Έχω ποδήλατο και δεν με σταματάει τίποτα!

37 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
mirrage
Απών/απούσα

Από μικρός ήθελα να πάρω ποδήλατο και να μετακινούμαι με αυτό αλλά λόγω φόβου, οικονομικής εξάρτισης από τους γονείς μου και έλλειψη παρότρυνσης άργησα να το πάρω.
Όταν το πήρα προσπαθούσα να οδηγώ προσεκτικά.Αρχικά ήμουν μάλιστα πολύ φοβισμένος και καβάλαγα το πεζοδρόμιο τις περισσότερες φορές αυτό όμως δεν είναι σωστό για τους πεζή κινούμενους οπότε προσπάθησα να το σταματήσω.Πλέον είναι σπάνιο το ενδεχόμενο να καβαλήσω πεζοδρόμιο και αν πρέπει να ανέβω συνήθως κατεβαίνω από το ποδήλατο.Ο λόγος? Απλά δεν θέλω να δίνω δικαίωμα να κράζουν όσοι
λένε πως την έχουμε δει οι ποδηλάτες και δεν θέλω να φέρομαι στους άλλους άσχημα.Σέβομαι τα δικαιώματα όσων περπατούν στο πεζοδρόμιο και δεν θέλω να έχουν πέρα από τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα που καβαλάνε πεζοδρόμια και τα ποδήλατα.
Επίσης, προσπαθώ όσο περισσότερο γίνεται να μην ενοχλώ τους οδηγούς.Έχω ποδήλατο και τα 40 χλμ θα τα πιάσω μόνο σε καμιά τρελή κατηφόρα άρα δεν μπορώ να τους κλείνω τον δρόμο.
Παρ'όλ'αυτά δεν οδηγώ παθητικά και διεκδικώ την λωρίδα που μου αντιστοιχεί με σεβασμό πάντα στους οδηγούς.
Τέλος προσπαθώ να τηρώ τον Κ.Ο.Κ.

Και τώρα το "rage"....

Τι στο καλό έχετε πάθει ρε παιδιά και οδηγάτε χειρότερα από μαϊμούδες?
Βλέπω συνεχώς ποδήλατα να περνάνε με κόκκινα, να μην σταματάνε σε STOP, να μην κάνουν δεξιά ενώ 1 έχει λιώσει ο ποδηλάτης και 2 έχει πίσω του μια ουρά από 5-6 αυτοκίνητα.Βλέπω τύπους που την έχουν δει ninja και δεν έχουν φώτα ενώ έξω έχει μόνο το φως των αστεριών.Πραγματικά δλδ με τι μούτρα όλοι
εσείς πάτε στις ποδηλατοπορείες και ζητάτε χώρο για να κινηθείτε αφού είναι ξεκάθαρο ότι δεν έχετε την παραμικρή ικανότητα να κρίνεται τους κινδύνους που έχει η οδήγηση.Είμαι σίγουρος ότι και τα αυτοκίνητά/μοτοσυκλέτες σας έτσι τα/τις οδηγείτε.
Είναι τόσο δύσκολο να κόψετε λίγο ταχύτητα και να σταματήσετε στο κόκκινο?Αν σας "κόψει" κανείς μετά θα βγει εδώ κάποιος και θα λέει για τους τενεκεδούχους κτλ κτλ...Είναι τόσο δύσκολο αφού κουραστήκατε να κάνετε στην άκρη και να ξεκουραστείτε?Πρέπει δλδ να σταματάει η κίνηση πίσω σας επειδή εσείς είστε COOL πάνω στο νέο σας ποδήλατο?Και επιτέλους...Τα φωτάκια κάνουν για μπρος-πίσω λιγότερο από 20 ευρώ. ΑΓΟΡΑΣΤΕ ένα σετ να σας βλέπουμε!
Τα γιλέκα δε κάνουν 5.Πάρτε γιλεκάκι!Η μήπως δεν πάει με το πουκάμισό σας?

Αν θεωρείτε το ύφος μου έντονο είναι γιατί πραγματικά είναι έντονο μιας και πριν λίγο παραλίγο θα γινόμουν μάρτυρας σύγκρουσης.Και ναι....θα πήγαινα μάρτυρας υπεράσπισης του "τενεκεδούχου" που πρόλαβε να φρενάρει
πριν πάρει σβάρνα τον 30αρη ποδηλάτη που απλά πέρασε 3 κόκκινα στη σειρά (ήμουν πίσω του).
Είχα ένα κάρο πράγματα στην τσάντα πλάτης και τον πέρασα 2 φορές.Κάθε φορά με περνούσε στα κόκκινα.
Και αργός, αν και είχα MTB και αυτός κούρσα, και ανεύθυνος.

Δεν έχω πρόβλημα αν οι admins θεωρούν πως πρέπει να διαγράψουν το thread.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

συμφωνώ μαζί σου, μακάρι να το διαβάσουν πολλοί αυτό το παραπάνω σχόλιο!
Είναι κάποια πράγματα που τα κουβαλάμε μέσα μας, είτε θές να το πείς DNA,τα αγαθά της φυλής, τη κληρονομιά μας, etc!
Για τον τελευταίο φίλο, το "κουρσά", τα ράσα δέ κάνουν το παπά!
Όλοι βλέπουμε πολλές φορές άτομα με "εργαλεία", αλλα δυστυχώς σπανίζουν οι μάστοροι να τα κρατάνε! όσο πιό πολλά μπλιμπλίκια κουβαλάνε ορισμένοι, τόσο (συνήθως, όχι πάντα!)αγνοούν οτι ποδηλασία θα πεί να πάς απο το ένα μέρος στο άλλο με ασφάλεια.
Μπορεί να βγήκαν αλλαγές ηλεκτρονικές ταχυτήτων, αλλα η βασική ιδέα είναι το ευγενικό, παραγωγικό πεταλάρισμα!
Κύριε πεταλέισον! συνποδηλάτες μου, συμμορφωθείτε! καλά τα λέει ο φίλος...

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Έχεις απόλυτο δίκιο....δεν εχω τίποτα άλλο να πω.

Amnoerifio
Εικόνα Amnoerifio
Απών/απούσα

Με πρόλαβες. Σκόπευα να κάνω το ίδιο rant αυτές τις μέρες.
Εξηγήστε μου κάποιος, γιατί κάθε φορά που ανοίγει νήμα για το πέρασμα με κόκκινο όλοι απαντάνε along the lines "σιγά μη σταματάω κάθε φορά, προσέχω, δική μου ευθύνη, προσέχω, είναι άδειος ο δρόμος".
Λοιπόν, τσογλαναράδες. Φωτάκια, γιλεκάκι, κράνος. Ο ΚΟΚ ισχύει για όλους (και για τους πεζούς, το κράξιμο πάει και σε κάτι νίντζα παππούδες και 15χρονα που κάνουν τσαρτζάρισμα ιππικού στην Κηφισσίας) και το ποδήλατο είναι "όχημα". Εσύ μπορεί να φιλοδοξείς να παίξεις D&D με τον άγιο Πέτρο και 72 παρθένες, αλλά βγάζεις κακό όνομα σε όλους τους ποδηλάτες και πάνε στο βρόντο όσα έχουμε κατακτήσει τα τελευταία χρόνια.

(Ναι, οι γιωταχήδες/παπάκηδες/πεζοί/οασατζήδες/φορτηγατζήδες/κίτρινη συμμορία είναι τρισχειρότεροι αλλά εδώ κοιτάμε τα δικά μας χάλια.)

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

σήμερα είδα ένα τύπο στο μετρό με μακρύ μαλί, μόλις βγήκε απο το βαγόνι, αμέσως να κάνει το τσαλίμι απο τη μιά μεριά καβάλα στο πετάλι...
Και καλά πατίνι για λίγα μέτρα! δέ πρόλαβα να του φωνάξω:
"Μαδάμ! μετά μή κλαίτε που χαλάνε γρήγορα τα πορδοπέταλά σας"!
Μαγκιά, κλανιά και εξάτμιση, και πορδοφινιστρίνι, τώρα καί στο Μετρό!
Περι ανισομερούς φθοράς επι του άξονος του πεταλιού ο λόγος!

Geraki
Απών/απούσα

Ήθελα και εγώ να ανοίξω ένα παρόμοιο θέμα αλλά μετά σκέφτηκα ότι δεν έχει νόημα.
Ότι και να γράψουμε δεν πρόκειται να γίνει κάτι, οι κάγκουρες θα παραμείνουν κάγκουρες ότι και να διαβάσουν.

Εδώ και 25 μήνες πηγαινοέρχομαι στη δουλειά με το ποδήλατο.
Στις εκατοντάδες φορές που έχω κάνει τη διαδρομή ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ μόνο 3 ποδηλάτες σταμάτησαν δίπλα μου σε κόκκινο φανάρι.
ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι πέρασαν με κόκκινο. Κάποιοι έκοβαν ταχύτητα για να περάσουν τη διασταύρωση (ορισμένες φορές μάλιστα κάνοντας σλάλομ ανάμεσα στα αυτοκίνητα που κινούνταν) αλλά υπήρχαν και κάποιοι που δεν έκοβαν καν ταχύτητα.
Και μιλάμε να διασχίζουν κάθετα κεντρικούς δρόμους όπως την ΚΑΒΑΛΑΣ ή την ΙΕΡΑ ΟΔΟ.

Προσωπικά προτιμώ να φτάσω στον προορισμό μου 5 λεπτά αργότερα παρά να παίξω τη ζωή μου κορώνα-γράμματα για να κερδίσω λίγα λεπτά.

kosmas150311
Απών/απούσα

σε συζητησεις με ποδηλατες η συντριπτικη πλειοψηφια δεχεται οτι περναει με κοκκινο. το οτι ειναι λαθος ειναι δεδομενο. νομιζω ομως πρεπει να εξετασουμε το γιατι. δεν ειναι η βιασυνη ο μονος λογος και ειμαι σιγουρος για αυτο. οι πιο πολλοι επικαλλουνται την ασφαλεια τους σε ορισμενες περιπτωσεις οσο παραλογο και αν ακουγεται αυτο.

Ende_Neu
Εικόνα Ende_Neu
Απών/απούσα

Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής : προς τι η νουθεσία ; Υπάρχει περίπτωση να βάλεις μυαλό στον άμυαλο ; Ισχύει το αξίωμα "ο παθών - μαθών". Ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές, εκτός κ αν έχουμε διάθεση να γράφουμε, απλά για να γράφουμε.

Είναι θέμα παιδείας, μόνο αυτό.

(To μόνο που μπορώ να φανταστώ για το θέμα του κόκκινου σηματοδότη, είναι ότι προσπαθούν αφενός να μην καθυστερήσουν το ντεμαράζ των αυτοκινήτων - φεύγοντας δηλαδή λίγο νωρίτερα - και αφετέρου να ρεφάρουν τον χαμένο χρόνο αναμονής στα φανάρια, σε σχέση με τη συνολική χρονική διάρκεια μετακίνησης από το σημείο Α, στο σημείο Β).

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα.
Έχει ξαναειπωθεί: ο κάγκουρας, κάγκουρας θα είναι είτε οδηγάει αυτοκίνητο, είτε μηχανή, είτε ποδήλατο...
Βλέπω τον τρόπο που οδηγούν κάποιοι ποδήλατο (δεν λέω "ποδηλάτες" γιατί με παραπέμπει σε κάποιον που σέβεται τον πεζό, τους γύρω του, ακολουθεί τον ΚΟΚ κλπ...) και σκέφτομαι ότι είναι ζήτημα χρόνου να πάθουν κάποιο ατύχημα...

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

στο να μή σεβασουνε «οι ποδηλάτες» και τους πιο απλές κανόνες ασφάλειας έχεις απόλυτα δίκιο, καμιά αμφιβολή.

Προσωπικά δέ ζώ άλλα όμως καθημερινα· ποδηλατώ πάντα με τα φώτα αναμμένα και με σήμα για να μήν με κράζουνε «ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ!» με το τρίκυκλό μου. Επειδή από πίσω έχει μήκος 0.86 μέτρων, δικαίομαι να πάω στον δρόμο· κανονικά στη δεξιά λωρίδα. Τη στιγμή που θέλω να στρίψω αριστερά, κάνω νήμα με το αριστερό χέρι και την αλλάζω για να στρίψω. Ακούω· «Ρε σύ, πολύ επικίνδυνο είναι αυτά που κάνεις! Κόντεψα να φρενάρω...»
Μου φωνάζει στον ενικό ο βλάκας; Κάνω σα να μήν τον άκουσα. Πόση ώρα θέλει ένας τενεκεδούχος για να ξεπαρκάρει το τενεκές του; Πόσα δευτερόλεπτα περνάνε ώστε να βρεί την ταχύτητα ο μαλάκας που μόλις με ξεπέρασε πριν το φανάρι;
Τέτοια βέβαια δε μετράνε, επειδή ο οδηγός είναι ο βασιλέας του δρόμου. Παίζει απαίσια «μουσική» για να μήν ακούσει τι γίνεται πέρα. «Κάθομαι στο δικό μου αμάξι, ο χώρος είναι δικός μου κι είμαι ο πιο σημαντικός ωραίος του κόσμου.»

Σοβαρά; Νομίζω ότι η βενζίνη ακόμη δίνεται πολύ φθηνή για να γίνει ένας περιττός θόρυβος με το γκας.

Συμπέρασμα· Ευχάριστα σέβομαι τους ασθενοφόρους, τα λεωφορεία (αφού μετακινούνε πολύ κόσμο) και τα ταξί, ως αφορά τα αυτοκίνητα.
Στο πεζοδρόμειο κυκλοφορώ ήρεμα με την ίδια ταχύτητα πεζών.

Σας εύχομαι καλό κουράγιο

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Αυτή η Ιερά Οδός πολύ ωραίο όνομα εχει, κρίμα που στη δική μου πόλη δεν έχει τέτοια. Όλη μέρα εκεί θα περνούσα το κόκκινο, που θα πάει θα το πετύχω, κάποιος θα με πετύχει επιτέλους και... τσουπ παράδεισος κατευθείαν!

Αυτό θα πει να μη σε σταματάει τίποτα.

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Διαφωνώ κάθετα με το "κάνε στην άκρη". Αν ο δρόμος είναι στενός, κάθεσαι στο κέντρο και ας περιμένουν και λίγο οι αποπίσω. Είναι θάνατος το "κάνε στην άκρη", δεν είναι εγωισμός του ποδηλάτη. Έτσι και αλλιώς βάση ΚΟΚ που καλώς επικαλείσαι για τα κόκκινα κτλ σε αστική περιοχή το όριο ταχύτητας είναι 40. Με το ποδήλατο πας εύκολα 25-30. Ας πάει και λίγο ρελαντί ο ούργιος αμαξάς στα στενά.

Μια φορά στην παραλιακή της Χίου, στο κομμάτι με το διαχωριστικό διάζωμα μεταξύ των ρευμάτων, βλαξ μου κόρναρε επίμονα. Κάνω λοιπόν στην άκρη να περάσει να τον ξεφορτωθώ. Ίσα που χωράει αμάξι και ποδήλατο λόγο στενότητας του δρόμου. Ο βλαξ όμως έσερνε από πίσω και το κότερο με την τζιπάρα του. Το τζίπ ίσα που χώραγε, το κότερο ήταν 2 μέτρα φαρδύτερο όμως. Από ένστικτο γύρισα το κεφάλι ελαφρά πίσω την ώρα που προσπέρναγε και με τρόμο είδα το πλαϊνό του κότερου να έρχεται να μου κάνει το κεφάλι κιμά. Έπεσα στο πλάι στο πεζοδρόμιο και τη γλύτωσα με γρατζουνιές.

Θάνατος είναι επίσης να μπεις σε κενό ανάμεσα σε παρκαρισμένα να περάσει ο άλλος. Αιτία ατυχήματος.

Πάντα το ποδήλατο πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη λωρίδα που του αντιστοιχεί. Πάντα.

mirrage
Απών/απούσα

Επικαλούνται την ασφάλεια τους όταν παραδέχονται ότι δεν σταματούν στα κόκκινα?Τι στο καλό σημαίνει αυτό?Δλδ σε ένα μέρος που υπάρχουν τουρίστες οδηγοί, κάγκουρες ντόπιοι (μένω Χανιά πλέον) και τρελοί παππούδες με αγροτικά πως στο καλό προάγεις την ασφάλειά σου όταν σε κεντρική διαστάυρωση περνάς με κόκκινο?

Είμαι από τους αστείους τύπους που σταματάνε στα κόκκινα ακόμα και αν είναι 3 το βράδυ, δεν έχει ούτε ένα αυτοκίνητο και πρέπει να περιμένω κανονικά.Αν δεν θέλω να περιμένω κατεβαίνω και περνάω από την διάβαση.
Τώρα θα μου πεις...Φίλε είσαι στόκος άμα κάνεις όλη αυτή την μανούρα ενώ δεν έχει τπτ τριγύρω.Και θα απαντήσω....ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.Γιατί αν σταματήσεις 1 φορά συνειδητά μετά θα έρθουν και άλλες.

mirrage
Απών/απούσα

Φίλε TheGlassIcon άμα έχεις λιώσει και δεν την παλεύεις κατεβαίνεις.Δεν πας απλά στην άκρη.Επίσης ο κώδικας λέει για 40.Άντε να σου πω εγώ ότι θα πας με 20-30.Εσύ πιάνεις τόσα σε όλο το μήκος της διαδρομής σου?Ποτέ ο ποδηλάτης δεν αποδίδει σταθερά.
Κουράζεσαι, έχεις ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές, ρίχνεις τον ρυθμό σου και μόλις συνέλθεις δίνεις και πάλι.
Όταν ο άλλος έχει αμάξι δεν μπορείς εσύ να τον πηγαίνεις τρενάκι μαζί με άλλους 4-5 επί 1-2 χλμ επειδή απλά ο Κ.Ο.Κ. λέει για 40χλμ.
Αυτό λέγεται σεβασμός.Για να τον έχεις πρέπει να τον δώσεις κι'όλας.

Σκέψου το αλλιώς...Πας με το ποδήλατό σου και με 20 χλμ.Μπροστά σου έχεις έναν άλλο που πάει με 5 γιατί κάνει την χαλαρή του βόλτα.Δεν θα τον περάσεις?Αν δεν σε αφήσει δεν θα τον πεις μα...κα?

Μη λέμε ότι θέλουμε.Σεβαστείτε λίγο και τους άλλους που
1 θέλουν να πάνε στη δουλειά τους γρήγορα χωρίς να ιδρώσουν, και όχι σαν εμάς που γουστάρουμε τραγίλα
2 θέλουν να είναι ασφαλείς και να μην πάρουν κόσμο κάτω από τις ρόδες τους

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

...εχω ποδηλατο και δε σταματαει με τιποτα ...

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

TheGlassIcon wrote:
Διαφωνώ κάθετα με το "κάνε στην άκρη". Αν ο δρόμος είναι στενός, κάθεσαι στο κέντρο και ας περιμένουν και λίγο οι αποπίσω. Είναι θάνατος το "κάνε στην άκρη", δεν είναι εγωισμός του ποδηλάτη. Έτσι και αλλιώς βάση ΚΟΚ που καλώς επικαλείσαι για τα κόκκινα κτλ σε αστική περιοχή το όριο ταχύτητας είναι 40. Με το ποδήλατο πας εύκολα 25-30. Ας πάει και λίγο ρελαντί ο ούργιος αμαξάς στα στενά.

Μια φορά στην παραλιακή της Χίου, στο κομμάτι με το διαχωριστικό διάζωμα μεταξύ των ρευμάτων, βλαξ μου κόρναρε επίμονα. Κάνω λοιπόν στην άκρη να περάσει να τον ξεφορτωθώ. Ίσα που χωράει αμάξι και ποδήλατο λόγο στενότητας του δρόμου. Ο βλαξ όμως έσερνε από πίσω και το κότερο με την τζιπάρα του. Το τζίπ ίσα που χώραγε, το κότερο ήταν 2 μέτρα φαρδύτερο όμως. Από ένστικτο γύρισα το κεφάλι ελαφρά πίσω την ώρα που προσπέρναγε και με τρόμο είδα το πλαϊνό του κότερου να έρχεται να μου κάνει το κεφάλι κιμά. Έπεσα στο πλάι στο πεζοδρόμιο και τη γλύτωσα με γρατζουνιές.

Θάνατος είναι επίσης να μπεις σε κενό ανάμεσα σε παρκαρισμένα να περάσει ο άλλος. Αιτία ατυχήματος.

Πάντα το ποδήλατο πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη λωρίδα που του αντιστοιχεί. Πάντα.

Συμφωνώ απόλυτα.
2 φορές στης παραλιακή (αν και έχει 3 λωρίδες) έκανα δεξιά στη δεξιά λωρίδα και τη μία έφυγα στις γραμμές του τραμ και την άλλη έβλεπα μια αριστερα μία δεξιά αφού ο δρόμος κάτω ήταν με αυλάκι και σε πήγαινε όπου ήθελε αν έμπαινες μέσα.

Επίσης, δεν είναι θέμα σεβασμού αν τον κρατάς πίσω σου.
Είναι θέμα επιβίωσης πλέον.
Όταν βρεθεί χώρος και σιγουρευτείς ότι δεν θα θέσεις σε κίνδυνο τον εαυτό σου τότε ναι να κάνεις χώρο...μάλλον δε σέβεσαι τον εαυτό σου μαν.
Επίσης, μερικοί το ποδήλατο το έχουν σαν μέσο μεταφοράς και όχι για βολτάκια μόνο.
Πως δηλαδή θα σεβαστείς το τύπο που ειναι με το τζιπ και κουβαλάει το κότερο του και αδιαφορεί για την πάρτι σου?

Ο σεβασμός αποκτιέται δε επιβάλετε επειδή έχει 4ρόδες, μηχανή και βενζίνη. Στην τελική το αμάξι προκαλεί μόνο κακό (περιβάλλον,ηχορύπανση, ατυχήματα. δυστυχήματα, ''οικονομικά κρακ'' κτλ κτλ).

Σε αυτούς που σέβονται, περιμένουν υπομονετικά να περάσω το δυσκολο σημείο στο δρόμο χωρίς γκαζιές και κόρνες τότε...και νεύμα με το χέρι ευχαριστώ θα του κάνω και πέρα θα κάνω να περάσει...στου λοιπούς που θα κορνάρουν. θα με κάνουν να τρομάξω με κίνδυνο να χάσω τον έλεγχο, βρισιές και λοιπά...ε δε νομίζω Τάκη...όχι μόνο δεν δίνω χώρο...πέφτει και κράξιμο, και βρισιές και τρελό καράτε.

Αλλά, αυτό που παρατηρώ είναι ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί μας σέβονται (προσωπική άποψη) οπότε όταν καταλαβαίνει ότι ο πίσω σου είναι άνθρωπος τότε νομίζω η ίδια αντιμετώπιση από εμένα είναι αυτονόητη.

Τέλος, όταν κάνεις στην άκρη για να δείξεις σεβασμό αναμένοντας ίδια αντιμετώπιση και φας τη μούντζα σου και το βρισίδι σου ίσως αλλάξεις γνώμη για το ποιος ειναι στο δρόμο μαζί σου.

Για τον ΚΟΚ...θα συμφωνήσω

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

mirrage wrote:
Φίλε TheGlassIcon άμα έχεις λιώσει και δεν την παλεύεις κατεβαίνεις.Δεν πας απλά στην άκρη.Επίσης ο κώδικας λέει για 40.Άντε να σου πω εγώ ότι θα πας με 20-30.Εσύ πιάνεις τόσα σε όλο το μήκος της διαδρομής σου?Ποτέ ο ποδηλάτης δεν αποδίδει σταθερά.
Κουράζεσαι, έχεις ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές, ρίχνεις τον ρυθμό σου και μόλις συνέλθεις δίνεις και πάλι.
Όταν ο άλλος έχει αμάξι δεν μπορείς εσύ να τον πηγαίνεις τρενάκι μαζί με άλλους 4-5 επί 1-2 χλμ επειδή απλά ο Κ.Ο.Κ. λέει για 40χλμ.
Αυτό λέγεται σεβασμός.Για να τον έχεις πρέπει να τον δώσεις κι'όλας.

Σκέψου το αλλιώς...Πας με το ποδήλατό σου και με 20 χλμ.Μπροστά σου έχεις έναν άλλο που πάει με 5 γιατί κάνει την χαλαρή του βόλτα.Δεν θα τον περάσεις?Αν δεν σε αφήσει δεν θα τον πεις μα...κα?

Μη λέμε ότι θέλουμε.Σεβαστείτε λίγο και τους άλλους που
1 θέλουν να πάνε στη δουλειά τους γρήγορα χωρίς να ιδρώσουν, και όχι σαν εμάς που γουστάρουμε τραγίλα
2 θέλουν να είναι ασφαλείς και να μην πάρουν κόσμο κάτω από τις ρόδες τους

Κάνω στην άκρη όποτε η ασφάλειά μου το επιτρέπει. Επίσης βάση ΚΟΚ σε δρόμους μίας λωρίδας το Χ όχημα ΔΕΝ μπορεί - πρέπει να προσπεράσει το Ψ όχημα. Καλό είναι να κράζουμε τα ρεμάλια που περνάνε κόκκινο, καλό είναι να κράζουμε όλα τα ρεμάλια όμως. πχ σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με μία λωρίδα, απαγορεύεται η προσπέραση αν υπάρχει διπλή διαχωριστική. Επειδή το ποδήλατο είναι όχημα βάση ΚΟΚ, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ οφείλει να μείνει πίσω και να το βουλώσει.

Το θέμα είναι η επιβίωση μου σαν αστικός ποδηλάτης που χρησιμοποιώ το ποδήλατο για την καθημερινή μου μετακίνηση και όχι για αναψυχή και όχι ο αβρότητα που μπορώ να δείξω σε έναν αμαξάτο που βιάζεται χωρίς να έχει κανένα πρακτικό λόγο.

Και ναι μπορώ να πάω μέσες αστικές αποστάσεις των 10 - 20 km με 25-30 μέση ωριαία, όπως όλοι που χρησιμοποιούν ποδήλατο για την αστική τους μετακίνηση.

jofo0187
Απών/απούσα

Εγώ ομολογώ ότι σε δεξιά στροφή, το παραβιάζω που και που το κόκκινο (υπό συνθήκες).

Το "κάνε λίγο δεξιά" είναι μεγάλο θέμα συζήτησης.
Οδηγούμε έτσι κι αλλιώς ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Έλα όμως που οι περισσότεροι δρόμοι είναι γεμάτοι τρύπες ακριβώς εκεί .. ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ.

Και τώρα το καλοκαίρι προεξέχουν και κάτι κλαδάκια (συνήθως με αγκαθάκια) πολύ ύπουλα.

Και ο περήφανος τσολιάς, ο παρκαρισμένος δεξιά, ξεπαρκάρει ή ανοίγει την πόρτα χωρίς να κοιτάξει αν έρχεται κάποιος.

Όντως όμως, το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ διακρίνει ΚΑΙ τους ποδηλάτες.
Η συμπεριφορά των οδηγών με εκνευρίζει πολύ. Όταν όμως βλέπω ποδηλάτη να πηγαίνει σαν κάφρος τρελαίνομαι.
Σε σημείο που σκέφτομαι να το ρίξω πασοκ ή νδ την άλλη φορά γιατί αυτό τους αξίζει τους π...δες.

mirrage
Απών/απούσα

Εγώ δεν μίλησα για αυτοκτονία...Μίλησα για την στενοκεφαλιά κάποιον που επιμένουν να κρατάνε την κίνηση πίσω τους κολλημένη χωρίς λόγο.Όταν έχεις χώρο κάνεις στην άκρη.Όταν δεν έχεις μένεις στη μέση.Αν κουραστείς σταματάς και πάς πεζή.Δλδ τόσο δύσκολο είναι?

Και εγώ δεν οδηγώ τέρμα δεξιά.Κάνω όμως στην άκρη ώστε να περάσουν τα αυτοκίνητα.Όπως επίσης μένω στη μέση όταν δεν έχω χώρο για λίγο.Όχι όμως
για 1-2 χλμ απλά και μόνο γιατί έτσι γουστάρω.

Είναι απλό..Αν οδηγείς ξέροντας τους περιορισμούς και τις ικανότητες του οχήματός σου ξέρεις που, πότε και πως να το τοποθετήσεις.
Και δεν είναι ο μέσος όρος των ποδηλατών ικανός να κρατήσει σταθερή ταχύτητα 10-20 χλμ γιατί οι περισσότεροι κουράζονται γρήγορα.Σε αυτούς λοιπόν απευθύνομαι κυρίως.

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Όλα σου τα λεγόμενα με βρίσκουν σύμφωνο, θα ήθελα όμως να μείνει από τα λεγόμενά μου ότι ασφάλεια είναι να είσαι στο κέντρο της λωρίδας που σου αντιστοιχεί. Από κει και πέρα είναι θέμα καλής οδηγικής συμπεριφοράς. Όπως με το αυτοκίνητό μου (μια παλιατζούρα του 1975) κάνω στην άκρη όποτε μπορώ να με περάσουν τα νέα και βελτιωμένα μοντέλα, έτσι πράττω και με το ποδήλατο. Αυτό όμως δεν στοιχειοθετεί τη de-facto παραμέρισή μου όποτε από πίσω είναι κάποιος που μπορεί - θέλει να τρέξει γρηγορότερα.

Το ζητούμενο είναι μια συμβιωτική σχέση μεταξύ οχημάτων στο δρόμο, όχι μια ανταγωνιστική.

Και όσον αφορά τον ΚΟΚ, μακάρι όλοι να τον σεβόμασταν, δεν είναι μόνο τα κόκκινα φανάρια το πρόβλημα.

Wicca
Απών/απούσα

TheGlassIcon wrote:
Διαφωνώ κάθετα με το "κάνε στην άκρη". Αν ο δρόμος είναι στενός, κάθεσαι στο κέντρο και ας περιμένουν και λίγο οι αποπίσω. Είναι θάνατος το "κάνε στην άκρη", δεν είναι εγωισμός του ποδηλάτη. Έτσι και αλλιώς βάση ΚΟΚ που καλώς επικαλείσαι για τα κόκκινα κτλ σε αστική περιοχή το όριο ταχύτητας είναι 40. Με το ποδήλατο πας εύκολα 25-30. Ας πάει και λίγο ρελαντί ο ούργιος αμαξάς στα στενά.

Μια φορά στην παραλιακή της Χίου, στο κομμάτι με το διαχωριστικό διάζωμα μεταξύ των ρευμάτων, βλαξ μου κόρναρε επίμονα. Κάνω λοιπόν στην άκρη να περάσει να τον ξεφορτωθώ. Ίσα που χωράει αμάξι και ποδήλατο λόγο στενότητας του δρόμου. Ο βλαξ όμως έσερνε από πίσω και το κότερο με την τζιπάρα του. Το τζίπ ίσα που χώραγε, το κότερο ήταν 2 μέτρα φαρδύτερο όμως. Από ένστικτο γύρισα το κεφάλι ελαφρά πίσω την ώρα που προσπέρναγε και με τρόμο είδα το πλαϊνό του κότερου να έρχεται να μου κάνει το κεφάλι κιμά. Έπεσα στο πλάι στο πεζοδρόμιο και τη γλύτωσα με γρατζουνιές.

Θάνατος είναι επίσης να μπεις σε κενό ανάμεσα σε παρκαρισμένα να περάσει ο άλλος. Αιτία ατυχήματος.

Πάντα το ποδήλατο πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη λωρίδα που του αντιστοιχεί. Πάντα.

Το ποδήλατο είναι όχημα όταν βρίσκεται στον δρόμο. Ως εκ τούτου δικαιούται θέση στον δρόμο.
Εγώ οδηγώ πάντα στην μέση της δεξιάς λωρίδας και δεν κάνω καμία παραχώρηση.. Δεν πάω αργά ειδικά σε κεντρικούς δρόμους αλλά αν κάποιος είναι και πολύ βιαστικός, μπορεί να προσπεράσει από τα αριστέρά, όπως άλλωστε θα πρέπει να κάνει έτσι και αλλιώς.

Από εκεί και πέρα ο κάγκουρας είναι κάγκουρας ότι τιμόνι και να πιάσει στα χέρια του. Είναι θέμα παιδείας και όχι θέμα οχήματος.

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Εγώ οδηγώ πάντα στην μέση της δεξιάς λωρίδας και δεν κάνω καμία παραχώρηση..

Ναι, αυτό!!!!!!!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

"έχω και κότερο, πάμε μιά βόλτα" ?!

Ρουμελιωτης Παν...
Εικόνα Ρουμελιωτης Παναγιωτης
Απών/απούσα

Δεν υπαρχει λογος να γινονται τετοιες συζητησεις στο καγκουρισταν.
Εδω ειναι το οτι γουσταρω οπωτε και οπως γουσταρω και σας γραφω στα μπλιμπλικια μου.
Δυστυχως το 90% ετσι φερεται.
Οσο και να βαρατε τον κωλο σας κατω στο καργιολισταν ετσι θα γινεται.
Τωρα αν μπορεσουν οι γεννιες που ερχονται να αλλαξουν κατι........θα δειξει
μετα απο πολλα χρονια.

Theodore
Απών/απούσα

Amnoerifio wrote:
Λοιπόν, τσογλαναράδες. Φωτάκια, γιλεκάκι, κράνος. Ο ΚΟΚ ισχύει για όλους (και για τους πεζούς, το κράξιμο πάει και σε κάτι νίντζα παππούδες και 15χρονα που κάνουν τσαρτζάρισμα ιππικού στην Κηφισσίας) και το ποδήλατο είναι "όχημα".

... να το πω για χιλιοστή φορά;

Ο ΚΟΚ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΙΛΕΚΑΚΙΑ. ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΛΕΚΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.

Σταματήστε αυτή τη μαλακία, να προσπαθείτε να περάσετε ύπουλα τα κολλήματά σας ως νόμους. Ούτε ο Γκαίμπελς πια...

Amnoerifio
Εικόνα Amnoerifio
Απών/απούσα

Γιλεκάκια, στρασσάκια, γκλίττερ. χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, είναι άσχετα του ΚΟΚ. Θεωρώ απλώς ότι είναι καλή ποδηλατική συμπεριφορά. Κακώς έβαλα έτσι τη σειρά των προτάσεων, δεν υπάρχει σύνδεση επιχειρήματος μεταξύ των δύο.

Wicca
Απών/απούσα

Ρουμελιωτης Παναγιωτης wrote:
Δεν υπαρχει λογος να γινονται τετοιες συζητησεις στο καγκουρισταν.
Εδω ειναι το οτι γουσταρω οπωτε και οπως γουσταρω και σας γραφω στα μπλιμπλικια μου.
Δυστυχως το 90% ετσι φερεται.
Οσο και να βαρατε τον κωλο σας κατω στο καργιολισταν ετσι θα γινεται.
Τωρα αν μπορεσουν οι γεννιες που ερχονται να αλλαξουν κατι........θα δειξει
μετα απο πολλα χρονια.

Ρε φίλε.. κούλαρε λίγο.
Βγάζεις τέτοια εμπάθεια και μένος που και δίκιο να έχεις δηλαδή, το χάνεις. Κούλαρε λιγάκι ρε συ. Δεν μιλάς στους εχθρούς σου εδώ πέρα.
Φιλικά στο λέω έτσι...

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

κακώς κατσικοερίφιε, κάκιστα
έτι χείρον όμως αυτό

Amnoerifio wrote:
Εσύ μπορεί να φιλοδοξείς να παίξεις D&D με τον άγιο Πέτρο και 72 παρθένες, αλλά βγάζεις κακό όνομα σε όλους τους ποδηλάτες και πάνε στο βρόντο όσα έχουμε κατακτήσει τα τελευταία χρόνια.

(Ναι, οι γιωταχήδες/παπάκηδες/πεζοί/οασατζήδες/φορτηγατζήδες/κίτρινη συμμορία είναι τρισχειρότεροι αλλά εδώ κοιτάμε τα δικά μας χάλια.)


τιμή κ δόξα στον άγνωστο καρακάγκουρα, τον αλλαγής συμεριφοράς ντενεκεδένιων (λέμε τώρα) λόγω φόβου εν πολλοίς υπαίτιο. έναντι φορουμορεπιουτέησιον ψηφίζω ασφάλεια. ανυπόληπτοι κ αρτιμελείς συνελόντι ειπείν
δεν μιζεριάζουμε, αφενός όλοι ψιλοχρηματίσαμε κάποτε από ετέρου δε η φυσική φορουμοεπιλογή αυτόματα τους εξαλείφει
άσε που, εν κατακλείδι, εμείς άψογοι. χαλιά κιλίμια άκυρα άρα

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

και η συμπαθής επαγγελματική τάξη των τροχονόμων, αστυνομικών και λοιπά..
βλέπε νήμα οπου έχει περάσει πέντε κόκκινα σερί και του κόβει κλήση-παράβαση, είναι ελαστική εν μέσω κρίσης.
Άνθρωποι είναι και αυτοί, αλλα θα δείτε οτι άν περάσουμε το κρίτικαλ μασ, τη κρίσιμη μάζα, το όριο σε διάφορες μλκς, θα γίνουμε αποδιοπομπαίοι τράγοι! όχι απλώς κατσικοερίφια!
Οver!

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
και η συμπαθής επαγγελματική τάξη των τροχονόμων, αστυνομικών και λοιπά..
βλέπε νήμα οπου έχει περάσει πέντε κόκκινα σερί και του κόβει κλήση-παράβαση, είναι ελαστική εν μέσω κρίσης.
Άνθρωποι είναι και αυτοί, αλλα θα δείτε οτι άν περάσουμε το κρίτικαλ μασ, τη κρίσιμη μάζα, το όριο σε διάφορες μλκς, θα γίνουμε αποδιοπομπαίοι τράγοι! όχι απλώς κατσικοερίφια!
Οver!

1/ τα σερί τα 'χουν αυτά, στοιχίζουν κατά τι παραπάνω
2/ ρατσιστές με το ζώον? πακιστανοί, τράγοι, στον ίδιο κήπο?

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

οι αγνοί μας συνεταίροι, σύμμαχοι γερμανοί, έχουν λέσχες λέει που υπερασπίζονται το "δικαίωμά τους" να βατεύουνε ζώα! αληθεύει ;
an akouei Kostanza, rikse kamia penia na tous yperaspisoyme toys anthropous!

όλα θέλουμε να ακούγονται λέμεεεε! ( ρε μπας και ιέχου ξιφύγ΄ ?!)

κάψωνας! στα καμίνια η ζερμανία!