Εμπειρία και συμβουλή για ποδήλατο δρόμου Fidusa

71 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ekiask
Απών/απούσα

Γειά σας,

Ενδιαφέρομαι για να παραγγείλω ποδήλατο δρόμου fidusa.
Έχει κανένας κάποια εμπειρία και συμβουλή επ'αυτού;

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πιο fidusa ζαχαρώνεις?

geatle
Απών/απούσα

προσωπικα ειμαι υπερ των χειροποιητων ποδηλατων και τα θαυμαζω. μπορει να πληρωνεις κατι παραπανω αλλα αυτο που θα παρεις ειναι μοναδικο σε ολο τον κοσμο και σχεδιασμενο μονο για τις αναγκες σου. εμενα αυτο μου λεει πολλα. σε οσους δεν λεει τιποτα, δεν υπαρχει λογος να κοιτανε προς αυτην την κατευθυνση.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

geatle wrote:
προσωπικα ειμαι υπερ των χειροποιητων ποδηλατων και τα θαυμαζω. μπορει να πληρωνεις κατι παραπανω αλλα αυτο που θα παρεις ειναι μοναδικο σε ολο τον κοσμο και σχεδιασμενο μονο για τις αναγκες σου. εμενα αυτο μου λεει πολλα. σε οσους δεν λεει τιποτα, δεν υπαρχει λογος να κοιτανε προς αυτην την κατευθυνση.

εδώ και κάποια χρόνια ο βογιατζής φέρνει κυρίως έτοιμα πλαίσιο
και αυτό φαίνεται από το ότι τα περισσότερα του μοντέλα έχουν στανταρ νούμερα
δες τα νούμερα στο lepida
Και δες τα νούμερα σε φτηνότερα μοντέλα
πέραν τούτου πουλάει ακόμα chorus 10άρα
παλιά σειρά δλδ
βέβαια ελπίζω να μην έχασε τις γνώσεις του και να φέρνει ακόμα πολύ καλά ποδήλατα
όπως έκανε παλιότερα
γενικά έχω καιρό να ασχοληθώ με fidusa Πέραν του δικού μου που με αντέχει για πάνω από 10 συναπτά έτη
:D

Ekiask
Απών/απούσα

Το WING Wo or

WING G

Έτυχε να βρεθώ στη Ρόδο και μου άρεσε αυτό πού μα κάνει. Πήρε μετρήσεις και είμαι υπό σκέψη. Τσιμπάει λίγο. Αλλά όπως είπαμε 100% κουστούμι.

Ekiask
Απών/απούσα

Έχεις ποδήλατο fidusa?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ekiask wrote:
Έχεις ποδήλατο fidusa?

ναι έχω
Mtb furia
αλλά όχι αυτό που φέρνει τώρα
πιο παλιό

το wing βγαίνει σε συγκεκριμένα νούμερα
και λογικά θα έχει και bsa μεσαία τριβή
ο βογιατζής τις κούρσες του τις είχε πάντα με ιταλικό πάσο
όταν ήταν χειροποίητες
και το να έχει carbon stays ήταν "μοδα" πριν μια 5ετια ίσως και παραπάνω
και αποτυχημένη μόδα

οπότε αν όντως θέλεις να πας στο wing
ζήτα το χωρίς carbon stays
και ρώτα τι σωλήνες έχει (από περιέργεια)
λογικά colompus ή ορια
αυτούς τους σωλήνες δούλευε

Ekiask
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθειά σου.
Θα σε ενημερώσω για τη συνέχεια.

Ekiask
Απών/απούσα

Φίλε planet
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου αλλά βλέποντας πόσο καλά γνώστης είσαι καθώς και ο geatle,θα λάβω πολύ σοβαρά την γνώμη σου.
Περιμένοντας τον Βογιατζή να μου απαντήσει για τούς σωλήνες όπως μου είπες, σου παραθέτω τις προτάσεις του όπως τις έχει στείλει.

""Περιλαμβάνει σκελετό αλουμινίου +πιρούνι carbon πλήρη σειρά ανταλλακτικών Campagnolo Athena silver or black, τροχούς Fulcrum Racing 5, ελαστικά Deda Grinda τυλιχτά τιμόνι & λαιμός Deda RHM""

""ο σκελετός για τον οποίο μιλήσαμε είναι ο Fidusa Wing σας στέλνω 2 link από το site μας για να πάρετε μία ιδέα, το ποδήλατο σας θα κατασκευαστεί, όπως σας εξήγησα, στο μέγεθος σας και η τελική του εμφάνιση είναι δική σας επιλογή, χρώματα σχέδια η ότι άλλο θέλετε.
http://www.fidusa.gr/bikes/wing-wo.php
http://www.fidusa.gr/bikes/wing-g.php
Η σειρές Campagnolo για ποδήλατα δρόμου είναι καλύτερες και αποδοτικότερες, επίσης έχουν πολύ φτηνότερο κόστος στο service σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αλλάξετε κάποιο ανταλλακτικό.""

Αυτά μου έχει δώσει μέχρι στιγμής.
Επιπρόσθετα θέλω την γνώμη σας στο ότι πλέον δεν είμαι ακόμα και νεαρός, αλλά έχω ιδιαίτερη σχέση με το ποδήλατο, του είπα να βάλει λαιμό τιμονιού με μεγαλύτερη γωνία για να σηκωθεί λίγο το τιμόνι πράγμα που συμφώνησε και είπε ότι θα βάλει και δακτυλίδι ακόμα για πιο καλύτερα. Σωστό?
Κοιτάξτε εγώ θέλω ένα ποδήλατο ξεκούραστο όσο γίνετε για τις βόλτες μου και να το έχω σαν παρακαταθήκη γιατί μου αρέσει.
Φυσικά έχω και το trekking για τα υπόλοιπα.
Ευχαριστώ και πάλι.
ΗΛΙΑΣ

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Ekiask wrote:
Φίλε planet
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου αλλά βλέποντας πόσο καλά γνώστης είσαι καθώς και ο geatle,θα λάβω πολύ σοβαρά την γνώμη σου.
Περιμένοντας τον Βογιατζή να μου απαντήσει για τούς σωλήνες όπως μου είπες, σου παραθέτω τις προτάσεις του όπως τις έχει στείλει.

""Περιλαμβάνει σκελετό αλουμινίου +πιρούνι carbon πλήρη σειρά ανταλλακτικών Campagnolo Athena silver or black, τροχούς Fulcrum Racing 5, ελαστικά Deda Grinda τυλιχτά τιμόνι & λαιμός Deda RHM""

""ο σκελετός για τον οποίο μιλήσαμε είναι ο Fidusa Wing σας στέλνω 2 link από το site μας για να πάρετε μία ιδέα, το ποδήλατο σας θα κατασκευαστεί, όπως σας εξήγησα, στο μέγεθος σας και η τελική του εμφάνιση είναι δική σας επιλογή, χρώματα σχέδια η ότι άλλο θέλετε.

http://www.fidusa.gr/bikes/wing-wo.php
http://www.fidusa.gr/bikes/wing-g.php
Η σειρές Campagnolo για ποδήλατα δρόμου είναι καλύτερες και αποδοτικότερες, επίσης έχουν πολύ φτηνότερο κόστος στο service σε περίπτωση που θα χρειαστεί να αλλάξετε κάποιο ανταλλακτικό.""

Αυτά μου έχει δώσει μέχρι στιγμής.
Επιπρόσθετα θέλω την γνώμη σας στο ότι πλέον δεν είμαι ακόμα και νεαρός, αλλά έχω ιδιαίτερη σχέση με το ποδήλατο, του είπα να βάλει λαιμό τιμονιού με μεγαλύτερη γωνία για να σηκωθεί λίγο το τιμόνι πράγμα που συμφώνησε και είπε ότι θα βάλει και δακτυλίδι ακόμα για πιο καλύτερα. Σωστό?
Κοιτάξτε εγώ θέλω ένα ποδήλατο ξεκούραστο όσο γίνετε για τις βόλτες μου και να το έχω σαν παρακαταθήκη γιατί μου αρέσει.
Φυσικά έχω και το trekking για τα υπόλοιπα.
Ευχαριστώ και πάλι.
ΗΛΙΑΣ

Αν επιτρέπεται πόσα χρήματα σου είπε?

Ekiask
Απών/απούσα

Το πήρες? Τι λές?

ntpro
Απών/απούσα

1. Φθηνότερο κόστος service δεν έχουν τα CAMPANOGLO το αντίθετο μάλλον είναι όλα ακριβότερα και μάλιστα πολύ.
2. Η μεγάλη κλίση του λαιμού. Στις κούρσες μπορείς να βρεις 10 και 6-7 μοίρες κλίση η διαφορά τους σε ύψος είναι περίπου 1cm. Αλλά για να εκμεταλλευτείς την κλίση πρέπει να την βάλεις ανάποδα με αμφίβολα αισθητικά αποτελέσματα. Είναι καλύτερα να έχεις ένα αποστάτη παραπάνω.
3. Τροχοί: αν με το τυλιχτά ελαστικά εννοεί tubular καλύτερα να τα αποφύγεις και να χρησιμοποιείς clincher με σαμπρέλα που η επισκευή τους είναι ευκολότερη.

Κατά τα άλλα αγοράζοντας FIDUSA αγοράζεις κάτι περισσότερο από ένα ποδήλατο του εμπορίου όχι τόσο σε ποιότητα ή αξιοπιστία αλλά κυρίως γιατί το κάνεις όπως σου αρέσει και είναι το "δικό σου" στα μέτρα σου.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά δεν έμαθες ούτε τι σωλήνες θα φοράει ούτε αν γίνετε χωρίς carbon stays
όσο αφορά το service
αυτό έχει να κάνει με το αν βρεις το ανταλλακτικό που θέλεις

geatle
Απών/απούσα

τα campagnolo θεωρουνται λιγακι καλυτερα αλλα ειναι ακριβοτερα.

για τον λαιμο, οντως μην φυγεις πανω απο 6-7 μοιρες γιατι δεν θα φενεται ομορφο. αν θελεις ανεση σχεδιαστε την γεωμετρια αναλογα.

με το τυλιχτα νομιζω οτι εννοει διπλωτα(folding)

Ekiask
Απών/απούσα

Ναι έτσι ακριβώς αυτός είναι και λόγος που κοιτάζω εκεί.
Να είναι στα μέτρα μου και είναι και η τιμή του λίγο αλμυρή.
Όσο για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο.
Θα το μελετήσω πολύ με την βοήθεια ολων σας εδώ διότι και με τα σημερινά δεδομένα πρέπει να παίρνουμε αυτό που πληρώνουμε.
Ευχαριστώ.

Ekiask
Απών/απούσα

Δεν μού απάντησε ακόμα στο μαιλ. Θα τον πάρω τηλέφωνο άμεσα.

Ekiask
Απών/απούσα

Λοιπόν,μίλησα.
1. Όσον αφορά για τα carbon stays μου επέμενε αλλά σαν εναλλακτική λύση μου είπε για ακρομολι σιδερένιο η αλουμίνιο.
2. Τον σκελετό το κατασκευάζει ο ίδιος εξ αρχής απο σωλήνες ΝΤΕΤΑΤΣΑΙ Η ΙΣΤΟΝ
3.Για το σασμαν τα εμπρός γρανάζια 34,50
Σε ερώτηση μου για τις ανηφόρες αν τα δυο είναι καλύτερα απο τρία, μου είπε ότι η σχέση 34-29(πίσω) είναι άνετη.
Για τα ανταλλακτικά μου είπε δεν υπάρχει προβλημα.
Αυτά.

geatle
Απών/απούσα

ειμαι της αποψης οτι ο σκελετος πρεπει να ειναι φτιαγμενος ολος απο το ιδιο υλικο. οποτε αν πας για αλουμινιο να ειναι ολο αλουμινιο. carbon=full carbon και ατσαλι=τα παντα ολα χρωμολη.

την μαρκα πρωτη φορα την ακουω. αλλα δεν βρισκω και τιποτα στο google. μηπως παρακουσες?

το 34/29 ειναι ανετη σχεση για αυτους που ηδη εχουν εξασκηθει λιγακι. εσυ για να ρωτας για τριπλο δισκο μαλλον βλεπεις την ανηφορα σαν εμποδιο. οποτε καλυτερα με μεγαλυτερη κασσετα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

geatle wrote:
ειμαι της αποψης οτι ο σκελετος πρεπει να ειναι φτιαγμενος ολος απο το ιδιο υλικο. οποτε αν πας για αλουμινιο να ειναι ολο αλουμινιο. carbon=full carbon και ατσαλι=τα παντα ολα χρωμολη.

την μαρκα πρωτη φορα την ακουω. αλλα δεν βρισκω και τιποτα στο google. μηπως παρακουσες?

το 34/29 ειναι ανετη σχεση για αυτους που ηδη εχουν εξασκηθει λιγακι. εσυ για να ρωτας για τριπλο δισκο μαλλον βλεπεις την ανηφορα σαν εμποδιο. οποτε καλυτερα με μεγαλυτερη κασσετα.


www.dedacciai.com
https://www.eastoncycling.com/

αυτά θέλεις?

Ekiask
Απών/απούσα

Ναι αυτά χρησιμοποιεί.

ntpro
Απών/απούσα

το 29 πίσω είναι το όριο για CAMPA οπότε καλύτερο από 34/29 δεν υπάρχει. Θεωρώ όμως ότι είναι αρκετό.

ntpro
Απών/απούσα

όχι carbon stays;; Εκτός φυσικά από το κόστος που έτσι και αλλιώς όμως για το συγκεκριμένο δεν νομίζω ότι θα έχει διαφορά.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

geatle wrote:
ειμαι της αποψης οτι ο σκελετος πρεπει να ειναι φτιαγμενος ολος απο το ιδιο υλικο. οποτε αν πας για αλουμινιο να ειναι ολο αλουμινιο. carbon=full carbon και ατσαλι=τα παντα ολα χρωμολη.

την μαρκα πρωτη φορα την ακουω. αλλα δεν βρισκω και τιποτα στο google. μηπως παρακουσες?

το 34/29 ειναι ανετη σχεση για αυτους που ηδη εχουν εξασκηθει λιγακι. εσυ για να ρωτας για τριπλο δισκο μαλλον βλεπεις την ανηφορα σαν εμποδιο. οποτε καλυτερα με μεγαλυτερη κασσετα.


Εχω την εντυπωση (χωρις να ειμαι ειδικος ) πως η καμπανιολο δεν βγαζει κασσετες με μεγαλυτερο απο 29....αντιθετα με την σιμανο μπορεις να πας και σε μαουντεν κασσετες (τουλαχιστον στις σειρες κλαρις σορα τιαγκρα,)δεν ξερω γξα τις αλλες...οποτε ανετα φτανεις και το 34 μεγαλο..και ναι..κιεγω αποτι ξερω οξ σιμανο ειναι πιο ευκολες στα σερβις και πιο φτηνες..κατα τα αλλα κιεγω δεν εχω ακουσει κατι ασχημο για τον κ.Φιδουσα..ειναι ποδηλατα που τα προσεχεις στον δρομο...

ntpro
Απών/απούσα

το πρόβλημα με τα CAMPA αλλά το πίσω ντεραγιέ που δεν έχει long cage. Η shimano και η SRAM έχουν και εκδόσεις σε ντεραγιέ δρόμου που υποστηρίζουν μέχρι 36 κασσέτα. Έχω την εντύπωση ότι τα mountain ντεραγιέ δεν συνεργάζονται με τα δρόμου shifters πια.

Ekiask
Απών/απούσα

Αν κατάλαβα καλά ntpro είσαι θετικός ν με carbon stays?

Ekiask
Απών/απούσα

Όχι 34/29 είναι ο.κ πιστεύω για μένα.
Thanks

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Ενδεχομένως πέρα από το μέγιστο 29 της campagnolo κασετας να μπορεί να συνεργαστεί με μια 11-32 κασέτα της Shimano (που είναι και φθηνότερη)αν φυσικά μιλάμε για 11 άρα σειρά, κάποιοι τόχουνε δοκιμάσει
https://www.youtube.com/watch?v=7FA7BU3cylY,

Και το 29 είναι αρκετό εκτός αν επιχειρήσει κανείς μεγάλες αναβάσεις (κλίσεις πάνω από 15%) σε μεγάλη απόσταση.

ntpro
Απών/απούσα

Πέρα από το γεγονός ότι με carbon stays το κόστος ανεβαίνει πολύ με κέρδος περίπου 200 γρ δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί όχι. Βέβαια για το FIDUSA μην περιμένεις μείωση τιμής αν αντί για carbon βάλεις αλουμίνιο.
Ένα θέμα είναι η ένωση μεταξύ carbon και αλουμινίου αλλά αυτό έχει δοκιμαστεί χρόνια και για χρόνια με τα πιρούνια που έχουν αλουμινένιο steerer και carbon πιρούνια.
Άλλο λόγο εκτός από το κόστος δεν ξέρω αλλά δεν έχω δοκιμάσει και κάτι ανάλογο για αυτό και ρωτάω γιατί όχι.

ntpro
Απών/απούσα

λέγεται αλλά ποτέ δεν είναι το ίδιο από πλευράς ακρίβειας στις αλλαγές. Και το πρόβλημα δεν είναι μόνο η κασσέτα αλλά και το πίσω ντεραγιέ που πρέπει να γίνει shimano ή SRAM

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Το ερώτημα που έχω είναι άλλο: Με δεδομένο πως κάποιος σκοπευει να πάρει την πρώτη του κούρσα και επίσης πως μετά από τα πρώτα 5000 χιλιομετρα η στάση του πάνω στο ποδήλατο θα αλλάξει/ προσαρμοστεί σε νέες συνθήκες αξίζει να πάει σε custom λύση από την αρχή? Μήπως θαπρεπε να δοκιμάσει κάτι φθηνότερο ή μεταχειρισμένο και αφού καταλάβει τι του αρμόζει να πάει για custom αργότερα?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Το ερώτημα που έχω είναι άλλο: Με δεδομένο πως κάποιος σκοπευει να πάρει την πρώτη του κούρσα και επίσης πως μετά από τα πρώτα 5000 χιλιομετρα η στάση του πάνω στο ποδήλατο θα αλλάξει/ προσαρμοστεί σε νέες συνθήκες αξίζει να πάει σε custom λύση από την αρχή? Μήπως θαπρεπε να δοκιμάσει κάτι φθηνότερο ή μεταχειρισμένο και αφού καταλάβει τι του αρμόζει να πάει για custom αργότερα?

δεν παίζει ρόλο αν είναι νέος η παλιός ποδηλάτης
εκτός αν μετά από 5000 χλμ αλλάξει το ύψος του η το καβάλο του
απλά θα πρέπει να το πάρει με αποστάτες στο πιρούνι και ίσως με μακρύτερο λαιμό
και μετά να το προσαρμόσει σύμφωνα με την ελαστικότητα που θα αποκτήσει ο αναβάτης