«Ενα… μίνι τείχος σχεδιάζει να τοποθετήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης στις λεωφορειολωρίδες, που έχουν κατασκευαστεί σε ορισμένους από τους πλέον πολυσύχναστους οδικούς άξονες της πόλης, με σκοπό να τις προστατεύσει απέναντι στους ασυνείδητους οδηγούς, που διαρκώς τις παραβιάζουν...»
Φανταστείτε τώρα να κινείστε με το ποδήλατο επί της Τσιμισκή και πίσω να είναι το λεωφορείο ή το ταξί, που πλέον δεν θα μπορεί να προσπεράσει γιατί θα υπάρχει τοίχος! Και όλοι ξέρουμε την ευγενική στάση που έχουν ως τώρα οι οδηγοί του οασθ προς τους ποδηλάτες τους οποίους βλέπουν ανταγωνιστικά και συχνά προσπαθούν να σκοτώσουν!
Οπως πάντα σχεδιασμός άρπα - κόλλα που προωθεί τα συμφέροντα του οασθ, χωρίς συνολική θεώρηση του προβλήματος. Υποψιάζομαι οτι απώτερος στόχος είναι η αποθάρρυνση των αστικών ποδηλατών που έχουν αυξηθεί αρκετά στη θεσσαλονίκη.
Είναι πάγια τακτική της διοίκησης μπουτάρη αυτή. Το να κάνει αβίωτο τον δημόσιο χώρο ώστε ν αναγκαστείς να στραφείς σε μαγαζιά ή υπηρεσίες. Παρά τα ωραία λόγια που λέει και τα τατουάζ που δείχνει.
Ολο το θέμα εδώ:
http://www.thessalonikicyclechic.com/2015/03/blog-post.html
Είμαστε πρωτοπόροι στο να εφαρμόζουμε πάπαριές ή μου φαίνεται;
εννοείται πως οφείλουν να διαμαρτυρηθούν οι ποδηλάτες και όσοι είναι αντίθετοι ο καθένας ως συλλογικότητα αλλά και όλοι μαζί.
Χωρις καν να εξεταζω εαν ειναι επικινδυνο (για ολους οχι μονο για ποδηλατες) δεν προβλεπεται απο πουθενα κτλ κτλ.
Ετσι απορια μου (γιατι Θεσσαλονικη ειμαι επισκεπτης και δεν την ζω καθημερινα). Οπως λεει ο Δημαρελος το προβλημα ειναι τα παρκαρισμενα αυτοκινητα που κλεινουν την λεωφορειολουριδα, ετσι??? Γιατι δεν τα μαζευουν?? Ειναι πιο ευκολο να χτισουν τοιχο (με οτι σημαινει αυτο) παρα να κοψουν δεκα κλησεις και να σηκωσουν οι γερανοι μερικα αυτοκινητα???
Εντωμεταξυ διαβαζα στο fb την ανακοινωση του Δημαρελου και απο κατω τα σχολια (πολλα προβατα εχουμε στην χωρα τελικα).
Άμα κόψεις κλήσεις, τα λεφτά θα πάνε στο Δήμο και όχι
στον ιδιώτη εργολάβο που θέλει να χτίσει τον τοίχο ;)
...
ολο το Παρισι ειναι ετσι Λαου Λαου.
δες το λιγο.
και το βελιμπ αλλα και γενικα η αστικη ποδηλασια πεταει.
Καμια παπαρια.
Μια χαρα ειναι.
απο το να σου μπαινει απο οπου ναναι ο οποιος ναναι δεν ειναι καλυτερα ετσι;
Δεν ξερω αλλα σορρυ δηλαδη αλλα εμενα μου φανηκε πολυ πολυ καλυτερο και σαφεστερο και ασφαλεστερο και επιτελους ο μοναδικος τροπος εβερ να τηρηθουν με ξεκαθαρο και νετο σκετο τροπο οι Λεωφορειολωριδες.
Οχι;
και εμένα μια χαρά μου κάνει ως μέτρο. [Θα δείξει].
Αλλά με δύο ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:
1. να υπάρχει και η σχετική αστυνόμευση, ώστε να τσεκάρουμε ποιός μπαίνει και ποιός βγαίνει, ποιός σταματάει όπου λάχει και κόβει την κίνηση κλπ κλπ
2. Να γίνει ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑ και να πάρουμε ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, "που θα πρέπει να κινούνται οι ποδηλάτες, μέσα ή έξω από την ειδική λωρίδα???".
δεν το βλέπω και πολύ λάθος. Έξω έτσι γίνεται. Και όταν τηρείται, δείχνει καλό.
Η εντύπωση πυο εχω απο την πόλη είναι οτι τα λεωφορεία παιδεύονται με την κίνηση που υπάρχει , εαν διαχωριστούν φοβάμαι οτι θα δημιουργηθεί περισσότερο χάος για το αυτοκίνητο και γενικά δεν βλέπω τον κόσμο να παίρνει ζεστά το θέμα ΜΜΜ εκει πάνω .
Εαν δεν πέσουν κλήσεις και έλεγχος θα γεμίσει με παπιά στην καλύτερη
η νοοτροπια μας κ μονο ειναι το θεμα μας εδω πανω...μην κατεβαινεις στο κεντρο με το αμαξι σου...κ αν κατεβεις γνωριζε οτι υπαρχουν 15 συμβεβλημενα παρκιγκ με 0,50 ευρω την ωρα κ 5 ευρω ολο το βραδυ...οι Δ. Αστυνομοι πετανε χαρταετο(οπως του διαταξανε να κανουν) κ οι καταστηματαρχες γκρινιαζουν οτι αν αρχισει κ αφαιρει πινακιδες απο τα τριπλοπαρκαρισμενα σε Τσιμισκη κ Μητροπολεως βοηθαει λεει την αγορα του COSMOS στο αεροδρομιο σε αντιθεση με την δικια τους ου στηιζε τοσα χρονια την πολη....ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ..δεν υπαρχει σωτηρια....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ
...που είχε γίνει κάτι αντίστοιχο, είχε "σκοτωθεί" πολύς κόσμος.
Ειδικά οι μοτοσυκλετιστές που προσπαθούσαν να προσπεράσουν λεωφορείο ή όταν ήθελαν να στρίψουν στο επόμενο στενό δεξιά και πήγαιναν από τη μεσαία στην δεξιά λωρίδα χωρίς να έχουν στο μυαλό τους ότι υπάρχει ένας πλαστικός τοίχος κατά μήκος του λεωφορειόδρομου ύψους 10-15 πόντων, βρίσκονταν πάντα στην άσφαλτο προσπαθώντας να καταλάβουν τι είχε συμβεί.
Μετά από διαμαρτυρίες τελικά τις έβγαλαν.
Δε νομιζω να ειναι αντιστοιχο με αυτη τη παπαρια που ειχαμε τελη 80s. Φανταζομαι οταν λενε τοιχος θα ειναι κατι πιο ψηλο και ευδιακριτο.
.... σαν το σινικό τείχος;
Δεν εχει εφαρμοστει σε αλλη μεγαλουπολη στην ελλαδα εαν δεν κανω λαθος. Θα με ενδιεφερε να δω πως θα παει...
είμαι σίγουρος ότι έχω οδηγήσει και έχω ποδηλατίσει σε πόλη με μεγάλες - μόνιμες - σταθερές κόκκινες κορίνες / παλούκια, που διαχωρίζουν λωρίδες.
Δεν θυμάμαι αν είναι στη Χαλκίδα, ή/και στη Λάρισα, ή/και στη Καρδίτσα....
Κάποιος να βοηθήσει....
μην πας μακρυα: Βασ.Παυλου, Βουλα
οκ δεν ειναι ποδηλατοδρομος ή λεωφορειοδρομος αλλα μια χαρα εχει ρυθμισει το χαος που προϋπηρχε.
...
αν παλι θες να πας μακρυα: Boulevard Saint Marcel, Παρισι
εδω ο δρομος εχει χωριστει στα δυο. Ο ενας, αυτος που ειναι βαμμενος σκακιερα, ειναι πηγαινε-ελα μονο λεωφορεια, ταξι, ποδηλατα,νοσοκομειακα, πυροσβεστικες κλπ
ενω ο αλλος ειναι επισης πηγαινε-ελα μονο για ΙΧ και μηχανες.(αν πατε λιγο πιο κατω εχει και σταθμο ενοικιασης βελιμπ)