καλησπερα παιδια.επιτελους τελειωσα το ποδηλατακι.πλην ομως θελω να ρωτησω κατι.
1)ο μπροστα δισκος ή αξονας ειναι στραβος με αποτελεσμα να ακουμπαει στο σασμαν.μπορω να βρω γραναζια η μεσαια τριβή vintage ή μονο καινουργιου τύπου;
2)η κασσετα το 1ο και το 5ο γραναζι ειναι φαγωμενο με αποτελεσμα να μου καβαλαει η αλυσιδα το γραναζι στα αλλα ειναι οκ.θα βρω πουθενα 5αρα κασσετα?!για βιδωτη μιλαμε παντα.
3)το υπαρχον παλουκοσελλο δεν μπορω να βαλω μια συγχρονη σελλα.υπαρχει καποιος ανταπτωρας ή πρεπει να αλλαξω ολοκληρο παλουκόσελλο.
4)σκεφτομαι μελλοντικα να βγαλω τις ροδες που εχω στο bianchi για να βαλω καλυτερες...υπαρχει περιπτωση να μπουν στο πεζο;και εαν ναι με την κασσετα υπαρχει καποιος αλλος τροπος;
αυτα... ευχαριστω.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
1. Επιβεβαίωσε τι είναι στραβό. Άξονας, δισκος, εκτροχιαστής.
Μετά το συζητάμε αν και γενικά όλα βρίσκονται είτε εδώ είτε
στο ebay.
2. 5άρι ελεύθερο βγάζει η Sunrace, βγάζουν και άλλες και θα
έχει και στο ebay αλλά ρώτα μια στα ποδηλατάδικα εδώ καθώς
όλο και κάποιο θα έχουν. Επιβεβαίωσε μόνο το σπείρωμα πρωτού
αγοράσεις.
3. Μέτρα με παχύμετρο τη διάσταση και πάρε ένα σύγχρονο αλου-
μινένιο. Βάλε όμως φωτογραφία να δούμε τι συμβαίνει και δεν
μπαίνει η σέλα. Γενικά τα παλουκόσελα είναι 2 ράγες και μια
βίδα να της συγκρατεί.
4. Η μπροστά ρόδα μπαίνει κανονικά. Στην πίσω τo peugeot δέ-
χεται 120χιλ κέντρο (5άρι) οπότε αν μιλάμε για σύγχρονο κέ-
ντρο (130χιλ) δεν θα το επιχειρούσα. Ακόμα και σε 6/7άρι στα
126χιλ είναι σχετικά ζόρικο. Αν ήσουν στα 126χιλ με ελεύθερο
τότε να το πήγαινες στα 130χιλ και να γύρναγες σε κασέτα αλλά
τώρα καλύτερα μείνε με το 5άρι στα 120χιλ ή το πολύ σε 6άρι
στα 126χιλ.
Πάντως μια αλυσίδα και ένα 5άρι εποχής δεν παίζει να σε βγάλουν
για το υπόλοιπο της ζωής σου :)
σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου.οι ραγες ειναι πιο μακρια στην σελλα του peugeot απο μια συγχρονη.και οσο αγορα την κασσετα και την αλυσιδα εννοειται οτι δεν θα μου βγαλουν μια ζωη.και κατι αλλο μου καβαλαει την 1η και την τελευταια ταχυτητα...ειναι σιγουρα απο την κασσετα η παιζει και τπτ αλλο;
Εννοούσα ότι το 5άρι θα σου βγάλει μια ζωή καθώς
είναι χοντρά τα γρανάζια και η αλυσίδα :)
Τώρα για το θέμα του καβαλήματος, εννοείς ότι όταν
είσαι στην 1η ή στην τελευταία πηδά δόντια η αλυσί-
δά και χάνεις πεταλιές ή ότι βάζεις 1η και δεν κά-
θεται η αλυσίδα και πηδά στη 2α;
την 1η την εκανα ηθελε ρυθμιση να παει πιο πολυ προς την ζαντα η 5η ακομα τα ιδια.εννοω οτι χανω πηδαλιες.μαλλον χρειαζομαι καινουργια κασσετα
Αν χάνεις πεταλιές, ειδικά όταν βάζεις λίγο δύναμη,
τότε έχει φαγωθεί το γρανάζι. Λογικά θα πάρει η μπά-
λα και την αλυσίδα, εκτός αν την έβαλες προσφάτως
οπότε μπορεί να τη γλυτώσει.
Πάντως δες ότι δεν είναι απλά μια ρύθμιση του εκτρο-
χιαστή όπως στην 1η.
η αλυσιδα αλλαχτηκε με μια καινουργια.θα το δω αλλα απο οτι βλεπω ελλαδα ψιλοδυσκολο να βρω ε;
και κατι τελευταιο μιας που σε βρηκα :P ... κασσετα πισω παιζει να βρω με αλλα δοντια εννοω πιο βαρυ πατημα και πιο ελαφρυ στην μεγαλη και μικρη αντιστοιχα?!διοτι στις ανηφορες ειναι λιγο πικρα...ως πολυ :p ;p η προτινεις κατι αλλο;
Θα βρεις και Ελλαδα, λιγο ψαξιμο θελει.
Αλλα και απο εξωτερικο ειναι οκ. Δες τη
Sunrace απλα μην περιμενεις πολλα απο
γραναωμα. 13/14 θα ειναι το πιο βαρυ,
24/28 το πιο ελαφρυ.
Υπαρχουν πιο ελαφρυα πατηματα αλλα
πρωτον ειναι για 6αρι και δευτερον ει-
πανακριβα καθοτι σπανια μιας και ηταν
για τα βουνισια του τοτε.
Υπαρχει και η IRD η οποια βγαζει διαφορα
και εχει 13-32 σε 5αρι, απλα δεν ξερω τι λεει
σε ποιτητα και δεν ειναι φθηνη. Κατι 50αρια
τα βλεπω, σιγουρα δεν τα αξιζουν αλλα τι να
κανεις αν θες πανω απο 28... Δες και ebay για
παλια sachs, regina η οτι εβγαινε τοτε που να
ταιριαζει με το κεντρο σου.
να σαι καλα σε ευχαριστω πολυ