Αναλαμβάνω συνοδεία,σχεδιασμό διαδρομής,χρονομέτρηση για γρήγορο ή αργό ρυθμό και συζητώ οτιδήποτε κάνει κάποιον να σκέφτεται ξανά και ξανά πως θα κάνει το πρώτο βήμα για να πάει με το ποδήλατο στην δουλειά.
Αναλαμβάνω ακόμα και την φύλαξη του ποδηλάτου.
Αν βρούμε τάντεμ αναλαμβάνω και την μεταφορά σας χωρίς να ιδρώσετε.
Τι λέτε;
Ακόμα το σκέφτεστε;
Tελευταία εξέλιξη
Δίνω ακόμα και ποδήλατο σε περίπτωση που δεν έχετε.
Επίσης αν φοβάστε μήπως πάτε στην δουλειά ιδρωμένοι και τσαλακωμένοι τότε μπορώ να σας φέρω το ποδήλατο στο σχόλασμα για να κάνετε την επιστροφή με ποδήλατο.
Τέλος την Δευτέρα που συνόδευσα την κοπέλα στην δουλειά της παρατήρησα πάρα πολύ κόσμο στις στάσεις- κυριολεκτικά αγχωμένη μάζα-και μου φαίνεται εξαιρετική περίπτωση να την στήνουμε σε στάσεις με έξτρα ποδήλατα και να τους προσκαλούμε να δοκίμάσουν να πάνε στον προορισμό τους με ποδήλατο.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Κοίτα.. αν αναλαμβάνεις να βρεις και καμία δουλειά στους μισούς από αυτούς που είναι άνεργοι εδώ πέρα, εκεί θα δεις τι επιτυχία που θα έχει η καμπάνια..
@airpeace79 Μπράβο, αλλά πρέπει να ξεκινήσεις από τους συναδέλφους σου (αν έχεις). Αλλιώς ποιός θα ζητήσει από έναν άγνωστο να του σχεδιάσει τη διαδρομή;
Από κει και πέρα θα 'ταν καλή ιδέα να οργανώσουμε μια συμβουλευτική υπηρεσία όπως λες. Δεν θα 'ταν καλύτερα να είναι οργανωμένη συλλογικά; Θα το συζητήσω με την οργανωτική ομάδα της ομάδας "Με Ποδήλατο στη Δουλειά". Να προσφέρουμε σχετικά σεμινάρια σε εταιρίες που ενδιαφέρονται.
@Wicca, Όχι, δεν χρειάζεται να βρούμε δουλειά στους άνεργους. Το "target group" της καμπάνιας είναι οι εργαζόμενοι. Αντίθετα με τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν, υπάρχουν ακόμα εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι (γύρω στις 700k στο δημόσιο αν δεν κάνω λάθος), και οι περισσότεροι απ' αυτούς δεν χρησιμοποιούν ποδήλατο.
Μία σωστή καμπάνια πρέπει να διευρύνει το target group της...
Από πού το συμπεραίνεις αυτό; Απεναντίας σε ένα σεμινάριο που έγινε στους Φίλους του Ποδηλάτου γι' αυτό ακριβώς το θέμα (καμπάνιες για το ποδήλατο) τονίστηκε να βρούμε σε ποιο target group επευθυνόμαστε και να εστιάσουμε σ' αυτό.
Τι είναι πιο εύκολο και εφικτό: Να βρούμε δουλειά σε έναν ποδηλάτη (ή οποιονδήποτε), ή να μάθουμε έναν εργαζόμενο να χρησιμοποιεί ποδήλατο; Το να βρούμε δουλειά σε κάποιον είναι άσχετο με το θέμα μας (το ποδήλατο) και δεν έχουμε ιδιαίτερες γνώσεις για να το κάνουμε. Αν εσύ μπορείς, κάντο.
Αν μάθουμε έναν εργαζομενο να χρησιμοποιεί ποδήλατο, τότε έμμεσα μειώνουμε και την ανεργία σε κάποιο βαθμό, διότι όσο περισσότεροι χρησιμοποιούν ποδήλατο, τόσο καλύτερα θα είναι για την οικονομία. Δηλαδή, επειδή ο εργαζόμενος κάνει ποδήλατο, θα αρρωσταίνει λιγότερο, θα χαλάει τους δρόμους λιγότερο, θα μειώνει την ανάγκη για πάρκινγκ, κ.λ.π. Τα χρήματα που πήγαιναν για αυτούς τους σκοπούς (υγεία, επισκευή δρόμων, πάρκινγκ) θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κάπου αλλού, δηλαδή στη μείωση της λιτότητας και μείωση της ανεργίας.
Ένα κράτος με περισσότερους ποδηλάτες είναι ένα πιο δίκαιο κράτος επομένως θα έχει και λιγότερη ανεργία. Ένα κράτος όπου τα Ι.Χ. κάνουν ότι θέλουν στο δρόμο, ώστε να μην τολμούν να κυκλοφορούν ποδηλάτες και πεζοί, είναι ένα κράτος που οι ισχυροί κάνουν ότι θέλουν. Το αποτέλεσμα είναι η συγκέντρωση του πλούτου στους ισχυρούς και μεγάλύτερη ανεργία.
Μη χάνεις την μπάλα. Αν δεν δουλεύω καθόλου πως θα πάω με το ποδήλατο στην δουλειά που δεν έχω;;
να μοιράζεις τα βιογραφικά με ποδήλατο
.....................και ισχύουν όλα τα παραπάνω για όσους το σκέφτονται.
Να προσπαθήσω να εξηγήσω και το γεγονός πως φέτος η καμπάνια εμφανίζει μικρότερη συμμετοχή απο τα περσινά παρά την καλή φαντάζομαι προώθηση απο Ποδηλαττική Κοινότητα και wwf στο γεγονός πως ο ποδηλάτης δεν βρίσκει τον χρόνο να μπεί στην πλατφόρμα και να συμπληρώσει τα χλμ(ισχύει για μένα,δεν έχω συμπληρώσει καμία διαδρομή)γιατί δεν κερδίζει κατι χειροπιαστό απο αυτή την κίνηση.
ΛΥΣΗ
Θα έπρεπε κάθε χλμ να μεταφράζεται σε ένα είδος ηλεκτρονικού νομίσματος(work-coin) ή ποσοστού έκπτωσης σε κάποιο σύνολο χλμ απο το κατάστημα της wwf αλλά ακόμα και απο το σύνολο των εταιρειών που συμμετέχουν
http://www.employment-studies.co.uk/resource/impact-cycle-work-scheme
Βασικά θα έπρεπε να δεχόταν τα δεδομένα από strava ή
αντίστοιχες εφαρμογές iphone/android. Δυστυχώς η λο-
γική του μπαίνω σε site για login και να καταχωρήσω
χειροκίνητα τα δεδομένα είναι απαρχαιωμένη.
Το strava δουλευει χωρις internet/login?
Το Strava το κατεβάζεις στο τηλέφωνο, λογκάρεις με
το google account και τέλος. Ότι γράφει τα ανεβάζει
στο site της μαμάς μόλις βρει δίκτυο.
Μπορείς να μπεις και στο site και να προσθέσεις χει-
ροκίνητα κάποια διαδρομή που έκανες ή να του ανεβά-
σεις και δεδομένα από garmin και άλλες συσκευές.
Το ειχα βαλει καποτε αλλα αν θυμαμαι καλα ηθελε καθε φορα που το ανοιγα να κανω login (μπορει και να κανω λαθος) και ετσι το εβγαλα τελικα
Και από το site της μαμάς πώς μεταφέρεται στο biketowork.gr;
^ Αυτο ηταν προς εμενα για την ερωτηση που εκανα
Αυτο που θες ειναι το παρακατω
https://strava.github.io/api/
Ξεκίνησα και εγώ να πηγαίνω με το ποδήλατο στη δουλειά διαδρομή 10khm περιπου στα 7'.. ένα τέτοιο σύστημα όμως θα ήταν χρήσιμο.
Παιδιά δεν είναι τόσο απλό το θέμα... Και εγώ έχω πάει στην δουλειά αρκετές φορές και πηγαίνω ακόμα όταν το επιτρέπει ο καιρός. Αλλά για να ξεκινήσουν οι Έλληνες να πηγαίνουν δουλειά όπως κάνουν στο εξωτερικό πρέπει να υπάρξουν πολλές υποδομές και από το ελληνικό δημόσιο αλλά και από τις ίδιες τις εταιρίες των εργαζομένων. Για παράδειγμα πέρα από ένα καλά οργανομένο και ασφαλή δίκτυο ποδηλατόδρομων που πρέπει να παρέχει το κράτος , πρέπει και η κάθε εταιρία να παρέχει κάποια απαραίτητα πράγματα ώστε να διευκολύνει τον εργαζόμενο της να κινηθεί με το ποδήλατο. Για παράδειγμα πρέπει να παρέχει στον εργαζόμενο κάποιου είδους αποδητήριων με ντους ώστε να μπορεί ο εργαζόμενος να πλυθεί και να αλλάξει ρούχα αφού φτάσει στον χώρο εργασίας του. Επίσης θα πρέπει να παρέχει στους εργαζόμενους ειδικό προστατευόμενο χώρο στάθμευσης ποδηλάτων ώστε να μπορεί ο εργαζόμενος να παρκάρει το ποδήλατο του με ασφάλεια...
Σε αρκετές εταιρίες στο εξωτερικό από ότι έχω διαβάσει σου παρέχουν αυτές τις διευκολύνσεις (και πάρα πολλές άλλες όπως πχ γυμναστήριο , σπα, και μασαζ) γιατί στο εξωτερικό υπάρχει και η κουλτούρα του ποδηλάτου και το κυριότερο την σέβονται και την καλλιεργούν αυτή την κουλτούρα. Εδώ στην Ελλάδα πρέπει να δουλεύεις στην πιο high end πολυεθνική εταιρία και εκτός από αυτό να είσαι και τυχερός αν σου παρέχουν τουλάχιστον ντους ώστε να μπορείς να ξεπλυθείς αφού φτάσεις. Για κανονικά αποδυτήρια η για πάρκινγκ δεν το συζητάμε καθόλου. Τώρα να κάθεσαι κάθε φορά να σκουπίζεσαι με υγρα μαντιλάκια δεν το θεωρώ σοβαρή λύση αλλά αναγκαστικά εμείς που πηγαίνουμε στην δουλειά με το ποδήλατο δεν μπορούμε να κανουμε και διαφορετικά.
Για να γίνει κάτι τέτοιο εδώ στην Ελλάδα στο άμεσο μέλλον μόνο με εντολή της κυβέρνησης ή με εντολή της Ευρωπαικής ένωσης που να υποχρεώνει την Ελλάδα να φτιάξει ολοκληρωμένο δίκτυο ποδηλατόδρομων και επίσης να υποχρεώνει τις εταιρίες να παρέχουν κανονικά αποδυτήρια για τους εργαζομένους. ΑΛλά εδώ στην Ελλάδα τόσες δεκαετίες δεν έχει γίνει καμία σοβαρή κίνηση για δημιουργία ποδηλατόδρομων. Και όποια κίνηση έχει γίνει είναι από μεμονομένους δήμους που έτυχαν κάποια στιγμή να έχουν δήμαρχο που έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό ή να του αρέσει κάπως το ποδήλατο...
Ένας πρώην εργοδότης μου έβαλε πιαστράκια στην πόρτα της τουαλέτας, μετά από αίτημά μου, ώστε να μπορώ να κρεμάω τα ρούχα μου ενώ αλλάζω. Ήταν μια μικρή λεπτομέρεια που έκανε τη μετακίνησή μου λίγο πιο εύκολη.
Λεπτομέρεια ίσως αλλά πολύ σημαντική.
Δείγμα πως τελικά χρειάζονται απλά πράγματα για τη διάδοση του ποδηλάτου.