όντως πολύ καλό κομμάτι! όλα τα λεφτά εκεί πάνε! με την έννοια οτι απαιτείται πολύς χρόνος & κόπος για αποδοθεί ένα τέτοιο τελικό αίσθημα στον πελάτη.
Ακόμα και άν πέρασε πολύς καιρός απο τότε που φτιάχτηκε ο πρώτος μουφάτος σκελετός, το κλασσικό μένει για πάντα στη μόδα.
Βλέπε http://www.alanbike.it/ μουφάτο κάρμπον, για να καψουρεύει και να θυμίζει παλιές καλές εποχές (gum-wall ελαστικά ως ανάμνηση!)
μουφάτο αλουμίνιο, για μούρη μεν, κούνημα δε http://vintage3rensholove.blogspot.gr/2012/03/3rensho-sr-litage.html
(υπήρχε και ένας μύθος για το επικίνδυνο πηρούνι, εκεί που ενώνει...)
Ότι του πείς του ...ράφτη σου φτιάχνει!
και barber pole άν θέλεις! Αρκεί να μή πάς σε άλλη χώρα, οπου ο συμβολισμός είναι διαφορετικός! χο χο ! http://www.mercianblog.com/2011_03_01_archive.html
το θέμα είναι τί αρέσει σε εμάς περισσότερο, παρά στους άλλους.
Κάποιες φορές παρασυρόμαστε απο τη μόδα. Προσωπικά θα προτιμούσα μούφες, ακόμα και άν προσθέτει αυτό το λίγο βάρος, είναι θέμα γούστου
πού είναι τα σίφτερς? πού είναι η down tube!? πού είναι ο έρωτας της ζωής μου? Χρόνια πολλά σε όλους!
(Τα λεβιεδάκια των ταχυτήτων(προσωπική μου γνώμη), πρέπει να είναι στη κάτω σωλήνα, http://pilgrim-cycles.co.uk/wp-content/uploads/2015/01/Blue-Whitedown-02...
όχι στο κούτελο stop cable, γούστα είναι αυτά!
Θα προτιμούσε κανείς να τα δεί "εκεί που ήτανε" στη down tube. Kαι ο λαιμός, τί φλωριές είναι αυτές που κάνουνε κάποιοι άλλοι;! ένας είναι ο λαιμός, μίας ίντσας, τέλος!)
Αντε καλά να περάσουμε, κι ας είναι ξενόφερτη η γιορτή!
http://www.ebay.com/itm/Mercian-King-Of-Mercia-1979-vintage-time-trial-S...
ο πωλητής λέει οτι είναι 170mm ο λαιμός, καλά...
φοβερός ο oktocycles!!!
ειδικά σε κεινο το ανοιχτο μπλε που ειναι χωρίς μούφες, λες και δεν το κολλησε με το μηχανημα αλλά ειναι ένα ενιαίο σώμα!!!
όντως πολύ καλό κομμάτι! όλα τα λεφτά εκεί πάνε! με την έννοια οτι απαιτείται πολύς χρόνος & κόπος για αποδοθεί ένα τέτοιο τελικό αίσθημα στον πελάτη.
Ακόμα και άν πέρασε πολύς καιρός απο τότε που φτιάχτηκε ο πρώτος μουφάτος σκελετός, το κλασσικό μένει για πάντα στη μόδα.
Βλέπε http://www.alanbike.it/ μουφάτο κάρμπον, για να καψουρεύει και να θυμίζει παλιές καλές εποχές (gum-wall ελαστικά ως ανάμνηση!)
μουφάτο αλουμίνιο, για μούρη μεν, κούνημα δε
http://vintage3rensholove.blogspot.gr/2012/03/3rensho-sr-litage.html
(υπήρχε και ένας μύθος για το επικίνδυνο πηρούνι, εκεί που ενώνει...)
Ότι του πείς του ...ράφτη σου φτιάχνει!
και barber pole άν θέλεις! Αρκεί να μή πάς σε άλλη χώρα, οπου ο συμβολισμός είναι διαφορετικός! χο χο !
http://www.mercianblog.com/2011_03_01_archive.html
το θέμα είναι τί αρέσει σε εμάς περισσότερο, παρά στους άλλους.
Κάποιες φορές παρασυρόμαστε απο τη μόδα. Προσωπικά θα προτιμούσα μούφες, ακόμα και άν προσθέτει αυτό το λίγο βάρος, είναι θέμα γούστου
πού είναι τα σίφτερς? πού είναι η down tube!? πού είναι ο έρωτας της ζωής μου? Χρόνια πολλά σε όλους!
(Τα λεβιεδάκια των ταχυτήτων(προσωπική μου γνώμη), πρέπει να είναι στη κάτω σωλήνα,
http://pilgrim-cycles.co.uk/wp-content/uploads/2015/01/Blue-Whitedown-02...
όχι στο κούτελο stop cable, γούστα είναι αυτά!
Θα προτιμούσε κανείς να τα δεί "εκεί που ήτανε" στη down tube. Kαι ο λαιμός, τί φλωριές είναι αυτές που κάνουνε κάποιοι άλλοι;! ένας είναι ο λαιμός, μίας ίντσας, τέλος!)
Αντε καλά να περάσουμε, κι ας είναι ξενόφερτη η γιορτή!