Μετά από λίγους μήνες, πολύ τρίψιμο, ψάξιμο σε διαδίκτυο (και όχι μόνο), δημιουργικές ιδέες, απίστευτη εκτέλεση και βοήθεια από τους Zorzilia (respect!!), το αγαπημένο ποδήλατο του παππού, αυτό με το οποίο που έκανε διαδρομές (φορτωμένος) τύπου Αθήνα-Χαλκίδα, Αθήνα-Θήβα μετ'επιστροφής χωρίς την κατανάλωση ισοτονικών και energy bars..., αυτό που έκανα τις πρώτες βόλτες μου πάνω σε δίκυκλο μέσα στην κασόνα που είχε βάλει στην σχάρα, είναι πλέον έτοιμο!!!
Το ποδήλατο είναι μοντέλο του 1952 και ήταν τα τελευταία 7-8 χρόνια σε ακινησία στην κατάσταση που φαίνεται στις φωτο. Είχε πολύ καλά περιφερειακά (τιμόνι/φρένα Philips, φως/δυναμό Miller, τον γνήσιο δισκοβραχίωνα της Goricke, κλπ). Προσθέσαμε νέα σέλλα και χειρολαβές Brooks, πετάλια Philips, πίσω ντεραγιέ Sturmey Archer με λεβιέ αλλαγής όμοιο της εποχής του ποδηλάτου.
Components
Brakeset : Philips
Rear Derailleur : AW Sturmey Archer 3 speed
Crankset : Goricke
Pedals : Philips
Chain : Sram
Seatpost : Goricke
Saddle : Brooks B135
Handlebar : Philips
Handlebar Stem : Philips
Head Lamp : Miller
Dynamo : Miller
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Γιώργο και στην Λία για τις γνώσεις τους, το μεράκι και την βοήθεια που μου παρείχαν. Είναι μοναδικοί στο είδος τους και σταματώ εδώ μην κατηγορηθώ από κανένα κακοπροαίρετο/άσχετο για διαφήμιση...
Ας μιλήσουν οι φωτογραφίες λοιπόν του πριν και του μετά...
Ο παππούς, από εκεί που βρίσκεται, θα είναι σίγουρα περήφανος για τον εγγονό που έδειξε πόσο εκτιμάει κάποιες αξίες, κάποιες μνήμες, που δε δίστασε να βυθιστεί στη μουτζούρα, βγάζοντας το κοστούμι του τα περισσότερα απογεύματα μετά τη δουλειά και φορώντας τα παλιά του ρούχα. Που δεν τον τρόμαξε ούτε ο κόπος ούτε το κόστος, προκειμένου να ανακατασκευάσει ένα οικογενειακό κειμήλιο.
Όσο για εμάς, χαιρόμαστε πραγματικά που συνεισφέραμε στην επίτευξη ενός άρτιου αποτελέσματος.
Να το χαίρεσαι! Καλές βόλτες!
Αποστευτο πραγματικα πανεμορφο μπραβο ξανα,
Το μονο που θα βαζα αντι για brooks μια lepper κ αλλα χερουλια αλλα κατα τ αλλα μπραβο
πρώτα απο όλα συγχαρητήρια που κράτησες και έδωσες ξανά σάρκα και οστά σε ένα αδρανείς κεμήλιο τις οικογενείας και αυτό το γνωρίζω πολύ καλά τι αξία έχει πάνω απο όλα τα υπόλοιπα !! συγχαρητήρια για την αναπαλαίωση και είναι πολύ σημαντικό να έχεις δίπλα σου τους φίλους σου με εμπειρία αλλά και ικανότατα στελέχη για βοηθούς !!
βγαίνει ένα πάρα πολύ όμορφο και προσεγμένο αποτέλεσμα ..Συγχαρητήρια και εις ανώτερα !!
Πραγματικα εμενα προσωπικα δε μου δοθηκε η ευκαιρια ν αναπαλαιωσω οικογενειακο κειμηλιο,θα το κανα ακομα κ με ινδικο ποδηλατο, αυτη ειναι η μεγαλυτερη χαρα κ ευχαριστηση,τιμη στους προγονους μας
Πανέμορφο,Γιώργο.Πολλά συγχαρητήρια.
Πάντα γερός στις ρόδες σου!
Κάποιοι λένε... (ανάμεσα τους και εγώ) πως τα gorick ήταν τα καλύτερα γερμανικά διπλοσκέλετα. Κάλλιστα θα μπορούσα να πω, πως μπορεί τα bismarck να είχαν το όνομα... αλλά μάλλον τα gorick είχαν την χάρη.
Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο ποδήλατο από τις φωτογραφίες δείχνει μία πολύ καλή δουλειά. Οι παρεμβάσεις σε ότι αφορά το σύστημα ταχυτήτων το καθιστά χρηστικό ακόμα και στις σημερινές συνθήκες (πάντα μα μέτρο) και είναι κάτι που το έχω κάνει και εγώ στο καθημερινό μου διπλοσκέλετο. Δυστυχώς ο άξονας του sturmey είναι κοντός και του στερεί το δικαίωμα της σχάρας καθώς δεν χωράνε οι αντένες στήριξης.
Μια καλή λύση για να ξεπεράσεις αυτό το εμπόδιο καθώς εκτός από την χρηστική πλευρά η σχάρα είναι κάτι που του λείπει και στο σουλούπι, είναι να του βρεις μία σχάρα από αυτές που οι αντένες τους στηρίζονται στο πίσω διαγώνιο ψαλίδι και κατά πάσα πιθανότητα θα την βρεις στο ebay.
Καλορίζικο και καλές βόλτες .