Πρακτικά συνέλευσης 3/6/2014

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
yd
Απών/απούσα

1. Έγινε οικονομικός απολογισμός του ταμείου της ΠΠ.
    Τα έξοδα της ομάδας ήταν οι αφίσες (300), κάποιες αποστολές (38) και έξοδα ιστοχώρου (32) σύνολο 370 ευρώ. Επιπλέον το χρέος που είχε μείνει από την περσινή ΠΠ χαρίστηκε στην συλλογικότητα.
    Τα έσοδα ήταν 219 από τα γουρουνάκια 50 από δύο (όλες κι όλες) πόλεις και άλλα 20 από εισφορά φίλης των ποδηλάτ-ισσ-ες. Τα υπόλοιπα τα αναλάβαμε τα άτομα της συνέλευσης κι έτσι - για πρώτη φορά μετά από χρόνια - δεν μένει χρέος από την ΠΠ.
    Τα υπόλοιπα μπλουζάκια που έμειναν αποφασίσαμε να τα αφήσουμε στου ΦτΠ για κάλυψη των αναγκών του χώρου από τα έσοδα που θα έχουν από αυτά. Προσπαθήστε να τα διαφημίστε σε κόσμο κι όποιος δεν πήρε να περάσει από τους ΦτΠ να πάρει.

2. Έγινε μια ενημέρωση σχετικά με μια πρωτοβουλία ομάδας από τον Πειραιά για την προώθηση υλοποίησης ποδηλατοδρόμου στην οδό Πειραιώς. Δυστυχώς δεν ήταν παρόν κάποιος από την ίδια την ομάδα να ενημερώσει καλύτερα, ελπίζουμε να έχουμε σύντομα νεότερα.

3. Αποφασίστηκε ότι θα έχουμε κι αυτόν τον Σεπτέμβρη περίπτερο στο φεστιβάλ του mbike.

4. Θα διοργανώσουμε το φθινόπωρο κουβέντα με ποδηλάτες για στόχευση δράσεων και διεκδικήσεων των ποδηλατισσών και ποδηλατών από δήμους και περιφέρειες.
   Εμείς από την μεριά μας θα πρέπει να έχουμε μια σύντομη παρουσίαση των βασικών αξόνων ποδηλατοδρόμων που διεκδικούμε και υπάρχουν  μελέτες.
   Αυτή η κουβέντα πιθανώς να γίνει στα πλαίσια του φεστιβάλ.

5. Αποφασίσαμε επίσης βάλουμε πιο δυναμικά σαν αίτημα την ασφάλεια των ποδηλάτων από κλοπές. Για να έχουμε όμως και πρόταση καλή και συγκροτημένη καλό θα είναι να γίνει και λίγο brainstorming. Παρακαλούμε όποιος έχει προτάσεις και θέσεις συγκεκριμένες να τις θέσει. Απο πλευράς μας θα γίνει και μια διερεύνηση της διεθνούς εμπειρίας.

6. Ακόμα σαν αίτημα μας θα προβάλουμε περισσότερο το αίτημα για περιορισμό του ΙΧ (πάταξη παράνομης στάθμευσης, μείωση ταχυτήτων εντός πόλης κλπ). Ότι προτάσεις-σκέψεις πάνω σε αυτό υπάρχουν θα ήταν χρήσιμες.

7. Τέλος αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε την ποδηλατοπορεία dum spiro spero με πρωτοσέλιδο κλπ. (Αυτό είναι κάπου στα μέσα Ιούλη αν θυμάμαι καλά)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

1. Στα γουρουνάκια συμπεριλαμβάνονται και τα χρήματα απ οτα μπλουζάκια ?

3. Δώστε πληροφορίες για το περίπτερο (αν ξέρετε ακόμα , αλλάζει κάτι με βάση το περσινό ? ) , πέρσι είπαμε μήπως κάνουμε κάποια πραγματάκια ποιο οργανωμένα , αν είναι να το δούμε

για τα άλλα δεν γράφω θεωρώ οτι απο κοντά είναι καλύτερα

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
1. Στα γουρουνάκια συμπεριλαμβάνονται και τα χρήματα απ οτα μπλουζάκια ?

Oχι, λείπουν κάπου 150 ευρώ για να καλυφθεί το κόστος τους...αλλά ελπίζουμε οτι σιγά σιγά θα καλυφθεί...

scarpedico wrote:
3. Δώστε πληροφορίες για το περίπτερο (αν ξέρετε ακόμα , αλλάζει κάτι με βάση το περσινό ? ) , πέρσι είπαμε μήπως κάνουμε κάποια πραγματάκια ποιο οργανωμένα , αν είναι να το δούμε

Εχεις δίκιο. Στο εντωμεταξύ μάθαμε οτι μας παραχωρείται η αίθουσα για να συζητήσουμε τα περι διεκδικήσεων στη περιφέρεια και δήμο ΑΘηνών κλπ.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

μου φαίνεται οτι πολύ μας πετάνε το μπαλάκι
και δεν βλέπω να υπάρχουν άτομα (σορρυ για την γρίνια )

αν μπορέσετε και μάθετε εγκαίρως τι θα υπάρξει διαθέσιμο ενημερώστε για να οργανωθούμε (πιέστε που λένε να πάρουμε καμία απάντηση ) γενικά είμαι στη διάθεση σας οσο μπορώ απλά τώρα εχω κ εξεταστική για 3 βδομάδες και είμαι σχεδόν off

η αίθουσα παραχωρείτε οκ , υπάρχει είδη παρουσίαση/υλικό ?
Ξέρουμε αν θα έρθουν κάποιοι του δήμου η όποιος περάσει βόλτα ?
δηλαδή θα είναι για επαφή με αρμόδιους ή αμπελοσοφία ?

Αν μάθουμε τι έχουμε διαθέσιμο μπορούμε να "φτιάξουμε πράγματα "
πέρσι μέχρι και μασάζ είχαμε
για όσους δεν γνώριζαν

καλό είναι να γίνει μια λιστα για να προωθηθεί και στις ποδηλατικές ομάδες (να δούμε και την ανταπόκριση ) καθως κανονικά πρέπει να βοηθήσουν και αυτές

για τα μπλουζάκια μήπως θα βοηθήσει μια φωτογράφιση ? (μια ιδέα έριξα ε! )

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

scarpedico wrote:

η αίθουσα παραχωρείται οκ , υπάρχει είδη παρουσίαση/υλικό ?
Ξέρουμε αν θα έρθουν κάποιοι του δήμου η όποιος περάσει βόλτα ?
δηλαδή θα είναι για επαφή με αρμόδιους ή αμπελοσοφία ?

Αν μάθουμε τι έχουμε διαθέσιμο μπορούμε να "φτιάξουμε πράγματα "


Οταν έρθει η ώρα, θα μαζευτούμε να το οργανώσουμε - το τι θα πούμε και τι θα θελήσουμε να συζητηθεί και το ποιοι θα προσκληθούν, είναι όλα θέματα που θα τα αποφασίσουμε εμείς.
Συνήθως εμείς τα λέμε και εμείς τα ακούμε μια και οι "αρμόδιοι" σπάνια μας κάνουν τη χάρη να παρευρεθούν - και όχι μόνο σε δικές μας εκδηλώσεις αλλά και σε οτιδήποτε αφορά τέτοια θέματα... (από αισιοδοξία καλά πάμε...) αλλά αφού ακόμα μπορούμε, ας προσπαθήσουμε...

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

επειδή και εγώ δεν γνωρίζω τα διαδικαστικά για αυτό ρωτάω και συγνώμη αν σε κουράζω , τώρα αν γνωρίζουμε τι θα γίνει

τουλάχιστον να επικοινωνήσουμε με δημάρχους , πλανητάρχες, εξωγήινους μασόνους κτλ

να προσπαθήσουμε που λένε αν υπάρχει θεματολογία να ενημερώσουμε καλέσουμε

και επικοινωνιακά να το πάρεις δηλαδή όλο και κάποιος θα έρθει

φαντάσου να γινότανε πριν τις εκλογές , δεν θα χώραγαν

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

scarpedico wrote:

φαντάσου να γινότανε πριν τις εκλογές , δεν θα χώραγαν

Μπα...υπάρχει τόση αδιαφορία και από τους "αρμόδιους" αλλά και από τους πολίτες για τα θέματα αυτά (βιώσιμη κινητικότητα, οδική ασφάλεια, ποδηλάτες, πεζοί, πράσινο κλπ) που ούτε η προεκλογική περίοδος δεν θα βοηθούσε...

Τα διαδικαστικά θα είναι φαντάζομαι τα συνηθισμένα: Συζητάμε και συγκεκριμενοποιούμε τι θέλουμε να κάνουμε, αναλαμβάνουν όσοι μπορούν και θέλουν κάποιες υποχρεώσεις, στέλνονται δελτία τύπου και προσκλήσεις σε γνωστούς άγνωστους και γίνεται προσπάθεια να διεξαχθεί η εκδήλωση όπως θα έχει σχεδιαστεί.
ΥΓ. Η αίθουσα ζητήθηκε από εμάς (Ποδηλατ-ισσ-ες. Φίλοι του ποδηλάτου) και μας δόθηκε, δεν θα λάβουμε δηλ μέρος σε κάτι ήδη οργανωμένο, αλλά θα το οργανώσουμε εξ ολοκλήρου εμείς.