Καλησπέρα παιδιά
Ονομάζομαι Στάυρος και είμαι κάτοχος μίας κούρσας Orbea Aqua 2011 και ενός Ideal Comfort.
Έχω μπεί στην διαδικασία αναβάθμησης- ανακατασκευής του (Ideal Comfort) ποδηλάτου αλλα έχω κάποιες απορίες σχετικά με κάποια ανταλακτικά.
Προς το παρόν έχω προμηθευτεί:
Λεβιεδομανέτες 3χ7
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320695610781&ssPageNa...
V-breaks
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330548865341&ssPageNa...
Τιμόνι
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260739024113&ssPageNa...
Και μου μένει να προμηθευτώ:
Ανάρτηση 1"
Έχω βρεί αυτές
http://www.pro-bike.co.uk/forks-mtb/21874-sr-suntour.html
http://www.discountbicycles.co.uk/bi..._200mm_steerer
http://www.discountbicycles.co.uk/bi...eerer_threaded
http://www.discountbicycles.co.uk/bi...uspension_fork
Ποτήρι λαιμού 1"
Έχω βρεί αυτό
http://cgi.ebay.com/Cane-Creek-MTB-Road-Bike-Fixed-Gear-1-Inch-Headset-/...
http://cgi.ebay.com/Cane-Creek-BIKE-Threadless-headset-1-SILVER-/3305746...
Λαιμό τιμονιού και αντάπτορα για να γίνει μετατροπή του λαιμού απο 1 1/8" σε 1"
(αυτό γίνεται λόγο του οτι το τιμόνο που επέλεξα είναι 31.8mm πάχος και δέν υπάρχει λαιμός τιμονιού 1" με 31.8mm για μπάρα τιμονιού , είναι μόνο για 25μμ)
Και τώρα οι ερωτήσεις.
- Κατ'αρχήν, τα παραπάνω τα θεωρείται καλή επιλογή εξαρτημάτων?
- Ο λαιμός του τιμονιού πρέπει να "δέσει" πάνω στο ποτήρι ή το ποτήρι(κομμάτια του ποτηριού) μπαίνουν πάνω και κάτω απο τον λαιμό για να εγκατασταθούν όλα μαζί?
- Παίζει ρόλο το stack του ποτηριού? ( στο προ αναφερθέν αναφέρει 36mm ) αλλα στους λαιμούς δέν υπάρχει πουθενά τέτοια τεχνική πληροφορία
- Κάτι άλλο σχετικά με το πιρούνι,αν το μέγεθός του είναι 255mm και δέν χρειαζόμαστε τόσο μεγάλο, θα υπάρχει πρόβλημα αν το κόψουμε μόνοι μας και το φέρουμε στα μέτρα μας?
Σας ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές post αλλα ασχολούμαι για πρότη φορά με ανακατασκευή ποδηλάτου και χρειάζομαι κάποιες πληροφορίες για να μήν γίνουν λάθος αγορές.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Στην ίδια μοίρα και εγώ...μετά την κλοπή του πολυαγαπημένου μου IDEAL integrator στράφηκα και πάλι στο παλιό μου σαραβαλάκι,ένα IDEAL comfort του 96 περίπου αν θυμάμαι καλά!Με έχει βολέψει πολύ περισσότερο απ'όσο θα περίμενα και η αλήθεια είναι ότι παρά τα χρονάκια του τα καταφέρνει μια χαρά!Δέν έχω σκοπό για τρελές αναβαθμίσεις πέρα απο λάστιχα αργότερα!Έχω όμως ένα μικρό θεματάκι...σκάει συνεχώς το πίσω λάστιχο!
Το έχω αλλάξει πλέον τρείς φορές σε δύο διαφορετικά μαγαζιά και πάλι τα ίδια!Δέν μιλάμε για τρύπα που θα την καταλάβεις σε ώρες ή σε μέρες αλλά για απότομο ξεφούσκωμα που μέσα σε λίγα λεπτά το λάστιχο είναι πίτα και δέν επιδέχεται ξαναφούσκωμα παρά μόνο φτιάξιμο!Τα μαγαζιά που επισκέφθηκα μου μίλησαν για φθαρμένο ..... μου διαφεύγει πώς λέγεται το προστατευτικό υλικό στο μέσα μέρος του στεφανιού!Ο ένας μάλιστα είπε πως το αντικατέστησε-ενίσχυσε...αλλά και πάλι τα ίδια!Το λάστιχο παράλληλα είναι αρκετά φθαρμένο αλλά προφανώς όχι τόσο μιας και κανένας δέν έκανε λόγο για αντικατάσταση του!
Όποιος μπορεί παρακαλώ ας βοηθήσει παρακαλώ!Ευχαριστώ!
υ.γ.Φίλε Stavreas θέλω φώτο του "κανούργιου" comfort σου!Πού ξέρεις κάποια μέρα ίσως το πάρω και εγώ απόφαση!Καλή επιτυχία!
Κατ' αρχην, χρειαζεσαι αυτο:
http://www.roseversand.de/artikel/super-hp-felgenband-fuer-mtb-26-559/ai...
και κατα πασα πιθανοτητα σε πλατος 20 χιλιοστα.
Και μαλιστα εις διπλουν:
Μια φακαρολα για την πισω ζαντα, και μια για την μπροστα (γιατι αφου δεν εχει φακαρολα της προκοπης η πισω ζαντα, δεν θα εχει ουτε η μπροστα).
Κατα δευτερον, ισως και ενα (η δυο) καινουριο λαστιχο.
Πήρα και πιρούνι και ποτήρι και λαιμό τιμονιού.
ΤΟ μόνο που μένει είναι να τα παραλάβω για να ξεκινήσει το project.
Μία ερώτηση
Το πιρούνι που παράγκειλα έχει μήκος σωλήνα απο ότι κατάλαβα 255mm
Υπάρχουν και άλλα μήκη όπως 210mm 200mm 180mm
Αυτό το μήκος είναι του σωλήνα που περνάει μέσα απο το σκελετό σωστά?
Αν είναι μακρύτερο (που θα είναι ) απλά το μετράμε και το κόβουμε, ή μήπως υπάρχει άλλη διαφορά μεταξύ του και δέν την κατάλαβα.
Please help μήν κάνω καμία πατάτα και δέν κάνει το πιρούνι.
από οτι κατάλαβα πρέπει να πήρες πιρούνι και ποτήρια headset δηλαδή χωρίς σπείρωμα ,και καλό θα ήταν να πάρεις και ένα σετακι αποστάτες .αφού τοποθετήσεις τα ποτήρια και τα ρουλεμάν με το πιρούνι περνάς τον λαιμό του τιμονιού μαι σημαδεύεις στο πάνω μέρος και το κόβεις όταν το ξανατοποθετησεις πρέπει ο λαιμός του πιρουνιού να είναι 3-4 χιλιοστά πιο κάτω από τον λαιμό του τιμονιού (για να το πετυχεις αυτό βάζεις αποστάτη). Εκτός και δεν θες να το κόψεις καθόλου και το γεμίσεις αποστάτες.
από οτι κατάλαβα πρέπει να πήρες πιρούνι και ποτήρια headset δηλαδή χωρίς σπείρωμα ,και καλό θα ήταν να πάρεις και ένα σετακι αποστάτες .αφού τοποθετήσεις τα ποτήρια και τα ρουλεμάν με το πιρούνι περνάς τον λαιμό του τιμονιού μαι σημαδεύεις στο πάνω μέρος και το κόβεις όταν το ξανατοποθετησεις πρέπει ο λαιμός του πιρουνιού να είναι 3-4 χιλιοστά πιο κάτω από τον λαιμό του τιμονιού (για να το πετυχεις αυτό βάζεις αποστάτη). Εκτός και δεν θες να το κόψεις καθόλου και το γεμίσεις αποστάτες.
τετοιο ανταπτορα που εχεις βρει (ψαχνω και εγω).
Μετά τις καλοκαιρινές μου διακοπές στη Λέσβο με το Ideal Comfort μου στη Λέσβο και εκατοντάδες χιλιόμετρα,ήρθε η ώρα για κάποιες επισκευές για να βγάλουμε και το χειμώνα χωρίς εκπλήξεις!Φορτωμένο λοιπόν όπως ήταν σαν τον γάιδαρο τις ημέρες των διακοπών,έφαγε κάτι πεσίματα όταν το άφηνα στηριγμένο κάπου,προφανώς όχι καλά...για να κάνω τα καθημερινά μου ψώνια!Πέρα απο κάτι γρατσουνιές λοιπόν,όταν ήρθα πίσω στην Αθήνα είχα την εξής έκπληξη...μια μέρα ξαφνικά ξεβιδώθηκε το αριστερό πετάλι!Πήγα το βίδωσα,μετά απο κανα δυο μέρες πάλι τα ίδια!Το επόμενο βίδωμα ήταν πολύ πιο δυνατό απ'ότι φαίνεται γιατί μετά απο δέκα μέρες και αρκετά χλμ δέν παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα.Το άγχος παρ'όλα αυτά παραμένει καθ'ότι δεν έχω το κατάλληλο κλειδί μαζί μου!Επιπλέον απ'ότι παρατήρησα πρέπει να έχει στραβώσει λίγο το μπράτσο του πεταλιού..!
Είναι όλα αυτά σημάδια πως πρέπει να πάει συνεργείο;Χρειάζομαι μήπως αλλαγή στον άξονα των πεταλιών;Πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερο σε τυχόν ανάγκη για κάτι τέτοιο;Αν όχι..υπάρχει στην αγορά κλειδί για τα πετάλια;Τυχόν ξεβίδωμα κατα τη διάρκεια μεγάλης βόλτας/προπόνησης έχει γίνει ο χειρότερος μου εφιάλτης..!
Το δεύτερο θέμα που με απασχολεί είναι η αλλαγή,πρώτη φορά μετά την αγορά του ποδηλάτου προ 15ετίας!!!,των λάστιχων!Κάνω χλμ αποκλειστικά σε άσφαλτο!Τί προτείνετε;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!![](/sites/default/files/smileys/smile.gif)
ΥΓ.stavreas μας χρωστάς μια φωτό μετά την ανακατασκευή του ποδηλάτου σου!
...η αλλιως πεταλοκλειδο.
Συνηθως ειναι κλειδι Γερμανικο, με ανοιγμα 15 mm, λιγακι πιο λεπτο απο τα συνηθισμενα Γερμανικα κλειδια του εμποριου(ωστε να χωραει αναμεσα στο σωμα του πεταλιου και το μπρατσο του δισκοβραχιονα), και αρκετα πιο μακρυ απο αυτα, (ωστε να μπορει σχετικα ευκολα να σφιγγει/ξεσφιγγει τα πεταλια με ανεση και ασφαλεια, ακομα κι απο οχι και τοσο χειροδυναμους "μηχανικους").
Μια σχετικα οικονομικη και ποιοτικη(επαγγελματικου επιπεδου) επιλογη, ειναι το πεταλοκλειδο της Unior.
Κοστος, περιπου 8 ευρω. Αν τελικα προτιμησεις αυτο, διαλεξε τον τυπο 15 x 15.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση..αν θυμάμαι καλά όταν πήγα να το βιδώσω σε τοπικό ποδηλατάδικο,το εργαλείο που χρησιμοποίησε ο μάστορας,αποτελούνταν απο δύο μέρη..ένα κλασικό γερμανικό κλειδί όπως λές και ένα άλλο κομμάτι που πήγε και "θηλύκωσε" στην οπή όπου βρίσκεται το παξιμάδι που βιδώνει το πετάλι!Έγινε έτσι η προέκταση του παξιμαδιού ώστε μετά να μπορεί να το βιδώσει με το γερμανικό κλειδί!Ελπίζω η περιγραφή μου να είναι κατανοητή!Απλά με ένα γερμανικό κλειδί είναι αδύνατο να βιδώσεις πετάλι,τουλάχιστον στην περίπτωση μου!![](/sites/default/files/smileys/dashed3.gif)
Μάλλον δέν έγινα απολύτως σαφής απ'ότι κατάλαβα,δικό μου λάθος...Όταν έγραψα πως ξεβιδώθηκε το πετάλι εννοούσα μαζί με το μπράτσο του!Όχι μόνο το τμήμα του πατάμε με το πέλμα μας!Οπότε μιλάω για το παξιμάδι που βιδώνει το μπράτσο του πεταλιού επάνω στον άξονα τους!
Ααα, ο βραχίωνας όλος έφυγε.
Ακριβώς...![](/sites/default/files/smileys/laugh.gif)
Οι βραχιονες σφιγγουν πανω στον αξονα της μεσαιας τριβης με δυο τροπους:
Α) Ειτε με μια βιδα κανονικη εξαγωνη με εξαγωνο 15 χλστ., ειτε με παξιμαδι εξαγωνο, επισης 15 χλστ.
Και στις δυο περιπτωσεις χρειαζεσαι ενα καρυδακι 15 χλστ., και την αντιστοιχη μανελλα πανω στην οποια κουμπωνει το καρυδακι,και η οποια κανοντας χρεη μοχλου, σφιγγει η ξεσφιγγει το καρυδακι, που με τη σειρα του σφιγγει/ξεσφιγγει τη βιδα του δισκοβραχιονα.
Β) Σε πιο καινουριους δισκοβραχιονες, αντι για εξαγωνη βιδα, χρησιμοποιειται βιδα τυπου "Allen". Κι αυτη με τη σειρα της, χρειαζεται το καταλληλο κλειδι αλλεν, η καποιο καρυδακι που εχει μυτη αλλεν και την αντιστοιχη μανελλα που τοποθετειται το καρυδακι.
Εκτος απο τα συμβατικα εργαλεια ομως, υπαρχουν και εξειδικευμενα ποδηλατικα εργαλεια, οπως ο εξωλκεας μπρατσων δισκοβραχιονα, ο οποιος μπορει να ειναι ενα "πολυεργαλειο", με το οποιο μπορει κανεις οχι μονο να λυσει και να τραβηξει τους δισκοβραχιονες απο τον αξονα της μεσαιας τριβης, αλλα μπορει και να σφιξει τις βιδες των δισκοβραχιονων, ασφαλιζοντας τους δισκοβραχιονες παλι στον αξονα της μεσαιας τριβης. Και αυτος ο εξωλκεας ομως, χρειαζεται ενα Γερμανικο κλειδι, για να λειτουργησει.
Ευχαριστώ columbus!Καρυδάκι είναι αυτό που χρειάζομαι λοιπόν!(όχι το γλυκό..αυτό μετά την προπόνηση,χαχα)
Το φαινόμενο του ξεβιδώματος του βραχίονα απο τον άξονα μεσαίας τριβής σε συνδιασμό με το γεγονός πως έχει στραβώσει λίγο κάνουν επιτακτική κάποια συγκεκριμένη επισκευή;πχ αλλαγή άξονα μεσαίας τριβής;βραχίονα μήπως;(είναι ελάχιστα στραβός),ώστε να προλάβω κάποια μεγαλύτερη ζημιά;
Για τα ελαστικά καμιά ιδέα;![](/sites/default/files/smileys/pumping.gif)
Την καλημέρα..τα φώτα σας..
Είμαι υπερήφανος κάτοχος ενός Ideal Comfort απο το 1995 περίπου αν θυμάμαι καλά!Μετά την κλοπή του Idegrator'09 μου πρόπερσι,το Comfort βγήκε και πάλι στην άσφαλτο και μάλιστα με έβγαλε ασπροπρόσωπο ακόμα και σε ταξίδια προς έκπληξη μου!Μετά την κλοπή του Idegrator,ένας φίλος μου είχε πεί.."τσουλάει το Comfort;Ε αν τσουλάει μια χαρά είσαι.."..και όντως τσούλαγε..Πλέον όμως έχω φτάσει στο σημείο όπου πρέπει να επιλέξω αν θα πρέπει να επενδύσω κάποια χρήματα για ανακατασκευές στο Comfort ή να επενδύσω στην αγορά ενός νέου ποδηλάτου!ΟΚ τα λεφτά δεν περισσεύουν αλλά μιλάμε για ποδήλατο και όχι για κάτι περιττό!
Τί λέτε λοιπόν;Αξίζει να αρχίσω κάποια απαραίτητα πλέον μερεμέτια στο Comfort όπως λάστιχα,φρένα και ένα ρεκτιφιέ στο σύστημα ταχυτήτων;
Ξεθάβω ένα παλιό θέμα.
Έχω ένα IDEAL Comfort και σκέφτομαι να το πειράξω καθώς είναι όπως το 1996. Όλα πάνω του είναι κοντά 17-18 χρόνια.
Αυτό που σκέφτηκα αρχικά, ήταν πώς θα το κάνω να είναι πιο ελαφρύ;
Νομίζω πώς αυτό με ενδιαφέρει περισσότερο. Αν καταφέρω να εξοικονομήσω ενάμιση με 2 κιλά θα είναι σούπερ.
Αναρτήσεις μπορώ να βάλω άραγε;
Το ξεκινάς καλά.... και μετά το στέλνεις αδιάβαστο....
ΔΕΝ.
Ξανά πίσω για μελέτη και ξαναέλα με σωστές ερωτήσεις.
![](/sites/default/files/smileys/thumbs_up.gif)
Καλές πεταλιές.![](/sites/default/files/smileys/smile.gif)
Μην βαράτε..
Από γνώσεις ποδηλάτου είμαι άστα να πάνε, μόνο να κάνω ξέρω.
Το ποδήλατο μου το χάρισαν, και σκέφτηκα να το αλλάξω.Αν μπορώ.
Η αλήθεια είναι οτι δεν έκατσα να διαβάσω όλο το θέμα.
Καλώς το Διδάσκαλο! ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!
Επι τη ευκαιρία...
Η φακαρόλα "σηκώνει" τη παραπάνω πίεση, ή το στεφάνι;
Δηλαδή ένας "αδύναμος κρίκος" (βλέπε φτηνή και ακατάλληλη φακαρόλα)
μπορεί να κάνει τη ζημιά; Ρωτάω, γιατι το λάστιχο πάνω μπορεί να γράφει ό,τι θέλει από πίεση! το θέμα είναι ...θέλει...Αλλα ...μπορεί?!
Ευχαριστούμε!
Υ.Γ.: ιταλική λέξη είναι η φακαρόλα;! η οπή που καλύπτει (για να "χωνευτεί" το καψούλι) έχει κάποια σχέση με ...γαμική συνάφεια;!
έχω χάσει επεισόδια!