Eίναι πρακτικό το καθρεφτάκι;

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

Eίναι πρακτικό γενικά το καθρεφτάκι? άρχισα να σκέφτομαι να αγοράσω επείδη λόγω της έλλειψης ποδηλατόδρομων αναγκαζόμαστε πολλές φορές να βγαίνουμε στο δρόμο και χωρίς καθρέφτη δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ποιός έρχεται πίσω μας και είναι περισσότερο επικύνδυνα.

Ποιά η γνώμη σας για τον καθρέφτη στα j...bo, είμαι ανοιχτή σε προτάσεις.
ευχαριστωωω!!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

αν θα αισθάνεστε ποιο μεγάλη ασφάλεια (ή θες να δοκιμάσεις ) στο δρόμο πάρε , το τι μας βολεύει είναι σχετικό .

Προσωπικά αποφεύγω να δώσω λεφτά σε jumbo καθώς θεωρώ οτι εκμεταλλεύονται πολλά σε δύσκολες εποχές, αυτό φυσικά δεν είναι κάλλιστα σωστό καθώς τα δίνω πολλές φορές σε Κινέζους οταν οι Έλληνες κοιμούνται (εν γνώση τους ή και οχι ) .

Απο ποιότητα δεν ξέρω πως είναι αλλα μιλάμε για 2Ε

Αν μπορείς να διαθέσεις μέχρι 10Ε πάρε κάτι καλύτερο ,στην τελική μπορεί να το βάλεις για πώληση αν δεν σου κάνει .

Το ποιο βασικό είναι να έχει καλή ανάκλαση (ή όπως λέγετε ) και οχι απλά να διακρίνεις κάτι να έρχεται

Επίσης ενα tip για αγορά απο Ελλάδα , οτι αγοράζεις να έχει φίρμα , όσο μικρή και να είναι .

Αυτό στο λέω γιατί πολύ καλοί ποδηλατάδες πουλάνε πραμάτεια που αγοράζουμε απο Κινέζους και εμείς σε τιμές 3 φορές πάνω απο την τιμή αγοράς (δεν μιλάμε δηλαδή για κέρδος απλά )

Madpax
Εικόνα Madpax
Απών/απούσα

Γιά μένα είναι εύχρηστος, ειδικά όταν περνάω πχ αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε στενούς δρόμους, και θέλω να δω τι γίνεται πίσω, μου έχει μείνει και συνήθειο από τη μηχανή.
Δες αυτόν εδώ της CatEye http://www.podilato.com.gr/el/kathreptes/239-cateye-kathreptis-bm-500g-l... δίνει πολύ καλό οπτικό πεδίο και είναι ποιοτικός...

Και αυτός της M-Wave είναι καλός http://www.plus4u.gr/showitem.php?ID=138031504 τον έχω στο δεύτερο ποδήλατο δεν φτάνει σε ποιότητα κατασκευής αυτόν της cateye, λασκάρει το βιδάκι στο βραχίωνα εύκολα αλλά το φτιάχνεις με λίγη κόλλα σπειρωμάτων, έχει όμως καλό οπτικό πεδίο κι αυτός, και είναι καλύτερος από αυτόν του Jumbo.

ringo
Εικόνα ringo
Απών/απούσα

ειναι χρησιμος ο καθρεφτης για αστικη χρηση και αμα μαθεις να οδηγας με καθρεφτη δυσκολα ξεσυνηθιζεις.

Του jumbo δεν τον θυμαμαι πως ειναι και προτιμω να μην αγοραζω ποδηλατικα ειδη απο εκει, γιατι μου αρεσει να παιρνω ποιοτικα πραγματα που μενουν για το ποδηλατο μου. Ο παππους μου ελεγε

"αγοραζω ακριβα πραγματα γιατι ειμαι φτωχος", εννοωντας οτι ειναι καλυτερο να δωσεις μια φορα καποια χρηματα και να κανεις τη δουλεια σου , παρα να δινεις συνεχεια χρηματα σε ημιμετρα που δεν θα σε ικανοποιησουν και θα σπανε και θα φθειρονται πολυ ευκολα. Επισης συμπαθω και καποια ποδηλαταδικα που θα παρω καποιες συμβουλες θα κα νω το service μου και θελω να τα στηριζω.

Τωρα το σημαντικο στον καθρεφτη περα απο την καλη αντανακλαση, ειναι να μπορει να στερεωθει καλα στο τιμονι και να μην τρεμει, γιατι αν τρεμει θα σου σπαει τα νευρα, γιατι θα προσπαθεις συνεχεια να το φτιαχνεις και να το στερεωνεις. Οι προτασεις του Madpax ειναι καλες και δεν θα τρεμουν γιατι μπαινουν σταθεροι σαν ακροτιμονα, μεσα στις τρυπες-υποδοχες που εχει η ακρη του τιμονιου.
Αν σου εχει γυαλισει του Jumbo, παρτον δοκιμασε τον και αν δεν σου κανει, εχασες 2 ευρο. Παντως μην τον παρεις αν στερεωνεται με σκρατς αυτοκολητα με μικρο ιμαντα, γιατι θα τρεμει.

Δεν μας ειπες τι ποδηλατο εχεις?

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

http://www.youtube.com/watch?v=mDeGw1aMOuk
η Αλίκη στη χώρα των καθρεπτών! καλά λέει ο απο πάνω! στη χειρότερη θα χάσεις κάποια εούρα, αλλα καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που κάνεις παρά για κάτι που δέν έκανες.
Ο καθρέφτης είναι χρήσιμος, ειδικά όταν πρέπει να πάρεις απόφαση γρήγορη(αναστροφή,στροφή αριστερά κάθετη, έλεγχο πίσω επειδή μπροστά η λακούβα που "έρχεται" έχει μέγεθος φρεάτιου! και λοιπά).Είναι γεγονός οτι μιά φορά θα τον χρειαστείς.Άν είναι εκεί, θα σε σώσει.Άν δέν είναι εκεί πέτα τον και ρίχτον μέσα στο φρεάτιο! ή εκεί κοντά στα σκουπίδια! Αλλα δέν αποκλείεται και να τον αναβαθμίσεις άν βρείς καμια πατέντα καλύτερης στήριξης.Θα τα βγάλει τα λεφτά του και θα σε γλυτώσει απο στραβολαιμιάσματα! Πάρε απόφαση ΤΩΡΑ!

reuenthal
Απών/απούσα

Εχω καθρέφτη και στα δύο ποδήλατα μου, και είναι απαραίτητος! Τον έχω συνηθίσει τόσο που, ακόμη και όταν είμαι πεζός, αντανακλαστικά προσπαθώ να δω πίσω μου σε έναν καθρέφτη που δεν υπάρχει :)
Μια συμβουλή ακόμη, οι πιο πολλοί καθρέφτες είναι κυρτοί για να έχουν μεγαλύτερο πεδίο. Τέτοιον καθρέφτη να πάρεις. Οχι επίπεδο καθρέφτη, γιατί λόγω του μικρου μεγέθους, δεν θα σου δείχνει πολλά πράγματα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

χα χα! κι΄ εγώ όταν περπατάω και θέλω να στρίψω, ή πιβοτάρω στη φτέρνα, ή γέρνω για να κάνω καμπύλη! αλλα δέ κοιτάω καθρέφτη γιατι ακούω τα πάντα!

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Προτιμώ αυτή τη μέθοδο, το ελαφρύ δηλαδή στρίψιμο του κεφαλιού και την αναζήτηση των αυτοκινήτων (και όχι πιά Μέσερσμιτ) με την άκρη του βλέματος.
Τη βρίσκω πιό αποτελεσματική, καθώς το μέγεθος και η θέση των καθρεπτών στο ποδήλατο, τους κάνει αναποτελεσματικούς.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

strouf wrote:
Προτιμώ αυτή τη μέθοδο, το ελαφρύ δηλαδή στρίψιμο του κεφαλιού και την αναζήτηση των αυτοκινήτων (και όχι πιά Μέσερσμιτ) με την άκρη του βλέματος.
Τη βρίσκω πιό αποτελεσματική, καθώς το μέγεθος και η θέση των καθρεπτών στο ποδήλατο, τους κάνει αναποτελεσματικούς.

Το ίδιο πράγμα προτιμώ αλλα κυκλοφορώ με οχήματα στο δρόμο απο τα 16 (τώρα 24) , έμαθα και συνήθισα αλλα για έναν αρχάριο ακόμα και η ψευδαίσθηση τις ασφάλειας ενός καθρέφτη μπορεί να είναι συν .

Το σημαντικότερο είναι να μην ξεχάσεις να κάνεις και αυτό που λέει ο strouf σιγά σιγά.

nikfor
Απών/απούσα

Νομίζω πως ο αριστερός καθρέφτης είναι απαραίτητος για όσους κινούνται μέσα στην πόλη. Προσωπικά δεν μπορώ σχεδόν να οδηγήσω χωρίς αυτόν. (έχω και δεξί, αλλά δεν είναι 100% απαραίτητος). Από όσους δοκίμασα κατέληξα σε αυτόν http://www.zefal.com/en/mirrors/79-dooback.html

Είναι πολύ βολικός και όταν τον κλείνεις (ή όταν χτυπάς κατά λάθος σε ένα αυτοκίνητο και κλείνει), ανοίγει στην ίδια θέση που τον είχες ρυθμίσει. Στα ελληνικά μαγαζιά κάνει γύρω στα 15 ευρώ.

aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

με προβληματίζει και η τοποθέτηση του, επειδή τα προστατευτικά πλαστικά στα χερούλια δεν ειναι πολύ σταθερα, για να βάλλω τον καθρέπτη θα πρέπει να τα τρυπήσω? (φανταστείτε κλασικη χειρολαβή deal)

Me τη βοήθειά σας είμαι ανάμεσα σε 3 καθρέφτες: http://www.zefal.com/en/mirrors/79-dooback.html
, http://www.tsirikosbikes.gr/bike-accessories/mirrors/cateye-bm-500g-mirr..., http://www.plus4u.gr/showitem.php?ID=138031504 , http://bicyclesouth.com/product/topeak-barn-mirror-46679-1.htm ο τελευταίος βέβαια είναι πανάκριβος.

Madpax
Εικόνα Madpax
Απών/απούσα

Και οι τρείς θα κάνουν τη δουλειά τους μιά χαρά, αν είσαι στα δυτικά προάστια μπορώ να σε βοηθήσω να τον τοποθετήσεις, είναι πολύ εύκολο.

aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

μένω Αθήνα, σε ευχαριστώ πάντως

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

εγώ δεν χρησιμοποιώ καθρέπτες. Δεν τους εμπιστεύομαι, όσο τα ίδια μου τα μάτια και τα αφτιά!

Madpax
Εικόνα Madpax
Απών/απούσα

aliki_ wrote:
μένω Αθήνα, σε ευχαριστώ πάντως

Παρακαλώ, για την τοποθέτηση ίσως χρειστεί να κόψεις με ένα μικρό λεπίδι ή ένα μαχαιράκι λίγο το χερούλι αν είναι "κλειστό" αν έχει τάπες δεν χρειάζεται.

Δες το βίντεο, είναι παρεμφερής η διαδικασία σχεδόν σε όλους τους καθρέφτες. http://www.youtube.com/watch?v=aeLuh_wgrPI

kynhgos77
Απών/απούσα

to wrote:
εγώ δεν χρησιμοποιώ καθρέπτες. Δεν τους εμπιστεύομαι, όσο τα ίδια μου τα μάτια και τα αφτιά!

+1 ειδικα τα αυτια στο ποδηλατο ειναι μεγαλο οπλο! Ενω στο αμαξι - μηχανακι την μιση ωρα της οδηγησης κοιταζω καθρεπτες, στο ποδηλατο που δοκιμασα μια φορα δεν την παλευω με τιποτα.

Wicca
Απών/απούσα

Το πρόβλημα με τους υπερ ευρυγώνιους καθρέπτες είναι ότι όταν δεις το αυτοκίνητο στον καθρέπτη σου, το αυτοκίνητο είναι ήδη δίπλα σου.

Στους υπόλοιπους είναι ότι δεν βοηθάνε ιδιαίτερα στο να έχεις σαφή αντίληψη του πόσο γρήγορα κινείται το αυτοκίνητο, γιατί είναι μικρά καθρεπτάκια, ρίχνεις μια ματιά αλλά την άλλη στιγμή το αυτοκίνητο μπορεί να είναι επικίνδυνα κοντά σου. Δεν μπορείτε να ξέρετε από τον καθρέφτη, ειδικά στο φως της μέρας, το πόσο γρήγορα μπορεί να βρεθεί κοντά σας. ( το βράδυ βλέπετε τα φώτα τους ).

Η καλύτερη μέθοδος λοιπόν είναι να κοιτάτε και πίσω και πλάι και να ακούτε τι γίνεται στον δρόμο πίσω σας. Η καθρέπτης εξυπηρετεί στο να βλέπετε τι γίνεται στο περίπου πίσω σας, αλλά δεν βοηθάει να υπολογίζετε τις αποστάσεις.

aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

διίστανται λοιπόν, εξατράται από το τι βολεύει τον καθένα! Εγώ πάντως θα πάρω, γιατί το κεφάλι μου δεν γυρίζει εύκολα πίσω, ούτε το μάτι στρίβει πολύ λοξά. Ευχαριστώ για τη βοήθεια και για τα μοντέλα που μου προτείνατε!

aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

νιώθω πως μέχρι να γυρίσω το κεφάλι να δώ αν έρχεται αυτοκίνητο πίσω, μπορεί να πεταχτεί κάποιο από μπροστά, και πολλες φορές η περίπου αίσθηση του τι υπάρχει πίσω είναι καλύτερη από το τίποτα.

Τις προάλλες ήμουν στη λεωφόρο στρατου, εκεί που σταματάει ο ποδηλατόδρομος και είναι παντού παρκαρισμένα, και έκανα το λάθος να συνεχίσω στην ευθεία τΟυ ποδηλατόδρομου αντι να ανεβω στο ελάχιστο πεζοδρόμιο. Ένας οδηγός ξαφνικά δεν με είχε δεί και εκάνε χωρις λόγο όπισθεν, έγω αναγκαστικά, ενώ ήμουν σε κίνηση έπρεπε να βγώ στη βασική λοριδα και μέχρι να γυρίσω να δώ το λεωφορείο που περνάει να καταλάβω πως δεν γίνεται να περάσω, αυτός ο @@@ έπεσε πάνω στη ρόδα μου!!! Μα πραγματικά οι οδηγοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Τώρα δεν λέω πως με έναν καθρέφτη λύνονται όλα αλλά δεν κερδίζεις λίγο χρόνο? Ιδικά αν φοράς τωρα το χειμόνα πολλά ρούχα, παλτό κασκολ... πώς να στρίψεις να κοιτάξεις?

Wicca
Απών/απούσα

Το πιο σημαντικο πράγμα είναι η σωστή θέση πάνω στον δρόμο.

Αν έχετε σωστή θέση πάνω στον δρόμο οι καθρέπτες είναι σχεδόν άχρηστοι. Πρέπει να στέκεστε εκεί που σας βλέπουν και τους βλέπετε.
Θα τα γράψω λοιπόν και έχετε τα σαν ευαγγέλιο.

1/ Κινηθείτε στην μέση της δεξιάς λωρίδας. Διεκδικείστε τον χώρο σας. Όποιος θέλει να προσπεράσει, μπορεί να το κάνει από την αριστερή ή αριστερές λωρίδες και έτσι είναι το σωστό να κάνει. Ποτέ λίγο δεξιά προς τα πεζοδρόμια γιατί αν βαριούνται να αλλάξουν λωρίδα τοτε μπορεί να σας στριμώξουν στις άκρες που έχει σχάρες κτλ. Σε περίπτωση δε πτώσης το πεζοδρόμιο πρέπει να είναι μακρυά σας. Σε περίπτωση παρκαρισμένων, οι πόρτες τους πρέπει να είναι μακρυά σας.

2/ Όταν έχει πυκνή ροή αυτοκινήτων και είναι μπροστά και πίσω σας αυτοκίνητα, κινηθείτε προς σε γραμμή ανάλογη με τις αριστερές ρόδες του μπροστινού αυτοκινήτου. Λίγο πιο αριστερά στην ευθεία του καθρέφτη του μπροστινού. ( να σας βλέπει, όχι στα νεκρά του σημεία)
Έτσι αν δεν προλάβει να σταματήσει ο πίσω να έχετε έξοδο διαφυγής. Να κάνετε ένα ελιγμό και να φύγετε.. ( και να κολλήσει ο πίσω στον μπροστινό, μη κάνει σάντουιτς εσάς).

3/ Το βράδυ στην μέση της δεξιάς και με αναμμένο στο φως στο strobe mode. Αν το φως είναι εκτυφλωτικό, ( πάρτε ένα εκτυφλωτικό) δεν υπάρχει περίπτωση να καθίσει κανείς πίσω σας εκτος αν θέλει να στρίψει.

4/Στα φανάρια φρενάρετε προς τα αριστερά της δεξιάς λωρίδας. Αν δεν προλάβει να φρενάρει ο πίσω να μην κολλήσει πάνω σας.

5/ Έχετε τα ώτα σας ανοιχτά για τα μηχανάκια. Αυτοί είναι οι χειρότεροι και μπορούν να σας πάρουν σβάρνα γιατί κάνουν ελιγμούς. Έχετε τα αυτιά σας ανοιχτά για να ακούσετε από που σας έρχεται η μηχανή.

6/ Μην περνάτε τα λεωφορεία και φορτηγά από την δεξιά πλευρά. Καθίστε λίγο πίσω από την ευθεία που είναι ο καθρέφτης τους στα αριστερά, να προλάβει να σας δει ο οδηγός και περάστε προσεκτικά από τα αριστερά.
Αν είσαστε σε αριστερή στροφή, τότε το ανάποδο. Πηγαίνετε προσεκτικά από τα δεξιά μπροστά του για να προλάβει να σας δει.. Αν το φορτηγό είναι τερράαααστιιιοοο τότε μπροστά του και μακρυά του.. Κάτω και κολλητά μπροστά από το φορτηγό ή το λεωφορείο δεν μπορεί να σας δει ο οδηγός, είναι νεκρό σημείο εκεί.

7/Αν θέλετε να αλλάξετε λωρίδα, κοιτάξτε με τα ματάκια σας και όχι με τον καθρέφτη και εννοείται φροντίστε να υπολογίσετε με πόσα έρχονται, αν έρχονται αυτοκίνητα από τα αριστερά. Αν δείτε ότι άνοιξε φανάρι πίσω σας κτλ μην επιχειρήσετε να αλλάξετε λωρίδα, γιατί θα σας πάρουν σβάρνα οι μηχανές που φεύγουν πρώτες και πατημένες από τα φανάρια. Αφήστε τους να φύγουν όλοι και μετά αλλάξτε λωρίδα.

Αν δεν κινούνται πολύ γρήγορα, πιάστε την ταχύτητα των αυτοκινήτων, και κάντε κανονικά αλλαγή λωρίδας μπροστά τους με την ταχύτητα τους.

8/ Από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά κάντε την αλλαγή στο προηγούμενο φανάρι. Ενημερώστε και τον οδηγό που είναι πίσω σας ότι θα στρίψετε αριστερά σε κάποια φάση και φύγετε κανονικά. Εννοείται ότι εκεί πρέπει να έχετε και λίγο πόδια για να το πατήσετε λίγο παραπάνω. Αυτό δεν γίνεται αν η στροφή που θέλετε να μπείτε είναι 10 χιλιόμετρα πιο κάτω.. εννοείται. Εκεί πάμε στις από πάνω οδηγίες. Περιμένετε να φύγουν οι γρήγοροι, υπολογίστε με πόσα έρχονται οι πιο αργοί, κάντε αλλαγή με την ταχύτητα τους, μπροστά τους σταδιακά από την μία λωρίδα στην άλλη. Να προλάβουν να σας δουν.

Και τέλος αν ακούσετε δείτε υποψιαστείτε ότι κάτι επικίνδυνο έρχεται από πίσω σας, τότε μην κάνετε σπαστικές κινήσεις. Με το μαλακό οι ελιγμοί γιατί δεν έχει νόημα να σαβουριαστείτε από μόνοι σας μπροστά σε κανέναν.

Αυτά χοντρικά. Τα καθρεφτάκια βοηθάνε αλλά δεν είναι η απόλυτη λύση γιατί τα άλλα οχήματα είναι πιο γρήγορα από τους ποδηλάτες και έτσι μια ματιά δεν φτάνει, ειδικά αν είμαστε σε άκυρο σημείο στον δρόμο.

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Έτσι ακριβώς!

Wicca
Απών/απούσα

aliki_ wrote:
νιώθω πως μέχρι να γυρίσω το κεφάλι να δώ αν έρχεται αυτοκίνητο πίσω, μπορεί να πεταχτεί κάποιο από μπροστά, και πολλες φορές η περίπου αίσθηση του τι υπάρχει πίσω είναι καλύτερη από το τίποτα.

Τις προάλλες ήμουν στη λεωφόρο στρατου, εκεί που σταματάει ο ποδηλατόδρομος και είναι παντού παρκαρισμένα, και έκανα το λάθος να συνεχίσω στην ευθεία τΟυ ποδηλατόδρομου αντι να ανεβω στο ελάχιστο πεζοδρόμιο. Ένας οδηγός ξαφνικά δεν με είχε δεί και εκάνε χωρις λόγο όπισθεν, έγω αναγκαστικά, ενώ ήμουν σε κίνηση έπρεπε να βγώ στη βασική λοριδα και μέχρι να γυρίσω να δώ το λεωφορείο που περνάει να καταλάβω πως δεν γίνεται να περάσω, αυτός ο @@@ έπεσε πάνω στη ρόδα μου!!! Μα πραγματικά οι οδηγοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Τώρα δεν λέω πως με έναν καθρέφτη λύνονται όλα αλλά δεν κερδίζεις λίγο χρόνο? Ιδικά αν φοράς τωρα το χειμόνα πολλά ρούχα, παλτό κασκολ... πώς να στρίψεις να κοιτάξεις?

Δεν σου λέω να μην έχεις. Έχε τον καθρέπτη αλλά μην τον πολυεμπιστεύεσαι για τους λόγους που εξήγησα από πάνω. Μπορεί να δεις ότι κάτι έρχεται αλλά δεν μπορεις με τόσο μικρά που είναι αυτά τα καθρεπτάκια, να υπολογίσεις με πόσα έρχεται. Αν ο καθρέπτης είναι ευρυγώνιος μπορεί να σε ξεγελάσει.

Την μία στιγμή δηλαδή τον βλέπεις μακρυά σου και την άλλη στιγμή να είναι δίπλα σου γιατί αυτός κινείται πιο γρήγορα από εσένα.
Αν δε, είσαι σε λάθος πλευρά στον δρόμο τότε δεν θα είναι δυνατόν να κάνεις ελιγμούς.

aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

από ότι κατάλαβα, καλύτερα αν δεν μπορούμε να μπούμε στο πεζοδρόμιο να είμαστε στη μέση της δεξιάς λωρίδας, και να βροσπαθούμε να προσαρμόζουμε την ταχύτητά μας με τους οδηγούς.

Στους δρόμους που αυτό δεν είναι εφικτό, πχ σε ανηφόρες σε πιο ταχείας κυκλοφορίας, πώς θα μπορούμε να είμαστε στο κέντρο? οι αδηγοί θα μας βρίζουν στην καλύτερη, και στη χειρότεροι θα χτυπάνε τις ροδες τους στη ρόδα μας (μου έχει συμβεί και αυτό).

Επίσης αν θέλουμε να στρίψουμε πώς κάνουμε σήμα στον αδηγό? Υπάρχει κα΄ποιος κανόνας? ΣυνήθΩς σηκώνω το χέρι στο πλάι ή δείχνω που θέλω να πάω.

Ainastros
Απών/απούσα

η θέση μας είναι στο δρόμο...μέχρι να συνηθίσεις την κίνηση 2 καθρέπτες και κόρνα είναι απαραίτητα.. γιατί το ποδήλατο δεν μπορεί να επιταχύνει όπως τα μηχανοκίνητα..και όταν γινεις και συ σούπερ ποδηλατης όπως οι παραπάνω-υπεράνω..πέταξέ τους και φόρα κράνος..για ναλαφρύνεις το ποδήλατο σου..και να προστατέψεις το ακατοίκητο...

δες και αυτό.. φθηνό αλλά καλό, ανθεκτικό..και τσεκαρισμένο.. και κάνουν και καλά παζαρια...

Wicca
Απών/απούσα

aliki_ wrote:
από ότι κατάλαβα, καλύτερα αν δεν μπορούμε να μπούμε στο πεζοδρόμιο να είμαστε στη μέση της δεξιάς λωρίδας, και να βροσπαθούμε να προσαρμόζουμε την ταχύτητά μας με τους οδηγούς.

Στους δρόμους που αυτό δεν είναι εφικτό, πχ σε ανηφόρες σε πιο ταχείας κυκλοφορίας, πώς θα μπορούμε να είμαστε στο κέντρο? οι αδηγοί θα μας βρίζουν στην καλύτερη, και στη χειρότεροι θα χτυπάνε τις ροδες τους στη ρόδα μας (μου έχει συμβεί και αυτό).

Επίσης αν θέλουμε να στρίψουμε πώς κάνουμε σήμα στον αδηγό? Υπάρχει κα΄ποιος κανόνας? ΣυνήθΩς σηκώνω το χέρι στο πλάι ή δείχνω που θέλω να πάω.

Η ταχύτητα των αυτοκινήτων στην πόλη σε ώρες αιχμής δεν είναι πάνω από 35-40 χιλιόμετρα την ώρα. Και με 25 δηλαδή να πηγαινεις εσύ πάλι στην δεξιά, δεν τους κόβεις ιδιαίτερα αφού στις δίπλα λωρίδες άντε να περνάνε με 35.

Στις ανηφόρες κάνεις το ίδιο. Κάθεσαι στην μέση της δεξιάς λωρίδας και ανεβαίνεις με τον ρυθμό σου. Όποιος θέλει να σε προσπεράσει μπορεί να φύγει από αριστερά, όπως είναι το σωστό να κάνει, είτε μπροστά του είναι ποδήλατο, είτε μηχανάκι, είτε yugo αυτοκίνητο. Άμα σου κορνάρουν ή σε βρίσουν αγνόησε τους και κάνε τους σήμα με το χέρι σου να φύγουν από αριστερά. Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι δεν κάθονται δεξιά γιατί κολλάνε πίσω από λεωφορεία, ταξί κτλ.

Αν θες να στρίψεις σηκώνεις το χέρι σου για να σε δει και περιμένεις να σε αφήσει να μπεις. Εννοείται ότι αυτό δεν το κάνεις αν βλέπεις κάποιον να έρχεται πίσω σου με 100.

Αν είσαι σε κίνηση πόλης όμως, είναι σχετικά εύκολο. Αργά ή γρήγορα κάποιο φανάρι θα τους κόψει και θα μπεις. Θέλει μια σχετική εμπειρία αλλά η τεχνική είναι να είσαι ορατή και να καταλαβαίνει ο άλλος τι θέλεις να κάνεις.

Τώρα για αυτόν που κοπάνησε τις ρόδες του στις δικές σου, εκεί του παίρνεις την πινακίδα και τον δίνεις κανονικά. Και δεν τον λυπάσαι κιόλας.

Έχε υπόψιν σου ότι οι περισσότεροι δεν θέλουν να εμπλακούν σε τροχαίο ( οι νορμάλ. Αν πέσεις σε ανώμαλο μπορεί να έχει και περίστροφο πάνω του, αλλά αυτοί είναι ειδική κατηγορία από μόνοι τους).

Εσύ πρέπει να είσαι σαφής σε αυτό που σκοπεύεις να κάνεις ή κάνεις στον δρόμο, δεν τους ξαφνιάζεις και δεν κάνεις καγκουριές και μαλακίες. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ εμπλοκή όποτε ήθελα να αλλάξω λωρίδα, και πάντα παραχωρούν προτεραιότητα, με την προϋπόθεση ότι και εγώ τους δίνω να καταλάβουν τι σκοπεύω να κάνω.

Antonius
Απών/απούσα

οδηγώ αυτοκίνητα, μηχανή, σκουτεράκι ... απ' όλα. Ο καθρέφτης είναι απαραίτητος. Στο ποδήλατο βοηθά πολύ στην αντίληψη του χώρου ο θόρυβος αλλά η πληροφορία που δίνει ο ήχος δεν φτάνει. Ο καφρέφτης δίναι καλύτερη εικόνα.

Του jmb τα προϊόντα είναι απελπισία. Δεν πατάω εκεί για τίποτα.
Δεν είναι απαραίτητο να δώσεις κάπου αλλού πολλά €,
Thanks God, there's Ebay.

kynhgos77
Απών/απούσα

Antonius wrote:
οδηγώ αυτοκίνητα, μηχανή, σκουτεράκι ... απ' όλα. Ο καθρέφτης είναι απαραίτητος. Στο ποδήλατο βοηθά πολύ στην αντίληψη του χώρου ο θόρυβος αλλά η πληροφορία που δίνει ο ήχος δεν φτάνει. Ο καφρέφτης δίναι καλύτερη εικόνα.

Του jmb τα προϊόντα είναι απελπισία. Δεν πατάω εκεί για τίποτα.
Δεν είναι απαραίτητο να δώσεις κάπου αλλού πολλά €,
Thanks God, there's Ebay.


Σιγουρα παιζει ρολο και ο τυπος του καθρεπτη, αυτος που δοκιμασα εγω μαλλον ψιλομουφα ηταν.

aliki_
Εικόνα aliki_
Απών/απούσα

ποιόν δοκίμασες εσυ?