Πρόστιμο 700€ σε ποδηλάτη των Χανίων για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

48 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kostependrhs
Απών/απούσα

... τη στιγμή που θα έπρεπε να τον συγχαρούν γιά την επιλογή του να κυκλοφορεί με ποδήλατο. Μήπως θα έπρεπε να συμπαρασταθούμε οικονομικά; Και να πάρει δημοσιότητα το θέμα;

Το ποδήλατο γιά να είναι αποδοτικό, δεν είναι δυνατόν να σταματάει όπου και το αυτοκίνητο γιατί δεν είναι μηχανοκίνητο. Επιπλέον η ζημιά που μπορεί να κάνει με την παραβίαση του κόκκινου είναι σχεδόν ανύπαρκτη σε σχέση με το αυτοκίνητο. Γιά το οποίο η παραβίαση του κόκκινου θα έπρεπε να διώκεται ως απόπειρα ανθρωποκτονίας από πρόθεση.

Η είδηση εδώ.

Πρόστιμο που ξεπερνά τον βασικό μισθό σε ποδηλάτη των Χανίων! - 31 Μαΐου 2016

Το μεσημέρι της Τρίτης δόθηκε σε έναν ποδηλάτη στο κέντρο της πόλης των Χανίων.
Συγκεκριμένα, ο Χανιώτης «πιάστηκε» να παραβιάζει με το ποδήλατό του το «κόκκινο» στον φωτεινό σηματοδότη που είναι στην διασταύρωση των οδών Κυδωνίας και Σφακιανάκη.

Ο αστυνομικός που ήταν εκεί, εφαρμόζοντας κατά γράμμα τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σταματά τον ποδηλάτη για να του κόψει κλήση.

Μόνο που ο άτυχος ποδηλάτης μόλις είδε το ποσό που ανέγραψε ο αστυνομικός στην κλήση κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό.
Επτακόσια (700,00) ευρώ , τα οποία αποτελούν ένα ιδιαίτερα δυσβάστακτο ποσό, ειδικά αυτή την περίοδο και τα οποία «ενισχύουν» τα ταμεία του Δήμου.

Στο ερώτημα, αν είναι δυνατόν να επιβάλλεται τέτοιο πρόστιμο σε ποδήλατο, έστω και για παραβίαση φωτεινού σηματοδότη, η απάντηση είναι θετική.

Όσο και αν φαίνεται απίστευτο, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν διαχωρίζει τα ποδήλατα από τις μοτοσικλέτες, αλλά τα θεωρεί όλα ως δίκυκλα και επιβάλλει τα ίδια πρόστιμα με κάποιες διαφοροποιήσεις για τα ποδήλατα καθώς οι ποδηλάτες πρέπει να έχουν διαφορετική οδηγική συμπεριφορά (π.χ. όταν θέλουν να στρίψουν).

Όμως στην παραβίαση του κόκκινου το πρόστιμο είναι το ίδιο είτε οδηγείς φορτηγό, είτε ποδήλατο εκτός και αν ο ποδηλάτης κατεβεί απο την σέλα και περάσει περπατώντας, οπότε θεωρείται ως πεζός.

Και αυτό είναι κάτι που έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις, κυρίως για το ότι οι επιπτώσεις από την παραβίαση του φαναριού από ένα ποδήλατο δεν έχει τις ίδιες επιπτώσεις με την ίδια παραβίαση απο ένα μηχανοκίνητο όχημα.

Για τον λόγο αυτό σε πολλές περιπτώσεις αστυνομικοί «κάνουν τα στραβά μάτια» στην κίνηση των ποδηλάτων, αλλά το γεγονός είναι πως ο αστυνομικός που ήταν σήμερα στην διασταύρωση των οδών Κυδωνίας και Σφακιανάκη, εξαντλώντας κάθε αυστηρότητα, εφάρμοσε κατά γράμμα τον ΚΟΚ φέρνοντας σε απόγνωση τον ποδηλάτη.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon klisi_podilato_01.jpg68.17 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Δεν επικροτω τον τροχονόμο που έκανε σωστά την δουλειά του, για ενα λόγο, δεν έπρεπε να κάνει αυτή την δουλειά.
Νομίζω υπέδειξε υπερβάλλοντα ζήλο και οτι αρκούσε μια αυστηρή σύσταση.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Κάτσε, μην ξεκινήσετε ακόμα, πάω να πάρω popcorn!!!

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Να περνατε το κοκκινο με το ενα ποδι κατω. Ετσι θεωρειστε πεζοι και δεν εχει προστημο

Ζημια μπορεις να κανεις παντος αν δεν εισαι προσεκτικος και η κακια στηγμη θα ορισει ποσο μεγαλη θα ειναι. Χρειαζεσαι παραδειγμα?

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

και ο πεζος περνει κληση αν περασει με κοκινο εγω ξερω

kostependrhs
Απών/απούσα

Νομίζω οτι αυτό το κείμενο (ελληνικά) δείχνει προς τη σωστή κατεύθυνση γιά το συγκεκριμένο θέμα : http://www.thessalonikicyclechic.com/2012/09/if-kant-were-new-york-cycli...

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

@MAG απο οσο ξερω αυτο ισχυε αλλα αλλαξε καπου στα τελη 80, αρχες 90. Το αρχικο αρθρο μαλλον το επιβεβαιωνει μιας και λεει:

Quote:
Όμως στην παραβίαση του κόκκινου το πρόστιμο είναι το ίδιο είτε οδηγείς φορτηγό, είτε ποδήλατο εκτός και αν ο ποδηλάτης κατεβεί απο την σέλα και περάσει περπατώντας, οπότε θεωρείται ως πεζός.

Επισεις απο οσο ξερω απο καποια αλλη περιπτωση που ειχα διαβασει προσφατα, δεν χρειαζεται να κατεβεις, με το ενα ποδι κατω, εισαι πεζος. Ειναι καπως σαν να εχεις μεγαλο πατινι...

kostependrhs
Απών/απούσα

Quote:
και ο πεζος περνει κληση αν περασει με κοκινο εγω ξερω

Το να παίρνει κλήση ο πεζός, (να θεωρείται δηλαδή παράνομος) είναι επίτευγμα της αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε να ανοίξει ο δρόμος (που ανέκαθεν ήταν γιά όλους) γιά να χωράνε τα κωλοαυτοκίνητα που έφτιαχναν.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Τα "κωλοαυτοκίνητα" είναι μία από τις σπουδαιότερες μηχανές που κατασκευάστηκαν. Το αν γίνεται αλόγιστη χρήση είναι άλλη συζήτηση. Επίσης, το να χρησιμοποιείς ποδήλατο δεν είναι από μόνος του ένας λόγος απονομής συγχαρητηρίων. Σιγά το ζήτημα... Και κλείνω λέγοντας ότι καλώς έφαγε πρόστιμο (και εγώ παραβιάζω κόκκινο καμιά φορά και πρέπει να το σταματήσω οπωσδήποτε). Το ύψος του προστίμου όμως είναι εξοντωτικό και καταστρατηγεί τη βασική αρχή περί αναλογικότητας καθώς δεν είναι δυνατόν να καταλογίζεται πρόστιμο τόσο υψηλό όσο και η αξία του ποδηλάτου. Αυτά τα ολίγα και κάποια στιγμή πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ο ποδηλάτης πρέπει να σέβεται τον ΚΟΚ όσο και οι υπόλοιποι που χρησιμοποιούν τον δρόμο.

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

πΑΝΤΩς σημερα στην ποδηλατοβολτα ,30 ποδηλατες ομαδα δεν περναγαμε με κοκκινο που σημαινει οτι ο Ελληνας αμα τον τσουκσει λιγο η τσεπη αρχιζει και καταλαβαινει........
Εγω θυμαμαι προ 15 χρονια οτι ο πεζος τρωει κλση 20ε αμα περασει κοκκινο , ενω απισης αν τον πατησει αμαξι η δεν ηταν σε διαβαση δεν τον αποζημιωνουν ....

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

πΑΝΤΩς σημερα στην ποδηλατοβολτα ,30 ποδηλατες ομαδα δεν περναγαμε με κοκκινο που σημαινει οτι ο Ελληνας αμα τον τσουκσει λιγο η τσεπη αρχιζει και καταλαβαινει........
Εγω θυμαμαι προ 15 χρονια οτι ο πεζος τρωει κλση 20ε αμα περασει κοκκινο , ενω απισης αν τον πατησει αμαξι η δεν ηταν σε διαβαση δεν τον αποζημιωνουν ....

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Καλα, να περασετε ολοκληρη πομπη με κοκκινο ειναι λιγο καφριλα. Δεν ειχατε δηλωσει και πορεια απο πριν... Θα ηταν παραλογο...

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Moy fenetai oti yparxoyn διαφορετικοι κανονες για πομπες , οπως οτι τιποτα δεν πρεπει να χωρισει την πομπη , υπαρχουν κατι αρθρα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

παιδιά, όταν κινείται ένα μεγάλο πελοτον (μιλάμε για 15 δυάδες, τυπικό πχ για BLE βολτόνηση) είναι πολύ δύσκολο να μην κάψεις κόκκινο φανάρι.
Αν το δούμε εγκαίρως, σταματάμε εγκαίρως, φωνάζοντας για τους πίσω της παρέας.
Αλλά τις πειρσσότερες φορές, ειδικά να μας πιάσει σε φάση πορτοκαλί-στην αρχή του πελοτον (άρα σίγουρα οι πίσω θα περάσουν με κόκκινο), το καίμε και απλά κάνουμε σήμα στους κάθετους ΙΧήδες....
Βασικά εξαρτάται και από τον ρυθμό, από το κέφι της παρέας και από το ποιοί είναι στην κεφαλή.... (υπάρχουν γνωστοί "πιστολέρο" και "νομοταγείς".

Πριν 3-4 χρόνια, τροχαίοι σταμάτησαν 3 από εμάς (όχι εμένα), στο γυρισμό, στα φανάρια του Ελληνικού. Οι 3 είχαν πιστολιάσει το κόκκινο. Οι τροχαίοι τους έκαναν συστάσεις, και από όσο θυμάμαι, τα λεγόμενα ήταν αυτά:
- είστε οι πιο αδύναμοι
- είστε οι πλέον απροστάτευτοι
- είστε ανασφάλιστοι
- αν προξενήσετε ατύχημα, θα σας πάρουν τα σπίτια.

Το θέμα δεν ήταν να κόψουν πρόστιμα, αλλά να μας "προβληματίσουν". (δεν θα πω καν "να μας συνετίσουν")
.
.
.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν είμαστε ΠΟΜΠΗ. Με την καμία.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Το πιο ενδιαφέρον (κατά τη γνώμη μου) ακόμα και από την ίδια την είδηση είναι τα όσα λένε οι «από κάτω»!
Χολή κατά κύριο λόγο εναντίον του ποδηλάτη (η είδηση δεν περιγράφει τις συνθήκες με τις οποίες πέρασε το κόκκινο).
Ισχύει για άλλη μία φορά αυτό που διαπιστώνω σχεδόν καθημερινά: για την πλειοψηφία των σύγχρονων Ελλήνων το αυτοκίνητο είναι κάτι σαν το τοτέμ της των Ινδιάνων και αλίμονο σε αυτόν (ή αυτούς) που του περιορίζουν έστω και ένα εκατοστό από το...98.54% του δρόμου που ήδη κατέχει! (Μη με ρωτάτε πως έβγαλα αυτό το νούμερο). Αν λοιπόν κάποιος εκ των χρησιμοποιούντων το υπόλοιπο 1.46% πάθει κάτι, τότε η χολή ορμάει προς τα εμπρός ακάθεκτη! Και κυρίως η ευχαρίστηση του τύπου «καλά έπαθε»!

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

kostependrhs wrote:

Το να παίρνει κλήση ο πεζός...

Κάπου το χάνεις. Πριν τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΡΌΜΟΥΣ. Μόνο κάτι μονοπάτια για τα ΠΟΔΗΛΑΤΑ είχαν φτιάξει πριν καμία εκατοστή χρόνια.

Τα οποια ποδήλατα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ κοστίζουν πολύ παραπάνω απο τα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ....

Φιλιά

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα
Geraki
Απών/απούσα

Automation wrote:
Το πιο ενδιαφέρον (κατά τη γνώμη μου) ακόμα και από την ίδια την είδηση είναι τα όσα λένε οι «από κάτω»!
Χολή κατά κύριο λόγο εναντίον του ποδηλάτη (η είδηση δεν περιγράφει τις συνθήκες με τις οποίες πέρασε το κόκκινο).
Ισχύει για άλλη μία φορά αυτό που διαπιστώνω σχεδόν καθημερινά: για την πλειοψηφία των σύγχρονων Ελλήνων το αυτοκίνητο είναι κάτι σαν το τοτέμ της των Ινδιάνων και αλίμονο σε αυτόν (ή αυτούς) που του περιορίζουν έστω και ένα εκατοστό από το...98.54% του δρόμου που ήδη κατέχει! (Μη με ρωτάτε πως έβγαλα αυτό το νούμερο). Αν λοιπόν κάποιος εκ των χρησιμοποιούντων το υπόλοιπο 1.46% πάθει κάτι, τότε η χολή ορμάει προς τα εμπρός ακάθεκτη! Και κυρίως η ευχαρίστηση του τύπου «καλά έπαθε»!

Με αφορμή αυτά που έγραψες έκατσα και διάβασα τα σχόλια.

Δεν είδα καμιά χολή οπότε έκατσα και τα ξαναδιάβασα αλλά και πάλι δεν είδα κάτι το περίεργο.

Το αυτονόητο αναφέρθηκε:
"Όλοι όσοι κινούνται στο δρόμο πρέπει να οδηγούν με προσοχή και να τηρούν τον ΚΟΚ"
Δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό.
Το ότι είμαστε ποδηλάτες δεν σημαίνει ότι μπορούμε να κινούμαστε όπως θέλουμε.
Διεκδικούμε την ελεύθερη κίνηση μας στο δρόμο, ακριβώς όπως και τα υπόλοιπα τροχοφόρα, και οφείλουμε να σεβόμαστε τους κανόνες που έχουν θεσπιστεί.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

...το παρακάτω απόσπασμα πιστεύω πως περιέχει μπόλικη χολή:

Όσο για τον "κακομοίρη" που έφαγε την 700αρα, καλά να πάθει.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

κι άλλη χολή: ο σερίφης πήρε ποσοστό 10% μπόνους! ... για εβδομήντα ευρώ κάνουμε έτσι?! μήπως ήρθε η ώρα να μάθουν κάποιοι να σταματάνε στα στοπ & τα κόκκινα? να σέβονται τον ΚΟΚ, να μή πάνε μπροστά απο το φανάρι (βλέπε και Sheldon Brown που τα έλεγε όλα αυτά) για να το βλέπουνε με τα μάτια τους, όχι τη πλάτη τους.

Πομπή το πελοτόν, όντως δεν είναι http://www.glavopoulos.gr/kok/kok041.php
ευχαριστούμε για την αναφορά. Και οι μπλέδες στα μπρεβέ ακόμα(άρθρο 5)
http://www.blecyclingclub.gr/#!kanones/c16n2 μιλάνε για ....

"Άρθρο 5: Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, κάθε ποδηλάτης θεωρείται ότι είναι σε προσωπική διαδρομή. Ο ποδηλάτης πρέπει να οδηγεί σύμφωνα με τον ισχύοντα κώδικα κυκλοφορίας και να τηρεί όλα τα σήματα κυκλοφορίας.
Η ACP, οι άλλοι διοργανωτές, οι εκπρόσωποι ACP και οι σύλλογοι τους, δεν μπορούν και δεν αποδέχονται ευθύνη για τυχόν ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια ενός brevet"
...σεβασμό στο Κ.Ο.Κ., όχι τόσο σαν "ανέβασμα του πήχυ" σε προπόνηση και αγώνες, όσο σαν ένα σεβασμό στον εαυτό μας, τους άλλους, και τη περιουσία όλων μας.
Μεγάλα παιδιά είμαστε! (τιμή και δόξα στον αξιωματικό που βεβαίωσε το πρόστιμο! ποιός ξέρει πόσες ζωές μπορεί να σώσει αυτό....)

http://www.blecyclingclub.gr/#!kanones/c16n2

Geraki
Απών/απούσα

@Automation

Στα 30 σχόλια θα βρεθεί και κάποιο "ανάρμοστο".

Μην πιάνεσαι από μια φράση αν και εδώ που το σκέφτομαι ίσως να έλεγες και εσύ το ίδιο σε μια είδηση της μορφής "700 ευρώ πρόστιμο σε νεαρό που οδηγούσε smart γιατί πέρασε με κόκκινο"

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Geraki wrote:
Το αυτονόητο αναφέρθηκε:
"Όλοι όσοι κινούνται στο δρόμο πρέπει να οδηγούν με προσοχή και να τηρούν τον ΚΟΚ"
Δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό.
Το ότι είμαστε ποδηλάτες δεν σημαίνει ότι μπορούμε να κινούμαστε όπως θέλουμε.
Διεκδικούμε την ελεύθερη κίνηση μας στο δρόμο, ακριβώς όπως και τα υπόλοιπα τροχοφόρα, και οφείλουμε να σεβόμαστε τους κανόνες που έχουν θεσπιστεί.

Όταν θα πάω στα 16 χρόνια μου να αγοράσω ποδήλατο θα μου υποδείξει ο ποδηλατάς πως πρέπει να γνωρίζω τον ΚΟΚ;
Γνωρίζει ο τροχονόμος αν ο καθένας έχει πρόσβαση στην μάθηση,στην εκπαίδευση του ΚΟΚ;
Οφείλει ο τροχονόμος να βεβαιώσει παράβαση(ΆΜΕΣΑ) ή οφείλει να ενημερώσει και να ενημερωθεί για τους λόγους που έγινε η παράβαση και τον λόγο που θεσπίστηκε ένα κώδικάς;
Πως ή τι ορίζει για κάθε άνθρωπο(ποδηλάτη)το πως πρέπει να κινείται στον δρόμο,ώστε να μπορεί ο καθένας να ξεχωρίσει το κυκλοφορώ όπως θέλω και γουστάρω απο την πρέπουσα συμπεριφορά;
Γιατί είναι υποχρεωτικό για τους μηχανοκίνητους να βεβαιώνεται η γνώση του ΚΟΚ ενώ για τους πεζούς και τους ποδηλάτες ΟΧΙ;

Amsterdam
Απών/απούσα

Γιατί σύμφωνα με τον Ποινικό Κώδικα "Η άγνοια του νόμου δεν αποτελεί λόγο για αποκλεισμό της ποινικής ευθύνης για πράξη ή παράλειψη, η οποία διαφορετικά θα συνιστούσε ποινικό αδίκημα, εκτός αν ο νόμος προβλέπει ρητά ότι η γνώση του νόμου από τον υπαίτιο συνιστά στοιχείο του ποινικού αδικήματος."

Για αυτούς που είναι ανήλικοι (δηλαδή κάτω των 18) ευθύνη φέρουν ο/οι κηδεμόνας/ες.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Quote:
Μην πιάνεσαι από μια φράση αν και εδώ που το σκέφτομαι ίσως να έλεγες και εσύ το ίδιο σε μια είδηση της μορφής "700 ευρώ πρόστιμο σε νεαρό που οδηγούσε smart γιατί πέρασε με κόκκινο"

Μη μιλας για smart γιατι διαολιζομαι. 7000 επρεπε να του κοψουν. Οχι 700

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Geraki wrote:
@Automation

Στα 30 σχόλια θα βρεθεί και κάποιο "ανάρμοστο".

Μην πιάνεσαι από μια φράση αν και εδώ που το σκέφτομαι ίσως να έλεγες και εσύ το ίδιο σε μια είδηση της μορφής "700 ευρώ πρόστιμο σε νεαρό που οδηγούσε smart γιατί πέρασε με κόκκινο"

Διάβασα όλα τα σχόλια και θεωρώ πως η αναλογία δεν είναι 1/30 όπως ανέφερες.
Όσο περί του αν έλεγα το ίδιο για ανάλογη περίπτωση, θα σου συστήσω με ιδιαίτερα φιλική διάθεση και τόνο να μη βγάζεις συμπεράσματα περί ανθρώπων που δεν γνωρίζεις. Στην προκειμένη περίπτωση για μένα. Έστω και με την προσθήκη του «ίσως».

Σ' ευχαριστώ

GeorgeV71
Εικόνα GeorgeV71
Απών/απούσα

Θα ήθελα κι εγώ να προσθέσω ένα σχόλιο επί του θέματος. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να δω ποδηλάτης να περνάει με κόκκινο την ώρα που ξεκινουσαμε στον κάθετο δρόμο με πράσινο. Τη μία φορά κι όλας παραλίγο να χτυπήσω εναν με το αμαξι, κι αυτός πέρασε χαλαρος σας να μην έτρεχε τπτ. Δε σας κρύβω ότι τρόμαξα πολύ και νευριασα με την ηλιθιότητα του. Μου έχει τύχει άλλες φορές γκρουπ 3 ποδηλατών να κινούνται σε λεωφόρο μιας λωριδας και να μην κάνουν στην άκρη ο ένας πίσω απ τον άλλο, αλλά δίπλα δίπλα και μεις να είμαστε ουρά από πίσω τους.

Θα ήθελα να πω ότι πολλοί ποδηλάτες δε σκέφτονται ούτε τον εαυτό τους που βάζουν σε κίνδυνο αλλά ούτε και τους άλλους που θα μπουν σε περιπέτειες αν τους χτυπήσουν. Έκανα ποδήλατο στη Λ. Μαραθώνιος, στη Σπάτων και στη Λαυρίου και σε ώρες με κίνηση. Πότε δεν πέρασα κόκκινο, πότε δεν παραβίασα στοπ και πάντα πήγαινα στην άκρη για να μην εμποδιζω. Πάντα σέβομουν τον Κοκ και τους τριγύρω μου.

Πολύ καλά του έκανε ο εν λόγω τροχονομος και μακάρι να το έκαναν κι άλλοι αυτό για να καταλάβουν ορισμένοι στην Ελλάδα ότι ο δρόμος είναι για όλους όσους σέβονται τους άλλους. Είναι καιρός να μάθουν ΚΑΙ οι ποδηλάτες να σέβονται τα άλλα οχήματα και τους πεζούς και όχι μόνο το αντίθετο.

Να με συγχωρείτε για το έντονο ύφος μου αλλά ήθελα να τα πω πολύ καιρό και μόλις σήμερα είδα το ποστ.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

GeorgeV71 wrote:
Θα ήθελα κι εγώ να προσθέσω ένα σχόλιο επί του θέματος. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να δω ποδηλάτης να περνάει με κόκκινο την ώρα που ξεκινουσαμε στον κάθετο δρόμο με πράσινο. Τη μία φορά κι όλας παραλίγο να χτυπήσω εναν με το αμαξι, κι αυτός πέρασε χαλαρος σας να μην έτρεχε τπτ. Δε σας κρύβω ότι τρόμαξα πολύ και νευριασα με την ηλιθιότητα του. Μου έχει τύχει άλλες φορές γκρουπ 3 ποδηλατών να κινούνται σε λεωφόρο μιας λωριδας και να μην κάνουν στην άκρη ο ένας πίσω απ τον άλλο, αλλά δίπλα δίπλα και μεις να είμαστε ουρά από πίσω τους.

Θα ήθελα να πω ότι πολλοί ποδηλάτες δε σκέφτονται ούτε τον εαυτό τους που βάζουν σε κίνδυνο αλλά ούτε και τους άλλους που θα μπουν σε περιπέτειες αν τους χτυπήσουν. Έκανα ποδήλατο στη Λ. Μαραθώνιος, στη Σπάτων και στη Λαυρίου και σε ώρες με κίνηση. Πότε δεν πέρασα κόκκινο, πότε δεν παραβίασα στοπ και πάντα πήγαινα στην άκρη για να μην εμποδιζω. Πάντα σέβομουν τον Κοκ και τους τριγύρω μου.

Πολύ καλά του έκανε ο εν λόγω τροχονομος και μακάρι να το έκαναν κι άλλοι αυτό για να καταλάβουν ορισμένοι στην Ελλάδα ότι ο δρόμος είναι για όλους όσους σέβονται τους άλλους. Είναι καιρός να μάθουν ΚΑΙ οι ποδηλάτες να σέβονται τα άλλα οχήματα και τους πεζούς και όχι μόνο το αντίθετο.

Να με συγχωρείτε για το έντονο ύφος μου αλλά ήθελα να τα πω πολύ καιρό και μόλις σήμερα είδα το ποστ.


Κάνε και λίγο αυτοκριτική,Αγιο 8ριστοφορε και άντε να πάμε να ευλογισουμε κανένα δολοφόνο ΊΧ,με ροχάλες.

GeorgeV71
Εικόνα GeorgeV71
Απών/απούσα

Νομίζω ότι η ειρωνεία δεν ταιριάζει σε ένα τόσο σοβαρό θέμα. Ο καθένας έχει τις απόψεις του και καλό θα ναι να μην ειρωνευομαστε ο ένας τον άλλο.

Αν είσαι μάγκας και ωραίος πείσε με ότι αυτό που λέω είναι λάθος....αλλιώς....κλάφτα Χαράλαμπε

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

GeorgeV71 wrote:
Νομίζω ότι η ειρωνεία δεν ταιριάζει σε ένα τόσο σοβαρό θέμα. Ο καθένας έχει τις απόψεις του και καλό θα ναι να μην ειρωνευομαστε ο ένας τον άλλο.

Αν είσαι μάγκας και ωραίος πείσε με ότι αυτό που λέω είναι λάθος....αλλιώς....κλάφτα Χαράλαμπε


Οι αυτοκινητιστές δεν είναι αυτοί που περνούν με πορτοκαλί προς κόκκινο γκαζώνοντας,που μιλάνε και στέλνουν SMS ενώ οδηγούν,που πίνουν και οδηγούν,που προσπερνάνε από δεξιά,που αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες στις γειτονιές που καταπιέζουν μια ολόκληρη πόλη χρησιμοποιώντας ενα ολόκληρο τετραθεσιο για την μετακίνηση ενός ατόμου;
Εγώ ξέρω πως η καταπίεση οδηγεί στην αντίδραση και στην συσπείρωση των άδικημένων αν νομίζετε οτι εσείς μπορείτε να μας κουνατε το δάχτυλο και εμείς θα σκύβουμε το κεφάλι γελιεστε οικτρά.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Απίστευτο περιστατικό βίας πριν δεκαπέντε μέρες
στο Βόλο και μάλιστα στο κέντρο της πόλης και σε
ώρα αιχμής, με θύμα φοιτήτρια ποδηλάτισσα.
Πεζός της επιτέθηκε και την έριξε στο οδόστρωμα
επειδή δεν πρόλαβε να σταματήσει έγκαιρα στο
κόκκινο φανάρι και γι’ αυτό συνέχιζε να ποδηλατεί
παραβιάζοντάς το.
Τα περιστατικό συνέβη στην οδό Δημητριάδος με
Ελ. Βενιζέλου την Παρασκευή, 1η Ιουλίου 2016, στις
8.30 το πρωί. Η κοπέλα οδηγούσε το ποδήλατο σε
αργό ρυθμό, όταν σοκαρισμένη αντιλήφθηκε έναν
πεζό από δεξιά της να κατεβαίνει το οδόστρωμα και
αίφνης να ορμάει επάνω της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας, προφανώς
εκνευρισμένος από την παραβίαση του φωτεινού
σηματοδότη, περίμενε το ποδήλατο να φτάσει στο
ύψος του, κατέβηκε το πεζοδρόμιο και στη συνέχεια
άρπαξε την κοπέλα και την απώθησε ρίχνοντας στο
δρόμο με τα χέρια του.
Η νεαρή οδηγός ανυπεράσπιστη δεν μπόρεσε ούτε
καν να αμυνθεί. Η φίλη της, που ήταν στο πίσω
μέρος του ποδηλάτου, όταν συνέβη το περιστατικό,
μπόρεσε μόνο να συγκρατήσει το ποδήλατο και να
παραμείνει όρθια, επίσης σοκαρισμένη, έμεινε να
κοιτάζει τρομαγμένη τον άνδρα.
Η οδηγός έπεσε στην άσφαλτο και χτύπησε το χέρι
της. Μπροστά της, έβλεπε τον πεζό να
απομακρύνεται, ενώ εξύβριζε τόσο την ίδια όσο και
τη φιλενάδα της.
Πίσω από τις δύο κοπέλες ήταν σταματημένα τα
αυτοκίνητα στο κόκκινο φανάρι και ήταν ευτύχημα
το γεγονός που κάποιο όχημα δεν συνέχισε την
πορεία του… Ωρα αιχμής ήταν… Οι οικογένειές τους
δεν μπορούν να διανοηθούν τι θα μπορούσε να είχε
συμβεί σε διαφορετική περίπτωση.
Πεζοί και οδηγοί αυτοκινήτων, στο μεταξύ,
παρακολουθούσαν το περιστατικό παγωμένοι.
Δυστυχώς, κανένας, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν
αντέδρασε για να προστατέψει τα κορίτσια ή να τα
βοηθήσει, ίσως επειδή η συμπεριφορά του πεζού
ήταν απρόβλεπτη και γι’ αυτό αιφνιδίασε.
Ενας ηλικιωμένος κύριος από την άλλη πλευρά του
πεζοδρομίου διέσχισε τη διάβαση και φάνηκε επίσης
σα να μην έδινε σημασία.
Η νεαρή φοιτήτρια απευθύνθηκε στο Γενικό
Νοσοκομείο Βόλου όπου έμεινε έξι ολόκληρες ώρες.
Είχε ραγίσει το χέρι της και οι γιατροί της έβαλαν
γύψο.
Μέχρι σήμερα τόσο η ίδια όσο και η φιλενάδα της
που την είχε επισκεφτεί στο Βόλο από την Αθήνα
δεν μπορεί να ξεπεράσει το ισχυρό σοκ.
Η οικογένειά της κατήγγειλε το περιστατικό στην
Αστυνομία. «Θεωρώ ότι είναι μία βίαιη, ακραία και
αδικαιολόγητη επίθεση σε έναν πολίτη
ανυπεράσπιστο, σε ένα κορίτσι που δεν ήταν σε
θέση να αμυνθεί. Η αδυναμία του θύματος και το
γεγονός ότι ήταν γυναίκα δεν είναι τυχαία στοιχεία,
αλλά αντιθέτως πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη»,
ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η μητέρα της.
Ως μητέρα η γυναίκα καταθέτει ότι: «οι δύο κοπέλες
υπέστησαν ισχυρό ψυχολογικό σοκ και
αναστατωμένες ήρθαν στην Αθήνα, φοβισμένες από
την ξαφνική βία που δέχθηκαν. Το χέρι της κόρης
μου έχει υποστεί ράγισμα και ως εκ τούτου θα το
έχει στο γύψο για αρκετό χρονικό διάστημα».
Φυσικά όλα τα καλοκαιρινά σχέδια άλλαξαν άρδην.
Αυτό όμως είναι το λιγότερο. «Θα μπορούσε η κόρη
μου να παρασυρθεί από διερχόμενο αυτοκίνητο,
καθώς ήταν πεσμένη κάτω, αν δεν ήταν
σταματημένα τα αυτοκίνητα λόγω της φωτεινής
σήμανσης. Δε θέλω να σκεφτώ τι θα μπορούσε να
είχε συμβεί!», αναφέρει η ίδια.
Η οικογένεια της μαθήτριας εκτιμά ιδιαίτερα την
κοινότητα του Βόλου και τη σχέση της με τους
φοιτητές. Παρακαλεί αν κάποιος είδε το
περιστατικό, να δώσει στοιχεία είτε στην Αστυνομία,
είτε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, όπου υπάρχουν τα στοιχεία
της οικογένειας.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:
...Η φίλη της, που ήταν στο πίσω
μέρος του ποδηλάτου, όταν συνέβη το περιστατικό,
...

???

contact