Αγορά κούρσας: Endurance η Race γεωμετρία, από Ελλάδα ή εξωτερικό;

92 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Να θυμίσω ότι είτε race είτε endurance, θα πάει τόσο
γρήγορα όσο τα πόδια του αναβάτη. Σε οριακές καταστά-
σεις, η "race" γεωμετρία θα δώσει κάποιες προϋποθέσεις
για κάτι παραπάνω (επιτάχυνση, χειρισμό κλπ) αλλά μέχρι
εκεί. Μιλάμε για οριακές καταστάσεις, όχι κάνω βόλτα με
25-30χλμ.

Το γράφω διότι πολλοί νομίζουν ότι αν πάρουν endurance
θα πηγαίνουν με 20χλμ ενώ αν πάρουν race θα πηγαίνουν
με κάποιο μαγικό τρόπο με 40χλμ και το ποδήλατο θα
στρίβει με τη σκέψη. Δεν παίζουν αυτά.

Θεωρώ ότι είναι άτοπο να συγκρίνουμε τις δυο γεωμετρίες.
Οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι. Η μια είναι αγωνιστική και η
αλλη προσφέρει άνεση για πολύωρη οδήγηση.

Για να παίξεις με αποστάτες θα πρέπει να έχεις περιθώριο
στο steerer. Για να έχεις περιθώριο θα πρέπει να είναι ά-
κοπο -το οποίο σημαίνει custom στήσιμο- και φυσικά να εί-
ναι μακρύ από τη μάνα του.

Θεωρώ ότι με βάση την ηλικία σου, η endurance γεωμετρία
θα σε βοηθήσει περισσότερο και θα έχει περισσότερες πι-
θανότητες να γράψει χιλιόμετρα για πολλά χρόνια αντί να
πιάσει αράχνες.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Για να παίξεις με αποστάτες θα πρέπει να έχεις περιθώριο
στο steerer. Για να έχεις περιθώριο θα πρέπει να είναι ά-
κοπο -το οποίο σημαίνει custom στήσιμο- και φυσικά να εί-
ναι μακρύ από τη μάνα του.

To παμε και παραπάνω Canon και Rose σου δίνουν δυνατότητα για επιλογή όσων spacers επιθυμείς στην προπαραγγελία σου
Κατά τα λοιπά συμφωνούμε

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Επειδή όμως δεν ξέρω αν όλοι διαβάζουν όλα τα μηνύματα,
μπορεί κάποιος να νομίζει ότι σε ο,τι ποδήλατο, απλά α-
νεβάζεις το λαιμό και το έκανες endurance.

ntpro
Απών/απούσα

Για την Rose αυτό ίσχυε παλαιότερα. Τώρα τα pro sl είναι pre assembled δεν μπορείς να κάνεις αλλαγές κατά την παραγγελία μόνο μετά άρα το steerer είναι κομμένο. Για canyon δεν ξέρω. Μάλλον οι εισαγωγικες σειρές έρχονται συναρμολογημενες από Κίνα πια.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Να πάρεις race γεωμετρία και μετά είσαι "όρθιος".
Ούτε φυσικά θα γίνει "άνετη" η race μόνο και μό-
νο από το ύψος του τιμονιού καθώς όλες οι άλλες
γωνίες και διαστάσεις παραμένουν race.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν νομίζω πως βάζοντας spacers στο τιμόνι το κάνεις endurance

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

ntpro wrote:
Για την Rose αυτό ίσχυε παλαιότερα. Τώρα τα pro sl είναι pre assembled δεν μπορείς να κάνεις αλλαγές κατά την παραγγελία μόνο μετά άρα το steerer είναι κομμένο. Για canyon δεν ξέρω. Μάλλον οι εισαγωγικες σειρές έρχονται συναρμολογημενες από Κίνα πια.

Πού το είδες αυτό? γιατί στη σελίδα αυτή bike configuration: https://www.rosebikes.co.uk/bike/multiroad-pro-sl-2000-863513/aid:863552
άλλα ισχύουν

ntpro
Απών/απούσα
Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

ntpro wrote:
https://www.rosebikes.co.uk/bike/pro-sl-1000-bike-now-852768/aid:852774
Και

https://www.rosebikes.co.uk/bike/pro-sl-2000-bike-now-821326/aid:821337

Δοκίμασε


Αυτά που κοιτάς είναι στην κατηγορία bike now δηλαδή συναρμολογημένα ποδήλατα και έτοιμα για διάθεση. Επειδή τον Αύγουστο δίνουν άδειες στο προσωπικό έχουν ήδη φτιάξει στοκ για διάθεση μέσα στον Αύγουστο. Στείλε email να το επιβεβαιώσεις

Thronos
Απών/απούσα

Μπορειτε οι γνωστες να δωσετε και μοντελα απο την ελληνικη αγορα για καποιους που μπορει να ενδιαφερθουν στην πορεια για κουρσες +/- 1000 ευρω?

Tasakos10
Απών/απούσα

Γενικώς για καλες τιμες σε κουρσακια, κοιτάμε Cube του 2015 με εξοπλισμό και τιμες αντίστοιχους με Canyon, Merida, Ideal και Fuji. Αν έχω ξεχάσει κάτι, ας συμπληρώσει οποίος θυμάται.
Επισημαινω οτι σουπερ ποδήλατο για τα λεφτά του, είναι το Fuji Roubaix. Ίσως το μοναδικό που ξέρω σε αυτές τις τιμες κάτω απο 8.5 κιλά αλουμίνιο .

ntpro
Απών/απούσα

Πάντως όπως αναφέρθηκε δεν είναι σωστή λύση αυτή. Και ούτε αισθητικά όμορφη με το steerer να περισσεύει 10cm πάνω από το πλαίσιο. Για την ιστορία πάντως πιστεύω ότι και με την race γεωμετρία μπορείς να κάνεις χλμ.

ntpro
Απών/απούσα

Γιατί ποτέ κανείς σχεδόν δεν προτείνει Ιταλικά? Τα πέτρινα χρόνια της ποδηλασιας τότε που είμασταν ελάχιστοι οτιδήποτε μη Ιταλικό ήταν για τα παιδιά. Μόνο η Campangolo διατηρεί ακόμα το status αλλά και αυτό για πόσο?

Tasakos10
Απών/απούσα

Για μένα η Ιταλική σχολή είναι οτι καλυτερο υπάρχει. Οι τιμες όμως είναι απαγορευτικές γι αυτό που ζητάει ο άνθρωπος .

abadlot
Απών/απούσα

ntpro wrote:
Γιατί ποτέ κανείς σχεδόν δεν προτείνει Ιταλικά? Τα πέτρινα χρόνια της ποδηλασιας τότε που είμασταν ελάχιστοι οτιδήποτε μη Ιταλικό ήταν για τα παιδιά. Μόνο η Campangolo διατηρεί ακόμα το status αλλά και αυτό για πόσο?

Καλά το Colnago που πρότεινες παραπάνω είναι πράγματι πολύ ωραίο αλλά δυστυχώς ξεφεύγει σε τιμή...
Τωρα αν αξίζουν 300 ευρώ παραπάνω για να είναι ιταλικό δεν ξέρω....

Αν και υποψιάζομαι ότι η απάντηση θα είναι αρνητική ας κάνω την ερώτηση :
Για κάποιον σαν κι εμένα θα ήταν σοφό να πάει απευθείας σε carbon σκελετό με την προυπόθεση ότι βρίσκει κάτι που του αρέσει με κάποια υπέρβαση στο budget;
Π.χ. μια περίπτωση είναι το Specialized Roubaix SL4 το απλό και το Planetx Pro Carbon που προτείνατε παραπάνω.

Υποθέτω ότι η απάντηση θα είναι "κάνε λίγο ποδήλατο πρώτα να μάθεις τι θες και τι σου αρέσει και στη συνέχεια αποφασίζεις" απλά να βεβαιωθώ θέλω.

Κι'άλλη μια ερώτηση: βλέπω αρκετά ποδήλατα, ειδικά της Giant, με μηχανικά δισκόφρενα. Απλώς τα προσπερνάμε ή υπάρχουν οφέλη;;;;;

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

το πολύ ψάξιμο, σε μεγέθη, υλικά και λοιπά, καλό είναι εννοείται και πρέπει να γίνεται, και να έχει σωστή κατάληξη.
Θέλεις "κούρσα"? κρύβεις το μάστορα μέσα σου? θέλεις commuter? μήπως θέλεις να το φορτώσεις και να πάς όπου αγαπάς?!
https://www.youtube.com/watch?v=-7zXMfRj8So
Πιστεύω είναι ένα ποδήλατο που δε θα το βαρεθεί κανείς ποτέ(μόνο βάλε-βγάλε τα σχαρόφτερα, τις βάσεις παγουριών, τα ...τά...τσιτζιμπλίκια, αμέσως-αμέσως κάλυψες τη ψυχολογική & ουσιαστική ανάγκη του μάστορα, και "της αλλαγής ποδηλάτου")
Δε ξέρω, αν άρχιζα απο την αρχή, σε ένα τέτοιο θα κατέληγα, το οποίο
βγαίνει με 26άρηδες και με 28άρηδες τροχούς. Δε σε αφήνει αυτό το ποδήλατο, ούτε εσύ το αφήνεις! Ασχέτως της μάρκας, ένα τουρινγκ είναι μιά καλύτερη ίσως σκέψη, για να "κλείσεις" απο το βασικό εξοπλισμό.
Η βαθιά κρίση δεν επιτρέπει για παραπάνω απο ένα ποδήλατο, και αυτό τα έχει όλα σε ένα νομίζω

ntpro
Απών/απούσα

είναι επειδή είναι colnago, και δεν στο προτείνω απλώς ήθελα να σημειώσω ότι πολλές φορές δεν αγοράζουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε αλλά συμβιβαζόμαστε σε αυτό που μπορούμε. (αυτό για την υπέρβαση του προυπολογισμού)
Αλλά και οι εταιρείες πουλάνε και όνομα και ιστορία και καμιά φορά το πληρώνεις.
Για τα δισκόφρενα: τα θεωρώ άχρηστα στη ποδηλασία δρόμου και δύσκολα στη ρύθμιση αλλά σε λίγο καιρό θα τα βλέπουμε μάλλον παντού.
Δες λίγο και για το Fuji Roubaix 1.3 νομίζω ότι είναι λίγο πάνω από τα 1000€ στην Ελλάδα και ελάχιστα λιγότερο από εξωτερικό.
Μην ανοίξεις το θέμα με το carbon σκελετό θα ακούσεις πολλά που θα σε μπερδέψουν και θα γυρίσεις προς τα πίσω στο θέμα απόφασης.
Αν θέλεις και κάτι σε Ιταλικό
http://www.wiggle.co.uk/cinelli-experience-tiagra-2016/

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

http://www.custombicycles.gr/index.php?act=viewProd&productId=1156
ιταλικό κοντά στα 1000 ευρά

ntpro
Απών/απούσα

Τυχαία είδα email από το EVANS και έχει δύο ενδιαφέρουσες "προσφορές"
https://www.evanscycles.com/en-gr/bmc-teammachine-alr01-tiagra-2016-road...
και
https://www.evanscycles.com/en-gr/scott-speedster-20-2016-road-bike-EV25...
Έχει αλλάξει όμως η πολιτική και χρεώνουν μεταφορικά 63€ ενώ παλαιότερα ήταν δωρεάν.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Κάπου πρέπει να ειπώθηκε παραπάνω αλλά ίσως να μην διευκρινίστηκε αρκετά.
Ένα πλαίσιο endurance δεν είναι μόνο ένας ψηλότερος λαιμός.
Είναι και η όλη μελέτη κατασκευής του πλαισίου που επιτρέπει μεγαλύτερη απορρόφηση κραδασμών με όποια οφέλη μπορεί να έχει αυτό στα ''κουρασμένα'' κορμιά μας των 45+ ετών.
Μην φοβάσαι πολύ ''ψηλά'' δεν θα είσαι.
Όσο για τα χλμ. που θα κάνεις τελικά αν σ'αρέσει και ασχολείσαι μόνο προς τα πάνω θα πάνε.
Επίσης φυσικά τι endurance και race,τα πόδια τα πάνε.
Αλλά άμα είσαι 45 ας απορροφάει και λίγο το πράγμα,καλύτερα θα είσαι απ'όλες τις απόψεις.
Όσο για τις τιμές,αν καταφέρεις και ''κρατηθείς'' μέχρι τέλος του χρόνου-αρχές του επόμενου,δεν θα το πιστεύεις τι ποδήλατο θα πάρεις με 1.000-1.100 ευρώ.
Πιθανόν και Ελλάδα.
Εγώ πήρα από εδώ καινούργιο 29άρι HD κάρμπον 300 ευρώ κάτω και πουλήθηκαν επίσης κούρσες κάρμπον Trek Emonda στα 1.080.
Επίσης τα 150-200 ευρώ τυχόν διαφοράς με έξω στην τιμή,πλέον που έχω κι εγώ τις δυσκολίες μου,δεν τα θεωρώ λίγα.
Μπορώ να αγοράσω αρκετά πράγματα σε ένδυση-εξοπλισμό.
Τα έχω φέρει πλέον ''βόλτα'' τα καλά μαγαζιά στον χώρο.
Μια χαρά φτιάχνεις την σχέση σου με έναν καλό μάστορα πηγαίνοντας το για service και ότι άλλο χρειαστεί αν το έχεις πάρει απ'έξω.
Άσε που λίγο να πιάνει το χέρι σου και με το youtube η το νετ παρέα κάνεις τα πάντα.
Όσο για εγγύηση,καμιά φορά πιο γρήγορα αντιδρούν τα καλά μαγαζιά έξω παρά εδώ.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Συμφωνώ με τον TL. Έτσι είναι τα πράγματα. Μην φοβάσαι την αγορά απο εξωτερικό. Έχε τον νού σου για sales και clearance, θα πετύχεις πολύ καλές περιπτώσεις αν δεν βιάζεσαι και το ψαχνεις. Απο τα 4 ποδήλατα που έχω στην διάθεσή μου αυτή την στιγμή μόνο το ένα (το πρώτο μου έχω πάρει απο εδώ).
Επίσης, η εγγύηση καλύπτεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα απο τα "γνωστά" και αξιόπιστα καταστήματα του εξωτερικού. Παράδειγμα που μου έτυχε προσωπικά πρίν 2 χρόνια ήταν να επιστρέψω ολόκληρο τροχό που παρουσίασε βλάβη με κέντρο nexus στο κατάστημα εξωτερικού απο όπου αγοράστηκε το ποδήλατο, να ελεχθεί / επισκευαστεί ο τροχός μετά απο μερικές μέρες, να μου επιστραφεί πίσω κομπλέ και κατόπιν να μου πιστωθούν και τα χρήματα μεταφορικών που δαπάνησα για να τους τον στείλω, στο λογαριασμό μου.

abadlot
Απών/απούσα

TL wrote:
Κάπου πρέπει να ειπώθηκε παραπάνω αλλά ίσως να μην διευκρινίστηκε αρκετά.
Ένα πλαίσιο endurance δεν είναι μόνο ένας ψηλότερος λαιμός.
Είναι και η όλη μελέτη κατασκευής του πλαισίου που επιτρέπει μεγαλύτερη απορρόφηση κραδασμών με όποια οφέλη μπορεί να έχει αυτό στα ''κουρασμένα'' κορμιά μας των 45+ ετών.
Μην φοβάσαι πολύ ''ψηλά'' δεν θα είσαι.
Όσο για τα χλμ. που θα κάνεις τελικά αν σ'αρέσει και ασχολείσαι μόνο προς τα πάνω θα πάνε.
Επίσης φυσικά τι endurance και race,τα πόδια τα πάνε.
Αλλά άμα είσαι 45 ας απορροφάει και λίγο το πράγμα,καλύτερα θα είσαι απ'όλες τις απόψεις.

Εχω καταλήξει στη γεωμετρία...endurance νομίζω θα είναι καλύτερα!

TL wrote:

Όσο για τις τιμές,αν καταφέρεις και ''κρατηθείς'' μέχρι τέλος του χρόνου-αρχές του επόμενου,δεν θα το πιστεύεις τι ποδήλατο θα πάρεις με 1.000-1.100 ευρώ.
Πιθανόν και Ελλάδα.
Εγώ πήρα από εδώ καινούργιο 29άρι HD κάρμπον 300 ευρώ κάτω και πουλήθηκαν επίσης κούρσες κάρμπον Trek Emonda στα 1.080.
Επίσης τα 150-200 ευρώ τυχόν διαφοράς με έξω στην τιμή,πλέον που έχω κι εγώ τις δυσκολίες μου,δεν τα θεωρώ λίγα.
Μπορώ να αγοράσω αρκετά πράγματα σε ένδυση-εξοπλισμό.
Τα έχω φέρει πλέον ''βόλτα'' τα καλά μαγαζιά στον χώρο.

Δυσκολο να κρατηθω μεχρι το τελος του χρόνου...πολύ δύσκολο νομίζω!
Και για μενα τα 150-200 ειναι σημαντικά.
Αν αποφασίζα βασει τιμής μάλλον θα κατέληγα στο Giant Defy 2 που ειναι και το φτηνοτερο από αυτά που κοιτάω και μια χαρά το βρίσκω αν και δεν ειμαι τοσο σίγουρος για το βάρος του και το χρώμα του, το μπλε ελεκτρικ που έχει!!! Εναλλακτικά στο Merida 300.

Αν εκανα λιγο υπομονή, μαζευα λεφτα και έφτανα το 1000άρικο τότε οι επιλογές γίνονται περισσότερες και μπαίνουν και κάποια carbon στο παιχνίδι. Δεν ξέρω τι θα έκανα... αλλά αυτό το TREK Emonda που είναι ήδη σε προσφορά μου κάνει κλικ. Να το΄χε και σε μαυρο!!!

Βεβαια βλεποντας και το αντίστοιχο Trek Emonda ALR4 ή το Fuji Roubaix τα αλουμινια, η διαφορά στο βάρος είναι μόνο 300γρ. Κατι άλλο παραπάνω θα προσφέρει βεβαια το carbon όπως η απορρόφηση των κραδασμών...
Δυσκολη απόφαση

TL wrote:
Μια χαρά φτιάχνεις την σχέση σου με έναν καλό μάστορα πηγαίνοντας το για service και ότι άλλο χρειαστεί αν το έχεις πάρει απ'έξω.
Άσε που λίγο να πιάνει το χέρι σου και με το youtube η το νετ παρέα κάνεις τα πάντα.
Όσο για εγγύηση,καμιά φορά πιο γρήγορα αντιδρούν τα καλά μαγαζιά έξω παρά εδώ.

Κι εγώ έτσι πιστεύω...

abadlot
Απών/απούσα

NikniS wrote:
Συμφωνώ με τον TL. Έτσι είναι τα πράγματα. Μην φοβάσαι την αγορά απο εξωτερικό. Έχε τον νού σου για sales και clearance, θα πετύχεις πολύ καλές περιπτώσεις αν δεν βιάζεσαι και το ψαχνεις.
...

Φαντάζομαι ότι μια καλή λύση ειναι να γραφτείς στα newsletter τους σωστά;
Η να βρεις τα μοντέλα που θες και να βαλεις alert σε sites σαν τον pricespy.co.uk!
Τεσσερα ποδήλατα; Μήπως είσαι 56αρης και πουλάς κανένα σε καλή τιμή;;;

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

abadlot wrote:
NikniS wrote:
Συμφωνώ με τον TL. Έτσι είναι τα πράγματα. Μην φοβάσαι την αγορά απο εξωτερικό. Έχε τον νού σου για sales και clearance, θα πετύχεις πολύ καλές περιπτώσεις αν δεν βιάζεσαι και το ψαχνεις.
...

Φαντάζομαι ότι μια καλή λύση ειναι να γραφτείς στα newsletter τους σωστά;
Η να βρεις τα μοντέλα που θες και να βαλεις alert σε sites σαν τον pricespy.co.uk!
Τεσσερα ποδήλατα; Μήπως είσαι 56αρης και πουλάς κανένα σε καλή τιμή;;;


Τώρα βάζεις εμένα στην πρίζα γιατί είμαστε ακριβώς στα ίδια μέτρα-νούμερο...χαχαχαχ...
Το Emonda από Evans είναι για παράδοση στο κατάστημα μόνο.
Η Trek γενικά προσπαθεί να προσέχει τα θέματα αντιπροσώπου σε κάθε χώρα και η πωλήσεις να γίνονται σε φυσικό κατάστημα.
Όσο για το βάρος,πιο πολύ ρόλο παίζει η συμπεριφορά του πλαισίου παρά κάποια γραμμάρια πάνω κάτω.

abadlot
Απών/απούσα

Άντε ντε!!!
Κάνε κανένα ψυχικό...
Χρειάζεσαι και μια ανανέωση νομίζω...

Amsterdam
Απών/απούσα
NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Κάνεις κανονικά λογαριασμό και ενημερώνεσαι για τυχόν προσφορές κατά καιρούς μέσω email. Βέβαια εγώ μπαίνω και κοιτάω συχνά καθώς όλο και κάτι ψάχνω είτε σε ρουχισμό, είτε σε εξαρτήματα είτε σε αξεσουάρ.
Την περίοδο αυτή πάντως παίζουν εκπτώσεις λίγο πολύ σε όλα τα καταστήματα του εξωτερικού.
56άρης είμαι αλλά απο τα 4 το ένα είναι road (endurance) τα άλλα είναι άλλη κατηγορία.
Καλές αγορές!

abadlot
Απών/απούσα

Μόλις γύρισα από τη σωματομετρηση και μπερδεύτηκα περισσότερο αντί να γίνει το αντίθετο.
Ύψος 183.5, inseam 91 από 86.5 που είχα μετρήσει εγώ, και πολύ μακριά χέρια, τόσο που του έβγαζε check για να τα ελέγξει. Α και ανισομερη επίσης.
Προτεινόμενο stack 60.1, reach 41, top tube 59.
Λίγο που κοίταξα τα υποψήφια ποδήλατα πάω σίγουρα σε 58/xl
Πιο μεγάλο βάρος να ρίξω στο stack η στο reach; Γιατί να το βρω ακριβώς, δεν υπάρχει
Το reach είναι πολύ μεγάλο, δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ποδήλατο. Με λαιμό διορθώνεται;
Και η γεωμετρία των race είναι τελικά πιο κοντά στα μέτρα μου, ίσως να πρέπει να την επιλέξω τελικά, τι λέτε;

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Χμμμ...χωρίς να είμαι και κανένας γνώστης των μετρήσεων για το ύψος σου τα υπόλοιπα νούμερα φαίνεται είναι αρκετά μεγάλα.
Φαντάζομαι οι μετρήσεις έγιναν από επαγγελματία.
Επίσης όντως από μια γρήγορη ματιά που έριξα (με επιφύλαξη ψάξε όσο πιο πολλά μοντέλα μπορείς) οι μετρήσεις σου φαίνονται να πηγαίνουν πιο κοντά σε race.
Π.χ. εδώ στο 60άρι μέγεθος: https://static.evanscycles.com/production/pdf-media/sizing-table/Cannond...
To reach τώρα,μπορείς να παίξεις με μεγαλύτερο μήκος λαιμού ώστε να βολευτείς καλύτερα σε κάποιο πλαίσιο αλλά και αυτή είναι μια μέτρηση-μέγεθος στάνταρ πάνω σε ένα πλαίσιο.
Δεν ''αλλάζει''.
Αυτός που σε μέτρησε τι προτείνει;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάθετο, οριζόντιο, λαιμό, γωνίες κάθετου, γωνίες κούτελου,
ύψος σέλας από τριβή, απόσταση σέλας από τιμόνι, διαφορά
ύψους από το επίπεδο της σέλας και αυτό του τιμονιού, μή-
κος steerer;

Το Reach χωρίς να ξέρεις τη γωνία του κάθετου είναι ανού-
σιο. Μπορείς να πάρεις δυο ποδήλατα με ίδιο reach και το
ένα να έχει πιο μικρή γωνία στον κάθετο οπότε πρακτιά να
είσαι πιο μακρυά από το τιμόνι. Το Stack χωρίς να ξέρεις
σε τι ύψος κάθεται το τιμόνι είναι επίσης ανούσιο.

Το Cannondale Synapse Alloy 58 έχει stack 61.8, reach 39.2,
γωνία κάθετου και κούτελου 73 μοίρες, μήκος κούτελου 20.8,
μήκος κάθετου 54.5

Το Canyon Endurance AL 6.0 στο XL έχει stack 61.9, reach 39.3,
γωνία κάθετου 73,5 μοίρες, γωνία κούτελου 73,25, μήκος κού-
τελου 21.2, μήκος κάθετου 58.5.

Βλέπει λοιπόν το πως δυο ποδήλατα με ίδια stack/reach, δεν
έχουν την παραμικρή σχέση μεταξύ τους.

Δεν ξέρω πως θα μπορέσεις να επιλέξεις ποδήλατο μόνο με αυτά
τα νούμερα. Εγώ κοιτάω το saddle height, το saddle to handle-
bar length σε συνάρτηση με stem length και φυσικά την απόστα-
ση ύψους ανάμεσα στο επίπεδο σέλας και επίπεδο τιμονιού.

Το reach είναι η οριζόντια απόσταση από την κάθετη προέκταση
του κέντρου της μεσαίας τριβής και την κορυφή του κούτελου.
Είναι fix νούμερο, δεν σχετίζεται και δεν διορθώνεται από
το μήκος του λαμού. Ο λαιμός το μόνο που μπορεί να σου αλ-
λάξει είναι την απόσταση σέλας τιμονιού και λίγο το ύψος
του τιμονιού.

contact