Οι Έλληνες δεν αγοράζουν ούτε ποδήλατα

Εκδότης: 
enikonomia

Φθίνουσα πορεία του όγκου πωλήσεων και της εγχώριας
παραγωγής παρουσίασε ο κλάδος των ποδηλάτων, όπως
προκύπτει από μελέτη της Infobank Hellastat ΑΕ.
Ο Αλέξης Νικολαΐδης, Economic Research & Sectorial Studies
Senior Analyst, τονίζει ότι «τα πρώτα χρόνια της οικονομικής
ύφεσης ώθησαν τις πωλήσεις του κλάδου σε επίπεδα μεγαλύτερα
των 300.000 τεμαχίων το έτος, ενώ η μέση χρήση ποδηλάτου
αυξήθηκε σημαντικά. Ωστόσο, η παρατεταμένη επιδείνωση των
οικονομικών συνθηκών άρχισε να επηρεάζει και τη
συγκεκριμένη αγορά, με συνέπεια η ανάπτυξη να σταματήσει και
την τελευταία πενταετία να επισημαίνονται πτωτικοί ρυθμοί».
Συγκεκριμένα, από τα ευρήματα της μελέτης που παρουσιάζει το
Αθηναϊκό Πρακτορείο, προκύπτει ότι «το 2015, στην Ελλάδα
πωλήθηκαν 185.000 ποδήλατα, αριθμός χαμηλότερος, σε σχέση
με το 2014, κατά 7%. Συνολικά, κατά τη διάρκεια των
τελευταίων τεσσάρων ετών, οι πωλήσεις υποχώρησαν σωρευτικά
κατά 43%, ενώ η αγορά απώλεσε περίπου το 60% της αξίας της».
Σύμφωνα με εκπροσώπους των κατασκευαστικών εταιρειών, «τα
τελευταία χρόνια, παρατηρείται στροφή στη ζήτηση των
υπηρεσιών after sales service, καθώς η αύξηση της χρήσης του
μέσου από τους ήδη υφιστάμενους ιδιοκτήτες προϋποθέτει τη
διενέργεια των απαραίτητων δαπανών για τη σωστή συντήρηση
και εύρυθμη λειτουργία του. Γι' αυτόν τον λόγο, οι ιδιοκτήτες
των καταστημάτων του κλάδου δίνουν περισσότερη έμφαση στις
εργασίες επισκευών και στα αξεσουάρ και λιγότερη στις
πωλήσεις νέων μοντέλων.
Επίσης, η εγχώρια παραγωγή ακολουθεί την προαναφερθείσα
πορεία των συνολικών πωλήσεων. Οι ελληνικές
κατασκευαστικές εταιρείες, το 2015, παρήγαγαν 103.000
ποδήλατα, ποσότητα μειωμένη σε σχέση με το 2014 κατά 4,6%
(περίπου 5.000 λιγότερα τεμάχια). Επομένως, η συμμετοχή της
εγχώριας παραγωγής στη συνολική αγορά σε όρους όγκου το
τελευταίο έτος βελτιώθηκε σε 56% έναντι 41%, πριν από πέντε
χρόνια.
Σύμφωνα με την Αντιγόνη Αμπελακιώτη, Customer Support
Manager της Infobank Hellastat, «προϋπόθεση για την ανοδική
πορεία του κλάδου αποτελεί η βελτίωση των οικονομικών
συνθηκών σε μόνιμη βάση, ώστε να τονωθεί η ψυχολογία των
καταναλωτών και να καταστεί εκ νέου πιο ελκυστική η
προοπτική απόκτησης ενός ποδηλάτου. Εξάλλου, ο κλάδος
ενέχει περιθώρια μεγαλύτερης ανάπτυξης, καθώς, αν και η χρήση
του ποδηλάτου έχει αυξηθεί σημαντικά, εντούτοις η διείσδυσή
του είναι ακόμα χαμηλότερη σε σχέση με άλλες χώρες».
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου
Στη μελέτη της Infobank Hellastat αναλύονται οι οικονομικές
καταστάσεις εννέα επιχειρήσεων. Τα βασικά συμπεράσματα που
προκύπτουν συνοψίζονται στα εξής:
Ο συνολικός κύκλος εργασιών, το 2014, μειώθηκε κατά 9,3% σε
σχέση με το 2013, στα 34,77 εκατ. ευρώ.
Τα ΚΠΤΦΑ αυξήθηκαν κατά 6%, στα 3 εκατ. ευρώ, ενώ τα προ
φόρων αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε κέρδη 1,3 εκατ. ευρώ
έναντι ζημιών 0,07 εκατ. ευρώ, το 2013.
Το περιθώριο ΚΠΤΦΑ αυξήθηκε κατά 2 μονάδες, φτάνοντας στο
7,4%. Αντιθέτως, ο αντίστοιχος δείκτης των ΚΠΦ υποχώρησε
περαιτέρω στο 0,3%.
Ο δείκτης των Ξένων ως προς τα Ίδια Κεφάλαια παρέμεινε
χαμηλός στο 0,5 προς 1.
Τα υψηλά αποθέματα διακινούνται διαχρονικά με αργούς
ρυθμούς (περίπου 9,5 μήνες).

Ημερομηνία: 
Πέμπτη, 29 Δεκέμβριος, 2016
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Καλύτερα που έπεσαν οι πωλήσεις,μήπως πέσουν και οι τιμές.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Αν πεσουν οι τιμες, δεν θα πεσουν μονες τους.
Μαζι τους θα πεσει -και θα χτυπησει- και η ποιοτητα.
Ειδικα αυτη η τελευταια, εχει ηδη αρχισει και υποφερει τα τελευταια χρονια.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Πάντα υποφέρει αυτή έτσι κι αλλιώς. Σταθερός νόμος της αγοράς αυτός.

Ερώτηση: υπάρχει καμία εκτίμηση πόσα ποδήλατα είναι πεταμένα σε αποθήκες, που θα μπορούσαν να γίνουν μάχιμα; Εκεί να δεις!

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Δηλαδή ρε κορίτσια, πόσα δισεκατομμύρια ποδήλατα. Χωράει η Ελλάδα?

Σαν τα διαμερίσματα ένα πράμα. Χτίζουμε χωρίς να γκρεμιζουμε, και απορούμε που δεν πουλάμε....

Για την ποιότητα, φάτε sora με το κιλό. Η 105 είναι η νέα dura ace.

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Δηλαδή ρε κορίτσια, πόσα δισεκατομμύρια ποδήλατα. χωράει η Ελλάδα?

Σαν τα διαμερίσματα ένα πράμα. Χτίζουμε χωρίς να γκρεμιζουμε, και απορούμε που δεν πουλάμε....

Για την ποιότητα, φάτε sora με το κιλό. Η 105 είναι η νέα dura ace.

Wicca
Απών/απούσα

Οι Έλληνες δεν αγοράζουν ούτε ποδήλατα, όχι γιατί δεν υπάρχουν τα απαραίτητα χρήματα για να συμβεί αυτό, αλλά γιατί η αστική ποδηλασία πλασαρίστηκε στην Ελλάδα όπως και όλα τα άλλα. Σαν χόμπι, λάιφ στάιλ, ένδειξη μαγκιάς και είδος πολυτελείας και όχι ανάγκης.
Για να δούμε και τα καθ' ημάς, όταν π.χ ερχόντουσαν εδώ διάφοροι και ρώταγαν τι ποδήλατο να πάρουν για να πάνε καμία βόλτα, η απάντηση ήταν πάρε κούρσα, πάρε κάτι ακριβότερο, πιο εξοπλισμένο κτλ κτλ κτλ γιατί το φθηνό δεν θα σε βγάλει, θα το αλλάξεις παρακάτω, πάρε κούρσα, πάρε με εκατό ταχύτητες, πάρε ειδικά ρούχα, α και μην τολμήσεις να καβαλήσεις το νέο σου απόκτημα με τα καθημερινά σου ρούχα.. γιατί τι θα πει ο κόσμος που καβαλάς τη "ποδηλατάρα" χωρίς το απαραίτητο outfit.

Αφού λοιπόν βγάλαμε τον ορισμό για το τι θα πρέπει να λογίζεται ως ποδηλασία, και όχι μόνον εμείς και οι έμποροι και όλος ο ποδηλατικός κόσμος, μετά αναρωτιόμαστε γιατί στο συλλογικό ασυνείδητο έχει καθιερωθεί η ποδηλασία σαν κάτι "ειδικό" που απευθύνεται μάλλον σε ψώνια..

Ας προσέχαμε...

Wicca
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Οι Έλληνες δεν αγοράζουν ούτε ποδήλατα, όχι γιατί δεν υπάρχουν τα απαραίτητα χρήματα για να συμβεί αυτό, αλλά γιατί η αστική ποδηλασία πλασαρίστηκε στην Ελλάδα όπως και όλα τα άλλα. Σαν χόμπι, λάιφ στάιλ, ένδειξη μαγκιάς και είδος πολυτελείας και όχι ανάγκης.
Για να δούμε και τα καθ' ημάς, όταν π.χ ερχόντουσαν εδώ διάφοροι και ρώταγαν τι ποδήλατο να πάρουν για να πάνε καμία βόλτα, η απάντηση ήταν πάρε κούρσα, πάρε κάτι ακριβότερο, πιο εξοπλισμένο κτλ κτλ κτλ γιατί το φθηνό δεν θα σε βγάλει, θα το αλλάξεις παρακάτω, πάρε με εκατό ταχύτητες, πάρε ειδικά ρούχα, α και μην τολμήσεις να καβαλήσεις το νέο σου απόκτημα με τα καθημερινά σου ρούχα.. γιατί τι θα πει ο κόσμος που καβαλάς τη "ποδηλατάρα" χωρίς το απαραίτητο outfit.
Αφού λοιπόν βγάλαμε τον ορισμό για το τι θα πρέπει να λογίζεται ως ποδηλασία, και όχι μόνον εμείς και οι έμποροι και όλος ο ποδηλατικός κόσμος, μετά αναρωτιόμαστε γιατί στο συλλογικό ασυνείδητο έχει καθιερωθεί η ποδηλασία σαν κάτι "ειδικό" που απευθύνεται μάλλον σε ψώνια..
Ας προσέχαμε...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Συμφωνώ.
Βέβαια αυτή είναι δυστυχώς η παθολογία κάθε "ειδικού" σάιτ.
Αν πας σε μηχανόβια ή αυτοκινητάδικα ή νοικοκυρικά και μαγειρικά σάιτ πάλι θα πέσεις σε ανάλογες "προτροπές" ή "προσταγές" για Το φίλτο, Την ζάντα, Το λάστιχο που πρέπει να το αλλάζεις κάθε καλοκαίρι και κάθε χειμώνα, Το ηχείο, Το Μίξερ, Το τάπερ, Τον φούρνο κ.ο.κ.
...
Κατά τα άλλα νομίζω ότι δεν αγοράζουν πια τόσα ποδήλατα όπως παλιότερα, και γιατί τα οικονομικά είναι σφιχτά αλλά και γιατί ...έχουν ήδη αγοράσει και τα αφήνουν να κάθονται σε μπαλκόνια, αποθήκες, γραφεία, σαλόνια, βιτρίνες, κρεμασμένα με υπέροχους ειδικούς γάντζους, σαν γλυπτά, σε τοίχους αλλά ...δεν τα βγάζουν στο δρόμο να κυλήσουν.
Γιατί;
Και γιατί φοβούνται αλλά και για κάτι που κατά τη γνώμη μου μπορεί να είναι ακόμη πιό δυνατό από τον φόβο:
Γιατί δεν τους εμπνέουν οι δρόμοι μας έτσι όπως είναι.
Γιατί με την πρώτη τους βόλτα απομαγεύονται.
Γιατί δεν τη βρίσκουν τσαλαβουτώντας μέσα σε αυτήν την κυκλοφορία. Γιατί δεν γουστάρουν τελικά να κάνουν ποδήλατο με τον κάθε παπάρα δίπλα τους σ' αυτήν την κατάσταση. Γιατί πάνε να κάνουν μια βολτίτσα να πιούν ένα καφεδάκι και τρώνε όλη την σαλεμένη ανισσορροπία του κάθε βαρεμένου στη μάπα. Δεν είναι μόνο ο φόβος. Είναι και η απέχθεια. Τους χαλάει το κέφι.
...
Νομίζω ο στόχος είναι να κατέβουν στους υπάρχοντες δρόμους (όπως κι αν είναι αυτοί κάθε φορά) κι όχι σε αυτούς που θα θέλαμε ή θα φανταζόμασταν, όσο πιο πολλοί άνθρωποι με τα ποδήλατα που ήδη έχουν αγοράσει κι όχι με κάποιο μηχανοκίνητο.
...
Πως γίνεται αυτό;
Νομίζω μόνο με το παράδειγμα.
Με μας στο ρόλο του υποδέιγματος.
Δεν βλέπω κάτι άλλο.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Wicca wrote:
...όταν π.χ ερχόντουσαν εδώ διάφοροι και ρώταγαν τι ποδήλατο να πάρουν για να πάνε καμία βόλτα, η απάντηση ήταν πάρε κούρσα, πάρε κάτι ακριβότερο, πιο εξοπλισμένο κτλ κτλ κτλ γιατί το φθηνό δεν θα σε βγάλει, θα το αλλάξεις παρακάτω, πάρε κούρσα, πάρε με εκατό ταχύτητες, πάρε ειδικά ρούχα, ...

Προσωπικά, απ' όσο θυμάμαι, η κλασική απάντηση που έχει χιλιοειπωθεί είναι... πάρε χωρίς ανάρτηση, χωρίς δισκόφρενα και καλύτερα με 8 ταχύτητες. Χωρίς πολλά πολλά δηλαδή. Και από εκεί και πέρα, κράτα και κάτι στην άκρη για κράνος, φωτάκια και λουκέτο. Μέχρι εκεί είναι συνήθως η απάντηση στην ερώτηση για απλό ποδήλατο για μέτρια χρήση.
Και τα κλασικά μοντέλα που συνήθως προτείνονται είναι το dew και το sirrus, ποδήλατα της τάξης των 350.
Και είναι πολλοί αυτοί που φώναζαν ότι δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Βέβαια, η παρότρυνση είναι, όχι ποδήλατο τύπου σούπερ μάρκετ γιατί θα το πληρώσεις στη συνέχεια ακριβότερα, αλλά αυτό διαφέρει πολύ από το άλλο άκρο.
Νομίζω...

Arxarios
Απών/απούσα

Δυστυχώς η Ελλάδα είναι ποδηλατικός μεσαίωνας και δυστυχώς δύσκολα θα αλλάξει. Στην Ευρώπη είτε είχαν ήδη πολύ μεγάλη κυκλοφορία ποδηλάτων (βλ. Ολλανδία) είτε έγινε έκρηξη στην χρήση ποδηλάτου την τελευταία μόλις δεκαετία (βλ. Αγγλία).

Στην Ελλάδα ξεκίνησε δειλά μία σημαντική αύξηση του ποδηλάτου λιγότερο από μία δεκαετία πριν με την οποία μπήκα και εγώ ξανά ως ενήλικος στην ποδηλασία. Πολύς κόσμος τότε αγόρασε ποδήλατο το μεγαλύτερο ποσοστό των οποίων έμεινε στις αποθήκες. Από τους άμεσους γνωστούς μου που πήραν ποδήλατο τότε, περίπου τα 2/3 σήμερα δεν τα έχουν ξανακουμπήσει ή θα κάνουν 2-3 βόλτες το χρόνο.

Πολλά μαγαζιά άνοιξαν περί το 2010, έκλεισαν μετά, και τα μεγάλα συρικνώθηκαν.

Το πρόβλημα τελικά όμως δεν ήταν τόσο οι υποδομές. Ακόμα και σε δήμους με πυκνό δίκτυο ποδηλατοδρόμων, η κίνηση τις ώρες μετακίνησης είναι ελάχιστη και γεμίζουν μόνο καμιά ηλίολουστη Κυριακή με μπαμπάδες και παιδάκια.

Δυστυχώς το ποδήλατο στην Ελλάδα παραμένει ακόμα χόμπι και όχι εργαλείο.

Τι πρέπει να γίνει για να προωθηθεί η ποδηλασία ως μέσο μεταφοράς?

1) Περαιτέρω αύξηση των ποδηλατικών υποδομών
2) Ουσιαστική καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που ξεκίνησε από την απελευθέρωση των ντίζελ σε πόλεις και την έλλειψη ρύθμισης καύσης ξυλείας
3) Είσαγωγή του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης στο δημοτικό.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Εγώ θα σταθώ στο γεγονός πως τα εντός Ελλάδος εργοστάσια ποδηλατων προτιμούν μια συντηρητική παραγωγή χαμηλότερη της ζήτησης.
Ενώ πωλήθηκαν 185.000 ποδήλατα τα εργοστάσια αρκέστηκαν στην παραγωγή 103.000 ποδηλατων.Βέβαια αναγνωρίζω πως κάθε ελληνικό εργοστάσιο αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά και μεγάλες ξένες εταιρείες οπότε στα πλαίσια των εμπορικών συμφωνιών συμπληρώνουν ένα 40% ικανοποιώντας τους στόχους των εταίρων.
Για μένα αυτό είναι κρίμα.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Δεν φθάνουν τα Ελληνικά ποδήλατα για τους Ελληνες ή φέρνουν ποδήλατα από το εξωτερικό για να καλύψουν την ζήτηση.
Οπότε διακρίνω αντίκανονικό χτύπημα από την πλευρά του αρθρογραφου γιατί να δίαστρεβλώσεις τους αριθμούς,ποιον εξυπηρετεί αυτή η σπεκουλα;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:
Δεν φθάνουν τα Ελληνικά ποδήλατα για τους Ελληνες ή φέρνουν ποδήλατα από το εξωτερικό για να καλύψουν την ζήτηση.
Οπότε διακρίνω αντίκανονικό χτύπημα από την πλευρά του αρθρογραφου γιατί να δίαστρεβλώσεις τους αριθμούς,ποιον εξυπηρετεί αυτή η σπεκουλα;

Δεν σε έπιασα.
Οι Ελληνικές μάρκες ποδηλάτων είναι 2-3 όλες και όλες, άντε και καμιά ακόμα που βγάζει 10 ποδήλατα το χρόνο (μικρός παραγωγός / κατασκευαστής).
Όλοι θα πρέπει να αρκεστούμε σε αυτές και μόνο αυτές? Η αγορά και ειδικά το μάρκετινγκ προστάζουν ποικιλία και ειδικά στο ελλάντα, προστάζουν "ξενόφερτο που είναι και πιο μουράτο".
Τις δεκαετίες 70-80 ξέρεις πόσες Ελληινκές εταιρείες παρήγαγαν Ελληνικότατα ποιοτικότατα λευκά είδη, μπλουζάκια, μπιζάμες, παιδικά / βρεφικά ρούχα? Πάρα πολλές. Υπερκάλυπταν την ντόπια ζήτηση. Κανονικά θα έπρεπε και να εξάγονται.
Ξέρεις πόσες έχουν απομείνει? Ελάχιστες. Όλοι αγοράζουν (-ουμε) εισαγωγής, απλά και μόνο γιατί έχουν ταμπελάκι μάρκας ή καλύτερη προώθηση, σαφώς καλύτερη τυποποίηση και σίγουρα καλύτερη διαφήμιση.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Laou Laou wrote: Δεν φθάνουν τα Ελληνικά ποδήλατα για τους Ελληνες ή φέρνουν ποδήλατα από το εξωτερικό για να καλύψουν την ζήτηση.
Οπότε διακρίνω αντίκανονικό χτύπημα από την πλευρά του αρθρογραφου γιατί να δίαστρεβλώσεις τους αριθμούς,ποιον εξυπηρετεί αυτή η σπεκουλα;

Δεν σε έπιασα.
Οι Ελληνικές μάρκες ποδηλάτων είναι 2-3 όλες και όλες, άντε και καμιά ακόμα που βγάζει 10 ποδήλατα το χρόνο (μικρός παραγωγός / κατασκευαστής).
Όλοι θα πρέπει να αρκεστούμε σε αυτές και μόνο αυτές? Η αγορά και ειδικά το μάρκετινγκ προστάζουν ποικιλία και ειδικά στο ελλάντα, προστάζουν "ξενόφερτο που είναι και πιο μουράτο".
Τις δεκαετίες 70-80 ξέρεις πόσες Ελληινκές εταιρείες παρήγαγαν Ελληνικότατα ποιοτικότατα λευκά είδη, μπλουζάκια, μπιζάμες, παιδικά / βρεφικά ρούχα? Πάρα πολλές. Υπερκάλυπταν την ντόπια ζήτηση. Κανονικά θα έπρεπε και να εξάγονται.
Ξέρεις πόσες έχουν απομείνει? Ελάχιστες. Όλοι αγοράζουν (-ουμε) εισαγωγής, απλά και μόνο γιατί έχουν ταμπελάκι μάρκας ή καλύτερη προώθηση, σαφώς καλύτερη τυποποίηση και σίγουρα καλύτερη διαφήμιση.


Τουλάχιστον να μας παράθέσεις τους αριθμούς ή πάλι μας μετάφέρεις την γενικότερη εικόνα μιας αόριστης αίσθησης που έχεις διαμόρφωση;
Εδώ οι αριθμοί είναι συγκεκριμμενοι και διαμορφώθηκαν όχι από 2 ή 3 και μερικά ψιλά αλλά από 9 εταιρείες.συγκεκριμένα στοιχεία για συγκεκριμένο κλάδο.
Δεν μας ενδιαφέρει εάν αγορασανε Ελληνες 185.000 ποδήλατα μπορεί να ηταν και τουρίστες και να τα πήραν και μαζί τους.μας ενδιαφέρει πως αγοράστηκαν 185.000 ποδήλατα και οι 9 εταιρείες αρκέστηκαν να βγάλουν παραγωγή 103.000 ποδήλατα.
Αυτό λοιπόν οδηγεί σε αύξηση τιμών,γιατί υπάρχει υπερβάλλον ζήτηση 82.000ποδήλατα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Ξέρεις πόσες έχουν απομείνει? Ελάχιστες. Όλοι αγοράζουν (-ουμε) εισαγωγής, απλά και μόνο γιατί έχουν ταμπελάκι μάρκας ή καλύτερη προώθηση, σαφώς καλύτερη τυποποίηση και σίγουρα καλύτερη διαφήμιση

να σοβαρευτούμε, σαμποτάρανε από τα μέσα ένα σωρό ελληνικές εταιρείες, τις τσακίσανε να φύγουν από τη μέση, άπειρα τα παραδείγματα, οι "νόμοι της αγοράς"... έτσι είναι, τα φρούρια από μέσα πέφτουν, και ακόμα το ίδιο βιολί παίζει, και εδώ και παντού, ...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Εάν λοιπόν όλοι η αγοραστική δύναμη στην χώρα που ήθελε ποδήλατο αποφάσιζε πως θέλει μόνο ελληνικής κατασκευής ποδήλατα από βίτσιο τότε δεν θα μπορούσε η εγχώρια παραγωγή να τους εξυπηρέτηση.αυτό λέγεται αδειάζουν τα ράφια και δεν μένει ούτε βίδα.
Το φόρουμ το χει φάει η μαλακία,by the way.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:
Εάν λοιπόν όλοι η αγοραστική δύναμη στην χώρα που ήθελε ποδήλατο αποφάσιζε πως θέλει μόνο ελληνικής κατασκευής ποδήλατα από βίτσιο τότε δεν θα μπορούσε η εγχώρια παραγωγή να τους εξυπηρέτηση.αυτό λέγεται αδειάζουν τα ράφια και δεν μένει ούτε βίδα.
Το φόρουμ το χει φάει η μαλακία,by the way.

Οι εταιρείες - με το φτωχό μυαλό μου, που το έχει ΠΡΟΦΑΝΩΣ φάει η μαλακία - φτιάχνουν ένα πλάνο παραγωγής με βάση τις προβλέψεις του ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ.
Οι προβλέψεις βασίζονται σε ένα σκασμό δεδομένα και σε εικασίες / οικονομικές προβλέψεις.
Όταν επί χρόνια οι Ελληνες αγοράζουν Χ ποδήλατα το έτος, εξ' αυτών τα Χ/2 είναι από Ελληνικές εταιρείες (Ideal, Orient, Fidusa και άντε καμιά ακόμα.... πραγματικά δεν ξέρω ποιές είναι οι 9 Ελληνικές εταιρείες ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ...... ααα, νομίζω και ο Vasscott κατασκεύασε 2-3 τη χρονιά που μας πέρασε, να το βάλω και αυτόν στη λίστα?), δεν ξέρω γιατί στον κόρακα να πάω να κατασκευάσω και να ρίξω στην αγορά Χ ποδήλατα για την επόμενη χρονιά...... Για να μου μείνουν απούλητα τα Χ/2??

Η απορία μου είναι πραγματική, δεν σε έπιασα.
Αν έχεις την όρεξη μου εξηγείς να καταλάβω.

Θεωρείς λογικό και πιθανό κάποια στιγμή να ξυπνήσουν όλοι οι πιθανοί αγοραστές ποδηλάτων στην Ελλάδα και ξαφνικά να αποφασίσουν ότι θέλουν Σωνει_Και-Καλά Ελληνικό και μόνο Ελληνικό ποδήλατο?
Και ακόμα και αν για κάποιο λόγο που με ξεπερνά, όλοι αποφάσιζαν να αγοράσουν Ελληνικό ποδήλατο από αυτές τις 3 (... ΟΚ, είπαμε 9 εταιρείες, .....Vasscott σε βάζω μέσα να το ξέρεις) γιατί θεωρείς ότι δεν θα μπορύσαν - ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ - να καλύψουν αυτή την προτόγνωσρη ζήτηση οι Ελληινκές εταιρείες? Αν έχω ξεπουλήσει όλη μου την παραγωγή μέσα στο 1ο τρίμηνο, και βλέπω ότι η συναμική αυτή συνεχίζεται, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να καλύψω και την επερχόμενη ζήτησ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΚ ΝΕΟΥ και άλλα ποδήλατα. εν βλέπω κάποια δυσκολία, δεν βλέπω κάτι περίεργο, δεν βλέπω κάτι αδύνατο.
Το μόνο αδύνατο που θεωρώ εγώ είναι να ζητήσουν όλοι ξαφνικά Ελληνικό ποδήλατο και να ξεμείνει η αγορά......

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

enikonomia.gr wrote:
Φθίνουσα πορεία του όγκου πωλήσεων και της εγχώριας παραγωγής παρουσίασε ο κλάδος των ποδηλάτων, όπως προκύπτει από μελέτη της Infobank Hellastat ΑΕ. Ο Αλέξης Νικολαΐδης, Economic Research & Sectorial Studies
Senior Analyst, τονίζει ότι «τα πρώτα χρόνια της οικονομικής ύφεσης ώθησαν τις πωλήσεις του κλάδου σε επίπεδα μεγαλύτερα των 300.000 τεμαχίων το έτος, ενώ η μέση χρήση ποδηλάτου αυξήθηκε σημαντικά. Ωστόσο, η παρατεταμένη επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών άρχισε να επηρεάζει και τη συγκεκριμένη αγορά, με συνέπεια η ανάπτυξη να σταματήσει και την τελευταία πενταετία να επισημαίνονται πτωτικοί ρυθμοί».

...
Το θέμα της ανάρτησης αφορά τον λόγο πτώσης του ρυθμού των πωλήσεων ποδηλάτων στην Ελλάδα.
...
Γι αυτό το θέμα πιστεύω φταίει ο κορεσμός της αγοράς.

Και το ερώτημα είναι πως και γιατί μια αγορά μπορεί να θεωρείται κορεσμένη, όταν οι δρόμοι σαφέστατα και δεν είναι καθόλου κορεσμένοι από ποδήλατα;

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Να προσθέσω επίσης ότι πιστεύω ότι φταίει ο κορεσμός της αγοράς, και όχι τόσο το γεγονός ότι οι Έλληνες δεν έχουν πια χρήματα ούτε για να πάρουν ποδήλατο, ακριβώς διότι αν κυκλοφορούσαν στο δρόμο τα ποδήλατα που έχουν πουληθεί ήδη και κάθονται στα μπαλκόνια και στις αποθήκες, δεν θα θέλαμε τίποτα άλλο.
θα είχαμε πήξει στα ποδήλατα.
...
Αλλά βέβαια κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.
Άρα ο λόγος του κορεσμού δεν είναι μόνο οικονομικός.
Είναι και άλλου τύπου.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Η ζήτηση καθορίζει την παραγωγή για αυτό και τα καινούρια μοντέλα επιδεικνύονται σε εκθέσεις προτού μπουν σε παραγωγή και όχι πόσα θα πουλήσω.μην μπερδευουμε τα εργοστάσια με τα ποδήλαταδικα.Αν το κοινό ζητάει 185.000 ποδήλατα και εσύ ριχνεις στην αγορά 103.000κομμάτια τότε ο ποδηλατας εχει την άνεση να εχει 2 πελάτες για 1 ποδήλατο,η τιμή ανεβαίνει δεν λες φθηνό 300-350 ευρώ εισαγωγικό μοντέλο ελληνικής εταιρείας(μισθοί για 5ωρους 400 με το ζόρι).
Ο κλάδος παρουσιάζει κέρδη,αυτό γίνεται γιατί ο κόσμος αγοράζει λιγότερο αλλά πάλι περισσότερα από όσα παράγει.η χαρά του καπιταλισμού.οπότε ένας τίτλος εξαντλήθηκαν και φέτος τα ποδήλατα που παραχθηκαν είναι πολύ πιο σωστός από το ο Ελληνας δεν αγοράζει ούτε ποδήλατα.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Η ζήτηση καθορίζει την παραγωγή για αυτό και τα καινούρια μοντέλα επιδεικνύονται σε εκθέσεις προτού μπουν σε παραγωγή και όχι πόσα θα πουλήσω.μην μπερδευουμε τα εργοστάσια με τα ποδήλαταδικα.Αν το κοινό ζητάει 185.000 ποδήλατα και εσύ ριχνεις στην αγορά 103.000κομμάτια τότε ο ποδηλατας εχει την άνεση να εχει 2 πελάτες για 1 ποδήλατο,η τιμή ανεβαίνει δεν λες φθηνό 300-350 ευρώ εισαγωγικό μοντέλο ελληνικής εταιρείας(μισθοί για 5ωρους 400 με το ζόρι).
Ο κλάδος παρουσιάζει κέρδη,αυτό γίνεται γιατί ο κόσμος αγοράζει λιγότερο αλλά πάλι περισσότερα από όσα παράγει.η χαρά του καπιταλισμού.οπότε ένας τίτλος εξαντλήθηκαν και φέτος τα ποδήλατα που παραχθηκαν είναι πολύ πιο σωστός από το ο Ελληνας δεν αγοράζει ούτε ποδήλατα.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Η αναβάθμιση είναι η μαλακία τώρα η μαλακια που μας δερνει είναι σταθερή αξία

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Συνεχίζοντας τη σκέψη μου μπαίνω στην αριθμητική (οι αριθμοί είναι υποθετικοί μεν, αλλά βασισμένοι σε αυτό που γράφεται στο enikonomia.gr):

2010: 350000 ποδ.
2011: 300000 π.
2012: 250000 π.
2013: 220000 π.
2014: 210000 π.
2015: 185000 π.
2016: 180000 π. (πρόβλεψη)
----------------------------------------------------------------------
Σύνολο: 1.695.000 ποδήλατα από το 2010 έως το 2016.

Ας πούμε ότι τα 695.000 τα πάτησε το τρένο και χαλάσανε.

Τα 1.000.000 ποδήλατα που είναι;

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

didotou wrote:
Συνεχίζοντας τη σκέψη μου μπαίνω στην αριθμητική (οι αριθμοί είναι υποθετικοί μεν, αλλά βασισμένοι σε αυτό που γράφεται στο enikonomia.gr):
2010: 350000 ποδ.
2011: 300000 π.
2012: 250000 π.
2013: 220000 π.
2014: 210000 π.
2015: 185000 π.
2016: 180000 π. (πρόβλεψη)
----------------------------------------------------------------------
Σύνολο: 1.695.000 ποδήλατα από το 2010 έως το 2016.
Ας πούμε ότι τα 695.000 τα πάτησε το τρένο και χαλάσανε.
Τα 1.000.000 ποδήλατα που είναι;

..................................και αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.
0-14 ετών: 1.666.888 (15,20%) 2008 14.4% 1.614.785,απο την απογραφή πληθυσμού.
Επίσης φημίζονται οι ποδηλάτες να κατέχουν ν+1 ποδήλατα.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Σωστά.
Δεν λέω.
Είναι πολλά τα παιδικά, τα παράξενα, τα άχρηστα, τα ν+1, τα πατημένα από το τρένο, τα κλεμένα, τα "μόνο σαββατοκύριακα", τα "μόνο στο βουνό", τα "μόνο στην Παραλιακή", τα "μόνο γύρω στο τετράγωνο" κλπ.
...
Αλλά έστω τα μισά απ' αυτά αν ήταν στους δρόμους της Ελλάδας, θα ήμασταν άλλη χώρα.
Και αν τα μισά από τα μισά ήταν στην Αθήνα, δηλαδή αν κυκλοφορούσαν 200.000 ποδήλατα στην Αθήνα (και 50.000 που λέει ο λόγος θα ήταν υπεραρκετά) θα γινόμασταν άλλη πόλη.
...
Αλλά στην Αθήνα τουλάχιστον που ζω, πάνω από 500 με 1000 ποδήλατα δε βλέπω να κυκλοφοράνε σαν Αστκοί ποδηλάτες σε σύνολο, κι αυτό αισιόδοξα.
Πολύ αισιόδοξα.
Και δε μιλάω καθημερινά. Το λέω σε εβδομαδιαία βάση. (Μπορεί και να κάνω λάθος).
Οπότε νομίζω ότι κάτι πρέπει να γίνει γι αυτό.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...Οι ελληνικές
κατασκευαστικές εταιρείες, το 2015, παρήγαγαν 103.000
ποδήλατα, ποσότητα μειωμένη σε σχέση με το 2014 κατά 4,6%
(περίπου 5.000 λιγότερα τεμάχια). Επομένως, η συμμετοχή της
εγχώριας παραγωγής στη συνολική αγορά σε όρους όγκου το
τελευταίο έτος βελτιώθηκε σε 56% έναντι 41%, πριν από πέντε
χρόνια..."

Μεσα σε 5 χρονια, τα ποδηλατα "Ελληνικης παραγωγης" καταφεραν να καλυψουν το 51% της Ελληνικης αγορας, απο το 41% που ηταν πριν 5 χρονια.
Αυτο δε σας λεει τιποτα;
Για μενα αυτο ειναι η σημαντικη ειδηση, κι οχι τα υπολοιπα.( Τα υπολοιπα ειναι λιγο-πολυ γνωστα κι αναμενομενα.)
Δηλαδη,σε περιοδο σκληρης κρισης, καταφεραν να αυξησουν το μεριδιο τους στην αγορα κατα 15%, κι εσεις συζητατε γιατι δεν εχουν παρει το 100% των πωλησεων;
Ποσο αφελες μπορει να ειναι αυτο;
Δηλαδη ειναι σαν να παραξενευεται κανεις που στην Γερμανια δεν πωλουνται 100% γερμανικα αυτοκινητα/πλυντηρια/τηλεορασεις η οτι αλλο, παρομοιως στη Γαλλια δεν πωλουνται 100% γαλλικα αυτοκινητα, στην Αμερικη δεν πωλουνται 100% αμερικανικα αυτοκινητα, κ.ο.κ.
Μα αν αυτη τη στιγμη οι Ελληνικες εταιριες ποδηλατων καταφερνουν και εχουν σχεδον αμειωτες πωλησεις, ειναι ακριβως εξ'αιτιας της κρισης.
Γιατι; Γιατι στη συντριπτικη τους πλειοψηφια, τα ποδηλατα που πωλουνται στην ντοπια αγορα, κοστιζουν max 200-300 ευρω.
Και σε αυτη την κατηγορια τιμης, οι Ελληνικες εταιριες τα πανε πολυ καλα.
Αυτοι οι οποιοι εχουν κυριως το προβλημα, ειναι οι εισαγωγεις ποδηλατων, οι οποιοι εισαγουν ποδηλατα κοστους πανω απο αυτο που μπορει να πληρωσει ο Ελληνας.
Κι επειδη οι ξενες ποδηλατικες εταιριες (Ευρωπαϊκες κι Αμερικανικες κυριως) δεν εχουν κατα νου να καλυψουν τις αναγκες της Ελληνικης αγορας, αλλα αλλων αγορων που βρισκονται σε καλυτερη οικονομικη κατασταση (και αποτελουν πολυυυ μεγαλυτερο κομματι της παγκοσμιας αγορας αλλα και πιο ευκαταστατο οικονομικα), καθοριζουν τα μοντελλα τους ποιοτικα και τιμολογιακα, με βαση τις απαιτησεις και την οικονομικη δυνατοτητα αυτων των αγορων, κι οχι της Ελληνικης.
Κι εδω ακριβως εχουν το πλεονεκτημα οι Ελληνικες εταιριες, κι αυτος ειναι πιστευω κι ο λογος που μεσα στο γενικο χαμο, καταφεραν και διατηρησαν τις πωλησεις τους σχεδον ανεπαφες, αυξανοντας παραλληλα σημαντικα και το ποσοστο πωλησεων τους στην ντοπια αγορα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Νομίζω ότι ο από πάνω έθεσε το θέμα (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) στη σωστή του βάση.

Είναι τουλάχιστον αφελές, να θεωρούμε ως καπιταλιστικά παιχνίδια τον ετήσιο προγραμματισμό παραγωγής των Ελληνικών ποδηλατάδικων. Αστείο μου κάνει.....

Το μεγαλύτερο μέρος των ποδηλάτων που πωλούνται, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, καταλήγουν σε μια αποθήκη, ή σε ένα μπαλκόνι. Και αυτό από τότε που ήμουν πιτσιρίκι. Όλοι λίγο-πολλοί είχαμε ένα ποδήλατο. Με τον αδερφό μου είχαμε ΑΠΟ ΕΝΑ. Το ίδιο και οι περισσότεροι συμμαθητές μας. Αλλά τα περισσότερα απλά σκούριαζαν σε κάποια αποθήκη. Όποιο παιδί και αν ρωτούσες, όλοι θα σου έλεγαν "έχω ποδήλατο". Και τώρα όσοι με βλέπουν ή ακούνε ότι μετακινούμε με ποδήλατο, όλοι ως πρώτη ερώτηση έχουν το "δεν φοβάσαι?" και ως δεύτερη κουβέντα το "και εγώ έχω ένα ποδήλατο... αλλά...μπλα-μπλα-μπλα".
Ποδήλατα μπορεί να πωλούνται, αλλά ΔΕΝ κυκλοφορούν, ή τουλάχιστον ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ.
Προφανώς πολλοί είναι ποδηλάτες του ΣΚ, ή των βουνών / της εξοχής. Μπορεί να γράφουν 100αρες κάθε ΣΚ και να μην τολμούν να περάσουν την Πατησίων με ποδήλατο.
ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΣ ΕΝΤΟΝΟ
(και προσωπικό / συμπληρωματικό αίτημα: η ΑΥΣΤΗΡΗ τροχονόμηση των δρόμων.... και ας με βαφτίζουν όπως θέλουν, σκασίλα μου).
Όταν και μόνο όταν ο ποδηλάτης νιώσει ασφάλεια, τότε και μόνο τότε θα δούμε αστικούς ποδηλάτες.
Και αν θέλεις, για μένα το θέμα δεν είναι να πάω εγώ στη δουλειά μου με ποδήλατο. Το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΜΟΥ (2α γυμνασίου) ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, όπως έκανα εγώ πριν από χρόνια.

Το κομμάτι "αναβάθμιση" είναι απλά αποτέλεσμα της καλλιεργημένης καταναλωτικής συνήθειας που έχουμε σε όλα και στα πάντα και για πάντα......
Αλλά μην ξεχνάς ότι είμαστε ποδηλατικό φόρουμ. Μόνο σε τέτοιο θα ακούσεις για αναβάθμιση ποδηλάτου. Και λογικό είναι. Άτομα με κάποιο χόμπι και κάποια οικονομική άνεση, έχουν ποδήλατο και σκέφτονται να το αναβαθμίσουν. Μπες σε φόρουμ για "κιθάρες / μουσικά", μπες σε φόρουμ για ΙΧ, για μοτο, για μοντελισμό, για τέτοια αντίστοιχα καταναλωτικά αγαθά. ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. Σκέψου την επόμενη φορά που θα πεις "πρέπει να αλλάξω κινητό". Ναι, καλά,.... γιατί το παλιό μούχλιασε και σκουλικιασε.... !!!!!! Έλα τώρα, μεγάλα παιδιά με ακριβά παιχνίδια είμαστε όλοι μας.
Και καλά κάνουμε. Γούστο μας - καπέλο μας.
Το έχουμε ξαναπεί. Εσύ θέλεις το μπλουζάκι των 60 ευρώ, ο άλλος θέλει το κινητό των 600 ευρώ, ό άλλος θέλει την ΤιΒι των 800 ευρώ, ο δείνα θέλει το ΠιΣι των 1500 ευρώ, ο παράάλλος θέλει το τζιπ των 40.000 ευρώ... εγώ θέλω τους κάρμπον τροχούς των 700 ευρώ για να πάω στο περίπτερο να πάρω παγωτό ξυλάκι φράουλα...... Ε και?

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αυτός κι αν είναι στόχος!
Να πάνε όλοι όσοι έχουν τροχούς κάρμπον των 700€ στο περίπτερο για παγωτό ξυλάκι φράουλα.
Και μετά να τολμήσουν να πάνε και μέχρι τέρμα Πατησίων που έχει τρομερό παγωτό Εκμέκ Καϊμάκι!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

δεν είναι απλός στόχος.
Είναι ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Και είναι και ΔΕΣΜΕΥΣΗ.

bczing
Εικόνα bczing
Απών/απούσα

Δυστυχώς κι εγώ εδώ στην Πάτρα τον τελευταίο χρόνο, διαπιστώνω εμφανή κάμψη της ποδηλασίας.
Και, παρόλο που είμαι φύσει αισιόδοξος άνθρωπος, προβλέπω αυτή η ελεύθερη πτώση να συνεχιστεί. Γιατί, κάτι ότι η ποδηλασία δεν είναι στην «κουλτούρα» του Έλληνα, κάτι οι κάκιστοι δρόμοι και η γενικότερη κατάσταση που καθιστούν την ποδηλασία πραγματικά ένα σπορ για.. τολμηρούς, κάτι και τις κλοπές που δεν τολμάς να το αφήσεις κάπου ούτε για ένα λεπτό, (εγώ το ανεβοκατεβάζω τρεις ορόφους καθημερινά, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι ο περισσότερος κόσμος μπορεί ή είναι διατεθειμένος να κάνει το ίδιο), κάτι το ένα, κάτι το άλλο, κάτι και η ανύπαρκτη πολιτική βούληση για την προώθηση του ποδηλάτου, καταλήγουμε εδώ.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.........................μείωση.

Αυξήθηκε η εγχώρια παραγωγή κατά 9.000 ποδήλατα αλλά μειώθηκε ακόμα περισσότερο η αγορά κατά 19.000 ποδήλατα.

πηγή ΠΟΔΗΛΑΤΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

Η ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

Δημοσιεύθηκε η ετήσια αναφορά της CONEBI (Συνομοσπονδία Ευρωπαϊκής Ποδηλατικής Βιομηχανίας) για το 2016 με – για πρώτη φορά – ειδική αναφορά και στοιχεία για την Ελλάδα.
Μαθαίνουμε λοιπόν ότι στην Ελλάδα παρήχθησαν το 2016, 112.000 ποδήλατα και 1.000 ηλεκτρικά ποδήλατα που αντιπροσωπεύουν το 1% και κοντά στο 0% αντίστοιχα της παραγωγής της ΕΕ των 28. 
Πωλήθηκαν αντίστοιχα 166.000 ποδήλατα και 2.000 ηλεκτρικά ποδήλατα. Οι πωλήσεις ανταλλακτικών και αξεσουάρ αντιπροσωπεύουν αναλογικά το ποσό των 195€ κατατάσσοντας την Ελλάδα στην 19η θέση της ΕΕ των 28. 
Όσον αφορά στους εργαζόμενους, η ελληνική ποδηλατική βιομηχανία συνολικά απασχολεί 842 εργαζόμενους, 202 στην κατασκευή ποδηλάτων και 640 στην κατασκευή ανταλλακτικών και αξεσουάρ. Σημειωτέον ότι η Ελλάδα κατατάσσεται 8η στη σειρά στην κατασκευή ανταλλακτικών και αξεσουάρ και 17η στην κατασκευή ποδηλάτων στην ΕΕ των 28.
Γενικά η τάση της αγοράς ποδηλάτου στην Ελλάδα ήταν καθοδική το 2016. Η μόνη κατηγορία που δείχνει ανοδική τάση είναι τα παιδικά ποδήλατα. Το 60% της αγοράς το κατέχουν οι τοπικοί παραγωγοί, το 80% τα εξειδικευμένα καταστήματα. Τέλος, τα παιδικά με τα ποδήλατα βουνού από κοινού κατέχουν το 75% του μεριδίου της αγοράς. 
Πανευρωπαϊκά, ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανέλιξη της Πορτογαλίας ως σημαντικής τρίτης ποδηλατοπαραγωγού χώρας (πίσω από τη Γερμανία και την Ιταλία) με 15% του μεριδίου στην ΕΕ των 28. Κατά τ’ άλλα, από τα 20 εκατομμύρια ποδήλατα που πωλήθηκαν στην ΕΕ των 28 το 2016, 12,6 εκατομμύρια παρήχθησαν εντός της ΕΕ των 28 παρέχοντας 90.000 θέσεις εργασίας σε 800 Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις. Ο μεγαλύτερος εισαγωγέας ποδηλάτων είναι η Ταϊβάν και ηλεκτρικών ποδηλάτων η Κίνα.

Περισσότερα: Cycling Industry News 
Η αναφορά της CONEBI: http://www.conebi.eu/?wpdmdl=1717

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

...............................................του 2017,μα γιατί;

http://www.sofokleousin.gr/archives/381346.html

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact