Velosolex Concorde 1980
Bicycle Type Road
Weight : 11.250 Kg
Size : 56 C-T (horizontal 56.5 C-C)
Color: Silver - Green | original, repaired and clear coated.
Production Year: 1980
Components
Component Group : Mixed parts
Brakeset : Dia-Compe
Shift Levers : Suntour
Front Derailleur : Sachs Hurret
Rear Derailleur : Suntour
Crankset : SR Sakae (Motobecane branded)
Pedals : Lyottard
Rear Cogs : Maillard 14-28
Chain : Shimano HG-51 7-8 speed
Saddle : San Marco Regal (knock off, lol)
Handlebar : Pro
Handlebar Stem : Kalloy
Headset : Neco
Wheels
Hubs : Sachs Maillard Rival, aluminum
Rims : Wainmann, aluminum
Tires : Kenda 27 1 1/4
Spoke Brand : DT Swiss Competition
Spoke Nipples : DT Swiss Brass chrom. plated
Thrash, ούζο και καράτε.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ο γέρος και η θάλασσα!
Πολύ καλό!!! Πανέμορφο!!!
Μπράβο!!!
Αύριο είναι Δευτέρα, λοιπόν
Ρε συ, ξέρεις πόσο σ' εκτιμώ. Γι' αυτό, στείλτο μου πακετάκι -σαν δώρο για την πολύτιμη φιλία μας.
Γράψε απ' έξω: Στον @Vale με αγάπη από @TheGlassIcon
Κουκλί είναι ρε μπαγάσα, ΚΑΙ σε νησί, ΚΑΙ μαλλιάς αλήτης ΚΑΙ απ' όλα τα καλά.
Chalenge Accepted
Μπράβο βρε φίλε πολυ καλο.... και με τις κόκκινες πινελιές αρκετα σεξυ η Γαλλίδα.
!!!!!!!!!!!!!!
Επιτελους ενας που δεν εβαλε ασπρη σελα και ασπρη ταινία!
Μπράβο! Ταιριαζει και το κοκκινο παντελόνι αλλά λείπει είτε μια κόκκινη τραγιάσκα είτε κοκκινα γαντια για να πηγαίνετε ασορτί!
Εξαιρετικό, πολύ καλή δουλειά!
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες στα Ταμπάκικα της Χίου;
thanx παιδιά!
Ναι στα ταμπάκικα είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες.
Να κατεβάζεις τους ώμους σου...δεν εχεις λαιμό ετσι.
ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ YOGA...
Δεν μπορώ, απαγορεύεται.
Για δες τι όμορφες Γαλλιδούλες διακοπεύουν στη Χιό... Φρόντισε αγριάνθρωπε να τη γυρίσεις σ' όλο το νησί, να ευχαριστηθεί βόλτες το "κόριτσι"!
.
Εκλεπτυσμένο το γούστο, εξαιρετική η δουλειά, υπέροχο το αποτέλεσμα.
Συγχαρητήρια!
Πάρα πολύ όμορφο και καλαίσθητο!! Εσύ χαλάς λίγο τη φωτογράφιση αλλά άντε...
Το παλούκι τι ράτσα είναι;
Ο panto δισκοβραχίωνας πολύ όμορφος αλλά ζητάει κόκκινο γέμισμα!
.
.
.
Σημείωση προς έτερο μαλλιά και εχθρό της λευκής λεπτομέρειας:
Σε λίγες μέρες έρχονται 2 μαζί όλο λευκάδα και καθαριότητα...ετοιμάσου!!
.
.
.
edit: τώρα πρόσεξα πως είναι βαμμένος στο χρώμα του σκελετού, οπότε πάσο
To παλούκι είναι από Τσιπίδη, είναι κομμένο στο τελείωμα οπότε δεν έχει γραμμένο κάτι.... επειδή όμως ήταν κομμένο μου το άφησε καλή τιμή.
Βαμμένες είναι και οι μανέτες στο ίδιο χρώμα. Με το κόκκινο πάει σούπερ.
Αυτό θα πει οργασμός στους Φ.Κ.Π.!
Όλα σου τα ποδήλατα,επαναστάτες με αιτία!
Η αντίθεση του κόκκινου, τα σπάει!!
Καλές βόλτες και πάντα γερός και μακρυμάλλης!
Τ'αυτοκόλλητα, τα'φτιαξες μόνος σου ή,είναι αγοραστά?
Τα μαμά είναι, διόρθωσα μόνο τα χτυπήματα και πέρασα βερνίκι από πάνω. Πρέπει να το κάνω έναν οδηγό αυτό, να σωθούμε από τις "αναπαλαιώσεις" με τις ηλεκτροστατικές.
...
συγχαρητηρια για την ωραια δουλεια και απο μενα!
...
επ'ευκαιρια της χρησης της λεξης "αναπαλαιωση"
που πολυ σωστα κανεις και την βαζεις σε εισαγωγικα
(μιας και τιποτα δεν μπορει να γινει ξανα "παλαιο"),
νιωθω την αναγκη να αναφερω απλως κατι που πολυ πιθανον να μην το γνωριζουν πολλοι φιλοι:
Η αρχαιολογια μας λεει οτι η ακριβης μεταφραση του ορου "restauration" (που φανταζομαι οτι ολοι μας εχουμε υπ'οψιν μεταφραζοντας τον σε "αναπαλαιωση") ειναι "αναστυλωση" οταν προκειται για αρχαιο ναο ή "αποκατασταση" οταν προκειται για ενα κτηριο η μια κατασκευη που θα αποδωθει ξανα σε χρηση .
...
Αποκατασταση λοιπον.
Μια χαρα λεξη ειναι, η οποια ξεκαθαριζει επισης λιγο περισσοτερο το τοπιο στο μυαλο μας, για το τι ακριβως θελουμε να πετυχουμε οταν την χρησιμοποιουμε, ειτε στα ποδηλατα μας ή και σε αλλες κατασκευες.
...
αναμενουμε λοιπον την συνεχεια με τις διορθωσεις των χτυπηματων που μας υποσχεθηκες!!!
Αναπαλαιωση
Ακριβως!
Και επειδη η λεξη εχει περασει, εδω και καιρο, στη γλωσσα, και μαλιστα την επισημη, εχει περασει αναγκαστικα και στα λεξικα.
Δυσκολευομαστε να μην την χρησιμοποιουμε πια.
Συμφωνω απολυτα.
Απλα αυτο επιτεινει τη συγχυση.
Αν προσθεσουμε επισης οτι η ακομη πιο ακριβης και παλαιοτερη μεταφραση της λεξης restauration στα Ελληνικα ειναι η "αναστηλωση", και προσθετοντας και την συγχυση μεταξυ των λεξεων "στηλης" και "στυλου" και προσθεσουμε οτι η αναστηλωση στα αγγλικα πηγε πισω ως "anastylosis",καταλαβαινουμε γιατι η χρηση της μας κομπλαρει και καταφευγουμε στο "αναπαλαιωση" οταν δεν προκειται για τον ...Παρθενωνα!
...
Εκτος απο την "αποκατασταση" παντως, μια αλλα λεξη καταλληλη (που πολλοι την χρησιμοποιουν ηδη στο φορουμ, και καλα κανουν) ειναι η "ανακατασκευη". Μια χαρα ειναι και αυτη και ειναι και ακριβεστατη.
Υπάρχουν διάφορες σχολές με το τι είναι πρέπον ή όχι και πως σώζουμε ένα παλιό ποδήλατο.
Η δικιά μου άποψη είναι αυτό το υπέροχο άρθρο. preservation σε ότι μπορούμε και αν δεν σώζεται κάτι, η όσο μικρότερη επέμβαση.
Στο γαμάτο φόρουμ που κατοικούμε έχουν παρουσιαστεί διάφορες τεχνικές. οπότε πρέπει να τις μαζέψω και να φτιαχτεί ο σούπερ οδηγός.
Πάντως η γενική αντίληψη στο εξωτερικό είναι ότι όποια επέμβαση μειώνει - μηδενίζει τη συλλεκτική αξία. Το ασπάζομαι και το σέβομαι αυτό αλλά προτιμώ να βγει κάτι στο δρόμο και με σύγχρονα λάστιχα ας πούμε και άμα όταν αν βρεθούν εποχής σε λογική τιμή τα αλλάζεις. προτιμώ να είμαι οδηγός παρά "συλλέκτης".
Ανταλλακτικά μπορείς να βάλεις και άλλα από τα μαμά, είναι αντιστρέψιμη διαδικασία που δεν επηρεάζει τίποτα..... το χρώμα όμως, τα αυτοκόλλητα!!!!!! Οποιαδήποτε επέμβαση εκεί είναι ταξίδι χωρίς επιστροφή.
καταλήγοντας, σώσε και φύλαξε όλα τα ανταλλακτικά, άλλαξε με άλλα όσα δε βολεύουν ή δεν λειτουργούν σεβόμενος την εποχή και την αισθητική όσο μπορείς για να έχεις ένα λειτουργικό ποδήλατο και μη μα μη πειράξεις το χρώμα.
TheGlassIcon.... ανοίγεις τεράστιο θέμα, μια φορά μου είχε πει μια φράση και με ''στοίχειωσε'' ένας φίλος ο οποίος ασχολείται και έχει και αυτός το ίδιο πάθος με τα παλιά ποδήλατα σε μια παρόμοια συζήτηση που είχαμε ανοίξει...
''Ρε συ Γιώργο.... -μου είπε- τι πρέπει να κάνουμε αν βρούμε το σπαθί του Μέγα Αλέξανδρου.... να το νικελώσουμε ή να του βάλουμε πλαστικά διαμαντάκια αν του λείπουν τα αληθινά??....
Καλό βράδυ.
καλόόό! άμα ψάχνεις το σπαθί του Μεγαλέξανδρου, δέ το χρειάζεσαι για να το χρησιμοποιήσεις οπως εκείνος!
Ερευνητής, αρχαιολόγος θα είσαι! άρα ψάχνεις να βρείς πού και πώς θα το συντηρήσεις, σε μουσείο και λοιπα, εκτός αν είσαι αρχαιοκάπηλος! χα χα χα!!
Ενώ στα vintage, συνήθως έχεις ένα ποδήλατο κανονικό, να "τρώει" τα χιλιόμετρα, και τα άλλα ή το άλλο για βελουδένια χρήση, εφ΄ όσον το θεωρείς ή είναι vintage...
Δέν υπάρχουν κανόνες! ο καθείς κάνει ότι κάνει λάικ!