Περί κοιτάγματος..

Σε συνέχεια αυτού του ποστ : http://www.podilates.gr/node/10969?page=10#comment-252519 και για να μην χαλάσω το συγκεκριμένο θέμα συνεχίζω εδώ στο μπλόγκ μου.

Τον Φύσσα ξέρετε γιατί τον σφάξανε; Γιατί η Αστυνομία "κοιτούσε" και δεν ήθελε να εμπλακεί, οι περαστικοί "κοιτούσαν" και δεν ήθελαν να εμπλακούν, γιατί οι φίλοι του "κοιτούσαν" και δεν ήθελαν να εμπλακούν, εν πάση περιπτώσει, όλοι είδαν έναν τύπο με μαχαίρι να κατευθύνεται επάνω του και κανείς δεν κουνήθηκε από την θέση του γιατί δεν ήθελε να εμπλακεί.

Η κυβέρνηση μας ξέρετε γιατί κάνει αυτά που κάνει; Γιατί εμείς καθόμαστε και κοιτάμε. Είτε από την τηλεόραση, είτε από τον υπολογιστή μας, είτε από το κινητό μας. Γιατί έχουμε την νοοτροπία του "άσε τώρα γιατί να ανακατεύεσαι, μην δίνεις σημασία, αυτοί είναι τρελοί, έτσι είναι ο κόσμος, ωχ αδελφέ ποιος να ασχολείται τώρα αφού έτσι και αλλιώς θα κάνουν τα δικά τους".

Ο μετανάστης που τον τουλούμιασαν στο ξύλο, και μετά τον έσφαξαν και τον πέταξαν στο κάδο, βρέθηκε εκεί γιατί εμείς τόσο καιρό κοιτάμε και δεν θέλουμε να εμπλακούμε.

Γιατί δεν θέλαμε να συζητήσουμε για την όποια μεταναστευτική πολιτική, γιατί δεν θέλαμε να συζητήσουμε για την υποβάθμιση περιοχών της πόλης μας, που πάει πακέτο με την υποβάθμιση της αξίας των ανθρώπων συνολικά, ( ντόπιων και ξένων) που ζουν σε αυτές, γιατί δεν θέλουμε να εμπλακούμε στα προβλήματα που υπάρχουν.

Ξέρετε γιατί δεν υπάρχει νόμος και δικαιοσύνη σε αυτήν την χώρα; Γιατί δεν θέλουμε να εμπλακούμε. Γιατί πιστεύουμε ότι τίποτα δεν θα αλλάξει και δεν θέλουμε να ανακατευόμαστε εκεί που, και καλά τώρα, δεν μας σπέρνουν. Γιατί δεν θέλουμε να επιβάλλουμε σε κάποιους να κάνουν σωστά την δουλειά τους, παρόλο που βρέθηκαν στην θέση που βρέθηκαν για να κάνουν αυτή την συγκεκριμένη δουλειά, ( είτε τους αρέσει είτε όχι).

Ξέρετε γιατί η οικονομία μας πάει κατά διαόλου; Για τον ίδιο λόγο. Γιατί δεν θέλουμε να εμπλακούμε στην διαμόρφωση της οικονομίας μας. Γιατί περιμένουμε να το κάνουν άλλοι για εμάς, να ρίξουν χρήματα, φράγκα, μαρούλι στην αγορά, αντί να δημιουργήσουμε εμείς αυτά τα χρήματα για να υποστηρίξουμε εμείς τον εαυτό μας την κοινωνία μας και την χώρα μας.

Και έτσι αφήνουμε τον καθένα, μουρλό, βαρεμένο, φασίστα, κλέφτη, τραμπούκο, φονιά, επιθετικό, ηλίθιο, αμόρφωτο, αντιαισθητικό παράρα να μας επιβάλλει την δική του οπτική και τον δικό του τρόπο ζωής.

Αυτοί δεν είναι πλειοψηφία. Είναι μία μειοψηφία που βρίσκει το χώρο και τον χρόνο να κάνει ότι της γουστάρει..

Γιατί εμείς καθομαστε, γιατί εμείς δεν θέλουμε να εμπλακούμε, γιατί εμείς θέλουμε να είμαστε υπεράνω, γιατί εμείς "κοιτάμε" λες και είμαστε στο κινηματογράφο και το σενάριο δεν μας αφορά προσωπικά.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Αν και διαφωνούμε σε πολλά πράγματα και γενικότερα το πως βλέπουμε τα πράγματα,σε αυτά που ανέφερες συμφωνώ...αλλά για να γίνει κάτι θα πρέπει να το κάνουν αυτοί που δεν είναι βολεμένοι...και στην Ελλάδα οι βολεμένοι είναι περισσότεροι.
Με τι τωρινή κατάσταση ,έχει αρχίσει να ξεβολεύονται πολλοί,εκεί εχω την ελπίδα...

Wicca
Απών/απούσα

Διαβάστε εδώ τι ωραία που τα λέει ο Άλλη Ελλάδα:

http://i-alli-ellatha.blogspot.gr/2008/12/blog-post.html

Όλα σχετιζόμενα είναι μεταξύ τους...

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Φυσικά και όλα συνδέονται μεταξύ τους. Ο «Η Άλλη Ελλάδα» λέει το αυτονόητο, το ίδιο πιστεύω έκανες κι εσύ με το εναρκτήριο σχόλιο, ελπίζω πως το ίδιο έκανα κι εγώ με το «κίνημα» που αρνείται να (υπέρ)καταναλώνει.
Ένα «κίνημα» που αν τολμούσε ποτέ να υπάρξει πραγματικά και να δραστηριοποιηθεί θα λάμβανε περισσότερα ειρωνικά σχόλια από αυτά που είχαν λάβει οι πρώτοι γιατροί που ανακοίνωσαν τις βλαβερές ιδιότητες του καπνίσματος.
Οι άνθρωποι σήμερα μάθαμε να «κοιτάμε τη δουλίτσα μας» και να παραγγέλνουμε τα βράδια πίτσα μαργαρίτα με τυρί χαμηλών λιπαρών και diet cola.
Μέχρι πότε όμως; Μήπως όταν δεν θα είναι δυνατό, να είναι πλέον πολύ αργά;

mambaa
Απών/απούσα

Ενδιαφέρον θέμα για ανταλλαγή απόψεων που όντως μπορεί να συνεχιστεί εδώ για να μην χαλάσει το μάλλον χιουμοριστικό νήμα στο οποίο πρωτο-αναφέρθηκε.

Θα ήθελα να θέσω τον εξής προβληματισμό :

Έστω ότι ο τύπος που μαχαίρωσε, θεωρεί ότι έτσι αντιδρά.

Σύμφωνα με το δικό του σύστημα αξιών λοιπόν, (ανάξιων θα έλεγα) αυτό πρέπει να κάνει ως αντίδραση σε αυτό που -πάλι ο ίδιος- θεωρεί ως "επίθεση".

Αρα τι σημαίνει αυτό.. ότι να αντιδρούμε σε λεκτικές αντιπαραθέσεις και να'χουμε και κανά όπλο μαζί μας μπας και τύχει και "χοντρύνει" το πράγμα.. οπότε να είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο ?

Ξαναλέω.. ως προβληματισμό το θέτω. Δεν τοποθετούμαι -ακόμα- θετικά ή αρνητικά ως προς το παραπάνω.

iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα

οι cowgirls ειχαν 6σφαιρα,
δεν ειναι δυσευρετοι στην κοινωνια μας.

Σημερα επιπλεον οι μιμητες τους δεν εχουν πολυ μυαλο

mambaa
Απών/απούσα

Επίσης.. ο alli-ellada καλά τα λέει, αλλά για τους βατράχους.

Άλλο το σύστημα "βάτραχος" άλλο το σύστημα "άνθρωπος".

Υπάρχει το λάθος της υπερ-απλουστευμένης αναγωγής απο το ειδικό στο γενικό.
Και επιπρόσθετα :
Στο σύστημα "βάτραχος" λείπει μια βασική παράμετρος που αν την είχε θα έβγαινε όντως απο την κατσαρόλα πριν βράσει.

Έχει άγνοια κινδύνου ή ανάποδα δεν έχει συναίσθηση του κινδύνου.

Και έχει άγνοια κινδύνου (μελλοντικού κινδύνου για να είναι σαφέστερο) διότι δεν έχει αρκετά σύνθετο εγκέφαλο για να κάνει τις απαραίτητες αναγωγές ότι "η θερμοκρασία ανεβαίνει διαρκώς, εγώ έχω όριο στο πόση θερμοκρασία αντέχω, άρα μήπως να μην κάνω πριν φτάσω στο όριο μου".

Αυτό το είδος λογικής, δεν το έχουν τα περισσότερα ζώα.
Είναι χαρακτηριστικό πρωτεύοντων θηλαστικών και είναι απο εκείνα που λόγω της ύπαρξής του έχουμε επιβιώσει εμείς και όχι οι σαύρες ας πούμε ως κυρίαρχο είδος. (τουλάχιστον στις πόλεις)

Ainastros
Απών/απούσα

παιδια δεν υπάρχει καμιά ελπίδα στο ξεβόλεμα γιατί συνοδεύεται με την εξαθλίωση.. η "ποιητρια" του νήματος εθελοτυφλεί και ρίχνει και αυτή με τη σειρά της.. τις ευθύνες στον κόσμο και διαγράφει με μια απλοική κίνηση 3 χρόνια οργιαστικών δρασεων και προτάσεων από μεριας των πολιτών.. ενώ λίγες μέρες πριν.. μας μίλαγε για καθαρά ποδηλατικό φόρουμ και ζητούσε-εί όσους μιλάνε για πολιτική να πάνε αλλού... στο πυρ το εξώτερο.. τελικά αν θες να γίνεις χαλίφης του ποδηλατικού "κινήματος"; πρεπει να ακολουθείς και την επιθυμία του κόσμου..
όσο για το κείμενο του άλληελλάδα μιλάει βέβαια για για καταστολή χωρίς όμως να αναφέρεται καθόλου στο γενικότερο πολιτικό πλαίσιο που ζούμε (χούντα) - ίσως και εσκεμμένα.. και στις σχέσεις εξάρτησης που στηρίζουν και ελέγχουν την οποιαδήποτε κοινωνία.. η πολύ προσωπική σωτηρία αποτελεί λύση για μικρες ομάδες ατόμων που και πάλι δεν γλιτώνεις από τις εξαρτήσεις του κόσμου μας... τις αντικαθιστάς ίσως με άλλες..αυτό όμως που δεν ταιριάζει καθόλου με το πνεύμα ελευθερίας που διακηρύσσει... είναι το ηθικοδιδακτικόαποτρεπτικό ύφος εναντια στις ουσίες αλλά και σε αλλα σύγχρονα υλικά-πρoιόντα του πολιτισμού μας .. το ζητουμενο σε μια ελεύθερη κοινωνία είναι να είσαι σε θέση να διαλέγεις εσύ τις εξαρτήσεις σου.. και όχι άλλοι για σένα..και φυσικά να μην θετεις περιορισμούς στις εξαρτήσεις των άλλων .. κάτι τέτοιο είναι όμως πολύ δύσκολο από τη στιγμή που δεν σου δίνεται η δυνατότητα να ελέγξεις ούτε καν αυτές που σου επιβάλλονται γιατί κρύβονται πολύ καλά οι μηχανισμοί και οι δυνάστες που τις προάγουν...χρειαζεται πρώτα γνώση για του που ζεις και με ποιους.. για να ακολουθήσεις τον δικό σου δρόμο..αλλοιώς ακολουθείς τα χνάρια άλλων.. που δεν είναι κακό αλλά είναι εναντια στην κίνηση του κόσμου μας.. το χειρότερο όμως για μένα ακόμη και από τις πλαστές εξαρτήσεις..είναι να μην σου επιτρέπεται να θέτεις τους δικούς σου κανόνες συνύπαρξης με τους άλλους μες στην κοινωνία που μεγάλωσες... και να είσαι αναγκασμένος να ζεις με αντιλήψεις. θεσμούς και νόμους που φτιάχτηκαν 50 - 100 χρόνια πριν.. αυτά αν θες να τα ξεπεράσεις-απεμπλακείς.. πρεπει να τα γνωρίσεις τη στιγμή που γεννήθηκαν και τι σκοπούς εξυπηρετούσαν.. και μετα ναποφασίσεις αν στο τώρα σου χρειάζονται ή όχι...

mambaa
Απών/απούσα

Ainastros, συμφωνώ για το ξεβόλεμα που λες. Δεν είναι εύκολο.
Απο την άλλη δεν είμαι πολύ θετικά προσκείμενος στο να υιοθετήσω την άποψη ότι η βία (όποιας μορφής) πρέπει να απαντάται με βία, σε καταστάσεις που τουλάχιστον δεν απειλούν την ζωή.

Σαφώς και αν ας πούμε γείτονα χώρα αποφασίσει να εισβάλει θα πάρεις τα όπλα. Εκεί θα αντιπαρατεθείς και με όποιο τρόπο θα σε κάνει να επιβιώσεις.

Αλλά αυτό είναι εντελώς άλλη κατάσταση απο αντιπαραθέσεις δρόμου και πως τις χειρίζεται ο καθένας, καθώς και τι σημαίνει μετά ο χειρισμός αυτός για τους υπόλοιπους.

Ainastros
Απών/απούσα

Για ποια βία μιλάς ; τη φορουμική; αυτή είναι αντανακλαση των όσων διαδραματίζονται σε άλλα επίπεδα.. και ασφαλώς την μεγαλύτερη ευθυνη την έχουν οι διαχειριστές..

η βία από μόνη της δεν ειναι απαραίτητα κάτι κακό...και χρησιμοποιω το παραδειγμα της γεννησης .. γιατί χωρίς βία δεν θα υπήρχαμε...άλλο παράδειγμα με θετικό πρόσημο.. χωρίς βία ένας ποιητής ή ένας φιλόσοφος δεν θα μπορούσε να χωρέσει έναν ολόκληρο κόσμο στο κεφάλι του.. από κει και πέρα ...από το πως την χρησιμοποιείς φανερώνονται και οι σκοποί που εξυπηρετείς.. όταν ένα κρατος χρησιμοποιεί βία εντός ή εκτός συνόρων , σημαίνει πως έχει σπάσει το όποιο συμβόλαιο είχε - ευημερίας και ασφάλειας-, με την κοινωνία του, ή τις γειτονικές κοινωνίες .. και αποτελει εχθρικό σωμα τόσο για την ίδια όσο και για τις ξένες..

mambaa wrote:
Ainastros, συμφωνώ για το ξεβόλεμα που λες. Δεν είναι εύκολο.
Απο την άλλη δεν είμαι πολύ θετικά προσκείμενος στο να υιοθετήσω την άποψη ότι η βία (όποιας μορφής) πρέπει να απαντάται με βία, σε καταστάσεις που τουλάχιστον δεν απειλούν την ζωή.

Σαφώς και αν ας πούμε γείτονα χώρα αποφασίσει να εισβάλει θα πάρεις τα όπλα. Εκεί θα αντιπαρατεθείς και με όποιο τρόπο θα σε κάνει να επιβιώσεις.

Αλλά αυτό είναι εντελώς άλλη κατάσταση απο αντιπαραθέσεις δρόμου και πως τις χειρίζεται ο καθένας, καθώς και τι σημαίνει μετά ο χειρισμός αυτός για τους υπόλοιπους.

Wicca
Απών/απούσα

Έγραψα εγώ πουθενά για βία, όπλα , εξάσφαιρα, cowgirls.. κάτι τέτοιο ;;; Κάπου;;
Γράφω για την κουλτούρα του βολεμένου, του θεατή, του αμέτοχου.

Συμμετοχή δεν σημαίνει ντε και καλά βία. Αυτή είναι η στρεβλή λογική που μας έχει οδηγήσει στην χούντα που αναφέρει ο Αίναστρος που όντως υπάρχει. Είναι η αναγκαστική διπολική χούντα, ( επιλογές μόνον δύο), του "Ή είσαι αμέτοχος, ή βγες να τα σπάσεις, κάψεις ριμάξεις όλα".

Δεν δέχομαι ότι θα πρέπει να υπάρχουν μόνον αυτές οι δύο επιλογές.

mambaa
Απών/απούσα

Το ίδιο ακριβώς λέμε τότε.

Αντιδράς, αλλά όχι απαραίτητα με αρνητικό τρόπο.

@Ainastros
Βία ασκείς και με το μαχαίρι πάνω στο ψωμί για να κόψεις μια φέτα. :-)
Και εκεί χρειάζεται, αλλιώς δεν τρώς.

Βία είναι και οι λακούβες στους δρόμους για την καταπόνηση των.. καρπών μας πάνω στο τιμόνι...

Δεν εννοώ αυτού του επιπέδου βία όμως...

Το είπα μεν με την ευρύτερη φιλοσοφική έννοια της λέξης, αλλά δεν συμπεριλάμβανε και τα πάντα. Και φυσικά υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Νομίζω, (πάντα) το θέμα είναι στην ορθή βία. Η βία δεν είναι κακή, γίνεται κακή, με την μη ορθή εφαρμογή. Σε μια λειτουργική κοινωνία η βία είναι παρούσα, όμως ελέγχεται από την ίδια την κοινωνία - εδώ πέρα η βία επιβάλλεται απέξω, σκεφτείτε ότι κουβέντα δεν γίνεται για τον άγνωστο ηθικό αυτουργό(ούς) και όχι για τον δολοφόνο του Φύσσα, γιατί στην πραγματικότητα κάτι ρουφιάνοι καθίκια πράκτορες του κερατά που από τη μια υποκινούν τους χρυσαυγίτες και από την άλλη χαρτζιλικώνουν και δίνουν τζάμπα κινητά στους μετανάστες, πληρωμένοι ρουφιάνοι που κανένας δεν τους ξέρει. Μη στέκεστε στη φιλοσοφία της βίας, δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Η ελευθερία εμπεριέχει τη βία, βλ. τον εθνικό ύμνο. Όμως, είναι μια βία που ελευθερώνει, δεν σκλαβώνει, είναι άλλη ποιότητα, άλλο κοίταγμα.

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact