Το ξέρω ότι σας έχω ζαλίσει τελείως, αλλά επειδή θέλω να πάρω μεταχειρισμένο το ποδήλατο, ώστε να μου περισέψουν χρήματα να αγοράσω ένα εξαιρετικό σύστημα ασφάλειας, τείνω προς mountain bike, καθώς είναι σπάνιο να βρω scott sub ή cyclocross, σε καλή τιμή, στις αγγελίες. Οπότε, χρειάζομαι να ξέρω, αν τα mb 26'' μπορούν να πάρουν 29'' ρόδες και τί διαφορά θα έχουν, σ' αυτήν την περίπρωση, από τα πραγματικά mb 29''. Αυτή είναι η πιο σημαντική, από τις απορίες που εξέφρασα στο προηγούμενο μυνημά μου.
Έχει να κάνει με το κάθε 26'' ποδήλατο, το αν πέρνει 29'' ρόδες ή όχι; Απογοητευτικό αυτό· θα πρέπει να ψάχνω για κάθε αγγελία ξεχωριστά και δεν έχω ιδέα κιόλας πως να ψάξω για το συγκεκριμένο θέμα.
Σχετικά με την ασφάλεια, έλεγα να ρωτήσω πιο είναι το ασφαλέστερο πέταλο που υπάρχει, για να το πάρω (υποθέτω κάποιο της Abus με εκατόν-κάτι ευρώ). Αλλά, τώρα, σκέφτομαι ότι, σε οποιδήποτε αντικείμενο και να το κλειδώνω, το αντικείμενο θα είναι πολύ πιο εύκολο να κοπεί, απ' ότι το ίδιο το πέταλο. Οπότε, πιο το νόημα; Για έξω το θέλω· το βράδυ θα το έχω μες το σπίτι. Έχω μπερδευτεί και μ' αυτό το θέμα. Θέλω GPS και είτε πέταλο, το οποίο δε μπορώ να σκεφτώ που θα το κλειδώνω, είτε αλυσίδα μηχανής, την οποία θα κλειδώνω σε κολώνες της ΔΕΗ. Αλλά, έχω την εντύπωση, ότι η καλύτερη αλυσίδα μηχανής είναι λιγότερο ασφαλής από το καλύτερο πέταλο :-S
Έχει να κάνει με το κάθε 26'' ποδήλατο, το αν πέρνει 29'' ρόδες ή όχι; Απογοητευτικό αυτό· θα πρέπει να ψάχνω για κάθε αγγελία ξεχωριστά και δεν έχω ιδέα κιόλας πως να ψάξω για το συγκεκριμένο θέμα.
Σχετικά με την ασφάλεια, έλεγα να ρωτήσω πιο είναι το ασφαλέστερο πέταλο που υπάρχει, για να το πάρω (υποθέτω κάποιο της Abus με εκατόν-κάτι ευρώ). Αλλά, τώρα, σκέφτομαι ότι, σε οποιδήποτε αντικείμενο και να το κλειδώνω, το αντικείμενο θα είναι πολύ πιο εύκολο να κοπεί, απ' ότι το ίδιο το πέταλο. Οπότε, πιο το νόημα; Για έξω το θέλω· το βράδυ θα το έχω μες το σπίτι. Έχω μπερδευτεί και μ' αυτό το θέμα. Θέλω GPS και είτε πέταλο, το οποίο δε μπορώ να σκεφτώ που θα το κλειδώνω, είτε αλυσίδα μηχανής, την οποία θα κλειδώνω σε κολώνες της ΔΕΗ. Αλλά, έχω την εντύπωση, ότι η καλύτερη αλυσίδα μηχανής είναι λιγότερο ασφαλής από το καλύτερο πέταλο :-S
Δεν το έχω ψάξει το θέμα (πήρα κατευθείαν 29άρι) αλλά το λογικό είναι ότι το πλαίσιο για 26άρες μπορεί να μην χωράει (πάντα) 29άρες ή 28άρες αν πούμε ότι βάζεις λάστιχα πόλης.
και το αντίστοιχο πέταλο της abus πρέπει να είναι καλό. Βέβαια εγώ δεν το αφήνω ούτε μέρα έξω χωρίς να είμαι κοντά και γι'αυτό και τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιώ πολύ λίγο το ποδήλατό μου (είμαι στο άλλο άκρο σε σχέση με εσένα)
To 26άρι Ideal Pro Rider (2013, αν έχει σημασία), ξέρετε αν πέρνει 28'' ρόδες;
Είναι ελληνικό και δε μπορώ να βρω τίποτα στα ξένα sites.
( Το βρήκα 250€, σε καλή κατάσταση. )
Ευχαριστώ για την απάντηση
Απορρίπτεται.
Κρίμα.
Μου κάνει εντύπωση, πάντως, που έχει σχέση η ανάρτηση με τις ρόδες. Η ανάρτηση ενός mb, πρέπει να έχει κάτι συγκεκριμένο, για να πέρνει 28'' ρόδες δρόμου;
Δεν παίρνει 28αρες ρόδες μιας και δεν το επιτρέπει η ανάρτηση
κάνεις λάθος
μια χαρά το επιτρέπει η ανάρτηση
το πρόβλημα είναι με τα φρένα
αλλά και πάλι η λύση να πάρει το pro rider και να του βάλει τροχούς 28" είναι λάθος
πιο λογικό και πιο σωστό είναι να πάρει το pro rider Και να του βάλει λάστιχα ασφάλτινα
α. Τα 26'' mb, πέρνουν 29'' ρόδες; Εκτός απ' τις ρόδες, έχουν άλλη χαρακτηριστική διαφορά, όταν λέγονται 26'';
β. Γιατί οι εταιρίες καταργούν τα 26''; Διάβσα πως υπερέχουν στην ελευθερία ελέγχου που δίνουν.
γ. Ο σκελετός μου, πιστεύω θα πρέπει να είναι κυρίως αλουμινένιος, για να είναι ελαφρύς. Τί άλλα υλικά πρέπει να έχει για να είναι σκληρός;
δ. Τα scott sub εχουν πάχος trekking σκελετού; Όταν λέμε trekking σκελετό εννοούμε τη γεωμετρία trekking (δε μου αρέσει) ή το πάχος trekking (αυτό το πάχος θα ήθελα, γιατί δεν είναι ούτε υπερβολικά βαρύ, ούτε τελείως εύθραυστο);
ε. Σχετικά με τα cyclocross, έψαξα τις ιδιαιτερότητές τους, αλλά δε βρήκα και πολλά. Ωστόσο, νομίζω πως αυτά τα ποδήλατα θέλουν προσοχή στο χώμα και πως δεν μπορείς να είσαι ξεγνοιαστος, ότι αν το ποδήλατο συναντήσει χαλίκι, δε θα χάσει την ισορροπία του.
1) την ρόδα την παίρνουν το θέμα είναι πως αν βάλεις και 29ρι λάστιχο δεν θα χωρέσει
και κάποια δεν παίρνουν καν 28άρα ρόδα
τέτοια είναι τα g2 geometry και το methanol της bianchi
ίσως και άλλα που δεν γνωρίζω
το πρόβλημα είναι στα φρένα λόγο διαφορετικής διαμέτρου του τροχού η πατούρα των v-brake είναι πολύ ψηλά
οπότε η πας σε πατέντες ή σε δισκόφρενα
γενικότερα πλέον δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο
παλιότερα το είχα δει όταν δεν υπήρχαν λύσεις σε 28-29ρια
κάτι ακόμα 28-29 είναι ο ίδιος τροχός σε διάμετρο
2)ο λόγος που καταργούν τα 26ρια είναι ένας
"η σπατάλη είναι ο καλύτερος εργοδότης"
ουσιαστικά ανοίγουν νέες αγορές
(το ίδιο θα μπορούσες να ρωτήσεις και γιατί οι εταιρίες βγάλανε τα trekking??? Ουσιαστικά δεν υπήρχε έλλειψη στην αγορά )
βέβαια μόνο ο καταναλωτής θα πληρώσει την μελέτη των νέων 27.5 μιας και είναι ο ίδιος ή σχεδόν ίδιος σκελετός με τα 26ρια απλά παίρνουν 27.5 ανάρτηση που και εκεί ίσως να μην έχεις πρόβλημα
3) γενικότερα το αλουμίνιο είναι το καλύτερο υλικό για την ποδηλασία
φτηνό ελαφρύ και αποδοτικό
βέβαια εδώ θα βρεις τους ρομαντικούς που ψάχνουν για χρωμόλη
και οι πιο hi-tech πάνε σε κάρβουνο
και οι 2 το ακριβοπληρώνουν το υλικό
4) δυστηχώς κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει σε αυτό το ερώτημα
γενικότερα τα trekking είναι εύκαμπτα και βαριά ποδήλατα
κακής ποιότητας σκελετοί
για μέτρια χρήση και μέτριες επιδώσεις
θέλω να πιστεύω πως τα λεγόμενα υβριδικά να είναι σε καλύτερη μοίρα
βέβαια αυτό εξαρτάτε από την εκάστοτε εταιρία
δλδ η bianchi σκελετικά είναι πολύ καλά
και από άποψης γεωμετρία είναι πολύ κοντά σε κουρσάκι
αυτό φέτος του χρονού μπορεί να μην είναι
κάποιες άλλες απλά παίρνουν ένα trekking και το κάνουν χωρίς ανάρτηση
οπότε δύσκολη ερώτηση να απαντήσει κάποιος
5) έχει ένας φίλος cyclocross για μένα είναι το ποδήλατο για αυτούς που θέλουν κούρσα που να μην μασάσει σε δύσβατα σημεία
α. Τα 26'' mb, πέρνουν 29'' ρόδες; Εκτός απ' τις ρόδες, έχουν άλλη χαρακτηριστική διαφορά, όταν λέγονται 26'';
β. Γιατί οι εταιρίες καταργούν τα 26''; Διάβσα πως υπερέχουν στην ελευθερία ελέγχου που δίνουν.
γ. Ο σκελετός μου, πιστεύω θα πρέπει να είναι κυρίως αλουμινένιος, για να είναι ελαφρύς. Τί άλλα υλικά πρέπει να έχει για να είναι σκληρός;
δ. Τα scott sub εχουν πάχος trekking σκελετού; Όταν λέμε trekking σκελετό εννοούμε τη γεωμετρία trekking (δε μου αρέσει) ή το πάχος trekking (αυτό το πάχος θα ήθελα, γιατί δεν είναι ούτε υπερβολικά βαρύ, ούτε τελείως εύθραυστο);
ε. Σχετικά με τα cyclocross, έψαξα τις ιδιαιτερότητές τους, αλλά δε βρήκα και πολλά. Ωστόσο, νομίζω πως αυτά τα ποδήλατα θέλουν προσοχή στο χώμα και πως δεν μπορείς να είσαι ξεγνοιαστος, ότι αν το ποδήλατο συναντήσει χαλίκι, δε θα χάσει την ισορροπία του.
1) την ρόδα την παίρνουν το θέμα είναι πως αν βάλεις και 29ρι λάστιχο δεν θα χωρέσει
και κάποια δεν παίρνουν καν 28άρα ρόδα
τέτοια είναι τα g2 geometry και το methanol της bianchi
ίσως και άλλα που δεν γνωρίζω
το πρόβλημα είναι στα φρένα λόγο διαφορετικής διαμέτρου του τροχού η πατούρα των v-brake είναι πολύ ψηλά
οπότε η πας σε πατέντες ή σε δισκόφρενα
γενικότερα πλέον δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο
παλιότερα το είχα δει όταν δεν υπήρχαν λύσεις σε 28-29ρια
κάτι ακόμα 28-29 είναι ο ίδιος τροχός σε διάμετρο
2)ο λόγος που καταργούν τα 26ρια είναι ένας
"η σπατάλη είναι ο καλύτερος εργοδότης"
ουσιαστικά ανοίγουν νέες αγορές
(το ίδιο θα μπορούσες να ρωτήσεις και γιατί οι εταιρίες βγάλανε τα trekking??? Ουσιαστικά δεν υπήρχε έλλειψη στην αγορά )
βέβαια μόνο ο καταναλωτής θα πληρώσει την μελέτη των νέων 27.5 μιας και είναι ο ίδιος ή σχεδόν ίδιος σκελετός με τα 26ρια απλά παίρνουν 27.5 ανάρτηση που και εκεί ίσως να μην έχεις πρόβλημα
3) γενικότερα το αλουμίνιο είναι το καλύτερο υλικό για την ποδηλασία
φτηνό ελαφρύ και αποδοτικό
βέβαια εδώ θα βρεις τους ρομαντικούς που ψάχνουν για χρωμόλη
και οι πιο hi-tech πάνε σε κάρβουνο
και οι 2 το ακριβοπληρώνουν το υλικό
4) δυστηχώς κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει σε αυτό το ερώτημα
γενικότερα τα trekking είναι εύκαμπτα και βαριά ποδήλατα
κακής ποιότητας σκελετοί
για μέτρια χρήση και μέτριες επιδώσεις
θέλω να πιστεύω πως τα λεγόμενα υβριδικά να είναι σε καλύτερη μοίρα
βέβαια αυτό εξαρτάτε από την εκάστοτε εταιρία
δλδ η bianchi σκελετικά είναι πολύ καλά
και από άποψης γεωμετρία είναι πολύ κοντά σε κουρσάκι
αυτό φέτος του χρονού μπορεί να μην είναι
κάποιες άλλες απλά παίρνουν ένα trekking και το κάνουν χωρίς ανάρτηση
οπότε δύσκολη ερώτηση να απαντήσει κάποιος
5) έχει ένας φίλος cyclocross για μένα είναι το ποδήλατο για αυτούς που θέλουν κούρσα που να μην μασάσει σε δύσβατα σημεία
Δηλαδή, μου λες ότι, δεν έχει νόημα να πάρω ένα μεταχειρισμένο 26άρι και να μετατρέψω τα φρένα, έτσι ώστε να πέρνει 28άρες ρόδες, γιατί θα πληρώσω περίπου ίδια χρήματα με το να πάρω 29άρι;
Πέρνουν 27,5 τροχό, εννοείς εκεί που λες ανάρτηση; Αλλιώς, τί σχέση έχει πάλι η ανάρτηση με τους τροχούς; Δε θα έχω πρόβλημα, εννοείς ότι θα χωράει η 28άρα ρόδα, μαζί με τα ελαστικά;
Με κάλυψες.
Με την ερώτησή μου ήθελα να δω αν, το ποδήλατο που λες, τείνει πιο λίγο ή πιο πολύ προς mountain κατηγορία, απ' ότι ένα trekking. Αν είναι υβριδικό, δηλαδή ανάμεσα σε κουρσάκι και trekking, τείνει λιγότερο. Όμως, εγώ δεν θέλω κάτι ακόμη μακρύτερα σε mountain, απ' ότι τα trekking. Απ' την άλλη, όσα διάβασα εδώ με έκαναν να αντιπαθήσω τα trekking, οπότε θα πάω σε mountain, μάλλον.
Πόσο δύσβατα σημεία; Δεν είδα να περνάνε μέσα από χαλικάκια, ούτε να κατεβαίνουν σκαλιά με το ποδήλατο. Δεν είδα να περνάνε από κάπου, που να μην μπορεί να περάσει ένα trekking. Οπότε, να υποθέσω ότι κι αυτά είναι λιγότερο κοντά σε mountain, απ' ότι ένα trekking;
Βρήκα το 29άρι specialized rockhopper 2013, 550€, σε αγγελία (σε καλή κατάσταση). Αν και δεν είχα κανένα σκοπό να δώσω τόσα πολλά χρήματα και αν δώσω θα στερηθώ άλλα πράγματα σίγουρα, το σκέφτομαι, έτσι όπως έχει το πράγμα. Απλά το σκέφτομαι. Αξίζει να δώσω τόσα χρήματα (συν τις εξτρά ρόδες πόλης μετά);
Δηλαδή, μου λες ότι, δεν έχει νόημα να πάρω ένα μεταχειρισμένο 26άρι και να μετατρέψω τα φρένα, έτσι ώστε να πέρνει 28άρες ρόδες, γιατί θα πληρώσω περίπου ίδια χρήματα με το να πάρω 29άρι;
Πέρνουν 27,5 τροχό, εννοείς εκεί που λες ανάρτηση; Αλλιώς, τί σχέση έχει πάλι η ανάρτηση με τους τροχούς; Δε θα έχω πρόβλημα, εννοείς ότι θα χωράει η 28άρα ρόδα, μαζί με τα ελαστικά;
Με κάλυψες.
Με την ερώτησή μου ήθελα να δω αν, το ποδήλατο που λες, τείνει πιο λίγο ή πιο πολύ προς mountain κατηγορία, απ' ότι ένα trekking. Αν είναι υβριδικό, δηλαδή ανάμεσα σε κουρσάκι και trekking, τείνει λιγότερο. Όμως, εγώ δεν θέλω κάτι ακόμη μακρύτερα σε mountain, απ' ότι τα trekking. Απ' την άλλη, όσα διάβασα εδώ με έκαναν να αντιπαθήσω τα trekking, οπότε θα πάω σε mountain, μάλλον.
Πόσο δύσβατα σημεία; Δεν είδα να περνάνε μέσα από χαλικάκια, ούτε να κατεβαίνουν σκαλιά με το ποδήλατο. Δεν είδα να περνάνε από κάπου, που να μην μπορεί να περάσει ένα trekking. Οπότε, να υποθέσω ότι κι αυτά είναι λιγότερο κοντά σε mountain, απ' ότι ένα trekking;
Βρήκα το 29άρι specialized rockhopper 2013, 550€, σε αγγελία (σε καλή κατάσταση). Αν και δεν είχα κανένα σκοπό να δώσω τόσα πολλά χρήματα και αν δώσω θα στερηθώ άλλα πράγματα σίγουρα, το σκέφτομαι, έτσι όπως έχει το πράγμα. Απλά το σκέφτομαι. Αξίζει να δώσω τόσα χρήματα (συν τις εξτρά ρόδες πόλης μετά);
1) όχι δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τέτοιο
ένα καλό ζευγάρι τροχών κάνει κάνα 100ευρό + λάστιχα σαμπρέλες
2) ακουμπάει στην γέφυρα το λάστιχο για αυτό και θέλει λίγο διαφορετική ανάρτηση
βέβαια δεν ξέρω τι διαφορές έχει η 27.5 ανάρτηση με την 26 αλλά αυτά είναι θέματα που θα πρέπει να τα δεις από κοντά και μετά από δοκιμές
4) σαν γεωμετρία τα υβριδικά είναι πιο κοντά στο mtb/road
π.χ. η trek τα δικά τις τα βάζει στην κατηγορία road
αλλά όπως είπαμε αυτά είναι τερτίπια και επιλογές των εκάστοτε εταιριών
5) απλά ήθελα να σου δείξω που πάνε τι κάνουν με τα cyclocross
σε αυτούς τους αγώνες έχουν και τεχνιτα εμπόδια
γενικότερα πολύ λάσπες και πολύ σαβούρτα
πέραν τούτου κανείς δεν λέει πως ένα trekking Θα διαλύσει
έχω δει trekking σε αγώνα στις Σέρρες να τρέχει σε open αγώνα
βέβαια ο χρόνος κατάταξης ήταν τραγικός νομίζω μ.ω.τ ήταν στα 7-8 χλμ/ωρα δλδ με τα πόδια πας πιο γρήγορα
απλά αν καβαλήσεις ένα trekking για πολλά χλμ και ένα cyclocross για πολλά χλμ
στο πρώτο θα πονάει η μέση σου και όλο σου το σώμα
στο δεύτερο θα είσαι μια χαρά πέραν της κόπωσης
Δεν παίρνει 28αρες ρόδες μιας και δεν το επιτρέπει η ανάρτηση
κάνεις λάθος
μια χαρά το επιτρέπει η ανάρτηση
το πρόβλημα είναι με τα φρένα
Τα φρένα δεν είναι πρόβλημα μιας και το Pro rider του 13 φοράει δίσκους.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει αρκετή απόσταση ασφαλείας μεταξύ του ελαστικού και του κατώτατου σημείου της ανάρτησης.
Ο τροχός δηλαδή μπαίνει, αλλά αν τερματίσεις την αναρτηση θα έρθει πολύ κοντά στο λάστιχο. Η RST δίνει ελάχιστη απόσταση ασφαλείας τα 6,5 χιλ., και δεν συνιστά κάτι τέτοιο.
Τα φρένα δεν είναι πρόβλημα μιας και το Pro rider του 13 φοράει δίσκους.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει αρκετή απόσταση ασφαλείας μεταξύ του ελαστικού και του κατώτατου σημείου της ανάρτησης.
Ο τροχός δηλαδή μπαίνει, αλλά αν τερματίσεις την αναρτηση θα έρθει πολύ κοντά στο λάστιχο. Η RST δίνει ελάχιστη απόσταση ασφαλείας τα 6,5 χιλ., και δεν συνιστά κάτι τέτοιο.
δεν ξέρω τι φρένα παίρνει το pro rider αλλά όταν βάζεις σε 26ρι ποδήλατο το μόνο πρόβλημα που έχεις είναι με τα φρένα
αν φοράει δίσκους δεν έχεις πρόβλημα αν δεν φοράει έχεις πρόβλημα
για την ανάρτηση και να τερματίσει η ανάρτηση δεν θα ακουμπήσει στο λάστιχο γιατί δεν πάει κάτω από την γέφυρα που έχει η κάθε ανάρτηση
και πριν πεις οτιδήποτε δες μια ανάρτηση από κοντά
ξεκινωντας να πω οτι το να βαλεις 28αρηδες τροχους με λεπτο λαστιχο σε 26αρι ποδηλατο το πρωτο προβλημα που δημιουργειται ειναι πισω και οχι μπροστα (αν και στο prorider με 700χ28 χωραει τσιμα τσιμα. Εαν ειναι και απο τα χοντρα 28αρια μαλλον θα γλυφει). Μπροστα η rst δινει ενα περιθωριο κατω απο την γεφυρα για να μην βρει ο τροχος στην κορωνα (και οχι στην γεφυρα αφου η γεφυρα κινειται μαζι με τον τροχο). Και εκει ειναι το προβλημα με τους πολυ μεγαλυτερους τροχους σε σχεση με το τι εχουν σχεδιαστει να δουλευουν. Στις περισσοτερες αναρτησεις οταν λειτουργουν η γεφυρα περναει πανω απο την κορωνα οποτε εαν ο τροχος ειναι πολυ μεγαλυτερος βρισκει.
Το αλλο προβλημα που δεν ανεφερε κανενας ειναι η αλλαγη στα υψη σε σχεση με τον κανονικο τροχο. Σκεφτηκε κανεις ποσο πιο ψηλα θα ανεβει το κεντρο βαρους και ποσο το bbheight (η αποσταση της μεσαιας τριβης απο το εδαφος) και τι επιπτωση θα εχει αυτο στην οδηγικη συμπεριφορα ενος ποδηλατου ήδη πολυ νευρικου για κινηση σε ασφαλτο??
Για τα φρενα ειτε disk ειτε v-brakes υπαρχουν λυσεις αλλα δεν ειναι εκει το προβλημα.
Τα 27.5 ειναι τελειως αλλη συζητηση αλλα ετσι και αλλιως οχι το ιδανικοτερο για αυτο που θελεις να κανεις.
ξεκινωντας να πω οτ..............
......ελεις να κανεις.
βασικά όταν βάζεις 28ρί τροχό σε 26ρι ποδήλατο το κάνεις για επιπλέον ταχύτητα οπότε βάζεις και λεπτά λάστιχα νομίζω πως το μέγιστο που έχω δει σε 26ρι σκελετό είναι 700χ32 λάστιχο αλλά δεν έχει σημασία
το θέμα είναι πως ο τροχός χωράει και δεν είναι θέμα ανάρτησης
τώρα για το αν πρέπει να το κάνει ή όχι νομίζω πως απάντησα ήδη
άσε που όσοι κάνουν τέτοια μετατροπή αλλάζουν και το πιρούνι με rigid και μετά καταλαβένουν πως έπρεπε εξ αρχής να πάρουν μια κούρσα
κανε σκρολλ νταουν εδω http://www.bicycles.net.au/forums/viewtopic.php?f=9&t=18623
...
Αντε και σου βρηκα μερικους που το κανανε σε 26αρη μτβ, δεν σημαινει οτι κανει και στο δικο σου.
-Οπως ειπε ο ιγκλος αν το θελεις τοσο πολυ, παιρνεις ενα τροχο απο τρεκινκ με δισκοφρενο που φοραει σλικ και τον δοκιμαζεις.
-ΜΕ v-brakes και ανταπτορες πολυ απλα το ξεχνας και δεν μπλεκεις
-Επισης πλεξιμο τροχου με κεντρο μτβ και ζαντα κουρσας που εκαναν αυτοι στο θεμα, παλι δεν το κανεις γιατι ειναι βαβουρα,
-ΑΡα καταληγουμε στο τι κανεις.ΤΟ προτιμοτερο για εμενα στο 26αρη οπως ειπε ο πλανετ ειναι απλα να βαλεις ενα καλο ζευγαρι σλικ λαστιχο και τελος.
-2η λυση: να βρεις μεταχειρισμενους τροχους απο τρεκινκ με δισκοφρενα πανω και λαστιχα σλικ, που δοκιμασες οτι κανουν ΑΛΛΑ και οτι το ποδηλατο ειναι οδηγησιμο(βλεπε κκτσολ)
για να σου βγει γυρω στα 100 ευρω ολο το πειραμα.
ΑΛλες λυσεις πολυ απλα δεν συμφερουν στο 26.
...
Αλλα πολυ πιο ευκολα σεναρια με μτβ ειναι α)29αρη και αλλαζεις λαστιχο
Β) 27.5 και αγοραζεις τροχους τρεκινκ με σλικ που ουσιαστικα καθονται περιπου στο ιδιο υψος και δεν αλλαζουν πολυ την συμπεριφορα (παλι προυποθεση τα δισκοφρενα)
...
# σποιλερ αλερτ, απομακρινετε τα παιδια και τις ευπαθεις ομαδεις οταν ανοιξετε το λινκ καθως ακολουθουν φωτο απο foul suspension με 700αρηδες και σλικ,
# σποιλερ αλερτ, απομακρινετε τα παιδια και τις ευπαθεις ομαδεις οταν ανοιξετε το λινκ καθως ακολουθουν φωτο απο foul suspension με 700αρηδες και σλικ,
Εγω θα το κυκλοφορουσα παντως μονο και μονο για να τρολλαρω τους μη γνωριζοντες και για να μου λενε ουαου !
Μη σου πω οτι θα του βαζα και κουρσαδικο τιμονι με τις αναρτησεις στον δρομο ανοιχτες για να νιωθω οτι πεταλαρω τραμπολινο :D
Ποτε
μα ποτέ
είναι κατί που θέλεις να τονίσεις ή απλά θέλεις να μου την πεις ????
Μπα. Δεν εχω ουτε την διαθεση ουτε την ορεξη για κατι τετοιο. Απλως θα προτιμουσα για χαρη της συζητησης οταν με κανουν παραθεση η απαντηση να ειναι σχετικη με αυτο που εχω γραψει.
Για το θεμα οτι ειχα να πω σχετικα το εχω πει και νομιζω οσο χρειαζεται αναλυτικα.
δεν υπάρχει λόγος να χαλιόμαστε.....
Φτάνει που χαλάμε τα ποδήλατά μας....χαχαχα
Λοιπόν, νομίζω ότι είναι μια απλή φάση "δοκιμή και σφάλμα".
Βρίσκεις σετ τροχών από τρεκκιν, με δισκόπλακες και ελαστικά λεπτά - λεία (χωρίς τακουνάρες).
Τις φοράς στο ΜΤΒ σου. Με τα φρένα δεν έχεις πρόβλημα, απλά ψιλο-ρυθμίζεις ώστε να κεντράρουν οι δίσκοι ανάμεσα στις δαγκάνες και το ξεχνάς.
Αν βρίσκει το ελαστικό στη γέφυρα (αυτό το πράμμα που ενώνει τις μπότες της ανάρτησης) είτε αλλάζεις ελαστικά με ακόμα πιο λεπτά, είτε ΤΡΩΣ λίγο την μεταλλική γέφυρα, είτε το ξεχνάς.
Η μεταλλική γέφυρα - για εμένα (που, ΟΚ, δεν είμαι ειδικός) είχε νόημα στα v-brakes, για να μην ανοίγουν / ξεχειλώνουν καλάμια & μπότες, όταν πατούσες δυνατά τα φρένα. Ισχυροποιούσε την απόδοση των v-brakes. Αν φας και λίγο μέταλλο (προσοχή ΛΙΓΟ) δεν νομίζω ότι θα χαλάσει η συνταγή. Πραγματικά δεν το λέω για πλάκα.
Αν το ελαστικό μπροστά δεν βρίσκει στη γέφυρα, αλλά σε μεγάλες λακούβες / πεζοδρόμια κλπ βρίσκει στην κορώνα της ανάρτησης (εκεί που ενώνονται τα καλάμια της ανάρτησης και φεύγει ο κάθετος σωλήνας του πιρουνιού για να πάει στο σκελετό - μέσα στο headtube):
- είτε κλειδώνεις (αν κλειδώνει)
- είτε σκληραίνεις πολύ την ανάρτηση
- είτε βάζεις κάποιο εμπόδιο - σαν αποστάτη - επάνω από τα καλάμια, έτσι ώστε να δημιουργηθεί νέο "τέρμα", ώστε να μειώσεις την διαδρομή της ανάρτησης. Αν δεν πηγαίνεις σε κατσάβραχα, δεν κάνεις ταρζανιές, λογικά θα "επιζήσει" αυτό το εμπόδιο, αλλιώς το βλέπω να σπάει / ξεκολλάει / φεύγει.
ΠΡΟΣΟΧΗ, όλα αυτά είναι για μπροστά τροχό. Πίσω δεν έχεις τέτοια περιθώρια. Απλά βάζεις λεπτό - λείο λάστιχο και ελπίζεις να μην βρίσκεις στην άνω ένωση των άνω ψαλιδιών.
Επίσης, έχε υπόψη σου, ότι τρεκκιν τροχοί έχουν στεφάνια που συνήθως δεν παίρνουν έτσι εύκολα κουρσάδικο 700χ23 ελαστικό. Στην καλύτερη περίπτωση να πάρουν 700χ25 και αυτό με μπόλικο ζόρι.
Σε 700χ28 σίγουρα είσαι ΟΚ, και βρίσκεις και αξιόλογα λεπτά, λεία ελαστικά σε τέτοια διάσταση.
Όπως ξαναείπα... δοκιμή και σφάλμα....
.
.
.
.
.
.
[παλαιότερα, οι γέφυρες στις μπότες ήταν βιδωτές, έβγαιναν. Ή σε κάποιες φτηνές αναρτήσεις ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ kan και τις έβαζες πρόσθετες, στις υποδοχές (bosses) των v-brakes].
[παλαιότερα, οι γέφυρες στις μπότες ήταν βιδωτές, έβγαιναν. Ή σε κάποιες φτηνές αναρτήσεις ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ kan και τις έβαζες πρόσθετες, στις υποδοχές (bosses) των v-brakes].
αυτό και αν έχει γέλιο
για βρες μου μία ανάρτηση χωρίς γέφυρα
RockaRolla wrote:
Η μεταλλική γέφυρα - για εμένα (που, ΟΚ, δεν είμαι ειδικός) είχε νόημα στα v-brakes, για να μην ανοίγουν / ξεχειλώνουν καλάμια & μπότες, όταν πατούσες δυνατά τα φρένα. Ισχυροποιούσε την απόδοση των v-brakes. Αν φας και λίγο μέταλλο (προσοχή ΛΙΓΟ) δεν νομίζω ότι θα χαλάσει η συνταγή. Πραγματικά δεν το λέω για πλάκα.
@kktsol
βασικά το πρόβλημα σου είναι είναι ότι όταν κάνει κάποιος παράθεση τα το σχόλιο σου θα πρέπει να διαφωνήσει και όχι να συμπληρώσει
οπότε αν θέλεις να μου πεις γιατί δεν διάβασα τι έγραψες μπορείς να το ζωγραφίσεις να το καταλάβουμε και εμείς οι χαζοί
αν όχι νο μπρομπλεμ
Βασικα λεω οτι οταν κανεις καποιον παραθεση το κανεις για να γραψεις κατι σχετικο (ειτε να διαφωνησεις ειτε να προσθεσεις).
Οταν εγω γραφω οτι το θεμα ειναι στο εαν χωραει στα πισω ψαλιδια και στην μπροστα αναρτηση μονο εαν οταν τερματιζει βρισκει στην κορωνα ειναι το προβλημα και οτι περισσοτερο θα επρεπε να σας νοιαζει το ποσο πιο νευρικο θα γινει με την αλλαγη του κεντρου βαρους και την αλλαγη του υψους της μεσαιας τριβης και μου απαντας το παρακατω .......
Plannet wrote:
βασικά όταν βάζεις 28ρί τροχό σε 26ρι ποδήλατο το κάνεις για επιπλέον ταχύτητα οπότε βάζεις και λεπτά λάστιχα νομίζω πως το μέγιστο που έχω δει σε 26ρι σκελετό είναι 700χ32 λάστιχο αλλά δεν έχει σημασία
το θέμα είναι πως ο τροχός χωράει και δεν είναι θέμα ανάρτησης
τώρα για το αν πρέπει να το κάνει ή όχι νομίζω πως απάντησα ήδη
άσε που όσοι κάνουν τέτοια μετατροπή αλλάζουν και το πιρούνι με rigid και μετά καταλαβένουν πως έπρεπε εξ αρχής να πάρουν μια κούρσα
την ανηφόρα
Το ξέρω ότι σας έχω ζαλίσει τελείως, αλλά επειδή θέλω να πάρω μεταχειρισμένο το ποδήλατο, ώστε να μου περισέψουν χρήματα να αγοράσω ένα εξαιρετικό σύστημα ασφάλειας, τείνω προς mountain bike, καθώς είναι σπάνιο να βρω scott sub ή cyclocross, σε καλή τιμή, στις αγγελίες. Οπότε, χρειάζομαι να ξέρω, αν τα mb 26'' μπορούν να πάρουν 29'' ρόδες και τί διαφορά θα έχουν, σ' αυτήν την περίπρωση, από τα πραγματικά mb 29''. Αυτή είναι η πιο σημαντική, από τις απορίες που εξέφρασα στο προηγούμενο μυνημά μου.
Ευχαριστώ!!
γιατί δεν ψάχνεις στο net με το μοντέλο που θες να αγοράσεις και με τα ανάλογα keywords; Δε νομίζω ότι υπάρχει standard απάντηση σε αυτό που ρωτάς.
Ποιο είναι το "εξαιρετικό" σύστημα ασφαλείας που σκέφτεσαι να πάρεις;
Έχει να κάνει με το κάθε 26'' ποδήλατο, το αν πέρνει 29'' ρόδες ή όχι; Απογοητευτικό αυτό· θα πρέπει να ψάχνω για κάθε αγγελία ξεχωριστά και δεν έχω ιδέα κιόλας πως να ψάξω για το συγκεκριμένο θέμα.
Σχετικά με την ασφάλεια, έλεγα να ρωτήσω πιο είναι το ασφαλέστερο πέταλο που υπάρχει, για να το πάρω (υποθέτω κάποιο της Abus με εκατόν-κάτι ευρώ). Αλλά, τώρα, σκέφτομαι ότι, σε οποιδήποτε αντικείμενο και να το κλειδώνω, το αντικείμενο θα είναι πολύ πιο εύκολο να κοπεί, απ' ότι το ίδιο το πέταλο. Οπότε, πιο το νόημα; Για έξω το θέλω· το βράδυ θα το έχω μες το σπίτι. Έχω μπερδευτεί και μ' αυτό το θέμα. Θέλω GPS και είτε πέταλο, το οποίο δε μπορώ να σκεφτώ που θα το κλειδώνω, είτε αλυσίδα μηχανής, την οποία θα κλειδώνω σε κολώνες της ΔΕΗ. Αλλά, έχω την εντύπωση, ότι η καλύτερη αλυσίδα μηχανής είναι λιγότερο ασφαλής από το καλύτερο πέταλο :-S
Δεν το έχω ψάξει το θέμα (πήρα κατευθείαν 29άρι) αλλά το λογικό είναι ότι το πλαίσιο για 26άρες μπορεί να μην χωράει (πάντα) 29άρες ή 28άρες αν πούμε ότι βάζεις λάστιχα πόλης.
Ψάξε το λίγο ακόμα, μη βιάζεσαι να αγοράσεις.
Για ασφάλεια εγώ έχω αυτό
http://www.amazon.de/ABUS-Faltschloss-Bordo-Granit-X-Plus/dp/B001IHNCXG/...
και το αντίστοιχο πέταλο της abus πρέπει να είναι καλό. Βέβαια εγώ δεν το αφήνω ούτε μέρα έξω χωρίς να είμαι κοντά και γι'αυτό και τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιώ πολύ λίγο το ποδήλατό μου (είμαι στο άλλο άκρο σε σχέση με εσένα)
Ναι, λάστιχα πόλης θέλω να βάλω. Άρα 28'';
Εντάξει· Θα το ψάξω κι άλλο (κάνω και τίποτε άλλο; ).
To 26άρι Ideal Pro Rider (2013, αν έχει σημασία), ξέρετε αν πέρνει 28'' ρόδες;
Είναι ελληνικό και δε μπορώ να βρω τίποτα στα ξένα sites.
( Το βρήκα 250€, σε καλή κατάσταση. )
Δεν παίρνει 28αρες ρόδες μιας και δεν το επιτρέπει η ανάρτηση
Ευχαριστώ για την απάντηση
Απορρίπτεται.
Κρίμα.
Μου κάνει εντύπωση, πάντως, που έχει σχέση η ανάρτηση με τις ρόδες. Η ανάρτηση ενός mb, πρέπει να έχει κάτι συγκεκριμένο, για να πέρνει 28'' ρόδες δρόμου;
κάνεις λάθος
μια χαρά το επιτρέπει η ανάρτηση
το πρόβλημα είναι με τα φρένα
αλλά και πάλι η λύση να πάρει το pro rider και να του βάλει τροχούς 28" είναι λάθος
πιο λογικό και πιο σωστό είναι να πάρει το pro rider Και να του βάλει λάστιχα ασφάλτινα
1) την ρόδα την παίρνουν το θέμα είναι πως αν βάλεις και 29ρι λάστιχο δεν θα χωρέσει
και κάποια δεν παίρνουν καν 28άρα ρόδα
τέτοια είναι τα g2 geometry και το methanol της bianchi
ίσως και άλλα που δεν γνωρίζω
το πρόβλημα είναι στα φρένα λόγο διαφορετικής διαμέτρου του τροχού η πατούρα των v-brake είναι πολύ ψηλά
οπότε η πας σε πατέντες ή σε δισκόφρενα
γενικότερα πλέον δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο
παλιότερα το είχα δει όταν δεν υπήρχαν λύσεις σε 28-29ρια
κάτι ακόμα 28-29 είναι ο ίδιος τροχός σε διάμετρο
2)ο λόγος που καταργούν τα 26ρια είναι ένας
"η σπατάλη είναι ο καλύτερος εργοδότης"
ουσιαστικά ανοίγουν νέες αγορές
(το ίδιο θα μπορούσες να ρωτήσεις και γιατί οι εταιρίες βγάλανε τα trekking??? Ουσιαστικά δεν υπήρχε έλλειψη στην αγορά )
βέβαια μόνο ο καταναλωτής θα πληρώσει την μελέτη των νέων 27.5 μιας και είναι ο ίδιος ή σχεδόν ίδιος σκελετός με τα 26ρια απλά παίρνουν 27.5 ανάρτηση που και εκεί ίσως να μην έχεις πρόβλημα
3) γενικότερα το αλουμίνιο είναι το καλύτερο υλικό για την ποδηλασία
φτηνό ελαφρύ και αποδοτικό
βέβαια εδώ θα βρεις τους ρομαντικούς που ψάχνουν για χρωμόλη
και οι πιο hi-tech πάνε σε κάρβουνο
και οι 2 το ακριβοπληρώνουν το υλικό
4) δυστηχώς κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει σε αυτό το ερώτημα
γενικότερα τα trekking είναι εύκαμπτα και βαριά ποδήλατα
κακής ποιότητας σκελετοί
για μέτρια χρήση και μέτριες επιδώσεις
θέλω να πιστεύω πως τα λεγόμενα υβριδικά να είναι σε καλύτερη μοίρα
βέβαια αυτό εξαρτάτε από την εκάστοτε εταιρία
δλδ η bianchi σκελετικά είναι πολύ καλά
και από άποψης γεωμετρία είναι πολύ κοντά σε κουρσάκι
αυτό φέτος του χρονού μπορεί να μην είναι
κάποιες άλλες απλά παίρνουν ένα trekking και το κάνουν χωρίς ανάρτηση
οπότε δύσκολη ερώτηση να απαντήσει κάποιος
5) έχει ένας φίλος cyclocross για μένα είναι το ποδήλατο για αυτούς που θέλουν κούρσα που να μην μασάσει σε δύσβατα σημεία
https://www.youtube.com/watch?v=SMumJ5sZ8uw
πάρε μια γεύση
αν και εκεί που γίνοντε αυτοί οι αγόνες οι αθλητές είναι τελείως καμμένοι
:D
Βρήκα το 29άρι specialized rockhopper 2013, 550€, σε αγγελία (σε καλή κατάσταση). Αν και δεν είχα κανένα σκοπό να δώσω τόσα πολλά χρήματα και αν δώσω θα στερηθώ άλλα πράγματα σίγουρα, το σκέφτομαι, έτσι όπως έχει το πράγμα. Απλά το σκέφτομαι. Αξίζει να δώσω τόσα χρήματα (συν τις εξτρά ρόδες πόλης μετά);
1) όχι δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι τέτοιο
ένα καλό ζευγάρι τροχών κάνει κάνα 100ευρό + λάστιχα σαμπρέλες
2) ακουμπάει στην γέφυρα το λάστιχο για αυτό και θέλει λίγο διαφορετική ανάρτηση
βέβαια δεν ξέρω τι διαφορές έχει η 27.5 ανάρτηση με την 26 αλλά αυτά είναι θέματα που θα πρέπει να τα δεις από κοντά και μετά από δοκιμές
4) σαν γεωμετρία τα υβριδικά είναι πιο κοντά στο mtb/road
π.χ. η trek τα δικά τις τα βάζει στην κατηγορία road
αλλά όπως είπαμε αυτά είναι τερτίπια και επιλογές των εκάστοτε εταιριών
5) απλά ήθελα να σου δείξω που πάνε τι κάνουν με τα cyclocross
σε αυτούς τους αγώνες έχουν και τεχνιτα εμπόδια
γενικότερα πολύ λάσπες και πολύ σαβούρτα
πέραν τούτου κανείς δεν λέει πως ένα trekking Θα διαλύσει
έχω δει trekking σε αγώνα στις Σέρρες να τρέχει σε open αγώνα
βέβαια ο χρόνος κατάταξης ήταν τραγικός νομίζω μ.ω.τ ήταν στα 7-8 χλμ/ωρα δλδ με τα πόδια πας πιο γρήγορα
απλά αν καβαλήσεις ένα trekking για πολλά χλμ και ένα cyclocross για πολλά χλμ
στο πρώτο θα πονάει η μέση σου και όλο σου το σώμα
στο δεύτερο θα είσαι μια χαρά πέραν της κόπωσης
Τα φρένα δεν είναι πρόβλημα μιας και το Pro rider του 13 φοράει δίσκους.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει αρκετή απόσταση ασφαλείας μεταξύ του ελαστικού και του κατώτατου σημείου της ανάρτησης.
Ο τροχός δηλαδή μπαίνει, αλλά αν τερματίσεις την αναρτηση θα έρθει πολύ κοντά στο λάστιχο. Η RST δίνει ελάχιστη απόσταση ασφαλείας τα 6,5 χιλ., και δεν συνιστά κάτι τέτοιο.
δεν ξέρω τι φρένα παίρνει το pro rider αλλά όταν βάζεις σε 26ρι ποδήλατο το μόνο πρόβλημα που έχεις είναι με τα φρένα
αν φοράει δίσκους δεν έχεις πρόβλημα αν δεν φοράει έχεις πρόβλημα
για την ανάρτηση και να τερματίσει η ανάρτηση δεν θα ακουμπήσει στο λάστιχο γιατί δεν πάει κάτω από την γέφυρα που έχει η κάθε ανάρτηση
και πριν πεις οτιδήποτε δες μια ανάρτηση από κοντά
Plannet ήμουν σαφής, η εταιρία δίνει συνιστώμενο κατώτατο όριο ασφαλείας τα 6,5 χιλ, για τη συγκεκριμένη ανάρτηση.
Αν κάποιος θέλει να κάνει του κεφαλιού του, τουλάχιστον ας έχει ενημερωθεί πρώτα.
οκ ότι πεις
:D
Δεν είναι επιστήμη, δανειζόμαστε μια 28άρα ρόδα και
τη φοράμε στο ποδήλατό μας. Αυτομάτως λύνονται όλες
οι απορίες και βλέπουμε αν κάνει ή όχι.
Στη χειρότερη θα χρειαστούμε στενότερο ελαστικό σε
σχέση με το 26άρι που φορούσαμε πριν.
τι λες αφού το λέει η rst
σους εσύ
ξεκινωντας να πω οτι το να βαλεις 28αρηδες τροχους με λεπτο λαστιχο σε 26αρι ποδηλατο το πρωτο προβλημα που δημιουργειται ειναι πισω και οχι μπροστα (αν και στο prorider με 700χ28 χωραει τσιμα τσιμα. Εαν ειναι και απο τα χοντρα 28αρια μαλλον θα γλυφει). Μπροστα η rst δινει ενα περιθωριο κατω απο την γεφυρα για να μην βρει ο τροχος στην κορωνα (και οχι στην γεφυρα αφου η γεφυρα κινειται μαζι με τον τροχο). Και εκει ειναι το προβλημα με τους πολυ μεγαλυτερους τροχους σε σχεση με το τι εχουν σχεδιαστει να δουλευουν. Στις περισσοτερες αναρτησεις οταν λειτουργουν η γεφυρα περναει πανω απο την κορωνα οποτε εαν ο τροχος ειναι πολυ μεγαλυτερος βρισκει.
Το αλλο προβλημα που δεν ανεφερε κανενας ειναι η αλλαγη στα υψη σε σχεση με τον κανονικο τροχο. Σκεφτηκε κανεις ποσο πιο ψηλα θα ανεβει το κεντρο βαρους και ποσο το bbheight (η αποσταση της μεσαιας τριβης απο το εδαφος) και τι επιπτωση θα εχει αυτο στην οδηγικη συμπεριφορα ενος ποδηλατου ήδη πολυ νευρικου για κινηση σε ασφαλτο??
Για τα φρενα ειτε disk ειτε v-brakes υπαρχουν λυσεις αλλα δεν ειναι εκει το προβλημα.
Τα 27.5 ειναι τελειως αλλη συζητηση αλλα ετσι και αλλιως οχι το ιδανικοτερο για αυτο που θελεις να κανεις.
βασικά όταν βάζεις 28ρί τροχό σε 26ρι ποδήλατο το κάνεις για επιπλέον ταχύτητα οπότε βάζεις και λεπτά λάστιχα νομίζω πως το μέγιστο που έχω δει σε 26ρι σκελετό είναι 700χ32 λάστιχο αλλά δεν έχει σημασία
το θέμα είναι πως ο τροχός χωράει και δεν είναι θέμα ανάρτησης
τώρα για το αν πρέπει να το κάνει ή όχι νομίζω πως απάντησα ήδη
άσε που όσοι κάνουν τέτοια μετατροπή αλλάζουν και το πιρούνι με rigid και μετά καταλαβένουν πως έπρεπε εξ αρχής να πάρουν μια κούρσα
δεν διαβαζεις τι γραφει ο αλλος, ετσι??
Ποτε
μα ποτέ
είναι κατί που θέλεις να τονίσεις ή απλά θέλεις να μου την πεις ????
κανε σκρολλ νταουν εδω http://www.bicycles.net.au/forums/viewtopic.php?f=9&t=18623
...
Αντε και σου βρηκα μερικους που το κανανε σε 26αρη μτβ, δεν σημαινει οτι κανει και στο δικο σου.
-Οπως ειπε ο ιγκλος αν το θελεις τοσο πολυ, παιρνεις ενα τροχο απο τρεκινκ με δισκοφρενο που φοραει σλικ και τον δοκιμαζεις.
-ΜΕ v-brakes και ανταπτορες πολυ απλα το ξεχνας και δεν μπλεκεις
-Επισης πλεξιμο τροχου με κεντρο μτβ και ζαντα κουρσας που εκαναν αυτοι στο θεμα, παλι δεν το κανεις γιατι ειναι βαβουρα,
-ΑΡα καταληγουμε στο τι κανεις.ΤΟ προτιμοτερο για εμενα στο 26αρη οπως ειπε ο πλανετ ειναι απλα να βαλεις ενα καλο ζευγαρι σλικ λαστιχο και τελος.
-2η λυση: να βρεις μεταχειρισμενους τροχους απο τρεκινκ με δισκοφρενα πανω και λαστιχα σλικ, που δοκιμασες οτι κανουν ΑΛΛΑ και οτι το ποδηλατο ειναι οδηγησιμο(βλεπε κκτσολ)
για να σου βγει γυρω στα 100 ευρω ολο το πειραμα.
ΑΛλες λυσεις πολυ απλα δεν συμφερουν στο 26.
...
Αλλα πολυ πιο ευκολα σεναρια με μτβ ειναι α)29αρη και αλλαζεις λαστιχο
Β) 27.5 και αγοραζεις τροχους τρεκινκ με σλικ που ουσιαστικα καθονται περιπου στο ιδιο υψος και δεν αλλαζουν πολυ την συμπεριφορα (παλι προυποθεση τα δισκοφρενα)
...
# σποιλερ αλερτ, απομακρινετε τα παιδια και τις ευπαθεις ομαδεις οταν ανοιξετε το λινκ καθως ακολουθουν φωτο απο foul suspension με 700αρηδες και σλικ,
Εγω θα το κυκλοφορουσα παντως μονο και μονο για να τρολλαρω τους μη γνωριζοντες και για να μου λενε ουαου !
Μη σου πω οτι θα του βαζα και κουρσαδικο τιμονι με τις αναρτησεις στον δρομο ανοιχτες για να νιωθω οτι πεταλαρω τραμπολινο :D
Μπα. Δεν εχω ουτε την διαθεση ουτε την ορεξη για κατι τετοιο. Απλως θα προτιμουσα για χαρη της συζητησης οταν με κανουν παραθεση η απαντηση να ειναι σχετικη με αυτο που εχω γραψει.
Για το θεμα οτι ειχα να πω σχετικα το εχω πει και νομιζω οσο χρειαζεται αναλυτικα.
δεν υπάρχει λόγος να χαλιόμαστε.....
Φτάνει που χαλάμε τα ποδήλατά μας....χαχαχα
Λοιπόν, νομίζω ότι είναι μια απλή φάση "δοκιμή και σφάλμα".
Βρίσκεις σετ τροχών από τρεκκιν, με δισκόπλακες και ελαστικά λεπτά - λεία (χωρίς τακουνάρες).
Τις φοράς στο ΜΤΒ σου. Με τα φρένα δεν έχεις πρόβλημα, απλά ψιλο-ρυθμίζεις ώστε να κεντράρουν οι δίσκοι ανάμεσα στις δαγκάνες και το ξεχνάς.
Αν βρίσκει το ελαστικό στη γέφυρα (αυτό το πράμμα που ενώνει τις μπότες της ανάρτησης) είτε αλλάζεις ελαστικά με ακόμα πιο λεπτά, είτε ΤΡΩΣ λίγο την μεταλλική γέφυρα, είτε το ξεχνάς.
Η μεταλλική γέφυρα - για εμένα (που, ΟΚ, δεν είμαι ειδικός) είχε νόημα στα v-brakes, για να μην ανοίγουν / ξεχειλώνουν καλάμια & μπότες, όταν πατούσες δυνατά τα φρένα. Ισχυροποιούσε την απόδοση των v-brakes. Αν φας και λίγο μέταλλο (προσοχή ΛΙΓΟ) δεν νομίζω ότι θα χαλάσει η συνταγή. Πραγματικά δεν το λέω για πλάκα.
Αν το ελαστικό μπροστά δεν βρίσκει στη γέφυρα, αλλά σε μεγάλες λακούβες / πεζοδρόμια κλπ βρίσκει στην κορώνα της ανάρτησης (εκεί που ενώνονται τα καλάμια της ανάρτησης και φεύγει ο κάθετος σωλήνας του πιρουνιού για να πάει στο σκελετό - μέσα στο headtube):
- είτε κλειδώνεις (αν κλειδώνει)
- είτε σκληραίνεις πολύ την ανάρτηση
- είτε βάζεις κάποιο εμπόδιο - σαν αποστάτη - επάνω από τα καλάμια, έτσι ώστε να δημιουργηθεί νέο "τέρμα", ώστε να μειώσεις την διαδρομή της ανάρτησης. Αν δεν πηγαίνεις σε κατσάβραχα, δεν κάνεις ταρζανιές, λογικά θα "επιζήσει" αυτό το εμπόδιο, αλλιώς το βλέπω να σπάει / ξεκολλάει / φεύγει.
ΠΡΟΣΟΧΗ, όλα αυτά είναι για μπροστά τροχό. Πίσω δεν έχεις τέτοια περιθώρια. Απλά βάζεις λεπτό - λείο λάστιχο και ελπίζεις να μην βρίσκεις στην άνω ένωση των άνω ψαλιδιών.
Επίσης, έχε υπόψη σου, ότι τρεκκιν τροχοί έχουν στεφάνια που συνήθως δεν παίρνουν έτσι εύκολα κουρσάδικο 700χ23 ελαστικό. Στην καλύτερη περίπτωση να πάρουν 700χ25 και αυτό με μπόλικο ζόρι.
Σε 700χ28 σίγουρα είσαι ΟΚ, και βρίσκεις και αξιόλογα λεπτά, λεία ελαστικά σε τέτοια διάσταση.
Όπως ξαναείπα... δοκιμή και σφάλμα....
.
.
.
.
.
.
[παλαιότερα, οι γέφυρες στις μπότες ήταν βιδωτές, έβγαιναν. Ή σε κάποιες φτηνές αναρτήσεις ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ kan και τις έβαζες πρόσθετες, στις υποδοχές (bosses) των v-brakes].
αυτό και αν έχει γέλιο
για βρες μου μία ανάρτηση χωρίς γέφυρα
ασχολήσου με το τάντεμ σου
@kktsol
βασικά το πρόβλημα σου είναι είναι ότι όταν κάνει κάποιος παράθεση τα το σχόλιο σου θα πρέπει να διαφωνήσει και όχι να συμπληρώσει
οπότε αν θέλεις να μου πεις γιατί δεν διάβασα τι έγραψες μπορείς να το ζωγραφίσεις να το καταλάβουμε και εμείς οι χαζοί
αν όχι νο μπρομπλεμ
Βασικα λεω οτι οταν κανεις καποιον παραθεση το κανεις για να γραψεις κατι σχετικο (ειτε να διαφωνησεις ειτε να προσθεσεις).
Οταν εγω γραφω οτι το θεμα ειναι στο εαν χωραει στα πισω ψαλιδια και στην μπροστα αναρτηση μονο εαν οταν τερματιζει βρισκει στην κορωνα ειναι το προβλημα και οτι περισσοτερο θα επρεπε να σας νοιαζει το ποσο πιο νευρικο θα γινει με την αλλαγη του κεντρου βαρους και την αλλαγη του υψους της μεσαιας τριβης και μου απαντας το παρακατω .......
Ειλικρινα, τι σχεση εχουν αυτα τα δυο??