Καλησπέρα, πριν τέσσερις μηνες απέκτησα ένα διπλοσκέλετο και αποφάσισα να το αναπαλαιώσω.Μήπως μπορειτε να αναγνωρίσετε τι μάρκα είναι. Ειναι περιπου του 1966 και γραφει αριθμό διπλα στη σέλα 7736
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
PC070384_out.jpg | 391.5 KB |
PC070385_out.jpg | 449.69 KB |
PC070386_out.jpg | 325 KB |
PC070387_out.jpg | 603.9 KB |
podilato.jpg | 69.61 KB |
P5220455_out.jpg | 151.17 KB |
P5220454_out.jpg | 252.98 KB |
P5220452_out.jpg | 168.53 KB |
P5220444_out.jpg | 196 KB |
P5220451_out.jpg | 207 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αν μπορείς τρίψε τη σκουριά από το κούτελο μήπως υπάρχει
κάποιο σήμα εκεί από κάτω και βγάλουν τα παιδιά άκρη.
το εχω τριψει και δεν υπαρχει τιποτα
Για βάλε φωτογραφία με καθαρό το κούτελο να δούμε και τις
μούφες. Μια μπροστινή και μια πλαϊνή θα ήταν το ιδανικό.
Επίσης δες κάτω από τη μεσαία τριβή μήπως έχει κάποια
νούμερα κάτω από τη σκουρια.
το ποδηλατο τωρα εχει καθαριστει απο τη σκουρια και εχει βαφτει. κατω απο τη μεσαια τριβη κοιταξα και δεν εχει κανεναν αριθμο
Οπότε ξαναγυρνάμε στο βάλε μερικές ακόμα φωτό από το κούτελο,
τις μούφες, τη μεσαία τριβή χωρίς την πεταλιέρα, τα πίσω drop
outs κτλ.
Zif είναι αν κ δεν βοηθάνε οι φωτο
Το ποδήλατο είναι zif,ή στην κυριλλική του γραφή,ЗИФ.
Διακρίνονται ακόμη τα ίχνη απ τις χαλκομανίες του σε διαγώνιο και κάθετο.
Επίσης η κορνίζα στο κούτελο είναι καθαρά του zif.
Για επιβεβαίωση ψάξε στην αρχή του κάθετου,λίγο κάτω απ το στόμιο για το παλουκόσελο. Απ τη μια μεριά θα βρεις τον σειριακό αριθμό και απ την άλλη κάτι άλλο που ακόμα,εγώ τουλάχιστον, δεν ξέρουμε τι σημαίνει (π.χ. 62 Γ ).
Επίσης,στην εσωτερική μεριά του αριστερού chainstays ή του πιρουνιού,θα πρέπει να βρεις τη φίρμα:ЗИФ.
Ο δίσκοβραχίονας δεν είναι ο δικός του.Τα zif φορούσαν χαρακτηριστικό δισκοβραχίονα με κουρμπαριστή υποδοχή στο δίσκο για τον βραχίονα και με εγχάρακτο το ЗИФ,στην εσωτερική μεριά του δεξιού βραχίονα ( αν θυμάμαι καλά).
Αρκετά όμως σε κούρασα. Παραδίδω τη σκυτάλη στον tsouk ( post No 4 ).
Καλή συνέχεια.
edit: όση ώρα εγώ έγραφα,είδα ότι με πρόλαβε... ο παραλαμβάνων την σκυτάλη!
Καλησπέρα.... ανατολικού μπλοκ ΖΙF-TENEA. Tο πλαίσιο το δανείστηκε και η κινέζικη (λόγο καθεστώτος) roual για τα πρώτα της διπλοσκέλετα.
ούπς.....με πρόλαβε ο Σωτήρης, και ο tsouknemaniak
Συγνώμη Γιώργο για τη γρηγοράδα μας αλλά εμείς βλέπεις έχουμε...Ναπλιώτη Δάσκαλο!
Εσεις δεν πιάνεστε...... εχετε γίνει αετοί !!
Το καλο ειναι πως τώρα πια υπάρχουν αρκετα παιδιά με σοβαρή εμπειρία και αρκετή σκουριά στα χέρια τους που ειναι πρόθυμα να βοηθήσουν με τις συμβουλές τους στην αναγνώριση και στην σωστή αποκατάσταση τέτοιων ποδηλάτων.
Ήθελα να σου στείλω αυτό το site για να βοηθηθείς για την αναπαλαίωσή του ως προς το αυθεντικό του χρώμα,αλλά βλέποντας τις πρόσφατες φωτό σου, μάλλον μας πρόλαβες( τόχει η μέρα βλέπεις...)!
Επίσης,πέρα απ το headbadge στο ποδήλατο του tsouk,υπάρχει κι αυτό όπου διακρίνεται και η πόλη καταγωγής του,ΠΕΝΖΑ.
Συγνώμη για την αδιακρισία μου αλλά,τόβαψες που τόβαψες,γιατί άφησες κορώνα,ποτήρια και ασφαλιστικά παξιμάδια, τίγκα στη σκουριά?
Επίσης,αλυσίδα και γρανάζι πότε πρόλαβαν και σκούριασαν?
η αλυσιδα θα αλλαχτει ειναι η παλια οπως και τα υπολοιπα. στο δισκοβραχιονα ομως υπαρχει τζογος αν και αλλαξα σφηνα τι μπορει να φταίει? και που μπορω να βρω τον δικο του δισκοβραχίονα?
...οτι το ποδηλατο βαφτηκε χωρις να λυθουν (τουλαχιστον απο οτι μπορω να συμπερανω απο τις φωτογραφιες που παρατιθενται) τα βασικα του εξαρτηματα:
Τιμονι, ποτηρια λαιμου, μεσαια τριβη.
Οποτε, ο σκελετος μπορει μεν να βαφτηκε με ενα καποιο χρωμα, αλλα δεν εγινε καμμια επεμβαση στα προαναφερθεντα μηχανικα μερη του ποδηλατου.
κι επειδη το ποδηλατο στις αρχικες φωτογραφιες φαινεται να ειναι σε "δυσκολη" κατασταση, το πιο πιθανο ειναι σε αντιστοιχη κατασταση να βρισκονται και τα μηχανικα του μερη.
Για να επανελθουν αυτα σε καλη λειτουργικη κατασταση, θα πρεπει να λυθουν, να ελεγχθουν, και ενδεχομενως να αλλαχθουν η να επισκευασθουν, η απλα να καθαριστουν/λιπανθουν/ρυθμιστουν, αν ειναι σε καλη κατασταση χωρις φθορες.
Αυτο βεβαια, θα επρεπε να εχει γινει πριν το βαψιμο, για να αποφυγεις φθορες στο καινουριο χρωμα, και για να μπορεσεις να καθαρισεις καλυτερα τις σκουριες και τα υπολειματα του παλιου χρωματος.
Επισης, κι αν θελουμε να μιλαμε για αναπαλαιωση, θα επρεπε να εχει γινει μια αποτυπωση των γραφικων του και των διακοσμητικων του μοτιβων, ωστε να μπορεσουν να ανακατασκευαστουν καποια στιγμη, και να συμπληρωνουν πιστα την εμφανιση του ποδηλατου.
Τωρα βεβαια ισως ειναι αργα, αλλα παλι πιθανον να μπορει καποιος αλλος κατοχος ZIF να σε βοηθησει σε αυτο.
Εν πασει περιπτωσει, για να ανακατασκευασεις αυτο το ποδηλατο, θα πρεπει να λυσεις τη μεσαια τριβη και τα ποτηρια, να τα ελεγξεις για φθορες η σκουριες, κι αν χρειαζεται να αντικαταστησεις ποτηρια-αξονα-μπιλλιες στη μεσ. τριβη, και ποτηρια-μπιλλιες στα ποτηρια του λαιμου του τιμονιου, αν θελεις να λειτουργουν σωστα χωρις μποσικα και προβληματα.
Τα γνησια ανταλλακτικα ομως, και δεδομενης της προελευσης του ποδηλατου, πιστευω θα ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βρεθουν, οποτε θα πρεπει να βολευτεις με αλλα παρομοια απο το εμποριο, τα οποια θα ειναι ιδια σε διαστασεις/σπειρωματα με τα υπαρχοντα, και οσο γινεται εμφανισιακα παρομοια.
Αυτα τα ολιγα, καλη συνεχεια.
η μεσαια τριβη εχει λυθει πριν τη βαφη τη ελεγξα την καθαρισα και την γρασαρα ομως την τοποθετησα ξανα υπηρχε τζογος στον δισκοβραχιονα.επισης πηγα και μου την ελεγξε αυτος που αγορασα τα ανταλλακτικα
...κι εχει ρυθμιστει σωστα, δεν δικαιολογειται να εχει μποσικα η μεσαια τριβη.
Για οδηγιες ρυθμισης δες κι εδω:
http://sheldonbrown.com/tooltips/bbadj.html
Σημερα ρωτησα αυτον που πηρα το ποδηλατο και μου ειπε οτι ειναι τσεχοσλοβακικο και οχι ρωσικο αλλα δεν θυμοταν την μαρκα του
απο που εισαι?
Θεσσαλονικη γιατι?
εχεις π.μ
τι να εχω?
στην αρχικη σελιδα εκει ακριβως που κανεις συνδεση στο forum καπου λεει πρωσοπικα μυνηματα πμ εχεις μυνημα δες
Δημητρη αν θελεις να το ξαναφτιαξεις απο την αρχη ξανα το ποδηλατο για να γινει κ οπως πρεπει κ θες συμβουλες η κ καποια βοηθεια βαλε μια φωνη να βρεθουμε απο κοντα δεν εχεις να χασεις κατι