Τι ρόλο παίζουν οι διάφορες σειρές στις κούρσες; τι καλύτερο προσφέρουν;

35 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
John Rambo
Απών/απούσα

Καλησπερα και καλη χρονια σε ολους. Ειμαι ενας νεος κουρσακιας.

Ηθελα να ρωτησω το εξης: τι ρολο παιζουν οι σειρες στις κουρσες (π.χ tiagra, 105, durace κ.λ.π)

Σε τι διαφοροποιουν το ποδηλατο;
Τι καλυτερο προσφερουν;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Tasakos10
Απών/απούσα

Καλησπέρα και καλώς ήρθες.
Απαντώ απευθείας: Αλλάζει ο μηχανισμός, το βάρος και εν γένει η ποιότητα κατασκευής. Όσο ανεβαίνεις στις σειρές, θα συναντάς πιο ελαφρά περιφερειακά, καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων, μεγαλύτερη (ίσως) αντοχή και αξιοπιστία και γενικότερα καλύτερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Αυτή η εξέλιξη όμως είναι ταυτόχρονα και σε συνάρτηση με τον χρόνο αφού π.χ. η tiagra του 2015 είναι καλύτερη από την 105 του 2010 και πάει λέγοντας.
Πες μας ποια είναι η χρήση που κάνεις και η σειρά που έχεις για να σε διαφωτίσουμε καλύτερα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Tasakos10 wrote:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες.
Απαντώ απευθείας: Αλλάζει ο μηχανισμός, το βάρος και εν γένει η ποιότητα κατασκευής. Όσο ανεβαίνεις στις σειρές, θα συναντάς πιο ελαφρά περιφερειακά, καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων, μεγαλύτερη (ίσως) αντοχή και αξιοπιστία και γενικότερα καλύτερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Αυτή η εξέλιξη όμως είναι ταυτόχρονα και σε συνάρτηση με τον χρόνο αφού π.χ. η tiagra του 2015 είναι καλύτερη από την 105 του 2010 και πάει λέγοντας.
Πες μας ποια είναι η χρήση που κάνεις και η σειρά που έχεις για να σε διαφωτίσουμε καλύτερα.

αυτο να μην μπορουν να το καταλαβαινουν οι πολλοι ενα πραγμα.
Ποσο δυσκολο ειναι να καταλαβουν οτι αγοραζουμε με την τεχνολογια και οχι με το ονομα??

John Rambo
Απών/απούσα

Μου εφτιαξε ο ποδηλατας μου ενα το οποιο εχει διάφορα shimano επανω του.Δεν εχει ολοκληρωμενη σειρα!Γι αυτο και η απορια!

Tasakos10
Απών/απούσα

Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Είναι λίγο κουραστικό να απαντάμε συνέχεια με υποθέσεις. Πες μας περισσότερα: Σε τι ποδήλατο αναφέρεσαι, ΑΚΡΙΒΩΣ τι περιφερειακά έχει και όσο περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς. Δεν είναι πολύ όμορφο να γράφουμε ολόκληρες εκθέσεις για να σε βοηθήσουμε και να κάνεις ερωτήσεις της μίας σειράς...

John Rambo
Απών/απούσα

http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?69754-Shockblaze-S7-%CE%BD%...
Τελικα ειπα να μη το πουλησω αλλα να το κρατησω και να το αναβαθμισω.Αξιζει;

Discovery Bicycles
Εικόνα Discovery Bicycles
Απών/απούσα

Ωραια η ερωτηση σου φιλε μου γιαννη για μενα που ειμαι και μαστορας και κανω ποδηλατο απο το 97 τοτε που μας κοιταγαν περιεργα με τα κολλαν και τις στολες θα σου λεγα οτι οι καλες σειρες ανταλλακτικων αντεξαν στο χρονο αυτο ειναι και η ποιοτητα οτι πληρωνεις περνεις περιττο να σου πω οτι εχω αλλαξει μεσαιες τριβες κλειστου τυπου αλλα ποτε σασμαν (ντεραγιε) πιο σπανια μιλαμε για λιωσημο και πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και δουλευουν αψογα βεβαια με σωστη συντηρηση παντα η shimano gia mena τα τελευταια χρονια και μιλαμε για απλες σειρες εχουν πεσει πολυ ποιοτικος σε σχεση με τα παλια για καλες θες απο 105 και πανω

xifias
Απών/απούσα

ειναι πολυ απλο..οτι δινεις παιρνεις.

John Rambo
Απών/απούσα

Κυριοι σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας εφερα σε δυσκολη θεση!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

John Rambo wrote:
Τελικα ειπα να μη το πουλησω αλλα να το κρατησω και να το αναβαθμισω.Αξιζει;

Tο θεμα ειναι τι θες εσυ και ποσα εισαι διαθετημενος να ξοδεψεις.

Το στησιμο που σου εχει κανει ειναι του στυλ
"εχουμε σκελετο-πιρουνι-λαιμο-τιμονι" και το ντυνουμε με οτι πιο φτηνο υπαρχει για να ειναι λειτουργικο. Απο εκει στο να πας σε ενα στησιμο μαχιμο θελει λεφτα.

ΠΧ. Οι τροχοι που φορας πρεπει να ειναι της ταξης των 2 κατι κιλων και τα κεντρα τους πολυ απλα. Επειδη τυχαινει και αυτη την περιοδο κοιταω μαζι μα κατι αλλα παιδια το θεμα των τροχων μπορεις να πας σε πλεγμενους με κλειστα ρουλεμαν σε παρα πολυ καλα κεντρα με πολυ καλυτερα στεφανια και με λογικη για χρηση δρομου και με βαρος γυρω στα 1600. Το ποδηλατο σου θα μεταμορφωθει με κατι τετοιο αλλα το κοστος θα ειναι μεταξυ 150 με 200 ευρω.
Πως το βλεπεις αυτο σαν κοστος?? Θα τα εδινες για το ποδηλατο σου??

Αντιστοιχα καπως ετσι θα ειναι και ο δισκοβραχιωνας-shifters-ντεραγιε-αλυσιδα-κασσετα-δαγκανες (αυτα συν τους τροχους θα αλλαζα εγω). Το εαν αξιζει το κρινεις εσυ.

John Rambo
Απών/απούσα

Για το συγκεκριμενο ποδηλατο δινω μεχρι 200€.Αλλα οχι μονο για ροδες!Θα ηθελα και μια ολοκληρωμενη σειρα.Αλλιως καλυτερα να το πουλησω!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

προφανως εχεις αγνοια του κοστους των σειρων και γενικως των road εξαρτηματων.

Καλυτερα δωστο. Με τα 200 δεν κανεις τιποτα (βεβαια ουτε και μετα λεφτα που θα παρεις απο την πωληση του ποδηλατου συν τα 200 που λες θα μπορεις να κανεις πολλα πραγματα και παλι σε παρομοια κατασταση θα καταληξεις).

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Shimano 105 ή Campagnolo Veloce είναι οι "φτηνές" σειρές που κάνουν απεριόριστα καθημερινά χιλιόμετρα με αντοχή στο χρόνο, είναι πιο οικονομικές από τις πιο ακριβές επειδή θυσιάζουν βάρος, για Sram δεν ξέρω.

Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις κούρσα για κάθε μέρα και να είναι καλή τότε απλά μαζεύεις τα λεφτά και δεν τα λυπάσαι καθόλου, τα δίνεις με χαρά και λες και ευχαριστώ...

Υπολόγισε 300-500ε περίπου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

John Rambo wrote:
...
Τελικα ειπα να μη το πουλησω αλλα να το κρατησω και να το αναβαθμισω.Αξιζει;

[δεν κατάφερα να ανοιξω το λινκ, αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Έχει καμιά σχέση με αυτό?: http://www.tonibikes.gr/el/home/product/view/29/185.html].

Για μένα όλα είναι συνάρτηση του "τι θέλεις να κάνεις" και όχι μόνο του "πόσα διαθέτεις".

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Tasakos10 wrote:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες.
Απαντώ απευθείας: Αλλάζει ο μηχανισμός, το βάρος και εν γένει η ποιότητα κατασκευής. Όσο ανεβαίνεις στις σειρές, θα συναντάς πιο ελαφρά περιφερειακά, καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων, μεγαλύτερη (ίσως) αντοχή και αξιοπιστία και γενικότερα καλύτερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Αυτή η εξέλιξη όμως είναι ταυτόχρονα και σε συνάρτηση με τον χρόνο αφού π.χ. η tiagra του 2015 είναι καλύτερη από την 105 του 2010 και πάει λέγοντας.
Πες μας ποια είναι η χρήση που κάνεις και η σειρά που έχεις για να σε διαφωτίσουμε καλύτερα.

αυτο να μην μπορουν να το καταλαβαινουν οι πολλοι ενα πραγμα.
Ποσο δυσκολο ειναι να καταλαβουν οτι αγοραζουμε με την τεχνολογια και οχι με το ονομα??

Αγοράζουμε και με την ποιότητα των υλικών βέβαια. Μάστορας του απεναντι μαγαζιου με συμβουλεψε να αλλαξω την 105 μου του 2006 με sora 2010 επειδη ακουσον ακουσον δε βρισκω να αλλαξω hoods και μου λειπει το ενα καπακι της λεβιεδομανετας...Για να μη ξεφυγω απο το θεμα δε σχολιαζω καθολου το 300 που θα εδινα για αυτο και στεκομαι ΜΟΝΟ στην ελεεινη ποιοτητα υλικων της sora/2010 σε σχεση με την αθανατη 105/2006

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

να ρωτήσω ρε παλλουκάρια: λέμε 105, οκ; πως καταλαβαίνουμε το έτος;!
μερσί εκ των προτέρων

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

όλοι αραδιάζουν νούμερα σειρών, αλλά όχι νούμερα μοντέλων.
πχ σου λέει ο άλλος στην αγγελία, το ποδήλατο έχει 2.000 ευρώ, τσάμπα αφού έχει επάνω dura ace (αλλά εννοεί πχ dura ace 7400 τόοοτε που ήταν 8αρι το σύστημα, πριν καμιά 20ετία.....).
Άρα αν θέλουμε να είμαστε εντάξη γράφουμε και τον αριθμό του μοντέλου που είναι ενδεικτικός του πότε κυκλοφόρησε η σειρά
πχ 105 (5600)
Ultegra (6700)
Dura ace (9000)
κλπ.

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

Σωστός όπως πάντα ο παλιοσειρά RockaRolla.

Είναι αυτό που λέμε "οι λεπτομέρειες είναι στα ψιλά γράμματα"

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κατανοώ τι λες, απλά δεν είναι και τόσο ψιλά τούτα τα γράμματα.
Ότι και αν πάρεις από τον Γιαπωνέζο, θα δεις επάνω του ένα αυτοκολλητάκι ή κάτι ενχάρακτο με τον αριθμό σειράς (όχι τον σειριακό αριθμό).
Οπότε δεν το δικαιολογώ, αλλά το λαμβάνω ως "εκ του πονηρού" το να μην αναφέρω "τι σειράς είναι η σειρά"....

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

.

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
κατανοώ τι λες, απλά δεν είναι και τόσο ψιλά τούτα τα γράμματα.
Ότι και αν πάρεις από τον Γιαπωνέζο, θα δεις επάνω του ένα αυτοκολλητάκι ή κάτι ενχάρακτο με τον αριθμό σειράς (όχι τον σειριακό αριθμό).
Οπότε δεν το δικαιολογώ, αλλά το λαμβάνω ως "εκ του πονηρού" το να μην αναφέρω "τι σειράς είναι η σειρά"....

Εννοώ ότι πολλοί δεν γνωρίζουν αυτή τη λεπτομέρεια στις σειρές και δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία όπως οι περισσότεροι στα "ψιλά γράμματα" των συμβάσεων.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φοράνε πχ Dura ace .
Του πότε θα είναι - όπως σωστά έγραψες - περνάει σε δεύτερη μοίρα.

Πολύ σωστά όμως δεν δικαιολογείται να μην αναφέρεται σε κάποια πώληση οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά....

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Για μένα όλα είναι συνάρτηση του "τι θέλεις να κάνεις" και όχι μόνο του "πόσα διαθέτεις".

...όμως κάποιος νέος στο χώρο του ποδηλάτου να ξέρει τι θέλει χωρίς να κάνει ποδήλατο λίγο καιρό;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

horsey wrote:
RockaRolla wrote:
Για μένα όλα είναι συνάρτηση του "τι θέλεις να κάνεις" και όχι μόνο του "πόσα διαθέτεις".

...όμως κάποιος νέος στο χώρο του ποδηλάτου να ξέρει τι θέλει χωρίς να κάνει ποδήλατο λίγο καιρό;

... και παλαιότερα ήταν ακόμα πιο δύσκολο. Τώρα υπάρχουν και 2-3 fora που μπορείς να ρωτήσεις / να διαβάσεις / να ενημερωθείς.
Γιαυτό παλαιότερα όσοι ξαναξεκινούσαν με το ποδήλατο, έπαιρναν ΜΤΒ, αυτό έβρισκαν παντού (ακόμα και στα σουπερ μάρκετ) αυτό έπαιρναν. Και μετά έπιανε σκουριά και αράχνες στο μπαλκόνι.

Αυτό συμβαίνει ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΟΜΠΙ, σε όλα τα αθλήματα κλπ. Ο newbie φοβάται να επενδύσει, έτσι απλά - με το καλήμέρα - σε κάτι που δεν κατέχει και που δεν ξέρει αν τελικά θα κολλήσει / θα του αρέσει / θα συνεχίσει, ή θα βαρεθεί και θα τα παρατήσει.
Γιαυτό και πάρα πολλοί προτίνουν κάτι μτχρ ή πολύ οικονομικό ως πρώτο ποδήλατο. Ώστε να δεις τι σου αρέσει / τι δεν σου αρέσει / αν θα συνεχίσεις, και μετά να πάρεις κάτι που "θα κρατήσεις".

Αυτό εμπεριέχει έναν κίνδυνο. Αν πάρεις το εντελώς λάθος ποδήλατο, θα σιχαθείς τη ζωή σου, θα πάρεις μια εντελώς λάθος εικόνα του τι είναι το ποδήλατο. Και μάλλον δύσκολα θα συνεχίσεις.
Γιαυτό το 1ο ποδήλατο πρέπει να είναι οικονομικό αλλά τουλάχιστον στη ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ, ώστε να ξεκινήσεις με όσο το δυνατό πιο σωστή βάση. Όσο αυτό είναι εφικτό σε κάποιον που τώρα ξανα-ξεκινάει.
Εδώ μπαίνει ο ρόλος του φόρουμ και των ποδηλατάδων / εμπόρων. Να σου δώσουν μια ιδέα του τι κυκλοφορεί, να σε βάλουν σε σκέψεις "τι θέλεις να κάνεις με το ποδήλατο", να σου δώσουν 2-3 εναλλακτικές.
Μετά πας - βλέπεις - ρωτάς - δοκιμάζεις - αγοράζεις.

Τέλος, παλαιότερα το σύστηνα πιο συχνά, τώρα τελευταίο έχω ατονίσει.... χαχαχα
ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΡΕΑ. Μην περιμένετε ότι απλά θα πάρετε ένα ποδήλατο και θα βολτάρετε σόλο. Μακάρι να το κάνετε, αλλά ... το κόβω δύσκολο... και βαρετό μετά από λίγο....
ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΡΕΑ. Ενταχθείτε σε μια "βόλτα" από τις δεκάδες που υπάρχουν.
Έτσι θα "κολλήσετε" το μικρόβιο.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Να σας γυρίσω λίγο τα λαμπάκια τώρα... ξέρετε τι πληρώνουν κάποιοι για να μπορέσουν να φτιάξουν ολοκληρωμένες παλιότερες σειρές!!!

ultegra

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Αυτό συμβαίνει ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΟΜΠΙ, σε όλα τα αθλήματα κλπ. Ο newbie φοβάται να επενδύσει, έτσι απλά - με το καλήμέρα - σε κάτι που δεν κατέχει και που δεν ξέρει αν τελικά θα κολλήσει / θα του αρέσει / θα συνεχίσει, ή θα βαρεθεί και θα τα παρατήσει.
Γιαυτό και πάρα πολλοί προτίνουν κάτι μτχρ ή πολύ οικονομικό ως πρώτο ποδήλατο. Ώστε να δεις τι σου αρέσει / τι δεν σου αρέσει / αν θα συνεχίσεις, και μετά να πάρεις κάτι που "θα κρατήσεις".

Αυτό εμπεριέχει έναν κίνδυνο. Αν πάρεις το εντελώς λάθος ποδήλατο, θα σιχαθείς τη ζωή σου, θα πάρεις μια εντελώς λάθος εικόνα του τι είναι το ποδήλατο. Και μάλλον δύσκολα θα συνεχίσεις.
Γιαυτό το 1ο ποδήλατο πρέπει να είναι οικονομικό αλλά τουλάχιστον στη ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ, ώστε να ξεκινήσεις με όσο το δυνατό πιο σωστή βάση. Όσο αυτό είναι εφικτό σε κάποιον που τώρα ξανα-ξεκινάει.
Εδώ μπαίνει ο ρόλος του φόρουμ και των ποδηλατάδων / εμπόρων. Να σου δώσουν μια ιδέα του τι κυκλοφορεί, να σε βάλουν σε σκέψεις "τι θέλεις να κάνεις με το ποδήλατο", να σου δώσουν 2-3 εναλλακτικές.
Μετά πας - βλέπεις - ρωτάς - δοκιμάζεις - αγοράζεις.

...έθεσες όσο καλύτερα γινόταν, άλλο οικονομικό και αξιοπρεπές και άλλο φτηνό και χάλι.

Ενα ακατάλληλο ποδήλατο δεν θα σου δώσει όρεξη να συνεχίσεις.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Να σας γυρίσω λίγο τα λαμπάκια τώρα... ξέρετε τι πληρώνουν κάποιοι για να μπορέσουν να φτιάξουν ολοκληρωμένες παλιότερες σειρές!!!

ultegra

Ο καθένας αγοράζει ότι του αρέσει και ότι τον εξυπηρετεί καλύτερα, αν ξέρει να κάνει σωστές αγορές.

Προσωπικά για αλλαγές στον διαγώνιο δεν θα έδινα ούτε ένα ευρώ.

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Να σας γυρίσω λίγο τα λαμπάκια τώρα... ξέρετε τι πληρώνουν κάποιοι για να μπορέσουν να φτιάξουν ολοκληρωμένες παλιότερες σειρές!!!

ultegra

John Rambo
Απών/απούσα

Πειτε καμια προταση για καλους τροχους μεχρι 200€

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Εχεις καταληξει τι θα κανεις με τα υπολοιπα που ηθελες να αλλαξεις? Γιατι υπαρχουν κομματια στους τροχους που πρεπει να ειναι συμβατα με την μεταδοση οποτε δεν μπορεις να βαλεις οτι να'ναι. Το κοιτας λαθος. Πρεπει να το δεις σαν συνολο και να πας αναλογα. Δλδ δεν υπαρχει λογος να βαλεις ZIPP ή κανενα παραξενο 3Τ εαν αφησεις το υπολοιπο ποδηλατο οπως ειναι. Ενα απο τα πιο βασικα που πρεπει να δεις ειναι η ομοιογενεια δλδ τα εξαρτηματα να ειναι ιδιας ή κοντινης κατηγοριας.

John Rambo
Απών/απούσα

ΟΚ Ευχαριστω πολυ!Θα το κοιταξω

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
....Δλδ δεν υπαρχει λογος να βαλεις ZIPP ή κανενα παραξενο 3Τ εαν αφησεις το υπολοιπο ποδηλατο οπως ειναι. .....

με 200 ευρώ???
ZIPP ή 3Τ?
Πιάσε ένα ζευγάρι από τον καθένα - έχω στην άκρη 400 ευρώ.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
τι τροχούς έχεις τώρα επάνω? Γύρα στα 200 ευρώ βρίσκεις fulcrum racing 7 ή τους 5 μεταχειρισμένους (θέλει ψάξιμο και υπομονή). Αλλιώς πας στην πεπατημένη shimano r500 / r501 ή τους εισαγωγικούς mavic.

contact