοιπόν το L (large) από ένα άλλο, του βάζουν το Μ και το πασάρουν στον αδαή πελάτη ο οποίος δεν το αντιλήφθηκε. Τώρα το πως δεν το κατάλαβε δεν το ξέρω.
Από κει και πέρα τι άλλο να πεις για τη φίρμα αυτή.
Τα σχόλια που δεν έχουν καμμία θέση στο νήμα που αφορά κριτικές καταστημάτων σβήνονται άσχετα αν είναι υβριστικά ή όχι. Το οτι μερικά σχόλια δεν σβήστηκαν παρόλο που αναφέρονται και στην off topic συζήτηση, δεν σβήστηκαν διότι παράλληλα περιείχαν και σχόλια που αφορούν το θέμα, δηλ. κριτική κάποιου καταστήματος.
Εχουμε ξανατονίσει οτι ειδικά σε αυτό το νήμα παρακαλούμε να μην γίνεται κάποιος διάλογος off topic, ώστε να μπορεί κάποιος αναγνώστης να διαβάζει "κριτικές καταστημάτων" και όχι άλλες αντιπαραθέσεις, γνώμες, αστειάκια ή small talk.
Οποιος θέλει ας ανοίγει κάποιο άλλο νήμα με το θέμα που τον απασχολεί - μόνο παρακαλούμε (πάλι) για ευνόητους λόγους ας περιοριζόσαστε σε μια απλή κριτική χωρίς προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
...λοιπον, μαυρο στο καταστημα (αποθηκη) του ευθυμιος κατσαρης για τις παραλογα ακριβες τιμες που χρεωνει τα παλια ανταλακτικα π.χ. 1 ευρω η ακτινα ,πουλαει βιδα και βγαζει διαμερισμα ,η αισχροκερδια δεν εχει ορια στο συγκεκριμενο "καταστημα"...
θα ήθελα να αναφέρω και εγώ της εμπειρίες μου από τα συγκεκριμένα καταστήματα.
Λαζαρίδης στην Καλλιθέα,μια χαρά εξυπηρέτηση και από τον ίδιον και από την γυναικά του στο απέναντι κατάστημα, πελάτης του πριν από πολλά χρόνια που δούλευε και ο κολλητός μου,αλλά και τώρα που χρειάστηκα κάποια εξαρτήματα που αποφάσισα να επανέλθω στο άθλημα μετά από 12 χρόνια.
Bike me στην Αργυρούπολη,απαράδεκτη συμπεριφορά ,μπαίνω μέσα και με κοίταζαν λες και μπήκα για δανικά,κρίμα.
frederik στην αθηνα, μια χαρά εξυπηρέτηση ,να μου λύσουν απορίες και αυτός και η κοπέλα που με εξυπηρέτησε, ένα μαγαζί που θα ξαναπηγενα να πάρω ποδήλατο εάν είχε την εταιρία που θα ενδιαφερομουν.
Cyclist στο Χολαργό, εξαιρετική εξυπηρέτηση μετά από την τελευταία μου κούρσα,ευγενικοί,γρήγοροι,και πρόθυμοι να σε εξυπηρετισουν.
polis bikes αμφιθέας
Είχα μια πολύ σύντομη και ευχάριστη εμπειρία όταν ζήτησα γνώμη για καινούργιο ποδήλατο. Με εξυπηρέτησε με υπομονή -σε ώρα μη αιχμής- στα πλαίσια των εταιριών που συνεργάζεται. Θα ξαναπεράσω για σερβις στο παλιό μου ποδήλατο. Είναι σχετικά νέο μαγαζί στην περιοχή και δεν βρίσκω κριτικές στο φόρουμ. Μήπως ξέρει κάποιος άλλος περισσότερα;
Ο Κωστας (ο ιδιοκτητης) ειναι πολυ φιλος! Καλος επαγγελματιας και σοβαρος! Θα σε βοηθησει σε οτι χρειαστεις!
ειναι στου ζωγραφου στο παλιο δημαρχιο απεναντι
το παληκαρι που ειναι στο σερβις ειναι πολυ καλος και εξυπηρετικος σε ολα χωρις φαμφαρες και τουπε και δειχνει καλος μαστορας
αντε να πω και εγω την εμπειρια μου! θα ξεκινησω με μια γενικευση! ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ εχουν αρχισει με την κριση να παιρνουν το μηνυμα (και να κανουν τεμεναδες πλεον) οι μονοι σταθεροι στην αιωνια κακη συμπεριφορα ειναι οι ποδηλαταδες! ΚΑΚΕΣ ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ αλλα βοηθανε να περασω το μηνυμα , την εντυπωση που εχω...! οταν αποφασισα με τα πολλα να μη παρω μεταχειρισμενο (αφου γυρισα απειρα ποδηλαταδικα και ειχα σχεδον παντου την ιδια αντιμετωπιση) ειπα στον εαυτο μου.... ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ COOL ΤΥΠΟΣ, ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΛΠ...! ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ... ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΜΕΡΙΑ! εξαιρετικος! ασχοληθηκε,καθολου υφακι και μιλαει σε κανονικο ανθρωπο οχι σε πυρηνικο επιστημονα (ετσι μιλανε οι περισσοτεροι , οταν και αν αποφασισουν να σου μιλησουν) !ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ μια φρικτη εμπειρια... οχι απο θεμα αντιμετωπισης , αλλα για κατι αλλο εξισου σημαντικο! ενω ειχα να οδηγησω ποδηλατο 15 χρονια, με αφησε να παρω ενα πανβαρυ ποδηλατο, με κοντρα φρενα, και 3 ταχυτητες! 550 ευρω πηγαν ακλαφτα (ευτυχως καταφερα να το πουλησω χωρις απωλειες)! αλλα ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ DOES ΑΝΔ DONTS!! OXI να τον ενδιαφερει μονο να πουλησει! η μονη τιμωρια μου προς αυτον ηταν να μη στειλω κανενα φιλο μου ποτε εκει και φυσικα να μη ξαναπατησω....! ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΣΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ LIFESTYLIΛAS...ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΟΜΩΣ....!
Αν εννοείς τον κ. Λαζαρίδη στην Αγ. Πάντων, συμφωνώ και επαυξάνω, διότι:
Μητρογιάννης (αγ. Δημητρίου)
Οk, δεν σε ξαναενοχλώ ...
Πρώτη και τελευταία επίσκεψή μου αφορούσε μικρή αγορά, εισέρχομαι στο κατάστημα,
-Καλησπέρα, και με το χαμόγελο όπως πάντα..(εγω)
Ο υπάλληλος με κοιτάει, λέξη δεν βγαίνει από τα χείλη του, σαστισμένος με μια μίξη βαριεστημάρας, έκδηλης αγένειας,(που θες να τη δείξεις στον άλλον, μπας και φύγει και σε αφήσει ήσυχο) και προφανή την τάση να "τελειώνουμε να πάμε παρακάτω".
Αφου το αντιλαμβάνομαι αμέσως, του δίνω το ελεύθρερο να ξεκουμπιστεί αφού μου έδειξε που βρίσκονται τα προιόντα που ενδιαφερόμουν.
Το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη, και ακολουθεί μια απέραντη μοναξιά ενός 15', σε ένα μαγαζί ουσιαστικά άδειο.
Σε κάποια φάση και ενώ εν τέλει άρχισα να τριγυρνάω μέσα στο μαγαζί, χαζεύοντας εδώ κι εκεί, έρχεται δεύτερο ζόμπι με τη διάθεση μάλλον να τους αδειάσω τη γωνιά. Αν και μόνο φαινομενικά πιό χρήσιμος από τον πρώτο, η απότομη συμπεριφορά, η βιασύνη, η αγένεια και η ασχετοσύνη ήταν αυτό που μου έμεινε από αυτό το μαγαζί.. στο οποίο δεν ξαναπερνώ ούτε απ'έξω.
Ίσως με βρίσκετε λίγο υπερβολικό, αλλά δεν αντέχω την αγένεια, sorry..
Είμαστε Μεσογείων και συμβαίνει κάτι,
Γιατί να μην πάρουμε το ποδήλατο παραμάσχαλα και να τσακιστούμε μέχρι το Pulse 100 στην Ν. Ερυθραία, ή στο Premium Bikes στη Γλυφάδα ή Podilato(com.gr) Αθήνας - Κολοκοτρώνη, για τα οποία μόνον καλά πράγματα γνωρίζω.. και ναι όντως θα πήγαινα με ένα ποδήλατο αγκαλιά μέχρι τη Ν. Ερυθραία, ή τη Γλυφάδα ή την Αθήνα παρά να ξαναπατήσω στο cyclist(ο θεός να το κάνει) κι ας μένω και δίπλα.
Καλές τιμούλες είδα στο Dromeasbikes που είναι όντως το πιο κοντινό μαγαζί στις περιοχές περιξ Αγίας Παρασκευής από τα καλά που έχω ακούσει, όντας στα όρια Αγ. Παρ. - Γλυκά Νερά, δεν το έχω επισκεφθεί, δεν μπορώ να πω παραπάνω για την ώρα.
Ελα να ξεσκα(ρ)τάρουμε σιγά σιγά...
Ευχαριστώ θερμά όσους συνεισέφεραν τη θετική - αρνητική τους εμπειρία σε αυτό το νήμα, με βοήθησε πολύ, αν σας είχα βρει λίγο νωρίτερα δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης του δικού μου μηνύματος.
(αλλά ούτε και λόγος για να ψάξω να σας βρω στη προσπαθεια μου να μην επαναληφθεί η παραπάνω εμπειρία) οπότε ουδέν κακόν...
το Βάρης έκλεισε
Εχω ακούσει για το cyclist (Χολαργού) αρνητικά πράγματα. Η εμπειρία μου, τολμώ να πω είναι θετική, ξέρω βέβαια τι ζητάω. Δεν πάω ποτέ για χάζεμα. Οι μάστορες στις κούρσες πεπειραμένοι, δεν λένε φρου φρου και αρώματα.
και αυτο για εμένα συζητήσιμο είναι. δεν μου αρέσει το ύφος των 1000 καρδιναλίων που έχουν,
Και το άλλο δεν το κόβω να πολυαργεί...
Πες τα Χρυσόστομε!