Cyclocross με κούρσαδικα ελαστικα-cantilever brakes η΄ mini vbrakes

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
CyclistFot
Εικόνα CyclistFot
Απών/απούσα

Εχω αγοράσει αυτο το ποδηλατο

http://www.car.gr/classifieds/bicycles/photos/6554945/

Επειδη ειμαι αρχάριος με το θέμα κούρσα , θα ήθελα την γνωμη σας για το κατα ποσο αποδοτικα ειναι τα συγκεκριμένα φρενα .
Μετα απο το mountain , μου φαίνεται μια χαρά ...οποτε θα ήθελα να ακούσω γνώμες απο εσάς.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
xifias
Απών/απούσα

καταρχην μεγεια κ καλοταξιδο.

μετατροπη δε ξερω αν παιρνει καθως ειναι ηδη κουρσα!τι ειναι αυτο που σε χαλαει?
απλως οι χωματοκουρσες ειναι πιο γενικα ποδηλατα,περισσοτερο χρησιμα κατ'εμε.πχ εχεις βασεις για cantilever brakes σε παιρνει για πιο χοντρα λαστιχα κ μπορεις να βαλεις κ φτερα αν θες.

οι κουρσες ειναι ποδηλατα αυστηρου προσανατολισμου κ καθε αλλη τους χρηση περαν απο "αγωνιστικη" γινεται συμβιβαστικα.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Ωραιο ειναι. Μεγεια. Κρατα το ετσι

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Μια χαρά είσαι.Γράψε 2-3.000 χλμ και θα ξέρεις-έχεις καταλάβει καλύτερα τότε τι,πως και αν χρειάζεσαι κάτι.

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Ναι συμφωνω , κανε τις βολτες σου και θα δεις στην πορεια τι αλλαγες θες? Carbon πιρουνι εχει , δεν το ηξερα οτι βαζουν τετοιο στα cyclocross

CyclistFot
Εικόνα CyclistFot
Απών/απούσα

Κατ´αρχας σας ευχαριστω όλους για τα καλα σας λογια !!
Στο συγκεκριμένο ποδήλατο έχουν γίνει κάποιες αλλαγές ,
Τα λάστιχα ειναι καθαρά road , οπως και οι τροχοί υποθέτω ουι έχουν αλλαχτεί .
Επίσης τα φρένα ειναι της Longus και οι βάσεις για τα cyclocross φρένα έχουν κοπεί στο πιρούνι , μονο στον πισω τροχό υπάρχουν .

Και εχω την εξής απορία ,
Επειδη τα φρένα δεν με ικανοποιούν και τοςο ,
Θα ήθελα να τα αλλάξω με μια καλυτερη σειρά οπως η tiagra αλλα λόγω μετατροπής δεν μπορω να τα βαλω λόγω μήκους της δαγκάνας.....λογικά τα Longus μπήκαν λόγω της μεγάλης δαγκάνας , τι αλλο θα μπορούσα να βαλω που να ειναι συμβατό γιατι μετα παμε σε αναγκαστική αλλαγή πιρουνιού( CX) διατηρώντας τη γεωμετρία + δισκόφρενα που φοράνε τα καινούργια jake..
Τι πιστεύετε οτι ειναι το καλυτερο ;

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Δισκόφρενα δεν παίρνει. Παίρνει είτε κουρσάδικα long reach (side or center pull) είτε cantilevers ή Vbrakes στις βασεις που έχει οι οποίες κομμένες επιδιορθώνονται σε κάποιον μάστορα.

Αν θες δύναμη και την δυνατότητα να βαζεις φαρδύτερα ελαστικά, τα vbrakes ή τα canti είναι μονόδρομος. Αν τυχόν βάλεις κουρσάδικα πρέπει να μετρήσεις το reach όπως φαίνεται στη φωτό παρακάτω και να κοιτάς τα χαρακτηριστικά των φρένων αν είναι συμβατά.

reach

CyclistFot
Εικόνα CyclistFot
Απών/απούσα

Για κουρσαδικα ενδιαφέρομαι .
Υπάρχει κάποια σειρά της Shimano σε long reach ;( ultegra- tiagra κτλ)
Ή της SRAM ;
Κατι εκτός απο Tektro - Longus..
Και αν ναι, παίζει να βρω στην Ελλάδα ή πρέπει να παραγγείλω απο εξωτερικό ;

Candlemass
Εικόνα Candlemass
Απών/απούσα

Βγάζει και long reach η Shimano, π.χ.
Tiagra (που φοράει ήδη το ποδήλατο) : http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-tiagra-r451-road-brake-...

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

βρισκομαι ακριβως στην ιδια διαδικασια αυτες τις μερες..μετετρεψα ενα kona dew σε κουρσα (ταξιδιαρικο θα ελεγα), και ειχα ακριβως το ιδιο θεμα..τα v brakes δεν συνεργαζονται με κουρσαδικες μανετες οποτε αναγκαστικα εβαλα csntilevers..της shimano..δεν με ικανοποιουσε ομως το φρεναρισμα ειναι καπως σπογγωδες θα το ελεγα και δεν θα σταματουσε ευκολα το ποδηλατο φορτωμενο σε κατηφορα..αρχισαν λοιπον οι δοκιμες με λονγκ ριτσ κουρσαδικα...δυσκολα τα πραγματα..χρειαζονταν αρκετες πατεντες γιατι ας πουμε αλλα ειχαν βιδα χωνευτη, αλλα δεν εφταναν για λιγο, κλπ.τελικα βαρεθηκα να ασχολουμαι και τωρα του ξαναβαζω καντιλεβερ αλλα αλλη μαρκα γιατι τα σιμανο ηταν και λιγο μαπα...ξερυθμιζοταν ευκολα δεν ξεκουμπωναν ευκολα ....παντως τα λονγκ ριτς δεν φρεναρουν καλα..ειναι χειροτερα τελικα απο τα καντιλεβερ...καλη τυχη με τις δοκιμες..πολυ ωραιο το τζεικ..μια χαρα κουρσα ειναι..εγω παντως με το dew ,με 28αρια λαστιχα δισκοβραχιωνα 48-38-28 και κασετα οκταρα 11- 34,ακολουθω πλεον μια χαρα το γκρουπ μου στην προπονηση και σε αρκετα υψηλους ρυθμους...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Η λυση ειναι απλη. "κοντα" v-brakes που συνεργαζονται με κουρσαδικες μανετες.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Κωστα το εχεις δοκιμασει στην πραξη? αν ναι, επειδη με ενδιαφερει πως θα χαρακτηριζες το φρεναρισμα ?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Καλο. το προβλημα ειναι οτι εαν δεν ανοιξουν οι εισαγωγες δεν θα τα βρεις.

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

Ωραίο ποδηλατάκι και φαίνεται πως έχει κάνει αρκετές μετατροπές ο πρώην κάτοχος του.

Εγώ θα πρότεινα για αρχή να δοκιμάσεις με καλύτερα τακάκια στα υπάρχωντα φρένα που έχεις.
Από τις φωτό φαίνονται να είναι της Tektro και φαίνεται ότι μπορεί και αλλάζει η επιφάνεια τριβής που έχουν.
Μπορείς λοιπόν να βάλεις καλύτερα pads απλώς θα πρέπει να είναι συμβατή.

Αν θες κάτι ποιό ακριβό Θα βρείς σχετικά εύκολα σε καταστήματα και να αλλάξεις τα τακάκια με καλύτερα π.χ. shimano dura-ace ή ακόμα και πολύ ποιό ακριβά όπως της swissstop.
(έχω παρόμοια long reach φρένα στο ποδήλατο μου και βάζωντας τα swisstop είδα τεράστια διαφορά στο φρενάρισμα)

Κουρσάδικα long reach φρένα τώρα θα βρείς σε ελληνικά καταστήματα, π.χ. Miche Performance στον Τζωρτζόπουλο (είναι πολύ οικονομικά) ή Die Compe στον Άγη στο 48χ17 (πολύ ποιό ακριβά).

Ξεκίνα με καλύτερα τακάκια στα φρένα σου και αν θες ντε και καλά να αλλάξεις και τις δαγκάνες αργότερα δεν θα πάνε χαμένα, τα κρατάς και τα τοποθετείς στα νέα φρένα.

EDIT:
Ξανακοιτώντα τις φωτό διαπίστωσα ότι μόνο στα πίσω φρένα τα τακάκια είναι tektro και αλλάζουν τα pads, τα μπροστά δεν φαίνονται καλά και μάλλον είναι τα μαμά τακάκια που μπήκαν μαζί με τις δαγκάνες οπότε είναι σαν να μην έχεις...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

TA miche performance δεν ειναι long reach. Ειναι σαν να λεμε medium reach. Για τα dia compe δεν ξερω.

Παντως εαν το θεμα ειναι η αποδοση των φρενων αφου ο σκελετος και το πιρουνι σου εχουν ακομα τις βασεις θα εισαι πολυ καλυτερα με mini v-brakes για κουρσαδικες δαγκανες.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τα κομμενα pivots (οι πυροι πανω στους οποιους μπαινουν τα cantilevers η τα V-brakes η τα mini V-brakes) στο πηρουνι μπορουν να αλλαχθουν.
Ξεβιδωνεις τα κομμενα, και βιδωνεις αλλα.
Και λυνεται το προβλημα.
Eπισης, αν σε ενδιαφερει αποδοση και αντοχη φρενων με μεγαλα φορτια στο ποδηλατο, μπορεις να τοποθετησεις κλασικα V-brakes με τις υπαρχουσες κουρσαδικες μανετες, και τους καταλληλους ανταπτορες της Problem solvers.
Aλλα ξαναγυρναμε στο προβλημα της αγορας απο το εξωτερικο...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
.....
Eπισης, αν σε ενδιαφερει αποδοση και αντοχη φρενων με μεγαλα φορτια στο ποδηλατο, μπορεις να τοποθετησεις κλασικα V-brakes με τις υπαρχουσες κουρσαδικες μανετες, και τους καταλληλους ανταπτορες της Problem solvers.
Aλλα ξαναγυρναμε στο προβλημα της αγορας απο το εξωτερικο...

αν θυμάμαι κάλά, σε κουβέντα που είχαμε, αυτό ακριβώς του είπα.
Τα v-brakes (κάποια καλή επώνυμη σειρά) είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ, αξίζει να κάνεις την μετατροπή με τους αντάπτορες.
... το έχω ξαναγράψει, θα έχετε βαρεθεί να το διαβάζετε. Τα καλύτερα v-brakes, είναι παλιά XT ή νέα XTR που έχουν ένα επιπλέον αξονάκι στο στέλεχος που κινεί το παπουτσάκι. Διαφέρουν από τα κλασικά, αν το δείς θα το καταλάβεις αμέσως.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ναι Πετρο..εσυ μου το ειπες, αλλα εγω επεμεινα σε οτι μου ελεγαν στα μαγαζια..οτι δηλαδη δεν συνεργαζονται v brakes με κουρσαδικες..παντως με την πρωτη ευκαιρια θα τα δοκιμασω..για την ωρα μολις τοποθετηθηκαν στο δικο μου τα avid shortly ,(cantilever) ..πρωτη εντυπωση, καλη..καλυτερα απο τα σιμανο της αντιστοιχης τιμης...ιδομεν.......

Arxarios
Απών/απούσα

...έχω στο βασικό ποδήλατο μου και μπορώ να πω το αποτέλεσμα είναι αρκετά θετικό, με μη εύκολα διακριτή διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τις μανέτες για ίσιο τιμόνι που είχα πριν. Δεν αγγίζει δισκόφρενα βέβαια, αλλά με κουρασμένα λάστιχα δεν νομίζω ότι είναι το κύριο πρόβλημα.

Το μόνο που μου δεν αρέσει είναι ότι το ποδήλατο έχει βγει λίγο "τούρτα" οπτικά. Σε συνδυασμό με το μάλλον αυξημένο κόστος των ανταπτόρων (ένα καρούλι είναι!) ίσως είναι καλύτερη λύση τα mini v-brakes. Αυτά από την άλλη έχουν πολύ περιορισμένες επιλογές και εάν θες να αποφύγεις τα tektro (τεράστια διαφορά τα single digit 7 που έβαλα σε σχέση με τα εργοστασιακά tektro) θα πρέπει να βάλεις τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη που θα εάν είχες υποδοχές θα έβαζες δισκόφρενα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

καλα μην νομιζεις οτι και τα μινι v-brake ειναι φτηνα. Εχω εμπειρια απο TRP (tektro ειναι αυτα απλως υποτιθεται τα καλα τους) τα οποια σταματαγαν πααααρα πολυ καλa (ψιλοαγκυρες) αλλα φτηνα δεν τα λες στα περιπου 120 ευρω.

Δεν πιστευω οτι και τα απλα tektro θα ειναι χαλια και δεν θεωρω και το κοστος τεραστιο (περιπου 25 ευρω το σετ). Παραμενει το προβλημα των κλειστων συνορων βεβαια.

CyclistFot
Εικόνα CyclistFot
Απών/απούσα

Τα long reach της Shimano μου φαίνονται μια χαρά!!!
Δεν θέλω να επανέλθω σε cantilevers ή vbrakes..
Πήγα το ποδηλατο σε μαγαζι και μου είπαν ότι εχει να κανει γενικά με τις κούρσες το φρενάρισμα ......
Βέβαια για λόγους αισθητικής και υποθετικά καλύτερης αίσθησης φρένου μου αρέσουν τα Tiagra που προανέφερα
Απλα δεν υπάρχουν Ελλάδα για να παω να τα τσεκάρω και να σιγούρεψω αν ειναι όντως συμβατά

CyclistFot
Εικόνα CyclistFot
Απών/απούσα

Όντως αλλάζουν τα pivots!!!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

CyclistFot wrote:

Πήγα το ποδηλατο σε μαγαζι και μου είπαν ότι εχει να κανει γενικά με τις κούρσες το φρενάρισμα ......

Μεγάλος επιστήμονας αυτός που είπε το παραπάνω :P

Για τις διάφορες εναλλακτικές τα έγραψαν οι από πάνω. Μόλις και
όποτε αρθούν οι περιορισμοί στις συναλλαγές τα ξαναλέμε. Στα υ-
πόλοιπα, το φρενάρισμα περιλαμβάνει μανέτες, ντιζοκαλώδια, δα-
γκάνες, τακάκια, στεφάνι, ελαστικό. Συνήθως με μια αλλαγή στα
τακάκια λύνουμε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος αλλά καλό
είναι που και που να ρίχνουμε και κανένα λεφτά για τα υπόλοιπα.

Long reach βγάζει και η Shimano, τα R451 και R650 για 57χιλ από-
σταση. Θα προτιμούσα μίνι v-brakes σε σχέση με τα long reach ή
τα cantilever.

contact