Γεια σας! Εχω ενα KTM Manhattan με 24ταχυτητες! Θα ήθελα να κανω μια αναβάθμιση με μικρό κοστος η οποία θα μειωσει το βαρος του ποδηλατου και θα ειναι σαν single speed! Έχω ένα ζευγάρι κουρσάδικους τροχούς Bianchi Reparto corse όπου ο πίσω έχει ενα προβληματακι. Πηδάει προς τα επάνω λίγο σε ενα σημείο. Δεκτές όλες οι απόψεις! Δίνω το μαξ 50 με 60 ευρω! Επίσης φοράω λαστιχα 700χ30 σλικ!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
ααα και κατι ακόμα! Φαγώθηκε η κεντρική βίδα από τον λαιμο του τιμονιού, εκείνη η πλατια! Ξερει κανενας πως θα καταφέρω να την βγάλω?
...να γινεις λιγο πιο σαφης, εστω με μια φωτογραφια;
http://podilato.com.gr/c/13-category/potiria.jpg
για αναβαθμίσεις? Ολες οι γνωμες ειναι δεκτες!
...ειναι μια συνηθισμενη αλλενοβιδα, με μηκος 5-6 ποντους.
Το κεφαλι της δεν ειναι πλατυ, αλλα "φωλιαζει" μεσα στο αλουμινενιο πλατυ καπακι του λαιμου του τιμονιου. Με αυτη τη βιδα σφιγγοντας το συγκεκριμενο καπακι, ρυθμιζεται το ποσο σφιχτα θα ειναι τα ρουλεμαν του τιμονιου.
Αν εχει καταστραφει/στρογγυλεψει η εσωτερικη εξαγωνη τρυπα της αλλενοβιδας, δεν μπορει να ξεβιδωθει πλεον με το καταλληλο αλλενοκλειδο.
Ενας τροπος να βγει η βιδα, ειναι να τρυπησεις/καταστρεψεις/αφαιρεσεις το κεφαλι της βιδας με ενα δραπανο και το καταλληλο τρυπανι, κι αφου αφαιρεθει το κεφαλι της βιδας, αφαιρεις το αλουμινενιο πλατυ καπακι που σταθεροποιει η βιδα, και κατοπιν με μια πανσα, σκυλα, η καποιο εργαλειο που μπορει να "δαγκωσει" το εναπομειναν στελεχος της βιδας που προεξεχει (οσο προεξεχει) απο το λαιμο, να την ξεβιδωσει.
Υπαρχουν κι αλλοι τροποι, αλλα νομιζω αυτος ειναι ο απλουστερος, και αν γινει σωστα και προσεκτικα, δεν καταστρεφεται τιποτε αλλο εκτος απο την αλλενοβιδα, σε αντιθεση με αλλους τροπους που καταστρεφεται και το αλουμινενιο καπακι.
Ελπιζω να βοηθησα, καλη κι επιτυχη προσπαθεια ευχομαι.
Για μείωση βάρους άλλαξε το πιρούνι μπροστά με ένα ξερό, ειδικά αν χρησιμοποιήσεις και τους τροχούς που έχεις. Οτιδήποτε άλλη αλλαγή κάνεις θα κοστίσει πολύ παραπάνω από το όριο που θέτεις.
Πιρούνι χωρίς ανάρτηση, λαιμός τιμονιού σταθερό όχι ρυθμιζόμενο. Βάλε και τους τροχούς που έχεις με ίσια λάστιχα και θα έχεις μια βελτίωση στα κιλά. Και εγώ το ίδιο έχω κάνει και έχω δει σημαντική διαφορά, ειδικά στο μπροστινό μέρος που είναι πολύ πιο ελαφρύ και κατά συνέπεια πιο μανιτζέβελο
Με αλλαγή στην κασέτα ταχυτήτων για μονοτάχυτο μην ασχοληθείς
Πιρούνι χωρίς ανάρτηση, λαιμός τιμονιού σταθερό όχι ρυθμιζόμενο. Βάλε και τους τροχούς που έχεις με ίσια λάστιχα και θα έχεις μια βελτίωση στα κιλά. Και εγώ το ίδιο έχω κάνει και έχω δει σημαντική διαφορά, ειδικά στο μπροστινό μέρος που είναι πολύ πιο ελαφρύ και κατά συνέπεια πιο μανιτζέβελο
Με αλλαγή στην κασέτα ταχυτήτων για μονοτάχυτο μην ασχοληθείς
Ο απλούστερος κ αποτελεσματικότερος τρόπος είναι αυτός που αναφέρθηκε
Ενδεικτικά εχω καταφέρει να βγάλω βίδα κολλώντας κατσαβίδι στο κεφάλι με κόλλα (εναλλακτικός τρόπος αλλα ρέπει να θέλει και η βίδα ) και φτιάχνοντας αλλο κεφάλι (με τροχάκι )
σκέψου και γιατί την έφαγες ,συνήθως είναι αποτελέσματα λάθους σφιξίματος