γεια σας.τελικα το peugeot του 70 αρχισε να ξεμονταρετε και να γυαλιζεται σιγα σιγα.για 1η μερα γυαλισα την μια ζαντα καθαρισα τα ρουλεμαν,την μια δαγκανα και τις 2 μανετες.και λεω να μην πεταξω ουτε βιδα.
εχω καποιες αποριες...και θελω την γνωμη σας
1)η μπροστινη ζαντα γραφη 28 11/4...η πισω δεν ξερω εαν γραφει τι ειναι διοτι ειναι μεσα στην σκουρια.το μπροστινο λαστιχο γραφει 700χ28 και το πισω 700χ30...καποιος μου ειπε οτι τα τοτε τις εποχης φορουσαν λαστιχα 28 11/4 και οτι τωρα τετοιες διαστασεις δεν υπαρχουν...γι αυτο κιολας αυτα τα λαστιχα ειναι μεταγενεστερης εποχης...εγω τι διαμετρο λαστιχα μπορω να βαλω χωρις προβλημα σε αυτεσ τις ζαντεσ?και ποσο μπορω να πεσω στο φαρδος?!μπορω να παω και 23?!
2)το ντεραγιε πισω δεν εχει επαναφορα.παλι απο γνωμη καποιου μου πε οτι δεν ειναι δικο του.πως μπορω να μαθω εαν ειναι δικο του...και εαν οντως ειναι χαλασμενο γινεται να σωθει καπως?!και εαν οχι τι επιλογες εχω για καινουργιο?
3)εχει κατι κενα η κασσετα πισω?!τι παιζει και τι μπορω να κανω?!
4)τελος ο λαιμος λεει πανω NITTO που σημαινει οτι δεν ειναι δικος του.παιζει κανουργιος παρομοιος?!και εαν ναι το υψος ειναι στανταρ?!και εαν ναι τι υψος και τι μακρος να βαλω?!
οποιαδηποτε συμβουλη την δεχομαι.ευχαριστω πολυ
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
2013-07-24 23.09.26.jpg | 997.08 KB |
2013-07-24 23.09.08.jpg | 1021.05 KB |
2013-07-24 23.09.20.jpg | 1011.65 KB |
2013-07-26 01.56.30.jpg | 69.6 KB |
2013-07-24 23.09.34.jpg | 71.9 KB |
2013-07-25 22.37.25.jpg | 979.83 KB |
2013-07-25 22.35.48.jpg | 67.45 KB |
2013-07-25 22.36.07.jpg | 898.84 KB |
2013-07-25 22.36.21.jpg | 68.28 KB |
2013-07-25 22.36.38.jpg | 69.64 KB |
2013-07-25 22.36.47.jpg | 67.99 KB |
2013-07-27 23.20.02.jpg | 988.59 KB |
2013-07-27 23.20.28.jpg | 72.24 KB |
2013-07-27 23.21.04.jpg | 77.04 KB |
2013-07-27 23.21.31.jpg | 961.19 KB |
2013-07-27 23.22.45.jpg | 63.03 KB |
2013-07-27 23.25.03.jpg | 1007.54 KB |
Λοιπόν, ας τα πάρουμε από την αρχή.
1. Ανάλογα με την εσωτερική διάσταση της ζάντας, μπορείς να βάλεις και λάστιχο. Θα σου έλεγα να μη πας στο 23 αλλά να φτάσεις μέχρι 700x25.
2. Μούλιασε το σε πετρέλαιο ή παραφινέλαιο, και καθαρισέ το. Αν δεν έχει προχωρήσει πολύ η σκουριά και εφόσον δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα, θα φτιάξει η επαναφορά του. Επίσης είναι Simplex, άρα πιθανότατα είναι το δικό του. Αν χρειαστείς καινούριο, σου κάνει οποιοδήποτε έχει την ίδια βάση.
3. Κενά? Τί κενά?
4. Οι nitto είναι ποιοτικοί λαιμοί. Καθάρισε τον προοδευτικά με διάφορα νούμερα από γυαλόχαρτο και μετά γυάλισε τον.
...και τη σελλα.
Συντηρησε τη με στοργη και προδερμ. Δε θα ξαναβρεις ευκολα τετοια σελλα. Ειδικα αν γραφει Peugeot επανω.
η σελλα θα αλλαχτει :P
1)οποτε να βαλω και μπρος και πισω 700χ25?!
2)οσο για το ντεραγιε δεν εχει επαναφορα λογο ελατηριου?!να το βαλω σε καθαρη βενζινη η δεν κανει?!
3)τα κενα που αναφερω εννοω το εξης...αμα πιασεις τα χερια σου την κασετα την κανεις δεξια αριστερα πολυ λιγο 2-3 χιλιοστα
4)ο λαιμος που λεει NITTO παιζει να ναι δικος του η όχι?!λες να τον κρατησω?!
Ναι βρε. Βέβαια είναι προσωπικό θέμα τα λάστιχα, αλλά τα 25 θα σου είναι ΟΚ. Η βενζίνη κάνει, αλλά καλύτερα παραφινέλαιο που δεν είναι και βλαβερό.
Ένα μικρό παίξιμο δικαιολογείται στο ελεύθερο, οπότε μη σε αγχώνει τόσο.
Τέλος, όχι ο nitto δεν είναι δικός του, αλλά αν σου κάνει σε διαστάσεις, κράτα τον.
εβαλα και αλλες φωτο καθαρισα το ντεραγιε...γυαλισα τιμονι και στην ζαντα ειχα αφησει την μεσα μερια τα κεντρα και τις ακτινες...εμενα μου παν παντως και 23 μπορω να βαλω.
τωρα απο κει και περα αυριο θα το παω για βαψιμο αφου πρωτα θα δω τι θα κανω με τα αυτοκολλητα...
και τελος για σημερα κλεινω με μια ερωτηση...το ντεραγιε ειναι simplex και μεν τα peugeot φορουσαν τοτε simplex πλην ομως ενας γνωστος μου πε πως δεν ειναι το μαμα του μιας και αυτο ειναι πλαστικο...και οτι τα πρωτα ντεραγιε της εποχης ηταν σιδερενια...μετα βγηκαν τα πλαστικα...ξερει κανεις να μου πει?!
Μιας και είμαι άσχετος με το Θέμα θα ήθελα παρακαλώ πολύ να με διαφωτήσετε,
πως καθαρίζουμε-γυαλίζουμε τα διάφορα μέρη από τις σκουριές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Νίκο πολύ καλή δουλειά! Μπράβο!!
Εγώ τα έβαλα σε λεκάνι με πετρέλαιο για μερικές ώρες και ξεκίνησα τρίψιμο με σφουγγαράκι για τα πιάτα και οδοντόβουρτσα. Καλό θα είναι να πάρεις και σύρμα ψιλό, που τρίβουν τις κατσαρόλες, εγώ το ξέχασα. Τώρα θέλω να κάνω το τιμόνι, να φύγουν οι παλιές κόλες.
Το πιθανότερο είναι πως θα τα βάζει τα 23, απλά το 25 είναι μια μέση λύση. Το ντεραγιε σου έχει δημιουργήσει εφιάλτες ε? Η Simplex έφτιαχνε εκτροχιαστές με πλαστικά μέρη, από τις αρχές του 60' το δικό σου σχέδιο είναι από τα τέλη του 60'.
http://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=5c3bf638-247b-4340-ad7e-368721...
merci Dodger
Βεβαιώσου ότι οι ζάντες σου αντέχουν τις
πιέσεις των 23c. Διαφορετικά μείνε με τα
28c τα οποία είναι μια χαρά για τους δρό-
μους μας.
ναι αυτο ειναι...το ντεραγιε μου χαχα
οταν λες να βεβαιωθω οτι η ζαντες αντεχουν τις πιεσεις?!πως θα το κανω αυτο?!
Με το μοντέλο κυρίως και ρωτώντας άτομα που έχουν
παρόμοιες είτε εδώ είτε σε ξένα fora. Δεν είμαι
πολύ σίγουρος ότι πριν από 30 χρόνια έβαζαν τό-
σό μεγάλες πιέσεις στα ποδήλατα. Επομένως το να
βάλεις 23c ελαστικό δεν ξέρω πόσο νόημα έχει.
λοιπον συνεχιζω
χθες δεν εκανα τπτ λογο ανωτερας...
σημερα...
1)εβγαλα πιρουνι και λαιμο(μου πηρε μια ωρα ειχε σφηνωσει)
2)γυαλισα καθαρησα λαιμο(ηταν μπλε δεν ξερω γιατι που πηρε ωρες να φυγει),ρουλεμαν πιρουνιου και τα παρελκομενα αυτων
3)γυαλισα καθαρισα παλουσελλο
4)εδεσα το ντεραγιε πισω
5)ανοιξα την πισω ροδα χωρις να ασχοληθω γτ δεν προλαβα.
αυτα :)
Μου εμεινε τα χειριστηρια για τις ταχυτητες,η μπροστινη δαγκανα,το μπροστα ντεραγιε,η πισω ροδα και η μεσαια τριβη μαζι με τα πεταλια.
και μετα ενα καλο βαψιμο και μετα δεσιμο :)
:)