Έχω το kcp blade και ψάχνομαι αν μπορώ να το μετατρέψω σε κούρσα.
Αλλαγή τιμονιού σε road βασικά. Καταρχάς έχει v-brakes και οι ταχύτητες είναι Shimano stef-50 24 spd. Δεν ξέρω αν υπάρχουν χειριστήρια κούρσας που να υποστηρίζουν αυτή τη μετατροπή όσο αφορά τα φρένα και τις ταχύτητες. Βρήκα τη shimano 2300 αλλά δεν ξέρω αν γίνεται.
Θα ήθελα μια βοήθεια αν κάποιος ξέρει.
Ευχαριστώ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Εχεις κανει το κλασικο σφαλμα που κανουν παρα πολλοι (και καποιοι το συντηρουν γιατι τους συμφερει).
Το ποδηλατο σου δεν ειναι fitness (κουρσα με ισιο τιμονι) ειναι τρεκινγκ με σταθερο πιρουνι. Αυτο σημαινει οτι για να μετατραπει σε κουρσα θελει
Σκελετο-πιρουνι
τροχους-λαστιχα
groupset
φρενα
τιμονι
Δλδ ολα.
Δεν εχεις μονο το θεμα του groupset-τιμονιου δλδ (αντε και φρενων που ρωτας) αλλα συνολικα του ποδηλατου.
Οκ δεκτο. Ας το θεσω πιο απλα. Μπορω να βαλω τιμονι κουρσας και να το κανω να φαινετε σαν κουρσα? Το θεμα μου ειναι τα χειριστηρια. Αν υπαρχουν που να υποστιριζουν τις ταχυτητες και τα φρενα. Εγω βρηκα τα shimano 2300 αλλα δεν ξερω, γι αυτο ρωταω εδω.
Η σύντομη απάντηση είναι οχι...
Άμα θέλεις να "φαίνεται" σαν κούρσα τότε είσαι κάγκουρας.
Γιατί επι της ουσίας δεν θα κερδίσεις τίποτα απολύτως και σίγουρα θα χάσεις....
Η κούρσα δεν είναι μόνο το γυριστό τιμόνι...
Και μία λύση (αν θέλεις να αλλάζεις τη θέση των χεριών) είναι κάτι ΤΕΤΟΙΟ, ΑΥΤΟ.
επειδή έχω και κούρσα, είχα και υβριδικο τρέκινγκ, ήδη ξέρω τις διαφορές και τις αντιλαμβάνομαι όταν ποδηλατώ. θες να με πεις κάγκουρα, πες με. το τελευταίο που με νοιάζει, απλά ψάχνω να δώ αν γίνεται η μετατροπή. αυτό με ενδιαφέρει, η εφικτότητα, μετά βλέπω το κόστος και μετά ζυγίζω τα πράγματα και λέω γίνεται με τόσο, αξίζει τον κόπο ή όχι. ή δεν γίνεται στην τελική και τελειώνει η κουβέντα. μιλάμε μόνο για τιμόνι και χειριστήρια. Επαναλαμβάνω, έχω κούρσα και κάνω μια χαρά αυτό που θέλω, απλά αν μπορεί και αυτό να γίνει έτσι ακόμα καλύτερα. Δεν μπορεί, οκ, ας μείνει έτσι. Αυτό ψάχνω.
Ok.
-Για αρχή να ξέρεις ότι Οι μανέτες STI δεν είναι συμβατές με v-brakes. Δεν θα φτάνει το "πάτημα" της μανέτας για να φρενάρει. Αν είχες cantilever θα γινόταν, ή κουρσάδικα φρένα(τύπου caliper).
Μπορείς να λύσεις αυτό το πρόβλημα με κάτι ΤΕΤΟΙΟ
-Με τις ταχύτητες δεν μπορώ να σου πω στα σίγουρα....Αν έχουν ίδιο αριθμό ταχυτήτων τότε μπορεί να κάνουν (αν οι μανέτες είναι για τριπλό δισκοβραχίωνα και 8τάχυτη κασέτα).
-Και ερχόμαστε και στο λαιμό του τιμονιού, που δεν νομίζω να μείνει ο ίδιος γιατί το ποδήλατο θα "απλώσει" (το τιμόνι και οι ταχύτητες θα μετακινηθούν τουλάχιστον 3~4 πόντους μπροστά).
Αφού έχεις κούρσα κάνε το τέστ μόνος σου. Βγάλε τις μανέτες και δοκίμασε τες πάνω στις ταχύτητες του hybrid(σε περίπτωση που έχεις τις 2300).
Μη με κράξεις, αλλά εγώ αυτά τα λέω καγκουριές γιατί ουσία μηδέν, αλλά αφού το θέλεις εννοείται οτι δεν μου πέφτει λόγος...Απλώς εσύ θα παιδευτείς τζάπα.
Φιλικά,
Μαρίνος.
.
Το ποδηλατο που σου ειναι ενταξει τωρα ,
θα σου ειναι ΜΕΓΑΛΟ με χειριστηρια κουρσας , γιατι αναγκαζουν το σωμα να παει πιο μπροστα.
Αφου εχεις κουρσα δες οτι ο σκελετος της ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ
καταρχας ευχαριστώ που ασχολήθηκατε, οι 2300 st-2303 λένε ότι είναι για τριπλό μπροστά και 8απλό πίσω, πιθανόν να κάνουν αλλά για αυτό ρωτάω εδω. Το βασικό είναι ότι θα πρέπει να αλλάξω φρένα πράγμα που σημαίνει ότι μαζί με λαιμό τιμόνι και χειριστήρια το κόστος περνάει τα 200€. Αν βάλεις και 100 για πετάλια σέλα φτάσαμε την αξία του ποδηλάτου. Το ποδήλατο δεν είναι μεγάλο πάνω μου, ήδη έχω τραβήξει την σέλα πίσω για να είμαι πιο άνετα και σκοπό έχω να του βάλω ένα κοντό λαιμό αν τελικά κάνω τη μετατροπη για να έρθει σωστά με τη σέλα στη μέση. Ο σκελετός της κούρσας είναι δυστυχώς μεγάλος για μένα και εκεί έγινε μετατροπή με 100€ σε τιμόνι και λαιμό για να έρθει στα μέτρα μου. Ηθελα 50 σκελετό και αυτός που την παράγγειλε και με μέτρησε θεώρησε ότι ήθελα 52, έγινε λάθος τότε, πάει τελείωσε. Το όλο θέμα το ψάχνω γιατί το blade έχει γραναζια 48-38-28 μπροστά και 32-11 πίσω ενώ η κούρσα 52-39 μπροστά και 25-12 πίσω. Η διαφορά όλη είναι στις ανηφόρες, στην ευθεία η κούρσα είναι άλλο πράγμα σε σχέση με το blade, αλλά για ανηφόρα σου βγάζει το λάδι.
Για συστήματα 7/8 ταχυτήτων οι αποστάσεις-αλυσίδες κτλ είναι κοινές. Άρα στις αλλαγές ταχυτήτων δεν υπάρχει πρόβλημα. Στα φρένα υπάρχει θέμα αλλά υπάρχουν και τα http://www.planetx.co.uk/i/q/BCTK926MV/tektro-mini-v-926al-pair που λειτουργούν με μανέτες δρόμου.
Για το κόστος τώρα έχεις δίκιο. Αλλά αν έχεις πρόβλημα με την κούρσα γιατί δεν αλλάζεις το δισκοβραχίωνα της με ένα compact 50/34 και/ή 12/28 ή 32 πίσω; Σίγουρα ποιο οικονομική λύση και ποιο ορθή.
Και πουλας τον παλιο δισκ/να & κασετα και εισαι κυριος.
Και 12-26 να βάλει καλα θα ειναι αμα δεν κανει ολο βουνα(για 8ρα κασετα).εχει καλη κλιμακωση η.12-26.
με την κούρσα δεν έχω παράπονο, για γυμαναστική την έχω και όποτε έχω χρόνο κάνω 30-50χλμ και το ευχαριστιέμαι. απλά είναι μόνο για ευθειες και ελαφριές ανηφόρες, δεν μου επιτρέπει το γρανάζομα να ανέβω μια μεγάλη ανηφόρα, είναι πολύ κουραστικό και οι σφυγμοί πάνε στο θεο. τουλάχιστον να παίρνω το αυτό το ποδήλατο μόνο για ανηφορικά κομματια. Σκέφτομαι να αλλάξω κασέτα πίσω στη κούρσα απλά το αφήνω προς το παρόν, λόγο οικονομικου. Θα μου πεις πήρες καινούργιο, ναι γιατί μου κλέψαν το παλιο πόλης που είχα και η αναγκαιότητα μου ήταν να πάρω ένα ποδήλατο να κάνω τη δουλειά μου καθημερινά. Εξάλλου χειμωνιάζει και τα περισσότερα χλμ θα γίνουν στο προπονητήριο πια. Ότι αλλαγή γίνει στο blade θα γίνει απο μάρτη και μετα. Την δυνατότητα αναζητώ και το οικονομικό βέβαια, αν αξίζει τον κόπο. σας ευχαριστώ πάντως. ;)
ειναι λιγοτερο οικονομικο να παρεις μια πιο "ανοιχτη" κασετα για το κουρσακι σου, και ενα εργαλιακι να την αλλαζεις απο το να κανεις ολη αυτη τη μετατροπη; δεν νομιζω.
ή στην πιο ακριβη εκδοχη, εναν πισω τροχο με μια κασετα φορεμενη πανω να την αλλαζεις να τελειωνεις;
...
λεω τωρα και γω...
ευχαριστώ για την συμβουλή, όταν πήρα το προπονητήριο πέρσι το μάρτιο, μου είχαν συστήσει, αν πρόκειται να κάνω πολλά χλμ εκει πάνω, να πάρω ένα άλλο λάστιχο ή ακόμα ένα άλλο τροχό για αυτή τη δουλειά γιατί "καιει" το λάστιχο και το καταστρέφει. Επειδή απο εδώ και πέρα θα το χρησιμοποιήσω ουσιαστικά, μια σκέψη μου είναι να πάρω το μάρτη που θα αρχίσει να βγαίνει πάλι το ποδήλατο περισσότερο έξω, ένα νέο τροχο με νέο λάστιχο και άλλη κασέτα, περισσότερο "ανηφορίστικη". καλές οι ευθείες αλλά θέλω να "μάθω" να ανεβαίνω και ανηφόρες, με γρανάζομα 39-25 το μόνο που καταφέρνω είναι να καταπονούμε και να βρίσκομαι στο αναερόβιο με πολύ ψηλούς παλμούς απο νωρίς.
ωχ ωχ ωχ 39;
γιατι οχι 34;
μαλλον θες και αλλαγη μπροστα σε ενα 50-34.
Ειναι τρομερη διαφορα. Το 52-39 ειναι για προχωρημενους αθλητες κι αυτο ακομα μονο σε καποιες διαδρομες, οχι σε ολες.
...
επισης λεω και γω τωρα ...μια και δε βλεπω απαντηση απο τους πιο γνωστες του αθληματος.
Ξέχνα καταρχήν τις μετατροπές στο φιτνες αφού και πολλά λεφτά θα δώσεις και δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που θες.
Η κούρσα που ήδη έχεις μπορεί να αλλάξει κυριολεκτικά με μερικές απλές και σχετικά φθηνές μετατροπές.
Στην θέση του 53χ39 δισκοβραχίωνα μπροστά βάλε έναν 50χ34 και ακόμα και με την ίδια κασέτα πίσω θα δείς μεγάλη αλλαγή. ( η αλλαγή από το 39 στο 34 μπροστινό γρανάζι είναι μεγάλη)
Δισκοβραχίωνα μπορείς να βρείς πολύ φθηνούς μεταχειρισμένο ή ακόμα και καινούργιο. π.χ. FSA vento, shimano claris κλπ.
Επιπλέον του παραπάνω Αν θες να νοιώσεις ακόμα ποιό καλά όσον αφορά το θέμα της ανηφόρας άλλαξε και την πίσω κασέτα διαλέγωντας μία από τις εξής 2 επιλογές
1- αλλαγή ολόκληρης της κασέτας από 12-25 σε π.χ. 11-28 ή ότι άλλο με μεγαλύτερο δίσκο και κόστος το πολύ μέχρι 30-40 ευρώ. (με την προοπτική ότι θα συνεργάζεται με το πίσω ντεραγιέ που έχεις)
2- αλλάζεις μόνο τα 3 τελευταία γρανάζια της υπάρχουσας κασέτας και από 12-25 πας σε 12-27 ή 12-28 με κόστος 6-8 ευρώ το κάθε γρανάζι. (η αλλαγή 3 τουλάχιστον γραναζιών γίνεται για να μην υπάρχει πλέον μεγάλο κενό στις αλλαγές)
O Τζωρτζόπουλος έχει γρανάζια της Miche που κάνουν αυτήν την δουλειά.
Για το θέμα του μεγέθους της κούρσας νομίζω ότι από 50 σε 52 δεν είναι καμμιά τεράστια διαφορά με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν θα σου ήταν οριακά το 50.
Αυτό το διορθώνεις με έναν ποιό μικρό σε μήκος λαιμό.
Θα χρειαστείς:
- τις λεβιεδομανέτες για σύστημα 3χ8.
- Ταινεία τιμονιού
- νέες δαγκάνες φρένων πχ mini V-brakes.
- Εργατικά, για να γίνουν οι αλλαγές.
Και τελείωσες.
Αν τα πατήματα που έχει το τρεκκιν (ΟΧΙ φίτνες) είναι καλά, αν το νούμερο του σκελετού σου πέφτει καλό, αν αισθάνεσαι ότι "κουμπώνεις καλά" επάνω στο blade, προχώρα.
Το νόημα στην κούρσα είναι να ΑΠΛΩΘΕΙΣ λιγάκι επάνω της. Υποτίθεται ότι πρέπει να ΧΑΜΗΛΩΣΕΙΣ, να σπάσει η μέση, να αποκτήσεις αεροδυναμική στάση. Μην σε φοβίζει και μην αρχίσεις να ψάχνεις για κοντίτερους λαιμούς.
Άσε να δείξει ο καιρός και τα χλμ.....
ξέχασες το τιμόνι! αν τελικά το κάνω εννοείται ότι ο λαιμός θα είναι κάτι που θα αλλαχτεί τελευταίο. ευχαριστώ.
προσανατολίζομαι για αλλαγή ολόκληρης κασέτας πίσω μαζί με τροχο (θα κρατήσω αυτό που έχω για το προπονητήριο) και βλέπουμε αν θα αλλάξω και μπροστά. Εξάλλου το μεγάλο δίσκο μπροστά δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου. Η κούρσα ήρθε μεγάλη για μένα και γι αυτό έκανα τη μετατροπή σε τιμόνι και λαιμο. Βασικά έχω και λίγο περίεργο σώμα, σχετικα κοντός αλλά με ψηλό κορμί σε σχέση με τα πόδια και γι αυτό πήγαινα στο 50. σε ευχαριστώ πάντως.
Είχες κούρσα και πήρες και ένα trekking για μέσα στην πόλη. Άρα η κούρσα στην πόλη δεν σε βολεύει και τώρα θέλεις να μετατρέψεις το trekking σε κούρσα και μετά μέσα στην πόλη πως θα κυκλοφορείς;;;;
Στη συνέχεια διστάζεις να αλλάξεις τον 53/39 με ένα 50/34 για να μην "χαλάσεις" την κίνηση στη ευθεία, αλλά στη συνέχεια αναφέρεις ότι χρησιμοποιείς μόνο των 39.
Και τέλος αναφέρεις και το προπονητήριο και με μπερδεύεις τελείως.
1. Προπονητήριο. Η αντίσταση του ρυθμίζεται άρα ότι γρανάζια και να έχεις μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Αν θα αγοράσεις άλλο τροχό είναι καθαρά δικό θέμα και δεν είναι απαραίτητο.
2. Με 50 και 12 πίσω σε ευθεία δεν νομίζω να το τερματίσεις ποτέ. Μόνο σε κατηφόρα αλλά για να κατέβεις πρέπει πριν ή μετά να ανέβεις κιόλας εκτός αν το φορτώσεις σε αυτοκίνητο.
3. αφού το trekking σου χρειάζεται γιατί να το χαλάσεις-αλλάξεις;
Και η πρόταση:
Αφήνεις το trekking όπως είναι και αλλάζεις πρώτα το δισκοβραχίωνα σε 50/34 (170mm) και αν πάλι το 25 πίσω σου είναι βαρύ αλλάζεις και το πίσω γρανάζι σε 28/11 ή 32/11 ανάλογα με το πόσο σε δυσκολεύει το 25 που έχεις τώρα.
ΥΓ. Όταν αγόρασες τη κούρσα δεν σου είπε ο πωλητής ότι ο 53/39 δεν είναι για ερασιτέχνες ποδηλάτες; Ειδικά με 25 πίσω;
με το δίκιο σου μπερδεύτικες. είχα ένα υβριδικό πόλης (έτσι τα λένε), πέρσι τέτοια εποχή κατάφερα και πήρα τη κούρσα καθαρά για γυμναστική (30-50χλμ βολτα) που έκανα με το πόλης να τα κάνω με την κούρσα. Δεν μου είπαν τίποτα για γρανάζια. Γενικά η κούρσα ήταν λάθος ως ποδήλατο έτσι όπως ήρθε (μεγάλος σκελετος, τεραστιο τιμονι), όχι όμως ως επιλογή για ποδήλατο γυμναστικής. Έβαλα μεταχειρισμένο τιμόνι 40αρι και κοντό λαιμο και το έφερα στα μέτρα μου, όταν βάζω τα χέρια μου μπροστά δεν βλέπω τον μπροστινό άξονα, έτσι πρέπει.
Τον μάρτη πήρα το προπονητήριο όπου το δούλεψα σχετικά λίγο, μετά το ποδήλατο έβγαινε έξω. Πρίν λίγο καιρό μου κλέψαν το πόλης που το είχα απλά να κάνω καθημερινά τη δουλειά μου. Αναγκάστηκα να πάρω ένα ποδήλατο για χρήση στην πόλη βασικά αλλά προτίμησα να πάρω κάτι καλύτερο απο αυτό που είχα. Γρήγορα διαπίστωσα πως είναι και γρήγορο αλλά και "ανηφορίστικο". Ως ερασιτέχνης που ορθώς διαπίστωσες, με τις ανηφόρες δεν το έχω, ή καλύτερα με δυσκολεύουν αρκετά τόσο με την κούρσα λόγο γραναζιών όσο και παλιότερα με το πόλης λόγο βάρους γεωμετρίας κλπ. Ξαφνικά, τυχαία ή απο λάθος, έπεσε στα χέρια μου το blade και διαπίστωσα πόσο εύκολα ανεβαίνω μικρές ανηφόρες που παλιά το σκεφτόμουν. Η σκέψη μου ήταν αν θα μπορούσα αυτό το ποδήλατο να το "κουρσέψω", πόσο στοιχίζει και βασικά αν γίνεται και θα αποφάσισω. Την δυνατότητα ψάχνω περισσότερο. Στις ευθείες η κούρσα πετάει και τον μεγάλο δίσκο τον βάζω μόνο όταν θέλω να δώσω λίγο ένταση, μικρά σπριντ δλδ. Στο προπονητήριο η κούρσα είναι μια χαρά αλλά δεν προσομιάζει ανηφόρα όπως η πραγματικότητα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου που προσπαθούσα να ανέβω μια ράμπα 10% για 2χλμ με 39-25 και διακοσάριζαν οι παλμοί και μου κοβόταν η ανάσα. Δεν έχω ιδιαίτερη φυσική κατάσταση αλλά επιθυμώ/προσπαθώ να αποκτήσω (σε νορμάλ φαση). Δεν έχω σκοπό να πάω στα ορεινά, αλλά τουλάχιστον να μπορώ να ανεβαίνω μικρούς λοφους.
Μου είπαν ότι καλό είναι να έχω ένα άλλο λάστιχο για το προπονητήριο ή άλλο τροχό καλύτερα γιατί καίει τα λάστιχα. Η αρχική μου σκέψη ήταν να αλλάξω κασέτα, και αν μπορώ οικονομικά, τροχό με κασέτα, ώστε αυτό που έχω να το κρατήσω για το προπονητήριο το χειμώνα και όταν το βγάζω έξω να βάζω τον νέο τροχό με πιο "ανηφορίστικη" κασέτα. Πετάλια παπούτσια που σκεφτόμουν τα αφηνα για άνοιξη. Μου έτυχε η κλοπή και μπήκα σε αναγκαία έξοδα για ένα ποδήλατο να κάνω τη δουλειά μου οπότε όλα πάνε πίσω, τουλάχιστον μέχρι τα χριστούγεννα. Η βασική μου πρόθεση είναι η κούρσα να με ικανοποιεί και να κάνω την γυμναστική μου. Αν υπάρχει η δυνατότητα τεχνικά αρχικά και οικονομικά μετα, να στήσω το blade έτσι ώστε να κάνω ανηφορικές διαδρομές καλύτερα και απο την κούρσα, είναι το ζητούμενο της κουβέντας. Ναί, θέλω να μπορώ να δίνω ένταση στην γυμναστική μου με μία ανηφόρα παρά με σπρίντ, και να μάθω να "διαχειρίζομαι" την ενέργειά μου σε τέτοιο τερέν.
Με το blade κυκλοφορώ άνετα μεσα στην πόλη (έχω κόψει τις μαλακίες με τα πεζοδρόμια), το να δείχνει σαν κούρσα δεν θα με χαλάσει στην οδήγηση, το μόνο που με ανησυχεί είναι μη μπεί στο μάτι επίδοξων κλεφτών. Α, πίσω έβαλα σχαρούλα να κουβαλάω τα χαρτιά μου.
Εν κατακλίδι, ευχαριστώ για την πρόταση και που ασχολήθηκες. Εκεί προσανατολίζομαι και γώ απο πρίν αγοράσω αναγκάστικά το blade, το αν θα αλλάξω το μπροστά δισκοβραχίονα θα το δω στην πράξη, σε δευτερη φάση. ;)
Το ίδιο εύκολα θα γίνουν οι ανηφόρες με τις αλλαγές που σου προτείνουμε για την κούρσα. Πάντως η μετατροπή που θέλεις γίνεται αν και με αμφίβολο αισθητικό αποτέλεσμα. Βέβαια η τελική απόφαση είναι δική σου.