αγορά κλασσικού ποδηλατου κούρσας, ή πολης, και τι μεγεθος ?

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
mountaineous
Απών/απούσα

ΚΑλημερα σε ολους,

αποφασισα να παρω ενα καινουριο ποδηλατο, για χρηση εντος πολης (Πάτρα). δεν εχω ρωτησει σε ποδηλαταδικα για κουρσες καινουριες, αν και δε μου πολυαρεσουν οπτικα'. επισης φανταζομαι θα ειναι εκτος του budget μου, διαθετω οριακα εως 400 ευρω. προτιμω τα πιο κλασσικα ποδηλατα κουρσας.

Τον τελευταιο καιρο ριχνω μια ματια σε αγγελιες μεταχειρισμενων ποδηλατων δρόμου στο γνωστο site όπου εχει αγγελιες οχηματων κτλ.

Εχω βρει ενα παιδι απο Αθηνα ο οποίος πουλαει καποια ποδηλατα της συλλογης του.
Στην πλειοψηφια τους ειναι peugeot.

Εχω καταληξει αναμεσα σε δυο μοντελα:

Ενα peugeot monaco sport του 1992, μεγεθος 57, με αναλυτικη περιγραφή του¨:
"PEUGEOT MONACO SPORT 28" .ΣΚΕΛΕΤΟΣ 57 εκ. MANGALLOY-PEUGEOT MADE IN FRANCE.ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΕΙΡΙΑΚΕΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ 2x7 SHIMANO 105 TOTAL INTERGRATION 1055 titanium, ΜΕ ΠΕΝΤΑΛ SHIMANO 105 1050 ME ΔΕΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΛΟΥΡΑΚΙΑ LAPIZE.ΦΡΕΝΑ SHIMANO NEXUS ΛΕΥΚΑ.ΖΑΝΤΕΣ ΔΙΠΑΤΕΣ ΛΕΥΚΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ 28``ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΚΕΝΤΡΑ SACHS-MAILLARD FRANCE.ΣΕΛΛΑ DX ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ,ΤΡΟΜΠΑ SKS RACE ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ,ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ VELO ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ"

και ενα peugeot monaco city του 1989, μεγεθος 60, με αναλυτικα στοιχεια:
"PEUGEOT MONACO CITY 28``
ΠΛΑΙΣΙΟ HLE PEUGEOT MANGALLOY 60cm ΚΑΘΕΤΟΣ
ΧΡΩΜΑ-ΛΕΥΚΟ ΜΕ ΜΠΛΕ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 12 SHIMANO POSITRON JAPAN ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ
ΦΡΕΝΑ-WEINMANN ALOYMINIOY 755 GERMANY
ΜΑΝΕΤΕΣ-ΔΙΠΛΕΣ ALU WEINMANN GERMANY
ΤΙΜΟΝΙ-ΛΑΙΜΟΣ ALUMINIUM ATAX PHILLIPE QUIDDONS ITALY
ΣΕΛΛΑ-ROYAL
ΔΙΣΚΟΒΡΑΧΙΟΝΕΣ-STRONGLIGHT LX300 ALOYMINIOY
ΠΕΤΑΛΙΑ-LYOTARD 136R FRANCE
ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΕΣ-SHIMANO POSITRON ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ME ΣΚΑΛΕΣ
ΦΩΤΑ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ-ΔΥΝΑΜΟ-SOUBITEZ FRANCE
ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ-ΠΛΑΙΣΙΟΥ
ΣΤΑΝΤ-ESGE PLETSCHER
ΖΑΝΤΕΣ- ALOUMINIOU ALESA 13-622 DOUBLE WALL
ΚΕΝΤΡΑ-SACHS-MAILLARD 36T ALOUMINIOU FRANCE
ΕΛΑΣΤΙΚΑ-SCHWALBE 28-622 KEVLAR ME ΛΕΥΚΑ ΠΛΑΙΝΑ
ΣΑΜΠΡΕΛΕΣ-SCHWALBE 25-622 ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ"

Ποια ειναι η γνωμη σας για το προς τα ποιό να επελεγα?
Το κουρσακι(57) μου φαινεται θα ειναι πιο κοντα στο σωστο μεγεθος για εμενα,
φοβαμαι μηπως το αλλο (60 ) ειναι μεγαλο και με κουραζει.
Ο ιδιοκτητης που μιλησα μαζι του, μου ειπε οτι και τα δυο θα ειναι οκ για εμενα καθως κ αυτος ειναι περιπου ισουψής (1.83).

Καποια στοιχεια για εμενα:

Ειμαι 1,80 υψος, 75 κιλα, 27 χρονων,και τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω αρκετα το παλιο μου mountain που χρησιμοποιουσα στο σχολείο.Απλα σε χωμα/βουνο δεν παω αλλα κανω το κλασσικο που κανουν πολλοί, χρηση του mountain στην πολη.

Η τιμη και των 2 ειναι στα 400 ευρω.δεν θελω να ανεβω παραπανω στα λεφτα, ήδη ειμαι οριακα για τα δεδομενα μου. θα ειναι το πρωτο ποδηλατο δρομου που θα παρω και θα ηθελα να το κρατησω χρόνια.

θελω να το χρησιμοποιω για την διαδρομη σπίτι-δουλεια -σπιτι (κανα 5αρι χιλιομετρα καθημερινα ) οπως επισης για εισοδο στο κεντρο της πολης, σχεδον καθημερινα, απο το σπιτι μου (περιπου 10 χιλιομετρα πηγαιν'ελα) και επισης ποδηλατοβόλτες με αλλους ποδηλατες Πάτρας μια φορα την εβδομαδα σε ασφαλτινες διαδρομες.

Το "κανονικό" κουρσακι, με διασταζουν λιγο τα πολυ λεπτα του λαστιχα, μηπως ειναι παρα πολυ ευαισθητα εαν πατησουν χωμα, εαν πετυχω καμια μικρη ανωμαλια στον δρομο κτλ. Το αλλο με σχαρα και φτερα μου φαινεται λιγο πιο ανθεκτικο.

Σε παλιοτερη βολτα με ποδηλατες, οδηγησα για καποια αποσταση κουρσα, και δεν με κουρασε ιδιαιτερα. ίσα ισα με ενθουσιασε.

Γινεται αραγε στο κουρσακι να βαλω λιγο πιο πλατια λαστιχα σαν του city ?

ευχαριστω προκαταβολικά για γνωμες /συμβουλες.

YΓ. ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα με την μερικη αναδημοσιευση στοιχειων των αγγελιων, αλλιως ας κανουν επεξεργασια της δημοσιευσης οι διαχειριστές.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
LambrosMak
Εικόνα LambrosMak
Απών/απούσα

Πρέπει να μετρηθείς πρώτα από όλα για να ξέρεις-πάρεις το σωστό μέγεθος ποδηλάτου.
εδώ

και καλά θα ήταν να έχεις κάποιον ακόμη μαζί σου όταν το κάνεις. Εγώ όσες φόρες μετρήθηκα μόνος μου όλα λάθος ήταν.
Από αυτά τα 2 το κόκκινο μου φαίνεται καλύτερο...έμενα.
τα 400 μου φαίνονται πολλά και για τα 2...εμένα.
Ατσάλινο κουρσάκι έχω και εγώ το οποίο πλήρωσα πολύ λιγότερα να το πάρω άλλα συνεχεία λεφτά δίνω μου φαίνεται(με έχουνε μάθει με το μικρό μου σε όλα τα ποδηλατάδικα της πόλης μου) και ποδήλατο της προκοπής δεν έχω.
Το έχω λιώσει βέβαια (30 εως 50χλμ την ήμερα )αλλά όλο και κανένα κρακ κρακ θα ακούσω από την μεσαία τριβή, από τα ρουλεμάν του τροχού από από...παλιό είναι.
Με λίγα λόγια και για έμενα αποκλειστικά πάντα καλύτερα να είχα πάρει ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο κουρσάκι. Με 400 κιόλας? Άνετα!
Τα λάστιχα που λες έτσι έλεγα και εγώ...αλλά από το μτβ που είχα πριν? τρελή διαφορά! Τώρα θέλω ακόμη λεπτότερα.
Μόλις το πήρα έλεγα τι ωραίο ελαφρύ ποδήλατο έχω...και όταν σήκωσα με τα χέρια μου ένα αλουμινένιο καινούριο κουρσάκι έκλαιγα τα λεφτά μου.
Φτερά και σχάρες βάζεις σε όλα.
Οι πιο ειδικοί από τα παιδιά εδώ θα στα πούνε καλύτερα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

lambrosmak wrote:
Ατσάλινο κουρσάκι έχω και εγώ το οποίο πλήρωσα πολύ λιγότερα να το πάρω άλλα συνεχεία λεφτά δίνω μου φαίνεται(με έχουνε μάθει με το μικρό μου σε όλα τα ποδηλατάδικα της πόλης μου) και ποδήλατο της προκοπής δεν έχω.
Το έχω λιώσει βέβαια (30 εως 50χλμ την ήμερα )αλλά όλο και κανένα κρακ κρακ θα ακούσω από την μεσαία τριβή, από τα ρουλεμάν του τροχού από από...παλιό είναι.
Με λίγα λόγια και για έμενα αποκλειστικά πάντα καλύτερα να είχα πάρει ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο κουρσάκι. Με 400 κιόλας? Άνετα!

Δεν το λεω μονο για εσενα αλλα και για τους περισσοτερους που διαβαζουν.
Μηπως ο τροπος αντιμετωπισης που εχετε προς τα ποδηλατα σας δεν ειναι ο σωστος γι'αυτο ειστε με το χερι στην τσεπη.
Παρομοια κουρσα εχω και εγω και της πινω το αιμα και δεν κανει κιχ. Εχω δει ομως παρα πολλους με αντιστοιχα κουρσακια και λενε συνεχεια (πχ. μου χαλασε το ντεραγιε, εχουμε τιποτα να το κανουμε να δουλεψει με 5 ευρω. Εχει θεμα η μεσαια τριβη. Να μην δωσω 10 ευρω να βαλω μια κλειστη αλλα 2 για να αλλαξω τα ρουλεμαν (που ξαναχαλανε αμεσως γιατι ειναι χαλασμενες οι φωλιες)).
Μηπως κοιτωντας παντα αυτες τις λυσεις τις πληρωνετε 3 και 4 φορες και παντα εχετε και θεμα ενω εαν εμπαινε κατευθειαν το εξαρτημα που πρεπει θα εληγε το θεμα.

extreme παραδειγμα. Εχω γνωστο που αλλαζε το συρματοσχοινο αλλα οχι το εξωτερικο για να μην το πληρωσει και ποτε δεν ειχε την αποδοση που πρεπει. Ακομα δεν το καταλαβαινει αυτο (του το εχω πει τοσες φορες, πιστευω τωρα που θα το δει και γραμμενο να το καταλαβει).

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Καλησπέρα, σε άλλο θέμα ρωτάς για το μέγεθος.
Με ύψος 1,80cm. καβάλο 80cm. (καλό είναι να το μετράμε με την βοήθεια κάποιου άλλου και όχι μόνος σου) πιστεύω πως πρέπει να ψάχνεις για κουρσάκι με μήκος οριζοντίου 55cm.
Πιθανά σου κάνουν και με 54cm. οριζόντιο όπως και με 56cm.
Προσωπικά με ύψος 1,80cm. καβάλο 81cm. και χέρια 64cm. καβαλάω 55cm. με 11cm. λαιμό όπως και 54,5cm. με 11,5cm. λαιμό.
Τώρα με 80cm. καβάλο καλό είναι να μην ξεπεράσεις τα 55cm. CtC (από το κέντρο της μεσαίας τριβής έως το κέντρο του οριζόντιου σωλήνα).
Πάντως κάνε πάλι τις μετρήσεις. Αν θέλεις μπορούμε να βρεθούμε να δοκιμάσεις το δικό μου (Αθήνα).

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Οι καβάλοι μετριούνται στο κόκαλο. Εγώ είμαι 1,76 και έχω 83 καβάλο και δεν είμαι η Σκλεναρίκοβα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε κλασική γεωμετρία πάρε όσο ψηλότερο
κάθετο μπορείς και όσο ψηλότερο κούτελό
μπορείς στο μήκους του οριζόντιου που
σου ταιριάζει.

mountaineous
Απών/απούσα

ευχαριστώ ολους για τις απαντησεις,

εχω μπερδευτει/ προβληματιστει λιγο για το τί θα επρεπε να πραξω.

ξαναμετρηθηκα παντως ακολουθωντας συμβουλες απο τα σχετικα online βιντεο.
(ποδια ελαφρια ανοιχτα όπως και στην θεση οδηγησης ποδηλατου και μετρημα ως το "κοκκαλο"/βαση ποδιων, και βλεπω 84 προς 85 εκατοστά.

αρα μαλλον θα "τολμησω" την αγορα μιας κουρσας κλασσικης 57cm (τα πολυ λεπτα λαστιχα,σελα αεροδυναμικη/σπορ σε αποσταση 3 περιπου εκατοστων απο την βαση της), αντι μίας κουρσας 60 cm (λιγο πλατυτερα λαστιχα, φτερα εμπρος πισω, φωτα με δυναμο, σελα πιο αναπαυτικη/πλατιά και σε καμια αποσταση απο τον οριζοντιο σωληνα ποδηλατου (τερμα κατω).

με λιγα λόγια:
Για υψος 1.80, κιλά 75, καβαλο 84 εκατοστα, ποιο απο τα 2 προτεινετε?
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/4559847/

http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/4915981/

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Θες κάτι με 56-57 κάθετο, 54-55 οριζόντιο, 14-15εκ κούτελο.

Προσωπικά δεν θα έδινα πάνω από 200 Ευρώ για τα συγκεκριμένα.
Στα λεφτά σου θα βρεις και σύγχρονα μεταχειρισμένα αλλά και
καλύτερα κλασικά.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ρωτήσεις αν έχει αγγλικό σπεί-
ρωματα στη μεσαία τριβή, αν φορά ελεύθερο ή κασέτα, αν φο-
ρά κασέτα να ρωτήσεις αν είναι hyperglide το κέντρο.

Σου ξαναλέω ότι πρέπει να το ψάξεις περισσότερο. Είναι πολ-
λά τα λεφτά για τα συγκεκριμένα.

christos k
Απών/απούσα

Γειά χαρά και από εμένα,

Προσωπικά συμφωνώ με τους παραπάνω πιο ειδικούς από εμένα.
Από την άλλη μεριά, έχω από το 1989 ένα Peugeot, παραπλήσιας κατηγορίας, που έχει αντέξει τόσο πολύ και τόσα πολλά με τόσο λίγο κόστος που και εγώ ο ίδιος απορώ (και συνεχίζει να είναι το ίδιο αξιόμαχο και λειτουργικό, όπως και πριν από 25 χρόνια).
Ίσως τα δύο συγκεκριμένα να είναι καλύτερη επιλογή αν θέλεις ποδήλατα προσανατολισμένα σε πιο "αστική" χρήση (και βέβαια επίσης με την επιφύλαξη του μεγάλου σχετικά μεγέθους για εσένα).
Ακόμη έχε υπόψη σου ότι αρκετά από τα γαλλικά κουρσάκια, λόγω της γνωστής ιδιοτροπίας των Γάλλων, ίσως έχουν θέματα συμβατότητας με ανταλλακτικά-περιφερειακά.
Η δική μου επιλογή (αν διέθετα 400 ευρώ, και δεν είχα ήδη 2+1+1 κούρσες) θα ήταν αυτή :
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?65218-FRANCESCO-MOSER
(αν δεν δουλέψει ο σύνδεσμος, απλά κάνε εγγραφή στο cyclist-friends.gr)
Υπέρ : ιταλικός σκελετός από ιστορική φίρμα/ποδηλάτη, πηρούνι επίσης, σωλήνες Oria, ζάντες Wolber, περιφερειακά, ΜΈΓΕΘΟΣ, κλπ.

Από την άλλη όμως η αγορά ποδηλάτου από απόσταση και με βάση τις διαβεβαιώσεις των πωλητών για οτιδήποτε, πίστεψέ με ότι είναι αρκετά παρακινδυνευμένη, και θα χρειαστείς πολύ τύχη, πολύ "έμπειρο" μάτι, κλπ.

Όπως και να έχει καλή αναζήτηση και καλώς όρισες στο κόσμο της "κούρσας"

mountaineous
Απών/απούσα

ευχαριστω φιλε για την γνωμη σου,

εκανα εγγραφη στο cyclist kai οντως το βλεπω συμπαθητικο το ποδηλατο.
θεωρεις δλδ οτι ειναι σιγουρα καλυτερο από τα peugeot που σκεφτομουν ?

το θεμα ειναι οτι απο τα στοιχεια των αγγελιων του car τα περισσοτερα μου ακουγονται κινεζικα.

η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα σκεφτει να φτασω στα 400 ευρω για αρχικό ποδηλατο κουρσας, αλλα θα προτιμουσα να εβρισκα καμια ευκαιρια σε χαμηλοτερη τιμη. φοβαμαι και τις κλοπες αν κατι ειναι πολυ ομορφο στο ματι, αν και δε σκοπευω να το παραταω εκτός οπτικης επαφης μου το ποδηλατο που θα παρω.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

τα έχω δεί απο κοντά, τα αδικούν οι φωτο είναι κρέμα λέμε κρέμα!
αυτό βέβαια δέν είναι κάποιας μορφής ...εγγύηση! αλλα όσο να ναι είναι χρωμόλη, και δέ μου φάνηκαν ταλαιπωρημένα, όλα καινούρια πάνω τους τα περιφερειακά, άν ήταν στο νούμερό μου κάποιο θα το τσίμπαγα.
Τελικά η αγορά κλασσικής κούρσας είναι κάτι που θέλει το χρόνο του.
Πρώτα μετριέσαι επαγγελματικά, και μετά απολαμβάνεις ...ερασιτεχνικά!
κι άν δείς και βαστάνε τα κότσια σου βούρ και στα μπριβέτια!

Νομίζω πως η τιμη που έχουν τα πεζά..είναι καλή!
εύχομαι το καλύτερο, το ψάξιμο είναι Ιθάκη! (στο ενδιάμεσο άν υπάρχει και ένα ποδήλατο καλά είναι!)

contact