Αλλαγή κασέτας σε παλιά κούρσα

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Βαγγελ
Απών/απούσα

Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούργιο μέλος στο forum. Πρόσφατα αγόρασα μια παλιά κούρσα (Motobecame) και θέλω να κάνω κάποιες αλλαγές και θέλω να κανω μια ερώτηση. Σκέφτομαι να αλλάξω όλο το συστημα ταχυτήτων και να βάλω το καινούργιο αλλά επειδή πίσω φοράει βιδωτη κασσέτα 5 ταχυτήτων δεν ξερω αν υπαρχει βιδωτη των οκτώ ταχυτήτων (το γνωρίζει κανεις) το εχει κανει κανένας αυτο;εχει κανένας αυτη τη μάρκα;ευχαριστω εκ των προταίρων περιμένω απάντηση

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

5άρι βιδωτό = κατά 99.99% 120 χιλιοστά άνοιγμα ψαλιδιών.
Για να βάλεις κασέτα θα πρέπει να το πας τουλάχιστον στα
126 χιλιοστά και να βρεις παλιά κέντρα Shimano για αυτό
το άνοιγμα στα οποία μπορείς να βάλεις 7άρα κανονικά αλ-
λά και 8άρα ή 9άρα με λίγο πείραγμα.

Πάντως, αν υποθέσουμε ότι θες να ελαφρύνεις το πάτημα,
καλύτερα να δεις τι μπορείς να κάνεις για τους δίσκους
μπροστά, ειδικά αν έχεις τα ταψιά 42-52.

Βαγγελ
Απών/απούσα

Εννοείς οτι θα πρέπει να βάλω μεγαλύτερο κέντρο; Έχω βρει μια απο το ebay http://www.ebay.com/itm/Etc-Mtb-Road-Bike-Rear-Wheel-Nickel-Plated-Screw... κανει;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εννοώ ότι τα θα πρέπει να ανοίξεις τα ψαλίδια. Με άλλα
λόγια να πάρεις την ευθύνη για το ξεχείλωμα. Είναι 3mm
σε κάθε πλευρά αν θες να πας στα 126mm όπου υπάρχουν
Shimano κέντρα για 7άρα κασέτα (ακριβά και ψιλοσπάνια).

Διαφορετικά είναι 5mm σε κάθε πλευρά για να πας στα 130mm
και να βάλεις σύγχρονο κέντρο "δρόμου". Θα σου πρότεινα να
μην το πας στα 130mm.

Θα σου πρότεινα είτε να μείνεις στο 5άρι, είτε να πας το
πολύ σε 6άρι στα 126mm. Σίγουρα υπάρχουν και 7άρια και
8άρια βιδωτά στα 130mm αλλά υπάρχει λόγος που δεν έπιασαν
και επικράτησε η κασέτα.

Πάντως αν το πρόβλημά σου είναι οι ανηφόρες, καλύτερα να
δεις για μικρότερους δίσκους μπροστά. Αν πάλι είναι οι τε-
λικές, να προσέξεις αν ο πίσω εκτροχιαστής μπορεί να υποστη-
ρίξει γρανάζι μικρότερο του 13. Γενικότερα να προσέξεις τον
πίσω εκτροχιαστή, μην πας να βάλεις πχ κάτι με 30άρι γρανά-
ζι και δεις ότι δεν μπορεί να το υποστηρίξει.

Πληροφοριακά να σου πω ότι ένα βιδωτό έχει το πολύ 10 ευρώ.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

να συμπληρωσω οτι εαν το ανοιξει στα 130μμ (πραγμα που ουτε εγω συνιστω) και αφου σιγουρα θα θελει και πισω κεντρο ειναι καλυτερα να παει σε κασσετα.

Βαγγελ
Απών/απούσα

θα ήθελα να ρωτήσω και κατι άλλο για να μην ανοίξω άλλο post. Γνωρίζετε τι πιρουνι έχει μπροστά γιατί απο ότι είδα χρειάζεται άλλαγμα γιατί έχω βρει ένα carbon στο ebay που εχει πάχος 30mm μονο αυτο πρέπει να κοιτάξω για να δω αν ταιριάζει;;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

με τον τροπο που ρωτας, για να στο πω και πολυ χοντρα, μονο απο τυχη θα παρεις το σωστο πιρουνι. Θα πρεπει πρωτα να ξερεις τι σημαινουν
a2c, offset, threaded-non threaded, steerer length, steerer 1 inch - 1 1/8 (στα γραφω αγγλικα αφου κοιτας ebay) και πολλες αλλες λεξουλες ωστε να καταληξεις στο να αγορασεις πιρουνι απο το ebay.

Εντωμεταξυ προσπαθω να καταλαβω αυτο το παχος 30 που μπορει να κολλαει και δεν μπορω να καταλαβω.

Απο την αλλη δεν νομιζω οτι το προβλημα σου ειναι το πιρουνι που θελεις να βαλεις carbon. Εχεις ενα σκελετο παλιο (προφανως για θεμα κοστους) και οπως ειπε ο eaglos παραπανω μαλλον και με στενα τα πισω ψαλιδια. Εχεις να λυσεις τοσα αλλα θεματα πριν φτασεις στο να κανεις την μετατροπη του να βαλεις carbon πιρουνι. Γιατι για μετατροπη προκειται και θα πρεπει να συνοδευτει και απο μερικες αλλες λεπτομερειες. Εαν δεις ποσο θα σου βγει να λυσεις ολα αυτα θα δεις οτι μαλλον αξιζει να κοιταξεις για frameset και οχι για πιρουνι carbon.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Για πηρούνι θες 1'' threaded αλλά πρέπει να γνωρίζεις την
απόσταση axle to crown όπως έγραψε και ο kktsol. Για να
στο πω και εγώ χοντρά, εκτίμησε αυτό που έχεις και μην
προσπαθείς να κάνεις το Zastava Ferrari.

Κάνε μια συντήριση σε ντιζοκαλώδια, κέντρα τροχών, ελα-
στικά, σαμπρέλες, τακάκια. Δες μήπως βάλεις μικρότερους
δίσκους μπροστά και στην καλύτερη βρες Shimano κέντρο
126mm για κασέτα.

ΥΓ: Τα ελαστικά σου τι λένε επάνω; 600 x κάτι, 700C
ή 27 x κάτι;

Βαγγελ
Απών/απούσα

Το πιρούνι που κοιτάω είναι αυτο http://www.ebay.com/itm/Hylix-Road-Bike-Full-Carbon-Fork-1-1-8-700C-510g... και θέλω να το αλλάξω γιατι βρίσκει το πόδι μου στην ρόδα και διάλεξα carbon γιατι είδα οτι ερχόταν στην ίδια τιμη.απο λάστιχα και ζάντες τα έχω αλλάξει έχω βάλει άλλες ζάντες καινούργιες 28 και το λάστιχο νομίζω γράφει 680 x 700. Το παλουκόσελο επειδή είναι κοντό γράφει πάνω 25,4mm το 27mm θα μπαίνει; Και επειδή λαιμός είναι πιο κοντός και δεν με βολεύει ξέρετε αν υπαρχει κάποιος αντάπτορας για να σηκωθεί πιο ψηλά; Ευχαριστω

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Για πηρούνι θες 1'' threaded αλλά πρέπει να γνωρίζεις την
απόσταση axle to crown όπως έγραψε και ο kktsol. Για να
στο πω και εγώ χοντρά, εκτίμησε αυτό που έχεις και μην
προσπαθείς να κάνεις το Zastava Ferrari.

Και μηκος steerer τουλαχιστον.

Γι'αυτο εγραψα καποιες τεχνικες ονομασιες. Εαν δεν τις ξερεις πολυ απλα δεν μπλεκεις. Πολυ περισσοτερο για να βαλεις carbon πιρουνι στο ατσαλακι

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

..." Το παλουκόσελο επειδή είναι κοντό γράφει πάνω 25,4mm το 27mm θα μπαίνει; Και επειδή λαιμός είναι πιο κοντός και δεν με βολεύει ξέρετε αν υπαρχει κάποιος αντάπτορας για να σηκωθεί πιο ψηλά; Ευχαριστω"...

Το 25,4 ειναι η διαμετρος του σωληνα του παλουκοσελου σε χιλιοστα.
Το παλουκοσελλο με διαμετρο 27 χιλιοστα πολυ απλα δεν μπαινει. Με τιποτα.
Θα πρεπει να βρεις παλουκοσελλο ακριβως ιδιας διαμετρου (25,4 χιλ) για να μπαινει χωρις να δημιουργει προβληματα.
Για να σηκωσεις το τιμονι ψηλοτερα, θα πρεπει να αλλαξεις λαιμο, και να βρεις καποιον με ψηλοτερο στελεχος.

Τελικα μηπως ο σκελετος σου ειναι μικρος;

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

..." Το παλουκόσελο επειδή είναι κοντό γράφει πάνω 25,4mm το 27mm θα μπαίνει; Και επειδή λαιμός είναι πιο κοντός και δεν με βολεύει ξέρετε αν υπαρχει κάποιος αντάπτορας για να σηκωθεί πιο ψηλά; Ευχαριστω"...

Το 25,4 ειναι η διαμετρος του σωληνα του παλουκοσελου σε χιλιοστα.
Το παλουκοσελλο με διαμετρο 27 χιλιοστα πολυ απλα δεν μπαινει. Με τιποτα.
Θα πρεπει να βρεις παλουκοσελλο ακριβως ιδιας διαμετρου (25,4 χιλ) για να μπαινει χωρις να δημιουργει προβληματα.
Για να σηκωσεις το τιμονι ψηλοτερα, θα πρεπει να αλλαξεις λαιμο, και να βρεις καποιον με ψηλοτερο στελεχος.

Τελικα μηπως ο σκελετος σου ειναι μικρος;

Κι αφου το ποδι σου βρισκει στο μπροστα τροχο, ειναι μια καλη ευκαιρια να ελεγξεις το πηρουνι αν ειναι ισιο, η εχει στραβωσει προς τα πισω (απο καποιο παλιοτερο τρακαρισμα ισως).

contact