Ας μιλήσει ο καθένας για τον εαυτό του, όχι γενικά! Αυτά που θέτω ως προϋπόθεση, ως ελάχιστο πλαίσιο συμφωνίας δηλαδή, είναι:
- η ύπαρξη ποδηλατικού κινήματος, με κάποιου είδους οργάνωση
- οι δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων
- όχι σπόνσορες/χορηγοί
Η δεύτερη ερώτηση έχει να κάνει με τους τρόπους με τους οποίους κάποιος θα ήθελε να συνεισφέρει σε αυτό. Πχ, όσον αφορά την παρούσα συλλογικότητα, παραθέτω ενδεικτικά τα παρακάτω:
- συμμετοχή στις συνελεύσεις (ακόμα και ηλεκτρονική)
- διαχείριση site, λογαριασμών e-mail, facebook, twitter
- δημιουργία promotion video
- δημιουργία ποδηλατικής βιβλιοθήκης στους ΦτΠ (αυτό το χρωστάμε από παλιά)
- γραφιστικά
- συγγραφή επιστολών προς φορείς
- συμμετοχή σε συναντήσεις με φορείς
- επικοινωνία με άλλες ποδηλατικές ομάδες
- οργάνωση προσυγκεντρώσεων
- διανομή αφισών σε ποδηλατάδικα
- οργάνωση εκδηλώσεων (τεχνικά σεμινάρια, μαθήματα ποδηλάτου κλπ)
- οτιδήποτε άλλο σκεφτεί ο καθένας!
Από το 2013 έχουμε κάνει 5 τεχνικά σεμινάρια και έχουμε
φτιάξει και το εγχειρίδιο το οποίο διανέμεται προφανώς
δωρεάν από το εδώ site.
http://www.podilates.gr/node/26040
Το πρόβλημα ήταν και είναι ότι δεν τα ζητά ο κόσμος και
πρέπει να μπαίνουμε κάθε φορά και να ξεκινάμε θέμα για
τεχνικό σεμινάριο Νο ΧΧ και να μαζεύουμε συμμετοχές. Υ-
ποθέτω ότι αν ήταν σε πιο εμφανές σημείο το ότι υπάρχουν
άτομα που μπορούν να τρέξουν σεμινάριο, να είχαμε περισ-
σότερη συμμετοχή.
Επίσης μαζί με την αιμοδοσία είναι δράσεις που μπορούν ευκολότερα να βρουν ανταπόκριση και αυτό ίσως φέρει και κοσμο με χρόνο και όρεξη να προσφέρει .
Μιλάμε για συλλογικότητα αλλα χρειάζεται και μια δομή . Πρέπει να έχεις μαι ταυτότητα για να σε μάθει ο άλλος , καλός ή κακός για να πάρεις χρόνοσε μια εφημερίδα , σε ενα τηλεοπτικό μέσο θέλει να διαφημίσεις/προωθήσεις τον εαυτό σου .
Πράγματα οπως το γραφιστικό του site , το να γυρίσουμε ενα βίντεο για το ποια είαι η κοινότητα , τι έχει κάνει , τι θέλει να κάνει κτλ θεωρώ οτι βοηθάνε (και για αυτό το τελευταίο είμαι πρόθυμος να το συζητήσουμε για να γίνει )
απλά όλα αυτά ξεκινάνε απο το να φτιάξεις την ταυτότητα σου για να δώ εγω εσύ ο άλλος εαν αντικατροπτίζει ενα μέρος του εαυτού μας και τον θέλω μας ετσι ώστε να προσφέρουμε χρόνο κτλπ για αυτό .
Πως γίνετε αυτό ? Πρώτα πραγματοποιείς αυτά που είδη εχεις προτείνει (γραφίστικο, διαχείριση σελίδας facebook , ανοιχτή συνέλευση ιντερνετικα με poll πχ για τα πανελλαδικά θέματα με συμμετοχή απο τοπικές ομάδες )
Η Ρωμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα
Ξερω οτι δεν ρωτας αυτο αλλα γραφιστικα, βιντεο, site διατιθεμαι να αναλαβω ή εστω να συμμετασχω, αρκει να εχω απλετο χρονο να τα υλοποιησω και να βλεπω ενδιαφερον (και που και που υπενθημισεις, ιδεες, προσπαθεια, σπρωξιμο και απο αλλους)
Και για να γυρισω στο θεμα, ναι και εγω τα θεωρω σημαντικα αυτα οσο και την προοθηση.
Βαριεμαι τα social media οποτε μην περιμενεις ενεργη δραση απο εμενα αλλα μπορουμε να οργανωσουμε και να εφοδιασουμε με υλικο πιο δραστηριους και με μεγαλυτερο reach απο εμενα.
Δεν νομιζω οτι εχουμε αρκετα εσοδα για να τρεξουμε διαφημισεις αλλα να π.χ με καθε αναναιωση περνω κουπονια απο το papaki για google ads τα οποια πανε στραφη γιατι βαριεμαι να ασχοληθω. Θα μπορουσα να τα προσφερω για να προοθησουμε ενεργιες ή το ιδιο το site αυτο. Σιγουρα θα υπαρχουν και αλλοι.
Αντιστοιχα, ισως καποιος απο εμας εκει εξω να εργαζεται σε καποιο media shop, τηλεοπτικο καναλι, να κανει παραγωγες και να εχει τηλεοπτικο/ραδιοφωνικο χρονο ή ακομα και περιοδικα και ετσι να μπορουμε να προοθησουμε ενεργιες και μεσω αλλων καναλιων?
Δεν ειμαι πραγματικα κατα των χορηγων. Μπορει να θελουν να ξεπλυνουν χρημα ή κατι. Δεν με ενδιαφερει, αν δουλευει προς οφελος της συλλογηκοτητας. Το προβλημα ειναι κατα ποσο μπορει να χρηματιστουν καποιοι ωστε να προοθουν, υπογειως του χορηγους αυτους. Εκει θελει προσοχη. Ελεγχεται ομως αυτο σε σημαντικο βαθμο εαν το οτιδοιποτε περνα ανοιχτα απο τους παντες.
Σε αυτο θα βοηθησει να στηθει πρωτα μια δυνατη κοινοτητα. Δυνατη απο αποψη συμμετοχων. Αυτο μονο online μπορει να συμβει. Ειχαμε συζητησει παλαιοτερα τροπους για να συμβει αυτο αν θυμαμαι καλα, ωστε να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα εχουμε αλλοιωση. Οι τραπεζες χρονου ξερουν καλα απο τετοια. Μπορουμε να ερθουμε σε επαφη με οσες μπορουμε και να αποκομισουμε εξτρα τεχνογνωσια.
Ναι, η ρωμη δεν χτιστηκε σε μια μερα
ΥΓ δεν θετω συνθήκες/προϋποθέσεις κατω απο τις οποιες θα συμμετειχα. Μου φαινεται αστειο. Συμμετεχω γιατι αγαπαω το ποδηλατο και με ενδιαφερει η διαδωση του. Ειναι σαν να λεμε... αμα η γιαγια μου ειχε... ε, τοτε...
Δηλ και με τον kibari (και τον οποιονδοιποτε kibari) που διαπληκτιστικαμε προσφατα, αν χρειαστει να δουλεψουμε μαζι, για κοινο οφελος θα προσπαθησω να ειμαι τυπικος, να αφησουμε τις διαφωνιες απεξω και να κυνηγησουμε το στοχο (αρκει o στοχος να μην ειναι σκυλος :p)
Όλοι συμφωνούμε για την ανάγκη αναδιοργάνωσης της συλλογικότητας/κοινότητας, μέσω διαδικτύου. Ποιος μπορεί να αναλάβει να τσεκάρει και να προτείνει ιντερνετικά εργαλεία; Εκτός αν κάτι τέτοιο μπορεί να φτιαχτεί εδώ.
Για το σάιτ ασχολούνται 2-3 με τα τεχνικά και άλλοι τόσοι με το περιεχόμενο (τις αποφάσεις της συνέλευσης, τις κεντρικές δράσεις κλπ). Εδώ έχει πολύ δουλειά.
Rnd μπορείς να μου στείλεις το τηλ σου με πμ; Και οι υπόλοιποι.
Το ζήτημα των χορηγών, έχει συζητηθεί και έχει αποκλειστεί μια για πάντα! Εξάλλου υπάρχει πλέον και η Ποδηλαττική Κοινότητα που δεν έχει τέτοια κολλήματα.
Για τα τεχνικά εγχειρίδια τι προτείνετε; Εκτύπωση ίσως; Έχουμε και το φυλλάδιο επιβίωσης στους δρόμους Νο2 που έχει φτιαχτεί εδώ και χρόνια. Μήπως να κοιτάζαμε ένα εργαλείο crowdfunding; Ποιος μπορεί;
Επίσης πρέπει να κοιτάξουμε και το θέμα της συνεργασίας μας με άλλες ποδηλατικές ομάδες αλλά και κινήματα πόλης...
Εαν κατάλαβα τον eaglo εννοεί να διαμορφωθεί η αρχική ετσι ώστε να φαίνονται τα σεμινάρια, το εγχειρίδιο κλπ θεωρώ οτι ενα banner θα ήταν λύση . ( στο εικαστικό μπορώ να βοηθήσω φυσικά )
Δεν το κατέχω με το στήσιμο ιστοσελίδας αλλα νομίζω ενα κυλιόμενο banner με το "ποδήλατο στη δουλειά , Αιμοδοσία κλπ" θα τράβαγε περισσότερο το βλέμμα, οπως και ελάφρυνση τις αρχικής πχ σε τίτλους γιατί βλέπω δύσκολο κάποιος ασχολείται με scroll down
χωρίς να το εχω ψάξει , να εχω ρωτήσει αυτούς που βάλανε το χεράκι τους στο εγχειρίδιο κτλπ μια ιδέα θα ήταν πχ να δούμε το κόστος για κάποια εκτύπωση του και με ελάχιστο κόστος πχ 2-3-5Ε (να καλύπτει το κόστος κατασκευής ) να το παίρνουν όσοι θέλουν και φυσικά τυχόν παραπάνω χρήματα να πηγαίνουν στο κουμπαρά για μελλοντική χρήση .
Απ ιντερνετικά εργαλεία μπορούμε να αρχίσουμε με τα βασικά , βιντεο μετάδοση απο skype Ομαδικές βιντεοκλήσεις η για μετάδοση και το youtube ive
Το σιτε μπορει να καλυψει παρα πολλες αναγκες. Χρειαζεται αναβαθμηση σε 7 ομως, ωστε να μπορεσει να αναβαθμηστει αργοτερα, που θα υπαρχουν ολες οι ευκολιες και ετοιμα modules, σε 8
Απο εκει και περα ενας slider, πολλα views και ισως εγκατασταση panels θα λυσουν οτι προβλημα υπαρχει τωρα με το περιεχομενο. Αν θελετε μπορω να ξεκινισω να στηνω κατι σιγα σιγα και να κανουμε μετα import το content και να δουμε τι θα κανουμε με το φορουμ.
Θα ηθελα ομως να ξερω οτι δεν θα σπαταλισω τσαμπα χρονο. Οπως ας πουμε πριν καποιο καιρο που ειχα γραψει css που κουμπωνε πανω στο υπαρχον σιτε και το βοηθουσε αρκετα αλλα δεν χρησημοποιηθηκε ποτε...
Φυσικα χρειαζεται και ενα νεο, πιο συγχρονο και ελκυστικο theme βασισμενο σε καποιο framework οπως το bootstrap π.χ.
Αυτό που είχα πει και στη σχετική συνέλευση πριν
μερικά χρόνια ήταν το εξής: Το site στη σημερινή
του μορφή είναι απίστευτα δύσκολο στην πλοήγηση
και στην εύρεση πληροφορίας καθώς είναι τα πά-
ντα όλα σε μια σελίδα μακρυναρίκη.
Η λογική της κάθετης σελίδας και του ατελείωτου
scrolling έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον σχε-
διάζουμε widescreen και με τέτοιο τρόπο ώστε η
πληροφορία να είναι φάτσα κάρτα χωρίς να πρέπει
να σκρολάρω.
Κατ' επέκταση, είχα προτείνει να υπάρξει μια 1η
σελίδα "βιτρίνα" στην οποία θα υπήρχαν ξεκάθαρες
κάποιες επιλογές πχ Ταυτότητα, Δράσεις, Σεμινάρια,
Forum, Βόλτες κτλ. Με αυτό τον τρόπο θα γίνει πολυ
πιο εύκολο να βρεις κάποιος για τα Τεχνικά Σεμινά-
ρια ή την Αιμοδοσία μιας και δεν θα χρειαστεί να
ψάξει για ψύλλους στα άχυρα.
Γενικότερα πρέπει να υπάρξει διαχωρισμός του forum
από όλα τα υπόλοιπα μιας και η εντύπωσή μου είναι
ότι η πλειοψηφία απλά χτυπά κατευθείαν τον tracker
για να βλέπει το "Πρόσφατα Όλα" και τίποτε άλλο.
.....................ανοιχτός σε όλους,όσες περισσότερες ώρες γίνεται,όσες περισσότερες μέρες γίνεται.
Συγκεκριμμένο πρόγραμμα δράσεων 12 δράσεις για 12 μήνες,όπου η λίστα των απαιτούμενων ενεργειών για την κάθε δράση είναι γνωστή και θα μπορεί ο καθένας να συμβάλλει όποτε έχει τον χρόνο,τον τρόπο και τα μέσα για να το κάνει.
Το μήνυμα που προωθείται στο εξωτερικό είναι το
"Share the road.."
"Share the Road" ή "Reclaim the Streets";
Ένα καλό μήνυμα πάντως (και στα Ελληνικά) είναι αυτό που είπε η R.O. εδω:
Οι δρόμοι είναι ΚΑΙ δικοί μας! Μας ανήκουν εξ ίσου! Κάντε χώρο......είμαστε πολλοί πια...
Αν γκουγκλάρεις και τα δύο (επέλεξε εικόνες) θα καταλάβεις την διαφορά.
Από την Αμερική μέχρι την Ασία
το μήνυμα είναι, ακόμα και από κρατικούς φορείς, "share the road".
street fight san Francisco
Unfreeze the roads American league
Ciclovia bogota
CicLAvia los angeles
Critical mass worldwide
One less car
Pedaling revolution
Drive with care zone
Traffic calming rides NY
Love your lane
Share the road αποτελεί τακτική που σκοπό έχει να αναστείλει κάθε δράση που χτυπά το αυτοκίνητο όπως οι παραπάνω μόνο για την καταστολή του κριτικαλ μας στην Νέα Υόρκη υπολογίζεται πως ξοδεύτηκαν 1.5 εκατομμύρια δολάρια!!!
Η αναβάθμιση του σάιτ είναι στο πρόγραμμα.
Eaglos, για τα τεχνικά σεμινάρια, ανέβασε ένα θέμα που να λέει τι προτίθεστε να κάνετε και πότε. Εμείς θα το βάλουμε στο πρωτοσέλιδο κ θα το προωθήσουμε από fb και twitter. Παρεμπιπτόντως στο twitter έχουμε 5600 followers. Οσοι είστε μεσα, δεν βλάπτει να κάνετε κ κανένα retweet πού και πού.
rnd, η βοήθεια ευπρόσδεκτη, κάποιος από τους τεχνικούς θα έρθει σε επαφή μαζί σου.
Έχω κάποιες παρατηρήσεις και ενστάνσεις για τον τρόπο με τον οποίο τέθηκε το ερώτημα.
Πριν κάνω τις παρατηρήσεις μου όμως, δηλώνω οτι έχω αφιερώσει πολύ χρόνο για τους Ποδηλάτ-ισσ-ες, παρόλες τις ενστάσεις που έχω και είχα εδώ και καιρό. Έχω συμμετέχει σε δεκάδες συνελεύσεις. Ασχοληθούμαι με τη συντήρηση και φιλοξενία της ιστοσελίδας, και με την καμπάνια "Με Ποδήλατο στη Δουλειά".
Και τώρα οι ενστάσεις:
1. Δεν ξέρω τι σημαίνει "Κίνημα". Μπορείς να το διευκρινήσεις; Μου θυμίζει πολιτικό κόμμα. Δεν θέλω οι Ποδηλάτ-ισσ-ες να έχουν το χαρακτήρα πολιτικού κόμματος. Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η προώθηση του ποδηλάτου ως μεταφορικό μέσο. Αυτός ο στόχος είναι συμβατός και με τη χρήση του ποδηλάτου ως ψυχαγωγικό μέσο.
2. όχι σπόνσορες/χορηγοί
Ε;;; Ποιός, πότε και πώς αποφάσισε κάτι "μια για πάντα"; Τι είδους δημοκρατικές διαδικασίες είναι αυτές που αποκλείουν την επανεξέταση ενός θέματος; Γιατί να δεχθώ μια απόφαση που εσύ ο ίδιος την αποκαλείς "κόλλημα". Μου λες να φύγω και να πάω στην Ποδηλατική Κοινότητα αν δεν μ' αρέσουν οι όροι σου; Όχι ευχαριστώ. Διαφωνώ μαζί σου αλλά δεν φεύγω. Στις δημοκρατικές διαδικασίες περιλαμβάνεται χώρος για να ακουστούν διάφορες απόψεις, ιδιαίτερα απόψεις της μειοψηφίας.
Από το 2008/2009 που ξεκίνησα να ασχολούμαι με τους Ποδηλάτ-ισσ-ες, αυτή η απόφαση των "χορηγών" έχει αναφερθεί αξιωματικά ως μύθος των Ποδηλατ-ισσ-ών. Ακόμα και αν έχει αποφασιστεί κάτι τέτοιο, τεχνικά δεν τηρείται. Οι Ποδηλάτ-ισσ-ες έχουν χορηγούς και σπόνσορες (δηλαδή δωρητές), οι οποίοι όμως δεν αναφέρονται ονομαστικά. Μερικά παραδείγματα: Η πληροφοριακή υποδομή για τη λειτουργία της ιστοσελίδας (domain, server, κ.λ.π.) έχει χορηγηθεί και συνεχίζει να χορηγείται από διάφορα άτομα, εταιρίες, και φορείς. Οι συνελεύσεις των Ποδηλατ-ισσ-ών έχουν φιλοξενηθεί για μερικά χρόνια στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο (στο οποίο είπαμε κάποιο ευχαριστώ;) και στους Φίλους του Ποδηλάτου.
Στο podilates.gr έχουν φιλοξενηθεί και δραστηριοποιηθεί ποδηλατικές ομάδες που έκαναν εκδηλώσεις με χορηγούς. Αυτό αποδεικνύει οτι υπάρχουν άτομα που έχουν περάσει από τους Ποδηλάτ-ισσ-ες και δεν έχουν πρόβλημα με χορηγούς. Επίσης αρκετοί από την Ποδηλατική Κοινότητα συμμετείχαν παλαιότερα στους Ποδηλάτ-ισσ-ες. Δεν βρίσκω χρήσιμο να διώχνουμε άτομα που έχουν διαφορετικές απόψεις από εμάς, ούτε να διασπώμαστε επειδή διαφωνούμε.
Το "κόλλημα" μερικών για χορηγούς/σπόνσορες είναι η αιτία που το "Με Ποδήλατο Στη Δουλειά" δεν διοργανώνεται από τους Ποδηλάτ-ισσ-ες φέτος, επειδή θεωρήθηκε οτι είναι μια καμπάνια που θα μπορούσε να οφεληθεί από κάποιο χορηγό. (Τελικά δεν υπάρχει ακόμα χορηγός και η καμπάνια δεν πάει και πολύ καλά).
Δεν έχω κάποιον μεγάλο εμπορικό χορηγό υπόψη μου, και απέχουμε πολύ από το να έχουμε την οργανωτική ικανότητα για να συνομιλήσουμε με πιθανούς χορηγούς.
Επειδή δεν είναι και δεν έχει την συνέχεια και την αξιοπιστία που θα μπορούσε να είχε αν είχε γραπτούς κανόνες και διαδικασίες, αφιερώνω λιγότερο χρόνο πλέον στους Ποδηλάτ-ισσ-ες και περισσότερο χρόνο σε συλλόγους που αν και πολύ μικρότεροι, έχουν μια συνέχεια και συνέπεια στις συνελεύσεις τους και τα έργα τους.
Θα ήθελα οι Ποδηλάτ-ισσ-ες να είχαν γραπτούς οργανωτικούς κανόνες και διαδικασίες, όπως π.χ. το καταστατικό που έχουν σύλλογοι. Έτσι είναι οργανωμένες αντίστοιχες επιτυχημένες οργανώσεις του εξωτερικού (ECF, Transportation Alternatives, Cascade Bicycle Club). Θα ήθελα να έχουμε κάποια δομή λήψης αποφάσεων, όπως π.χ. ένα διοικητικό συμβούλιο, καταστατικό, έσοδα, και γιατί όχι, προσωπικό που πληρώνεται. Θα ήθελα να αισθάνομαι οτι επιτυγχάνουμε κάτι και οτι αξιοποιούμε το χρόνο των εθελοντών μας. Θα ήθελα όσοι συμμετέχουν στη συλλογικότητα να αισθάνονται οτι συμμετέχοντας αποκτούν ηγετικές ικανότητες και οτι προσφέροντας στον κοινό σκοπό οφελούνται και με την προσωπική τους ανάπτυξη. Θα ήθελα οι Ποδηλάτ-ισσ-ες να είναι μια όαση επιτυχίας στη δυστοκία της κοινωνίας γύρω μας.
Μήπως έχεις παρερμηνεύσει τις λέξεις που είναι bold (με έντονα γράμματα) ?
Το "Share the road" είναι 1) καμπάνια ασφαλείας σχετικά με την ασφαλή χρήση των δρόμων από όλους τους χρήστες και 2) Προσπάθεια δημιουργίας bike friendly πόλεων.
Προσωπικά, ως ποδηλάτης, αυτά τα δύο με "καίνε"...
Φιλικά πάντα..
Ποιά είναι άραγε η σχέση των τίτλων "Ποδηλατικό Κίνημα" και "Ποδηλατική Κοινότητα" (με ένα ταυ) και του απλού γεγονότος ότι ένας άνθρωπος θέλει απλά να πάει στον προορισμό του με το ποδήλατο του (όποιος κι αν είναι αυτός - δουλειά, βόλτα, ψώνια, σχολείο, ο οδοντογιατρός του, η θεία του);
Μα το γεγονός ότι το ΠΚ δρα σαν κυκλοφοριακός καταλύτης ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες εκείνες που θα επιτρέψουν να μπορεί αυτός ο άνθρωπος να κάνει αυτό που θέλει, με περισσότερη ασφάλεια και κυκλοφοριακή σαφήνεια.
...
Και εδώ μπαίνει και ένα θέμα με την καμπάνια "με το ποδήλατο στη δουλειά":
Δεν θέλω να πω ότι είναι κακή αλλά ότι είναι εργασιοκεντρική!
...
Δηλαδή αν κάποιος πηγαίνει στη δουλειά του με τα πόδια αλλά για ψώνια με το ποδήλατο, γιατί αυτά τα χιλιόμετρα να μην μετράνε εξίσου για την πόλη;
Την αποσυμφορίζουν λγότερο;
Δεν νομίζω.
Ίσα ίσα.
Αν πηγαίνει στο σχολείο του ή στο πανεπιστήμιό του;
Αν πηγαίνει απλά βόλτα είναι υποδεέστερο;
Μόνο αν πας για δουλειά δηλαδή "μετράει";
Ποιός το λέει αυτό;
Αν πας στην καφετέρια με το ποδήλατο αντί να πας με τη μηχανή ή το αυτοκίνητο;
Αν απλά κάνεις γύρω γύρω την πλατεία με το ποδήλατο αντί να ξεκουφαίνεις τον κόσμο με το "Laoud pipes save lives" παπί σου; Τι είναι; Κακό επειδή δεν πας σε κάποια δουλειά; (ο παπάκιας και ο καγκουρας με το γούφερ δηλαδή μέρα μεσημέρι για δουλειά πάνε;)
Οταν ισχύει το παρακάτω
Μεταξύ των 8.038.597 οχημάτων του
2014, τα 2.139.854 επιβατικά, 485.325
μοτοσικλέτες, 260.073 φορτηγά και 12.551
λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική
(σύνολο 2,9 εκατομμύρια).
Απορώ πως θα δημιουργηθεί μια φιλική στον ποδηλάτη πόλη με ταυτόχρονη κυκλοφορία 3.000.000 οχημάτων τα οποία κατακλύζουν τα πάντα;
Δεν λέω να καταργηθεί το "Με Ποδήλατο στη Δουλειά" αλλά γιατί να μην συμπληρωθεί και με καμπάνιες του τύπου:
"Με Ποδήλατο στο Πανεπιστήμιο".
"Με ποδήλατο στη Λαϊκή".
"Με ποδήλατο για ψώνια στο κέντρο".
"Με ποδήλατο για βόλτα με τα παιδιά μου".
"Με ποδήλατο για μπάνιο".
"Με ποδήλατο στο σχολείο".
"Με ποδήλατο στην Τράπεζα."
"Με ποδήλατο για καφέ".
"Έχω κάποιες παρατηρήσεις και ενστάνσεις για τον τρόπο με τον οποίο τέθηκε το ερώτημα."
Όπως θέλω το θέτω το ερώτημα!
Το ζήτημα των χορηγών έχει συζητηθεί πολλάκις, τα υπέρ και τα κατά. Ως συλλογικότητα έχουμε αποφασίσει να μην εμπλακούμε με αυτά. Όπως πχ η ΠοδηλΑττική Κοινότητα δε θα συμμετείχε σε ποδηλατοπορεία (υποθετικά το λέω αυτό) για πάρκο που καταστρέφει ο Δήμος Αθηναίων, εμείς δε θέλουμε παρέ δώσε με χορηγούς. Και στις δυο περιπτώσεις, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Και είναι πολύ καλό να συνυπάρχουν και οι δύο τάσεις και να συνεργάζονται.
Κίνημα, ε; Κάτι που έχει δυναμική, που θέλει να μεγαλώνει διαρκώς, όχι γιατί έχει κάποιο βίτσιο αλλά γιατί αναγνωρίζει ότι οι πολιτικές αποφάσεις δε λαμβάνονται με γνώμονα το κοινό καλό αλλά με βάση οικονομικά συμφέροντα. Αντίβαρο σε αυτά μόνο η κοινωνία μπορεί να είναι. Οργανονώμαστε, θέτουμε αιτήματα, τα διεκδικούμε. Ναι, κάνουμε πολιτική, όχι δεν επιδιώκουμε κανενούς είδος εξουσία, όπως ένα κόμμα.
Τα υπόλοιπα από κοντά γιατί δε μπορώ να γράφω σεντόνια!
εχθές έγραφα στη 1 τη νύχτα...
Τις προϋποθέσεις δεν τις έβγαλα από το μυαλό μου αλλά έχοντας υπόψη τα όσα συζητάμε στις συνελεύσεις. Από τη σκέψη των χορηγών είχα περάσει κι εγώ παλιότερα αλλά γρήγορα άλλαξα γνώμη. Ευτυχώς! Και προφανώς κανείς δε διώχνει κανέναν, πόσο δε μάλλον εγώ κάποιον στον οποίο έχω απεριόριστη εκτίμηση. Την Π.Κ. την ανέφερα ως μια διαφορετική προσέγγιση για τον ίδιο σκοπό. Μερικά πράγματα ας τα κάνουν αυτοί, εμείς θα κάνουμε κάποια άλλα και αρκετά τα κάνουμε μαζί.
Το ζήτημα της επανεξέτασης κάποιων αρχών είναι υπαρκτό και το αντιμετωπίζουν όλες οι πρωτοβουλίες πολιτών. Από τη μια υπάρχει η ανάγκη της ανανέωσης κι από την άλλη η ανάγκη της συνέχειας.
Δεν υπάρχει κάποιο "πρόγραμμα" με ημ/νιες, δεν είμαστε "σχολή".
Ο κόσμος εκδηλώνει το ενδιαφέρον του για τεχνικό σεμινάριο και
μόλις πιάσουμε 30-40 συμμετοχές το κλείνουμε και ορίζουμε μια
ημ/νια που να βολεύει εμάς τους εισηγητές.
Αυτό που θα θέλαμε είναι απλά μια αναφορά σε εμφανές σημείο ότι
διοργανώνονται τεχνικά σεμινάρια ώστε να το γνωρίζει ο κόσμος
και να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να δηλώνουν συμμετοχή.
Tα social μύδια τα είχαμε επίτηδες αποκλείσει διότι οι δυνατότητές
μας είναι συγκεκριμένες. Ούτε τα άπειρα ΣΚ μπορούμε να διαθέσουμε,
ούτε τον άπειρο κόσμο να εξυπηρετήσουμε. Μέχρι τώρα, το forum υπερ-
καλύπτει τις συμμετοχές οπότε δεν έχει νόημα να το ανακοινώνουμε
σε 5.000 άτομα και αυτά να το ανακοινώνουν σε άλλα 10.000 άτομα.
Ήδη έχουμε "επισκέπτες" στα σεμινάρια που απλά έρχονται χωρίς να
δηλώσουν συμμετοχή ή απλά τους το είπε φίλος ή απλά είδαν κόσμο
και ήρθαν. Όχι ότι τρέχεις κάτι :) απλά φαντάσου τι χαμός θα γί-
νει αν βγει πχ στο Facebook.
________________________________________
Βασικά πρέπει να ονομαστεί νέα καρτέλα (στο drop down menu) η οποία να συγκεντρώνει όλα τα τεχνικά θέματα, σεμινάρια κλπ.
Ή νέα θεματική; (για πείτε...)
Σπύρο το θέμα δεν ειναι η αρχειοθέτηση των Σεμιναρίων αλλα να φαίνεται άμεσα στην αρχική για νατο βλέπει ο κόσμος (οπως και η αιμοδοσία )
Η αρχική σελίδα έχει προβλήματα , νομίζω οτι ο μόνος που πατάει "πρόσφατα νεα " με το που μπεί δεν είμαι μόνο εγώ , .Ολες οι αλλες πληροφορίες απλά ζούν στην κεντρική σελίδα .
Δεν το εχω με τις σελίδες αλλα μήπως είναι καιρός να φτιαχτεί κάτι ποιο χρηστικό οπως λέει ο rnd που προσφέρετε κιολας ?
Σαν θεατής ας πούμε βλέπω λάθος οτι το "με ποδήλατο στη δουλειά" μου εμφανίζετε αριστερά ψιλά και πχ δίπλα (ή σε slide show) δεν εχει και το εικαστικό απο την αιμοδοσία (που μου το βγάζει αρκετά χαμηλά στη σελίδα "Αλληλέγγυες δράσεις
" )
οτι αλλο εχει στην αρχική Δεν διαβάζετε εύκολα , απλά δεν ξερω πως κ εαν μπορεί να φτιαχτεί (δεν το κατέχω ) .
Αναβάθμιση-ανανέωση σάιτ και διαδικτυακή συνέλευση καταρχάς. Συζητήθηκαν κάποιες προτάσεις στην τελευταία συνέλευση. Ο Rnd ελπίζω να παίξει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Από εβδομάδα όμως, να ξεμπερδέψει ο exomail2003 (Νίκος) με τη δουλειά...
Τρομερά ενδιαφέροντα φαίνονται επίσης και αυτά εδώ:
Σχεδιασμός ποδηλάτου στον υπολογιστή μέχρι την τελευταία βίδα
Οpenbike - Λειτουργικό για ποδήλατα
Η εφαρμογή της ομότιμης παραγωγής και του ανοιχτού λογισμικού στα ποδήλατα! Μπράβο!!!
- ήταν λίγο "κάπως" έτσι όπως αναφέρθηκε το "δεν δεχόμαστε χορηγούς - πάει και τελείωσε". Απλά είναι ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ τακτική που έχει ακολουθηθεί, έχει φέρει θετικά αποτελέσματα (κατ'εμέ τουλάχιστον) και είναι κάτι που για να ανατραπεί θα πρέπει να υπάρξει μεγάλη συμμετοχή υποστηρικτών του "ναι"...
- κίνημα... οου γιες!!!.... και μάλιστα ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΙΝΗΜΑ. Όταν παλαιότερα μαζευόμασταν έξω από Δημαρχεία, όταν μοιράζαμε φυλλάδια, όταν κάναμε/κάνουμε δράσεις ανοικτές στην πόλη, όταν υπάρχουν αιτήματα - εκπρόσωποι - συναντήσεις με φορείς - διεκδικήσεις που δικαιώνονται και άλλες που εκκρεμούν... ΝΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΙΝΗΜΑ.
ΟΧΙ δεν μιλάμε για πολιτικό κόμμα.
Αυτό με το καπέλωμα και το "βάφτισμά" οποιασδήποτε δράσης ως "κομματικής".... είναι κατάλοιπο του παρελθόντος και κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει. Αν νομίζεις ότι κάθε "διεκδίκηση" και κάθε "αγώνας" έχει χρώμα και κόμμα.... μάλλον κάτι κάνεις λάθος ή εγώ είμαι πολύ "ρομαντικός".... (που είμαι..!!!!)... άλλωστε έχουμε δει τόσα καλά από τα πολιτικά κόμματα... που δεν ξέρω ποιό να πρωτοδιαλέξω να με αυτοκαπελώσω...!!!
- είναι λογικό να υπάρχει μια κάμψη και στα ποδηλατικά δρώμενα / διεκδικήσεις / μάχες / νίκες / συμμετοχές κλπ. Οι εποχές που ζούμε δεν βοηθάνε (ή μπορεί και να βοηθήσουν "ΤΕΛΙΚΑ" πάρα πολύ.... ας περιμένουμε να δούμε... η ιστορία κάτι θα γράψει - προσωπική εκτίμηση).
Ναι. Η αντίστοιχη καμπάνια τύπου "Με Ποδήλατο στη Δουλειά" στο Seattle, ή οποία ήταν το πρότυπο για τη δική μας καμπάνια έχει μετεξελιχθεί σε μια καμπάνια "Με Ποδήλατο Παντού" όπου μετράνε όλες οι ποδηλατικές διαδρομές, για οποιοδήποτε λόγο. Μακάρι να το είχαμε κάνει κι εμείς έτσι. Θα είχε περισσότερη επιτυχία. Δεν λέω περισσότερα εδώ, γιατί είμαστε λίγο εκτός θέματος (αλλά όχι εντελώς, γιατί αν είχαμε πιο δραστήριες συνελεύσεις μπορεί να είχε συζητηθεί το θέμα επαρκώς και να είχαμε τροποποιήσει την καμπάνια έγκαιρα).
US city to replace 'share the road' signs with 'bikes may use full lane' ones...
...περισσότερα στο link: share the road ==> bikes may use full lane
Study: Bicyclists ‘May Use Full Lane’ a Better Message
It's not just a sign : 4 reasons why "Bikes May Use Full Lane"
# http://www.ocregister.com/articles/lane-721831-full-use.html
.
Ανακτήσαμε τον έλεγχο της σελίδας μας στο f/b! Οπότε, χρειάζεται κάποιος/α που θα τη χειρίζεται...
Περί share the lane. http://www.citylab.com/commute/2016/09/cyclists-to-drivers-this-is-my-la... .