Δεν μπορουσα να μεινω αδιαφορος στη προσπαθεια της αναστασης και μη ξεροντας τι να πρωτοβαλω ,αρχικα ειπα να βαλω κατι που να εχει σχεση με την ανασταση και μιας και "τ ακουσα" για το Μαργαριτη, λεω "τωρα θα βαλω καλλιτεχνη με αναμφισβητητη αξια!" : Γιωτα Λυδια (τσιτα την ενταση)
Ενταξει ειναι καλλιτεχνικα ανυπερβλητο αλλα , χηρες ορφανα , πολλη θλιψη ρε φιλε, πλακωσε η ψυχη μου .Εδω χρειαζεται κατι πιο δυνατο πιο ζωντανο ναχει χορο να γινει σαματας ρε αδερφε, ναρθει κοσμος στο μαγαζι .
Και βρηκα ενα που ταχει ολα, απαραμιλλη καλλιτεχνιδα, ανεπαναληπτο χορο, το ιδανικo !! (τσιτα x2)
Καλα, αν επεβιωσε του εγκεφαλικου, και πριν προλαβει ν αρχισει να με κυνηγαει και γινει ο σαματας που λεγαμε, αφηνω τις καλλικατζαριες και σοβαρευομαι.
Εδω ο Bp εχει κανει οχι απλως καλη, αλλα πραγματικα πολυ καλη δουλεια.
Καθε αναρτηση του ειναι μελετημενη και εχει παρει καποιο χρονο να συνθεθει.
Οι πινακες που βαζει για να δεσει και οπτικα το ακουσμα - χωρις να ξερω πολλα απο ζωγραφικη ,μαλλον καθολου-ειναι καταπληκτικοι, υπηρετουν το σκοπο τους και δειχνουν σαφως οτι εχει ισχυρη αισθηση περι ποιοτικου εργου.
Το thread σαν θεμα εχει αν οχι απειρες - του λειπει η ξενη μουσικη- τουλαχιστον εξαιρετικες δυνατοτητες και θα μπορουσε να εχει καθημερινα αναρτησεις απο ολους, κατι ομως που δεν συμβαινει...
Οταν κανει καποιος κατι τοσο καλο και δεν βλεπει να υπαρχει ενδιαφερον απο τους αλλους, ειναι λογικο να αποθαρρυνεται και στο τελος να εγκαταλειπει την προσπαθεια, κατι που ειναι αδικο..
Αξιζει το τοπικ να ζωντανεψει, να εχει συνεχεις αναρτησεις απο οσους μπορουν,και να μην το παλευει μονος προσπαθοντας να το κρατησει ζωντανο.
Αναρτηστε κατι που σας αρεσει και μη δισταζετε, δεν γινεται κανενας διαγωνισμος, ποιος το εχει....καλυτερο.
Ολα εχουν λογο υπαρξης και την αξια τους μικρη ή μεγαλη...
Βαζω Βαρναλη- Θεοδωρακη με απαγγελια Κατρακη κι ας μη κολλαει με το προηγουμενο του columbus .
Δεν πειραζει δε χαλασε ο κοσμος, το καθενα εχει τη δικια του αξια. Οι Μοιραιοι
Ω τι μου θύμισες της ευσυγκίνητης με την πανσέληνο στον Κριό αύριο...Ο θείος μου έπαιζε κιθάρα και στις γιορτές στο σπίτι μας, έφτιαχνε ειδικά και έπαιζε τα ποτ-πουρί του που ήταν πολύ διασκεδαστικά και ξεσήκωναν όλους να τραγουδήσουν...
Απ’ το “Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη” πήγαινε στο “Πώς τον λεν’ τον ποταμό, Ιλισσό, Ιλισσό, να σου πω το δικό μου μυστικό, σ’ αγαπω, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπωώώώώώ!!!! "
Καλα, ειχα καταληξει σε ενα χατζιδακι για σημερα ,και βλεπω 2!! και δεν φτανει αυτο βλεπω και τη διορθωση και λεω.... παλι μανταρα τα εκανα!
Χθες παλευα ωρες να καταληξω σε καμποσες αναρτησεις, να μην ψαχνω καθε μερα , και εκει που κατεληγα, δεν ευρισκα video της προκοπης και φτου απ την αρχη.
Μπορει να βλεπα-ακουγα και δεκα για καθε κομματι.
Μετα ικανοποιημενος πλεον...τα εκανα μανταρα!!
Ειμαι υποχρεωμενος πια ,αυτοκρινομενος και απολογουμενος, να βαλω Ακη Πανου: Ακης Πανου-Καζαντζιδης
Υγ για χθες, κυριως λογω καλυτερου ηχου, ειχα -τροπος του λεγειν χαχα- βαλει αυτο "μπαρ το ναυαγιο"
όπως έχει! Μ’ αυτό το στίχο, τον πέρα για πέρα όμορφο και ειλικρινή και τρυφερό μέσα στην αλλοκοτιά του, με την κιθάρα του που κρούει με μια λύσα σε μερικές στιγμές, και τα μουρμουρητά του και όλα του...στην καρδιά μου τον έχω για χίλιους λόγους...να’σαι καλά frigo! μου'φτιαξες το απόγευμα...μεσ’ στα χώματα είμαι (φτιάχνω τα λουλούδια μου κι έκανα διάλειμμα να με ποτίσω λίγο)
Μου φαινεται υπερβολη να χαρακτηρισουμε βρισια (και προφανως το λες με την εννοια της "υβρεως" )το ιδιαιτερως διαφορετικο στο στιχο ή την εκτελεση ενος εργου στην τεχνη.
Υβρις ηταν η παραβατικη, προκλητικη, αλλαζονικη συμεριφορα εναντι των θεσμων αλλα κυριως εναντι των θεων.
Προυποθεση της υβρεως ηταν η υπαρξη οριων στους συγκεκριμενους τομεις.
Σκεψου ομως τι θα συνεβαινε αν εμπαιναν ή αν αποδεχομασταν την υπαρξη οριων στην τεχνη...
Ποσα "ρευματα" στη ζωγραφικη απλα δεν θα υπηρχαν?
Θυμισου τι εγινε με τον Kandisnky και την επαναστατικη κυβερνησητης Ρωσιας.
Οταν αποφασισαν οτι ο σουρεαλισμος ειναι εφεξης ο οδηγος-το "επισημο" ρευμα, αυτοματως μπηκαν ορια κ αι τα εκτος αυτων εφυγαν απο τα μουσεια ο δε Kandisnky περιθωριοποιηθηκε και αναγκαστηκε να φυγει στην Δυση οπου ειτε δεν υπηρχαν
ή ησαν ευρυτατα (ουσιαστικα μονο εκκλησιαστικα ).
Αν στη Ρωσια υπηρχαν εξ αρχης τα συγκεκριμενα ορια (και τα αφανη και ασαφη ορια ειναι ισως τα χειροτερα )ο Kandisnky και πολλοι αλλοι απλα δεν θα υπηρχαν καν, γιατι θα ησαν υβριστες απο το πρωτο τους εργο.
Προσπαθω να θυμαμαι την αρχη ,που και συ ανεφερες:" Το καθε τι εχει την αξια του" μικρη, μεγαλη, τοσοδουλα δεν εχει σημασια , ουτως ή αλλως το μετρο της ειναι συναρτηση της συγκριτικης μεθοδου που χρησιμοποιουμε.
Ετσι λεω απλα "αυτο δεν ξερω ,δεν το καταλαβαινω ή δεν μου αρεσει στις συγκεκριμενες συνθηκες που διαγω και προχωρω στο επομενο.
Ελπιζω , βλεποντας πλεον τον Ασιμο μεσα απο το "πρισμα" που μολις περιεγραψα θα τον κηρυξης αθωο υβρεως.
Πολυ λογο για ορια εκανα,ισως και να "ξεπερασα και τα ορια" και για αυτο τον λογο το θεμα του τραγουδιου ειναι για κατι που κι αυτο οπως και η τεχνη οφειλει να μην εχει ορια. Χατζης, Μαρινελλα
Υγ 1 Αν συμφωνεις με τα παραπανω βαλε "φωτεινο" πινακα στο επομενο να φεγγοβολαει , αν παλι οχι βαλε μουντο σκοτεινο .
2 προτιμουσα σκετο Χατζη χωρις Μαρινελλα, αλλα δεν εβρισκα.Βρηκα ενα με Χατζη και... Ρεμο ,αλλα καλλιο τοχω να με καψουνε τζιχαντιστες σε πλατεια παρα να βαλω ρεμο.
3 Ξερω τι ηλιοτροπια θα εβαζες εσυ αλλα δεν μπορω ,επηξα, θελω να ανεβασω κι ενα "αφιερωμενο " στο Rock 'n' Roll Bikers.
Ελπιζω να τον βαλεις στο επομενο.
Καρυωτακης και "Πρεβεζα" ή Ριτσος και ¨Να αδελφε μου¨ ?
Τελικα και τα δυο . Πρωτα η Πρεβεζα σε συνθεση Γιαννη Γκλεζου και ερμηνεια Θαναση Γκαιφυλια.
Δυστυχως για μας ,ευτυχως ισως γι αυτο -ισως δυσκολευοταν και γι αυτο το αφησε απ εξω- διεφυγε της μελοποιησης το τελευταιο ,αλλα χαρακτηριστικο του Καρυωτακη, τετραστιχο:
Αν τουλάχιστον, μέσα στούς ανθρώπους
αυτούς, ένας επέθαινε από αηδία...
Σιωπηλοί, θλιμμένοι, με σεμνούς τρόπους,
θα διασκεδάζαμε όλοι στην κηδεία.
...ν'αναστησουμε αυτο το thread!
...τα πραγματα, γιατι θα μας φανε τα τεχνικα, και πνευματικα θα μεινουμε σκραπες:
Λιγακι ουτι για να ισιωσουμε...
P.S.: Ακουγεται δυνατα!
Δεν μπορουσα να μεινω αδιαφορος στη προσπαθεια της αναστασης και μη ξεροντας τι να πρωτοβαλω ,αρχικα ειπα να βαλω κατι που να εχει σχεση με την ανασταση και μιας και "τ ακουσα" για το Μαργαριτη, λεω "τωρα θα βαλω καλλιτεχνη με αναμφισβητητη αξια!" : Γιωτα Λυδια (τσιτα την ενταση)
Ενταξει ειναι καλλιτεχνικα ανυπερβλητο αλλα , χηρες ορφανα , πολλη θλιψη ρε φιλε, πλακωσε η ψυχη μου .Εδω χρειαζεται κατι πιο δυνατο πιο ζωντανο ναχει χορο να γινει σαματας ρε αδερφε, ναρθει κοσμος στο μαγαζι .
Και βρηκα ενα που ταχει ολα, απαραμιλλη καλλιτεχνιδα, ανεπαναληπτο χορο, το ιδανικo !! (τσιτα x2)
Καλα, αν επεβιωσε του εγκεφαλικου, και πριν προλαβει ν αρχισει να με κυνηγαει και γινει ο σαματας που λεγαμε, αφηνω τις καλλικατζαριες και σοβαρευομαι.
Εδω ο Bp εχει κανει οχι απλως καλη, αλλα πραγματικα πολυ καλη δουλεια.
Καθε αναρτηση του ειναι μελετημενη και εχει παρει καποιο χρονο να συνθεθει.
Οι πινακες που βαζει για να δεσει και οπτικα το ακουσμα - χωρις να ξερω πολλα απο ζωγραφικη ,μαλλον καθολου-ειναι καταπληκτικοι, υπηρετουν το σκοπο τους και δειχνουν σαφως οτι εχει ισχυρη αισθηση περι ποιοτικου εργου.
Το thread σαν θεμα εχει αν οχι απειρες - του λειπει η ξενη μουσικη- τουλαχιστον εξαιρετικες δυνατοτητες και θα μπορουσε να εχει καθημερινα αναρτησεις απο ολους, κατι ομως που δεν συμβαινει...
Οταν κανει καποιος κατι τοσο καλο και δεν βλεπει να υπαρχει ενδιαφερον απο τους αλλους, ειναι λογικο να αποθαρρυνεται και στο τελος να εγκαταλειπει την προσπαθεια, κατι που ειναι αδικο..
Αξιζει το τοπικ να ζωντανεψει, να εχει συνεχεις αναρτησεις απο οσους μπορουν,και να μην το παλευει μονος προσπαθοντας να το κρατησει ζωντανο.
Αναρτηστε κατι που σας αρεσει και μη δισταζετε, δεν γινεται κανενας διαγωνισμος, ποιος το εχει....καλυτερο.
Ολα εχουν λογο υπαρξης και την αξια τους μικρη ή μεγαλη...
Βαζω Βαρναλη- Θεοδωρακη με απαγγελια Κατρακη κι ας μη κολλαει με το προηγουμενο του columbus .
Δεν πειραζει δε χαλασε ο κοσμος, το καθενα εχει τη δικια του αξια.
Οι Μοιραιοι
...ο Ρουκουνας
Οι φόροι και τα κόμματα
φέραν αυτή την κρίση
που κάνανε τον άνθρωπο
να μην μπορεί να ζήσει
το καταλληλότερο νήμα ... για να σκάσει μύτη ο αριστερός καριόλης... της γης όλης
εγώ λούμπεν απολιτίκ ε τρε συναισθηματίκ...
...τσιγγάνικη μέρα παντού σήμερα για μένα...
"ε ρε Μπατη σε καναν οι γυφτοπουλες χαλια αδερφε μου"
Γυφτοπουλα,1934,Γιωργος Μπατης
Μπλέξαν οι γραμμές μας
Wassily Kandisnky - Through going line, 1923
Μύρισα βασιλικό
και κολάστηκα
και της λησμονιάς νερό
και ξεχάστηκα
Όλα είναι δρόμος
χαρά και πόνος
την ευχή ή το άγος
επιλέγω Μονάχος.
bp.
άσπρο περιστέρι.
.......
γιορτή.
Vladimir Kush - current
Απο το "παραμυθι χωρις ονομα" της Πηνελοπης Δελτα, σε θεατρικη διασκευη του
Ιακωβου Καμπανελη , μελοποιηση Χατζιδακη και ερμηνεια Λακη Παπα το 1965 :
Στη ποταμια σωπαινει το κανονι
...άνευ σημασίας
Αρλετα 1984,"μπαρ το ναυαγιο"
Διόρθωση: "μπαρ το ναυαγιο"
Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη;
Eugene de Blaas: la serenata, 1910
Ω τι μου θύμισες της ευσυγκίνητης με την πανσέληνο στον Κριό αύριο...Ο θείος μου έπαιζε κιθάρα και στις γιορτές στο σπίτι μας, έφτιαχνε ειδικά και έπαιζε τα ποτ-πουρί του που ήταν πολύ διασκεδαστικά και ξεσήκωναν όλους να τραγουδήσουν...
Απ’ το “Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη” πήγαινε στο “Πώς τον λεν’ τον ποταμό, Ιλισσό, Ιλισσό, να σου πω το δικό μου μυστικό, σ’ αγαπω, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπωώώώώώ!!!! "
Έκτοτε έμεινε το σλόγκαν “Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη;;; Ιλισσός, Ιλισσός!!!”
""Διόρθωση: "μπαρ το ναυαγιο" ""
Καλα, ειχα καταληξει σε ενα χατζιδακι για σημερα ,και βλεπω 2!! και δεν φτανει αυτο βλεπω και τη διορθωση και λεω.... παλι μανταρα τα εκανα!
Χθες παλευα ωρες να καταληξω σε καμποσες αναρτησεις, να μην ψαχνω καθε μερα , και εκει που κατεληγα, δεν ευρισκα video της προκοπης και φτου απ την αρχη.
Μπορει να βλεπα-ακουγα και δεκα για καθε κομματι.
Μετα ικανοποιημενος πλεον...τα εκανα μανταρα!!
Ειμαι υποχρεωμενος πια ,αυτοκρινομενος και απολογουμενος, να βαλω Ακη Πανου:
Ακης Πανου-Καζαντζιδης
Υγ για χθες, κυριως λογω καλυτερου ηχου, ειχα -τροπος του λεγειν χαχα- βαλει αυτο
"μπαρ το ναυαγιο"
Τί λείπει;
Βαλσαμάκης Πάνος.
οιριδαιπγηληξη (αριστα)
Εύκολό΄ναι αλλλα, αν δεν.....υπαρχουν και βοηθειες:
1η τρεις λεξεις (εξαιρετικα)
2η ρδπγλξ οιιαιηηη (λειαν καλως)
3η τξδ (καλως)
4η τξδπλγγρτ (..αλλα μενετε αναξεταστεοι .. )
Δυο του Ασιμου
Νικολας Δεν θελω καρδια μου να κλαις
Ασιμος-Β.Παπ ακωνσταντινου Θα ΄ρθω να σε βρω
Του Άσιμου λατρεύω αυτό
όπως έχει! Μ’ αυτό το στίχο, τον πέρα για πέρα όμορφο και ειλικρινή και τρυφερό μέσα στην αλλοκοτιά του, με την κιθάρα του που κρούει με μια λύσα σε μερικές στιγμές, και τα μουρμουρητά του και όλα του...στην καρδιά μου τον έχω για χίλιους λόγους...να’σαι καλά frigo! μου'φτιαξες το απόγευμα...μεσ’ στα χώματα είμαι (φτιάχνω τα λουλούδια μου κι έκανα διάλειμμα να με ποτίσω λίγο)
Όταν η τέχνη ξεπερνάει τα όρια του "επιτρεπτού"
τότε το τραγούδι, για κάποιους, μοιάζει με βρισιά..
μπαταρία.
Κούκλες και "κούκλες"
Μου φαινεται υπερβολη να χαρακτηρισουμε βρισια (και προφανως το λες με την εννοια της "υβρεως" )το ιδιαιτερως διαφορετικο στο στιχο ή την εκτελεση ενος εργου στην τεχνη.
Υβρις ηταν η παραβατικη, προκλητικη, αλλαζονικη συμεριφορα εναντι των θεσμων αλλα κυριως εναντι των θεων.
Προυποθεση της υβρεως ηταν η υπαρξη οριων στους συγκεκριμενους τομεις.
Σκεψου ομως τι θα συνεβαινε αν εμπαιναν ή αν αποδεχομασταν την υπαρξη οριων στην τεχνη...
Ποσα "ρευματα" στη ζωγραφικη απλα δεν θα υπηρχαν?
Θυμισου τι εγινε με τον Kandisnky και την επαναστατικη κυβερνησητης Ρωσιας.
Οταν αποφασισαν οτι ο σουρεαλισμος ειναι εφεξης ο οδηγος-το "επισημο" ρευμα, αυτοματως μπηκαν ορια κ αι τα εκτος αυτων εφυγαν απο τα μουσεια ο δε Kandisnky περιθωριοποιηθηκε και αναγκαστηκε να φυγει στην Δυση οπου ειτε δεν υπηρχαν
ή ησαν ευρυτατα (ουσιαστικα μονο εκκλησιαστικα ).
Αν στη Ρωσια υπηρχαν εξ αρχης τα συγκεκριμενα ορια (και τα αφανη και ασαφη ορια ειναι ισως τα χειροτερα )ο Kandisnky και πολλοι αλλοι απλα δεν θα υπηρχαν καν, γιατι θα ησαν υβριστες απο το πρωτο τους εργο.
Προσπαθω να θυμαμαι την αρχη ,που και συ ανεφερες:" Το καθε τι εχει την αξια του" μικρη, μεγαλη, τοσοδουλα δεν εχει σημασια , ουτως ή αλλως το μετρο της ειναι συναρτηση της συγκριτικης μεθοδου που χρησιμοποιουμε.
Ετσι λεω απλα "αυτο δεν ξερω ,δεν το καταλαβαινω ή δεν μου αρεσει στις συγκεκριμενες συνθηκες που διαγω και προχωρω στο επομενο.
Ελπιζω , βλεποντας πλεον τον Ασιμο μεσα απο το "πρισμα" που μολις περιεγραψα θα τον κηρυξης αθωο υβρεως.
Πολυ λογο για ορια εκανα,ισως και να "ξεπερασα και τα ορια" και για αυτο τον λογο το θεμα του τραγουδιου ειναι για κατι που κι αυτο οπως και η τεχνη οφειλει να μην εχει ορια.
Χατζης, Μαρινελλα
Υγ 1 Αν συμφωνεις με τα παραπανω βαλε "φωτεινο" πινακα στο επομενο να φεγγοβολαει , αν παλι οχι βαλε μουντο σκοτεινο .
2 προτιμουσα σκετο Χατζη χωρις Μαρινελλα, αλλα δεν εβρισκα.Βρηκα ενα με Χατζη και... Ρεμο ,αλλα καλλιο τοχω να με καψουνε τζιχαντιστες σε πλατεια παρα να βαλω ρεμο.
3 Ξερω τι ηλιοτροπια θα εβαζες εσυ αλλα δεν μπορω ,επηξα, θελω να ανεβασω κι ενα "αφιερωμενο " στο Rock 'n' Roll Bikers.
Ελπιζω να τον βαλεις στο επομενο.
Κάποιοι τον είπαν Διογένη
κι άλλοι θωρούν μια σιχασιά.
Κάποιοι ακούν και ξαγρυπνούνε
και άλλοι το παίρνουν για βρισιά.
bp.
μηχανισμός.
Jules Bastien lepage - diogenes
Καρυωτακης και "Πρεβεζα" ή Ριτσος και ¨Να αδελφε μου¨ ?
Τελικα και τα δυο . Πρωτα η Πρεβεζα σε συνθεση Γιαννη Γκλεζου και ερμηνεια Θαναση Γκαιφυλια.
Δυστυχως για μας ,ευτυχως ισως γι αυτο -ισως δυσκολευοταν και γι αυτο το αφησε απ εξω- διεφυγε της μελοποιησης το τελευταιο ,αλλα χαρακτηριστικο του Καρυωτακη, τετραστιχο:
Αν τουλάχιστον, μέσα στούς ανθρώπους
αυτούς, ένας επέθαινε από αηδία...
Σιωπηλοί, θλιμμένοι, με σεμνούς τρόπους,
θα διασκεδάζαμε όλοι στην κηδεία.
Πρεβεζα
Και να αδελφε μου Ριτσος-Λεοντης-Ξυλουρης
Μανος Ελευθεριου-Θανος Μικρουτσικος- Μαρια Δημητριαδη 1977
Εισαι η Πρεβεζα και το Κιλκις
Στεργιος Νταουσανακης
Τραπουλα
Ο προσκυνητής.
rene magritte - the son of man
...άλλη φωτιά...
ερχεται βροχη ερχεται μπορα
Σαν σημερα το 1925 γεννηθηκε στην Ξανθη ο Μανος Χατζιδακις..
Γκατσος-Χατζιδακις-Καγιαλογλου
Κεμαλ
. Ωχ κι αμάν!
Η μέρα φέρνει χρώματα
η νύχτα φέγγει αστέρια
όμορφη που ‘ναι η Şevval
güzel που 'ναι η Φουρέιρα.
Αλλάχ δοξάζουν στο τζαμί
Άγιο στα συναξάρια
μαράζι αν έχει το παιδί
καημό έχει κι η μάνα.
bp.
.......
Ε manam (στίχοι)
Ιακωβίδης Γεώργιος - Κρέουσα