Εχει χρησιμοποιησει ποτε κανεις τετοιου ειδους (bar end) αλλαγες ταχυτητων;
Ποσο πρακτικες ειναι σε σχεση με τις κλασικες λεβιεδομανετες;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Εχει χρησιμοποιησει ποτε κανεις τετοιου ειδους (bar end) αλλαγες ταχυτητων;
Ποσο πρακτικες ειναι σε σχεση με τις κλασικες λεβιεδομανετες;
(δεν έχω χρησιμοποιήσει)
)![](/sites/default/files/smileys/pumping.gif)
- θεωρώ ότι προορίζονται είτε για τιμόνι/μπάρες χρονομέτρου, είτε για ανάποδα κέρατα (ποζεράδες φιξάδες κλπ κλπ
- σε κλασικό κριάρι τιμόνι, μπαίνουν, τις έχω δει, αλλά σίγουρα δεν προσφέρουν τα κρατήματα / τις λαβές που προσφέρουν οι λεβιεδομανέτες.
... τώρα αν σκέφτεσαι να αφήσεις ΚΑΙ τις λεβιεδομανέτες ΚΑΙ να βάλεις και bar end shifters .... το αφήνω ασχολίαστο.....
.
.
.
.
η αλήθεια είναι ότι σιγο-ψήνομαι εδώ και καιρό να δοκιμάσω κάτι τέτοιο (με τιμόνι ανάποδα κερατάκια) στο καθημερινό commuter μου (9αρα πίσω, μονός μπροστά), απλά και μόνο για λόγους "δοκιμής" και φυσικά για λόγους ποζεράδικους (...... Twisted Sister rules, yeeeeah babyyyyyyyy.....)
Σε Brevet-άδικη κούρσα ή σε ταξιδιάρικο ποδήλατο, δύσκολο......
και ομως..φοριεται πολυ σε κουρσες ταξιδιαρικα,..με αυτον τον τροπο πετυχαινεις να εχεις σκετες μανετες φρενων επανω, οποτε και την λαβη δεν χανεις και οι μανετες αυτες συνεργαζονται καλυτερα με καντιλεβερ η με vbrakes..το θεμα ειναι αν ειναι πρακτικες οι αλλαγες απο εκει κατω..
Δεν ξερω αν οι λεβιεδομανετες εγιναν κλασικες εκεινο που ξερω ειναι οτι ειναι πρακτικες, το να γυρισουμε 15-20 χρονια πισω και απο αλλου να αλλαζουμε και αλλου να φρεναρουμε δεν βλεπω να προσφερει τιποτα, και δεν βλεπω να διαφερουν σε τιποτα απο τα λεβιεδακια στο σκελετο.
p_george προκειται για θεμα που αφορα τα ποδηλατα τουρισμου και οχι το παλιο -νεο..για να παρουν φαρδυτερα λαστιχα εχουν μεγαλο ανοιγμα ψαλιδιων και πιρουνιου με αποτελεσμα να μην τους ταιριαζουν οι κουρσαδικες λεβιεδομανετες..απο...τουριστικης αποψης λοιπον, (πιο αργοι ρυθμοι γενικοτερα) μια χαρα νομιζω πως ειναι...η ερωτηση ειναι αν καποιος τις εχει δοκιμασει για να πει μια γνωμη αν πραγματι ειναι ετσι οπως το σκεφτομαι..σκεψου μονο πως πολλα συγχρονα τουριστικα ποδηλατα, και εννοω μεχρι και φετεινα, χρησιμοποιουν τετοια ..καποιος λογος θα υπαρχει...
Εμένα δεν με βόλεψαν σε ποδήλατο που κυκλοφορούσε εντός πόλης. Πέραν της θέσης τους που πρέπει να "πέσεις" για να αλλάξεις ταχύτητα, αλλάζεις ταχύτητα και με το γόνατο στρίβωντας. Αν κάνεις cyclocross, πχ, που είσαι συνέχεια κάτω, λογικά βολεύουν, για αυτο και τις βάζουν.
Ειναι πιό απλές απο τις λεβιεδομανέτες και είναι δύσκολο να σπάσουν αν πέσεις, εκεί που είναι, οπότε είναι αρκετα failsafe για ταξιδιάρικα. Για καθημερινή χρήση όμως, μάλλος όχι.
Στα τουριστικά ποδήλατα προτιμώνται κατά κόρον διότι δεν χαλάνε με τίποτα.
Αν πρόκειται όμως να τα χρησιμοποιήσεις εντός πόλεως, και κάνεις συχνές αλλαγές δεν είναι τόσο βολικά.
Το εξωφρενικό πάντως είναι το κόστος τους!!
Αν και πρόκειται για τον ορισμό της απλότητας, δεν υπάρχουν οικονομικά μοντέλα.
Ακόμα πιο εξωφρενικό είναι το κόστος των ανταπτόρων για να τα βάλεις σε ίσιο τιμόνι!
Τι στην ευχή, παλιότερα όλα τα ποδήλατα είχαν τέτοιους λεβιέδες, μια χαρά δούλευαν!
δωσε φωτο στο λαό....
... δυσκολεύομαι να το οπτικοποιήσω.
http://www.sjscycles.co.uk/paul-mountain-thumbies-bar-end-gear-lever-shi...
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://brimages.bikeboardmedia.netdna...
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://images.nikonians.org/galleries...
Αρκετά μάχιμα ποδήλατα τουρισμού, βάζουν αυτού του τύπου τις αλλαγές οι οποίες και δεν χαλάνε και είναι μάλλον πιο εύκολο να επισκευαστούν. Άλλη ειδική περίπτωση είναι αυτό http://road.cc/content/review/117844-pinnacle-arkose-2-cyclo-cross-bike που χωρίς το barend θα εκτοξευόταν η τιμή του ή απλά δεν θα είχε υδραυλικά δισκόφρενα.
Οπότε έχεις δύο λόγους να τις βάλεις:
-κατασκευαστική απλότητα
-οικονομία
Προφανώς και δεν βολεύουν στην καθημερινή χρήση, για εμένα τουλάχιστον που θα κάτσω στα drops το 1% του χρόνου μου, αλλά και εκεί να ήμουν πιο συχνά ούτε πάλι φαίνεται να βολεύουν.
Παντώς επειδή βλέπω ότι βάζεις και τα φρένα στην εξίσωση, εάν το πρόβλημα είναι μόνο τα φρένα, οι μανέτες με ταχύτητες συνεργάζονται μία χαρά με canti και εάν θες V-brakes βάζεις είτε αντάπτορες είτε πιο κοντά V-brakes εφόσον σου χωράει λάστιχο και λασπωτήρας.
Μολις εχασα 50 ευρω σε στοιχημα.
Ειχα παιξει οτι θα απαντησει ο Vascott
Ναι, αυτό λέμε, το τραγικό είναι ότι πλέον δεν βγαίνουν thumpies για 8-9αρια συστήματα. Μόνο η microshift βγάζει, αλλά σε εξωφρενική τιμή.
Όλα τα flat bar shifters είναι με μηχανισμό σκανδάλης ή revoshift, το θέμα είναι ότι τα thumpies έχουν άλλη χάρη.
Μου έδωσε τα 25 για να μην απαντήσω.
Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά μου αρέσουν σαν ιδέα, ειδικά σε κάποιους πιο περίεργους συνδυασμούς...
![bar end](http://f.ptcdn.info/724/007/000/1374947341-3-o.jpg)
Από την άλλη πάλι δεν είμαι και αυτός που θα πρέπει να πάρει κάποιος στα σοβαρά σε τέτοια θέματα.
Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω στο alfine μου (http://jtekengineering.com/products/jtek-bar-end-shifter-for-internal-hubs/) αλλά κάνω πίσω λόγω τιμής.
...για barend shifter??
http://www.bikeradar.com/road/news/article/shimanos-metrea-groupset-hint...
επειδή δεν θέλω να ανοίγω νέο θέμα, και είμαι και εγώ σε αναζήτηση να βάλω drop τιμόνι σε ποδήλατο με v-brake και mtb derailleur, αλλά η ιδέα των bar-end shifters που έχω δει ότι χρησιμοποιούν πολλοί τουρίστες δεν μου αρέσει και δεν με βολεύει πολύ καθώς το χρησιμοποιώ το ποδήλατο εντός πόλης με πολλές αλλαγές, γίνεται να μπουν mtb shifters σε drop τιμόνι με κάποια πατέντα? επίσης θα βόλευε αν συνδυαζόταν με φρένα που μπαίνουν στο flat μέρος του τιμονιού σαν αυτά:
https://www.bike-components.de/en/Cane-Creek/Bremshebel-Crosstop-Alu-p13...
επίσης αν γνωρίζει κάποιος ή έχει εμπείρία από μια αξιόπιστη μανέτα που να συνδυάζεται με v-brake καθώς και τα avid bb7 ας μας βοηθήσει λίγο.
https://www.bike-components.de/en/Cane-Creek/Bremsgriff-SCR-5-re-li-p18003/
Ξαναδιαβαζοντας το θεμα...ειναι κατι μηνες που τελικα εβαλα τα barend..
Μου αρεσουν..(προσωπικη αποψη βεβαια..).τα συνηθισα ευκολα και δεν βλεπω καμμια δυσκολια στις πολλες αλλαγες.το χρησιμοποιω κιεγω στην πολη..παρολο που χρησιμοποιω και δευτερο ποδηλατο με κανονικες λεβιεδομανετες ευκολα παω απτο ενα στο αλλο..μονη δυσκολια να συνηθισεις στο ορθοπεταλο να εχεις μαζεμενα τα ποδια γιατι βρισκουν..εκτος αν βαλεις τιμονι με καποιες μοιρες φλεαρ...