7αρα κασέτα σε 135mm άξονα μπαίνει ;

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Hajis
Εικόνα Hajis
Απών/απούσα

Καλησπέρα , προσπαθώ να κάνω τελείως custom ένα παλιό κουρσάκι που έχω , θέλω να μάθω αν η 7άρα κασέτα που έχω βάλει μπαίνει σε άξονα που είναι 135mm που γράφουν 8sp/9sp/10sp , έχω στο μυαλό μου να του βάλω δισκόφρενα αλλά δεν βρίσκω 135mm και να γράφει 7sp. Μήπως το πρόβλημα είναι στο μέγιστο αριθμό ταχυτήτων και όχι στον ελάχιστον ; Αυτή είναι η απορία μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Hajis wrote:
Καλησπέρα , προσπαθώ να κάνω τελείως custom ένα παλιό κουρσάκι που έχω , θέλω να μάθω αν η 7άρα κασέτα που έχω βάλει μπαίνει σε άξονα που είναι 135mm που γράφουν 8sp/9sp/10sp , έχω στο μυαλό μου να του βάλω δισκόφρενα αλλά δεν βρίσκω 135mm και να γράφει 7sp. Μήπως το πρόβλημα είναι στο μέγιστο αριθμό ταχυτήτων και όχι στον ελάχιστον ; Αυτή είναι η απορία μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

sorry, χωρίς διάθεση ειρωνείας ή ότι άλλο κακοπροαίρετο... δεν βγάζω άκρη από τα γραφώμενά σου.
Έχεις κούρσα
Έχεις 7αρα κασέτα
Άξονα 135χιλ, ....σε κάποιον πίσω τροχό υποθέτω
Θα βάλεις και δισκόφρενα....

εεεε??????

Αν μπορείς κάνε μια περιγραφή ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ:
πχ έχω α / β / γ και θέλω να βάλω επάνω δ / ε/ ζ για να φτιάξω το η / θ.....

sorry και πάλι...

Hajis
Εικόνα Hajis
Απών/απούσα

Ωραία , το κουρσάκι είχε παλιές μανέτες και τον παλιό τρόπο ταχυτήτων και ήθελα να το αλλάξω γιατί δεν με βόλευε καθόλου αυτό , έτσι λοιπών έβαλα πάνω αυτό εδω . Το 135mm είναι το μικρότερο που βρίσκω που να δέχεται και δισκόπλακα πάνω. Επίσης έχω δει αυτές τις βάσεις για να μπουν τα δισκόφρενα . Απλά επειδή αγόρασα μανέτες για 7άρα κασέτα δεν θα ήθελα να αλλάξω σε 8άρα γιατί πάω σε μεγάλη αλλαγή.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μπαίνει αλλά πρέπει να βάλεις έναν αποστάτη νομίζω 4,5 χιλιοστών
πρωτού τοποθετήσεις την κασέτα. Βάζεις δηλαδή τον αποστάτη στην
αρχή και από πάνω βάζεις τα 7 γρανάζια.

135mm κέντρο για 7άρα κασέτα έβγαζε πριν καμιά 20άρα+ χρόνια η
Shimano. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η εύρεση όσο το ότι μάλλον
δεν θα έχουν βάσεις για δίσκους.

Κατά τα άλλα, δισκόφρενα σε οτιδήποτε εκτός από πολύ χώμα με νερά
και λάσπες είναι ανούσιο.

Hajis
Εικόνα Hajis
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις , να είστε καλά

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...να βαλεις 7αρα κασσετα σε κεντρο 135 χιλ.
Θα χρειαστεις ομως και καποιους αποστατες οπως ηδη αναφερθηκε, και συγκεκριμενα αυτους:
http://www.rosebikes.com/article/shimano-7-speed-spacer/aid:44019
http://www.rosebikes.com/article/shimano-8-speed-spacer/aid:45835
Το συνολικο παχος και των δυο ειναι 4 χιλιοστα, και τοποθετουνται στο κεντρο πριν απο την κασσετα. Για την ακριβεια, πρωτος τοποθετειται ο λεπτος μεταλλικος (παχος 1 χιλ.) και κατοπιν τοποθετειται ο παχυτερος πλαστικος (παχος 3 χιλ.).
Ξανασκεψου ομως αν σιγουρα θελεις να βαλεις δισκοφρενα, ειδικα με αυτον τον ανταπτορα, ο οποιος για να πω την αληθεια, δεν μου εμπνεει και πολυ εμπιστοσυνη.
Συν οτι θα πρεπει να τροποποιησεις (μειωσεις) τους αποστατες/κοντρα παξιμαδια του αριστερου κωνου του μπροστα και πισω κεντρου, για να χωρεσει ο ανταπτορας για το δισκοφρενο πανω στους αξονες των κεντρων, χωρις να χρειαστει να "ανοιξεις" το πηρουνι μπροστα, και τα ψαλιδια πισω*, πραγμα το οποιο μπορει να γινει μονο σε ατσαλινα πλαισια.

*Σε περιπτωση που δεν τροποποιησεις(μειωσεις) τους αποστατες προκειμενου να χωρεσουν οι βασεις/ανταπτορες για τα δισκοφρενα αλλα απλα ανοιξεις πηρουνι και ψαλιδια, να ξερεις οτι θα χρειαστουν κι επιπλεον πιαταρισμα/ομπρελιασμα οι τροχοι, προκειμενου να εξακολουθησουν να ειναι κεντραρισμενοι στο πλαισιο/πηρουνι.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Hajis wrote:
Ωραία , το κουρσάκι είχε παλιές μανέτες και τον παλιό τρόπο ταχυτήτων και ήθελα να το αλλάξω γιατί δεν με βόλευε καθόλου αυτό , έτσι λοιπών έβαλα πάνω αυτό εδω . Το 135mm είναι το μικρότερο που βρίσκω που να δέχεται και δισκόπλακα πάνω. Επίσης έχω δει αυτές τις βάσεις για να μπουν τα δισκόφρενα . Απλά επειδή αγόρασα μανέτες για 7άρα κασέτα δεν θα ήθελα να αλλάξω σε 8άρα γιατί πάω σε μεγάλη αλλαγή.

εχεις πολλα παραπανω προβληματα απο αυτα που αναφερεις. Για να ειχε το κουρσακι παλιες μανετες υποθετω οτι ειναι και αντιστοιχα παλιο κουρσακι. Αρα θα πρεπει να ανοιξεις τα chainstays παρα πολυ για να βαλεις το πισω κεντρο με πλατος 135 (το πιο πιθανο ειναι να εχεις ανοιγμα πισω 126).

Δεν ειναι σιγουρο οτι οταν θα κανεις αυτη την δουλεια (ανοιγμα chainstays) οτι μετα οταν θα μπει η δισκοπλακα και θα ειναι στην σωστη θεση δεν θα βρισκει πανω στον σκελετο.

Μιλας σιγουρα για μηχανικα δισκοφρενα. Δεν συζηταμε καν για υδραυλικα με τις μανετες που εχεις. Ο αναταπτορας για να δουλεψουν αυτες οι μανετες με υδραυλικες δαγκανες (αν υποθεσουμε οτι θα καταφερεις να τον βρεις) μαλλον κοστιζει παραπανω απο το ποδηλατο. Για τα μηχανικα ομως οι μανετες που εχεις δεν εχουν το σωστο pull αρα δεν θα λειτουργησουν οπως πρεπει.

Αυτα ειναι καποια απο τα προβληματα που αφορουν το πισω φρενο. Το αντιστοιχο μπροστα θα εχει ακριβως το ιδιο θεμα με το πισω στο επομενο ζητημα. Εισαι σιγουρος οτι ο σκελετος (και αντιστοιχα το αριστερο μπρατσο του πιρουνιου) οτι εχουν το καταλληλο παχος και αντοχη για να υποστηριξουν φρεναρισμα με δισκοπλακα??

Για εμενα μην το κανεις.

Hajis
Εικόνα Hajis
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Hajis wrote:
Ωραία , το κουρσάκι είχε παλιές μανέτες και τον παλιό τρόπο ταχυτήτων και ήθελα να το αλλάξω γιατί δεν με βόλευε καθόλου αυτό , έτσι λοιπών έβαλα πάνω αυτό εδω . Το 135mm είναι το μικρότερο που βρίσκω που να δέχεται και δισκόπλακα πάνω. Επίσης έχω δει αυτές τις βάσεις για να μπουν τα δισκόφρενα . Απλά επειδή αγόρασα μανέτες για 7άρα κασέτα δεν θα ήθελα να αλλάξω σε 8άρα γιατί πάω σε μεγάλη αλλαγή.

εχεις πολλα παραπανω προβληματα απο αυτα που αναφερεις. Για να ειχε το κουρσακι παλιες μανετες υποθετω οτι ειναι και αντιστοιχα παλιο κουρσακι. Αρα θα πρεπει να ανοιξεις τα chainstays παρα πολυ για να βαλεις το πισω κεντρο με πλατος 135 (το πιο πιθανο ειναι να εχεις ανοιγμα πισω 126).

Δεν ειναι σιγουρο οτι οταν θα κανεις αυτη την δουλεια (ανοιγμα chainstays) οτι μετα οταν θα μπει η δισκοπλακα και θα ειναι στην σωστη θεση δεν θα βρισκει πανω στον σκελετο.

Μιλας σιγουρα για μηχανικα δισκοφρενα. Δεν συζηταμε καν για υδραυλικα με τις μανετες που εχεις. Ο αναταπτορας για να δουλεψουν αυτες οι μανετες με υδραυλικες δαγκανες (αν υποθεσουμε οτι θα καταφερεις να τον βρεις) μαλλον κοστιζει παραπανω απο το ποδηλατο. Για τα μηχανικα ομως οι μανετες που εχεις δεν εχουν το σωστο pull αρα δεν θα λειτουργησουν οπως πρεπει.

Αυτα ειναι καποια απο τα προβληματα που αφορουν το πισω φρενο. Το αντιστοιχο μπροστα θα εχει ακριβως το ιδιο θεμα με το πισω στο επομενο ζητημα. Εισαι σιγουρος οτι ο σκελετος (και αντιστοιχα το αριστερο μπρατσο του πιρουνιου) οτι εχουν το καταλληλο παχος και αντοχη για να υποστηριξουν φρεναρισμα με δισκοπλακα??

Για εμενα μην το κανεις.

Μπορώ να πω ότι με προβλημάτισες αρκετά με το αν αντέχει το μπράτσο και ότι οι μανέτες δεν κάνουν για δισκόφρενα . Φυσικά μιλάω για μηχανικά , για υδραυλικά ούτε λόγος. Από την άλλη όμως οι δαγκάνες που φοράει το δικό μου είναι κάπως παλιές και δεν μπορώ να βάλω καινούργιες διότι είναι πολύ κοντές και δεν φτάνουν καν στο στεφάνι. Οι παλιές που έχει πάνω είναι μακριές αλλά και πάλι χρειάστηκε να βάλω έξτρα βάση για να χαμηλώσουν λίγο έτσι ώστε να ακουμπάνε στο στεφάνι τις ρόδας και να φρενάρει. Αυτό το πρόβλημα δημιουργήθηκε από όταν άλλαξα ζάντες και έβαλα αλουμινίου σχετικά με τις παλιές που είχε που ήταν σιδερένιες και από ότι κατάλαβα οι σιδερένιες ήταν λίγο πιο μεγάλες.

Hajis
Εικόνα Hajis
Απών/απούσα
alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

Για μέτρησε από τη βίδα της δαγκανας μέχρι το κέντρο του στεφανιου της ροδας, εκεί όπου πατούν τα τακάκια. Πόσο είναι;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Hajis wrote:

Μπορώ να πω ότι με προβλημάτισες αρκετά με το αν αντέχει το μπράτσο και ότι οι μανέτες δεν κάνουν για δισκόφρενα . Φυσικά μιλάω για μηχανικά , για υδραυλικά ούτε λόγος. Από την άλλη όμως οι δαγκάνες που φοράει το δικό μου είναι κάπως παλιές και δεν μπορώ να βάλω καινούργιες διότι είναι πολύ κοντές και δεν φτάνουν καν στο στεφάνι. Οι παλιές που έχει πάνω είναι μακριές αλλά και πάλι χρειάστηκε να βάλω έξτρα βάση για να χαμηλώσουν λίγο έτσι ώστε να ακουμπάνε στο στεφάνι τις ρόδας και να φρενάρει. Αυτό το πρόβλημα δημιουργήθηκε από όταν άλλαξα ζάντες και έβαλα αλουμινίου σχετικά με τις παλιές που είχε που ήταν σιδερένιες και από ότι κατάλαβα οι σιδερένιες ήταν λίγο πιο μεγάλες.

Μονο αυτα σε προβληματισαν???

Τελως παντων. Αυτο που θελεις δεν ειναι δισκοφρενα αλλα συγχρονες δαγκανες long reach.

Ψαξε στο google "dia compe long reach calipers" και "tektro long reach calipers". Αυτα ξερω σιγουρα οτι υπαρχουν. Προφανως θα υπαρχουν και απο αλλες εταιρειες.

Hajis
Εικόνα Hajis
Απών/απούσα

alekan wrote:
Για μέτρησε από τη βίδα της δαγκανας μέχρι το κέντρο του στεφανιου της ροδας, εκεί όπου πατούν τα τακάκια. Πόσο είναι;

Η απόσταση είναι 7.3cm από την βίδα της βάσης μέχρι το κέντρο του στεφανιού , με τα λεγόμενα του kktsol λογικά αυτές οι δαγκάνες θα μπαίνουν , σωστά ;

contact