Πρόσβαση στο ΣΕΑ Αττικής Οδού (Παλήνη) με ποδήλατο

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nikoskr62
Εικόνα nikoskr62
Απών/απούσα

Γειά σε όλους,
το θέμα που μας απασχολεί είναι οι αυθαίρετες κατασκευές (ένα «ΠΙ» και μιά «όρθια μπάρα» αντίστοιχα) που υπάρχουν στις δύο εισόδους πεζών στο ΣΕΑ (Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, η περιοχή δηλαδή περί τον Alpha, την Ericsson και του Holiday Inn) στην Παλλήνη (πάνω στην Αττική Οδό).

Η διέλευση των ποδηλάτων (τα χρησιμοποιούμε αρκετοί για το καθημερινό πήγαινε - έλα στη δουλειά) απο τις δύο πόρτες πεζών με τις κατασκευές αυτές που προανέφερα καθίσταται δύσκολη έως και αδύνατη αφού απαιτεί τεράστια μυική προσπάθεια (το ποδήλατο πρέπει να σηκωθεί ψηλά και να μεταφερθεί με προσοχή) που ενέχει και κινδύνους τραυματισμού, όχι μόνο για τους ποδηλάτες αλλά και για τους πεζούς διερχόμενους εργαζόμενους. Φανταστείτε κάποιος να σκοντάψει για οποιδήποτε λόγο και να πέσει πάνω τους. Φυσικά (και ευνόητα) αποτρέπει τη χρήση του ποδηλάτου απο τις γυναίκες συναδέλφους μας.

Πρόσφατα υπέβαλα το αίτημα στην Αττική Οδό (Δ/νση Δημοσίων Σχέσεων & Εξυπηρέτηση Πελατών) να καταργηθούν οι κατασκευές αυτές, έτσι ώστε η διέλευση των ποδηλατών και των πεζών να καταστεί ευκολότερη και προπαντώς ασφαλέστερη. Παρ' όλο που έχουν περάσει είκοσι μέρες, μέχρι τώρα δεν πήρα καμιά απάντηση (τυχαίο ?) γι' αυτό και βάζω το θέμα για συζήτηση, προβληματισμό και υποστήριξη.
Νίκος

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Θα προσθέσω κι εγώ μερικά σχόλια και μερικές φωτογραφίες από τον τόπο του εγκλήματος. Ο δύο είσοδοι για τις οποίες μιλάει ο Νίκος είναι οι παρακάτω:

.

και η

.

Όπως βλέπετε όχι μόνο δεν μπορεί να περάσει ποδήλατο αλλά και ούτε και κάποιος υπέρβαρος.

Εγώ προσωπικά έχω τρυπήσει ένα ζευγάρι παπούτσια όταν η πόρτα που έχει αυτόματο κλείσιμο γύρισε ενώ κρατούσα το ποδήλατο με αποτέλεσμα να σκιστεί το πάνω μέρος του παπουτσιού. Αν παρατηρήσετε στις δύο προηγούμενες φωτογραφίες, στο κάτω μέρος στις πόρτες προεξέχει ένα αιχμηρό πλέγμα.
Σκέφτομαι αλήθεια κάποια στιγμή να τους στείλω τα παπούτσια μαζί με την απόδειξη για αγορά καινούργιων και να απαιτήσω την πληρωμή τους.

Επίσης εκτός των άλλων έχουν τοποθετήσει στο έδαφος ένα μεταλλικό "στοπ" για να μην ανοίγει εντελώς η πόρτα μήπως και περάσει κανένας γίγαντας από κει.
.

οι παραπάνω κατασκευές εκτός από απαράδεκτες είναι και επικίνδυνες αφού μπορεί να σκοντάφτοντας κάποιος να πέσει επάνω τους με αποτέλεσμα να κάνει τη φάτσα του αγνώριστη.

Απαιτούμε από την εταιρία που εκμεταλλεύεται την Αττική οδό να βγάλει άμεσα τις κατασκευές αυτές διευκολύνοντας τους ποδηλάτες αλλά και όποιον άλλο άνθρωπο τυχαίνει να κρατάει μία τσάντα ή ένα βαρύ σακίδιο.
Φυσικά η αδιαφορία της συγκεκριμένη εταιρίας δεν σταματά εδώ αφού επί της ουσίας κάποιος ανάπηρος δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα κτίρια που στεγάζονται στο συγκεκριμένο μέρος αλλά θα πρέπει να πληρώσει υποχρεωτικά διόδια.

Συγχαρητήρια τόσο για την ανθρωπιά σας που τόσο διαφημίζετε στα φυλλάδιά σας, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσατε το μήνυμα του συνεργάτη μου αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι το κέρδος.

Dodger
Απών/απούσα

Επικοινωνία
Tηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών:
210 6682222
Αττικές Διαδρομές Α.Ε.
Κέντρο Ελέγχου και Συντήρησης Αττικής Οδού
41,9 χλμ Αττικής Οδού
Τ.K. 190 02
Παιανία, Αττική

Τηλ. 210 6682000
Fax: 210 6635578

e-mail
Υποδείξεις-Σχόλια: customercare@attikesdiadromes.gr
Εξυπηρέτηση Πελατών: customercare@attikesdiadromes.gr
Γραφείου Τύπου: publicrelations@attikesdiadromes.gr

Στειλτε εκει, τις φωτο και τις απαιτησεις σας και αν μπορειτε στη νομαρχια Αθηνων, οπως και σε κανα υπουργειο..

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

... Ο συνάδελφος Νικος που έγραψε το πρώτο ποστ τους έστειλε mail πριν 20 μέρες και τον έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι (διάβασε το πρώτο ποστ).
Γι αυτό λοιπόν αποφασίσαμε να δώσουμε δημοσιότητα στο θέμα μπας και έτσι καταλάβουν κάποιοι, γιατί μάλλον στις μέρες μας μόνο έτσι γίνεται δουλειά.

Dodger
Απών/απούσα

Το διάβασα καλά το θέμα, και η γνώμη μου δεν είναι απλώς στέλνω ένα mail αλλά τους παίρνω και τηλέφωνο. Αλλιώς, έγγραφο αίτημα με αποδέκτες όχι μόνο τη συγκεκριμένη εταιρία, αλλά και τα αρμόδια υπουργεία και υπηρεσίες. Προσωπικά, αν και δε γνωρίζω που είναι αυτό το σημείο, έστειλα mail (συν τις φωτογραφίες) και έκανα το παράπονο μου. Αν μαζέψουν 50-100-200 mail, ίσως κάτι γίνει. Συζητώντας τα εδώ οι 3 μας, δε θα γίνει τίποτα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

...όταν λες ότι πρέπει να τους πάρουμε τηλέφωνο, να τους στείλουμε mail, να τους κάνουμε σήματα καπνού, και έχουμε ήδη αρχίσει να εφαρμόζουμε τη μέθοδο αυτή. Είχαμε όμως την εντύπωση ότι επικοινωνούμε με μία σοβαρή εταιρία που λαβαίνει σοβαρά υπόψιν της τα μηνύματα τόσο των πελατών της, όσο και των εργαζομένων στο χώρο ευθύνη της. Δυστυχώς αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων ότι είχαμε κάνει λάθος.

Όσο για το ότι τα συζητάμε οι τρεις μας θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη γνώμη αφού ναι μεν η συζήτηση περιλαμβάνει μικρό αριθμό συμμετεχόντων αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και για τον αριθμό αυτών που διαβάζουν το θέμα. Μέχρι στιγμής υπάρχουν γύρω στις 250 αναγνώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι έχει δοθεί δημοσιότητα σε ένα θέμα που αφορά τη συμπεριφορά μιας εταιρίας η οποία αυτοδιαφημίζεται ως εταιρία με ανθρώπινο πρόσωπο ενώ στην περίπτωση αυτή συμβαίνει το αντίθετο.

Ένα άλλο συμβάν που λαβαίνει χώρα καθημερινά και μόλις έμαθα την ύπαρξη του, είναι ότι οι είσοδοι αυτοί χρησιμοποιούνται από παιδιά με κινητικά προβλήματα.
Συγκεκριμένα συνάδελφος έχει πετύχει γονιό να μεταφέρει το παιδί του, που έχει κινητικά προβλήματα, στο εσωτερικό των ΣΕΑ για να το παραλάβει το λεωφορείο που το πηγαίνει στο ειδικό σχολείο. Κάθε φορά λοιπόν που γίνεται αυτό (φαντάζομαι καθημερινά) οι άνθρωποι αυτοί περνάν με μεγάλη δυσκολία το σιδηρούν παραπέτασμα που έχει στήσει η εταιρία για να μη χάνει τα υπέρογκα έσοδα από κάποιο μοτοσικλετιστή που θα θελήσει να περάσει λαθραία μέσα στον κλειστό αυτοκινητόδρομο της αττικής οδού παρεμποδίζοντας όμως ή δυσχεραίνοντας την πρόσβαση στους υπόλοιπους.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

tkant, να σου πω ενα νηστικο μυστικο;
Οι φωτογραφιες που παραθετεις
δε φαινονται καθολου.
Παρα μονο 2 τελειες...

aldro
Απών/απούσα

Για σχεδιαστικές οδηγίες προσβασιμότητας

Στον οδηγό μπορείτε να βρείτε: Διαστάσεις χώρου στάθμευσης - Ράμπες εισόδου - Διαστάσεις Εισόδου κτιρίων - καταστημάτων - Διαστάσεις Ανελκυστήρα - Χώροι Υποδοχής Εστίασης - Διαστάσεις WC - Διαστάσεις και εργονομία δωματίων 2 κλινών - Διαστάσεις & Εργονομική Διάταξης Κουζίνας - Αναβατόρια Κλιμάκων - Καλές Πρακτικές
http://www.pasipka.gr/appdata/documents/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%C...
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Αριθ. οικ. 52488
Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών.
. http://www.pasipka.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=resource&cresrc=335&c... .
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜ. ΕΡΓΩΝ

Έχοντας υπόψη:
α) τις διατάξεις του Ν. 2831/2000 και ειδικότερα την παράγραφο 8 του άρθρου 28 και
β) το γεγονός ότι η ουδεμία δαπάνη επέρχεται σε βάρος του Δημοσίου από την παρούσα.
γ) το άρθρο 24 του Κτιριοδομικού Κανονισμού (Απόφ, Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. 3046/304/89 ΦΕΚ 59Δ), αποφασίζουμε:

Την έγκριση των προδιαγραφών των διαμορφώσεων σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών που ακολουθούν και έχουν ως εξής:

Άρθρο 1ο

Οι κοινόχρηστοι χώροι των οικισμών (πλατείες, πεζόδρομοι, πεζοδρόμια κτλ.) διαμορφώνονται ή ανακατασκευάζονται έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σε αυτούς η δυνατότητα πρόσβασης των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Απαγορεύεται η κατασκευή μεμονωμένων ή δύο βαθμίδων σε οποιοδήποτε σημείο των κοινόχρηστων χώρων. Τα παραπάνω εφαρμόζονται στις περιπτώσεις που η υψομετρική διαφορά μεταξύ δύο αξονοδιασταυρώσεων οδών δημιουργεί κλίση μικρότερη του 10%. Στις οδούς που διαμορφώνονται κλιμακωτά είναι δυνατόν να κατασκευάζονται κοινόχρηστοι ανελκυστήρες από τους ΟΤΑ.

Άρθρο 2ο

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (πεζόδρομοι), επιβάλλεται ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ΟΔΕΥΣΗΣ ΠΕΖΩΝ με απαραίτητο ελάχιστο πλάτος 1,50μ. ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδιο, που χρησιμοποιείται για τη συνεχή, ασφαλή και ανεμπόδιστη κυκλοφορία κάθε κατηγορίας χρηστών. Οποιαδήποτε εξυπηρέτηση (σήμανση, φύτευση, αστικός εξοπλισμός κτλ.) τοποθετείται υποχρεωτικά εκτός της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ ΟΔΕΥΣΗΣ.

Κατ' εξαίρεση για περιπτώσεις υφιστάμενων αστικών πεζοδρομίων τα πλάτος της ζώνης αυτής είναι δυνατόν να μειωθεί στο 0.90μ. ή στην περίπτωση υφιστάμενων πεζοδρομίων πλάτους

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα


Αρχίζουμε μελέτη

nikoskr62
Εικόνα nikoskr62
Απών/απούσα

...Πολύ χρήσιμα !

αρχίζουμε μελέτη

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Μετά από είκοσι δύο μέρες απραξίας, λάβαμε σήμερα την απάντηση του υπευθύνου Τεχνικού Διευθυντή της Αττικής οδού ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει ότι και που υπάρχουν πόρτες χάρη μας κάνει.
Έφτιαξαν δηλαδή δύο εισόδους-παγίδες για τους πεζούς για να μην μπορούν να περνάν τα μηχανάκια από εκεί. Αυτά που λέγαμε δηλαδή λίγο πιο πάνω ότι προκειμένου να εξασφαλίσουν 2.5 ευρώ θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των εργαζομένων.

Επιφυλασσόμαστε για την απάντηση αφού μελετήσουμε ένα κάρο νόμους.

Παρακάτω η απάντηση
.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Το όνομα του τεχνικου διευθυντή ειναι ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΥΡΗ ΠΑΥΛΑ?
γιατι το έσβησες αφού πρόκειται για επίσημη απάντηση?

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

... αν κάτι στραβώσεις εις βάρος τους. Σε εταιρία απευθυνόμαστε.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Ειναι τεχνικός διευθυντής στην Αττική ΟΔΟ...daaaa

Τεσπα, κανένα πρόβλημα...να σου σπάσω τα νεύρα θέλω

contact