Θελω να αλλαξω χρωμα στο ποδηλατο

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Αλεξ
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους τους φιλους των ποδηλατων, μιας και αυτο ειναι το πρωτο μου μηνυμα.

Εχω ενα hillmaster κοντα στα 3 χρονια και θελω να του αλλαξω χρωμα.
Σε καποια σημεια ειναι γρατσουνισμενο και επισης θελω να βαψω στο ιδιο χρωμα και το πηρουνι.
Πρωτον θα το αποσυναρμολογησω μονος μου. Δεν το εχω ξανακανει, αλλα πιανουν πολυ τα χερια μου και δεν νομιζω οτι θα εχω προβλημα.
Αν εχετε καποια επισημανση πανω σε αυτο πειτε το μου και επισης αν χρειαζονται καποια πιο ειδικα εργαλεια απο τα κανονικα που εχω.

Θα μονωσω και τα σπειρωματα οπως ειδα εδω στο φορουμ.
Δευτερον θα παει για αμμοβολη (ποιοι αλλοι κανουνε εκτος των τζαμαδων; )
Στην συνεχεια δεν καταλαβα ακομα τι χρωμα θα ητανε καλυτερα να χρησιμοποιηθει (θα το παω σε επαγγελματια).
Ο σκελετος ειναι αλουμινιου.

Η ηλεκτροστατικη ειναι η καλυτερη, αλλα ειναι πολυ βαρια;
Aυτην την κανουνε μονο οι αλουμιναδες;
Σε φαναρτζιδικο τι βαφη κανουνε;
Aνοδιωση χρειαζεται για ολες τις βαφες;

Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις μου αλλα ψαχνω την καλυτερη λυση.
Σας ευχαριστω και περιμενω τις απαντησεις

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
sakis33
Απών/απούσα

μην κανεις υαλοβολη γιατι εχεις σκελετο αλουμινιου,θα γινει ζημια.ασε που θα πληρωσεις μπολικα λεφτα σε υποτιθεμενα "ειδικα ασταρια αλουμινιου" κτλ....

βαφω μηχανακια απο χομπι σε κανα φιλο,η διαδικασια ειναι η εξης:

απο την στιγμη που δεν υπαρχει τπτ πανω στο σκελετο ξεκιναει το τριψιμο με ψιλο γυαλοχαρτο πχ 600αρι για να φυγει η γυαλαδα.μετα περναει ενα ελαφρι χερι ΚΑΛΟ ασταρι αυτοκινητου για να φανουν η γρατσζουνιες/χτυπηματα.
αν δει κατι το περναω με πολυ λεπτο σιδηροστοκο,μολις στεγνωσει ο στοκος τον τριβει και περναει ξανα ασταρι μονο οπου εχει περασει στοκο.
τελος τριβει το ασταρι με 800αρι η 1000αρι γυαλοχαρτο και περναει το χρωμα που εχεις διαλεξει και καπακι το περναει βερνικη 2 συστατικων 2 χερια.

απετησε να σου βαλει το καλυτερο βερνικη που υπαρχει.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

..."Η ηλεκτροστατικη ειναι η καλυτερη, αλλα ειναι πολυ βαρια;"...

Η ηλεκτροστατικη βαφη που γινεται στην Ελλαδα, ειναι η απολυτως χειροτερη βαφη, απο τις "επαγγελματικου επιπεδου" βαφες που γινονται.
Μοιαζει με κακης ποιοτητας σμαλτο, με αρκετες ατελειες, μπιμπικια και τρεξιματα, και δεν εχει καθολου καλη αντοχη στα χτυπηματα. Συμπεριφερεται δηλαδη λιγο-πολυ σαν σμαλτο.
Κι επισης, αλλοιμονο σου αν δεν μονωσεις καλα τα σπειρωματα πριν την ηλεκτροστατικη.

Επισης εκτος απο καποια συμβατικα εργαλεια, χρειαζονται και αρκετα εξειδικευμενα (ποδηλατικα) εργαλεια για να λυσεις αλλα και να ξαναδεσεις το ποδηλατο.
Το θεμα των εργαλειων εχει ξανασυζητηθει αρκετες φορες. Με μια αναζητηση στο forum, θα βρεις τι εργαλεια χρειαζεσαι.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Το δεύτερο βήμα είναι η αφαίρεση του χρώματος. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αφαιρέσει κάποιος το χρώμα από ένα σκελετό ποδηλάτου, όπως η αμμοβολή, το τρίψιμο με γυαλόχαρτο και η χρήση χημικών. Η πρώτη λύση έχει κάποιο κόστος και δεν μπορείς να την εφαρμόσεις στο σπίτι… Η δεύτερη είναι εξαιρετικά επίπονη και χρονοβόρα, με αμφίβολα αποτελέσματα. Συνεπώς η μέθοδος αφαίρεσης του χρώματος που επέλεξα και προτείνω, είναι η χρήση χημικών. Από κατάστημα σιδηρικών – χρωμάτων, προμηθεύτηκα ένα δοχείο διαβρωτικού χρώματος, μερικά πινέλα, μια σπάτουλα και ένα δοχείο διαλυτικό νίτρου.

Διαδικασία: χρησιμοποιώντας ένα πινέλο, εφαρμόζουμε (κατά τμήματα) το διαβρωτικό χρώματος στο πλαίσιο. Περιμένουμε 5 λεπτά περίπου. Βλέπουμε το χρώμα να ρευστοποιείται κατά κάποιον τρόπο, δημιουργώντας φυσαλίδες. Με τη σπάτουλα το αφαιρούμε. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία αν χρειαστεί. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί ότι δεν είναι δυνατόν να αποφύγουμε πλήρως τη χρήση γυαλόχαρτου, λόγω της διαμόρφωσης του πλαισίου (σε ορισμένα σημεία δε φτάνει η σπάτουλα). Μετά την αφαίρεση του χρώματος από κάθε τμήμα, χρησιμοποιούμε ένα πανί εμποτισμένο με διαλυτικό νίτρου για τον πλήρη καθαρισμό του σκελετού από τα υπολλείματα μπογιάς. Είναι σημαντικό κατά την εργασία να φοράμε γάντια (ιατρικά), μάσκα και προστατευτικά γυαλιά (ένα ζευγάρι παλιά gogles με διάφανο φακό ήταν απολύτως ικανοποιητικά) λόγω της τοξικότητας των χημικών.

http://psychohillers.wordpress.com/bike-restoration/

geo3d
Απών/απούσα

Καλησπερα ,θα ηθελα να ρωτησω ,εχει λιγες γρατζουνιες το bike μου.
Μπορει να διορθωθουν με καποιο τροπο ?
Εαν τριψο με γυαλοχαρτο τοπικα & μετα βαψιμο με σπρει θα ηταν κσλη ιδεα ?

slix30
Απών/απούσα

Εγω, για πολύ μικρές γρατζουνιές,(δημιουργούνται με το κλέιδωμα με το πέταλο) χρησιμοποιώ βερνίκι νυχιών(τα γνωστά μανό). Χρώμα μαύρο. Χωρίς πλάκα κάνει θάυματα. :-)

contact