Αλλα εαν η χρηση ειναι σαν αυτη του βιντεο δεν ειναι τα πιο ακυρα λεφτα που θα δωσει καποιος για fatbike??
Δλδ μιλαμε για μοδα και κραζετε ολοι τα φιξακια-σινγκλακια αλλα κατι τετοιο και πιο ακριβο ειναι και πιο αχρηστο. (δεν μιλαω για χρηση σε αμμο, χιονι και πολυ βραχωδες τεραιν αλλα για εκει που το πανε οι περισσοτεροι δλδ στο τεραιν που δειχνει το βιντεο)
Αλλα εαν η χρηση ειναι σαν αυτη του βιντεο δεν ειναι τα πιο ακυρα λεφτα που θα δωσει καποιος για fatbike??
Δλδ μιλαμε για μοδα και κραζετε ολοι τα φιξακια-σινγκλακια αλλα κατι τετοιο και πιο ακριβο ειναι και πιο αχρηστο. (δεν μιλαω για χρηση σε αμμο, χιονι και πολυ βραχωδες τεραιν αλλα για εκει που το πανε οι περισσοτεροι δλδ στο τεραιν που δειχνει το βιντεο)
Δεν μου τη σπας γιατί απλά δεν με ψήνει το συγκεκριμένο. Απλά ο τύπος το πάει σαν ΜΤΒ και είναι εντυπωσιακό το βίντεο. Και επειδή δεν είναι ΜΤΒ, κάνει ότι κάνει σε πολύ πιο αργούς ρυθμούς.....
Εμένα πάλι μ' αρέσει η συγκεκριμένη υλοποίηση. Είναι το πρώτο 24άρι fat bike όπερ σημαίνει πως ο τροχός σε μέγεθος βγαίνει περίπου 26άρης. Το βάρος είναι σε λογικά επίπεδα και το κονσεπτ είναι ένα play bike που έχει γέλιο. Δεν χρειάζεται όλα τα πράγματα στη ζωή να είναι απαραίτητα ή χρήσιμα, κάποια τα κάνουμε γιατί έχουν... πλάκα!
O τύπος έπιασε τόσα λόγω αεροδυναμικής μιας και έχει recumbent κι όχι όποιο όποιο αλλά ένα Velomobile Mango Sport που είναι κλειστό για να 'ναι αεροδυναμικό ακριβώς για να πιάνει ταχύτητα, σαν αυτό:
Εντάξει, δεν νομίζω πολλοί να ζηλεύουνε αυτό το πράμα!
Αλλα εαν η χρηση ειναι σαν αυτη του βιντεο δεν ειναι τα πιο ακυρα λεφτα που θα δωσει καποιος για fatbike??
Δλδ μιλαμε για μοδα και κραζετε ολοι τα φιξακια-σινγκλακια αλλα κατι τετοιο και πιο ακριβο ειναι και πιο αχρηστο. (δεν μιλαω για χρηση σε αμμο, χιονι και πολυ βραχωδες τεραιν αλλα για εκει που το πανε οι περισσοτεροι δλδ στο τεραιν που δειχνει το βιντεο)
Δεν την σπας πάντως σε εμένα. Συμφωνώ.. Τρεντουριά χωρίς νόημα.. Όσοι στα σοβαρά κυκλοφορούν σε χιόνι προτιμούν αυτά με τα καρφιά παρά τα fat.
Ηθικό δίδαγμα: Μόλις περάσει και αυτό το τρεντ θα τα δείτε και αυτά για σκότωμα στις αγγελίες γιατί είναι και κακάσχημα τρομάρα τους.
Αλλα εαν η χρηση ειναι σαν αυτη του βιντεο δεν ειναι τα πιο ακυρα λεφτα που θα δωσει καποιος για fatbike??
Δλδ μιλαμε για μοδα και κραζετε ολοι τα φιξακια-σινγκλακια αλλα κατι τετοιο και πιο ακριβο ειναι και πιο αχρηστο. (δεν μιλαω για χρηση σε αμμο, χιονι και πολυ βραχωδες τεραιν αλλα για εκει που το πανε οι περισσοτεροι δλδ στο τεραιν που δειχνει το βιντεο)
Δεν την σπας πάντως σε εμένα. Συμφωνώ.. Τρεντουριά χωρίς νόημα.. Όσοι στα σοβαρά κυκλοφορούν σε χιόνι προτιμούν αυτά με τα καρφιά παρά τα fat.
Ηθικό δίδαγμα: Μόλις περάσει και αυτό το τρεντ θα τα δείτε και αυτά για σκότωμα στις αγγελίες γιατί είναι και κακάσχημα τρομάρα τους.
wicca μόδα έγινε οκ (κάτι σαν τον ερασιτέχνη με την κούρσα 3000Ε για freeday ), αλλα δεν βλέπω να πηγαίνουν άκλαυτα ως μεταχ.
ο μόνος λόγος να πάρεις ενα τέτοιο Ελλάδα είναι για να παίξεις και δεις πως είναι γενικά κάτι διαφορετικό (οπως θα έκανες και με ενα bmx που δεν μπορεί να σου δώσει κάτι περα απ παιχνίδι ) , πολλοί θα θελήσουν να το μάθουν φτηνότερα με μεταχ. .
μιας και λες για τα καρφιά , εδώ νομίζω οτι μιλάμε για χρήση σε μέρη που έχει μόνιμα χιόνι κτλπ , δεν πετάω δηλαδή τα ελαστικά με τις πρόκες για 4 μήνες αλλα εχω το φατ για να πηγαίνω βουνό κτλπ
κακάσχημα είναι και τα περισσοτερα 29ρια , ειδικά τα πρώτα που φέρανε την "επανασταση" και τελικά όσο και να έπιναν νερό κάποιοι στο όνομα τους φάνηκαν οι παιδικές ασθένειες ("πληρώστε για να δοκιμάσετε και από το feedback να αρμέξουμε του ε υπολοίπους ")
ο μονος λόγος που θα ήθελα να δοκιμάσω ενα χοντρο είναι για να δώ τι μπορεί να κάνει στα χέρια ενός απλού ποδηλάτη
Τα φατ έχουν όντως συγκεκριμένη χρήση, που ενδεχομένως είναι μακριά απο τα δικά μας λημέρια. Πχ τα παίρνουν κάτι καμένοι που πάνε κυνήγι με βαλίστρες και τόξα, σε μέρη που δεν πάει λάστιχο είτε με καρφί είτε άνευ.
Το ότι δεν αφορούν τη μάζα και ειδικά κατοίκους Ελλάδος είναι μάλλον αποδεκτό απο τους περισσότερους. Το ότι όλοι θέλουμε μια βολτούλα, επίσης!
Καί τέλος, μια χαρά το κλειστό που πιάνει 85+χιλιόμετρα. Εχει και φωτάκια ΚΙΤ μπροστα!!!!!
(επιτέλους κάποιος που είπε πόσο ΑΣΧΗΜΑ είναι τα 29άρια....)
Λοιπόν εδώ και καιρό είχα στο μυαλό μου να το δείξω αλλά δεν έβρισκα κάποιο τόπικ αλλά να λοιπόν, όλοι όσοι λέτε πως τα 29άρια και τα fatbikes είναι κακάσχημα, πείτε μου τη γνώμη σας γι' αυτό εδώ: the KLUNKUS
H retrotec είναι μια εταιρία που εδώ και πολλά χρόνια φτιάχνει εκείνα τα cruiser τ αμερικανικα με το διπλο σωλήνα αλλά που τα φτιάχνει και mountain κι ότι θελήσεις. Άλλωστε απο εκεί ξεκίνησαν τα ΜΤΒ.
Klunker λένε οι αμερικάνοι τα "χρέπια" και τετοια cruiser έπαιρναν ο γκαρυ φισερ κι η υπολοιποι παρέα, τα φτιαχναν και κατεβαιναν τις κατηφόρες των βουνών, αντί να πινουνε μπαφους στην παραλία των ανατολικών ακτών.
Κι έτσι η retrotec πήρε ένα τετοιο κλασσικό σκελετό κι έδωσε τη δική της εκδοχή για το πως μπορεί να δείχνει ένα ποδήλατο με 3 ίντσες λάστιχα.
ρε σεις μην το κουραζετε τσαμπα, η ομορφια ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα. Δεν γινεται να αρεσουν σε ολους τα ιδια πραγματα. Τα 29αρια μοιαζουν δυσαναλογα στα μεγεθη μεχρι και το medium (17-18). Oπως και τα 26αρια σε μεγεθη οπως xl μοιαζουν σαν ποδηλατα τσιρκου
..
Στο θεμα, να πω οτι το ποδηλατο ακομα και με αυτον τον αναβατη που εκανε παππαδες φανηκε πολυ δυσκινητο, και φανταζομαι με καποιον που εχει λιγοτερη τεχνικη σαν και εμενα αυτο θα γινοταν ανυποφορο.
..
Αν το ιδιο βιντεο επρεπε να γυριστει με φατ μπαικ οπωσδηποτε και οχι με ενα απλο hardtail trail mtb, θα εβαζα αυτο
..
26+ το ονομαζει, καθεται δηλαδη περιπου 27.5 στη διαμετρο, και εχει 2.75 πλατος το ελαστικο.
Εγω μεχρι εκει θα πηγαινα σε πλατος, παραπανω για εμενα τα πλεονεκτηματα ειναι πολυ λιγοτερα απο τα μειονεκτηματα. Οσο για τα πολυ δυσβατα οπως χιονι κτλ προτιμω να το παρω εκει στα χερια και ολη την αλλη ωρα να εχω ποδηλατο
Τα 29άρια ήταν ( είναι ) άλλο ένα κόλπο για να δημιουργήσουν τεχνητές ανάγκες στον κόσμο και να τον εξαναγκάσουν να κάνει αλλαγές στον εξοπλισμό του. Το ίδιο και τα 27.5 και τα φατ και ότι άλλο έχουν σκαρφιστεί κατά καιρούς. ( δισκόφρενα σε κούρσες, ηλεκτρονικές ταχύτητες κτλ κτλ κτλ).
ΔΕΝ ΛΕΩ ότι δεν είναι καλό να υπάρχει ποικιλία, αλλά κάποια πράγματα έτσι και αλλιώς είναι περιττά για τον μέσο αναβάτη, που δεν θα είναι ούτε ο πιο ψηλός, ούτε ο πιο έμπειρος, ούτε ο πιο ικανός να χειριστεί το εκάστοτε είδος ποδηλάτου.
Τα 29άρια αποδείχθηκαν η απόλυτη αποτυχία για τους μικρόσωμους ( που να βολέψεις τόσο μεγάλους τροχούς σε μικρά πλαίσια;;; Τι σκατά αλλαγές να κάνεις στην γεωμετρία δηλαδή). που δεν παίζουν στα μεγάλα μεγέθη πλαισίου, ενώ βόλεψαν κάποιους πιο μεγαλόσωμους.
Το θέμα είναι με ετούτα και με εκείνα, ότι η αγορά εξαντλεί κάθε φορά τόνους φαιάς ουσίας για να βγάλει κάτι "νέο", αλλά τελικά αυτά τα "νέα" δεν μπορούν να αλλάξουν τις πωλήσεις γιατί έτσι και αλλιώς αυτός που είναι χομπίστας θα ψωνίσει ( για να έχει ένα από το καθένα), αλλά αυτός που ΔΕΝ είναι δεν θα πειστεί από τον υποτιθέμενο νεωτερισμό να ασχοληθεί με την ποδηλασία.
Έτσι με τα πολλά πολλά που βγάζουν οι εκάστοτε εταιρίες στην αγορά, χάνουν τους εν δυνάμει νέους πελάτες τους, που στα τέτοια τους αν ο τροχός είναι 29άρης ή 26άρης και βρίσκουν ως μπελά να διαλέξουν το τι ποδήλατο να καβαλήσουν.
Σε κάθε περίπτωση τα fat είναι τόσο τραβηγμένα από τα μαλλιά και για τόσο ειδική χρήση ( για την Ανταρκτική, για τη Σαχάρα και για εκείνους που το έχουν το άθλημα) που καμιά φορά αναρωτιέμαι γιατί μπήκαν στον κόπο να τα βγάλουν και στην παραγωγή.. Σε ποιο κοινό απευθύνονται αυτές οι αηδίες;;
Εγω παντως θεωρω οτι το θεμα δεν ειναι καθολου αισθητικης ταξεως.
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ.
Ολα αυτα τα φατ και τα ξεφατ και τα δεξερωγωτι του σκραμπλερ εκει περα και δε συμμαζευεται, πρεπει να εξαφανιστουν παραυτα διοτι αποτελουν το ΑΙΣΧΟΣ της ποδηλασιας.
ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ;
καλα μην γινομαστε τοσο απολυτοι. Τα εχουμε πει αυτα βεβαια και δεν εβγαλε πουθενα.
Τα hartail 29αρια εχουν δειξει οτι εχουν λογο υπαρξης, οπως και τα 27.5.
ΤΟ να βελτιωνεις το προιον δεν ειναι κακο. Και το αρχικο προιον ηταν το ποδηλατο για να πηγαινεις βουνο. Για καθε χρηση παρχει πλεον μια λυση δοκιμασμενη και αποτελεσματικοτερη απο το χαρντειλ 26αρι που τα ξεκινησε ολα.
...
Αν εχεις ορεξη θα ανεβεις το βουνο και χωρις ταχυτητες δεν σημαινει οτι επρεπε η εξελιξη να σταματησει εκει.
..
Φατ μπαικ εγω απλα δεν θα αγοραζα και δεν εχω κατι με αυτους που μπορει να το παρουν ακομα και χρηση σαν του βιντεο. Αν μου το χαριζαν μια χαρα θα πηγαινα να κανω χαβαλε κατεβαινοντας σκαλες κτλ,
Ισα ισα εγω με την πραγματικη του χρηση εχω προβλημα, νομιζω βολευει να πας με τα ποδια στα τεραιν που μπαινει παρα σαν σαλιγκαρι με ποδηλατο. Και αν το τεραιν ειναι μονιμα χιονισμενο παρε πεδιλα του σκι και οχι ποδηλατο, μια χαρα αισθηση ελευθεριας θα εχεις.
Στο κομματι του χαβαλε δεν υπαρχει αντιρρηση απο μερους μου.ΕΙναι πως τη βρισκει ο καθενας. Το χαβαλε του θα τον εχει σιγουρα γιατι ειναι κατι διαφορετικο, ασχετα αν εγω θα περναγα καλυτερα με κατι αλλο
Οποιος θελει αγοραζει δεν πιασανε κανεναν απο το λαιμο
Μια χαρά είναι τα 29άρια ειδικά στα μεγάλα μεγέθη και για μεγαλόσωμους αναβάτες. Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω τα 29άρια δείχνουν αστεία και δύσχρηστα στα μικρά μεγέθη όπως και τα 26άρια σε μεγάλα μεγέθη.
Τα fat bikes πλάκα έχουν αλλά ή πρέπει να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος για το τι παίρνεις ή πρέπει να το έχεις για 3ο-4ο ποδήλατο (δλδ μια βόλτα το χρόνο και αν...).
Άλλο πράγμα η λειτουργικότητα κι άλλο η αισθητικη. Κανείς δεν θα πάρει ένα κουβά με ρόδες όσο χρηστικός και να είναι παρά μόνον αν δεν έχει άλλη επιλογή. Από την άλλη αρκετοί θα πάρουν κάτι με αισθητική που καθόλου χρηστικό δεν θα 'ναι γιατί η αισθητική δεν πηγαίνει αναγκαστικά με τη χρηστικότητα.
Γενικότερα μιλώντας, είναι γνώρισμα των μεγάλων ανθρώπων (των γέρων δηλαδή) η άρνηση να κατανοήσουν την αισθητική του παρόντος γιατί τα αισθητικά μας κριτήρια σμιλεύονται/φτιάχνονται την εποχή της νεότητάς μας. Γι' αυτό άλλωστε όταν σου δείχνουν κάτι όμορφο εσύ αναρωτιέσαι αν είναι χρηστικό μιας και δεν κατανοείς την αισθητική του.
Κατ' αναλογία, σ' ένα παππού που θα του δείξουνε μια σούπερ γκόμενα και θα του πούνε όλα τα ωραία κόλπα της εποχής που κάνει, εκείνος ως αντίλογο θα αναρωτηθεί: "ναι αλλά τι να τη κάνεις αν δεν φτιάχνει το καλό το παστίτσιο της κυρα μαριγώς!".
Ευτυχώς υπάρχουν αυτοί οι λίγοι και εκλεκτοί που μπορούν να αποδομούν το χτες και να υπερίπτανται του σήμερα, όπως εγώ και ο vascott, ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία.
scrabler, στη συγκεκριμενη περιπτωση η γκομενα εχει ψιλοφωναξει οτι κανει καλυτερα απο αλλους καποιο συγκεκριμενο φαγητο.
Αν απο την αρχη ελεγε εγω κρεβaτι καλο ξερω μονο να κανω, δηλαδη μονο για διασκεδαση ειμαι (fun-fat bike) κανεις δεν θα μπορουσε να πει τιποτα
Αρα δεν φταιμε εμεις που αντικρουσαμε την χρηστικοτητα. Ολο διαφημιζουν οτι παει σε μερη που δεν παει αλλο οχημα και δεν λενε ποσα χιλιομετρα θα μπορεις να κανεις με κατι που οι ροδες ζυγιζουν ενα τονο.
εγω παντως θα ηθελα να δοκιμασω ενα, πιστευω θα εχει το χαβαλε του το πραγμα.
Νομιζω στο mtbr ειπαν με τον καλυτερο τροπο αυτο που πιστευω για τα ποδηλατα αυτα: Fat bikes are like boats – it’s less expensive and more fun to be friends with somebody who owns one than to actually own one yourself
Δημήτρη, δε χρειάζεται πάντα τόση ειλικρίνεια!!!
Το ότι λέει ότι είναι καλό για μια δουλειά, δε σημαίνει ότι θα το αγοράσεις γι’ αυτή τη δουλειά. Ξέρει και αυτός που το αγοράζει και αυτός που το πουλάει και το ίδιο το ποδήλατο μη σου πω για ποιο λόγο το αγοράζει...
Σκέψου αντίστοιχη περίπτωση διευθυντή να παίρνει συνέντευξη από 2μετρη γραμματέα και να του λέει αυτή ότι πληκτρολογεί τόσες λέξεις ανά λεπτό... ξέρει και ο διευθυντής και η γραμματέας ότι δε θα την προσλάβει για το ECDL.
Για το συγκεκριμένο ποδήλατο, νομίζω ότι όποιος επιλέξει να το αγοράσει (και θα είναι λίγοι αυτοί) ξέρει πολύ καλά γιατί θα το αγοράσει.
και εμένα μ αρέσουν τα fat bikes ρε.
Αμαν...fashion police είστε?
Και μάλιστα σκέφτομαι να χτυπήσω ένα και να του βάλω λάστιχα πόλης.
σκέφτομαι να βάλω και δισκόφρενα και να αλλαξω το λαιμό και να βάλω αυτόν που αλλαζεις κλησεις.
και εμένα μ αρέσουν τα fat bikes ρε.
Αμαν...fashion police είστε?
Και μάλιστα σκέφτομαι να χτυπήσω ένα και να του βάλω λάστιχα πόλης.
σκέφτομαι να βάλω και δισκόφρενα και να αλλαξω το λαιμό και να βάλω αυτόν που αλλαζεις κλησεις.
Define please.. In other words, που ακριβώς βλέπεις εσύ την αισθητική ισορροπία;;
Δε νομίζω ότι μπορώ αλλά θα προσπαθήσω.
Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα καθαρά υποκειμενικής αισθητικής και πίστεψε με δεν το εμβαθύνω.
Απλά, στο συγκεκριμένο, πέραν του ότι μου αρέσει πάρα πολύ γενικά (ισχύουν όλα όσα είπε ο scrabler) βρίσκω ότι δεν δείχνει τίποτα παράταιρο επάνω του (ακόμα και τα υπερβολικά λάστιχα).
Αντίθετα π.χ. βλέποντας ένα downhill, που είναι φτιαγμένο για μια συγκεκριμένη δουλειά, μου κάνει τρακτέρ.
Οκ, αυτός που θα το πάρει, συνήθως το χρειάζεται έτσι για συγκεκριμένο σκοπό, αλλά αισθητικά μου κάνει παράταιρο.
Αντίστοιχο παράδειγμα είναι τα χειριστήρια (π.χ. shimano sti) στις κούρσες. Μπορεί να εξυπηρετούν στη δουλειά που προορίζονται να κάνουν, αλλά προσωπικά αισθητικά δεν τα αντέχω και μου φαίνονται τελείως ξένα πάνω σε ένα ποδήλατο.
Είναι κάρμπον??? Μπορώ να του βάλη ηλεκτρικό μοτέρ επάνω???
Nick ξερω οτι θα στην σπασω.
Αλλα εαν η χρηση ειναι σαν αυτη του βιντεο δεν ειναι τα πιο ακυρα λεφτα που θα δωσει καποιος για fatbike??
Δλδ μιλαμε για μοδα και κραζετε ολοι τα φιξακια-σινγκλακια αλλα κατι τετοιο και πιο ακριβο ειναι και πιο αχρηστο. (δεν μιλαω για χρηση σε αμμο, χιονι και πολυ βραχωδες τεραιν αλλα για εκει που το πανε οι περισσοτεροι δλδ στο τεραιν που δειχνει το βιντεο)
Δεν μου τη σπας γιατί απλά δεν με ψήνει το συγκεκριμένο. Απλά ο τύπος το πάει σαν ΜΤΒ και είναι εντυπωσιακό το βίντεο. Και επειδή δεν είναι ΜΤΒ, κάνει ότι κάνει σε πολύ πιο αργούς ρυθμούς.....
Schwalbe Kojak και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!
Εμένα πάλι μ' αρέσει η συγκεκριμένη υλοποίηση. Είναι το πρώτο 24άρι fat bike όπερ σημαίνει πως ο τροχός σε μέγεθος βγαίνει περίπου 26άρης. Το βάρος είναι σε λογικά επίπεδα και το κονσεπτ είναι ένα play bike που έχει γέλιο. Δεν χρειάζεται όλα τα πράγματα στη ζωή να είναι απαραίτητα ή χρήσιμα, κάποια τα κάνουμε γιατί έχουν... πλάκα!
Πάντως αυτή τη διαδρομή και με αυτό το όχημα, θα ήθελα να την κάνω κάθε πρωί, προς το γραφείο (για την επιστροφή δεν παίρνω όρκο....)
https://www.youtube.com/watch?v=jePRQoWyMz4
O τύπος έπιασε τόσα λόγω αεροδυναμικής μιας και έχει recumbent κι όχι όποιο όποιο αλλά ένα Velomobile Mango Sport που είναι κλειστό για να 'ναι αεροδυναμικό ακριβώς για να πιάνει ταχύτητα, σαν αυτό:
Εντάξει, δεν νομίζω πολλοί να ζηλεύουνε αυτό το πράμα!
η λογική των φατ αν εχω καταλάβει είναι τα χιόνια και η άμμος ,εκεί δηλαδή που ενα συμβατικό λάστιχο δεν πατάει-φέρεται ευχάριστα .
Η χρήση του βίντεο προσωπικά δεν με συγκινεί λόγο του πρώην bmx dirtα που το καβαλάει
το πάει οπως το πάει λόγο ικανότητας και οχι λογο fun bike , αν του έδεινες το planet x δίπλα πάλι τα ίδια θα μπορούσε να κάνει
για δεύτερο ή τρίτο ποδήλατο καλό είναι ,
οτι είναι μόδα φαίνεται , οτι παράξενο και εναλλακτικό βγεί το ξεχειλώνουμε όσο μπορούμε
Δεν την σπας πάντως σε εμένα. Συμφωνώ.. Τρεντουριά χωρίς νόημα.. Όσοι στα σοβαρά κυκλοφορούν σε χιόνι προτιμούν αυτά με τα καρφιά παρά τα fat.
Ηθικό δίδαγμα: Μόλις περάσει και αυτό το τρεντ θα τα δείτε και αυτά για σκότωμα στις αγγελίες γιατί είναι και κακάσχημα τρομάρα τους.
wicca μόδα έγινε οκ (κάτι σαν τον ερασιτέχνη με την κούρσα 3000Ε για freeday ), αλλα δεν βλέπω να πηγαίνουν άκλαυτα ως μεταχ.
ο μόνος λόγος να πάρεις ενα τέτοιο Ελλάδα είναι για να παίξεις και δεις πως είναι γενικά κάτι διαφορετικό (οπως θα έκανες και με ενα bmx που δεν μπορεί να σου δώσει κάτι περα απ παιχνίδι ) , πολλοί θα θελήσουν να το μάθουν φτηνότερα με μεταχ. .
μιας και λες για τα καρφιά , εδώ νομίζω οτι μιλάμε για χρήση σε μέρη που έχει μόνιμα χιόνι κτλπ , δεν πετάω δηλαδή τα ελαστικά με τις πρόκες για 4 μήνες αλλα εχω το φατ για να πηγαίνω βουνό κτλπ
κακάσχημα είναι και τα περισσοτερα 29ρια , ειδικά τα πρώτα που φέρανε την "επανασταση" και τελικά όσο και να έπιναν νερό κάποιοι στο όνομα τους φάνηκαν οι παιδικές ασθένειες ("πληρώστε για να δοκιμάσετε και από το feedback να αρμέξουμε του ε υπολοίπους ")
ο μονος λόγος που θα ήθελα να δοκιμάσω ενα χοντρο είναι για να δώ τι μπορεί να κάνει στα χέρια ενός απλού ποδηλάτη
Τα φατ έχουν όντως συγκεκριμένη χρήση, που ενδεχομένως είναι μακριά απο τα δικά μας λημέρια. Πχ τα παίρνουν κάτι καμένοι που πάνε κυνήγι με βαλίστρες και τόξα, σε μέρη που δεν πάει λάστιχο είτε με καρφί είτε άνευ.
Το ότι δεν αφορούν τη μάζα και ειδικά κατοίκους Ελλάδος είναι μάλλον αποδεκτό απο τους περισσότερους. Το ότι όλοι θέλουμε μια βολτούλα, επίσης!
Καί τέλος, μια χαρά το κλειστό που πιάνει 85+χιλιόμετρα. Εχει και φωτάκια ΚΙΤ μπροστα!!!!!
(επιτέλους κάποιος που είπε πόσο ΑΣΧΗΜΑ είναι τα 29άρια....)
Αν είστε εσείς κοντοί δεν σας φταίνε τα 29άρια
Λοιπόν εδώ και καιρό είχα στο μυαλό μου να το δείξω αλλά δεν έβρισκα κάποιο τόπικ αλλά να λοιπόν, όλοι όσοι λέτε πως τα 29άρια και τα fatbikes είναι κακάσχημα, πείτε μου τη γνώμη σας γι' αυτό εδώ: the KLUNKUS
H retrotec είναι μια εταιρία που εδώ και πολλά χρόνια φτιάχνει εκείνα τα cruiser τ αμερικανικα με το διπλο σωλήνα αλλά που τα φτιάχνει και mountain κι ότι θελήσεις. Άλλωστε απο εκεί ξεκίνησαν τα ΜΤΒ.
Klunker λένε οι αμερικάνοι τα "χρέπια" και τετοια cruiser έπαιρναν ο γκαρυ φισερ κι η υπολοιποι παρέα, τα φτιαχναν και κατεβαιναν τις κατηφόρες των βουνών, αντί να πινουνε μπαφους στην παραλία των ανατολικών ακτών.
Κι έτσι η retrotec πήρε ένα τετοιο κλασσικό σκελετό κι έδωσε τη δική της εκδοχή για το πως μπορεί να δείχνει ένα ποδήλατο με 3 ίντσες λάστιχα.
Το συγκεκριμένο τιμήθηκε στην κατηγορία ΜΤΒ στο North American Handmade Bike Show και ιδού και το σχετικό άρθρο με τις λοιπές φωτό.
αυτο ειναι ακομα πιο ασχημο. Και δεν κανω πλακα.
τί βάφλα!
Με το συμπάθειο αλλά ΑΥΤΟ και αν είναι άσχημο. Είναι σαν παιδικό ποδήλατο με ρόδες μηχανής..
Σκέτη αηδία δηλαδή.
Εγώ το βρίσκω πανέμορφο και πολύ ισορροπημένο αισθητικά.
Άσχημα τα 29άρια;;;; Φταίω τώρα να ανοίξω νέο thread για leader doberman και δισκόφρενα;; Που είναι και 26άρι!!
Define please.. In other words, που ακριβώς βλέπεις εσύ την αισθητική ισορροπία;;
ρε σεις μην το κουραζετε τσαμπα, η ομορφια ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα. Δεν γινεται να αρεσουν σε ολους τα ιδια πραγματα. Τα 29αρια μοιαζουν δυσαναλογα στα μεγεθη μεχρι και το medium (17-18). Oπως και τα 26αρια σε μεγεθη οπως xl μοιαζουν σαν ποδηλατα τσιρκου
..
Στο θεμα, να πω οτι το ποδηλατο ακομα και με αυτον τον αναβατη που εκανε παππαδες φανηκε πολυ δυσκινητο, και φανταζομαι με καποιον που εχει λιγοτερη τεχνικη σαν και εμενα αυτο θα γινοταν ανυποφορο.
..
Αν το ιδιο βιντεο επρεπε να γυριστει με φατ μπαικ οπωσδηποτε και οχι με ενα απλο hardtail trail mtb, θα εβαζα αυτο
..
26+ το ονομαζει, καθεται δηλαδη περιπου 27.5 στη διαμετρο, και εχει 2.75 πλατος το ελαστικο.
Εγω μεχρι εκει θα πηγαινα σε πλατος, παραπανω για εμενα τα πλεονεκτηματα ειναι πολυ λιγοτερα απο τα μειονεκτηματα. Οσο για τα πολυ δυσβατα οπως χιονι κτλ προτιμω να το παρω εκει στα χερια και ολη την αλλη ωρα να εχω ποδηλατο
Τα 29άρια ήταν ( είναι ) άλλο ένα κόλπο για να δημιουργήσουν τεχνητές ανάγκες στον κόσμο και να τον εξαναγκάσουν να κάνει αλλαγές στον εξοπλισμό του. Το ίδιο και τα 27.5 και τα φατ και ότι άλλο έχουν σκαρφιστεί κατά καιρούς. ( δισκόφρενα σε κούρσες, ηλεκτρονικές ταχύτητες κτλ κτλ κτλ).
ΔΕΝ ΛΕΩ ότι δεν είναι καλό να υπάρχει ποικιλία, αλλά κάποια πράγματα έτσι και αλλιώς είναι περιττά για τον μέσο αναβάτη, που δεν θα είναι ούτε ο πιο ψηλός, ούτε ο πιο έμπειρος, ούτε ο πιο ικανός να χειριστεί το εκάστοτε είδος ποδηλάτου.
Τα 29άρια αποδείχθηκαν η απόλυτη αποτυχία για τους μικρόσωμους ( που να βολέψεις τόσο μεγάλους τροχούς σε μικρά πλαίσια;;; Τι σκατά αλλαγές να κάνεις στην γεωμετρία δηλαδή). που δεν παίζουν στα μεγάλα μεγέθη πλαισίου, ενώ βόλεψαν κάποιους πιο μεγαλόσωμους.
Το θέμα είναι με ετούτα και με εκείνα, ότι η αγορά εξαντλεί κάθε φορά τόνους φαιάς ουσίας για να βγάλει κάτι "νέο", αλλά τελικά αυτά τα "νέα" δεν μπορούν να αλλάξουν τις πωλήσεις γιατί έτσι και αλλιώς αυτός που είναι χομπίστας θα ψωνίσει ( για να έχει ένα από το καθένα), αλλά αυτός που ΔΕΝ είναι δεν θα πειστεί από τον υποτιθέμενο νεωτερισμό να ασχοληθεί με την ποδηλασία.
Έτσι με τα πολλά πολλά που βγάζουν οι εκάστοτε εταιρίες στην αγορά, χάνουν τους εν δυνάμει νέους πελάτες τους, που στα τέτοια τους αν ο τροχός είναι 29άρης ή 26άρης και βρίσκουν ως μπελά να διαλέξουν το τι ποδήλατο να καβαλήσουν.
Σε κάθε περίπτωση τα fat είναι τόσο τραβηγμένα από τα μαλλιά και για τόσο ειδική χρήση ( για την Ανταρκτική, για τη Σαχάρα και για εκείνους που το έχουν το άθλημα) που καμιά φορά αναρωτιέμαι γιατί μπήκαν στον κόπο να τα βγάλουν και στην παραγωγή.. Σε ποιο κοινό απευθύνονται αυτές οι αηδίες;;
Ότι να' ναι...
Εγω παντως θεωρω οτι το θεμα δεν ειναι καθολου αισθητικης ταξεως.
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ.
Ολα αυτα τα φατ και τα ξεφατ και τα δεξερωγωτι του σκραμπλερ εκει περα και δε συμμαζευεται, πρεπει να εξαφανιστουν παραυτα διοτι αποτελουν το ΑΙΣΧΟΣ της ποδηλασιας.
ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ;
καλα μην γινομαστε τοσο απολυτοι. Τα εχουμε πει αυτα βεβαια και δεν εβγαλε πουθενα.
Τα hartail 29αρια εχουν δειξει οτι εχουν λογο υπαρξης, οπως και τα 27.5.
ΤΟ να βελτιωνεις το προιον δεν ειναι κακο. Και το αρχικο προιον ηταν το ποδηλατο για να πηγαινεις βουνο. Για καθε χρηση παρχει πλεον μια λυση δοκιμασμενη και αποτελεσματικοτερη απο το χαρντειλ 26αρι που τα ξεκινησε ολα.
...
Αν εχεις ορεξη θα ανεβεις το βουνο και χωρις ταχυτητες δεν σημαινει οτι επρεπε η εξελιξη να σταματησει εκει.
..
Φατ μπαικ εγω απλα δεν θα αγοραζα και δεν εχω κατι με αυτους που μπορει να το παρουν ακομα και χρηση σαν του βιντεο. Αν μου το χαριζαν μια χαρα θα πηγαινα να κανω χαβαλε κατεβαινοντας σκαλες κτλ,
Ισα ισα εγω με την πραγματικη του χρηση εχω προβλημα, νομιζω βολευει να πας με τα ποδια στα τεραιν που μπαινει παρα σαν σαλιγκαρι με ποδηλατο. Και αν το τεραιν ειναι μονιμα χιονισμενο παρε πεδιλα του σκι και οχι ποδηλατο, μια χαρα αισθηση ελευθεριας θα εχεις.
Στο κομματι του χαβαλε δεν υπαρχει αντιρρηση απο μερους μου.ΕΙναι πως τη βρισκει ο καθενας. Το χαβαλε του θα τον εχει σιγουρα γιατι ειναι κατι διαφορετικο, ασχετα αν εγω θα περναγα καλυτερα με κατι αλλο
Οποιος θελει αγοραζει δεν πιασανε κανεναν απο το λαιμο
Ενα πραγμα εχω να πω...
http://www.starck.com/en/design/categories/vehicles/others.html#mass_-_snow
χοχοχο
Μια χαρά είναι τα 29άρια ειδικά στα μεγάλα μεγέθη και για μεγαλόσωμους αναβάτες. Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω τα 29άρια δείχνουν αστεία και δύσχρηστα στα μικρά μεγέθη όπως και τα 26άρια σε μεγάλα μεγέθη.
Τα fat bikes πλάκα έχουν αλλά ή πρέπει να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος για το τι παίρνεις ή πρέπει να το έχεις για 3ο-4ο ποδήλατο (δλδ μια βόλτα το χρόνο και αν...).
Άλλο πράγμα η λειτουργικότητα κι άλλο η αισθητικη. Κανείς δεν θα πάρει ένα κουβά με ρόδες όσο χρηστικός και να είναι παρά μόνον αν δεν έχει άλλη επιλογή. Από την άλλη αρκετοί θα πάρουν κάτι με αισθητική που καθόλου χρηστικό δεν θα 'ναι γιατί η αισθητική δεν πηγαίνει αναγκαστικά με τη χρηστικότητα.
Γενικότερα μιλώντας, είναι γνώρισμα των μεγάλων ανθρώπων (των γέρων δηλαδή) η άρνηση να κατανοήσουν την αισθητική του παρόντος γιατί τα αισθητικά μας κριτήρια σμιλεύονται/φτιάχνονται την εποχή της νεότητάς μας. Γι' αυτό άλλωστε όταν σου δείχνουν κάτι όμορφο εσύ αναρωτιέσαι αν είναι χρηστικό μιας και δεν κατανοείς την αισθητική του.
Κατ' αναλογία, σ' ένα παππού που θα του δείξουνε μια σούπερ γκόμενα και θα του πούνε όλα τα ωραία κόλπα της εποχής που κάνει, εκείνος ως αντίλογο θα αναρωτηθεί: "ναι αλλά τι να τη κάνεις αν δεν φτιάχνει το καλό το παστίτσιο της κυρα μαριγώς!".
Ευτυχώς υπάρχουν αυτοί οι λίγοι και εκλεκτοί που μπορούν να αποδομούν το χτες και να υπερίπτανται του σήμερα, όπως εγώ και ο vascott, ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία.
scrabler, στη συγκεκριμενη περιπτωση η γκομενα εχει ψιλοφωναξει οτι κανει καλυτερα απο αλλους καποιο συγκεκριμενο φαγητο.
Αν απο την αρχη ελεγε εγω κρεβaτι καλο ξερω μονο να κανω, δηλαδη μονο για διασκεδαση ειμαι (fun-fat bike) κανεις δεν θα μπορουσε να πει τιποτα
Αρα δεν φταιμε εμεις που αντικρουσαμε την χρηστικοτητα. Ολο διαφημιζουν οτι παει σε μερη που δεν παει αλλο οχημα και δεν λενε ποσα χιλιομετρα θα μπορεις να κανεις με κατι που οι ροδες ζυγιζουν ενα τονο.
εγω παντως θα ηθελα να δοκιμασω ενα, πιστευω θα εχει το χαβαλε του το πραγμα.
Νομιζω στο mtbr ειπαν με τον καλυτερο τροπο αυτο που πιστευω για τα ποδηλατα αυτα:
Fat bikes are like boats – it’s less expensive and more fun to be friends with somebody who owns one than to actually own one yourself
Δημήτρη, δε χρειάζεται πάντα τόση ειλικρίνεια!!!
Το ότι λέει ότι είναι καλό για μια δουλειά, δε σημαίνει ότι θα το αγοράσεις γι’ αυτή τη δουλειά. Ξέρει και αυτός που το αγοράζει και αυτός που το πουλάει και το ίδιο το ποδήλατο μη σου πω για ποιο λόγο το αγοράζει...
Σκέψου αντίστοιχη περίπτωση διευθυντή να παίρνει συνέντευξη από 2μετρη γραμματέα και να του λέει αυτή ότι πληκτρολογεί τόσες λέξεις ανά λεπτό... ξέρει και ο διευθυντής και η γραμματέας ότι δε θα την προσλάβει για το ECDL.
Για το συγκεκριμένο ποδήλατο, νομίζω ότι όποιος επιλέξει να το αγοράσει (και θα είναι λίγοι αυτοί) ξέρει πολύ καλά γιατί θα το αγοράσει.
και εμένα μ αρέσουν τα fat bikes ρε.
Αμαν...fashion police είστε?
Και μάλιστα σκέφτομαι να χτυπήσω ένα και να του βάλω λάστιχα πόλης.
σκέφτομαι να βάλω και δισκόφρενα και να αλλαξω το λαιμό και να βάλω αυτόν που αλλαζεις κλησεις.
θα ξυρίσεις και το μούσι ?
Δε νομίζω ότι μπορώ αλλά θα προσπαθήσω.
Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα καθαρά υποκειμενικής αισθητικής και πίστεψε με δεν το εμβαθύνω.
Απλά, στο συγκεκριμένο, πέραν του ότι μου αρέσει πάρα πολύ γενικά (ισχύουν όλα όσα είπε ο scrabler) βρίσκω ότι δεν δείχνει τίποτα παράταιρο επάνω του (ακόμα και τα υπερβολικά λάστιχα).
Αντίθετα π.χ. βλέποντας ένα downhill, που είναι φτιαγμένο για μια συγκεκριμένη δουλειά, μου κάνει τρακτέρ.
Οκ, αυτός που θα το πάρει, συνήθως το χρειάζεται έτσι για συγκεκριμένο σκοπό, αλλά αισθητικά μου κάνει παράταιρο.
Αντίστοιχο παράδειγμα είναι τα χειριστήρια (π.χ. shimano sti) στις κούρσες. Μπορεί να εξυπηρετούν στη δουλειά που προορίζονται να κάνουν, αλλά προσωπικά αισθητικά δεν τα αντέχω και μου φαίνονται τελείως ξένα πάνω σε ένα ποδήλατο.