Πολλα λεγονται και ακουγονται για την προελευση διαφορων εταιρειων, καθως επισης και για την υπαρξη "ευγενων" και "πληβειων".
Eπειδη καποτε πρεπει να μαθουμε τι "τρωμε", στον πιο κατω πινακα μπορει κανεις να δει τι κατασκευαζεται και που.
Αυτα οσον αφορα τις εταιρειες που δραστηριοποιουνται στην Aμερικη.
Κατι αντιστοιχο συμβαινει και στις αναλογες Ευρωπαικες εταιρειες.
Τα συμπερασματα δικα σας...
http://allanti.com/page.cfm?PageID=328
Κι ένα αρχείο για το αλουμίνιο: Περιληπτικά για το αλουμίνιο.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πολύ καλό link.
Thanks
Μας τα έχουν πάρει για τα καλά οι Ασιάτες..! Δεν υπάρχει ούτε μία εταιρία που να μην εξαρτάται είτε για τον σκελετό είτε για τα περιφερειακά από μία Ασιάτικη εταιρία.
Δείτε και αυτό για να πάρετε μία ιδέα για το μεγέθους business παίζονται πάνω στα ποδήλατα.
http://www.iht.com/articles/2008/05/14/business/bike.php
Η Giant για το 2007 παρήγαγε πεντέμισι εκατομμύρια ποδήλατα και έκλεισε την χρονιά της με κέρδη από τις πωλήσεις μόνο των δικών της ποδηλάτων ( της δικής της δηλαδή παραγωγής και των brands που της ανήκουν ) στο ένα δις δολάρια.. ( !!! )
Πολύ καλό και πληροφοριακό link (αν δεχτούμε τα όσα λέει ως αληθή). Προσωπικά δεν θεωρώ κριτήριο ποιότητας τον τόπο, αλλά τον τρόπο κατασκευής. Καλώς ή κακώς έχουμε την ψευδαίσθηση ότι κάποιες μάρκες είναι περισσότερο ποιοτικές, κυρίως κάποιες αμερικάνικες (όπως π.χ. στα αυτοκίνητα θεωρούνται "ποιοτικές" οι Mercedes). Το ότι τελικά κατασκευάζονται από τους ίδιους ανθρώπους που κατασκευάζονται και ποδήλατα των 100€ δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι.
σε αυτό το άρθρο το ποσοστό κέρδους που έχουν οι εταιρίες που πουλούν τα ποδήλατα. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το παράδειγμα με την Ισπανία. Ότι τελικά ο σκελετός τα περιφερειακά, η συναρμολόγηση το βάψιμο κτλ στοιχίζουν 1300 δολάρια και το τελικό προιόν πουλιέται στην Αμερική 4000 δολάρια. Ακόμα και τα μεταφορικά να βάλουμε μέσα είναι τεράστιο το ποσοστό με το οποίο δουλεύουν.
παλιό αλλά καλό to link
εγώ ως γνωστόν τα ψάχνω αυτά και έχω δει τα απίστευτα πράγματα
πχ ποδήλατα της τάδε χώρας να έχουν σειριακούς ταιβανέζικου εργοστασίου
και άλλα πολλά τα οποία τα κρατάω για μένα :)
το θέμα και ο προβληματισμός μου είναι ότι όλες οι εταιρείες έχουν κρυφά τα χαρτιά τους
δλδ δεν λένε αυτό που κατασκευάζουν τι επεξεργασία έχει
για να δικαιολογούν τα υπέρογκα πόσα τα οποία τα βαφτίζουν
qos pos mos tos και πάει λέγοντας
το σημαντικότερο κόστος του ποδηλάτου είναι η θερμική επεξεργασία που θα δεχτεί ένα ανταλλακτικό πριν και μετά την πώληση του.
εδώ ισχύει ο χρόνος είναι χρήμα :D Μιας και η θερμική επεξεργασία την κρατάνε κρυφή και είναι χρονοβόρα διαδικασία
όλα τα υπόλοιπα είναι για να κοροϊδεύουν τον κόσμο
για αυτό και σπάνια θα δεις ποδήλατα με deda σωλήνες να μαστιχόνουν και να σπάνε :D
και δεν μιλάω μόνο για τα fidusa :D
εμπορικά καλά μας κάνουν
γιατί αν πας και πάρεις έναν σκελετό και σου πει κάνει 100 ευρό
θα πεις σιγά τον σκελετό
ενώ αν πει κάνει 1500 ευρό θα πεις να ένα τέτοιο ποδήλατο θέλω :D
και ας είναι το ίδιο ποδήλατο :D
1. Δεν νομίζω ότι αν κάτι είναι από ταιβανέζικο εργοστάσιο απαραίτητα δεν είναι ποιοτικό. Δηλαδή οι Ταιβανέζοι δεν μπορούν να κάνουν σωστή θερμική επεξεργασία? Αμάν αυτές οι προκαταλήψεις σχετικά με την χώρα παραγωγής. Την διαφορά την κάνει η εταιρεία.
2. Με προβληματίζει κι εμένα το γεγονός γιατί υπάρχει τόση μυστικοπάθεια σχετικά με τον τόπο και τρόπο κατασκευής των σκελετών. Γενικότερα πάντως πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρχει τόση διαφορά από σκελετό σε σκελετό. Κακά τα ψέματα, είναι κάτι πολύ απλό από μηχανολογική άποψη. Και εμείς οι ερασιτέχνες ποδηλάτες, δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε έναν σκελετό των 50€ από έναν των 3000€. Όπως έχω πει κι άλλες φορές, ο μόνος τρόπος να βγάλεις άκρη είναι με επιστημονική έρευνα. Ίσως επίσης και η γνώμη επαγγελματιών ποδηλατών. Ακόμη κι έτσι όμως υπάρχει κίνδυνος παραπληροφόρησης.
3. τι είναι οι σωλήνες deda?
1) όχι δεν είπα ότι ένας taiwan σκελετός δεν είναι ποιητικός απλά συνήθος το πρόβλημα είναι οτι δεν ξέρεις τι παίρνεις
δλδ η εταιρία πέτρος που αγοράζει taiwan μπορεί να πάρει ποιότητα Α΄ Β΄ και πάει λέγοντας
τώρα κατά το πόσο θα το διαφημίσω αυτό θα πάρει την οικονομική του αξία
και όχι αν είναι α β και πάει λέγοντας
αν η εταιρεία Πέτρος θέλει να βγάλει περισσότερα χρήματα απλά βάζει την χειρότερη ποιότητα και τέλος ιστορίας
και μιας και μιλάμε για μηχανολογία
πως γίνετε κάθε χρόνο οι εταιρίες να λένε πως βελτίωσαν τον τάδε σκελετό ???
2) υπάρχουν τεράστιες διαφορές από σκελετό σε σκελετό
το θέμα είναι αν ο ερασιτέχνης θα καταλάβει την διαφορά
και κατά πόσο χρειάζομαστε το πιο σκληρό το πιο μαλακό το πιο ελαφρύ και πάει λέγοντας.
ακόμα και οι αθλητές πολλές φορές πρέπει να το καβαλήσουν για αρκετές βόλτες για να καταλάβουν απόλυτα μια διαφορά
αλλά οι διαφορές παίζουν απλά αν είναι 2 πολύ καλά πλαίσια θέλει έρευνα
αν είναι ένα πλαίσιο κακό με ένα πλαίσιο πολύ καλό εκεί όλοι καταλαβαίνουν την διαφορά :D
3) www.dedacciai.com
απ'ότι βλέπω η dedacciai φτιάχνει σκελετούς και πηρούνια για κούρσες. γιατί την ανέφερες? θεωρείται τόσο καλή ποιοτικά? βγάζει τίποτα για άλλα ποδήλατα? την φέρνουν στην Ελλάδα?
Παρεπιμπτόντως βρήκα αυτό http://www.dedaelementi.com/En/Home/Home.aspx τι σχέση έχει με την dedacciai?
η deda έχει 3 τμηματα
deda elementi
φτιάχνει πιρούνια λαιμους κτλ κτλ κτλ
dedacciai
φτιάχνει σωλήνες για ποδήλατα (αλουμίνιο,άνθρακα,τιτάνιο,σίδερο)
και κάποια carbon πλαίσια
και deda που βγάζει λάστιχα για κούρσες (αν και νομίζω πως είναι ίδια με τα vittoria)
είναι μεγάλη συζήτηση αν είναι καλή ή όχι
αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι οτι τα ποδήλατα που φτιάχνονται με deda Που συνήθως είναι και χειροποίητα
έχουν καλά τεχνικά χαρακτηριστικά
δεν βγάζει τα extreme light πλαίσια
αλλά έχουν μεγάλη αντοχή στο χρόνο
τα αλουμίνια δεν μαστιχονουν
και το carbon δεν σπάει εύκολα
το σίδερο είναι πολύ δύσκαμπτο και ελαγφρύ (αν και εδώ θα προτιμούσα http://www.columbustubi.com/ )
τιτάνιο δεν έχω άποψη
και αν πας σε χειροποίητο κάποια χαρακτηριστικά όπως σκληρότητα μπορείς να την ορίσεις αφού κολληθεί (μέχρι το σημείο που αντέχει ο σωλήνας)
με λίγα λόγια γνωρίζεις τι αγοράζεις ενώ σε ένα έτοιμο πλαίσιο π.χ. scott
γουρούνι στο σακί :D
Εισάγονται στην Ελλάδα? Σε κανένα από τα δύο site δεν μπορώ να βρω πληροφορίες. Πάντως ξέρω ότι κάτι κούρσες της kona έχουν σκελετούς dedacciai. Παίζει τίποτα για mtb και άλλα ποδήλατα?
τα dedaelementi τα βρίσκω στον δικό μου ποδηλατά και τα εισάγει ο Βογιατζής
http://www.fidusa.gr/?page_id=9&nr=45&bike=47
σε Mtb :D
ναι η kona h bianchi pinarello author έχουν βγάλει με dedacciai :D
Dedacciai, Columbus, Reynolds είναι 3 εταιρείες που βγάζουν σωλήνες για ποδηλατικούς σκελετούς.
Τα περισσότερα ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ποδήλατα στηρίζονται σε αυτές τις εταιρείες.
Έχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ εώς ΑΡΙΣΤΗ φήμη και οι τρείς εταιρείες, παγκοσμίως.
την reynolds δεν την έχω δει πουθενά νομίζω η thorn χρησιμοποιεί reynolds
αν θέλεις κάνε ένα Update στην database και βάλε την easton που είναι σε μέγεθος εταιρεία η μεγαλύτερη
και υπάρχει και η oria που είναι ιταλική νομίζω ή ισπανική :D
http://www.eastonbike.com/PRODUCTS/TUBESETS/tubesets__top.html
Και νομίζω ότι κακώς παραλείψαμε και την Kinesis.+
Την Easton την ξέρω από τροχούς, λαιμούς, τιμόνια κλπ. Δεν ξέρω αν φτιάχνει σωλήνες ΚΑΙ για ΣΚΕΛΕΤΟΥΣ.
Την Oria δεν την έχω ξανακούσει.
kinesis φτιάχνει σκελετούς μόνο
Υποτιθεται οτι ενα πεφτει το κοστος παραγωγης δηλαδη να ανεβει η ανταγωνιστηκοτητα πεφτει και η τιμη πωλησης οποτε ο αγοραστης ωφελειται
Απο την εμπειρια μας βλεπουμε οτι οταν πεφτει το κοστος παραγωγης ο μονος που ωφελεται ειναι ο παραγωγος του προιοντος και κανεις αλλος.
ακομα μια πλυση εγκεφαλου καταριπτεται.
----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/
Merida= Απω Ανατολη. Νομιζω Κινα. Απο τις μεγαλυτερες εταιριες κατασκευης ποδηλατων παγκοσμιως.
τα ΚΤΜ;;;;
------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr
Ώστε Ιταλός από την Κίνα....Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.
Ιταλος?????
Απο που κι ως που?
Merida-> Taiwan-> ROC (Κινα)
- Η Merida δεν ήταν ΠΟΤΕ Ιταλική.
- Το αρχείο πάνω στο οποίο στηρίχτηκε το παρόν θρεντ είναι ΠΑΛΙΟ.
Τα δεδομενα έχουν αλλάξει. Πολλές εταιρείες και πολλά ΑΚΡΙΒΑ μοντέλα είναι πλέον και αυτά made in China / Taiwan κλπ κλπ
Ακόμα και ΤΟΡ μοντέλα πασίγνωστων εταιρειών.
Μην κολλάτε και μην χαλιέστε.
Έτσι είναι τα δεδομένα σε πολλά αγαθά πλέον.
- Γιαυτό ψάξτε καλά το θέμα αγγύησης. Επίσης ελέξτε τις υπηρεσίες after sales του Έλληνα αντιπρόσωπου και την συνολική εικόνα / τακτική της μαμάς εταιρείας.
Κάποιες εταιρείες θα δεχτούν να αλλάξουν ένα πανάκριβο πλαίσιο, που καλύπτεται από εγγύηση, χωρίς μα και μου, παρά θα διακινδυνέψουν να γίνουν ρόμπα.
Παράδειγμα πρόσφατο (Ελληνικότατο): ακριβό full carbon πλαίσιο δρόμου της Specialized, για κάποιο λόγο έσπασε η υποδοχή βίδας για παγούρι στον κάθετο σωλήνα. Ο σκελετός αλλάχθηκε και μαζί και το πιρούνι για να είναι σετ.... χωρίς μα και μου.... (νομίζω ότι ήταν πλαίσιο του 2007).
Τα ίδια και με την Cannondale, τα ίδια και με την Orbea.
Παραδείγματα από φίλους, εδώ στην Αθήνα.
Ψάξτε και διαβάστε.
Ούτε ξέρω πως (ξανα)βρέθηκα εδώ μέσα, αλλά μιάς και γράφει κι ο φίλος μου ο RockaRolla και εμμέσως με ανέφερε, ας γράψω τα δικά μου :
1. Το Specialized Roubaix Pro ήταν του 2006. Όπως περιέγραψε ο RockRolla χάλασε η υποδοχή της βίδας της παγουροθήκης στον πλάγιο σωλήνα του σκελετού. Ο σκελετός αλλάχθηκε από τον αντιπρόσωπο με τον αντίστοιχο που τώρα πιά ήταν το Roubaix Pro SL. Όχι απλά χωρίς μα-μού αλλά μέσα σε μιά εβδομάδα. Ο προηγούμενος σκελετός που είχε συμπληρώσει 3 χρόνια 'εργσαίας' και περίπου 30.000 χλμ κόπηκε σε κομμάτια και φωτογραφίες του στάλθηκαν στην μητρική εταιρεία. Να προσθέσω ότι η ονομαστική τιμή του ξεπερνά τα 1.800,00 €.
2. Γνωρίζω και άλλο παράδειγμα με την ίδια εταιρεία και αντιπρόσωπο σε ακριβότερο σκελετό S-works Tarmac SL2.
3. Παρόμοια συμπεριφορά γνωρίζω από την Orbea και την Trek και το εδώ αντιπρόσωπό της. Αφορά δύο σκελετούς Orbea Onix (full carbon) και έναν Trek Madone 5.2.
Κατά τα λοιπά η συζήτηση ενδιαφέρουσα, αν βρώ καιρό θα προσπαθήσω να συνεισφέρω.
ΥΓ : Εντυπωσιακή η βελτίωση του plannet. Να έλειπε κι αυτό το μόνιμο "Από πού είσαι" και το "Σου στέλνω με pm το τηλέφωνό μου" και θα νόμιζα ότι ο κόσμος έχει πράγματικά αλλάξει.
εγώ όταν φτάσω στην ηλικία σου θα έχω πάντως δικιά μου κρίση
:D
Για τους chromoly σκελετούς ποιές ειναι οι απόψεις σας?
Το θεμα εχει ξανασυζητηθεί αλλά πάλι επανέρχεται στην επιφάνεια. Κάθε υλικο κατασκευής έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πέρα απο το υλικό παίζει ρόλο η γεωμετρία αλλά και η ποιότητα παραγωγης ενος σκελετου. Επίσης μεγιστο ρόλο τα περιφερειακά και τέλος το σύνολο σε σχέση με το τερέν που θα κινηθεί. Με άλλα λόγια εάν σου πω πως προτιμώ τους χρωμολένιους από τους αλουμινίου αυτό δεν πρόκειται ούτε να σε βοηθήσει κάπου ούτε να σου αποκαλύψει την αλήθεια.
Σε γενικές γραμμές οι σκελετοι απο χρωμολυ έχουν αποδείξει την μακροζωία τους και την αξιοπιστία τους, επισκευάζονται πιο εύκολα, είναι περισσότερο απορροφητικοί και άρα περισσότερο ξεκούραστοι. Από την άλλη θα μπορούσε καποιος να πει πως οι αλουμινένοι σκελετοί είναι το ίδιο αξιόπιστοι, είναι περισσότερο απόλυτοι άρα προσφέρουν ακριβέστερη οδηγικη συμπεριφορά και είναι πιο "γρήγοροι" μεταφέροντας περισσότερη από την ασκούμενη δύναμη στο δρόμο.
Σαφέστερος θα μπορούσε να είναι κάποιος ο οποίος έχει δύο ΙΔΙΑΣ γεωμετρίας ποδήλατα με ΙΔΙΑ περιφερειακά και τα λιώσει σε τεστ σε ΙΔΙΟ τερέν. Τότε θα είχαμε περισσότερο ασφαλή συμπεράσματα. Αλλά κι αυτά με τη σειρά τους θα έβαζαν κι άλλες ερωτήσεις όπως άλλες ποιότητες ατσαλιού, διαφορετικά κράματα και είδη σωλήνων αλουμινίου κ.ο.κ.
Τέλος, εγώ έχω χρωΜόλλυ γιατί με φτιάχνει ο ήχος που κάνει όταν τον χτυπάω με το νύχι: γκλοοον!
έτσι εξηγήται γιατί η fidousa έχει chromoly σκελετό στο ομώνυμο μοντέλο πόλης! και το οτι πολλα πηρούνια απ πολλές μάρκες έχουν αυτό το υλικό!