αποριες αναπαλαιωση part 2 :P

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nickvas19
Απών/απούσα

Καλημερα παιδια,
εχω καποιες αποριες και θελω τα φωτα σας.προκειται για μια αναπαλαιωση που τελικα αποφασισα να κανω μονος μου.

Τις ροδες μου ειπατε να τις κανω με WD-40...με πανι?!και τις ακτινες να κατσω να τις κανω και αυτες ή καλυτερα να τις αλλαξω;...εαν πω και κανω και τις ακτινες,θα τις βγαλω για να γινει καλυτερη δουλεια...μετα το πλεξιμο που λενε ειναι δυσκολο;!

τωρα οσο αφορα το μεγεθος ειναι μεγαλο και το ξερ...58 πρεπει να ειναι.εγω ειμα ι1.70...υπαρχουν παλουκοσελλα που σε πανε πιο κοντα?!..ή τελος παντων μπορω καπως να κλεψω ενα δυο ποντους απο καπου?!ηδη λεω να την παω την σελα οσο μπρος γινεται...κατι αλλο?!

ο πισω τροχος ειναι με βιδα και παξιμαδια.γινεται να μπει quick release?!και τα ρουλεμαν του
να καθαρισω τα ιδια?!να αλλαξω μονο ρουλεμαν?!ή να αλλαξω ολο το κεντρο στο ιδιο στεφανι?!

τελος στα πεταλια εχει μονο λουρακια...εκεινο μπροστα το σιδερο που μπαινει πως λεγεται για να το ψαξω στο νετ?!...και παει αναλογα το μεγεθος του παπουτσιου ή ειναι ολα στο ιδιο μεγεθος?!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Δυσκολο το μεγεθος....
Εγω ειμαι 1.80 περιπου
και καβαλαγα 58-αρι.
Προβλημα.
Πηγα σε 56 και ειμαι ΟΚ

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Παρε σοβαρα υπ'οψιν σου αυτα που λεει ο ghandee παραπανω.
Το ποδηλατο δεν ειναι στο νουμερο σου, ουτε κατα διανοια.
Δεν θα το βολευτεις ποτε, οτι κι αν κανεις, και παντα θα εχεις προβληματα τη μια με το ενα, την αλλη με το αλλο.
Το μεγεθος του ποδηλατου, ειναι ακριβως οτι και το μεγεθος του παπουτσιου.
Οταν το ποδι σου εχει μεγεθος για 41 νουμερο παπουτσι, δεν φορας νουμερο 46 επειδη σου το δωσανε, η το βρηκες καπου φθηνα.
Βεβαια, αυτο, δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ασχοληθεις με την αναπαλαιωση του ποδηλατου. Ειτε γιατι σου αρεσει, ειτε γιατι θελεις να μαθεις, ειτε γιατι θελεις να το αναπαλαιωσεις/επισκευασεις και μετα να το δωσεις σε καποιον που του κανει, η ακομη και να το πουλησεις.
Δυστυχως ομως, τοσο μεγαλο πλαισιο, δεν κανει για το μεγεθος σου.

nickvas19
Απών/απούσα

δεν μου απαντατε στα υπολοιπα κομματια του θεματος...και ουτε μου λετε εαν γινεται να παω λιγο πιο μπροστα με κανενα παλουκοσελλο...οπως και να χει ευχαριστω

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όταν θες νούμερο 50 και έχεις 58 τότε δεν υπάρχει "λίγο
μπροστά". Το παλουκόσελο δεν είνα για να διορθώνεις το
μέγεθος.

Κατά τα αλλα μπορείς να ξοδεψεις τα λεφτά σου βάζοντας
παλουκόσελα με μεγάλο offset από την ανάποδη και βάζο-
ντας τη σέλα τέρμα μπροστά και αγοράζοντας πολύ κοντούς,
πολύ ψηλούς και με πολύ σήκωμα λαιμούς. Αποτέλεσμα μηδέν
βέβαια.

Καλύτερη τυχη θα έχεις αν πεις ότι το μπασταρδεύεις και
του βάζεις ίσια ή γυριστά προς τα πίσω τιμονια παρά τις
παραπάνω καγκουριές.

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Λοιπόν. Για τις ερωτήσεις.

Αν λύσεις ακτίνες, καλύτερα να τις αλλάξεις. Δεν αξίζει ο κόπος. Αυτό να το κάνεις μόνο αν τα κέντρα και τα στεφάνια σου, αξίζουν. Το πλέξιμο δεν είναι επιστήμη, αλλά θέλει αρκετή εμπειρία στην ακτινολόγηση, πλέξη, σωστή τάση. Η πιο ασφαλής λύση, είναι να πας σε έτοιμες no-name δίπατες ζάντες, ώστε να έχεις και καλύτερο φρένο σε περίπτωση που είναι σιδερένιες οι δικές σου. Με αυτή τη λύση, μπορείς να έχεις και qr πίσω που θες. Ειδάλλως θα χρειαστείς και νέο κέντρο πίσω + πλέξιμο + ακτίνες κλπ που δεν πολύ συμφέρει.

Τα σιδεράκι που ψάχνεις, λέγονται καλουπιέδες στα ελληνικά και toe clips στα ξένα.

Τέλος, άκου τις παραπάνω γνώμες για το μέγεθος. Για να επιμένουμε όλοι, μάλλον το καλό σου θέλουμε.

ΥΓ.
Πόσταρε και καμία φωτο από το ποδήλατο όπως είναι.

nickvas19
Απών/απούσα

τοσο πολυ δεν θα βολευτω εγω το θελω για μαχιμουμ 20χλμ....αλλιως καθημερινη χρηση το πολυ 5-10χλμ...αμα το παλεψω δεν μπορω να κανω ποδηλατο?!

δεν ειπα παντως κατι σιγουρα κατι θα ξερετε για να το λετε.απλα ο ενθουσιασμος μου ειναι αρκετος οποτε παρασυρομαι.

και οταν λες προς τα πισω γυριστα τιμονια τι εννοεις eaglos?!

και πειτε μου πως ανεβαζω φωτο γιατι δεν βγαζω ακρη

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Λέω ότι αν πρόκεται για κούρσα (υπόθεση) τότε
δες μήπως αντί για κριάρι τιμόνι βάλεις κάτι
σε ίσιο με κλίση προς τα εσένα. Αυτό μαζί με
έναν κοντό λαιμό ίσως βοηθήσουν.

Τώρα για λίγα χιλιόμετρα οκ θα το παλέψεις
αλλά γενικά δεν αξίζει να ασχοληθείς.

nickvas19
Απών/απούσα

να βαλω ισιο σε κουρσα...?!δεν ξερω χαζομαρα μου φαινετε..!και λαιμο που να βρω ειναι του 70 μοντελο...

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Κάτι τέτοιο εννοεί μάλλον ο Eaglos.

http://bricklanebikes.co.uk/system/postimages/1357/large/1-1WEB.jpg

Για να γίνει city. Ειδικά αν είναι τόσο παλιό, δεν νομίζω να είναι τόσο σφιχτή η γεωμετρία του. Quill stem μιας ίντσας, θα βρεις με το τσουβάλι. Το μόνο εύκολο.

Τέλος αν τρώγεσαι τόσο με την εμφάνιση (που συμφωνώ για το ίσιο), σκέψου ποια είναι μεγαλύτερη βλακεία, ο πόνος στη πλάτη στα 5χλμ ή το βολικό τιμόνι.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Από τη στιγμή που είσαι 1.70 και θες σώνει και καλά
να "βολευτείς" σε 58άρι ποδήλατο, μόνο με χαζές λύ-
σεις υπάρχουν.

Λαιμούς (quill stem) μιας ίντσας θα βρεις χιλιάδες.
Κοντούς, μακρυούς, με κλίση προς πάνω, προς τα κάτω,
ρυθμιζόμενους και ότι θες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Άρη, έχεις δίκιο, όπως και όσοι του επισήμαναν ότι πάει προς την λάθος κατεύθυνση...

Από την άλλη:
- βλέποντας τον ενθουσιασμό του νέου φίλου,
- βάζοντας κάτω την οικονομική κατάσταση που επικρατεί τριγύρω,
- θεωρώντας ότι έχει στα χέρια του ένα όμορφο / αξιομαχο ποδήλατο (υποκειμενικό, όπως το "βλέπει" ο καθένας...) με κάποια αξία ίσως (έστω συναισθηματική...)
- και ενθυμούμενος τα παλιά τα χρόνια που το 90% των ποδηλατιστών καβαλούσαμε ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΕΚΑΤΑΧΥΤΑ και πονούσαμε σε 10μεριές (.... να μην αναφέρω για τα @@ μας.... σε κάτι απότομα φρεναρίσματα φεύγαμε μπροστά και αουτς .... ΠΟΛΥΣ ΠΟΝΟΣ....)

ας τον αφήσουμε να κάνει το όνειρό του, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΟΥ ότι θα αντιμετωπίσει προβλήματα, ότι δεν θα πολυβολευτεί, ότι θα πρέπει να καταφύγει σε πατέντες και περίεργες λύσεις για να κάτσει εκεί απάνου στο 58αρι.....
.
.
.
και που ξέρεις, μπορεί να δώσει μπόι, μπορεί να το ανταλλάξει / πωλήσει / χαρίσει σε κάποιον άλλο.....

nickvas19
Απών/απούσα

μετρησα την αποσταση που εχω στο bianchi απο σελα εως εκει που τελειωνει ο λαιμος.ειναι 60...στο peygeot που ειναι 58 εαν βαλω 1cm λαιμο και αμα βαλω την σελα οσο παει μπροστα...θα πιασω αυτην την αποσταση...

οποτε το προβλημα πιο ειναι?!που θα ειναι τα πεταλια σε σχεση με το σωμα μου!?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το Bianchi τι ποδήλατο είναι; Παλιά κούρσα, νέα
κούρσα ή κάτι άλλο; Την απόσταση τη μέτρησες από
τη μύτη της σέλας μέχρι το μέσο του σωλήνα του τι-
μονιού και παράλληλα με το έδαφος ή κάπως αλλιώς;

nickvas19
Απών/απούσα

το bianchi ειναι μοντελο 12 κουρσα.την αποσταση την μετρησα απο το μεσο του παλουκοσελλου ως το μεσο του τιμονιου παραλληλα με το εδαφος.

Ιάσονας
Εικόνα Ιάσονας
Απών/απούσα

nickvas19 wrote:
μετρησα την αποσταση που εχω στο bianchi απο σελα εως εκει που τελειωνει ο λαιμος.ειναι 60...στο peygeot που ειναι 58 εαν βαλω 1cm λαιμο και αμα βαλω την σελα οσο παει μπροστα...θα πιασω αυτην την αποσταση...

οποτε το προβλημα πιο ειναι?!που θα ειναι τα πεταλια σε σχεση με το σωμα μου!?

Το fitting του ποδηλάτου γίνεται στην περιοχή σέλα-παλουκόσελο-δισκοβραχίονας και οι αλλαγές εξαρτιούνται από το σώμα σου. Τα μπροστά (τιμόνι, λαιμός κ.λπ.) τα πειράζουμε ανάλογα τις προτιμήσεις μας και τι θα κάνουμε με το ποδήλατο· εξού και ο όρος "cockpit".
Τώρα, δεν λέω ότι δεν μπορείς να τα πειράξεις όλα για να έρθει στο μέγεθος σου (αυτό κάνουν και οι περισσότεροι που παίρνουν λάθος μέγεθος, αλλά για ±2 εκατοστά, όχι για την τεράστια διαφορά σου), αλλά θα χάσεις και από καστομαηζέησιον.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οπότε μιλάμε για συγχρονη κούρσα κάπου στο 53 νούμερο
με περίπου 50εκ οριζόντιο, κάτι σαν το παρακάτω.
http://www.epic-cycles.co.uk/images/Bianchi-VN7-geom.jpg

Μιλάμε επίσης για σύγχρονο σύστημα λαιμού κάπου στα 10εκ
με το οποίο ρυθμίζεται εύκολα το ύψος το τιμονιού και σου
δινει επιλογή στην κλίση.

Μιλάμε δηλαδή για κάτι που δεν έχει σχέση με την περίπτωση
μας. Μιας και ούτε κλασική γεωμετρία έχει το Bianchi, ούτε
σταθερή κλίση στο λαιμό, ούτε περιορισμό στο υψος του τιμο-
νιού.

Οκ, έχεις χονδρικά 60εκ απόσταση από το μέσο της σέλας μέχρι
το τέρμα του λαιμού οπότε στο 58άρι θα μπορούσες να βάλεις
έναν λαιμό 2εκ και να είσαι στα ίδια (λέμε τώρα). Όμως κατά
99% το τιμόνι δεν θα είναι στο ίδιο ύψος, ούτε φυσικά απόστα-
ση ανάμεσα στο επίπεδο της σέλας και σε αυτό του τιμονιού θα
ειναι ίδια.

Κατά τα άλλα, ο οριζόντιος παίζει να σκάει στα @@ σου κάθε
φορά που κατεβαίνεις από τη σελα και φυσικά το ποδήλατο θα
είναι τραγικά νευρικό λόγω του ανύπαρκτου λαιμού.

Κάνε την αναπαλαίωσή σου στο πλαίσιο με τα εργοστασικά χρώμματα
και βάλτο αγγελία για να πάρεις κάτι στο νούμερό σου.

nickvas19
Απών/απούσα

το bianchi...ειναι 53 οχι 50..
αλλα ευχαριστω

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Υπέθεσα ότι ειναι 53 νουμερο με 50 οριζόντιο και
10εκ λαιμό για να βγει το 60 που μέτρησες σαν
οριζόντια απόσταση. Η υπόθεση έγινε με βάση τη
γεωμετρία του Nirone την οποία έβαλα σε link
πιο πάνω.

Η ουσία είναι ότι δεν έχουν σχέση μεταξύ τους
καθώς μιλάμε για διαφορετικές γεωμετρίες και
στησίματα σε λαιμούς και τιμόνια. Στη κλασι-
κή γεωμετρία έβαζες έναν λαιμό 10-12εκ σε
ύψος 4-6εκ και το παλουκόσελο σχετικά χαμη-
λά όπως εδώ
http://funstuffcafe.com/img/cool-amazing/bicycle/bicycle12.jpg

Στο σύγχρονο έχεις πολύ μεγαλύτερη ελαστικότητα
στην τοποθέτηση σέλας και λαιμού, γι αυτό και
διαφορετικά ύψη βολεύονται στο ίδιο νούμερο.

contact